Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-06 22:04

[DJI Mavic Pro] Beschikbaarheid en levertijden

De DJI Mavic Pro is momenteel nogal lastig verkrijgbaar. In het topic over de Mavic Pro werd daarom veel gevraagd naar beschikbaarheid en levertijden, of getipt als deze ergens aanwezig is. Dat is verder prima, maar daarmee sneeuwden de vragen over het gebruik van de drone zelf nogal onder. Daarom is dit topic gemaakt.

Wat is dit topic voor bedoeld
- Vragen over beschikbaarheid van de DJI Mavic Pro
- Vragen over levertijden
- Tips over beschikbaarheid

Waar is dit topic niet voor bedoeld:
- Vragen over het product zelf, daarvoor is [DJI Mavic pro] Informatie en discussie
- Vragen of iemand een DI Mavic Pro van je wil kopen of aan je verkopen. Daarvoor is Vraag & Aanbod

Pricewatch: product: DJI Mavic Pro

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/oDfH7cLZX655JhEWvNJ5zffN/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
5 tot 7 werkdagen als je rechtstreeks bij DJI besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08:27
Vandaag lag er nog 1 bij de Mediamarkt Amersfoort. Heb hem besteld en ga hem morgen ophalen. Heb een Fly More in de order staan maar dat wordt dus maart. Ga zondag naar USA dus wilde er graag 1 hebben. Als ik in maart dus een Mavic Pro binnenkrijg is deze gelijk te koop voor de normale prijs. Het Fly More pakket hou ik zelf. *knip*

[ Voor 7% gewijzigd door Ventieldopje op 01-02-2017 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Boinkie schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:12:
Vandaag lag er nog 1 bij de Mediamarkt Amersfoort. Heb hem besteld en ga hem morgen ophalen. Heb een Fly More in de order staan maar dat wordt dus maart. Ga zondag naar USA dus wilde er graag 1 hebben. Als ik in maart dus een Mavic Pro binnenkrijg is deze gelijk te koop voor de normale prijs. Het Fly More pakket hou ik zelf. Eventueel iemand die hem wil reserveren?
Normale prijs nadat je hem al zelf hebt gebruikt? Op het moment dat jij hem koopt is het apparaat al 17,36% minder waard. Maar goed, zullen vast genoeg gekken zijn. Voor die gekken... je kunt beter gewoon bij DJI zelf kopen gezien verzendkosten gratis zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Chip. schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 20:42:
[...]

Maar goed zullen vast genoeg gekken, kun je beter gewoon bij DJI zelf kopen gezien verzendkosten gratis zijn.
Ik begrijp ook niet wat het probleem is om rechtstreeks bij DJI te bestellen? Het enigste wat ik kan bedenken is dat je een CC op PayPal moet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drevil66635
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-05 21:59
Er staat 5-7 dagen levertijd na orderbevestiging. Kan iemand bevestigen of ze op dit moment beschikbaar zijn bij DJI? Als ze nu blijkbaar niet leveren aan winkels, hebben ze dan zelf op dit moment wel op voorraad?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Ventieldopje op 01-02-2017 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door Ventieldopje op 01-02-2017 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
*knip*

Modbreak:Het is hier geen V&A zoals al tig keer genoemd.

[ Voor 95% gewijzigd door Ventieldopje op 01-02-2017 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-06 22:13

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Misschien een domme vraag maar hoe bestel je de drone via dji zelf? Als ik via de dji website wil bestellen is de prijs in dollar en verder bij de checkout gaat hij ervan uit dat ik in de US woon. Is er een europese dji store? Kan deze niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Tweakarim schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 21:39:
Misschien een domme vraag maar hoe bestel je de drone via dji zelf? Als ik via de dji website wil bestellen is de prijs in dollar en verder bij de checkout gaat hij ervan uit dat ik in de US woon. Is er een europese dji store? Kan deze niet vinden.
Als je in store.dji.com zit kun je rechtsboven op de pagina, http://store.dji.com/product/mavic-pro, kun je gewoon Nederland selecteren. Bij dji.com kan dat niet. Vandaar de verwarring waarschijnlijk ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Chip. schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 21:43:
[...]

Als je in store.dji.com zit kun je rechtsboven op de pagina, http://store.dji.com/product/mavic-pro, kun je gewoon Nederland selecteren. Bij dji.com kan dat niet. Vandaar de verwarring waarschijnlijk ;-)
Thnx, even de laptop erbij gepakt en nu zie ik die optie om Nederland te selecteren. Op de ipad gaat ie naar een versie van de website waarop die optie niet zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drevil66635
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-05 21:59
Tweakarim schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 21:52:
[...]

Thnx, even de laptop erbij gepakt en nu zie ik die optie om Nederland te selecteren. Op de ipad gaat ie naar een versie van de website waarop die optie niet zichtbaar is.
Is het je geulkt om er een te bestellen? Heb je hier dan ook een confirmation bij gekregen dat hij verzonden gaat worden?
If so dan ga ik er namelijk ook eentje direct bij DJI bestellen :).

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
Momenteel voor de tweede keer in afwachting van verzending door DJI. Aangezien ik afhankelijk ben van mensen die 'm vanuit NL mee kunnen nemen naar Curacao heb ik nogal harde deadlines. Eerste keer vlak na de aankondiging besteld, helaas werd ie niet op tijd verzonden om begin december deze kant op te kunnen komen. Nadat ik 'm begin januari ook niet in Amerika ergens kon kopen heb ik 8 januari een tweede poging gewaagd. Tijd tot verzenden zou 5 tot 7 werkdagen zijn. Die zijn inmiddels voorbij (nu 9 werkdagen) maar nog altijd geen veranderingen in de status. Als ik op het DJI forum kijk blijkt dat ik niet de enige ben. Al zijn er ook mensen die 'm wel binnen een week ontvangen, voornamelijk Amerikanen volgens mij. En dan komt het Chinese nieuwjaar er ook nog eens aan... Heb nu nog 3 1/2 week tot voorlopig de laatste gast onze kant op komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peutpeut
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:29
Roodaap schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 00:17:
Momenteel voor de tweede keer in afwachting van verzending door DJI. Aangezien ik afhankelijk ben van mensen die 'm vanuit NL mee kunnen nemen naar Curacao heb ik nogal harde deadlines. Eerste keer vlak na de aankondiging besteld, helaas werd ie niet op tijd verzonden om begin december deze kant op te kunnen komen. Nadat ik 'm begin januari ook niet in Amerika ergens kon kopen heb ik 8 januari een tweede poging gewaagd. Tijd tot verzenden zou 5 tot 7 werkdagen zijn. Die zijn inmiddels voorbij (nu 9 werkdagen) maar nog altijd geen veranderingen in de status. Als ik op het DJI forum kijk blijkt dat ik niet de enige ben. Al zijn er ook mensen die 'm wel binnen een week ontvangen, voornamelijk Amerikanen volgens mij. En dan komt het Chinese nieuwjaar er ook nog eens aan... Heb nu nog 3 1/2 week tot voorlopig de laatste gast onze kant op komt.
Als je de tijd en gelegenheid hebt, houdt de voorraad bij verschillende Media Markt filialen in de gaten. Die hebben zo nu en dan een enkel exemplaar liggen. Het heeft mij aan een Mavic geholpen :)

14590 Wp PV | 0 kWh Thuisaccu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-4U
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-06 18:56
Begin van de week bij megekko besteld, helaas gisteren een mailtje dat ze hem niet zaterdag konden leveren. Nu wachten op volgende week en weer mijn film-plannen bijstellen :(

Had ook bijna die in amersfoort gekocht, maar helaas is na 2 keer een fly-more pakket bestellen mijn geld weer op :( Daarbij wil ik toch echt graag die fly-more...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:06
drevil66635 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 00:16:
[...]
Is het je geulkt om er een te bestellen? Heb je hier dan ook een confirmation bij gekregen dat hij verzonden gaat worden?
Thanks.
Dat vroeg ik me ook af. Bij CP nog steeds geen zicht op de voordelige Combo (€1317), dus overweeg nu om die te annuleren en via DJI alleen de Mavic (+ later een accu) aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diotav
  • Registratie: December 2005
Peutpeut schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 03:44:
[...]

Als je de tijd en gelegenheid hebt, houdt de voorraad bij verschillende Media Markt filialen in de gaten. Die hebben zo nu en dan een enkel exemplaar liggen. Het heeft mij aan een Mavic geholpen :)
Idem. Na 2,5 maand wachten dook er ineens één op bij een Media Markt filiaal.

dion.dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
Peutpeut schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 03:44:
[...]

Dank voor de tip. Hadden ze hier maar een mediamarkt 😳. En om nou mijn oude vader elke keer er op uit te sturen. 😉

We blijven gewoon dagelijks (meerdere malen) de order status bekijken bij DJI.

Voor wie meer wil weten over de (internationale) leverproblematiek van DJI:

http://forum.dji.com/forum.php?mod=viewthread&tid=70666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peutpeut
Roodaap schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:50:
[...]

Dank voor de tip. Hadden ze hier maar een mediamarkt 😳. En om nou mijn oude vader elke keer er op uit te sturen. 😉

We blijven gewoon dagelijks (meerdere malen) de order status bekijken bij DJI.

Voor wie meer wil weten over de (internationale) leverproblematiek van DJI:

http://forum.dji.com/forum.php?mod=viewthread&tid=70666
Er zijn hier verschillende filialen in de omgeving (Den Bosch), echter ben ik naar Amsterdam gereden voor mijn exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
Peutpeut schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 12:10:
[...]

Er zijn hier verschillende filialen in de omgeving (Den Bosch), echter ben ik naar Amsterdam gereden voor mijn exemplaar.
Hier op Curacao moeten we het doen met de Boolchands, die overigens wel DJI drones verkoopt maar voorlopig niet de Mavic.

Overigens heb ik zojuist de vierde blauwe stip gekregen bij de order status. Shipped dus. Op de mobiele site nog steeds pending. Goed nieuws dus, een stapje dichterbij 🎉.
Al lees je dan op het DJI forum dat er mensen zijn die twee weken op de vierde stip blijven hangen zonder een tracking nummer te krijgen 🤔.

Mijn gegevens op een rijtje:

08-01 Fly more combo Besteld (betaald met Paypal)
11-01 Payment confirmed
20-01 Shipped status (nog geen tracking nr)
... Tracking nr. Van DHL
... Ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peutpeut
Zojuist een telefoontje van Media Markt Amsterdam, of ik de bestelde Mavic nog wilde hebben. Ze bedoelde dus diegene die ik al afgehaald heb :)

Er bestaat dus een kans dat deze als voorraad op de website komt binnenkort!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dominick11
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-06 22:23
Over de vertragingen van de Mavic Pro door Chinese New Year, heb ik de volgende artikelen gevonden. Volgens mij is het allemaal een beetje overdreven, dat ze pas weer in Maart gaan leveren.

http://forum.dji.com/thread-80748-1-1.html

http://forum.dji.com/thread-81275-1-1.html

In een eerdere forum post kwam namelijk dit naar voren.

https://www.suasnews.com/2017/01/farewell-dji-phantom-4/

[ Voor 17% gewijzigd door dominick11 op 20-01-2017 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-03 10:21

davhor

www.fon.com

Roodaap schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 13:38:
[...]

Hier op Curacao moeten we het doen met de Boolchands, die overigens wel DJI drones verkoopt maar voorlopig niet de Mavic.

Overigens heb ik zojuist de vierde blauwe stip gekregen bij de order status. Shipped dus. Op de mobiele site nog steeds pending. Goed nieuws dus, een stapje dichterbij 🎉.
Al lees je dan op het DJI forum dat er mensen zijn die twee weken op de vierde stip blijven hangen zonder een tracking nummer te krijgen 🤔.

Mijn gegevens op een rijtje:

08-01 Fly more combo Besteld (betaald met Paypal)
11-01 Payment confirmed
20-01 Shipped status (nog geen tracking nr)
... Tracking nr. Van DHL
... Ontvangen
Spannend, ik heb status payment confirmed op de 12de gekregen. :-)

FON - WiFi for Everyone | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
Update

Zojuist email ontvangen van diamond logistics met bevestiging dat mijn pakket met DHL richting NL gaat. Huidige locatie Guildford, UK. Verwachte leverdatum 27-01.

Happy!! Kijk er naar uit dit prachtige eiland vanuit de lucht in beeld te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor

davhor

www.fon.com

Roodaap schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:05:
Update

Zojuist email ontvangen van diamond logistics met bevestiging dat mijn pakket met DHL richting NL gaat. Huidige locatie Guildford, UK. Verwachte leverdatum 27-01.

Happy!! Kijk er naar uit dit prachtige eiland vanuit de lucht in beeld te brengen.
Wow, nog 7 dagen erboven op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tredelijkheid
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-06-2023
Op 6 oktober heb ik mijn Mavic besteld bij Toemen.

Op dat moment gaven ze aan de grootste DJI reseller van NL te zijn en beloofden dat de eerste exemplaren door Toemen geleverd zouden worden. Beetje dom van mij om dat niet wat beter na te checken want dat blijkt nu Droneland te zijn.

Ik heb er alle begrip voor dat er leveringsproblemen zijn en dat bedrijven zoals Toemen ook maar afhankelijk zijn van DJI en de distributeurs. Ga dan echter niet de waarheid aanpassen door te zeggen dat je de Mavic als eerste kan leveren.

Er leek sprake te zijn van een grote levering vanuit DJI de afgelopen week. Men had het zelfs over 5000 stuks. Helaas vandaag weer geen nieuws van Toemen. Ik zeg het verkeerd – ik moet zelf steeds bellen en mailen.

Het lijkt er op dat je het beste je tent op kan slaan bij een Mediamarkt filiaal. Het aantal posters op de ander Mavic threads lijkt te bewijzen dat steeds meer mensen er eentje te pakken hebben gekregen. En zoals een aantal filmpjes laat zien: het is een mooie tijd van het jaar om buiten opnamen te maken…
Ik baal er echt enorm van en drie keer raden bij wie ik in ieder geval nog ooit iets zal bestellen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1sectionone1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 14:43
Ik heb er ook 1 weten te bemachtigen vandaag bij de Mediamarkt Amersfoort. Zoals eerder hier gemeld is, lag deze gewoon tussen de andere drones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

Japie.G

Colour Classic

Stond ie op de site ook voorradig dan? Ook maar een blik werpen bij de lokale MM dan.. of is er nog iemand met een ongebruikte reservering?

[ Voor 57% gewijzigd door Japie.G op 20-01-2017 20:28 ]

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1sectionone1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-06 14:43
ik zag dat het op de site voorradig was, deze " gereserveerd " door te bestellen en afhalen + betalen bij de afhaal locatie. op de site stond toen ook dat deze niet meer voorradig is.

ik had verder geen afhaalbericht gehad en ben toch langs geweest, blijkbaar hadden ze geen tijd om de mavic apart te houden (5 uur later), want ik kon het gewoon uit het schap halen en bij de kassa betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

drevil66635 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 00:16:
[...]

Thanks.
Heb hem nu net besteld bij DJI. Staat nu nog niet op verzonden maar dat zou ook wel erg snel snel zijn. Volgens de chat wordt ie binnen 5 tot 8 dagen verzonden en dat duurt dan nog een dag of 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Zou het dan toch pas maart worden?
http://www.mobilenapps.co...due-to-lunar-new-year.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
Maniac schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:08:
[...]

Wow, nog 7 dagen erboven op.
Mijn pakket is inmiddels in handen van DHL, nieuwe verwachte levering op dinsdag. Dat is dan 16 dagen na bestellen (12 werkdagen).

Voor diegene die bij DJI bestellen houd er rekening mee dat de dagen pas gaan tellen als je status "pay confirmed" hebt (staat eerst op authorised). Snelheid hiervan is afhankelijk van je betaal methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08-2023
Ik vraag me nu af of je uberhaupt wel garantie hebt als je de mavic rechtstreeks bij DJI haalt. Ik hoor hier en daar geluiden dat ze geen garantie geven op buitenlandse bestellingen (op de resellers na uiteraard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
  • Laatst online: 12-06 22:09
Dominique laat al posts zien waarin dat ontkracht wordt. Als groot bedrijf weet je echt wel of je productie 2 of 3 weken stilstaat. Niet ohh wie zien wel 2 a 3 weken.

https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Greetoz schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 16:39:
[...]
Dominique laat al posts zien waarin dat ontkracht wordt. Als groot bedrijf weet je echt wel of je productie 2 of 3 weken stilstaat. Niet ohh wie zien wel 2 a 3 weken.
Nou ja, ontkracht... Uiteindelijk blijft het gissen wat er aan de hand is en wat er nog gaat gebeuren.

Wat ik nu zie is dat er bij resellers (in mijn geval CP) bedroevend weinig tot niets geleverd wordt. En zelfs maar 1 werkweek vertraging helpt daarbij natuurlijk niet. Voor je het weet is het alweer februari.

Maar de tijd zal het leren, daar zullen we het voor nu mee moeten doen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
iisworks schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 17:17:
[...]

Nou ja, ontkracht... Uiteindelijk blijft het gissen wat er aan de hand is en wat er nog gaat gebeuren.

Wat ik nu zie is dat er bij resellers (in mijn geval CP) bedroevend weinig tot niets geleverd wordt. En zelfs maar 1 werkweek vertraging helpt daarbij natuurlijk niet. Voor je het weet is het alweer februari.

Maar de tijd zal het leren, daar zullen we het voor nu mee moeten doen! ;)
Ik heb ook een bestelling bij CP lopen. Die hebben inderdaad nog maar weinig uitgeleverd.
Ik ben regelmatig in china geweest. Ja de kleinere zaakjes gaan wat langer dicht omdat ze naar familie gaan. Maar de grotere zijn maar enkele dagen dicht. Het is niet zo dat het leven 3 weken stil ligt in China. Ik verwacht dus dat de fabriek wellicht 2 - 4 dagen dicht gaat maar echt geen 2 - 3 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas-nld
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-05 13:30
Bij Mediamarkt start woensdag de BTW weg ermee aktie.

---------------------------------
"WAT DOET ER MEE TIJDENS DE BTW-ACTIE?
Deze actie is geldig op TV's • Audio • Foto, video & drones • Smartphones & smartwatches • Desktops, laptops, tablets & e-readers • Monitoren & printers • Huishoudelijke apparatuur • Keukenapparatuur • Persoonlijke verzorging • E-bikes.

Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop."

---------------------------------

Drones staan er specifiek bij. Levertijd staat nu alleen op meer dan twee weken. Daar eentje bestellen in de aktieperiode en hopen dat ze snel geleverd zullen worden?

Scheelt toch 260 euro op een fly more pack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijgerkop
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 13-07-2023
Denk niet dat de Mavic in aanmerking komt voor de BTW-actie, alleen voorraad artikelen.

Kan ik een artikel reserveren voor de BTW-actie?

De BTW-actie is alleen geldig op artikelen die op voorraad zijn (op=op). Het reserveren van artikelen is alleen mogelijk voor aankopen van een aantal witgoedproducten in de winkel. Welke producten dat zijn is bekend in de winkel. Reserveren via onze webshop is helaas voor geen enkel artikel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandgroper
  • Laatst online: 18-02-2024
Voor de geïnteresseerden zag dat Fotogrijpink nog como's op voorraad heeft:

http://fotogrijpink.nl/in...ry=95&controller=category

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peutpeut
*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door Ventieldopje op 23-01-2017 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Sandgroper schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:45:
Voor de geïnteresseerden zag dat Fotogrijpink nog como's op voorraad heeft:

http://fotogrijpink.nl/in...ry=95&controller=category
niet op voorraad mailtje krijg je na bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nees
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 03-03 04:09
K-4U schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 08:27:
Begin van de week bij megekko besteld, helaas gisteren een mailtje dat ze hem niet zaterdag konden leveren. Nu wachten op volgende week en weer mijn film-plannen bijstellen :(

Had ook bijna die in amersfoort gekocht, maar helaas is na 2 keer een fly-more pakket bestellen mijn geld weer op :( Daarbij wil ik toch echt graag die fly-more...
Reken niet op de week er op... Ga je je alleen maar druk maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T.E
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 15-10-2021

T.E

Ik had destjids 2x gereserveerd bij mediamarkt. Zowel een Fly more als een normale. Beide op afhalen met betaling. Kan je altijd alsnog annuleren en je bent geen geld kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
T.E schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 15:53:
Ik had destjids 2x gereserveerd bij mediamarkt. Zowel een Fly more als een normale. Beide op afhalen met betaling. Kan je altijd alsnog annuleren en je bent geen geld kwijt.
Had ik in eerste instantie ook gedaan. Werd na verloop van tijd domweg geannuleerd onder het mom van 'niet op voorraad'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-4U
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 04-06 18:56
Nees schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 13:29:
[...]

Reken niet op de week er op... Ga je je alleen maar druk maken.
Ja.. Moet ik waarschijnlijk ook niet.. Moet wel eerlijk zeggen dat door alle leveringsproblemen ik een beetje mijn pret begin te verliezen erin.

Ach. Megekko zegt deze week te kunnen leveren, Frank(drone-expert.nl) zegt eind van deze maand alle pre-orders te kunnen leveren.. Ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
Waaaaaaa, lag een Mavic Pro in de Mediamarkt Eindhoven, even wegzet achter wat andere producten en strakjes dan maar ophalen xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Chip. schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 16:39:
Waaaaaaa, lag een Mavic Pro in de Mediamarkt Eindhoven, even wegzet achter wat andere producten en strakjes dan maar ophalen xD
Meen je niet! Ik werk daar vlakbij en dacht nog zal ik even langs de media markt lopen, kijken of de mavic er ligt en dan verstoppen tot de btw actie start, maar uiteindelijk toch maar gelijk naar huis gereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:03

Mars Warrior

Earth, the final frontier

Tweakarim schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:00:
[...]
Meen je niet! Ik werk daar vlakbij en dacht nog zal ik even langs de media markt lopen, kijken of de mavic er ligt en dan verstoppen tot de btw actie start, maar uiteindelijk toch maar gelijk naar huis gereden.
Leuk bedacht, maar ik vraag me af of de Mavic straks onder die actie gaat vallen...

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Mars Warrior schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 18:53:
[...]

Leuk bedacht, maar ik vraag me af of de Mavic straks onder die actie gaat vallen...
Als de mavic daar gewoon op voorraad zou liggen dan valt die volgens de voorwaarden onder de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor

davhor

www.fon.com

Is je Mavic al binnen? Ik heb inmiddels ook een track & trace (op werkdag 9 na bestellen bij DJI).
Roodaap schreef op zaterdag 21 januari 2017 @ 12:56:
[...]

Mijn pakket is inmiddels in handen van DHL, nieuwe verwachte levering op dinsdag. Dat is dan 16 dagen na bestellen (12 werkdagen).

Voor diegene die bij DJI bestellen houd er rekening mee dat de dagen pas gaan tellen als je status "pay confirmed" hebt (staat eerst op authorised). Snelheid hiervan is afhankelijk van je betaal methode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorki
  • Laatst online: 22-01 16:11

Zorki

pffffft

Tweakarim schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:27:
[...]

Als de mavic daar gewoon op voorraad zou liggen dan valt die volgens de voorwaarden onder de actie.
Vanmiddag gecheckt op de site en de Mavics vallen onder de BTW actie, wel 2 weken levertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton2610
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:00
Tweakarim schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:27:
[...]

Stond om 1800 in de Mediamarkt op Ekkersrijt. Kreeg daar te horen dat er geen voorraad was, maar dat de BTW actie wel zou gelden wanneer er voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
https://scontent-amt2-1.x...299f7c1041dbb&oe=59194594
Sterkte voor degenen die em rechtstreeks bij DJI besteld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davhor

davhor

www.fon.com

Heb je die mail zelf ontvangen? Ik heb hem besteld en hij is keurig binnen 10 werkdagen onderweg. En ze beloven dat nog steeds op hun website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
Maniac schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 21:20:
Heb je die mail zelf ontvangen? Ik heb hem besteld en hij is keurig binnen 10 werkdagen onderweg. En ze beloven dat nog steeds op hun website.

[...]
Niet zelf ontvangen. Ik heb de Mavic gelukkig al. Maar lees dat meerdere mensen in de Mavic facebook groep de mail hebben ontvangen. Bijvoorbeeld mensen die de bestelling 19 januari hebben geplaatst.

[ Voor 8% gewijzigd door jdevries189 op 25-01-2017 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-06 18:48
Lol Mavic Pro's stonden net nog op de site bij MM. Nog geen 15 min later al tijdelijk niet op voorraad. Gaat rap zo te zien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Die post ging over de filters niet over de Mavic zelf. Je ziet ook dat mensen die die mail gehad hebben de Mavic incl filters hadden besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

jip_86 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:17:
Lol Mavic Pro's stonden net nog op de site bij MM. Nog geen 15 min later al tijdelijk niet op voorraad. Gaat rap zo te zien :+
Was deze gewoon te bestellen met de korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Tweakarim schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 06:32:
[...]

Was deze gewoon te bestellen met de korting?
Ja. Verbaasde mij eigenlijk aangezien hij niet voorradig is. Maar iets te lang getwijfeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

jip_86 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 07:58:
[...]

Ja. Verbaasde mij eigenlijk aangezien hij niet voorradig is. Maar iets te lang getwijfeld.
Balen man, wilde nog de wekker zetten om 00:00 om te kijken maar niet meer gedaan. Gemiste kans weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:03

Mars Warrior

Earth, the final frontier

Blijft vreemd hoor. Als ik nu op de Mavic bij de MM klik, dan krijg ik enkel te zien dat deze niet op voorraad is en krijg ook GEEN prijs te zien, dus ook GEEN bestelknop...

Volgens de actievoorwaarden is het ook OP = OP:
De BTW-actie is alleen geldig op artikelen die op voorraad zijn (op=op). Telefonisch reserveren is niet mogelijk. Het reserveren van artikelen is alleen mogelijk in de winkel en alleen voor aankopen van een aantal witgoedartikelen. Welke artikelen dat zijn is bekend in de winkel. Reserveren via onze webshop is helaas voor geen enkel artikel mogelijk.

Klinkt dus als pech 8)

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qbdbd
  • Laatst online: 12-06 07:35
Ter info, wij (dronewinkel.eu) hebben gisteravond vanaf onze importeur eindelijk de eerste modellen mogen ontvangen, deze gaan direct weer door naar uitlevering. Het ging hier alleen om de fly more combo sets die waren binnen gekomen. Volgende week heeft onze importeur weer een levering staan waar ook de mavic pro en nog meer fly more combo in geleverd gaat worden. Het lijkt er dus op dat zo vlak voor het chinees nieuwjaar er snel nog wat containers rond gestuurd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chip.
  • Niet online
jip_86 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 00:17:
Had je niet gewoon de oude pagina in de cache zitten? Heb ook nog gekeken om 00:01 maar stond dat hij niet op voorraad was. Dus denk dat je gewoon naar de cache site aan het kijken was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
Chip. schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 11:25:
[...]

Had je niet gewoon de oude pagina in de cache zitten? Heb ook nog gekeken om 00:01 maar stond dat hij niet op voorraad was. Dus denk dat je gewoon naar de cache site aan het kijken was.
Cache past geen btw korting toe denk ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dosborne
  • Laatst online: 16-07-2024
Hallo,

Iemand al recent een levering van centralpoint te melden ? Ik ben nr 38 in de rij voor de flymore combo kreeg ik vorige week van een van de CP medewerkers te horen. Had hem 5 januari besteld met een verwachte levertijd van 18 januari. Nou niet dus, op 18 januari aangepast naar 1-februari.
Ben benieuwd of er al beweging zit in mijn wachtrij positie ;)

Grt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
Maniac schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 19:41:
Is je Mavic al binnen? Ik heb inmiddels ook een track & trace (op werkdag 9 na bestellen bij DJI).

[...]
De Mavic is uiteindelijk op de maandag al geleverd, eenmaal bij DHL ging het snel en dat is dus een stuk eerder dan de initieel genoemde datum vanuit Engeland (vrijdag).

Helaas moet ik nog 3 weken wachten voor de Mavic de oceaan oversteekt deze kant op. Heb 'm al even via facetime kunnen bewonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Ik heb volgende week een Mavic Pro met twee nieuwe batterijen in de aanbieding! 1199 + 2 batterijen voor 167 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 868611

tredelijkheid schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 19:16:
Op 6 oktober heb ik mijn Mavic besteld bij Toemen.

Op dat moment gaven ze aan de grootste DJI reseller van NL te zijn en beloofden dat de eerste exemplaren door Toemen geleverd zouden worden. Beetje dom van mij om dat niet wat beter na te checken want dat blijkt nu Droneland te zijn.

Ik heb er alle begrip voor dat er leveringsproblemen zijn en dat bedrijven zoals Toemen ook maar afhankelijk zijn van DJI en de distributeurs. Ga dan echter niet de waarheid aanpassen door te zeggen dat je de Mavic als eerste kan leveren.

Er leek sprake te zijn van een grote levering vanuit DJI de afgelopen week. Men had het zelfs over 5000 stuks. Helaas vandaag weer geen nieuws van Toemen. Ik zeg het verkeerd – ik moet zelf steeds bellen en mailen.

Het lijkt er op dat je het beste je tent op kan slaan bij een Mediamarkt filiaal. Het aantal posters op de ander Mavic threads lijkt te bewijzen dat steeds meer mensen er eentje te pakken hebben gekregen. En zoals een aantal filmpjes laat zien: het is een mooie tijd van het jaar om buiten opnamen te maken…
Ik baal er echt enorm van en drie keer raden bij wie ik in ieder geval nog ooit iets zal bestellen…
Ik ben erg benieuwd of jij al geleverd hebt gekregen. Ik zit in precies dezelfde situatie (ik heb op 4/10 besteld) en heb vandaag te horen gekregen dat het nog wel twee weken kan duren voordat ik geleverd krijg... :( i.v.m. mijn aanbetaling en inruil op mijn vorige drone kan ik ook niet makkelijk mijn geld terugvragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
dosborne schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 15:39:
Iemand al recent een levering van centralpoint te melden ? Ik ben nr 38 in de rij voor de flymore combo kreeg ik vorige week van een van de CP medewerkers te horen. Had hem 5 januari besteld met een verwachte levertijd van 18 januari. Nou niet dus, op 18 januari aangepast naar 1-februari.
Ben benieuwd of er al beweging zit in mijn wachtrij positie ;)
Toevallig vanmorgen een chat gehad bij CP. Ik was nu 25 in de rij voor Fly More, vorige week was dat geloof ik iets van 30e. Waarschijnlijk eerder door annuleringen dan leveringen want volgens hem kwam er vrijwel niets binnen. ;)

Gezien de gunstige prijs van 1317 wacht ik nog maar even ongeduldig af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Boinkie schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 18:02:
Ik heb volgende week een Mavic Pro met twee nieuwe batterijen in de aanbieding! 1199 + 2 batterijen voor 167 euro
Gesealed in de doos met bonnetje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onedutch
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-06 10:21
jip_86 schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:01:
[...]

Cache past geen btw korting toe denk ik zo ;)
Yup, geen idee hoeveel er waren, ik had de wekker op 23:58 "DJI Mavic Pro " voor "990,85 EUR" , was al in de winkel geweest Enschede om 18:00 (member toegang, dag eerder dan de rest), in de winkel lag niets. Je kunt on-line member worden, was dus voor niets. Echter geen Mavic in de winkel. Ik had het eigenlijk niet verwacht, maar er was inderdaad een bestelling te plaatsen. Levertijd blijft op onbekend staan +2 weken.

Grtz Onedutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
Tweakarim schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 20:36:
[...]

Gesealed in de doos met bonnetje?
Yes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
Boinkie schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 18:02:
Verkoop je de batterijen ook los?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbdbd
We hebben van de importeur net bericht gekregen dat er volgende week weer enkele Fly more combo geleverd gaan worden.

Om te reageren op het bovenstaande van Toemen, zij zijn naar onze weet geen officiële importeur van DJI. In Nederland is dit inderdaad alleen Droneland. Droneland heeft echter in principe praktisch nog geen enkele Mavic ontvangen. Daarnaast neem ik aan dat de B2C en B2B wachtrij vrij lang is.

Wij hebben via een Chinese partner (stuk dichter op de bron) nog een importeur voor de benelux waar wij dus de afgelopen dagen onze eerste levering van hebben ontvangen en volgende week een tweede levering van ontvangen. Het gaat dan wel maar om enkele items, en zeker geen tientallen of 5000 zoals hierboven beweerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
qbdbd schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 13:09:
We hebben van de importeur net bericht gekregen dat er volgende week weer enkele Fly more combo geleverd gaan worden.

Om te reageren op het bovenstaande van Toemen, zij zijn naar onze weet geen officiële importeur van DJI. In Nederland is dit inderdaad alleen Droneland. Droneland heeft echter in principe praktisch nog geen enkele Mavic ontvangen. Daarnaast neem ik aan dat de B2C en B2B wachtrij vrij lang is.

Wij hebben via een Chinese partner (stuk dichter op de bron) nog een importeur voor de benelux waar wij dus de afgelopen dagen onze eerste levering van hebben ontvangen en volgende week een tweede levering van ontvangen. Het gaat dan wel maar om enkele items, en zeker geen tientallen of 5000 zoals hierboven beweerd wordt.
Ik ben benieuwd, ik denk dat er sowieso meerdere kanalen zijn in Nederland, want Mediamarkt heeft er bijvoorbeeld toch ook al wat geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbdbd
Greetoz schreef op vrijdag 27 januari 2017 @ 14:35:
[...]

Ik ben benieuwd, ik denk dat er sowieso meerdere kanalen zijn in Nederland, want Mediamarkt heeft er bijvoorbeeld toch ook al wat geleverd.
Er zijn zeker meerdere kanalen, vooral voor de grote retailers. ;)
Die van MediaMarkt komen via de Duitse Holding, die kan daar wat meer druk op leggen.

[ Voor 9% gewijzigd door qbdbd op 27-01-2017 15:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peutpeut
Dan ben ik toch blij met die Duitse holding, heeft mij aan een Mavic geholpen, gewoon uit het schap. Al blijkt nu dat ik ook daar wel mazzel mee gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartecmeister
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-06 19:05
Ook ik heb eind november de combo besteld bij CP. diverse keren is de levertijd aangepast( zonder dat CP iets laat weten)👎
laastse keer stond ie bij mij op 01-02 nu net gekeken weer aangepast alleen dan naar 31-01🤔 zou het dan toch........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
bartecmeister schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 11:56:
Ook ik heb eind november de combo besteld bij CP. diverse keren is de levertijd aangepast( zonder dat CP iets laat weten)👎
laastse keer stond ie bij mij op 01-02 nu net gekeken weer aangepast alleen dan naar 31-01🤔 zou het dan toch........
Mijn bestelling van 14 december staat nog op 1/2, volgens CP 25e op wachtlijst. Weet jij op welke plaats je staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartecmeister
iisworks schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 14:13:
[...]

Mijn bestelling van 14 december staat nog op 1/2, volgens CP 25e op wachtlijst. Weet jij op welke plaats je staat?
Nope, geen flauw idee 29-11 besteld dus ik hoop op de 1e plaats natuurlijk😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
bartecmeister schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 11:56:
Dat jij hem niet al op 13 december hebt gekregen is sowieso belachelijk. Als ik dan met iDeal betaald zou hebben dan had ik hem ontvangen bij de op voorraad melding.

Ik heb op 13 december besteld en staat nog op 01/02/2017 Ik verwacht dat die datum maandag weer opgeschoven wordt. Aangezien deze ook wel naar voren geschoven zou zijn naar 31/01 als ze voorraad zouden hebben aankomende week.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bartecmeister
Greetoz schreef op zaterdag 28 januari 2017 @ 16:31:
[...]

Dat jij hem niet al op 13 december hebt gekregen is sowieso belachelijk. Als ik dan met iDeal betaald zou hebben dan had ik hem ontvangen bij de op voorraad melding.

Ik heb op 13 december besteld en staat nog op 01/02/2017 Ik verwacht dat die datum maandag weer opgeschoven wordt. Aangezien deze ook wel naar voren geschoven zou zijn naar 31/01 als ze voorraad zouden hebben aankomende week.
Ben het met je eens 29-11 stonden ze op voorraad! had hem eigenlijk voor 5-12 willen hebben.
De review bij CP op de combo vind ik niet echt in het voordeel van CP(mn de data).
Als ik hem Di of Wo heb( of de status veranderd) laat ik het zeker ff weten hier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bartecmeister
oei, status gwijzigd om 17:57: naar verzonden! 😇

~update~ 18:15 sms van CP : uw order is verzonden.

iemand ervaring met levertijd van CP na status verzonden?

[ Voor 50% gewijzigd door bartecmeister op 30-01-2017 18:20 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbdbd
Spannend wacht het goede nieuws van je af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
bartecmeister schreef op maandag 30 januari 2017 @ 18:10:
oei, status gwijzigd om 17:57: naar verzonden! 😇

~update~ 18:15 sms van CP : uw order is verzonden.

iemand ervaring met levertijd van CP na status verzonden?
Gelijk dag later vaak! Mijn verzend datum staat nog op 01/02/2017... heb je de combo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justinski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-03-2023
Ik heb op 2/12/2016 besteld ook bij CP, bij mij staat 31/01/2017 als verzenddatum... ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartecmeister
Greetoz schreef op maandag 30 januari 2017 @ 20:26:
[...]

Gelijk dag later vaak! Mijn verzend datum staat nog op 01/02/2017... heb je de combo?
Yep, heb de combo voor de speciale CP prijs!🤑
volgens track en trace morgen tussen 12:00 14:30! Toch jammer dat ik dan niet thuis kan zijn......

@Justinski, blijven checken bij CP!

Ik denk een hoop blije tweakers deze week,
volgens mij hebben ze een containertje binnen gehad bij CP!

[ Voor 11% gewijzigd door bartecmeister op 30-01-2017 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
bartecmeister schreef op maandag 30 januari 2017 @ 21:46:
[...]

Yep, heb de combo voor de speciale CP prijs!🤑
volgens track en trace morgen tussen 12:00 14:30! Toch jammer dat ik dan niet thuis kan zijn......

@Justinski, blijven checken bij CP!

Ik denk een hoop blije tweakers deze week,
volgens mij hebben ze een containertje binnen gehad bij CP!
Ik hoop het! Ben pas woensdag weer thuis dus prima als hij de 1e verzonden wordt! Maar ik verwacht het niet eigenlijk. Als ze container binnen hebben sturen ze alles zelfde dag toch..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 855365

Bij Droneland zijn ook weer een aantal (losse) Mavics binnen gekomen. Vandaag gehoord dat die van mij verstuurd wordt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
En zoals verwacht nieuwe verwachte datum bij CP: 01/03/2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisworks
Hier bij CP nu ook 1/3. :(

Gisteren op chat wisten ze niets van een zending, maar ik neem aan dat ze geen Track code versturen als er niets verzonden is. Hopelijk geen losse accu o.i..d.? ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dosborne
Hier nog op verwachte verzenddatum 1-2-2017 voor de combo bij CP. Ben er bang voor dat ik ook ineens een andere verzendatum ga krijgen. Mijn bestelling was op 5-1-2017 en was vorige week 38 in de wachtrij. Als de leverdatum weer opschuift ga ik weer informeren wat mn wachtrij positie nu is. Kunnen we bekijken hoeveel ze hebben verstuurd.
@ iisworks misschien kan jij ook in de loop vd week even je wachtrij positie opvragen als controlegetal.

Zo krijgen we een beeld zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 19:38
Ook hier helaas bij centralpoint de nieuwe datum gekregen van 01-03-2017 :/
Ik heb geen idee van mijn plaats in de wachtrij, maar misschien dat ik dat maar eens na moet vroegen.

Edit] Via chat nagevraagd, kreeg ik het volgende antwoord.
U staat redelijk bovenaan de lijst. De verwachting is dat wanneer er weer voorraad binnenkomt dat u bij de eerste levering zit. Helaas kan ik dit alleen nog niet garanderen.

[ Voor 39% gewijzigd door speedhaste op 31-01-2017 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
speedhaste schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 13:33:
Ook hier helaas bij centralpoint de nieuwe datum gekregen van 01-03-2017 :/
Ik heb geen idee van mijn plaats in de wachtrij, maar misschien dat ik dat maar eens na moet vroegen.

Edit] Via chat nagevraagd, kreeg ik het volgende antwoord.
U staat redelijk bovenaan de lijst. De verwachting is dat wanneer er weer voorraad binnenkomt dat u bij de eerste levering zit. Helaas kan ik dit alleen nog niet garanderen.
Wanneer besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dosborne
Ook de COMBO ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Justinski
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 29-03-2023
Ik heb net ook eindelijk een verzendbevestiging ontvangen van CP (via SMS).

Afbeeldingslocatie: http://i2.kym-cdn.com/photos/images/facebook/000/106/887/backpain-1292835351.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedhaste
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 19:38
Ik had 20-12-2016 besteld en dit was ook de Fly more combo

[ Voor 26% gewijzigd door speedhaste op 31-01-2017 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetoz
Ik ben benieuwd waar ze die wachtrij op baseren want ze hebben meerdere interne ordernummers voor de Mavic en telkens zeggen ze tegen mij dat ze geen inzicht hebben over het aantal bestellingen voor mij...

Ik heb op 13-12 besteld

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bartecmeister
Sorry MedeMavicers, die van mij is binnen
(29-11) besteld.
Ik ben blij, ik hoop voor jullie dat CP snel de rest kan leveren!
Vanavond ff alle batterijen opladen eventuele firmware updates doorvoeren en morgen eerste testvlucht😌
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste