Veel plezier.bartecmeister schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 18:54:
Sorry MedeMavicers, die van mij is binnen
(29-11) besteld.
Ik ben blij, ik hoop voor jullie dat CP snel de rest kan leveren!
Vanavond ff alle batterijen opladen eventuele firmware updates doorvoeren en morgen eerste testvlucht😌
Wanneer had jij besteld?Justinski schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 14:48:
Ik heb net ook eindelijk een verzendbevestiging ontvangen van CP (via SMS).
Het gaat tevens ook om een comboJustinski schreef op maandag 30 januari 2017 @ 20:43:
Ik heb op 2/12/2016 besteld ook bij CP, bij mij staat 31/01/2017 als verzenddatum... ben benieuwd.
Oeps, ja. In de chat werd mij eergisteren verteld dat alle orders voor 13/12 weggewerkt waren, maar daar werd dan ook weer aan toegevoegd dat dat al een tijdje terug gebeurd zou zijn. Het lijkt er dus sterk op dat het maar afhangt van wie je aan de lijn hebt wat het verhaal wordt. O well... in ieder geval goed om te weten dat er daadwerkelijk voor de voordelige prijs geleverd wordt! 
Gefeliciteerd voor wie hem net ontvangen heeft cq. onderweg is!
Gefeliciteerd voor wie hem net ontvangen heeft cq. onderweg is!
[ Voor 7% gewijzigd door iisworks op 31-01-2017 19:14 ]
Top dat ze binnen beginnen te druppelen. Al moet ik wel zeggen dat ik liever 50 euro meer betaal dan dat ik, zoals sommigen hier, 2 maanden in onzekerheid moet wachten maar dat ben ik
Helemaal mee eens, Had verwacht dat als ze bij Centralpoint zeggen dat de verwachte levertijd 18 januari is dat dan ook ergens op gebaseerd is. Maar ze geen idee wanneer de mavics binnenkomen. Zet dan neer levertijd onbekend ofzo. Als dan op 18 januari ineens de levertijd een paar weken verschuift ga je ook niet meer annuleren. Sta je weer ergens anders achteraan in de wachtrij.jdevries189 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:07:
Top dat ze binnen beginnen te druppelen. Al moet ik wel zeggen dat ik liever 50 euro meer betaal dan dat ik, zoals sommigen hier, 2 maanden in onzekerheid moet wachten maar dat ben ik
Jpcomputers schijnt de fly more combo op voorraad te hebben. Heb deze net besteld en word morgen verzonden.
Tja voor 50 € had ik ook niet zo lang gewacht. In de wayback machine vast nog wel te vinden wat de prijs voor de combo was 29-11-2016 bij CP😂jdevries189 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:07:
In dat geval zou ik ook gewoon hebben besteld bij DJI, maar in december was bij CP de Mavic te bestellen voor 1067 en de Combo voor 1317. En aangezien ik na de kerstvakantie ook nietveel haast meer had wacht ik nog maar ff.bartecmeister schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:59:
[...]
Tja voor 50 € had ik ook niet zo lang gewacht. In de wayback machine vast nog wel te vinden wat de prijs voor de combo was 29-11-2016 bij CP😂
was ook mijn ideeiisworks schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 21:13:
[...]
In dat geval zou ik ook gewoon hebben besteld bij DJI, maar in december was bij CP de Mavic te bestellen voor 1067 en de Combo voor 1317. En aangezien ik na de kerstvakantie ook nietveel haast meer had wacht ik nog maar ff.
Het scheelde 180 euro en het heeft bij alle webshops wel aardig lang geduurd, dus het scheelt wellicht een maandje met de eerste leveringen bij andere shops... dus voor een maandje geduldig zijn is het toch snel verdiendjdevries189 schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:07:
Dat maandje wordt alleen nu toch wel bijna 3 maanden met de nieuwe verwachte datum..Justinski schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 21:28:
[...]
Het scheelde 180 euro en het heeft bij alle webshops wel aardig lang geduurd, dus het scheelt wellicht een maandje met de eerste leveringen bij andere shops... dus voor een maandje geduldig zijn is het toch snel verdiend
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Ah, overheen gelezen dat bij jou/jullie de datum alweer is aangepast. Dan nog is het een mooie korting imo.Greetoz schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 21:36:
[...]
Dat maandje wordt alleen nu toch wel bijna 3 maanden met de nieuwe verwachte datum..
Het was twee maanden geleden sowieso gokken waar 'ie als eerste geleverd zou worden, dus al had je 'm ergens voor 1500 besteld had je nog steeds hetzelfde probleem kunnen hebben.
Bij mij is de verzenddatum bij CentralPoint inmiddels verschoven naar 8 maart. Ik denk dat ik hem maar annuleer, want dit slaat natuurlijk nergens meer op.
Oh. Dat is idd even wat anders dan 50 euroJustinski schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 21:28:
[...]
Het scheelde 180 euro en het heeft bij alle webshops wel aardig lang geduurd, dus het scheelt wellicht een maandje met de eerste leveringen bij andere shops... dus voor een maandje geduldig zijn is het toch snel verdiend
Dat slaat inderdaad helemaal nergens op. Zeker als ze op de website nog steeds hebben staan dat de verwachte leverdatum 15 februari is. Dat moet dan minstens eind maart zijn. Vind het nu op misleiding gaan lijken. Mijn datum staat nog steeds op vandaag verzenden.....heb er geen vertrouwen in.Av- schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 06:28:
Bij mij is de verzenddatum bij CentralPoint inmiddels verschoven naar 8 maart. Ik denk dat ik hem maar annuleer, want dit slaat natuurlijk nergens meer op.
Klopt! Ik heb ze net gebeld, ze hebben er "enkele" op voorraad zoals er werd aangegeven door de telefoon.Tweakarim schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 20:34:
Jpcomputers schijnt de fly more combo op voorraad te hebben. Heb deze net besteld en word morgen verzonden.
Ik heb net een fly more combo besteld en betaald via de webshop en deze wordt dan vandaag nog afgestuurd zeiden ze, morgen in huis
Toch wel een beetje frustrerend... Mijn order bij Toemen dateert van 6 oktober...
Ik kwam dit mailtje nog tegen, verstuurd eind oktober. Kun je nagaan, dacht dat het toen begin november zou worden:
"Ik begrijp dat jullie volledig afhankelijk zijn van DJI en had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat jullie eerste inschattng (30 oktober) haalbaar zou zijn. Op de DJI site stond overigens wel dat de uitleverigen (waarschijnlijk niet in NL) op 21 oktober gestart zouden worden.Op jullie site staat nu 5 november. Is dit wel realistisch? Ik reken zelf eerder op half november...."
Als ik zo de laatse berichten lees dan weet eigenlijk niemand wanneer er weer zendingen komen... MediaMarkt is gokken, CP blijft ook uitstellen en van Toemen hoor ik helemaal niets meer. Ik denk dat we dit alleen DJI kunnen aanrekenen. De rest holt er alleen maar achteraan?
Ik heb 250 euro aanbetaald. Dat staat dus al wel een paar maanden rente te maken maar dat zal niet schokkend zijn. Blijf dus maar gewoon wachten.
Ik kwam dit mailtje nog tegen, verstuurd eind oktober. Kun je nagaan, dacht dat het toen begin november zou worden:
"Ik begrijp dat jullie volledig afhankelijk zijn van DJI en had eerlijk gezegd ook niet verwacht dat jullie eerste inschattng (30 oktober) haalbaar zou zijn. Op de DJI site stond overigens wel dat de uitleverigen (waarschijnlijk niet in NL) op 21 oktober gestart zouden worden.Op jullie site staat nu 5 november. Is dit wel realistisch? Ik reken zelf eerder op half november...."
Als ik zo de laatse berichten lees dan weet eigenlijk niemand wanneer er weer zendingen komen... MediaMarkt is gokken, CP blijft ook uitstellen en van Toemen hoor ik helemaal niets meer. Ik denk dat we dit alleen DJI kunnen aanrekenen. De rest holt er alleen maar achteraan?
Ik heb 250 euro aanbetaald. Dat staat dus al wel een paar maanden rente te maken maar dat zal niet schokkend zijn. Blijf dus maar gewoon wachten.
Hier ook sinds vandaag 8 maart inderdaad. Ik heb hem nog gekocht voor 1318€. Als ik de huidige prijs van 1450 had betaald had ik ook allang geannuleerd en een bestelling bij DJI zelf gedaan.Av- schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 06:28:
Welke rentetredelijkheid schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:12:
[ Voor 24% gewijzigd door Greetoz op 01-02-2017 10:30 ]
Bij mij nu ook 8 maart bij Centralpoint. Wel even gebeld en sta nu op nummer (vorige week op 38) 30. Ze hebben dus 8 combo's binnen gekregen en uitgeleverd. Als ik ff reken 8 per maand nou zet er dan maar de verwachte leverdatum op 8 mei. Hopelijk gaat DJi ineens 31 stuks uitleveren deze maand
Keep you posted
Keep you posted
[ Voor 3% gewijzigd door dosborne op 01-02-2017 11:24 ]
Mooi man. Mijne komt ook morgen, ben benieuwd!bas-nld schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 09:21:
[...]
Klopt! Ik heb ze net gebeld, ze hebben er "enkele" op voorraad zoals er werd aangegeven door de telefoon.
Ik heb net een fly more combo besteld en betaald via de webshop en deze wordt dan vandaag nog afgestuurd zeiden ze, morgen in huis
Ik ben ook heel benieuwd. Hou ons op de hoogte!!Tweakarim schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 11:24:
[...]
Mooi man. Mijne komt ook morgen, ben benieuwd!
Anoniem: 880289
Hier op 26-1 een Mavic besteld via droneland, eind maart is de kans dan aanwezig dat ik hem krijg maar is niet zeker. Op de website stond 1-4 weken levertijd, dan valt 2 maanden je wel even rauw op je dak, ook omdat ik hem meteen had betaald.
Toemen is ook echt een klotefirma. Koop daar never nooit meer iets. Ik wacht al vanaf begin dec op terugstorting van mijn 1400 euro! Nog steeds niets en erger is ze gooien zelfs tijdens een gesprek de hoorn op. Ja op een keer word ik wel boos grrrtredelijkheid schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:12:
Toch wel een beetje frustrerend... Mijn order bij Toemen dateert van 6 oktober...
Als je even wilt lachen..moet je voor de grap eens de Google recensies lezen van ToemenT.E schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 15:23:
[...]
Toemen is ook echt een klotefirma. Koop daar never nooit meer iets. Ik wacht al vanaf begin dec op terugstorting van mijn 1400 euro! Nog steeds niets en erger is ze gooien zelfs tijdens een gesprek de hoorn op. Ja op een keer word ik wel boos grrr
https://www.google.nl/web...55a5:0x269a87c98c03b192,1,
[Edit] En nog meer: http://www.klacht.nl/toemen-modelbouw/
Aan zo'n bedrijf zou ik niet eens mijn schoonmoeder toevertrouwen, laat staan 1400 euro.
[ Voor 11% gewijzigd door jdevries189 op 01-02-2017 16:48 ]
Net een track&trace code ontvangen en een mail dat ze morgen komen bezorgen.
Ik heb er vertrouwen in!
Ik heb er vertrouwen in!
Haha mooie tekst, helaas verzieken sommige het voor de andere.jdevries189 schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 16:28:
[...]
Als je even wilt lachen..moet je voor de grap eens de Google recensies lezen van Toemen![]()
https://www.google.nl/web...55a5:0x269a87c98c03b192,1,
[Edit] En nog meer: http://www.klacht.nl/toemen-modelbouw/
Aan zo'n bedrijf zou ik niet eens mijn schoonmoeder toevertrouwen, laat staan 1400 euro.
Ter info droneland bevestigde ons dat onder andere CP een order heeft uitstaan bij ze.
Ze zijn daar nu met uitleveren bij de orders van begin oktober. Daar zitten een paar flinke bestellingen tussen.
Mijne vanmiddag in ontvangst mogen nemen (2 dec besteld bij CP), nu even alle firmware aan het updaten etc.
Succes en sterkte nog even jongens, het is het wachten waard
Succes en sterkte nog even jongens, het is het wachten waard
Ik heb een mail dat ik bij CP op plaats 23 stond maar dat ze niet wisten op welke plek ik stond bij de leverancier. Kennelijk word er gewoon gedropshipped vanuit Droneland?
Oh het gaat om de flymore besteld op 13 december en verwachte verzenddatum is 8 maart.
Oh het gaat om de flymore besteld op 13 december en verwachte verzenddatum is 8 maart.
[ Voor 20% gewijzigd door Greetoz op 02-02-2017 11:16 ]
Al opgehaald.
[ Voor 100% gewijzigd door tijgerkop op 02-02-2017 15:18 ]
Via via bij Droneland de Fly More besteld op 13 oktober. Vorige week mail gehad dat hij morgen geleverd zou worden, maar toch last minute weer even opgeschoven. Heb mn reis al gemaakt, dus heel veel haast is er niet meer helaas, maar toch best vervelend.
Oud bericht.
[ Voor 83% gewijzigd door tijgerkop op 02-02-2017 15:18 ]
Anoniem: 880289
Telefoon gehad van Droneland, de Mavic komt nu toch wel binnen iets meer dan eerder. Toch is de verwachting dat ik nog tot eind maart moet wachten. 1 week geleden besteld.
Ik heb hem bijna 4 maanden geleden besteld (half oktober) bij TopRC (en betaald
)
Nog steeds krijg ik geen info automatisch van hen. Als ik bel dan hebben ze iedere keer weer een andere smoes.
"Ze staan bij de douane"
"Ze zijn nog niet door dji geleverd. Oh zei ik vorige keer dat ze bij de douane stonden? Ja dat bedoel ik, ze zijn nog niet binnen."
"Volgende week verwachten we weer een zending. "
"Nee, nu echt volgende week"
"Ik weet echt niet hoe hoog u op de wachtlijst staat"
"Wij hebben er al meer dan andere winkels uitgeleverd"
Nog steeds krijg ik geen info automatisch van hen. Als ik bel dan hebben ze iedere keer weer een andere smoes.
"Ze staan bij de douane"
"Ze zijn nog niet door dji geleverd. Oh zei ik vorige keer dat ze bij de douane stonden? Ja dat bedoel ik, ze zijn nog niet binnen."
"Volgende week verwachten we weer een zending. "
"Nee, nu echt volgende week"
"Ik weet echt niet hoe hoog u op de wachtlijst staat"
"Wij hebben er al meer dan andere winkels uitgeleverd"
Als je hem toch besteld voor de normale prijs van 1499 of 1299 dan kan je hem beter bij DJI direct bestellen volgens mij.
Als je bij TopRC de volle mep hebt betaald zou ik hem mooi cancellen en bij DJI bestellen..
Als je bij TopRC de volle mep hebt betaald zou ik hem mooi cancellen en bij DJI bestellen..
Mavic pro fly more combo net binnen, eergisteren besteld bij jpcomputers.
@Tweakarim, heb hem ook besteld bij JP.. ben benieuwd 
17:47 Update: Gebeld, voorraad was toch ook op website klopt dus niet.
17:47 Update: Gebeld, voorraad was toch ook op website klopt dus niet.
[ Voor 39% gewijzigd door bart.kraai op 02-02-2017 17:48 ]
JP geeft me net aan via FB (over de combo):
NIet op voorraad momenteel nee.
Deze zijn allemaal verkocht inmiddels.
Je kan eventueel een pre-order plaatsen en dan word je gebeld zodra we ze op voorraad hebben en je aan de beurt bent. Dit kan uiteraard kostenloos.
Enig idee wanneer jullie weer nieuwe binnenkrijgen?
De verwachting is midden februari, begin maart. Echter het is inmiddels ook duidelijk geworden dat we er geen garanties aan kunnen ontlenen.
De levering vanuit DJI is wereldwijd echt een ramp
[ Voor 5% gewijzigd door SmithNL op 03-02-2017 09:10 ]
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
En de CP verzend datum staat weer op 1 maart ipv 8 maart.
Zojuist wat extra batterijen besteld bij CP. Worden morgen geleverd. Dat kan er blijkbaar wel vanaf
damn. 27 oktober releasedatum en levertijd waarschijnlijk maart. Ik zou hem annuleren en mooi bestellen bij DJI zelf.
Reden dat veel mensen hier op CP wachten is dat we waarschijnlijk de prijs van 1318€ hebben betaald ipv 1499 ;-)T.E schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 09:52:
damn. 27 oktober releasedatum en levertijd waarschijnlijk maart. Ik zou hem annuleren en mooi bestellen bij DJI zelf.
Nog steeds is cp 50 euro goedkoper. Maar ja hoe lang wil je wachten...
Voor 50 euro verschil had ik hem inderdaad ook gewoon lekker bij DJI rechtstreeks besteld... Dan is de levertijd ongeveer 14 dagen schijnt.general_p schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:06:
Nog steeds is cp 50 euro goedkoper. Maar ja hoe lang wil je wachten...
ja ik denk dat ik dji zelf ook meer zou vertrouwen. Ik heb hem daar ook besteld! (net) ben benieuwd.Greetoz schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 12:48:
[...]
Voor 50 euro verschil had ik hem inderdaad ook gewoon lekker bij DJI rechtstreeks besteld... Dan is de levertijd ongeveer 14 dagen schijnt.
Anoniem: 697935
Bij CP besteld op 29 december. Aflevering 11 januari werd 18 januari, daarna 25 januari en dan weer 1 februari. Helaas is nu de datum gezet op 8 maart. Ik weer niet mijn volgnummer op de wachtlijst maar aan de hand van eerdere reacties kan ik een redelijke inschatting maken.
Helaas moeten we lang wachten maar daar weegt € 180 toch wel tegen op.
Ja het blijft een luxe product.. of het moet je werk zijn natuurlijk.Anoniem: 697935 schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 17:55:
Bij CP besteld op 29 december. Aflevering 11 januari werd 18 januari, daarna 25 januari en dan weer 1 februari. Helaas is nu de datum gezet op 8 maart. Ik weer niet mijn volgnummer op de wachtlijst maar aan de hand van eerdere reacties kan ik een redelijke inschatting maken.
23-12 besteld bij cp en de levertijd is ook naar 8 maart gegaan. Helaas, ik heb al kunnen spelen met degene van mn broer. Die kwam van de media markt. En dat maakt dat ik hem alleen maar meer wil.
Maar die 180 euro kan ik nog wel even geduld voor opbrengen.
Always look on the bright side of life.
Ook mijn Mavic komt van de Media Markt. Momenteel is de verkrijgbaarheid volgens de website helemaal nul, het leek er afgelopen weken even op dat er toch een stijgende lijn in zat..Clifdon schreef op vrijdag 3 februari 2017 @ 19:07:
23-12 besteld bij cp en de levertijd is ook naar 8 maart gegaan. Helaas, ik heb al kunnen spelen met degene van mn broer. Die kwam van de media markt. En dat maakt dat ik hem alleen maar meer wil.
14590 Wp PV | 0 kWh Thuisaccu
Ook de mijne komt bij MediaMarkt vandaan. Wel de kale. Zojuist dus nog maar even de rest van de fly more bij elkaar geshopt bij Droneland. Hebben alles ruim op voorraad (behalve de mavic zelf). Afgerekend met Afterpay. Life is good
[ Voor 14% gewijzigd door jdevries189 op 04-02-2017 19:54 ]
Er liggen as we speak 2 mavics bij mediamarkt arena. Zijn wel de kale, de fly more is niet op voorraad. Medewerker gaf aan dat er nog 7 in reservering staan, dus alles wat binnenkomt is meteen weg.
Edit.. Nu nog 1, de andere zit in mijn tas... 😍
Edit.. Nu nog 1, de andere zit in mijn tas... 😍
[ Voor 13% gewijzigd door SmithNL op 05-02-2017 15:16 ]
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air
Tijdens de Mediamarkt BTW dagen een kale Mavic bestelt. Volgens de helpdesk kan de levering nog wel een aantal weken duren. Aangezien ze wel los in verschillende MM liggen vind ik dit vrij apart. We wachten af..
CardMapr.nl ✈ Vind American Express creditcard locaties, en spaar voor (gratis) vluchten!
Anoniem: 363924
Ook eentje besteld bij MM. Op Duitse mediamarkt site staat 16 weken levertijd... maar voor de prijs die ik betaald heb wacht ik rustig af.
Zonde dat die niet te reserveren was in een winkel. Ze hebben de flymore combo in 2 duitste filialen. ik zou die wel gaan halen zijn, 2uurtjes rijdenAnoniem: 363924 schreef op zondag 5 februari 2017 @ 17:07:
Ook eentje besteld bij MM. Op Duitse mediamarkt site staat 16 weken levertijd... maar voor de prijs die ik betaald heb wacht ik rustig af.
Maar enkel levering was mogelijk. Vraag me af hoe je dat gedaan hebt met een duitsadres als je in NL woont
Anoniem: 363924
Sorry denk dat ik niet helemaal duidelijk was. Ik heb de Mavic gewoon via Nederlandse mediamarkt besteld. Maar dacht kijk eens op Duitse mediamarkt ter vergelijking.Nees schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:22:
[...]
Zonde dat die net te reserveren was in een winkel. Ze hebben de flymore combo in 2 duitste filialen. ik zou die wel gaan halen zijn, 2uurtjes rijdenvoor de prijs zonder btw...
Maar enkel levering was mogelijk. Vraag me af hoe je dat gedaan hebt met een duitsadres als je in NL woont
Aaaaah! want die hadden gisteren ook een 20% actieAnoniem: 363924 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:31:
[...]
Sorry denk dat ik niet helemaal duidelijk was. Ik heb de Mavic gewoon via Nederlandse mediamarkt besteld. Maar dacht kijk eens op Duitse mediamarkt ter vergelijking.
Mediamarkt Duitsland had geen 20% actie gisteren. Waar heb jij dat gezien?Nees schreef op maandag 6 februari 2017 @ 11:41:
[...]
Aaaaah! want die hadden gisteren ook een 20% actie1209 voor de Combo... was echt kut dat ik die niet kon bestellen. Had al wel een bestelling lopen voor 1317... zal maar geduld oefenen. Mss tegen dan meer productie issues gefixed, zoals die blur dat vele nieuwe ontvangers nog stees hebben...
Mvg
Op hun site... deze liep tot 5u deze morgen.crashbe schreef op maandag 6 februari 2017 @ 14:47:
[...]
Mediamarkt Duitsland had geen 20% actie gisteren. Waar heb jij dat gezien?
Mvg
Het is niet omdat jij het niet zag, dat het niet was...
Anoniem: 882535
Het was geen probleem om te bestellen in een Duitse Mediamarkt. Vandaag in Recklinghausen (140 km) m'n fly more combo opgehaald.
Tijdens de bestelling 5 cijfers tikken bij je postcode, voor de rest slikt de site een Nederlands adres.
Gewoon 1499 betaald.......
De 3 batterijen waren vol, maar de controller had maar 15 procent. Die is nu aan het laden, dan updaten.
Euh, toch niet......ze waren 10%
Tijdens de bestelling 5 cijfers tikken bij je postcode, voor de rest slikt de site een Nederlands adres.
De 3 batterijen waren vol, maar de controller had maar 15 procent. Die is nu aan het laden, dan updaten.
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 882535 op 06-02-2017 21:10 ]
Daar wou ik em oppikken, echter, die was gisteren niet daar te reserveren aan 1208, waarschijnlijk door die actie ofzo.Anoniem: 882535 schreef op maandag 6 februari 2017 @ 18:28:
Het was geen probleem om te bestellen in een Duitse Mediamarkt. Vandaag in Recklinghausen (140 km) m'n fly more combo opgehaald.
Edit: idd net getest, vandaag kan ik em wel gewoon afhalen aan 1499. Stom!
[ Voor 5% gewijzigd door Nees op 06-02-2017 21:14 ]
Ik zit er over na te denken om de Mavic Pro rechtstreeks bij DJI te bestellen. Maar daar lees ik ook weer diverse verhalen over de levertijd. Wie heeft hier ervaring mee? En hoe zit het met inklaringskosten?
Normaliter als iets vanuit het buitenland wordt geimporteerd: sowieso omzetbelasting en boven de €150 ook nog importbelasting te betalen waarbij de productwaarde door de douane zelf wordt ingeschat. In dit geval echter levert DJI dacht ik vanuit nederland en komen er dus geen kosten bij (import kosten hebben ze zelf al gedragen).dominick11 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 13:26:
Ik zit er over na te denken om de Mavic Pro rechtstreeks bij DJI te bestellen. Maar daar lees ik ook weer diverse verhalen over de levertijd. Wie heeft hier ervaring mee? En hoe zit het met inklaringskosten?
Nexus7HD 2013 32GB, Nexus 5, 32GB, Homebrew PC corei7, Acers Aspire v7 & Iconia W5, DJI Mavic Pro
DJI zorgt voor de importkosten. De prijs die jij op de website ziet is de prijs die jij betaald.
Zojuist besteld in de DJI store. Bij de Fly More Combo staat een levertermijn van 1-3 werkdagen genoemd. Ben benieuwd!
En m.b.t. de importkosten; dat regelt DJI inderdaad. Er is ook ergens op hun website expliciet vermeld dat als je aangeslagen wordt voor enige importkosten je contact met hen moet opnemen.
Edit: met levertermijn bedoel ik verzendtermijn
En m.b.t. de importkosten; dat regelt DJI inderdaad. Er is ook ergens op hun website expliciet vermeld dat als je aangeslagen wordt voor enige importkosten je contact met hen moet opnemen.
Edit: met levertermijn bedoel ik verzendtermijn
[ Voor 7% gewijzigd door flrs op 07-02-2017 14:07 . Reden: verzendtermijn ipv levertermijn ]
Daar ben ik ook wel benieuwd naar (levertijden via DJI). Ik ben ook al aan het googlen geweest en snuffelen in forums maar ik kom er niet echt achter hoe lang het gemiddeld duurt voordat je de Mavic binnen hebt als je via DJI besteld. Ik heb nu een bestelling staan bij megekko. Wij gaan over 2,5 halve week op vakantie dus ik hoop natuurlijk stiekem dat het gaat lukken voor die tijd.

Fingers crossedEllen247 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 14:50:
Daar ben ik ook wel benieuwd naar (levertijden via DJI). Ik ben ook al aan het googlen geweest en snuffelen in forums maar ik kom er niet echt achter hoe lang het gemiddeld duurt voordat je de Mavic binnen hebt als je via DJI besteld. Ik heb nu een bestelling staan bij megekko. Wij gaan over 2,5 halve week op vakantie dus ik hoop natuurlijk stiekem dat het gaat lukken voor die tijd.
Dat idee krijg ik dus ook. Daarom twijfel ik om hem daar als nog te bestellen. Dus ik ben benieuwd wanneer jij hem krijgt! :-)
ik heb afgelopen vrijdag besteld maar hij is nog niet verzonden... dit was bij DJI store. zal het posten als ik een update krijg.
Ik ben benieuwd wat DJI waar maakt, de beloftes zijn dat het vlot gaat (1 week oid), ik hoor jullie updates graag
14590 Wp PV | 0 kWh Thuisaccu
Op een grote DJI FB groep wordt ook al gezegd dat de levertijd ruim wordt overschreden door DJI.
Kan je link delen naar de DJI FB groep?Greetoz schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 18:07:
Op een grote DJI FB groep wordt ook al gezegd dat de levertijd ruim wordt overschreden door DJI.
Anoniem: 868611
Ik heb in Den Bosch mijn drone besteld en aanbetaald op 4/10/16 (ruim 4 maanden geleden!) incl. inruil op mijn Phantom 3 en heb mijn Mavic nog steeds niet. Ook is niet bekend wanneer hij wel binnenkomt. Door de inruil op mijn oude drone zit ik ook 'vast' aan de retailer. Als het nog langer duurt, wacht ik nog wel even🙃
https://www.facebook.com/groups/1052458144874769/dominick11 schreef op dinsdag 7 februari 2017 @ 20:47:
[...]
Kan je link delen naar de DJI FB groep?
Ter informatie van de personen die via DJI overwegen te bestellen. Ik had sinds begin december een order voor een Mavic (niet-combo) uitstaan bij CP, maar heb dat eind vorige maand na uitstel geannuleerd. Afgelopen 27 januari bij DJI.com besteld in de hoop dat dit sneller zou zijn. Gisteren heb ik de tracktrace-informatie ontvangen, waarbij duidelijk werd dat de Mavic vanuit de UK geleverd wordt. De leverdatum staat op aanstaande maandag, maar volgens de tracktrace van DHL zou dat al eerder kunnen zijn. Oftewel: levering binnen twee weken na bestelling. Dat zou goed uitkomen in verband met kort verblijf in het buitenland (wat mede aanleiding was om DJI zelf te proberen). Voorlopige conclusie: in mijn geval is de levertijd behoorlijk rap, oftewel de ervaring positief.
Ik vind het eigenlijk een beetje oneerlijk ten opzichte van de resellers, want het lijkt er op dat DJI zichzelf dus bevoordeeld. Zelf verkopen = hogere marge natuurlijk. Zeker omdat de leveringen al maanden problematisch zijn, vind ik dat verre van netjes. Maar dat terzijde.
Een ander minpunt lijkt dat DJI één totaalbedrag factureert, zoner BTW-specificatie. Althans, daar lijkt het op, Formeel moet er natuurlijk BTW bijzitten, ook als je in UK koopt. Belastingtechnisch is dat erg onhandig, want in mijn geval is het een zakelijke aankoop. Als particulier maakt dit minder uit en heb je ook niet te maken met importheffingen e.d.
Ik vind het eigenlijk een beetje oneerlijk ten opzichte van de resellers, want het lijkt er op dat DJI zichzelf dus bevoordeeld. Zelf verkopen = hogere marge natuurlijk. Zeker omdat de leveringen al maanden problematisch zijn, vind ik dat verre van netjes. Maar dat terzijde.
Een ander minpunt lijkt dat DJI één totaalbedrag factureert, zoner BTW-specificatie. Althans, daar lijkt het op, Formeel moet er natuurlijk BTW bijzitten, ook als je in UK koopt. Belastingtechnisch is dat erg onhandig, want in mijn geval is het een zakelijke aankoop. Als particulier maakt dit minder uit en heb je ook niet te maken met importheffingen e.d.
Bedankt voor je uitgebreide informatie!! Ik begreep van iemand die hem al heeft via DJI dat er wel een BTW specificatie op de factuur zou staan. Maar dat heb ik van horen zeggen. :-)
Ik kijk net naar de status van mijn order, die staat op shipped ben benieuwd! Afgelopen vrijdag besteld.
Hebben jullie ook een coupon code gebruikt bij het bestellen van de Mavic pro rechtstreeks bij DJI? Ik kan geen veld vinden op de website van DJI waar ik mijn coupon code kan invullen. Iemand een idee?
Wat voor code heb je? Als ik probeer te bestellen dan zie ik weldominick11 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 12:03:
Hebben jullie ook een coupon code gebruikt bij het bestellen van de Mavic pro rechtstreeks bij DJI? Ik kan geen veld vinden op de website van DJI waar ik mijn coupon code kan invullen. Iemand een idee?
Have a Coupon Code?
Proceed to Checkout to enter it and get your discount.
Ja in mijn email inbox kreeg ik coupon codes aangeboden van bedrijf genaamd promopro met 10% Korting en ook eentje met 100 dollar korting op de mavic pro. Ik heb het veld inmiddels gevonden waar ik de coupon code kan invullen maar de coupon code werkte niet. Ik heb online contact gehad met DJI en die zeggen dat zij helemaal geen coupon codes aanbieden. Zo zie je wel vaker coupon codes die voorbij komen die helemaal niet blijken te kloppenGreetoz schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 13:15:
[...]
Wat voor code heb je? Als ik probeer te bestellen dan zie ik wel
Have a Coupon Code?
Proceed to Checkout to enter it and get your discount.

Vroeg mij af of er mensen zijn die wel een werkende coupon code hebben kunnen gebruiken bij een bestelling in de webwinkel van DJI zelf? Beetje lullig als er een werkende coupon code is. Dan ben ik een dief van mijn eigen portemonnee
Anoniem: 883211
Hallo,
Afgelopen tijd heb ik een aantal keren meegelezen op dit forum, wel zo netjes om ook eens een reactie achter te laten voor de nog wachtenden.
Mavic Pro (geen fly more combo) via DJI.com besteld op 21 januari, geleverd op 30 januari. Order is op 27 januari verstuurd vanuit UK door het bedrijf 'FULFILMENT & MARKETING LTD'.
Bij de Mavic zat geen factuur, ik heb alleen een orderbevestiging van DJI via mail ontvangen. Hier staat géén BTW vermeld, alleen een totaalbedrag.
Afgelopen tijd heb ik een aantal keren meegelezen op dit forum, wel zo netjes om ook eens een reactie achter te laten voor de nog wachtenden.
Mavic Pro (geen fly more combo) via DJI.com besteld op 21 januari, geleverd op 30 januari. Order is op 27 januari verstuurd vanuit UK door het bedrijf 'FULFILMENT & MARKETING LTD'.
Bij de Mavic zat geen factuur, ik heb alleen een orderbevestiging van DJI via mail ontvangen. Hier staat géén BTW vermeld, alleen een totaalbedrag.
Mocht iemand hem echt heel hard nodig hebben ivm bijvoorbeeld een vakantie oid, ik heb mijne op vraag & aanbod gezet. Door de late levering heb ik hem zelf namelijk niet mee op vakantie kunnen nemen helaas.
[ edit: mavic is ondertussen al verkocht! ]
[ edit: mavic is ondertussen al verkocht! ]
[ Voor 10% gewijzigd door Justinski op 09-02-2017 20:51 ]
Die ben je op MP zo kwijt denk ik..Justinski schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 14:14:
Mocht iemand hem echt heel hard nodig hebben ivm bijvoorbeeld een vakantie oid, ik heb mijne op vraag & aanbod gezet. Door de late levering heb ik hem zelf namelijk niet mee op vakantie kunnen nemen helaas.
Ook hier op de 6e bij DJI zelf besteld. Op de website stond dat de levertijd 3 tot 5 werkdagen zou bedragen. Direct na de bestelling een mailtje verstuuurd om te checken of het werkelijk waar is... Tot mijn grote verassing een berciht terug van DJI: Excuses voor de vertraging de Mavic wordt deze week geleverd.
Net nog even naar de orderstatus gekenen en daar staat inderdaad "Shipped". Het zal toch niet waar zijn? Bij de reseller bijna 4 maanden levertijd en nu bij DJI 4 dagen! Heb alleen nog geen track en trace gezien.
@Yero - Het lijkt er op dat DJI zich inderdaad helemaal richt op de directe verkoop en niet op de resellers. Bij mij is de relatie met de reseller dramatisch verslechterd door dit voorval. Het lijkt zelfs wel op een conflict want ik zou dit niet pikken als reseller.
@Jerimo - Wat een pech... Ik heb mijn vorige Drone ook geprobeerd om te ruilen in Den Bosch. Op Marktplaats kon ik mijn Drone voor net zoveel kwijt als bij Toemen en heb hem dus particlier verkocht via Marktplaats. Lijkt me flink balen voor je! Misschien een beetje goed nieuws - die van mij heb ik vandaag geannuleerd dus jij klimt weer een stapje...
Het worden spannende dagen...
Net nog even naar de orderstatus gekenen en daar staat inderdaad "Shipped". Het zal toch niet waar zijn? Bij de reseller bijna 4 maanden levertijd en nu bij DJI 4 dagen! Heb alleen nog geen track en trace gezien.
@Yero - Het lijkt er op dat DJI zich inderdaad helemaal richt op de directe verkoop en niet op de resellers. Bij mij is de relatie met de reseller dramatisch verslechterd door dit voorval. Het lijkt zelfs wel op een conflict want ik zou dit niet pikken als reseller.
@Jerimo - Wat een pech... Ik heb mijn vorige Drone ook geprobeerd om te ruilen in Den Bosch. Op Marktplaats kon ik mijn Drone voor net zoveel kwijt als bij Toemen en heb hem dus particlier verkocht via Marktplaats. Lijkt me flink balen voor je! Misschien een beetje goed nieuws - die van mij heb ik vandaag geannuleerd dus jij klimt weer een stapje...
Anoniem: 868611
haha...thanx! Over twee weken ga ik met vakantie en hoop dan ook echt mijn Mavic binnen te hebben. Ik wacht met spanning af.tredelijkheid schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 17:49:toon volledige bericht
Ook hier op de 6e bij DJI zelf besteld. Op de website stond dat de levertijd 3 tot 5 werkdagen zou bedragen. Direct na de bestelling een mailtje verstuuurd om te checken of het werkelijk waar is... Tot mijn grote verassing een berciht terug van DJI: Excuses voor de vertraging de Mavic wordt deze week geleverd.
Dat DJI zo met hun resellers te kijk zet tegenover de klant vind ik ook behoorlijk onfatsoenlijk, ben benieuwd wanneer DJI van mening is voldoende winst gemaakt te hebben en ook gaat leveren richting de resellers, als het via de webshop wel een twee- a drietal binnen dagen kan.tredelijkheid schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 17:49:toon volledige bericht
Dji levert ontzettend snel, eerst nog een pre-order uit staan bij v-nix, maar had geen zin meer in wachten en die geannuleerd. 30ste losse Mavic besteld bij Dji en woensdag stond dhl voor de deur. Tracking kan je direct volgen zodra hij binnen de eu komt. (Ik kreeg 2 tracking nummers op de mail). Eerst van diamond logistics (pre shipping information) en daarna 1 van dhl (in een Dji mail verpakt). Factuur krijg je in de mail wanneer je hebt besteld (direct dus) en bij het pakket zit alleen een pakbon. Geen btw bedrag op de factuur.
Zojuist zie ik in de DJI store dat mijn orderstatus is veranderd naar 'shipped'. Dinsdag 7 februari besteld.
Op de mobiele versie van de DJI site staat nog steeds 'pending' overigens.
Ik heb er wel vertrouwen in dat het 'ie snel binnen is
Op de mobiele versie van de DJI site staat nog steeds 'pending' overigens.
Ik heb er wel vertrouwen in dat het 'ie snel binnen is
De relatie tussen DJI en de resellers was volgens mij nooit heel goed. Ze brengen ook snel nieuwe producten op de markt zonder waarschuwing, dus resellers blijven dan met voorraad van oude producten zitten die ze met verlies moeten verkopen. Ook een reden dat veel kleinere resellers geen dji drones op voorraad willen hebben.Anton2610 schreef op woensdag 8 februari 2017 @ 19:20:
[...]
Dat DJI zo met hun resellers te kijk zet tegenover de klant vind ik ook behoorlijk onfatsoenlijk, ben benieuwd wanneer DJI van mening is voldoende winst gemaakt te hebben en ook gaat leveren richting de resellers, als het via de webshop wel een twee- a drietal binnen dagen kan.
De CP verzenddatum staat nog steeds op 1/3
Sinds dinsdag staat mijn order ook op "Shipped" maar nog geen track and trace informatie....
Was ook een beetje te mooi om waar te zijn, 5 dagen levertijd.
Ik ga me serieus af vragen of de Mavic wel echt bestaat :-)
Is het niet gewoon een baksteen met vier kleine tafelventilatoren er aan geplakt.
Is het niet gewoon een baksteen met vier kleine tafelventilatoren er aan geplakt.
Correct, prijsverlagingen communiceren ze ook altijd achteraf. Meestal met een bericht van gister is er een prijsverlaging ingegaan, wilden het jullie toch even laten weten.Greetoz schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:12:
[...]
De relatie tussen DJI en de resellers was volgens mij nooit heel goed. Ze brengen ook snel nieuwe producten op de markt zonder waarschuwing, dus resellers blijven dan met voorraad van oude producten zitten die ze met verlies moeten verkopen. Ook een reden dat veel kleinere resellers geen dji drones op voorraad willen hebben.
Daarnaast leveren ze zelf zo te zien veel sneller uit aan particulieren van aan de resellers, zo maak je inderdaad zelf meer marge maar creëer je ook problemen doordat nu eer de resellers mavics krijgen de markt in het slechte geval weer overspoelt is en je weer met dode voorraad zit.

In een gezond systeem zorg je er toch voor dat je je resellers goed helpt, deze zijn immers een uithangbord voor je merk en hebben ook gewoon omzet nodig uit mavics en gerelateerde producten. Al ziet DJI er denk ik ook wel wat in om de markt alleen voor zichzelf te hebben.
ik heb ook nog geen trace informatie, nou ja wacht het wel af hopelijk is hij er begin volgende week ofzo.tredelijkheid schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:57:
Sinds dinsdag staat mijn order ook op "Shipped" maar nog geen track and trace informatie....
Bij mij nu ook op 1/3 voor Fly More zie ik net (was 8/3)....Greetoz schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 11:12:
[...]
De CP verzenddatum staat nog steeds op 1/3
Die van mij is gisteren bezorgd!
En ik zie nu dat EP de fly more laag geprijsd heeft en op voorraad volgens de site: https://www.ep.nl/product...m_medium=Prijsvergelijker
Ik weet niet hoe betrouwbaar de site/webshop is.
En ik zie nu dat EP de fly more laag geprijsd heeft en op voorraad volgens de site: https://www.ep.nl/product...m_medium=Prijsvergelijker
ik heb net shipping mail binnen, aanstaande dinsdag zal hij worden geleverd..
Ook niet meer op voorraad. Wel apart dat de combo dezelfde prijs heeft als de normale.. Helaas kan je niet betalen bij ophalen. Dus ik wacht toch maar op CP.walletje-w schreef op donderdag 9 februari 2017 @ 17:36:
Die van mij is gisteren bezorgd!
Je kunt daar wel gewoon bestelling plaatsen bij EP... alleen dan leveren op binnenkomst?
De prijs bij EP is inmiddels aangepast naar €1499,-. Heb er gisteravond 2 fly more combo's besteld voor €1199,-. Zal wel een foutje zijn geweest. Ben benieuwd of ze geleverd gaan worden voor die prijs.
Dat zouden ze (juridisch) wel moeten. Een prijs van 1200,-- voor een dergelijke drone met accessoires is immers niet een kennelijke fout.Tweakarim schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 08:42:
De prijs bij EP is inmiddels aangepast naar €1499,-. Heb er gisteravond 2 fly more combo's besteld voor €1199,-. Zal wel een foutje zijn geweest. Ben benieuwd of ze geleverd gaan worden voor die prijs.
Klopt. Ben net gebeld door een vriendelijke medewerker van EP en ze geven aan dat ze gewoon geleverd gaan worden voor €1199. Het was inderdaad een foutje in het systeem. Ze hebben gisteravond 6 bestellingen binnen gehad en vele mailtjes of de prijs wel klopt. De bestellingen die gedaan zijn worden voor die prijs geleverd. Bedankt voor de tip Walletje-w.flrs schreef op vrijdag 10 februari 2017 @ 09:44:
[...]
Dat zouden ze (juridisch) wel moeten. Een prijs van 1200,-- voor een dergelijke drone met accessoires is immers niet een kennelijke fout.