Never fall in love with your own design!
Dit is wel een hele goede optie. En de camera/gimball is ook nog beschermd.speedhaste schreef op zondag 18 december 2016 @ 20:37:
Ik kwam ook nog een aardige DIY tegen voor zon bescherming waardoor je minder kans hebt op lensflares e.d.
YouTube: DJI Mavic Pro DIY Lens Hood
Lijkt mij ook al lees ik wel hier en daar dat men twijfelt over de (on)zichtbaarheid bij hogere snelheden omdat de gimbal dan verder uitslaat. Maar ik ga het sowieso proberen, ook om de problemen met tegen de zon in vliegen te minderenT.E schreef op maandag 19 december 2016 @ 08:21:
[...]
Dit is wel een hele goede optie. En de camera/gimball is ook nog beschermd.
Nexus7HD 2013 32GB, Nexus 5, 32GB, Homebrew PC corei7, Acers Aspire v7 & Iconia W5, DJI Mavic Pro
Ik persoonlijk vlieg om leuke beelden te schieten, dus dan toch in langzame stand.RHTizzy schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:06:
[...]
Lijkt mij ook al lees ik wel hier en daar dat men twijfelt over de (on)zichtbaarheid bij hogere snelheden omdat de gimbal dan verder uitslaat. Maar ik ga het sowieso proberen, ook om de problemen met tegen de zon in vliegen te minderen
En anders zo'n kapje kost 12 euro dus het proberen wel waard.
In de apple store zijn btw extra accu's te koop. Vandaag besteld morgen in huis.
Iemand toevallig tijd in overvloed en zin om er meteen even 2 te maken?T.E schreef op maandag 19 december 2016 @ 09:22:
[...]
Ik persoonlijk vlieg om leuke beelden te schieten, dus dan toch in langzame stand.
En anders zo'n kapje kost 12 euro dus het proberen wel waard.
In de apple store zijn btw extra accu's te koop. Vandaag besteld morgen in huis.
Waarom aansprakelijkheid.Justin_ schreef op maandag 19 december 2016 @ 11:46:
Hoe regelen jullie de verzekering? aansprakelijkheid en de drone zelf
Als je die nodig hebt ben je verkeerd bezig.
There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
Lol, want een drone doet precies wat jij doet en heeft nooit last van malfunctions...JEV schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:00:
[...]
Waarom aansprakelijkheid.

Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Verwijderd
Je rijdt ook onverzekerd rond?JEV schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:00:
[...]
Beetje vreemde opmerking. maargoed.JEV schreef op maandag 19 december 2016 @ 13:00:
[...]
Ik ben zelf onder de volgende voorwaarden WA verzekerd via mijn eigen WA verzekering en kan hem ook voor buitenshuis bijverzekeren, rekening houdend met:
Uw particuliere aansprakelijkheidsverzekering biedt ook een dekking voor aansprakelijkheid met hobbymatig/ recreatief gebruikte drones. Zij worden geschaard om de noemer modelvliegtuigen en vallen als zodanig onder de dekking als zij een gewicht hebben van maximaal 20 kg. Verder moet er voldaan worden aan de volgende eisen:
- Je moet de drone altijd kunnen zien.
- Je mag niet in het donker vliegen.
- Je mag niet hoger vliegen dan 120 meter boven de grond of het water en niet verder dan 100 meter.
- Je moet altijd voorrang geven aan alle andere luchtvaartuigen, zoals vliegtuigen, helikopters, zweeftoestellen en luchtschepen. Dit betekent dat je direct moet landen zodra je een luchtvaartuig ziet naderen.
- Je mag niet binnen een straal van 3 kilometer rondom een vliegveld vliegen waar geen plaatselijke luchtverkeersleiding is.
- Je mag niet binnen een straal van 3 kilometer van no fly zones vliegen.
- Je mag niet vliegen rond de vliegvelden Schiphol, Groningen, Rotterdam, Maastricht, Leeuwarden, Deelen, Volkel, Eindhoven, Gilze-Rijen, De Peel, Woensdrecht, Kleine-Brogel, Den Helder, Niederrhein.
- Je moet je houden aan de privacywetgeving als het gaat om foto- en video-opnamen.
Als er interesse is zal ik de verschillende verzekeraars eens op een rijtje kunnen zetten...
Nuttig! Ik ben benieuwd!Justin_ schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:19:
[...]
Beetje vreemde opmerking. maargoed.
Ik ben zelf onder de volgende voorwaarden WA verzekerd via mijn eigen WA verzekering en kan hem ook voor buitenshuis bijverzekeren, rekening houdend met:
Uw particuliere aansprakelijkheidsverzekering biedt ook een dekking voor aansprakelijkheid met hobbymatig/ recreatief gebruikte drones. Zij worden geschaard om de noemer modelvliegtuigen en vallen als zodanig onder de dekking als zij een gewicht hebben van maximaal 20 kg. Verder moet er voldaan worden aan de volgende eisen:
- Je mag niet hoger vliegen dan 120 meter boven de grond of het water en niet verder dan 100 meter.
- Je moet altijd voorrang geven aan alle andere luchtvaartuigen, zoals vliegtuigen, helikopters, zweeftoestellen en luchtschepen. Dit betekent dat je direct moet landen zodra je een luchtvaartuig ziet naderen.
- Je mag niet binnen een straal van 3 kilometer rondom een vliegveld vliegen waar geen plaatselijke luchtverkeersleiding is.
- Je mag niet vliegen rond de vliegvelden Schiphol, Groningen, Rotterdam, Maastricht, Leeuwarden, Deelen, Volkel, Eindhoven, Gilze-Rijen, De Peel, Woensdrecht, Kleine-Brogel, Den Helder, Niederrhein.
- Je moet je houden aan de privacywetgeving als het gaat om foto- en video-opnamen.
Als er interesse is zal ik de verschillende verzekeraars eens op een rijtje kunnen zetten...
Nexus7HD 2013 32GB, Nexus 5, 32GB, Homebrew PC corei7, Acers Aspire v7 & Iconia W5, DJI Mavic Pro
Belangrijkste ben je vergeten en daarom heb JIJ waarschijnlijk aansprakelijkeids verzekering nodig.Justin_ schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:19:
[...]
- Je mag niet boven MENSEN vliegen.
There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes
Want schade aan objecten (huizen, auto's etc.) hoef je niet te betalen?JEV schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:00:
[...]
Belangrijkste ben je vergeten en daarom heb JIJ waarschijnlijk aansprakelijkeids verzekering nodig.
- Je mag niet boven MENSEN vliegen.
Misschien verstandig als je eens opzoekt waarvoor een WA verzekering dient want volgens bij snap jij niet helemaal waarom een WA verzekering word afgesloten.
En misschien ook geen drone kopen? Want jij denkt blijkbaar dat, wanneer je maar de juiste regels in acht neemt, je volledig veilig kan vliegen. Maar dat is dus niet zo....
Roland SP404 sampler te koop: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2089640
Interesse +1Justin_ schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:19:
[...]
14590 Wp PV | 0 kWh Thuisaccu (binnenkort 14.4 kWh)
Sorry te laat.ChojinZ schreef op maandag 19 december 2016 @ 17:06:
[...]En misschien ook geen drone kopen? Want jij denkt blijkbaar dat, wanneer je maar de juiste regels in acht neemt, je volledig veilig kan vliegen. Maar dat is dus niet zo....
Vloog al met quadcopters toen de meeste mensen hier nog nooit van ze gehoord hebben.
En daarvoor met model helicopters. (Multicopters, en dan vooral fpv, met o.a. Open Pilot, Helicopters zoals de Trex 250, Trex 450 en Trex 600)
Snel extra kaarsje opsteken in de kerk als dank dat er nog niks is misgegaan en dan snel je WA checken.JEV schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:30:
[...]
Sorry te laat.
Vloog al met quadcopters toen de meeste mensen hier nog nooit van ze gehoord hebben.
En daarvoor met model helicopters. (Multicopters, en dan vooral fpv, met o.a. Open Pilot, Helicopters zoals de Trex 250, Trex 450 en Trex 600)
[ Voor 96% gewijzigd door Ventieldopje op 19-12-2016 21:37 ]
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
Leuk filmpje of de mavic het weer doet na een landing in het water en drogen in een zak rijst...
[ Voor 26% gewijzigd door T.E op 19-12-2016 23:29 ]
Als je al zo lang mee gaat, dan weet je toch dat ongelukken met autonome drones nooit 100% uit te sluiten zijn?JEV schreef op maandag 19 december 2016 @ 18:30:
[...]
Sorry te laat.
LOS/FPV vliegen op basis van Openpilot, Multiwii, Cleanflight, etc. is wel ff wat anders als vliegen met een autonome aerial drone. Beide manieren brengen ook een ander soort verantwoordelijkheden met zich mee.
https://www.wehkamp.nl/sp...DRS_847477/?MediumCode=86
Haters everywhere but I don’t really care
Bluuuuh... En ik kan er geen kopen van iemand die er mss 2 heeft. Ik moet het op BTW-nummer kopen, factuur dus.
[ Voor 58% gewijzigd door Nees op 20-12-2016 00:25 ]
Ze willen helaas niet voor je reserveren dus er zit weinig anders op dan regelmatig zelf even controleren. Bij mij was het iig de zelfde pagina/link als vorige week.
Succes!
Ja ik keek letterlijk elke dag daar... Mediamarkt enzo ook. Eigenlijk wil ik de Fly More combo, wie weet is m'n geduld nog goed voor iets en zullen er meer bugfixes zijn tegen dat ik mijne echt heb.klaaz schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 00:26:
Ik liep hem vorige week ook mis, toen hadden ze hem ook even op voorraad. Sindsdien een snelkoppeling gemaakt en af en toe even gecheckt. En vanavond geluk dus :-)
Ze willen helaas niet voor je reserveren dus er zit weinig anders op dan regelmatig zelf even controleren. Bij mij was het iig de zelfde pagina/link als vorige week.
Succes!
Denk dat wehkamp voorlopig ook geen voorraad meeer krijgt.
Op die was ik idd aan het wachten! Ik had je post gezien.Dacht ja... tis voorbij...matthijst schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 00:43:
Had er twee retour gestuurd en waren vandaag verwerkt.
Dat met gemak viel nogal tegen, gezien de reacties op 50 euro boven retail (4%, poepoe).T.E schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 00:46:
Waarom retour gestuurd? Je kon ze met gemak met winst verkopen. Of had iemand hier blij gemaakt.
Zoveel gezeik voor dat geld had ik geen zin in. En gratis? Ja, dat had ook gekund, maar waarom zou ik: bij Wehkamp kreeg ik "gratis" ook mijn geld terug en daarmee heb ik 0,0 risico op eventueel toekomstig gedram als er opeens iets niet goed mee blijkt en Wehkamp bv moeilijk doet met garantie (DJI is geen Apple, waarmee je naar een winkel gaat).
Gedaan wat voor mij het beste leek: teruggestuurd en zodra hij verwerkt was twee tweakers een PM gestuurd dat ze op voorraad staan
[ Voor 10% gewijzigd door matthijst op 20-12-2016 07:44 ]
Ik vind dat een goede keuze. Hebben de volgende kopers ook gewoon direct contact met de verkoper over garantie.matthijst schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 06:52:
[...]
Dat met gemak viel nogal tegen, gezien de reacties op 50 euro boven retail (4%, poepoe).
Zoveel gezeik voor dat geld had ik geen zin in. En gratis? Ja, dat had ook gekund, maar waarom zou ik: bij Wehkamp kreeg ik "gratis" ook mijn geld terug en daarmee heb ik 0,0 risico op eventueel toekomstig gedram als er opeens iets niet goed mee blijkt en Wehkamp bv moeilijk doet met garantie (DJI is geen Apple, waarmee je naar een winkel gaat).
Gedaan wat voor mij het beste leek: teruggestuurd en zodra hij verwerkt was twee tweakers een PM gestuurd dat ze op voorraad staan
Dat is sowieso vaag, maar datzelfde zag je bij Centralpoint: opeens beschikbaar, zou denken dat die ook genoeg preorders hebben staan?T.E schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 08:21:
Waarom stuurt wehkamp ze dan niet naar pre orders? Lijkt mij dat ze die ook genoeg hebben.
Misschien dat ze denken dat preorders toch wel blijven wachten, dus nu extra verkopen.
Even wat clips aan elkaar geplat en er een muziekje onder geplakt. Me eerste keer vliegen en vond de besturing best gemakkelijk. Helaas was de batterij leeg en kon ik niet meer vliegen in het licht die dag. Maar ben tevreden over de drone
Kennelijk zijn de preorders bij een ander magazijn besteld en dus intern een ander ordernummer. De voorraad op de website had intern een ander ordernummer dus werden de pre-orders niet aan de voorraad gelinked... Aldus een CP medewerker.matthijst schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 08:25:
[...]
Dat is sowieso vaag, maar datzelfde zag je bij Centralpoint: opeens beschikbaar, zou denken dat die ook genoeg preorders hebben staan?
Misschien dat ze denken dat preorders toch wel blijven wachten, dus nu extra verkopen.
https://printcraft3d.nl Protect your BMW! https://BimmerNotify.app
Wauw die vogels! Ik begin alleen te zweten met het idee dat er weer een in de prop vliegt. Prachtige beelden erg scherp ikzelf heb helaas nog geen tijd om echt beelden te schieten. Hoop dit weekend. ps. Wat vind je vriendin van je hobby? Mijn vriendin vind t niks want ze moet steeds wachten. Zeker nu de accu nog langer meegaat hahahahood schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:18:
[...]
[video]
Even wat clips aan elkaar geplat en er een muziekje onder geplakt. Me eerste keer vliegen en vond de besturing best gemakkelijk. Helaas was de batterij leeg en kon ik niet meer vliegen in het licht die dag. Maar ben tevreden over de drone
Ja die vogels waren echt gaaf om even achterna te vliegen. Achteraf had ik lager willen vliegen maar dat komt nog wel een keer. Ik zat op +2 m maar omdat ik vanaf midden van de dijk was begonnen zat ik op ruim 5 meterT.E schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:52:
[...]
Wauw die vogels! Ik begin alleen te zweten met het idee dat er weer een in de prop vliegt. Prachtige beelden erg scherp ikzelf heb helaas nog geen tijd om echt beelden te schieten. Hoop dit weekend. ps. Wat vind je vriendin van je hobby? Mijn vriendin vind t niks want ze moet steeds wachten. Zeker nu de accu nog langer meegaat hahaha

Mijn vriendin vindt het geweldig die vond het jammer dat de batterij op was
Leuk filmpje maar die framerate loopt niet lekker...hood schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:18:
[...]
[video]
ja mooi gedaan! Prachtig gebruik gemaakt van de Golden hour al had die laatste shot wel wat langer mogen duren zeg ikhood schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 10:18:
[...]
[video]
[ Voor 13% gewijzigd door RHTizzy op 20-12-2016 11:38 ]
Hier nog een een beschrijving van de camera settings gebruikt door Tom's Tech:
YouTube: DJI Mavic Pro | Best Camera Settings Walkthrough
YouTube: Extreme Cold-weather Flights with the DJI Mavic Pro!
Die heeft de vliegoptie "Draw"
Teken een lijn op je screen a la tapfly en hij volgt die route.
Lijkt me een optie die door een update toegevoegd kan worden aan de mavic pro?
Of zouden ze die expres alleen voor de phantom 4 pro houden?
14590 Wp PV | 0 kWh Thuisaccu (binnenkort 14.4 kWh)
Dat sommige features eerst op model x en later op model y komen is wel iets wat DJI vaker doet.T.E schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:37:
Ik ben wat filmpjes aan het kijken van de Dji Phantom 4 Pro.
Die heeft de vliegoptie "Draw"
Teken een lijn op je screen a la tapfly en hij volgt die route.
Lijkt me een optie die door een update toegevoegd kan worden aan de mavic pro?
Of zouden ze die expres alleen voor de phantom 4 pro houden?
Misschien dat ook welke app je gebruikt nog verschil kan maken, of het de DJI go of DJI go 4 app is.
Daarnaast zijn ook nog de nodige zaken mogelijk met een third party app zoals Autopilot.
Zie: https://autoflightlogic.com/autopilot
heeft er hier iemand ervaring met zulke apps?
Niet lullig bedoelt maar ook hier loopt de framerate niet lekker.speedhaste schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 15:11:
Aangezien ik zelf ook geintereseerd ben in het filmen in winterse condities, hier nog een video van het testen van active track met snowboard en vliegen bij -28:
YouTube: Extreme Cold-weather Flights with the DJI Mavic Pro!
Waar ligt dat aan? Te lage framerate gekozen? Slechte conversie op Youtube? of mijn pc?
Ik zie twee keer je reactie over de framerate....ik heb nergens last van....tenzij ik de vids in 4k op youtube bekijk...ik vermoed dat dit aan mijn eigen pc ligt. De 1440p en 1080p zijn op full screen compleet vloeiend...maar als ik die in een te klein scherm bekijk hapert het ook.ChojinZ schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:14:
[...]
Niet lullig bedoelt maar ook hier loopt de framerate niet lekker.
Waar ligt dat aan? Te lage framerate gekozen? Slechte conversie op Youtube? Ik zie dat best vaak bij Mavic filmpjes. Mag toch aannemen dat dit niet door de drone (cam) zelf komt.
Zal thuis is kijken. Wellicht dat het aan de pc op werk ligt. Alhoewel ik met andere youtube filmpjes geen problemen heb.GustavSan schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 17:29:
[...]
Ik zie twee keer je reactie over de framerate....ik heb nergens last van....tenzij ik de vids in 4k op youtube bekijk...ik vermoed dat dit aan mijn eigen pc ligt. De 1440p en 1080p zijn op full screen compleet vloeiend...maar als ik die in een te klein scherm bekijk hapert het ook.
Wat ik zie is te vergelijken met dit:
[ Voor 29% gewijzigd door dominick11 op 20-12-2016 18:43 ]
Op 3 pc's nu getest waarvan 1 pc een dikke gamebak is. Het filmpje van hood draait wel goed en ligt het probleem dus aan mijn werk pc. So i stand corrected.dominick11 schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 18:41:
Denk eerder dat je CPU of je grafische kaart de beelden niet trekt. Welke bestandsformaat is het en welke specs heeft je pc?

Maar het filmpje 2e filmpje van speedhaste heeft wel degelijk rare artifacts. Spoel door naar 2:37 en kijk naar de rij bomen links. Daar gaat het duidelijk niet goed en lijkt het op een combi van framerate issue's en jello die problemen geven.
Ik denk dat die zaken veroorzaakt zijn door de erg koude temperatuur.ChojinZ schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 20:47:
[...]
Op 3 pc's nu getest waarvan 1 pc een dikke gamebak is. Het filmpje van hood draait wel goed en ligt het probleem dus aan mijn werk pc. So i stand corrected.![]()
Maar het filmpje 2e filmpje van speedhaste heeft wel degelijk rare artifacts. Spoel door naar 2:37 en kijk naar de rij bomen links. Daar gaat het duidelijk niet goed en lijkt het op een combi van framerate issue's en jello die problemen geven.
In het filmpje zegt hij ook dat die last had van gimbal stutter, die hij eerder bij het vliegen van minder extreme temperaturen niet had.
Zou heel goed kunnen. Het verbaasd mij uberhaubt dat die dingen blijven vliegen met die temperaturen.speedhaste schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 22:23:
[...]
Ik denk dat die zaken veroorzaakt zijn door de erg koude temperatuur.
In het filmpje zegt hij ook dat die last had van gimbal stutter, die hij eerder bij het vliegen van minder extreme temperaturen niet had.
Ik heb zelf bij het afspelen op de hoogste resolutie via youtube ook wat framedrops. Statistieken voor nerds kan je zien hoeveel framedrops je hebt. Rechtermuisklik op het afspelende scherm en dan statistieken voor nerds selecteren. Als ik het filmpje via VLC afspeel heb ik ook nergens last van.ChojinZ schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 20:47:
[...]
Op 3 pc's nu getest waarvan 1 pc een dikke gamebak is. Het filmpje van hood draait wel goed en ligt het probleem dus aan mijn werk pc. So i stand corrected.![]()
Verwijderd
Via deze status e-mail houden wij je op de hoogte van de status van je bestelling met ordernummer ......
Je order bevat producten die helaas niet op 10-11-2016 geleverd kunnen/konden worden.
De nieuwe leverdatum is 17-01-2017.
Hier onder staat de verwachte levertijd van de artikelen.
Overzicht bestelde producten:
1x 965064 Kingston Micro SDHC Class 10 64GB SDC10G... Op voorraad
1x 986621 DJI Mavic Pro More Combo In ons magazijn verwacht: 14-01-2017
Ik ga de bestelling voor de losse Mavic maar annuleren en de Fly More bestelling houden, voor die EUR1317 een goede deal. Als het uiteindelijk lukt dan...

Waar had je hem besteld? Maar dit is toch te verwachten als je hem buiten de eu besteld...RHTizzy schreef op woensdag 21 december 2016 @ 19:55:
De mijne zit al weken bij de douane, wrs krijg ik ook eerst een aanslag die ik moet overmaken voordat ze m vrijgeven, goedkoper zal het wel niet meer zijn en door de feestdagen zal mijn levering ook wel pas in t nieuwe jaar worden denk ik inmiddels
op hun site staat helaas dat ze niet op voorraad zijn, dan zullen ze vast eerst de pre-orders nalopen en dan pas in de "vrije" verkoop doenmatthijst schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:46:
Cameratools belde net, die hebben ze schijnbaar binnen.
[edit] net naar ze gebeld, helaas maar 5 binnen gekregen en gaan inderdaad naar pre-orders en zijn al vergeven
[ Voor 15% gewijzigd door Tinus_A op 22-12-2016 10:10 ]
Om inderdaad nog even te herhalen wat Tinus_A ook heeft gemeld: we hebben er een aantal binnen gekregen, maar die zijn direct vergeven aan de mensen die al een reservering hadden. Er is dus geen vrije voorraad.matthijst schreef op donderdag 22 december 2016 @ 09:46:
Cameratools belde net, die hebben ze schijnbaar binnen.
Op zowel de losse Mavic Pro als de Fly More combo zit nog een wachtrij.
Jouw professionele foto- en videospecialist - www.cameratools.nl - met een prachtige showroom in Apeldoorn!
Soms zit het mee, soms zit het tegen. Heb m in hong kong besteld niet wetende wat een revolutie het ding teweeg zou brengen waardoor ook de douane wrs inmiddels op scherp staat. Als je direct uit Shenzen bestelt dan is mij duidelijk gemaakt dat ze hoe dan ook getriggerd worden omdat daar de grote fabrieken staan, terwijl zendingen uit hong kong en maleisie nog steeds steeksproefsgewijs gechecked worden.T.E schreef op woensdag 21 december 2016 @ 22:04:
[...]
Waar had je hem besteld? Maar dit is toch te verwachten als je hem buiten de eu besteld...
In hoeverre dit ook echt waar is kan ik niet vertellen maar het was me een gokje waard

https://www.dcrainmaker.c...-pro-in-depth-review.html
[ Voor 6% gewijzigd door Universal Creations op 22-12-2016 19:01 ]
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
pricewatch: DJI Mavic Pro - Grijs
pricewatch: DJI Mavic Pro More Combo - Grijs
[ Voor 5% gewijzigd door Universal Creations op 23-12-2016 00:20 ]
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Jammer dat DJI zelf geen updates geeft mbt de productiestatus.dominick11 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 08:30:
Dan kan je even wachten. Een aantal reacties terug kwam er iemand die aangaf dat er 2300 backorders zijn bij cp.
Die 2300 zal dus wel een foutje zijn.
Ik heb trouwens grote vraagtekens bij hoe de Mavics verdeeld worden, maar dat is wat anders.
Netjes! Was dat nou ook van 3dhubs of met een prof printer of iets?tim-1985 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 15:08:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Hier wat foto's van mijn geprinte doosje.
Netjes! Hoe sterk is zoiets eigenlijk uit een printer?tim-1985 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 15:08:
[afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
Hier wat foto's van mijn geprinte doosje.
Kijk, hier heb je zo'n a-hole die één van je teruggestuurde heeft gekocht uit winstbejag. Walgelijk.matthijst schreef op dinsdag 20 december 2016 @ 00:43:
Had er twee retour gestuurd en waren vandaag verwerkt.
Hij zegt dat die van wehkamp komt en 21ste heeft ontvangen. En ik was NET te laat na een refresh! Bah!
http://www.marktplaats.nl...1b&previousPage=lr&pos=13
[ Voor 8% gewijzigd door Nees op 25-12-2016 15:21 ]
En je probleem is? Je hoeft het niet te kopen, dit is logisch.Nees schreef op zondag 25 december 2016 @ 15:19:
[...]
Kijk, hier heb je zo'n a-hole die één van je teruggestuurde heeft gekocht uit winstbejag. Walgelijk.
Hij zegt dat die van wehkamp komt en 21ste heeft ontvangen. En ik was NET te laat na een refresh! Bah!
http://www.marktplaats.nl...1b&previousPage=lr&pos=13
-= Very annoying forum person =-
Had op het beginpunt het compas gecallibreerd. Na een eind wandelen en flink gespeeld hebben met de mavic was de accu leeg. Op een moment vloog hij ineens naar het calibratiepunt. Ff zweten want dat was zeker een km terug! Gelukkig is daar de pauze knop en hij bleef netjes stilhooveren en kon ik hem voor mn neus laten landen. Nu toch maar ingesteld dat de mavic naar de controller positie komt bij lege accu.
En active track werkt niet op een witte hond. Dat is dan weer jammer.
Dat deze persoon em gekocht heeft en ik moet wachten op stock in een winkel omdat ik em op factuur moet kopen. BTW aftrekken.master_viper schreef op zondag 25 december 2016 @ 15:57:
[...]
En je probleem is? Je hoeft het niet te kopen, dit is logisch.
Zelfs al verkoopt ie em voor dezelfde prijs, kan ik het nog niet. Dit is gewoon retarded. Kopen op de moment er ERGENS stock is om direct te verkopen. Wat een bezigheid. Moest je hem bestellen en weken later ontvangen en niet meer willen, dat is iets anders.
Moet ik nu denken dat jij de verkoper bent?
Verwijderd
Morgen CP maar eens bellen of ze een verwachte datum hebben, dan cancel ik die order waarschijnlijk, ook al is het daar 40€ goedkoper...
[ Voor 30% gewijzigd door Greetoz op 26-12-2016 11:28 ]
Misschien eens wat rustiger aan doen. Het is maar een object. Zodra er stock is zal iedereen die besteld heeft het krijgen, of dit nou eerder of later is zou niet veel moeten uitmaken. Gezien het weer kun je er toch niet bijzonder veel mee nu.Nees schreef op zondag 25 december 2016 @ 22:58:
[...]
Dat deze persoon em gekocht heeft en ik moet wachten op stock in een winkel omdat ik em op factuur moet kopen. BTW aftrekken.
Zelfs al verkoopt ie em voor dezelfde prijs, kan ik het nog niet. Dit is gewoon retarded. Kopen op de moment er ERGENS stock is om direct te verkopen. Wat een bezigheid. Moest je hem bestellen en weken later ontvangen en niet meer willen, dat is iets anders.
En nee, ik ben de verkoper niet. Maar als ik meerdere had zou ik hetzelfde doen, iets met vraag en aanbod.
OT; gebruik van em, terwijl dit hem moet zijn vind ik bijzonder storend.
[ Voor 10% gewijzigd door master_viper op 26-12-2016 12:47 ]
-= Very annoying forum person =-
Verwijderd
Had 2 nieuwe accu's en de dji tas overgenomen van iemand op marktplaats. Heerlijk nu 3 accu's. Al is 2 denk ik al meer dan voldoende.
tja, hoe lang is een stuk touw? Het is deels afhankelijk van de infill% maar niet zo dat je er op kunt springen, mss wel erop staan en zeker laten vallen van tafel hoogte, dus absoluut geschikt om in je handbagage mee te nemen maar in je reis koffer wrs niet...D-M schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 08:59:
[...]
Netjes! Hoe sterk is zoiets eigenlijk uit een printer?
Lol, volgens mij ben jij de enige die hier zo'n probleem van maakt...Nees schreef op zondag 25 december 2016 @ 22:58:
[...]
Dat deze persoon em gekocht heeft en ik moet wachten op stock in een winkel omdat ik em op factuur moet kopen. BTW aftrekken.
Uhhh... volgens mij kom jij op plekken waar je helemaal niet mag vliegen....Verwijderd schreef op maandag 26 december 2016 @ 12:56:
Na weken wachten mijn bestelling van de Mavic Pro geannuleerd en de Phantom 4 Pro bij CP besteld. Volgende dag al geleverd. De Mavic blijft een onwijs tof apparaat maar mij lijkt de P4P toch wat robuuster. Ook het maken van foto's is zeer indrukwekkend! Denk niet dat de Mavic daar aan kan tippen. Voor de geïnteresseerden hier alvast wat beelden: https://www.instagram.com/vincentsdrone/
[ Voor 32% gewijzigd door ChojinZ op 27-12-2016 14:53 ]
Als je een drone daadwerkelijk zakelijk koopt, lijkt het me dat je wel betere leveranciers kunt vinden dan consumentenwinkels. Klinkt mij niet geheel zuiver in de oren.
Gewoon ontkennen. "Genomen vanaf een hoge ladder"ChojinZ schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 14:14:
Uhhh... volgens mij kom jij op plekken waar je helemaal niet mag vliegen....
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Winkels zijn leveranciers. In elke winkel, elk product dat je koopt kan je als particulier of zakelijk kopen.Requiem19 schreef op dinsdag 27 december 2016 @ 14:27:
Sowieso twijfelachtig als je de btw zo graag wil aftrekken... zou Nees hem echt zakelijk gebruiken? ;-).
Als je een drone daadwerkelijk zakelijk koopt, lijkt het me dat je wel betere leveranciers kunt vinden dan consumentenwinkels. Klinkt mij niet geheel zuiver in de oren.
Niets dodgy aan. Ik ben fotograaf in bijberoep en doe ook immo-fotografie.
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
OMG ik keek net hier op de minuut dat je poste! Ik hoop dat ik em hebZer0 schreef op woensdag 28 december 2016 @ 01:08:
Voor de liefhebbers, volgens de website van de Mediamarkt is er een Fly More Combo op voorraad in het filiaal bij de Amsterdam Arena.
Bestelling is gedaan. Morgen ritje Antwerpen Amsterdam dus mss. Is in elk geval niet meer op voorraad nu na mn bestelling.
Maarja, voor zelfde geld, gaat er iemand intern mee lopen morgen en "plots" hebben ze em toch niet... Foutje in systeem...
[ Voor 18% gewijzigd door Nees op 28-12-2016 01:35 ]
Dit topic is niet bedoeld voor het aanbieden van of het vragen naar Mavic Pro's! Hiervoor kun je advertentie plaatsen op Vraag & Aanbod. Ook als je een Mavic Pro binnen hebt gekregen of net hebt besteld, leuk maar niet hier in het topic!
Vragen en opmerkingen over beschikbaarheid en levertijden kunnen hier: [DJI Mavic Pro] Beschikbaarheid en levertijden
Alle niet fotografie/DJI Mavic Pro gerelateerde dingen plaatsen in Het Grote Drone / Multirotor Topic - Deel 2 a.u.b!
Voor accessoires kun je hier terecht: [DJI Mavic pro] Accessoires
Voor je filmpjes post, wees je bewust van de regelgeving omtrent het vliegen met drones en besef dat je op eigen risico post. Er wordt actief gekeken naar beeldmateriaal en waar het is opgenomen en wie het gemaakt heeft.