Zojuist weer contact gehad met Megekko om te vragen over de levertijden. Het ziet er nog niet echt best uit. Megekko neem ik niks kwalijk, ze staan me altijd netjes te wordt per e-mail
ik heb hem besteld op 2-nov, redelijk huilen met de pet op dus.
Beste ---,
Hartelijk dank voor je mail.
Wij snappen je behoefte aan informatie en proberen je hierin per mail zo goed mogelijk te voorzien.
DJI levert slecht de Mavic pro uit en stelt vaak ook leveringen uit met een week of langer. Hieraan is helaas niks te doen. De datums die wij communiceren per mail komen van onze leverancier en deze krijgt de informatie weer van DJI.
Er zijn al een aantal Mavic’s binnen gekomen, alleen hebben meerder klanten dit artikel gepreorded. In volgorde van bestellen zullen klanten dan ook de Mavic ontvangen.
Exactere datums dan die wij momenteel communiceren kunnen wij je niet geven. Wij achten de kans dat volgende week alle Mavic’s worden uitgeleverd net zo groot als slechts enkele artikelen. Hierin kunnen wij helaas geen zekerheid bieden.
Ik zou gezien de het verschuiven van de leveringen ervan ui gaan dat januari 2017 een betere indicatie is.
Hopende hiermee je vraag volledig te hebben beantwoord.
Met vriendelijke groet,
---
Megekko Webshop-team