Weet niet of ik in het goede topic zit, zo niet mijn excuus en waar moet ik wel zijn?
Heb de volgende vragen:
- Hoe speel ik de luisterbieb app af op google home mini? (heb wel gezocht maar ik kan alleen maar vinden hoe je een luisterboek van google play boeken kunt luisteren)
- Kan google home mini al je email voorlezen? (Een mail dicteren zou helemaal geweldig zijn.)
- Hoe kan je een webstream luisteren op een google home mini? (W10 computer is aanwezig als ook een android telefoon)
(De reden dat ik dit vraag is omdat ik hier een +80 jarige heb, die helemaal bij is, nog auto rijdt maar die steeds meer pijn aan haar handen heeft en lezen steeds meer vermoeiend vind maar wel graag leest. Radio, agenda bij houden, chromecast en spotify via google home mini gaat goed. Zelfs een smartphone gaat goed (nadat ik heb uitgelegd dat google playstore niet voor spelletjes is wat het doet en dus niet verwijderd mag worden

) Omdat ze graag zelfstandig blijft zie ik het er nog van komen dat haar hele huis straks geautomatiseerd is. Ze vind het leuk en de wereld staat stil als haar internet storing heeft. Ze kwam laatst zelf met een vraag over een smartwatch met valsensor aan zetten)
Als jullie nog meer tips hebben hoor ik ze graag!
Mijn dank voor het meedenken!