Ik heb vandaag dan mijn google home mini aangesloten en wat devices toegevoegd.
Nu wil ik ook graag mijn Xiaomi Mi Box S toevoegen. Deze heeft build in chromecast, dus dat zou moeten lukken denk ik je. Maar helaas ziet google home app de mi box niet.
Heb al het internet afgestruind. Er zijn genoeg mensen met hetzelfde probleem, de oplossingen zijn meestal chromecast updaten in mi box, gegevens en chache wissen opnieuw opstarten etc. Heb eigenlijk alles al wel geprobeerd maar helaas geen resultaat.
Wellicht iemand hier een tip voor mij?
UPDATE: mi box herstelt naar fabrieksinstellingen vervolgens geprobeerd en zie hem nu wel in google home.
Toch nog wat vragen (wellicht moet ik ze in aparte topics vragen, maar wie weet). Heb bijna alle devices die ik heb en compatible zijn met google home toegevoegd. Helaas twee problemen:
1. Mijn Samsung Qled65 (2019) kan ik wel uitzetten, maar helaas niet meer aanzetten. Een routine aan koppelen gaat dus nu ook nog niet. Heb al wel op de samsung forum gekeken en blijkt dat ondanks het feit dat de tv een ingebouwde chromecast heeft, moet er toch een externe chromecast aan. Nu heb ik de mi box aan de samsung hangen, deze heeft ook chromecast. Maar helaas lukt dus nog steeds niet. Iemand hier ervaring mee?
2. Ik heb mijn sonos ikea speaker in de google home app. Zowel in google home als op de sonos mijn spotify premium app. Echter, als ik spotify wil starten op de sonos app via google assistant geeft die aan: “je spotify premium account is niet correct gekoppeld”. Heb even gezocht en schijnt dat die dit aangeeft als niet dezelfde accounts zijn gekoppeld aan sonos en google home. Maar heb echter maar 1 account, dus dit kan nooit de fout zijn. Iemand een oplossing hiervoor?
[
Voor 53% gewijzigd door
Xtince op 24-10-2020 21:52
]