• Goegol
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:35
En versie 4.0 van android auto is beschikbaar.
Release notes:
• Improved support for rotary input systems
• Bug fixes and other improvements
• Visually preview messages (while stopped)

Lijkt erop dat release notes sinds 3.8 niet zijn aangepast.

Verkrijgbaar via de bekende wegen ;-)

Hemelaar Fotografie

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Jazco2nd schreef op woensdag 20 februari 2019 @ 20:52:
Ik ben gestopt met Android Auto. Hoe graag ik ook wil gebruiken, heb als test dagje zonder gedaan en dat was echt enorm prettig...

Ford (fiesta nov 2017, groot capacitief touch scherm) met nieuwste Sync versie en Google Pixel 1. Het werkte snel. Dat was het probleem niet.

Waar ik mij enorm aan kon storen:
1. Waze geeft geen trajectcontrole indicatie. Alleen een melding vooraf en that's it. Terwijl er ruimte zat is.
2. Snelheid en toegestane snelheid wordt willekeurig wel of niet getoond. Meestal op dezelfde plek als de compleet nutteloze +/- button.
3. Deze button flikkert ene week continue andere dagen zie ik hem niet. Het flikkeren is hoogst irritant. Met flikkeren bedoel ik dat de +/- button en snelheidsindicatie continu afwisselen. Dit is storend tijdens het rijden.
4. Spotify is compleet kreupel. Daar hoef ik hopelijk geen uitleg over te geven. Als je gewoon je laatst beluisterde speellijst wil is het geen probleem drukt op Play maar zodra je wat anders wil is het gewoon veiliger de telefoon in de hand te nemen (ik heb echt veel moeite gedaan maar nee).
5. Storend fel scherm, bijvoorbeeld als ik Spotify luister. Het "playing" scherm zeg maar. Kan er ook vrijwel niks mee. Kan niet track indicatie verschuiven, + of duim omhoog. Kan niet snel even andere playlist pakken op dit scherm. Kan niet eens alleen de cover art laten tonen.

AA vind ik daarom echt hopeloos. Heb het ruim 3 maanden een kans gegeven altijd de nieuwste versie.

Heb het idee dat je vooral gemak en overzicht inlevert en juist onveiliger bezig bent met AA.
Ik gebruik AA nu ook een paar maanden af en toe. Kan me wel vinden in je bezwaren. Vind het zelf vnl. onhandig dat je altijd een kabeltje moet inpluggen. En wat ik dan vnl. gebruik zijn Spotify en Google Maps navigatie. Spotify is idd erg kreupel. Zoek dan sneller iets via mijn telefoon op. Google Maps gebruik ik regelmatig, omdat die veel recentere maps heeft dan mijn ingebouwde navigatiesysteem en ook beter met files overweg kan (maar gebruik het niet altijd via AA, ook gewoon via telefoonscherm in autohouder). Alleen heeft mijn auto een virtuele cockpit en het is jammer dat AA navigatie daar dan niet getoond wordt. Daarom gebruik ik liever de ingebouwde navigatie.

Vind het concept van Android Auto wel veelbelovend. Op deze manier ben je niet afhankelijk van een verouderd ingebouwd navigatiesysteem van je auto. Het zou dan eigenlijk draadloos moeten, voor het gebruiksgemak.

• Hmmbob
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:25
Goegol schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 09:58:
En versie 4.0 van android auto is beschikbaar.
...
Verkrijgbaar via de bekende wegen ;-)
Lol, ik heb er nu eens op gelet, maar hij wordt toch echt automatisch meegenomen in mijn Play Store updates. Dus het kán wel ;-)

Sometimes you need to plan for coincidence

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16:21
Ik vind Android Auto nog altijd top! Heb AA afgelopen 6 maanden vooral als "launcher" op telefoonscherm gebruikt, bij gebrek aan een auto met AA ondersteuning. Zelfs dat werkte al fijn, simpele interface, geen afleiding.

Sinds een maand in bezit van een 2019 model Ford Focus. Ben zeer tevreden met de AA integratie, gebruik vooral Waze, open radio (streaming), Pulsar (lokale mp3) en telefonie.
Echt een verademing vergeleken met het gepruts op een telefoon. Ik rij zo'n 60k per jaar, AA was een vereiste voor een nieuwe auto. Er is veel ruimte voor verbetering van AA, maar de huidige versie werkt in mijn geval al behoorlijk goed.

Het continu wisselen van de snelheid indicatie en de +/- in Waze irriteert mij ook. Toegestane snelheid wordt ook veel te klein getoond. Ik heb het idee dat de ontwikkeling van Waze nogal stil ligt vergeleken met een jaar geleden.
Andere irritatie van AA is het gebrek aan agenda ondersteuning. Ik mis geregeld afspraken voor conf calls omdat ik geen herinnering krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmmbob
Je kan in Waze instellen dat de maximum snelheid altijd zichtbaar is, dan ben je van het wisselen af.

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 14:08
chielmi schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 19:33:
Andere irritatie van AA is het gebrek aan agenda ondersteuning. Ik mis geregeld afspraken voor conf calls omdat ik geen herinnering krijg.
Dit is een schop tegen het zere been, maar eigenlijk moet je ook gewoon niet bellen in de auto, ondanks dat het handsfree is. Voor een kort iets m.b.t. boodschappen; oké .. maar om je te focussen op een vergadering waarbij je inbelt en daar dan moet concentreren .. apart dat mensen dat overwegen.

Laatst ook een persoon in een dikke auto druk bellend op de weg gezien, die drukte bijna een auto van de weg af.

• chielmi
CuBras schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 19:43:
[...]

Dit is een schop tegen het zere been, maar eigenlijk moet je ook gewoon niet bellen in de auto, ondanks dat het handsfree is. Voor een kort iets m.b.t. boodschappen; oké .. maar om je te focussen op een vergadering waarbij je inbelt en daar dan moet concentreren .. apart dat mensen dat overwegen.

Laatst ook een persoon in een dikke auto druk bellend op de weg gezien, die drukte bijna een auto van de weg af.
Ik ben ook geen groot fan van telefonische meetings in de auto. Ik parkeer bij meetings waar ik weet dat er iets van mij wordt verwacht.

Bellen in de auto doe ik veelvuldig, vooral onderling overleg / updaten met collega's die ook in de auto zitten. Bellen bij drukte of onbekende wegsituaties doe ik niet. Ik verbreek de verbinding en bel later terug als ik voel dat ik even volledig moet focussen op autorijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:25
Ik gebruik in de auto zonder AA nog wel eens de voice command "Notitie aan mezelf", dan gooit ie keurig een taakje in Todoist.
Onder AA begrijpt ie me niet. Ik kan alleen de engelse "remind me" commando gebruiken, dan komt het in google now, maar daar wil ik het niet hebben. Iemand een idee waarom?

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16:36

Oekol

waka waka hey hey

In mijn nieuwe voorloopauto ook Android auto! Net even handmatig naar de laatste versie gegaan, morgen een ritje naar Scheveningen (lion king) om het uit te proberen ben heel benieuwd. Enige wat ik echt mis is flitsmeister. Voor de rest werkte het gisteren erg intuïtief met de 3.6 versie. Ga er vanuit dat de 4 versie ook zonder problemen is.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chielmi
Leoon. schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 09:55:
In mijn nieuwe voorloopauto ook Android auto! Net even handmatig naar de laatste versie gegaan, morgen een ritje naar Scheveningen (lion king) om het uit te proberen ben heel benieuwd. Enige wat ik echt mis is flitsmeister. Voor de rest werkte het gisteren erg intuïtief met de 3.6 versie. Ga er vanuit dat de 4 versie ook zonder problemen is.
Ik gebruik ook Flitsmeister en Android Auto. Flitsmeister gebruik ik puur om te waarschuwen voor flitsers, voor mij is een hoorbare waarschuwing voldoende. Flitsmeister start bij mij automatisch bij connectie met Bluetooth, en waarschuwt via de telefoon speaker bij een flitser. Voldoet bij mij gewoon goed.

Voor navigatie gebruik ik Waze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

chielmi schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 11:07:
[...]

Ik gebruik ook Flitsmeister en Android Auto. Flitsmeister gebruik ik puur om te waarschuwen voor flitsers, voor mij is een hoorbare waarschuwing voldoende. Flitsmeister start bij mij automatisch bij connectie met Bluetooth, en waarschuwt via de telefoon speaker bij een flitser. Voldoet bij mij gewoon goed.

Voor navigatie gebruik ik Waze.
Nice, ik ga die Bluetooth functie ook eens aanzetten.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duc0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-11-2020
Flappiewappie schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 17:02:
[...]

krijg nu ok zelfs 1.6 niet meer geinstalleerd... ff wachten dan maar
Flappie,

Instellingen>apps>lijst met applicaties>Google Play-service>Data gebruik.

Bij mij werkte het niet omdat Wi-Fi uitgeslakeld en Datagebruik uitgeschakeld niet ingeschakeld stonden(no pun intended)😎

Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Duc0 schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 12:09:
[...]

Flappie,

Instellingen>apps>lijst met applicaties>Google Play-service>Data gebruik.

Bij mij werkte het niet omdat Wi-Fi uitgeslakeld en Datagebruik uitgeschakeld niet ingeschakeld stonden(no pun intended)😎

Succes!
Ik denk dat hij na 2 jaar en 3 maand (!) wel iets van een oplossing heeft gevonden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Als ik een WhatsApp bericht wil beantwoorde dan zegt die druk op voice knop oid. Ik doe dat dan en dan geeft die aan niet te weten wat te doen. Moet ik nog iets extra's Installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leoon. schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:44:
Als ik een WhatsApp bericht wil beantwoorde dan zegt die druk op voice knop oid. Ik doe dat dan en dan geeft die aan niet te weten wat te doen. Moet ik nog iets extra's Installeren?
Knop om drukken en zeggen beantwoorden. Daarnaast kan je je bericht inspreken en als het oké is verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Verwijderd schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 22:55:
[...]
Knop om drukken en zeggen beantwoorden. Daarnaast kan je je bericht inspreken en als het oké is verzenden
Klopt, dat doe ik en dan krijg ik een melding dat ik iets moet installeren of zo en dat ze niet weet wat ze moet doen. Zal morgen eens luisteren wat er precies gezegd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:44

Pinobigbird

doesn't share food!

Leoon. schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 23:15:
[...]

Klopt, dat doe ik en dan krijg ik een melding dat ik iets moet installeren of zo en dat ze niet weet wat ze moet doen. Zal morgen eens luisteren wat er precies gezegd wordt.
Hangouts installeren

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Dat kan ik wel even proberen. Het wordt wel goed voorgelezen gelukkig. Kan alleen niet replyen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 08:39
Is het een groepschat? Daar heeft hij bij mij ook last mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:59
Ik heb hetzelfde probleem, kan ook niet beantwoorden vanwege een of andere melding dat ik iets moet installeren. Niet dat ik dat ga gebruiken, de helft van mijn Whatsapp berichten zijn in het Limburgs, daar werkt het voorlezen niet echt mee... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:40
Leoon. schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 23:34:
Dat kan ik wel even proberen. Het wordt wel goed voorgelezen gelukkig. Kan alleen niet replyen.
Heeft het bij mij helaas niet opgelost, antwoorden werkt nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ipje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:30
JeroenV_ schreef op donderdag 7 maart 2019 @ 13:07:
[...]
Heeft het bij mij helaas niet opgelost, antwoorden werkt nog steeds niet.
Hier hetzelfde probleem met Whatsapp en Telegram. Telegram geeft dan een melding op de telefoon van een onverwachte fout.
Hangouts is geïnstalleerd en voor zowel Whatsapp en Telegram geen dual accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat-Juh
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-08 09:21

Pat-Juh

Patrick

Ik heb in combinatie met mijn Pioneer 230DAB headunit elke keer de error dat de handrem er nog op staat. Sinds januari heb ik Android en de Pioneer zit er sinds Juli in, met CarPlay nooit ergens last van gehad maar ik krijg het nu niet weg :( .

Ik wil mijn telefoon niet hoeven rooten oid maar man wat irritant.

[ Voor 13% gewijzigd door Pat-Juh op 07-03-2019 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Zijn er hier mensen die Google Podcasts icm AA gebruiken?
Ik heb sinds een week of twee het probleem dat Podcast z'n index niet meer bijwerkt bij het openen vanuit AA. Als ik een podcasts wil starten die in de afgelopen weken is uitgekomen moet ik dat vanuit de app doen en dan verder luisteren in de auto.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
MadMarky schreef op dinsdag 12 maart 2019 @ 09:57:
Zijn er hier mensen die Google Podcasts icm AA gebruiken?
Ik heb sinds een week of twee het probleem dat Podcast z'n index niet meer bijwerkt bij het openen vanuit AA. Als ik een podcasts wil starten die in de afgelopen weken is uitgekomen moet ik dat vanuit de app doen en dan verder luisteren in de auto.
Ja, same. Al is mijn workaround dat ik ze thuis vast download via wifi, dan kan je ze in AA vinden in de categorie "downloads" (je verwacht het niet :+) en werkt het afspelen ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
Zijn er mensen die podcast addict gebruiken? De laatste dagen kan ik geen gedownloade episodes terugvinden in Aa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12:33
hmm geupdate naar android 9 en nu ging vanmorgen de achtergrond niet mee met mijn licht... Er is iig weer een nieuwe versie dus die heb ik er maar opgezet.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchnltweaker
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:56
Er was net een artikel geplaatst op tweakers over dat android auto uit is gebracht in Nederland, maar dit artikel is opeens verdwenen vreemd genoeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 04-08 19:56
dutchnltweaker schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 15:16:
Er was net een artikel geplaatst op tweakers over dat android auto uit is gebracht in Nederland, maar dit artikel is opeens verdwenen vreemd genoeg..
Dat viel mij dus ook al op - staat ook niet meer in de cache van Google. ;w

Daar kreeg ik eerder nog een 404 melding.

[ Voor 6% gewijzigd door Comp User op 21-03-2019 15:31 ]

Vaste locatie, vast netwerk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 20:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
Snowhite0901 schreef op donderdag 21 maart 2019 @ 11:43:
hmm geupdate naar android 9 en nu ging vanmorgen de achtergrond niet mee met mijn licht... Er is iig weer een nieuwe versie dus die heb ik er maar opgezet.
helaas, zonder resultaat. achtergrond blijft altijd licht. en auto bluetooth aan geeft geen connectie meer met mijn auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Ik wil smorgens in de suit heel graag dat Google het nieuws voor mij opleest of afspeelt of whatever. Maar dit lukt niet. Via instellingen staaf dat je dan moet zeggen 'naar het nieuw luidteren' maar dan zegt troela dat ze 't niet snapt. Lukt het nieuws afspelen bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB076
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 18-03 07:43
In Android Auto werken wel meer dingen niet die de Google Assistent wel kan. Het klinkt weliswaar hetzelfde en ook commando's als "de Appie" als je de AH bedoelt werken, maar het blijft denk ik toch een soort uitgeklede versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cliootje
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-07 12:23
Snowhite0901 schreef op vrijdag 22 maart 2019 @ 14:42:
[...]

helaas, zonder resultaat. achtergrond blijft altijd licht. en auto bluetooth aan geeft geen connectie meer met mijn auto...
Same here .... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
sinds wanneer doet hij het bij jou niet? welke android? welke auto?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cliootje
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 16-07 12:23
Snowhite0901 schreef op maandag 1 april 2019 @ 13:21:
[...]

sinds wanneer doet hij het bij jou niet? welke android? welke auto?
Hij (zij?) heeft het nooit gedaan. Android Auto heb in op mijn Samsung Galaxy S9 met android 9 (Pie) sinds twee maanden. Ik heb een Renault Captur uit 2018.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 11:46
Beste tweakers, is er een mogelijkheid dat Spotify automatisch het muziek start in android auto ? Nu moet ik altijd op play knop drukken.

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Volgens dit artikel op Androidworld zou de nieuwe versie van AA een nieuwe layout hebben bij hoge resolutie schermen: https://androidworld.nl/n...-breedbeeldondersteuning/

Ik heb de nieuwste versie er op staan en 1080p geforceerd, maar de layout is hetzelfde. Heeft iemand dit wel zo gekregen? Geen idee of het scherm van een Discover Pro hoge resolutie is, maar volgens mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
@tiguan Ik heb het getest op mijn Golf 7.5 en het werkt niet. Zowel op 1080 als 720.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
In mijn Ford Focus mk4 heb ik ook geen nieuwe interface.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Sorry, ik heb niet goed gelezen. Het gaat hier over breedbeeldschermen. Kennelijk heb je dan een 21:9 scherm nodig o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basix
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-09 17:27
The-dragon schreef op maandag 1 april 2019 @ 17:13:
Beste tweakers, is er een mogelijkheid dat Spotify automatisch het muziek start in android auto ? Nu moet ik altijd op play knop drukken.
volgens mij is dit een feature waaraan gewerkt wordt in de nieuwe nog uit te komen versie, zie dit artikel onderaan

https://www.androidpolice...me-and-more-apk-teardown/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Duc0
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-11-2020
TripleQ schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 12:11:
[...]

Ik denk dat hij na 2 jaar en 3 maand (!) wel iets van een oplossing heeft gevonden O-)
Had het achteraf inderdaad niet op de persoon moeten richten. Ik zocht zelf een oplossing voor dit probleem en wilde de oplossing die mij heeft geholpen delen. Ik hoop dat het anderen of mij zelf als ik over 2 jaar en 3 maanden weer naar de oplossing voor dit probleem zoek verder helpt.

Lang leven het extra geheugen op internet. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3dRacer
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-08 14:27
frye schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 18:00:
Heb sinds vandaag ook Android auto in een Volkswagen Touran. Alles werkt, buiten Spotify. Hier krijg ik de melding dat dit momenteel niet beschikbaar is. Zou wel moeten werken volgens de garage. Gsm is een Xiaomi Mi 6 en heb verschillende dingen geprobeerd. (Batterij instellingen van de app, reboots, ... Via bluetooth werkt het wel. Iemand nog opties?
Je moet in de instellingen iets aanpassen.
Ga naar Geïnstalleerde Apps -> Spotify -> Automatisch starten -> Laat de app toe om te worden gestart door andere apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
Is het mogelijk om met de grens naar Duitsland over te rijden en daar Android Auto uit de play store te downloaden?
Of lukt dit niet omdat ik een Nederlandse Google account heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB076
Alleen als je op een Duitse WiFi gaat zitten dacht ik, omdat het 4G dataverkeer alsnog naar Nederland wordt getraceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Ook dat zal niet voldoende zijn, anders was het met een vpn-verbinding naar Duitsland ook wel gelukt.
Je Google account is gekoppeld aan een land. Dat kan je één keer per jaar wijzigen, en dan duurt het nog tot 24 uur voordat het actief is. Zie https://support.google.com/googleplay/answer/7431675?hl=nl

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
Ik zit toevallig een midweek in Duitsland, maar het is mij nog niet gelukt AA te downloaden vanuit de play store. Wel verbonden met mobiele data, nog niet getest met wifi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
chielmi schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 09:12:
Ik zit toevallig een midweek in Duitsland, maar het is mij nog niet gelukt AA te downloaden vanuit de play store. Wel verbonden met mobiele data, nog niet getest met wifi.
Lees even de reactie boven je. Je account is dan nog steeds gekoppeld aan Nederland.

Maar serieus, wat een hoop moeite als je de APK ook gewoon van de grotere mirrors kan downloaden. Hij wordt daarna keurig in de Play Store bijgewerkt - ik zie echt niet in waarom je deze gecompliceerde Duitsland route zou willen volgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
Hmmbob schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 10:59:
[...]

Lees even de reactie boven je. Je account is dan nog steeds gekoppeld aan Nederland.

Maar serieus, wat een hoop moeite als je de APK ook gewoon van de grotere mirrors kan downloaden. Hij wordt daarna keurig in de Play Store bijgewerkt - ik zie echt niet in waarom je deze gecompliceerde Duitsland route zou willen volgen.
Uhhm, nee toch? Hij wordt niet automatisch geupdate, ik dien iedere keer handmatig de nieuwste APK te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Poulske schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:10:
[...]

Uhhm, nee toch? Hij wordt niet automatisch geupdate, ik dien iedere keer handmatig de nieuwste APK te downloaden.
Inderdaad, hij wordt niet vanzelf geüpdatet vanuit de Play Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
EnigmaNL schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:14:
[...]

Inderdaad, hij wordt niet vanzelf geüpdatet vanuit de Play Store.
Ok, misschien een definitie kwestie over "vanzelf". Geen enkele app mag van mij auto-updaten, dus ik kijk regelmatig in de Play Store of er updates zijn. Daar staat AA gewoon tussen van tijd tot tijd, en kan ik gewoon voor updaten kiezen.

Ik download niet steeds zelfs de laatste apk ergens, om deze dan te installeren. Dat heb ik exact 1x gedaan: bij de initiële installatie. Same voor de telefoon van mijn vrouw.
Poulske schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 11:10:
[...]

Dit is bij ons dus niet nodig. Gek hoor.

[ Voor 35% gewijzigd door Hmmbob op 05-04-2019 12:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Hmmbob schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:21:
[...]

Ok, misschien een definitie kwestie over "vanzelf". Geen enkele app mag van mij auto-updaten, dus ik kijk regelmatig in de Play Store of er updates zijn. Daar staat AA gewoon tussen van tijd tot tijd, en kan ik gewoon voor updaten kiezen.

Ik download niet steeds zelfs de laatste apk ergens, om deze dan te installeren. Dat heb ik exact 1x gedaan: bij de initiële installatie. Same voor de telefoon van mijn vrouw.
Android Auto komt bij mij niet in de Play Store naar voren en is daar ook niet mee te updaten. Het moet handmatig, dat is de enige manier. Ik vind het vreemd dat dat bij jou wel het geval is.

Ik heb even bij een aantal collega's gekeken en bij niemand is AA te updaten via de Play Store...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TZZh8c9hisizPT2dsA0nGETV/full.jpg

:? Screenshot van 2 minuten geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thesystem
Bij mij staat Android Auto er dus niet bij en moet ik dan ook iedere update via een apk mirror site downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 15:42
Hmmbob schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:38:
[Afbeelding]

:? Screenshot van 2 minuten geleden.
staat jouw account toevallig op DE of US?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Stfnlln schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 12:51:
[...]

staat jouw account toevallig op DE of US?
Nope:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WZr1ONJEoQsgDtOsjiwGYpsc/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Dat is wel erg vreemd, bij mij staat ie er niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Nou snap ik ook het welles/nietes :+ Balen dat hij niet goed oppopt. Je hebt toch wel een grote mirror gebruikt om je APK vanaf te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

M-ThijZ

Riding on Rails

Misschien een gekke vraag, maar hoe bel je iemand uit je contactlijst? Wanneer ik door de lijst met contacten scroll krijg ik nog voordat ik bij de contacten ben die beginnen met 'B', de melding dat ik uit veiligheidsoverwegingen niet verder kan browsen.

Met de 'Ok Google' worden niet alle namen herkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
M-ThijZ schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:55:
Misschien een gekke vraag, maar hoe bel je iemand uit je contactlijst? Wanneer ik door de lijst met contacten scroll krijg ik nog voordat ik bij de contacten ben die beginnen met 'B', de melding dat ik uit veiligheidsoverwegingen niet verder kan browsen.

Met de 'Ok Google' worden niet alle namen herkend.
ik ben uberhaupt benieuwd naar welke functionaliteit er nu allemaal wel en niet inzit. Ik heb nog nergens een lijst kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:29
Hmmbob schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:20:
Nou snap ik ook het welles/nietes :+ Balen dat hij niet goed oppopt. Je hebt toch wel een grote mirror gebruikt om je APK vanaf te halen?
Bij mij staat hij ook niet in de 'gewone' appStore. Er zijn ook alternatieve appstores. Waar vanuit je updates kunt installeren. Zal de naam niet noemen. Maar er zijn wel wat goede beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird

Pinobigbird

doesn't share food!

Nuevocasa schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 15:23:
[...]

Bij mij staat hij ook niet in de 'gewone' appStore. Er zijn ook alternatieve appstores. Waar vanuit je updates kunt installeren. Zal de naam niet noemen. Maar er zijn wel wat goede beschikbaar.
Ik zou het advies van Tweakers.net volgen:
Om dit alles te laten werken, moet de Android Auto-app op de telefoon zijn geïnstalleerd. Helaas is deze officieel niet beschikbaar in de Benelux, waardoor je hem niet uit de Play Store kunt halen. We raden iedereen aan altijd heel voorzichtig te zijn met het installeren van externe .apk-bestanden en goed te kijken naar de plek waarvan je hem downloadt. De website [knip] staat bekend om zijn betrouwbaarheid en biedt een download van het Android Auto-installatiebestand aan, identiek aan de versie uit de Play Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Dat is ook de plek waar ik mijn apk vandaan heb gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nuevocasa
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:29
Pinobigbird schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 19:34:
[...]

Ik zou het advies van Tweakers.net volgen:

[...]
Welke ik gebruik worden alle apk's getest en staat er duidelijk bij of deze betrouwbaar is of niet. Werkt daarnaast erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:06
Ik heb vaak dat als ik navigeer met Android Auto via Waze (op mijn telefoon), dat ik dan naast de map weergave ook van die kaarten als popup krijg met daarin aanwijzingen. Alsof Waze ook nog eens op de achtergrond draait buiten Android Auto om.

Iemand die dit ook heeft?

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
Beefhead schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:28:
Ik heb vaak dat als ik navigeer met Android Auto via Waze (op mijn telefoon), dat ik dan naast de map weergave ook van die kaarten als popup krijg met daarin aanwijzingen. Alsof Waze ook nog eens op de achtergrond draait buiten Android Auto om.

Iemand die dit ook heeft?
bedoel je in aa over waze zelf heen of alleen als je op een ander scherm zit in waze of op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
Snowhite0901 schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:51:
[...]

bedoel je in aa over waze zelf heen of alleen als je op een ander scherm zit in waze of op je telefoon?
Yup - over aa zelf heen als ik in de navigatiemodus zit. Dus ik zie de map van Waze, en krijg daarover heen nog de popup cards

3 out of 4 people make up 75% of the population || 4 out of 3 people struggle with math

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
Beefhead schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:53:
[...]

Yup - over aa zelf heen als ik in de navigatiemodus zit. Dus ik zie de map van Waze, en krijg daarover heen nog de popup cards
ik heb dat niet. Wel zodra ik naar het belscherm of een ander subscherm in aa ga. Maar zodra ik in navigatie zit doet hij het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik heb de laatste tijd regelmatig dat de Google stem niet werkt. Dat is dan zowel met navigatie als met spraak antwoorden van de assistent.
Niet consequent, want een rit later doet ie het vervolgens weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
Beefhead schreef op maandag 8 april 2019 @ 11:53:
[...]

Dat heb ik ook ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaitman
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:41

Gaitman

The Real One

Exocet schreef op maandag 8 april 2019 @ 12:16:
Ik heb de laatste tijd regelmatig dat de Google stem niet werkt. Dat is dan zowel met navigatie als met spraak antwoorden van de assistent.
Niet consequent, want een rit later doet ie het vervolgens weer wel.
Bij mijn zegt die sinds dat ik een Samsung S8 i.p.v. S7 gebruik dat die Google niet kan bereiken terwijl er gewoon een internetverbinding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Nu online

M-ThijZ

Riding on Rails

Welke integratie met Android Auto vinden jullie beter? Google Maps of Waze?

Eigenlijk heb ik nooit anders dan Google Maps gebruikt, maar nu ik sinds kort Android Auto heb, ben ik wel benieuwd of Waze meer te bieden heeft.

Vaak zoek ik een adres eerst al eens op in Maps op mijn laptop. Dan is het wel handig dat deze bij de recente zoekopdrachten staat. Maps + Flitsmeister zou helemaal ideaal zijn, maar volgens mij werkt dat nog niet goed samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Hier de laatste tijd erg veel problemen met het regelen van de radio/Android auto volume.

Laatste AA versie, en een Seat Ibiza 2016. Met eigenlijk continue waze aan

Als ik dan mijn radio volume wil aanpassen, dan past die het volume van AA aan. Een seconde later wil het dan (soms) wel.

Erg irritant en eigenlijk ik hierdoor geen AA gebruiken en radio luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M-ThijZ schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:13:

Eigenlijk heb ik nooit anders dan Google Maps gebruikt, maar nu ik sinds kort Android Auto heb, ben ik wel benieuwd of Waze meer te bieden heeft.

Vaak zoek ik een adres eerst al eens op in Maps op mijn laptop. Dan is het wel handig dat deze bij de recente zoekopdrachten staat. Maps + Flitsmeister zou helemaal ideaal zijn, maar volgens mij werkt dat nog niet goed samen.
Ik vindt Waze toch wel fijner. Daarnaast als ik me niet vergis is Waze van Google :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmmbob
TripleQ schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:18:
Hier de laatste tijd erg veel problemen met het regelen van de radio/Android auto volume.

Laatste AA versie, en een Seat Ibiza 2016. Met eigenlijk continue waze aan

Als ik dan mijn radio volume wil aanpassen, dan past die het volume van AA aan. Een seconde later wil het dan (soms) wel.

Erg irritant en eigenlijk ik hierdoor geen AA gebruiken en radio luisteren.
Dat gebeurt bij mij alleen als waze een melding uitspreekt en je dan, gelijktijdig of heel kort erna, het volume wijzigt. Zolang Waze niets zegt wijzigt het volume van de radio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleQ
  • Niet online
Hmmbob schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:27:
[...]

Dat gebeurt bij mij alleen als waze een melding uitgezet en je dan, gelijktijdig of heel kort erna, het volume wijzigt. Zolang Waze niets zegt wijzigt het volume van de radio.
Ja daar lijkt het wel op, behalve dat er op dat moment helemaal geen waze melding is...

Bedenk me net ook dat ik waze beta tester ben, ik ga eens terug naar de stable release. Wie weet gaat het dan beter.

[Edit]
Vandaag getest, en in een ritje van een half uur kon ik weer het volume wijzigen zovaak als ik wilde.
Zit dan toch echt iets in de laatste beta's wat nog niet helemaal goed werkt :+

[ Voor 16% gewijzigd door TripleQ op 15-04-2019 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Nu online

M-ThijZ

Riding on Rails

Verwijderd schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:25:
[...]

Ik vindt Waze toch wel fijner. Daarnaast als ik me niet vergis is Waze van Google :).
Ja, klopt, dus het zou kunnen dat vernieuwende aanpassingen eerste getest worden in Waze, voordat ze geïntegreerd worden in Google Maps.

Hoe is de integratie van de Google Assistant i.c.m. met Waze? Dat je tijdens het rijden genoeg hebt aan: “Navigeer naar huis” en “Navigaar naar [naam contact]”, maakt Android Auto wel heel prettig.

In mijn Mazda heb ik geen touchscreen, dus ik probeer meer via spraak te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Ik vind Maps beter, Waze geeft af en toe niet goed aan welke afslag ik moet hebben. In Maps zie je heel handig de rijbanen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
waze "ziet" verschil in de a15 tussen parallel en gewoon voor navigeren. Google maps wil je altijd op de hoofdrijbaan hebben. Ook de snelheid die je mag geeft waze aan en maps niet....+ Al die samenwerking is wel aardig. Rijstrook aanduiding van maps zijn wel weer beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Niet online
Waze gebruikt de GPS van de telefoon, terwijl Maps de gps van de auto gebruikt. Ik moet altijd de energysaver eraf halen wil het werken bij waze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
DRaakje schreef op maandag 15 april 2019 @ 08:52:
Waze gebruikt de GPS van de telefoon, terwijl Maps de gps van de auto gebruikt. Ik moet altijd de energysaver eraf halen wil het werken bij waze.
dat lijkt me erg sterk. Lijkt me eerder dat maps op een android telefoon meer rechten heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRaakje
  • Niet online
Snowhite0901 schreef op maandag 15 april 2019 @ 09:06:
[...]
dat lijkt me erg sterk. Lijkt me eerder dat maps op een android telefoon meer rechten heeft...
Meer info:
https://www.waze.com/forum/viewtopic.php?f=657&t=255572
https://www.reddit.com/r/..._my_vehicles_gps_antenna/
https://waze.uservoice.co...roid-auto-use-car-antenna

[ Voor 26% gewijzigd door DRaakje op 15-04-2019 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
I stand corrected. Zal wrs bij mij wel niet meer werken aangezien de andere signalen ook niet meer overkomen..Kwam er nu achter dat ook als ik aan het bellen ben AA van niets meer weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefhead
Wat bij mij geholpen heeft is het uitzetten van notificaties voor Waze in de Android instellingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 15:42
DRaakje schreef op maandag 15 april 2019 @ 08:52:
Daarom loopt m'n telefoon harder leeg bij het gebruik van Waze vs Maps. Helaas is de usb poort in de Opel Astra K erg zwak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Nu online

M-ThijZ

Riding on Rails

Ik zat vanmiddag nog wat uit te proberen, maar ik krijg het niet voor elkaar om met spraak te navigeren naar een contact uit mijn adresboek.

Iets complex als: “Stuur WhatsApp bericht naar [naam persoon]”, gaat wel goed.

Maar, “Navigeer naar [naam persoon]” of “Route naar [naam persoon]” krijgt “ik begrijp niet wat je bedoeld”. :/

Iemand een tip? Lijkt mij toch basale functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
M-ThijZ schreef op maandag 15 april 2019 @ 21:56:
Ik zat vanmiddag nog wat uit te proberen, maar ik krijg het niet voor elkaar om met spraak te navigeren naar een contact uit mijn adresboek.

Iets complex als: “Stuur WhatsApp bericht naar [naam persoon]”, gaat wel goed.

Maar, “Navigeer naar [naam persoon]” of “Route naar [naam persoon]” krijgt “ik begrijp niet wat je bedoeld”. :/

Iemand een tip? Lijkt mij toch basale functionaliteit.
Lukt bellen met een contact wel dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Nu online

M-ThijZ

Riding on Rails

@Snowhite0901 Ja, bellen of een Whatsapp-bericht sturen lukt wel door "Bel [naam contact]" te gebruiken.

Lukt het jou wel om de navigatie op spraak te starten naar een bestemming anders dan "huis" of "werk"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
M-ThijZ schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 07:44:
@Snowhite0901 Ja, bellen of een Whatsapp-bericht sturen lukt wel door "Bel [naam contact]" te gebruiken.

Lukt het jou wel om de navigatie op spraak te starten naar een bestemming anders dan "huis" of "werk"?
thx ik ga het eens proberen.

over navigeren: als ik gewoon een adres zeg (contact heb ik te weinig adressen bij staan dus kan ik niet proberen) dan zegt ze ok. overschakelen naar waze. En dan vult hij dat adres automatisch in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Nu online

M-ThijZ

Riding on Rails

Ja, op basis van adres werkt bij mij ook, maar ik weet niet altijd het adres met het juiste huisnummer.

Gelukkig kun je vanuit Google Maps op Android Auto wel navigeren naar contactpersonen via het menu. Er is zelfs de mogelijkheid om de eerste letter te kiezen.

Vreemd genoeg heeft de belfunctionaliteit in Android Auto niet eens de mogelijkheid om op de eerste letter van een contact te kiezen, of te zoeken. Er is een lange lijst waarin je alleen een klein stukje in het begin kunt scrollen om vervolgens de melding te krijgen dat browsen uit veiligheidsoverwegingen geblokkeerd is.

(dus dan unlock ik mijn telefoon en ga ik daar op verder, nee dat is veilig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
M-ThijZ schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 07:55:
Ja, op basis van adres werkt bij mij ook, maar ik weet niet altijd het adres met het juiste huisnummer.

Gelukkig kun je vanuit Google Maps op Android Auto wel navigeren naar contactpersonen via het menu. Er is zelfs de mogelijkheid om de eerste letter te kiezen.

Vreemd genoeg heeft de belfunctionaliteit in Android Auto niet eens de mogelijkheid om op de eerste letter van een contact te kiezen, of te zoeken. Er is een lange lijst waarin je alleen een klein stukje in het begin kunt scrollen om vervolgens de melding te krijgen dat browsen uit veiligheidsoverwegingen geblokkeerd is.

(dus dan unlock ik mijn telefoon en ga ik daar op verder, nee dat is veilig)
dan van die lijst herken ik...aa mag wel wat verder uitgewerkt worden van mij want in potentie werkt het allemaal prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikoMission
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-03-2024
Draai Android Auto in mijn nieuwe Ford, ben op zich best wel tevreden. Google Maps laat van alle navigatiesystemen die ik de laatste jaren heb gebruikt het meest accuraat de files zien. Ook de view van Spotify ziet er gelikt uit. Een paar opmerkingen/vragen :
- Als ik een reis wil delen in Google Maps krijg in Android Auto een vaag lijstje van slechts een paar contacten te zien, terwijl op mijn telefoon ik gewoon eerst Whatsapp kan kiezen.
- Om de zoveel tijd gaat het volume ietsjes zachter alsof er een bericht binnen komt.
- Als ik Waze gebruik komen de afslagen in Spotify bovenin met een popup. Google Maps laat dit niet zien.
- Kan Google Maps niet in een 3d view, plus automatisch in- en uitzoomen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
Iemand die podcast addict gebruikt? De laatste week kan hij geen media meer vinden via AA, hoewel het in de app wel gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB076
M-ThijZ schreef op dinsdag 16 april 2019 @ 07:44:

Het is mij eens gelukt om navigatie naar een pand van mijn werkgever te starten terwijl dat adres niet in mijn telefoon staat. Dus AA moet het adres zelf hebben opgezocht aan de hand van de bedrijfs- en plaatsnaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-ThijZ
  • Nu online

M-ThijZ

Riding on Rails

Ja, zodra het gaat om publieke informatie, zoals bedrijfsnamen werkt het ook wel, maar persoonlijk gegevens uit je adresboek gebruikt Google Assistant niet. Als ik op internet lees, heeft dit in het verleden wel gewerkt, maar nu (vanwege privacy-issues?) niet meer.

Jammer, maar niet onoverkomelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:50
M-ThijZ schreef op zondag 14 april 2019 @ 10:13:

Ik was fervent Waze gebruiker, naar sinds ik Android Auto heb (al twee dagen) neig ik meer naar Google Maps.
Waze doet er veel langer over om een GPS fix te krijgen. En als ik via "Ok google" wil navigeren start Waze wel, maar begint niet met navigeren. Ik moet dan echt vanuit Waze de zoekopdracht geven.
Bij Maps start hij netjes meteen en heeft direct een fix. Helaas moet ik het bij Maps wel doen zonder maximum snelheid aanduiding en een irritante stem (Bram bij Waze tov bitchy vrouw bij maps :X )

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Op de bekende spiegelplaats is er weer een nieuwere versie te downloaden (4.2.5914).

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dixet
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:50
Ben.Hahlen schreef op woensdag 13 februari 2019 @ 20:20:
[...]

Ja, ik herken dit wel, met een Huawei Mate 10. Wat bij mij werkt: Spotify op je telefoon starten, op AA switchen van Spotify naar een andere muziek-provider en dan weer terug naar Spotify.
_/-\o_ fijn, die zoekfunctie op GoT! Ik baalde al dat ik Spotify niet aan de praat kreeg. Dit werkt perfect. Gelijk een Tasker taakje gemaakt die automatisch Spotify start als m'n telefoon de autoradio-bluetooth ziet.

Nu nog zorgen dat 'ie ook op stemcommando's reageert.
Als ik zeg "Speel <artiest> op Spotify" zegt Assistant netjes dat ze <artiest> gaat spelen, maar er gebeurt niets, ik kan Spotify alleen met de knoppen starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3dRacer
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-08 14:27
dixet schreef op woensdag 24 april 2019 @ 08:25:
[...]

_/-\o_ fijn, die zoekfunctie op GoT! Ik baalde al dat ik Spotify niet aan de praat kreeg. Dit werkt perfect. Gelijk een Tasker taakje gemaakt die automatisch Spotify start als m'n telefoon de autoradio-bluetooth ziet.

Nu nog zorgen dat 'ie ook op stemcommando's reageert.
Als ik zeg "Speel <artiest> op Spotify" zegt Assistant netjes dat ze <artiest> gaat spelen, maar er gebeurt niets, ik kan Spotify alleen met de knoppen starten.
Wauw dat is helemaal ideaal met Tasker. Zou je mij een export kunnen sturen van jouw Tasker profiel? Ben echt een leek met Tasker 8)7
Pagina: 1 ... 6 ... 30 Laatste

Let op:
Android Auto zit tegenwoordig standaard in Android 10. Voor diegene die nog geen Android 10: het is niet toegestaan om hier alternatieve download-links neer te zetten.

Posts over Android Auto Wireless hoort thuis in [Android Auto Wireless] Ervaringen & Discussie