Android Auto - Artikel offline?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
We hebben donderdagmiddag het nieuwsbericht 'Android Auto-app komt uit in Nederland' offline gehaald. Dit heeft kort online gestaan. Het was geschreven op basis van een submit van een user met de claim dat de Android Auto-app te installeren is voor Nederlandse gebruikers.

We dachten dit snel te verifiëren via drie accounts, in twee browsers op desktop en op verschillende smartphones op kantoor, maar waren even vergeten dat ons netwerk via GB loopt. Oeps.

We hadden ook al contact opgenomen met Google Nederland en die wisten nog van niks ( maar we hebben ze eerder verrast met functies die al beschikbaar waren). Hopelijk hebben we iets aangewakkerd bij Google en komt het alsnog snel naar de Benelux maar voorlopig is Android Auto dus nog alleen via sideloaden te installeren en niet rechtstreeks via de Play Store.

[ Voor 10% gewijzigd door Olaf op 21-03-2019 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp User
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 04-08 19:56
Jammer, het is (voor mij) nog niet van toepassing - ik heb geeneens een rijbewijs - en ook niet voor vrienden etc. met wie ik wel eens meerijdt.

Dat neemt niet weg dat er steeds meer auto's komen die het - gaan - ondersteunen en het dus logisch zou zijn als het om beschikbaar is.

[ Voor 32% gewijzigd door Comp User op 21-03-2019 15:36 ]

Vaste locatie, vast netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:27
Waarom halen jullie dan artikel offline? Als jullie iets willen bereiken dat het snel online komt. Laat het dan staan en herschrijf het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
Ons doel is niet om dat te bereiken maar om onze lezers te informeren met correcte berichtgeving. Vrijwel altijd laten we de berichten staan en verduidelijken we in de tekst wat er niet klopte, maar nu stond het artikel zo kort online dat het me zinvoller leek het offline te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mayco
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-08 08:00
Olaf, klopt, maar het kwam wel in alle RSS feeds en dus ook in de feedly's en de inoreaders. Daar pikte ik het dus op, en kwam pas na zoeken op deze post uit.

Is het geen mogelijkheid om het artikel wel online te laten staan met een update, maar niet te tonen op de homepage dan? Zo blijven de linkjes wel toegankelijk vanuit RSS readers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
Helaas is die mogelijkheid er niet meer. Die hebben we wel gehad maar daar werd eigenlijk nooit gebruik van gemaakt. We willen hier ook geen gewoonte van maken dus laten we hopen dat het bij dit incident blijft. ;)
Pagina: 1