@
Mr Magic Vreemd dat het bij mij niet meer werkt op mijn gerootte (OG) Google Pixel, met Android 10.
Sinds een update in maart werkt het niet meer. Gebruik je toevallig een oude versie van Android Auto?
Zou het helpen als ik mijn Google Pixel downgrade naar Android 9, dan opnieuw root, en oude versie van Android Auto app erop zet?
Jep, Google zal third-party apps wil toelaten ;-) Heb het artikel gelezen.
Helaas heeft Flitsmeister nog geen antwoord gekregen van Google hierover.
Ik gok dat we zullen moeten wachten tot December, net als de rest van de developers.
(Jaloers op TomTom!)
Als het aan mij ligt hebben we zo snel mogelijk na de release van de SDK Flitsmeister werkend op Android Auto.
Had Flitsmeister al (gedeeltelijk) werkend gehad, totdat Phenotype patcher er mee op hield voor me.
(Met gedeeltelijk bedoel ik alleen de Flitsmeister MapView)
(Het werkte nog wel op de Desktop Headunit Emulator, niet op een echte auto)
Van wat ik heb gezien (in Waze), is het zo dat de CarActivity niet de 'gewone' Activity extend, (wel ContextWrapper) dus dat kunnen we niet 1-op-1 overzetten. Fragments in die CarActivity werken wel 1-op-1. Veel gedeeltes van de app zitten al in Fragments wat het overzetten naar Android Auto dus makkelijker zal maken.
Het is mij nog niet 100% duidelijk of we slechts 1 CarActivity mogen gebruiken (dus steeds Fragments switchten in die ene Activity, mogelijk via NavigationGraph), of ook intents tussen meerdere CarActivity kunnen gebruiken. Daar komen we in December achter.

[Voor 2% gewijzigd door frankkie12345 op 08-09-2020 17:26. Reden: typo]
Een app voor Android Automotive bouwen zonder auto is knap lastig.