Dat is heel raar. Maar als knoppen niet reageren, ligt het waarschijnlijk aan de Android Auto kant. Wat soms wel eens helpt is cache + data van AA te clearen.Fairy schreef op donderdag 24 oktober 2024 @ 08:54:
[...]
"We"?
Dus je werkt bij AAWireless? Leuk om te zien dat er iemand op het forum zit
Die standby had ik intussen gevonden. Lijkt goed te werken.
Wat me overigens wel opvalt (met Galaxy S22) is dat bekabeld deze niet lekker werkt. Knoppen reageren niet en dan moet ik in de auto naar het eigen menu en terug naar Android Auto en dan werkt het vaak wel weer.
Met Passthrough merkte ik dat dit wéér gebeurde, dus ik had al mega de balen hiervan, want dat is 1 van de redenen dat ik dit ding hebt.
Toen ik passthrough uitzette heb ik geen problemen meer gehad, maar dit was over zo'n 20km dus nog te weinig om wat te zeggen.
De DPI instelling alleen al is voor mij een reden om hem te kopen. Eindelijk van die mega grote knoppen af en veel meer info in het scherm, heerlijk!
Weet je ook wat de parameters zijn voor audio? Streamen van muziek via AAW2 wordt dat gedownsampled of naar lagere bitrate gezet en zo ja welke? Ik ben benieuwd
Audio is een 1 op 1 gelijk met een bekabelde verbinding, we doen hier verder niks mee. Uit mijn hoofd, PCM 16bit 44100 Hz. Sommige auto's ondersteunen AAC audio, dan is het AAC. Vrijwel alle auto's met alleen een bedrade verbinding ondersteunen alleen PCM.