• Nico Klus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:21
AA wireless TWO BF sale € 39,99
credits: njitter in "Centraal Aanbiedingentopic V2.0"

Aan dit bericht kunnen geen rechten ontleend worden.

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:48

servies

Veni Vidi Servici

Bij mij werkt de Two+ niet...
Op de een of andere manier wordt de BT connectie met de telefoon om de 10 seconden verbroken waarna deze weer na +/- 2 seconden opnieuw begint...
Ik kom nooit voorbij het knipperend groen...
En support zegt iets van 1 a 2 dagen... maar dat is al lang verstreken sinds 25 november... :(

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@servies :
Heb je de AAWireless App ook op je telefoon staan? Wellicht helpt een firmware update of het instellen van een specifiek voertuig.

[ Voor 5% gewijzigd door njitter op 03-12-2025 15:27 ]

• servies

servies

Veni Vidi Servici

njitter schreef op woensdag 3 december 2025 @ 15:18:
@servies :
Heb je de AAWireless App ook op je telefoon staan? Wellicht helpt een firmware update of het instellen van een specifiek voertuig.
Beide gedaan.
Het idiote is dat vanmiddag de firmware update wel is gedaan... Dat lukt dan weer wel 8)7 8)7
Maar zodra ik m'n Pixel 6 wil verbinden blijft de adapter groen knipperen... Ik neem toch aan dat dat de eerste keer geen 10 minuten duurt...

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:10
servies schreef op woensdag 3 december 2025 @ 15:42:
[...]

Beide gedaan.
Het idiote is dat vanmiddag de firmware update wel is gedaan... Dat lukt dan weer wel 8)7 8)7
Maar zodra ik m'n Pixel 6 wil verbinden blijft de adapter groen knipperen... Ik neem toch aan dat dat de eerste keer geen 10 minuten duurt...
Je kan checken of wireless Android Auto aan staat.

Stap 1: Open de Android Auto-instellingen
Open de Android Auto-app op je telefoon.
Tik op Instellingen.
Als je het niet meteen ziet, moet je mogelijk tikken op Apps en meldingen > Alle apps bekijken > Android Auto > Geavanceerd > Aanvullende instellingen in de app, afhankelijk van je Android-versie.

Stap 2: Ontwikkelaarsmodus inschakelen
Scroll naar beneden en zoek het gedeelte Info.
Tik snel 10 keer op de versie-informatie.
Er verschijnt een bericht waarin wordt bevestigd dat de ontwikkelaarsmodus is ingeschakeld.

Stap 3: Draadloos Android Auto inschakelen
Ga terug naar het hoofdscherm van de Android Auto-instellingen.
Tik op het menupictogram met de drie puntjes (•••) in de rechterbovenhoek.
Selecteer Ontwikkelaarsinstellingen.
Zoek de optie Draadloos Android Auto en schakel deze in.

Stap 4: Start je telefoon opnieuw op
Start je telefoon opnieuw op om ervoor te zorgen dat de instelling van kracht wordt.
Je telefoon zou nu draadloos verbinding moeten kunnen maken met je auto, mits het infotainmentsysteem van je auto dit ondersteunt.

• Pietb
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik had vergelijkbare issues (met de normale Two), toevallig een VPN draaien?

• servies

servies

Veni Vidi Servici

Snirpo schreef op woensdag 3 december 2025 @ 15:55:
[...]

Selecteer Ontwikkelaarsinstellingen.
Zoek de optie Draadloos Android Auto en schakel deze in.
Verdorie... dat is de oplossing. _/-\o_
Waarom staat dat überhaupt uit...

Ik begrijp dat jij gelieerd bent aan AAwireless,
Zet deze oplossing in de FAQ, zou me niets verbazen dat dit veel vaker voorkomt...

[ Voor 18% gewijzigd door servies op 03-12-2025 17:03 ]

• Snirpo
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:10
servies schreef op woensdag 3 december 2025 @ 16:58:
[...]

Verdorie... dat is de oplossing. _/-\o_
Waarom staat dat überhaupt uit...

Ik begrijp dat jij gelieerd bent aan AAwireless,
Zet deze oplossing in de FAQ, zou me niets verbazen dat dit veel vaker voorkomt...
De check of wireless AA aan staat zat eerst in de companion app. We hebben dat eruit gehaald omdat dit normaal gesproken geen ding meer is (een paar jaar geleden nog wel). Zeker niet op Pixel telefoons. Sterker nog, het is echt raar dat je in developer settings zou moeten gaan om wireless Android Auto aan te schakelen. Dit zou by default aan moeten staan. Het komt heel sporadisch echter nog wel voor. Waarom hebben we geen idee van.

• Sp33dFr34k
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Sp33dFr34k

Retro-Geek

Vanaf het begin een AAWireless gebruiker, de V1 dus. Eigenlijk heel tevreden mee, dus zag geen reden om te upgraden, tot we nu steeds vaker afwisselen qua chauffeur en het switchen dan ook vaker gebruiken. De snelkoppeling werkt, maar is toch wat minder ideaal. Geupgrade naar de v2 nu, en man, wat werkt dat top zeg. Switchen duurt echt letterlijk 10 seconden totdat je weer beeld hebt, helemaal top. Wilde eigenlijk alleen maar @Snirpo bedanken hiervoor, dus bij deze :)

i7 9700k + Be-Quiet Dark Rock 4 Pro | Gigabyte Z390 Aorus Ultra | Gigabyte RTX5070Ti | Samsung 970 Pro 512GB + 860 EVO 1TB + 860 QVO 4TB | 2x8GB DDR4 3000Mhz | Seasonic Platinum 660W | Fractal Design R6 | Samsung Oddyssey G7 Neo | Edifier M60

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste