Toon posts:

[Android Auto in Nederland] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• IkWilbert
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 19:20

IkWilbert

Het is mij!

Vandaag een update voor tomtom geïnstalleerd op mijn s10 lite (android). Ik kan tomtom nu niet meer selecteren in Android Auto... ook bij de instellingen kan ik deze niet meer vinden.

Meer mensen dit issue? En Hoe los in dit op?

I intend to live forever. So far, so good.

• codegro
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 16:17
Ik heb dit zelf gedaan
Gynnad schreef op donderdag 15 juli 2021 @ 11:23:
[...]
Een beetje een oude quote, maar ik zie dat je de R-link 1 hebt en deze gebruikt met Android Auto. Echter de R-Link 1 ondersteund niet standaard Android Auto. Heb je dit via de garage geregeld of zelf gedaan?

Op deze pagina staat wel het een en ander uitgelegd alleen zijn een hoop linkjes dood: https://www.gps-rlink.com...id-auto-waze-on-r-link-1/.

[Voor 5% gewijzigd door codegro op 15-07-2021 17:47]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 18:04
Irtimid schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 11:43:
[...]

Dat heb ik niet meer getest, in de praktijk vond ik FM minder prettig werken dan Google Maps met FM op de display van mn telefoon voor filemeldingen en flitsers.
Zo doe ik het nu ook voor het geval dat ik een routebeschrijving nodig heb, maar heel vaak is dat niet. Daarom staat FM eigenlijk altijd op de voorgrond en dat is voor de meeste ritjes dus prima. Indien ik een route nodig heb start ik Maps op welke dan op de voorgrond komt en blijven de meldingen voor flitsers e.d. vanuit FM gewoon door komen.

Anyway, dat is dus lang niet altijd nodig en daarvoor zou het wel prettig zijn als FM gewoon zonder schokken en in dark mode zou blijven werken :P

• NiwreK
  • Registratie: januari 2013
  • Laatst online: 26-08 12:50
Beste mensen,

Komende vrijdag laat ik een nieuw (touch)scherm (SizeUP) + android auto interface in mijn audi a3 inbouwen zodat ik Android Auto kan gebruiken (en geen gebruik hoef te maken van navigatie uit 2013). Ik ben sinds een paar dagen al aan het experimenteren met Android Auto (gewoon direct via mijn smartphone (Motorola G5 Plus; is wat oud, maar het draait).

Ik loop echter tegen het volgende probleem aan: Als ik 'navigeer naar...... ' zeg in google maps via de assistent, geeft de mevrouw aan 'ik weet niet hoe ik je kan helpen met....'. De boodschap komt duidelijk door (want ze herhaalt wat ik zeg), maar het werkt dus niet. Als ik het zeg zonder 'navigeer', dan krijg ik na de melding dat ze het niet weet, wel het adres, met de mogelijkheid op navigeren te klikken, maar de assistent lijkt het in eerste instantie dus niet te snappen.

Herkennen mensen dit probleem?

En is er ergens een lijst met commando's beschikbaar? Speel 'muziek' werkt wel prima. Daarentegen kan ik niet zeggen 'volume lager', maar werkt het wel als ik zeg 'volume down'..... Dit terwijl de stem op Nederlands staat (lijk dit overigens ook niet te kunnen switch naar Engels, behalve dat ik Engels als taal kan toevoegen).

Nou goed, ik kijk uit naar mijn ervaringen met Android Auto, maar ben dus vooral benieuwd hoe optimaal van de assistent gebruik te kunnen maken, en hoe de problemen met het navigeercommando op te lossen.

Alvast veel dank!

• kaasaanfiets
  • Registratie: januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik heb een 1din Kenwood radio met bluetooth in mijn auto, zonder android of een scherm of iets dergelijks.
Mijn huidige situatie is dat mijn telefoon verbind via bluetooth en ik navigeer + spotify + flitsmeister op deze manier.

Nu ga ik in september op vakantie en wil ik een een 8inch tablet als headunit/media/navigatie gebruiken. Ik heb het al even getest op een tablet en heb android auto geïnstalleerd.

Alleen wat is nu de meest handige manier om mijn telefoon te connecten met de tablet. zodat ik ook alle gegevens op de tablet krijg.
Ik kan de tablet weer via bluetooth koppelen aan mijn radio dus dat werkt wel.

Ik heb getest via bluetooth thetering (in mijn geval helaas maar max 1 Mbit) Op mijn mobiel een hotspot maken werkt ook maar draint de accu erg snel en mijn telefoon wordt ook aardig warm zo.
Via een usb micro to usb c kabel heb ik ook verbinding via usb thetering alleen dan kan ik beide apparaten niet opladen.

Ik heb ook gekeken naar de app Headunit Reloaded (https://forum.xda-develop...d-auto-with-wifi.3432348/) maar de testversie heeft erg trage performance.
Sowieso heeft android auto een trage performance, als ik maps gewoon laad werkt het vele malen sneller. (Ik twijfel sowieso wat de meerwaarde van AA in mijn situatie is... Maps navigatie + de spotify integratie ziet er beter uit en het werkt sneller.)

• vassago
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 16:40
Waarom wil je Android auto gebruiken op je tablet? De tablet kan alles al zonder Android auto, hooguit dat je data verkeernodig hebt voor files.

• NiwreK
Herkennen mensen het volgende probleem met de google assistent in Android Auto?

Als ik 'navigeer naar...... ' zeg in google maps via de assistent, geeft de mevrouw aan 'ik weet niet hoe ik je kan helpen met....'. De boodschap komt duidelijk door (want ze herhaalt wat ik zeg), maar het werkt dus niet. Als ik het zeg zonder 'navigeer', dan krijg ik na de melding dat ze het niet weet, wel het adres, met de mogelijkheid op navigeren te klikken, maar de assistent lijkt het in eerste instantie dus niet te snappen.

Iemand enig idee of hier een oplossing voor is of waar dit aan zou kunnen liggen? Kan dit komen door een verouderde telefoon?

• djiedjee
  • Registratie: december 2003
  • Laatst online: 18:47
@NiwreK
Heb je exact dezelfde opdrachten al geprobeerd met de AA-app op jouw telefoon? Wat doet hij dan?

• NiwreK
djiedjee schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:51:
@NiwreK
Heb je exact dezelfde opdrachten al geprobeerd met de AA-app op jouw telefoon? Wat doet hij dan?
Ja, goede vraag. Dat heb ik gedaan en dan begrijpt ie het wel en start ie automatisch de navigatie. Ik heb ook voor de zekerheid google hangouts geïnstalleerd en er weer af gegooid daarna (want het maakte geen verschil) en het zelfde met de google assistent app, maakte ook geen verschil. Maar in standaard google maps app werkt het dus inderdaad veel beter. Enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn? Ik zou verwachten dat ze dezelfde assistent gebruiken?

Als ik vraag om muziek aan te zetten, werkt het bijv. wel gewoon. Al werkt 'volume lager' weer niet, maar 'volume down' weer wel. Terwijl mijn standaardtaal op Nederlands staat...

• djiedjee
@NiwreK

uiteindelijk wordt altijd jouw telefoon gebruikt. Mijn eerste gedachte zou zijn dat het toch een taal-dingetje is. Een oplossing heb ik niet.

• Largamelion
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 17:19
Die Google Assistant op Android Auto leidt een beetje een eigen leven soms. Ik heb in de Assistant app de mannelijke, Vlaamse stem geselecteerd en als ik iets vraag krijg ik altijd antwoord van hem. Als AA echter een bericht voorleest van WA/SMS/Signal dan is dit bijna altijd een vrouwelijke stem. Als ik dan ga antwoorden dan loopt het helemaal mis, dan krijg ik soms een 3e vrouwelijke stem te horen met een vreselijk irritante toon. Het lijkt erop dat er 3 stemmen zijn en dat er random beslist wordt met wat er geantwoord wordt...

Vermoedelijk (hopelijk) werkt dat in het Engels allemaal wat beter.

• NiwreK
Heel vreemd. Ik betwijfel of het een taaldingetje is, want als ik navigate zeg, dan werkt het ook niet. En daarnaast snapt ie uiteindelijk de straat wel zoals ik hem uitspreek. Want als ik het zonder navigeer zeg, dan laat ie de straat zien (maar dan navigeert er niet meteen naartoe natuurlijk...). Ook begrijpt ie Nederlandse muziek/spotify commando's wel...

Ik heb geprobeerd het op Engels te zetten, maar dat gaat heel lastig. Ik kan binnen Android Auto geen primaire taal kiezen. En als ik de taal van mijn telefoon verander, lijkt Android Auto assistent niet mee te werken.

Erg irritant dit... Zeker als je net 1000 euro voor upgrade/inbouw hebt betaald in je auto (had een verouderd 2013 systeem).

• NiwreK
Zou het feit dat ik Android 8 draai (want een telefoon van 3 1/2 jaar oud) een rol kunnen spelen? Al zou dat niet verklaren waarom de assistent wel gewoon werkt buiten Android Auto...

• Donixon
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 27-08 14:59

Donixon

Move is de tip.

Al enige tijd blij met Android Auto + Waze + Spotify in de nieuwe Peugeot 208 2020 versie. Gebruik het iedere dag om naar werk en naar huis te rijden, magisch! Helaas wel altijd een draad nodig, aangezien Peugeot dit niet (en blijkbaar nooit) zal ondersteunen in de huidige head-units.

Wel merk ik dat mijn OnePlus 8T erg warm wordt en als het een warme dag is, hij ook echt services stopt door een hoge temperatuur. Al van alles geprobeerd in de instellingen aan te passen, zonder succes.
- Telefoon ligt niet in de zon, maar in de schaduw
- Al zonder hoesje geprobeerd
- Ik kan hem in de telefoonhouder zetten die voor de airco hangt, zodat hij koel blijft. Echter leg ik de telefoon het liefste gewoon weg uit zicht :+
- De functie Android Auto Wireless uitgezet, scheen bij sommige te werken(?)

Meerdere mensen hier last van en wellicht een oplossing voor?

<o/

• p.d.akkerman
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 19:12
Donixon schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 10:17:
Al enige tijd blij met Android Auto + Waze + Spotify in de nieuwe Peugeot 208 2020 versie. Gebruik het iedere dag om naar werk en naar huis te rijden, magisch! Helaas wel altijd een draad nodig, aangezien Peugeot dit niet (en blijkbaar nooit) zal ondersteunen in de huidige head-units.

Wel merk ik dat mijn OnePlus 8T erg warm wordt en als het een warme dag is, hij ook echt services stopt door een hoge temperatuur. Al van alles geprobeerd in de instellingen aan te passen, zonder succes.
- Telefoon ligt niet in de zon, maar in de schaduw
- Al zonder hoesje geprobeerd
- Ik kan hem in de telefoonhouder zetten die voor de airco hangt, zodat hij koel blijft. Echter leg ik de telefoon het liefste gewoon weg uit zicht :+
- De functie Android Auto Wireless uitgezet, scheen bij sommige te werken(?)

Meerdere mensen hier last van en wellicht een oplossing voor?
Heb zelf een OP9, maar deze wordt ook erg warm. Met name bij gebruik van Android Auto.

Ik heb her en der gelezen dat AA erg zwaar is voor de telefoon s.

Voor wat betreft draadloos AA wil ik je aanraden eens te googlen op AA wireless ( android auto wireless). Ook hier op het forum is er ook een topic over.

• Donixon
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 27-08 14:59

Donixon

Move is de tip.

p.d.akkerman schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 12:42:
[...]

Heb zelf een OP9, maar deze wordt ook erg warm. Met name bij gebruik van Android Auto.

Ik heb her en der gelezen dat AA erg zwaar is voor de telefoon s.

Voor wat betreft draadloos AA wil ik je aanraden eens te googlen op AA wireless ( android auto wireless). Ook hier op het forum is er ook een topic over.
Yes, ben op de hoogte van het kastje AA-wireless. Ik was van plan om hem aan te schaffen; het houdt me alleen tegen dat dit erg zwaar is voor de batterij. Dan moet ik hem op lange ritten alsnog aan de oplader hangen. Beetje tegen het principe volgens mij :+ . Ik wacht dus nog even af, wellicht komt Peugeot zelf met iets.

<o/

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 18:23

Pierre

Van nature lui!

Ben blij dat ik AA Wireless niet meer gebruik, continue startte mijn unit opnieuw op (VW T-Cross 2020) en ik kreeg continue communicatie fout 8, werd er knetter gek van.

Met de kabel aangesloten op de unit nooit een probleem. Ja het opstarten duurt iets langer maar dat neem ik op de koop toe,

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• Nuevocasa
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 18:19
Pierre schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 14:26:
Ben blij dat ik AA Wireless niet meer gebruik, continue startte mijn unit opnieuw op (VW T-Cross 2020) en ik kreeg continue communicatie fout 8, werd er knetter gek van.

Met de kabel aangesloten op de unit nooit een probleem. Ja het opstarten duurt iets langer maar dat neem ik op de koop toe,
Blijft toch bijzonder dat er zo'n verschil in werking is. Het werkt perfect bij mij met m'n VW Golf Variant 2019. Zou daar niet zo veel verschil in verwachten.
Krijg je die fout duidelijk in beeld op je telefoon of op de unit?

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Op mijn toestel, aansluiten op de kabel nergens last van.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 18:50

DarkSide

theres no place like ::1

Het is idd verbazing wekkend hoe verschillende de ervaring kan zijn.
Ik draai het nu ruim 2 jaar op min Golf Variant met discover pro.

Ziet er goed uit. Lekker groot scherm.
Maar als ik net opgestart ben. Kan ik niet snel naar spotify switchen.
Ik hoor de klik dat de input gezien is. Maar hij doet niets.

moet echt iets van 30 a 60 sec wachten voordat ik makkelijk kan switchen tussen kaart en spotify.
Dacht eerst dat dit aan mijn telefoon lag. Maar heb het ook met mijn nieuwe telefoon.

Laats even voor de vakantie geruild van auto met collega.
En in KIA e-nero rond gereden.
Klein navi scherm. minder mooi dan de golf. Maar reageert direct op input na aansluiten telefoon.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Michel
  • Registratie: november 2012
  • Laatst online: 21-09 20:49
NiwreK schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 09:45:
Herkennen mensen het volgende probleem met de google assistent in Android Auto?

Als ik 'navigeer naar...... ' zeg in google maps via de assistent, geeft de mevrouw aan 'ik weet niet hoe ik je kan helpen met....'. De boodschap komt duidelijk door (want ze herhaalt wat ik zeg), maar het werkt dus niet. Als ik het zeg zonder 'navigeer', dan krijg ik na de melding dat ze het niet weet, wel het adres, met de mogelijkheid op navigeren te klikken, maar de assistent lijkt het in eerste instantie dus niet te snappen.

Iemand enig idee of hier een oplossing voor is of waar dit aan zou kunnen liggen? Kan dit komen door een verouderde telefoon?
Ik zeg zelf altijd "breng me naar XXXX", werkt eigenlijk altijd. Met of zonder Android Auto en met of zonder auto interface ertussen.

• Sjakie0101
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 18:59
Ik heb de S21 gekocht. Op zich geen probleem met AA, maar wel met afspelen van mijn eigen muziek.

Hoe kan ik dat vanaf nu het beste doen zonder de interne opslag van de telefoon te gebruiken?
Zijn er fatsoenlijke muziekapp die bijvoorbeeld Onedrive kunnen benaderen?

Of is dit de oplossing:
https://www.gsmpunt.nl/ge...uo-plus-128gb-usb-c-stick

Ik betwijfel zelf even of AA dan nog wel werkt wanneer de USB-stick er tussen zit.

• Maikel64
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 15:57
Sjakie0101 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 12:51:
Ik heb de S21 gekocht. Op zich geen probleem met AA, maar wel met afspelen van mijn eigen muziek.

Hoe kan ik dat vanaf nu het beste doen zonder de interne opslag van de telefoon te gebruiken?
Zijn er fatsoenlijke muziekapp die bijvoorbeeld Onedrive kunnen benaderen?

Of is dit de oplossing:
https://www.gsmpunt.nl/ge...uo-plus-128gb-usb-c-stick

Ik betwijfel zelf even of AA dan nog wel werkt wanneer de USB-stick er tussen zit.
Voor AA zou je een Plex server kunnen gebruiken. Plex kun je ook benaderen via AA en zo je muziek selecteren.

De USB stick is ook een optie. Die steek je in de 2e usb poort (als je die hebt) en je auto zou deze gewoon als muziekbron moeten zien.
Of anders een SD kaart als je een SD slot hebt.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Seat Leon FR Ultimate Edition

• Sjakie0101
Maikel64 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:10:
[...]

Voor AA zou je een Plex server kunnen gebruiken. Plex kun je ook benaderen via AA en zo je muziek selecteren.

De USB stick is ook een optie. Die steek je in de 2e usb poort (als je die hebt) en je auto zou deze gewoon als muziekbron moeten zien.
Of anders een SD kaart als je een SD slot hebt.
Helaas heeft de Opel Astra maar 1 USB Slot. De nieuwe zal er wel weer twee hebben.

In de S21 zelf kun je geen MicroSD meer plaatsen.

• PhRiXoS
  • Laatst online: 17:04
Pierre schreef op woensdag 11 augustus 2021 @ 14:26:

hoe heb je die draadloos aan de praat gekregen? bij mij werkt het alleen bedraad

• TheFes
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 17:52
PhRiXoS schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:21:
[...]

hoe heb je die draadloos aan de praat gekregen? bij mij werkt het alleen bedraad
Met dit waarschijnlijk:
https://www.indiegogo.com/projects/aawireless#/

Gebruik ik ook, ik ervaar echter geen problemen er mee. Werkt goed.

• CappieL
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 16:39
Sjakie0101 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:17:
[...]

Helaas heeft de Opel Astra maar 1 USB Slot. De nieuwe zal er wel weer twee hebben.

In de S21 zelf kun je geen MicroSD meer plaatsen.
Ik heb ook een Opel Astra met 1 USB-slotje, echter maak ik gebruik van een goedkoop USB-hubje.
Hierin steek ik een USB-stick met muziek en kan ik ook nog bedraad gebruik maken van AA (in combinatie met mijn S10+)

PSN: Cappie85 (PS4)

• Ortep
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

PhRiXoS schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:21:
[...]

Werkt hier als een trein.
Inpluggen, app downloaden, starten en nooit meer naar kijken

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Sjakie0101
CappieL schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 13:35:
[...]

Ik heb ook een Opel Astra met 1 USB-slotje, echter maak ik gebruik van een goedkoop USB-hubje.
Hierin steek ik een USB-stick met muziek en kan ik ook nog bedraad gebruik maken van AA (in combinatie met mijn S10+)
Heb je een merk of waar ik die kan bestellen. Moet namelijk ook nog in mijn opbergvakje passen waar de poort zit

• Sjakie0101
Ortep schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 14:19:
[...]

Werkt hier als een trein.
Inpluggen, app downloaden, starten en nooit meer naar kijken
Ik verwacht dat de meeste nieuwe auto's al standaard wireless zijn en WiFi aan boord hebben

• CappieL
  • Registratie: november 2006
  • Laatst online: 16:39
Sjakie0101 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 14:29:
[...]

Heb je een merk of waar ik die kan bestellen. Moet namelijk ook nog in mijn opbergvakje passen waar de poort zit
Ik weet het merk niet meer, maar hij kostte me maar EUR 2.50 bij de Action. Hij lijkt op deze:

Door het korte draadje is ie ideaal voor in het opbergvakje onder de armsteun.

PSN: Cappie85 (PS4)

• Sjakie0101
CappieL schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 14:36:
[...]

Ik weet het merk niet meer, maar hij kostte me maar EUR 2.50 bij de Action. Hij lijkt op deze:
[Afbeelding]
Door het korte draadje is ie ideaal voor in het opbergvakje onder de armsteun.
Daar kan ik me niet aan bekopen. Ik ga eens bij de Action op zoek.

• Ortep
  • Registratie: maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Sjakie0101 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 14:32:
[...]

Ik verwacht dat de meeste nieuwe auto's al standaard wireless zijn en WiFi aan boord hebben
Euhhh nee dus. Bv een Toyota van net een half jaar oud, de mijne dus, heeft geen wireless.
En dat is dus een van de grootste autofabrikanten ter wereld.

[Voor 9% gewijzigd door Ortep op 16-08-2021 15:51]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

• Poecillia
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 18-09 17:57
Android auto heeft bij mij in een Renault met R-link 2 altijd goed gefunctioneerd tot ongeveer een half jaar geleden. Ik kreeg toen problemen met Spotify, andere apps functioneren wel normaal. Als ik na aansluiten USB Spotify wil opstarten vanuit de auto krijg ik een melding 'Spotify werkt op dit moment niet'. Ik kan overigens wel vanuit de telefoon (oneplus 6) Spotify bedienen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kan het probleem verhelpen door de telefoon opnieuw op te starten. Wat niet werkt is alleen Spotify opnieuw opstarten. Auto dealer heeft ook al nieuwe versie R-link software geïnstalleerd maar dat heeft niet geholpen. Het is de categorie klein leed, maar heeft iemand hetzelfde probleem en kan ik het verhelpen?

• LogiZ5500
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online
Poecillia schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 18:06:
Android auto heeft bij mij in een Renault met R-link 2 altijd goed gefunctioneerd tot ongeveer een half jaar geleden. Ik kreeg toen problemen met Spotify, andere apps functioneren wel normaal. Als ik na aansluiten USB Spotify wil opstarten vanuit de auto krijg ik een melding 'Spotify werkt op dit moment niet'. Ik kan overigens wel vanuit de telefoon (oneplus 6) Spotify bedienen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik kan het probleem verhelpen door de telefoon opnieuw op te starten. Wat niet werkt is alleen Spotify opnieuw opstarten. Auto dealer heeft ook al nieuwe versie R-link software geïnstalleerd maar dat heeft niet geholpen. Het is de categorie klein leed, maar heeft iemand hetzelfde probleem en kan ik het verhelpen?
Ik heb dit probleem ook eens gehad, vooral in het begin toen ik met AA begon.
Bij mijn weten is dit de melding dat AA de machtiging niet heeft om Spotify te starten, of Spotify mag niet automatisch gestart worden.
Iets in de trend van, automatisch starten toestaan.
Ik kan het alleen nu niet vinden op mijn Pixel 5 in de instellingen..

Hoop dat je er wat aan hebt ;)

• DarkSide

DarkSide

Schijnt dat BT even uitzetten ook helpt.
Dat spotify niet gestart kan worden komt wel vaker voor.
BT uit. En Spotify start gewoon weer.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• GrasshopperNL
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 13:31
Ik had dat ook met Spotify. De truc is om Spotify geforceerd te stoppen voordat je verbinding maakt met AA.
Zelf heb ik dat opgelost met een taak in Tasker. Die stopt de Spotify app zodra AA start, en dat werkt in 99% van de gevallen.

• djiedjee
@Poecillia ik had hetzelfde probleem en gaf ook de auto de schuld.

Toen probeerde ik de AA app op de telefoon, die had hetzelfde probleem. Van AA en Spotify de cache en opslag wissen verhielp het probleem tot nu toe.
Helemaal stabiel is het niet en er is ook verschil tussen bedraad en draadloos. Soms werkt draadloos niet goed, als ik dan de wifi op de telefoon uitschakel en een kabel aansluit is soms het probleem ook opgelost.

• Poecillia
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 18-09 17:57
Bedankt voor alle snelle reacties en suggesties. Het lijkt erop dat BT uitzetten het probleem oplost. BT bleek in Android auto automatisch aangezet te worden. Ik heb dat vinkje weg gehaald en nu start Spotify normaal op.

Het is nu alleen de vraag of Flitsmeister correct opstart. Die triggert zowel op BT als beweging.

• Robicide
  • Registratie: maart 2016
  • Laatst online: 07-09 13:13
Ik heb hetzelfde probleem (en dezelfde telefoon) alleen met een andere muziek app (Rocket Player). Veelgegeven tip is om de battery optimisation voor je media app uit te zetten, en in Android Auto de optie om het afspelen van media automatisch te hervatten ook uit te zetten. Die laatste tip leek het voor mij gefixt te hebben, maar na de update naar OxygenOS 11 en een update van Android Auto is het probleem weer terug.

Ik zal jouw tip mbt BlueTooth 'ns proberen, al heb ik in de settings van Android Auto op de telefoon niet de optie om het automatisch aanzetten hiervan uit te schakelen. :(

• Pierre

Pierre

Van nature lui!

Afgelopen vrijdag onze nieuwe Mitsubishi opgehaald bij de dealer, hier zit ook AA in reuze handig natuurlijk. Echter iedere keer als ik een melding krijg van Flitsmeister dan schiet de focus op de display naar mijn contactpersonen, super irritant en moet handmatig Google Maps terugzetten.
Is het misschien een instelling ergens die ik over het hoofd gezien heb, het gekke is dat ik het niet heb in mijn lease auto.

• eagleview
  • Registratie: juli 2016
  • Laatst online: 06-09 11:02
Ik heb vrijdag nieuwe Seat Ateca afgehaald met Android auto . Zelf heb ik de S21 Ultra. Heb Usb-C verbinding gemaakt en bleutooth aan. Navigatie via Google Maps werkt prima> Telefonie (gedeeltelijk).

1) Krijg mijn contacten niet geimporteerd via Instellingen (ze staan er via Bleutooth);
2) Hoe kan ik een favoriet weer verwijderen?
3) Als iemand uit mijn contacten belt, dan geeft die "onbekend"weer???
4) Iemand bellen via microfoon functioneert niet?
4) Hoe kan ik het gesprek beantwoorden?

Hoop vragen, maar hoop op antwoorden van jullie.

• Cerenas
  • Laatst online: 19-09 15:02
eagleview schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:00:
Ik heb vrijdag nieuwe Seat Ateca afgehaald met Android auto . Zelf heb ik de S21 Ultra. Heb Usb-C verbinding gemaakt en bleutooth aan. Navigatie via Google Maps werkt prima> Telefonie (gedeeltelijk).

1) Krijg mijn contacten niet geimporteerd via Instellingen (ze staan er via Bleutooth);
2) Hoe kan ik een favoriet weer verwijderen?
3) Als iemand uit mijn contacten belt, dan geeft die "onbekend"weer???
4) Iemand bellen via microfoon functioneert niet?
4) Hoe kan ik het gesprek beantwoorden?

Hoop vragen, maar hoop op antwoorden van jullie.
Klinkt alsof je de telefoon functionaliteit van de auto probeert te gebruiken in plaats van die van Android Auto. Je hoeft namelijk geen contacten te importeren. Accepteren van een telefoongesprek gaat via het display er komen dan een groene en een rode telefoon icoon voor het accepteren of het wijzigen van het gesprek onderaan op het display in Android Auto.

Misschien dat de Android Auto app op je telefoon nog niet all benodigde rechten heeft. Je zou dat in de app instellingen kunnen checken.

Als Android Auto de benodigde rechten heeft zou je via het microfoontje rechtsonderin op het display (dus niet die op je stuur, mocht je die hebben) moeten kunnen bellen met bijvoorbeeld "bel Jan Janssen".

Nou had ik vroeger met mijn Huawei P20 Pro wel problemen met bellen, omdat de telefoon app van Huawei niet ondersteund wordt door Android Auto. Hierdoor moest ik de Google telefoon app zelf installeren via een APK. Ik weet niet of dat voor Samsung ook zo is, maar dat kan iemand anders hier vast bevestigen?

Mijn website

• eagleview
Cerenas schreef op zondag 5 september 2021 @ 10:38:
[...]

Klinkt alsof je de telefoon functionaliteit van de auto probeert te gebruiken in plaats van die van Android Auto. Je hoeft namelijk geen contacten te importeren. Accepteren van een telefoongesprek gaat via het display er komen dan een groene en een rode telefoon icoon voor het accepteren of het wijzigen van het gesprek onderaan op het display in Android Auto.

Misschien dat de Android Auto app op je telefoon nog niet all benodigde rechten heeft. Je zou dat in de app instellingen kunnen checken.

Als Android Auto de benodigde rechten heeft zou je via het microfoontje rechtsonderin op het display (dus niet die op je stuur, mocht je die hebben) moeten kunnen bellen met bijvoorbeeld "bel Jan Janssen".

Nou had ik vroeger met mijn Huawei P20 Pro wel problemen met bellen, omdat de telefoon app van Huawei niet ondersteund wordt door Android Auto. Hierdoor moest ik de Google telefoon app zelf installeren via een APK. Ik weet niet of dat voor Samsung ook zo is, maar dat kan iemand anders hier vast bevestigen?
Thx voor je reactie.
Mijn contacten worden nu geimporteerd via Bleutooth! Bleutooth uit; geen contacten ondanks mijn usb-c verbinding.
Ik heb gekeken in Android Autoi app, maar kan nergens mijn telefoonrechten actief bereiken.
Krijg ook geen groene/rode telefoon, maar dat zal wel te maken hebben met ergens in Android rechten toewijzen aan de telefoon, ............ maar waar?

• Cerenas
eagleview schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:18:
[...]

Thx voor je reactie.
Mijn contacten worden nu geimporteerd via Bleutooth! Bleutooth uit; geen contacten ondanks mijn usb-c verbinding.
Ik heb gekeken in Android Autoi app, maar kan nergens mijn telefoonrechten actief bereiken.
Krijg ook geen groene/rode telefoon, maar dat zal wel te maken hebben met ergens in Android rechten toewijzen aan de telefoon, ............ maar waar?
Dan heb je het denk ik over de telefoon functionaliteit van de auto zelf (je klikt dan op het telefoon icoontje links van het scherm)? Die werkt inderdaad ook niet zonder bluetooth en importeert je contacten.

Android Auto hoeft niets te importeren omdat de telefoon app van je telefoon gewoon op je display draait (maar Android Auto heeft USB + bluetooth nodig inderdaad). Krijg je wel gewoon Android Auto te zien? Zoals hier te zien is: https://www.android.com/auto/
In Android Auto zie je als het goed is ook een telefoon app, zoals op die website, die moet je hebben, dus niet de telefoon icoon van je auto.

Om de rechten te wijzigen moet je naar de instellingen van je telefoon, dan naar apps, dan zoek je Android Auto en daarin zou je een kopje met app "Rechten" moeten hebben. Daar zou je alles toe kunnen staan (wat je zelf wil natuurlijk).

Mijn website

• eagleview
Cerenas schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:46:
[...]

Dan heb je het denk ik over de telefoon functionaliteit van de auto zelf (je klikt dan op het telefoon icoontje links van het scherm)? Die werkt inderdaad ook niet zonder bluetooth en importeert je contacten.

Android Auto hoeft niets te importeren omdat de telefoon app van je telefoon gewoon op je display draait (maar Android Auto heeft USB + bluetooth nodig inderdaad). Krijg je wel gewoon Android Auto te zien? Zoals hier te zien is: https://www.android.com/auto/
In Android Auto zie je als het goed is ook een telefoon app, zoals op die website, die moet je hebben, dus niet de telefoon icoon van je auto.

Om de rechten te wijzigen moet je naar de instellingen van je telefoon, dan naar apps, dan zoek je Android Auto en daarin zou je een kopje met app "Rechten" moeten hebben. Daar zou je alles toe kunnen staan (wat je zelf wil natuurlijk).
Bij Android Auto rechten staat bijv. bij Agenda, Contacten, Microfoon etc. een hel blauwe wijzigbare button voor Toestaan.Bij telefoon-recht button staat "vaag blauw" maar kan ik niet wijzigen!
Blijkbaar moet ik ergens in Android een telefoon-recht toewijzen om deze button op hel blauw te kunnen zetten.

• Cerenas
eagleview schreef op zondag 5 september 2021 @ 12:15:
[...]

Bij Android Auto rechten staat bijv. bij Agenda, Contacten, Microfoon etc. een hel blauwe wijzigbare button voor Toestaan.Bij telefoon-recht button staat "vaag blauw" maar kan ik niet wijzigen!
Blijkbaar moet ik ergens in Android een telefoon-recht toewijzen om deze button op hel blauw te kunnen zetten.
Ik gok dat Android Auto dan nog even rechten nodig heeft tot onder andere Telefoon, Gesprekslijsten en Contacten. Op de manier als in de laatste alinea van mijn vorige bericht.

Mijn website

• Stancke
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 16:49
Sjakie0101 schreef op maandag 16 augustus 2021 @ 14:32:
[...]

Ik dacht dat enkel BMW out-of-the-box wireless Android Auto // Apple CarPlay heeft.

• djiedjee
MIB3 van VW/audi/seat/skoda ook.
Stancke schreef op zondag 5 september 2021 @ 16:31:
[...]

Ik dacht dat enkel BMW out-of-the-box wireless Android Auto // Apple CarPlay heeft.

• B00st3r
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 15:31
Sinds een paar dagen heeft mijn Android Auto ineens issues met spraakopdrachten. Als ik iets vraag te doen krijg ik terug 'De internetverbinding is niet veilig', of 'De internetverbinding is niet stabiel genoeg'. En nee, het ligt niet aan mijn verbinding want ik zat in alle gevallen gewoon op 4G en whatsappjes en dergelijke kwamen wel gewoon binnen. Iemand bekend met dit probleem?

• Jimmy J.
  • Registratie: november 2017
  • Nu online
Mijn Google Maps is sinds een weekje van slag. Op de telefoon zelf werkt alles prima, maar in Android Auto mis ik plots de 'Thuis' en 'Werk' suggesties die altijd in de Maps Home screen staan. Daar staat nu alleen de 'zoeken'-balk, maar ik kan al mijn persoonlijke dingen niet zoeken. Thuis kent hij niet, lijst met labels is leeg etc. Ik kan ook geen adressen meer via spraak invoeren, dit moet typend (en dus stilstaand). Erg irritant!

Iemand dit ook en/of een oplossing?

Edit:// Never mind, ik was schijnbaar ineens met een ander Google account ingelogd.

[Voor 7% gewijzigd door Jimmy J. op 06-09-2021 23:11]

iRacing Profiel | TREQ - Sim Racing Equipment

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Jimmy J. schreef op maandag 6 september 2021 @ 23:05:
Mijn Google Maps is sinds een weekje van slag. Op de telefoon zelf werkt alles prima, maar in Android Auto mis ik plots de 'Thuis' en 'Werk' suggesties die altijd in de Maps Home screen staan. Daar staat nu alleen de 'zoeken'-balk, maar ik kan al mijn persoonlijke dingen niet zoeken. Thuis kent hij niet, lijst met labels is leeg etc. Ik kan ook geen adressen meer via spraak invoeren, dit moet typend (en dus stilstaand). Erg irritant!

Iemand dit ook en/of een oplossing?

Edit:// Never mind, ik was schijnbaar ineens met een ander Google account ingelogd.
User error, replace user :+

Mij valt op dat TomTom Go er vaak langer over doet om een GPS fix te krijgen dan Google Maps.

⛔ Trackers of betalen ⛔

• G.Scholtens
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 16:16
Weet iemand of er ergens een limitiet zit op het volume niveau?
Zodra ik android auto uit zet tijdens het rijden, dan kan ik echt het volume een stuk harder zetten.

Als dit nu bedraad is of draadloos, daar zit geen verschil is.
Ook op mijn toestel (Xiaomi mi 11) kan ik nergens iets vinden qua volume voor android auto.

• Largamelion
G.Scholtens schreef op maandag 13 september 2021 @ 08:26:
Weet iemand of er ergens een limitiet zit op het volume niveau?
Zodra ik android auto uit zet tijdens het rijden, dan kan ik echt het volume een stuk harder zetten.

Als dit nu bedraad is of draadloos, daar zit geen verschil is.
Ook op mijn toestel (Xiaomi mi 11) kan ik nergens iets vinden qua volume voor android auto.
Misschien heb je ook die bug waarbij het volume vastzit op het spraak kanaal. Ik heb dat zowat 50% van de tijd en als ik m'n muziek dan luider probeer te zetten, verhoog ik eigenlijk enkel het volume van het spraak kanaal (ik kan dat ook zien in m'n Renault aan het icoon naast de volumebalk). Om dat op te lossen moet ik even Waze of de Google Assistant een geluid laten afspelen en dat doe ik door even op de microfoon onderaan rechts in AA te klikken of 'OK Google' te zeggen.

• G.Scholtens
Largamelion schreef op maandag 13 september 2021 @ 09:19:
[...]

Misschien heb je ook die bug waarbij het volume vastzit op het spraak kanaal. Ik heb dat zowat 50% van de tijd en als ik m'n muziek dan luider probeer te zetten, verhoog ik eigenlijk enkel het volume van het spraak kanaal (ik kan dat ook zien in m'n Renault aan het icoon naast de volumebalk). Om dat op te lossen moet ik even Waze of de Google Assistant een geluid laten afspelen en dat doe ik door even op de microfoon onderaan rechts in AA te klikken of 'OK Google' te zeggen.
Gebruik zowel waze als de assistent niet, probleem is eigenlijk altijd al geweest. Het werkt wel, maar zonder die android auto kan ik opeens volume stuk harder doen.

• chielmi
  • Registratie: september 2004
  • Nu online
Largamelion schreef op maandag 13 september 2021 @ 09:19:
[...]

Volgens mij is dat geen AA bug, maar een bug van Renault. Ik heb het zo'n 10% van de tijd.
Oplossing is idd simpel, even de microfoon aanraken (ik gebruik de stuurwielbediening) en een tweede keer om de microfoonfunctie weer uit te zetten. De volume bediening werkt dan weer prima!

• DarkSide

DarkSide

Het is niet alleen renault. Heb het soms ook in de VW.
Maar dan heb ik het over 1 a 5% max.

• G.Scholtens
Ik rijd zelf skoda octavia, en als ik android auto gebruik dan kan volume tot ongeveer 50% daarboven gewoon geen effect.
Gebruik ik zonder android auto, dan dan ik bij 10 procent al dit is hard zat.

• Atomius
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 18:53
Dag allen,

Ik rijd een Seat Ibiza uit 2012 en begrijp dat ik een radio-/navigatiekastje kan kopen met Android auto.

Ik vraag me heel erg af welke ik dan zou moeten nemen want er zijn er zoveel op de markt. Op Aliexpress heb je allerlei verschillende modellen bijvoorbeeld. 1GB RAM, 16GB opslag en allerlei variaties. Android 7, 10 noem maar op. Zijn er hier bepaalde zaken die belangrijk zijn zodat je een "vloeiende" ervaring hebt?

En zijn er modellen die aan te raden zijn? Ik heb bijvoorbeeld een "Junsun" (nooit van gehoord) gezien.

Verder vraag ik mij af hoe Android auto nou precies werkt. Ik lees daar verschillende dingen over. Zat laatst bij een vriend in de auto en die had volgens mij alleen een Bluetooth connectie nodig? Maar elders op internet lees ik weer dat dat onvoldoende is? En dat je een dongle nodig hebt? Ik begrijp het niet helemaal.

Wat die vriend wel liet zien was dat je dan automatisch de internetconnectie van je telefoon kan overlepelen, in plaats van dat je een hotspot moet maken iedere keer. Maar kan dit wireless of moet je dan je telefoon aansluiten met een USB kabel?

Oh ja en last but not least; zo'n audio-/navigatie kastje zou dan ook nog met een speciaal kabeltje allerlei informatie uit de auto kunnen uitlezen? Van bandenspanning tot hoeveel KM je nog kan rijden tot weet ik wat.

• dixet
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 16:50
Atomius schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 14:01:
Dag allen,

Ik rijd een Seat Ibiza uit 2012 en begrijp dat ik een radio-/navigatiekastje kan kopen met Android auto.

Ik vraag me heel erg af welke ik dan zou moeten nemen want er zijn er zoveel op de markt. Op Aliexpress heb je allerlei verschillende modellen bijvoorbeeld. 1GB RAM, 16GB opslag en allerlei variaties. Android 7, 10 noem maar op. Zijn er hier bepaalde zaken die belangrijk zijn zodat je een "vloeiende" ervaring hebt?

En zijn er modellen die aan te raden zijn? Ik heb bijvoorbeeld een "Junsun" (nooit van gehoord) gezien.

Verder vraag ik mij af hoe Android auto nou precies werkt. Ik lees daar verschillende dingen over. Zat laatst bij een vriend in de auto en die had volgens mij alleen een Bluetooth connectie nodig? Maar elders op internet lees ik weer dat dat onvoldoende is? En dat je een dongle nodig hebt? Ik begrijp het niet helemaal.

Wat die vriend wel liet zien was dat je dan automatisch de internetconnectie van je telefoon kan overlepelen, in plaats van dat je een hotspot moet maken iedere keer. Maar kan dit wireless of moet je dan je telefoon aansluiten met een USB kabel?

Oh ja en last but not least; zo'n audio-/navigatie kastje zou dan ook nog met een speciaal kabeltje allerlei informatie uit de auto kunnen uitlezen? Van bandenspanning tot hoeveel KM je nog kan rijden tot weet ik wat.
Wat jij bedoeld zijn geen "kastjes met Android Auto" maar eigenlijk tablets in headunit formaat. Daar draait gewoon Android op en je hebt geen verbinding met je telefoon nodig om hem te gebruiken. Daar is een apart topic voor: Het Android Autoradio Topic

Bij Android Auto wordt je autoradio als scherm van je telefoon gebruikt (met een vereenvoudigde weergave). Je telefoon doet dus het werk, je autoradio geeft alleen maar weer en kan als touch screen gebruikt worden. Je telefoon is dan altijd verbonden met je radio. Dat kan met een kabeltje, maar tegenwoordig ook steeds vaker draadloos.
Als je auto geen Android Auto ondersteunt kan je eventueel een aftermarket radio plaatsen. Daarmee kan je uit de voeten met de bekendere merken zoals Panasonic of Pioneer. Die hebben veel modellen die AA ondersteunen

• pitchdown
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 16:31
Ik gebruik android auto op mijn galaxy S10.
Onregelmatig werkt de spraakopdracht "ok google" niet meer.
Als ik dan in de instellingen van de android auto app kijk, is de "oke google-"detectie-instellingen aangepast.
Wanneer ik deze weer aanzet en de kabel opnieuw verbind werkt deze weer (tijdelijk).

Verschillende versies van android auto al geprobeerd zonder resultaat.
Iemand die hier een oplossing voor weet?

• Largamelion
pitchdown schreef op donderdag 16 september 2021 @ 19:00:
Als ik dan in de instellingen van de android auto app kijk, is de "oke google-"detectie-instellingen aangepast.
Wanneer ik deze weer aanzet en de kabel opnieuw verbind werkt deze weer (tijdelijk).

Ik heb dezelfde ervaring, de ene keer werkt het, de andere niet. Draai wel een custom ROM met beperkte GAPPS en dat heeft er vast ook mee te maken, op m'n vorige Android versie met andere GAPPS package ging het veel beter.

Sowieso is de assistent ervaring heel wisselvallig. Muziek requests voor Spotify pakt hij goed binnen en bestemmingen voor Waze ook. Berichten voorlezen lukt ook maar beantwoorden is rampzalig. Dat wisselt random tussen 3 verschillende Nederlandse stemmen en loopt meer fout dan goed.

• pitchdown
Largamelion schreef op donderdag 16 september 2021 @ 19:07:
[...]
Ik heb dezelfde ervaring, de ene keer werkt het, de andere niet. Draai wel een custom ROM met beperkte GAPPS en dat heeft er vast ook mee te maken, op m'n vorige Android versie met andere GAPPS package ging het veel beter.

Sowieso is de assistent ervaring heel wisselvallig. Muziek requests voor Spotify pakt hij goed binnen en bestemmingen voor Waze ook. Berichten voorlezen lukt ook maar beantwoorden is rampzalig. Dat wisselt random tussen 3 verschillende Nederlandse stemmen en loopt meer fout dan goed.
Hier hetzelfde probleem met de stock firmware.

Iemand met een oplossing?

• pitchdown
pitchdown schreef op donderdag 16 september 2021 @ 19:00:

Iemand die hier nog een oplossing voor weet en/of workarround?

• loccie8910
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 14:47

Next level, Netflix app in Andriod auto 🚗

• Poulske
  • Registratie: juni 2011
  • Laatst online: 18:53
loccie8910 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 14:24:
[Afbeelding]

Super veilig ook. :+

Never fear shadows. They simply mean there's a light shining somewhere nearby."

• djiedjee
@loccie8910 Grappig!
Kan dat zonder telefoon-root?

• G.Scholtens
loccie8910 schreef op woensdag 22 september 2021 @ 14:24:
[Afbeelding]

Gaaf, hoe dan?

• Negakinu
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 17:24
Ik vermoed via AAAD (Android Auto Apps Downloader) en AA Mirror.

[Voor 7% gewijzigd door Negakinu op 22-09-2021 15:50]

RTX build 2021: https://pcpartpicker.com/b/r7gJ7P

• G.Scholtens
Negakinu schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:49:
[...]

Ik vermoed via AAAD (Android Auto Apps Downloader) en AA Mirror.
Dan moet je je device gaan rooten dus, lijkt me wel gaaf voor inde de auto

• Negakinu
G.Scholtens schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:51:
[...]

Dan moet je je device gaan rooten dus, lijkt me wel gaaf voor inde de auto
AAAD is juist zonder root.

• G.Scholtens
Dus als ik die app installeer, kan ik dus alleen gewoon bekijken tijdens het rijden als ik zou willen?

• Negakinu
G.Scholtens schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:57:
[...]

Dus als ik die app installeer, kan ik dus alleen gewoon bekijken tijdens het rijden als ik zou willen?
Of je ALLES kunt bekijken weet ik niet, maar via AAAD kun je een media player installeren waarmee je videos op je telefoon in je auto kunt afspelen, en je kunt er Youtube en Netflix mee aan de praat krijgen. Ik zelf gebruik AAAD alleen om Carstream te draaien in mijn auto, zodat ik Youtube podcasts en audiobooks kan afspelen tijdens het rijden. Ik kan natuurlijk elke video op Youtube kijken tijdens het rijden, maar dat leek me niet heel veilig dus ik hou het bij audio only. :p

[Voor 10% gewijzigd door Negakinu op 22-09-2021 16:00]

• G.Scholtens
Negakinu schreef op woensdag 22 september 2021 @ 15:59:
[...]

Of je ALLES kunt bekijken weet ik niet, maar via AAAD kun je een media player installeren waarmee je videos op je telefoon in je auto kunt afspelen, en je kunt er Youtube en Netflix mee aan de praat krijgen. Ik zelf gebruik AAAD alleen om Carstream te draaien in mijn auto, zodat ik Youtube podcasts en audiobooks kan afspelen tijdens het rijden. Ik kan natuurlijk elke video op Youtube kijken tijdens het rijden, maar dat leek me niet heel veilig dus ik hou het bij audio only. :p
Zal het eens gaan testen, netflix kan echt ideaal zijn met vakantie enzo voor de kinderen of mede passagier.

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 18:10
G.Scholtens schreef op woensdag 22 september 2021 @ 16:01:
[...]

Zal het eens gaan testen, netflix kan echt ideaal zijn met vakantie enzo voor de kinderen of mede passagier.
Dan hang je toch een tablet op? Dat scherm gaat in mijn auto echt niet voor Netflix oid gebruikt worden. Ik heb mijn muziek en navigatie daarop aan en de kinderen zetten een koptelefoon op met muziek (Of filmpjes, maar daar worden ze wagenziek van dus is hier alleen muziek en luisterboeken).
Pagina: 1 ... 20 21 22 Laatste

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee