Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Android Auto in Nederland] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 19 20 21 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Boomster
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 17-04 19:52
Goedemorgen allemaal,
Ik bezit een oneplus 9 met Android auto native install.
Ik heb nu een issue met whatsapp. Whatsapp heb ik parallel staan.
Één nummer voor privé en één voor werk.
Als ik een bericht inspreekt om te versturen via Whatsapp, dan geeft Android auto aan dat hij verstuurd is.
Echter dit blijkt In de praktijk niet zo te zijn. Android auto weet niet via welke versie van whatsapp deze verstuurd moet worden. Hier ben ik achter gekomen door via Google assistent, zonder Android auto gekoppeld, een bericht te verzenden. Na de bevestiging dat het verstuurd is komt er een pop-up welke whatsapp er gebruikt moet worden. Android auto kan hier niet mee overweg.

Heeft iemand een idee om één versie ( prive) als standaard in te stellen voor de Android auto?

Boomster

• Spiff
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 01:09
Boomster schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 08:06:
Goedemorgen allemaal,
Als ik een bericht inspreekt om te versturen via Whatsapp, dan geeft Android auto aan dat hij verstuurd is.
Echter dit blijkt In de praktijk niet zo te zijn. Android auto weet niet via welke versie van whatsapp deze verstuurd moet worden. Hier ben ik achter gekomen door via Google assistent, zonder Android auto gekoppeld, een bericht te verzenden. Na de bevestiging dat het verstuurd is komt er een pop-up welke whatsapp er gebruikt moet worden. Android auto kan hier niet mee overweg.

Heeft iemand een idee om één versie ( prive) als standaard in te stellen voor de Android auto?

Boomster
Whatsapp Business voor je werknummer installeren?

x

• Hmmbob
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 17-04 16:14
Boomster schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 08:06:
Goedemorgen allemaal,

Boomster
Dit kan niet icm Android Auto. Is ook al eens eerder behandeld in dit topic (voor als je terug wil zoeken)

"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys;
look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death." - Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 00:16
teake schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 22:50:
Met wat timing kun je wel een sms aan jezelf sturen om te testen.
Komt die aan in een WA berichtje? Zal het eens uitproberen. Overigens heeft Carplay wel gewoon een WA icon in beeld via de Andream MMI box. Vreemd dat die niet in AA zit.

Carplay https://tweakers.net/i/NI...48.jpg?f=fotoalbum_medium

[Voor 18% gewijzigd door RAAF12 op 04-04-2021 01:28]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Boomster
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 17-04 19:52
Hmmbob schreef op zaterdag 3 april 2021 @ 11:07:
[...]

Dit kan niet icm Android Auto. Is ook al eens eerder behandeld in dit topic (voor als je terug wil zoeken)
Bedankt voor je bericht.
Is er dan een andere manier wat wel werkt?
Werkt whatsapp business wel icm regulier Whatsapp zoals @Spiff opmerkt?
Kon het zo gauw niet terugvinden in whatsapp

Boomster

[Voor 3% gewijzigd door Boomster op 04-04-2021 07:42]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• teake
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 17-04 11:37
RAAF12 schreef op zondag 4 april 2021 @ 01:25:
[...]

Komt die aan in een WA berichtje? Zal het eens uitproberen.
Sms bericht komt bij mij in een zelfde soort melding in beeld als een whatsapp bericht.
Zo heb ik vrij vaak getest of de "dunglish" bug al verholpen was.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hmmbob
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 17-04 16:14
Boomster schreef op zondag 4 april 2021 @ 07:41:
[...]

Bedankt voor je bericht.
Is er dan een andere manier wat wel werkt?
Werkt whatsapp business wel icm regulier Whatsapp zoals @Spiff opmerkt?
Kon het zo gauw niet terugvinden in whatsapp
Geen idee - niets houdt je tegen om het te testen toch?
Boomster
Het algemeen beleid #groeten

"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys;
look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death." - Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 00:16
teake schreef op zondag 4 april 2021 @ 09:39:
[...]

Sms bericht komt bij mij in een zelfde soort melding in beeld als een whatsapp bericht.
Zo heb ik vrij vaak getest of de "dunglish" bug al verholpen was.
Werkt prima, met mijn eigen telefoonnummer naar WA 'bellen' In de car op het dispay onderin beeld een teken met geluid dat er een bericht binnenkomt. Er wordt voorgelezen en kan beantwoord worden allemaal met voice input en opdrachten. Enige beweging is nog een knopje op het stuur indrukken om een spraakopdracht te geven bijv. 'volgende' voor een nieuwe song in het album. Ik gebruik Musicolet (zonder ads!) app voor offline muziek vanaf de Oneplus6, wireless. Eigenlijk zou iedere auto iets als AA moeten hebben. Scheelt een hoop doden omdat er nog steeds idioten zijn die achter het stuur aan het whatsappen zijn.

[Voor 13% gewijzigd door RAAF12 op 04-04-2021 18:38]

• dutchnltweaker
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 23:15
https://androidworld.nl/auto/tomtom-amigo-android-auto
Google laat ontwikkelaars sinds dinsdag hun Android Auto-apps direct in de Play Store uitbrengen en TomTom AmiGO is de volgende app die voor het platform beschikbaar komt.
Meer apps voor Android Auto

Google kondigde Android Auto al in 2014 aan, maar tot nu toe was het aanbod aan apps niet om over naar huis te schrijven. Nu toegang tot een bètaprogramma geen vereiste meer is en ontwikkelaars hun Android Auto-apps meteen in de Play Store kunnen publiceren, druppelen de nieuwe apps binnen. Dit keer is het TomTom AmiGO.

Dit betekent dat automobilisten met een Androidtelefoon vanaf nu TomTom AmiGO ook kunnen bedienen op het infotainmentscherm van hun auto, indien deze over Android Auto beschikt.

• ipje
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 16-04 19:42
Ervaren meer mensen het probleem dat AA opeens opnieuw opstart of vastloopt? Ik al weken dat tijdens het rijden AA opnieuw opstart, ik gaf de schuld aan sygic bèta maar daar ligt het dus niet aan. Lees nu dat het te maken kan hebben met oplaad perikelen die al enige tijd gaande zijn. Bij een bepaald percentage battterij spanning stopt AA ermee bij een aantal gebruikers. Erg vervelend tijdens navigeren.
https://www.autoevolution...-in-update-63-159130.html

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 16-04 18:05
Heeft iemand een idee hoe ik Google Podcast binnen Android Auto kan afsluiten? Op mijn telefoon staat de app al lang dicht maar iedere keer wanneer ik mijn telefoon verbindt met mijn auto zie ik onderin toch weer de Podcast app oplichten en zou ik verder kunnen luisteren.. Nu heb ik deze podcast sowieso al af en vind ik het prima om soms een podcast aan te kunnen zetten in de auto, maar voor nu wil ik hem gewoon in zijn geheel afsluiten en er ook niks van terug zien..

Acties:
  • +1Henk 'm!

• dixet
  • Registratie: februari 2010
  • Laatst online: 17-04 19:43
Joster schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 12:45:
Heeft iemand een idee hoe ik Google Podcast binnen Android Auto kan afsluiten? Op mijn telefoon staat de app al lang dicht maar iedere keer wanneer ik mijn telefoon verbindt met mijn auto zie ik onderin toch weer de Podcast app oplichten en zou ik verder kunnen luisteren.. Nu heb ik deze podcast sowieso al af en vind ik het prima om soms een podcast aan te kunnen zetten in de auto, maar voor nu wil ik hem gewoon in zijn geheel afsluiten en er ook niks van terug zien..
AA toont de laatst gebruikte applicatie onderin. Dus gewoon even overschakelen naar Spotify/Audible/SmartAudioBooks/TuneIn en daarna weer naar de navigatie. Dan staat Spotify/Audible/SmartAudioBooks/TuneIn onderin in plaats van Podcast

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online
Joster schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 12:45:
Je kunt tegenwoordig de apps die zichtbaar moeten zijn, aanpassen in de instellingen.

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 16-04 18:05
Exocet schreef op dinsdag 13 april 2021 @ 14:08:
[...]

Je kunt tegenwoordig de apps die zichtbaar moeten zijn, aanpassen in de instellingen.
Hij mag / moet van mij wel gewoon zichtbaar zijn, mits actief :) Als ik een aflevering af heb of in zijn geheel de app niet heb geopend op mijn telefoon mag hij van mij onderin de balk gewoon verdwijnen. Deze instelling heb ik nergens kunnen vinden toch?

• p.d.akkerman
  • Registratie: november 2013
  • Nu online
p.d.akkerman schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:16:
Blijft vreemd het wel en niet werken van Spotify op Android auto.

Afgelopen weekend werkte het prima. Op de stuurbediening na. Naar boven is volgende nummer, naar onder is terug.

Nu weer voor het eerst in de auto. En de melding 'spotify werkt momenteel niet'

Blijft een vage issue
Opgelost!!!

Althans eerste bevindingen zijn positief.

Bluetooth op je gsm uitzetten.

Telefoon aansluiten op je HU.

Spotify doet het!!

Bluetooth gaat weer automatisch aan zodra AA wordt gestart.

Beetje onhandig, maar ben blij met de uitkomst _/-\o_
Pagina: 1 ... 19 20 21 Laatste

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True