Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[Android Auto in Nederland] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 19 20 21 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
kontroll schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:18:
[...]

Ik vermoed voor het geval waarin je voertuig geen AA ondersteunt en je de telefoon in een houdertje steekt?

Uiteraard kan je bvb. gewoon Google Maps of Waze gebruiken buiten AA om, maar de AA interface biedt toch een aantal voordelen (grotere functieknoppen, minder afleiding omwille van allerlei meldingen die binnenkomen, etc...)
Precies dit inderdaad.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || DM mij

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 10-06 14:41
Flitsmeister lijkt er dan toch echt aan te gaan komen :)

https://androidworld.nl/a...d-auto-zo-test-je-de-beta

• dixet
  • Registratie: februari 2010
  • Nu online
TL;DR
Update 05/02 om 14:00 uur: We hebben zonet van Flitsmeister vernomen dat er een probleem is met het indienen van de update in de Google Play Store. De update met Android Auto-ondersteuning kan dus nog iets langer op zich laten wachten. We hebben dit artikel aangepast.

• Pinobigbird
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 17:55

Pinobigbird

doesn't share food!

@dixet @Joster Zojuist is de bèta versie 760 vrijgegeven. Daarin zou Android Auto moeten zitten.
Flitsmeister 9.35 (760) Beta

Hoppa! Het is eindelijk zo ver. De publieke beta voor Flitsmeister op Android Auto is beschikbaar! Je kon vast net zoals ons niet langer wachten op deze update. Update de app en maak als eerste gebruik van deze feature. Veel rijplezier! Vroooommm

[Voor 59% gewijzigd door Pinobigbird op 06-02-2021 16:52]

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

• dixet
  • Nu online
Pinobigbird schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:50:
@dixet @Joster Zojuist is de bèta versie 760 vrijgegeven. Daarin zou Android Auto moeten zitten.

[...]
Yesss zojuist inderdaad via de Playstore deze bèta gekregen. Helaas wordt het de komende dagen geen weer om de weg op te gaan.

• Nuevocasa
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 17:21
dixet schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 16:56:
[...]

Yesss zojuist inderdaad via de Playstore deze bèta gekregen. Helaas wordt het de komende dagen geen weer om de weg op te gaan.
Zojuist getest, eerst crashte hij een aantal keer. Daarna 50m gereden en weer gecrasht. Toen maar verder gereden op maps in AA en Flitsmeister op m'n mobiel.

• Largamelion
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 14:21
De Dunglish bug lijkt bij mij toch definitief gefixt nu, in al mijn laatste ritten vorige week geen problemen meer gehad!

Wat wel niet meer goed werkt is het beantwoorden van WA berichten. Normaal stelt Google na het voorlezen van een bericht voor om te beantwoorden door op de spraaktoets te drukken en 'beantwoorden' te zeggen, maar tegenwoordig wordt dat niet meer gezegd en als ik het doe vraagt hij eerst wie ik wil beantwoorden en of ik dit via SMS of WA wil doen... wordt een beetje omslachtig op die manier en zorgt imo voor te veel afleiding daardoor.

• DarkSide
  • Registratie: oktober 2000
  • Nu online

DarkSide

theres no place like ::1

Beantwoorden gaat hier wel gewoon goed.

Zijn er hier ook signal gebruikers?
Ik kan wel zeggen: Stuur whatsapp bericht naar..
Maar stuur signal bericht naar werkt niet. Krijg dan de melding of ik wil SMS-en.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• kontroll
  • Registratie: april 2006
  • Laatst online: 17:41
DarkSide schreef op maandag 8 februari 2021 @ 11:50:
Zijn er hier ook signal gebruikers?
Ik kan wel zeggen: Stuur whatsapp bericht naar..
Maar stuur signal bericht naar werkt niet. Krijg dan de melding of ik wil SMS-en.
inderdaad, heb ik ook bij Signal
En vervolgens stuurt hij ook een SMS, heb ik onlangs even met mijn vrouw getest.
(het is dus niet enkel de gesproken boodschap die verkeerd is, helaas)

• ousselg
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 10-02 05:55
Largamelion schreef op maandag 8 februari 2021 @ 10:44:
De Dunglish bug lijkt bij mij toch definitief gefixt nu, in al mijn laatste ritten vorige week geen problemen meer gehad!

Wat wel niet meer goed werkt is het beantwoorden van WA berichten. Normaal stelt Google na het voorlezen van een bericht voor om te beantwoorden door op de spraaktoets te drukken en 'beantwoorden' te zeggen, maar tegenwoordig wordt dat niet meer gezegd en als ik het doe vraagt hij eerst wie ik wil beantwoorden en of ik dit via SMS of WA wil doen... wordt een beetje omslachtig op die manier en zorgt imo voor te veel afleiding daardoor.
Je kan zeggen stuur een whatsapp bericht naar ..... en dan beginnen met je bericht dat werkt ook

• pven
  • Niet online
Dit werkt deels conform verwachting :)

Wat me wel opvalt: 'vroeger' startte ik Waze vanuit AA, en dan bleef er een soort AA-schil omheen zitten. Als ik dat nu doe, dan wordt Waze 'los' gestart. Ik zie geen optie om dat te verhelpen. Is dat aan te passen?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || DM mij

• Snowhite0901
  • Registratie: juni 2012
  • Laatst online: 15:47
pven schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 09:28:
[...]

Dit werkt deels conform verwachting :)

Wat me wel opvalt: 'vroeger' startte ik Waze vanuit AA, en dan bleef er een soort AA-schil omheen zitten. Als ik dat nu doe, dan wordt Waze 'los' gestart. Ik zie geen optie om dat te verhelpen. Is dat aan te passen?
Dat zou gewoon moeten werken in aa. Misschien ook even in het waze forum vragen.
Of bedoel je dat je aa op je scherm draait en niet op je auto scherm? Dat heb ik nooit geprobeerd eerlijk gezegd.

[Voor 11% gewijzigd door Snowhite0901 op 12-02-2021 22:26]

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

• pven
  • Niet online
Snowhite0901 schreef op vrijdag 12 februari 2021 @ 22:25:
[...]

Dat zou gewoon moeten werken in aa. Misschien ook even in het waze forum vragen.
Of bedoel je dat je aa op je scherm draait en niet op je auto scherm? Dat heb ik nooit geprobeerd eerlijk gezegd.
Gistermiddag kwam er een AA-update langs, en hierna werkt het weer zoals ik verwacht. Bugje denk ik. :)

• p.d.akkerman
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 10:08
Meer mensen problemen met Spotify en Android auto

Alles is geüpdate en onderstaand scherm bij mij Oneplus6 en de 7 van mijn vrouw.

Betreft een kia Proceed MY21

• TripleQ
  • Registratie: juni 2004
  • Niet online
p.d.akkerman schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 13:47:

Alles is geüpdate en onderstaand scherm bij mij Oneplus6 en de 7 van mijn vrouw.

[Afbeelding]
Precies ditzelfde kreeg ik ook al twee weken geleden. Ook een oneplus6. Gebruik eigenlijk nooit Spotify, dus kan maar zo zijn dat het al langer niet werkte.

• kontroll
Meer mensen problemen met Spotify en Android
Aha, blij dat ik niet alleen ben... 8)
Hier in combinatie met Nokia 8.1 (Android 10) en VAG-software.

• Chloortablet
  • Registratie: augustus 2015
  • Niet online

Chloortablet

Atoomnummer 17

[Afbeelding]
Af en toe hetzelfde probleem. De oplossing (bij mij) is om op je telefoon Spotify te openen en iets af te spelen. Als je daarna in Android Auto Spotify sluit en weer opent, werkt het weer :+

• dixet
  • Nu online
Chloortablet schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 15:27:
[...]

Af en toe hetzelfde probleem. De oplossing (bij mij) is om op je telefoon Spotify te openen en iets af te spelen. Als je daarna in Android Auto Spotify sluit en weer opent, werkt het weer :+
Bij mij helpt het om bij Apps die in Android Auto moeten werken de toestemmingen 'autostart" en "pop-up vensters weergeven terwijl het op de achtergrond uitgevoerd wordt" in te schakelen.
Die laatste is denk ik miui-specifiek. Zonder die rechten kan je bijvoorbeeld niet vanuit een widget acties uitvoeren, maar krijg je ook de melding van @p.d.akkerman op android auto.

• Maikel64
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 11-06 12:49
Hier met een Galaxy S20 met Android 11 in een Seat Leon (vorig model) vorige week deze melding ook een paar keer gehad.

Qua interface lijkt het er ook op dat de Spotify app voor AA onlangs is geüpdatet.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Seat Leon FR Ultimate Edition

• Nuevocasa
Chloortablet schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 15:27:
[...]

Met YouTube Music heb ik hetzelfde.

• Largamelion
Heb ik ook geregeld met Spotify, vorige maand bijna constant maar laatste weken gaat het weer beter. Soms kan je idd muziek afspelen via Spotify op de smartphone maar de interface op AA blijft dan die melding geven.

Poco F1 met LOS 17.1 (Android 10) en Renault met R-Link2.

• Incolumis
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 09-06 13:23
Zijn er toevallig mensen met een Citroen C3 met AA, waar het scherm soms niet reageert op input?
Je kunt zien dat het scherm wel de input registreert, maar de software reageert nergens op...
Ik heb een OnePlus 7 Pro.

[Voor 6% gewijzigd door Incolumis op 28-02-2021 10:09]

I hide at work because good employees are hard to find.

• Sjakie0101
  • Registratie: oktober 2010
  • Laatst online: 19:08
Ik heb dit ook wel eens met Waze. Het helpt om de app een keer te openen op de telefoon wanneer je AA aan hebt staan.

• Tijntje
  • Registratie: februari 2000
  • Laatst online: 11-06 07:47

Tijntje

Hello?!

Ook ik heb sinds kort dat Google Assistant in Android Auto niet meer werkt op Nederlandse spraak berichten.
Zaken als "Stuur WhatsApp bericht naar x" is steevast het antwoord dat ze er geen chocola van kan maken :)
Engels werkt het nog wel.
Google zegt dat het gefxed zou moeten zijn
https://support.google.com/androidauto/thread/93961677

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

• teake
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 17:54

[Afbeelding]
Ik zie dit scherm als ik spotify al rijdend sluit op m'n telefoon.
(VW passat, Samsung S9+)
Herstarten van spotify op telefoon, en/of telefoon usb eruit/in voor opnieuw verbinden lost het bij mij op.

Mogelijk heb je hier wat aan, of helpt het bij verder zoeken.

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 18:11

LankHoar

Professionele amateur

Ik heb sinds een tijd een Opel Astra uit 2019, en Android Auto bevalt me tot nu toe erg goed. Gebruik het voornamelijk i.c.m. Spotify voor muziek en Waze voor navigatie. Met dat laatste is iets aparts aan de hand:
Wanneer ik dit gebruik voor navigatie, krijg ik soms een erg krakerige stem voor flitspalen e.d. tussendoor. Het gekke is dat dit een Tsjechische stem is (ik woon in Tsjechië), terwijl zowel de auto als Waze op Engels ingesteld staan. Ik heb alle instellingen op zowel Waze, Android Auto en de Astra doorlopen, maar kan zo niet achterhalen hoe ik dit kan uitzetten. Wanneer ik Waze buiten Android Auto om gebruik dan is de stem ook in het Tsjechisch (blijft toch apart), maar wel normaal en niet krakerig. Herinstallatie van Waze lijkt niet te helpen.

Iemand enig idee hoe ik dit kan troubleshooten?

I.v.m. Corona, gelieve uw handen te wassen alvorens een reactie te typen, en desinfectiegel te gebruiken bij het binnenkomen van een nieuw topic.

• dixet
  • Nu online
LankHoar schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:36:
Ik heb sinds een tijd een Opel Astra uit 2019, en Android Auto bevalt me tot nu toe erg goed. Gebruik het voornamelijk i.c.m. Spotify voor muziek en Waze voor navigatie. Met dat laatste is iets aparts aan de hand:
Wanneer ik dit gebruik voor navigatie, krijg ik soms een erg krakerige stem voor flitspalen e.d. tussendoor. Het gekke is dat dit een Tsjechische stem is (ik woon in Tsjechië), terwijl zowel de auto als Waze op Engels ingesteld staan. Ik heb alle instellingen op zowel Waze, Android Auto en de Astra doorlopen, maar kan zo niet achterhalen hoe ik dit kan uitzetten. Wanneer ik Waze buiten Android Auto om gebruik dan is de stem ook in het Tsjechisch (blijft toch apart), maar wel normaal en niet krakerig. Herinstallatie van Waze lijkt niet te helpen.

Iemand enig idee hoe ik dit kan troubleshooten?
Op wat voor taal staat je telefoon en Android Assistent? Bij Waze hebben de fijnere stemmen vooraf ingesproken zinsnedes. Als Waze dan iets moet zeggen wat niet in het vaste repertoire zit valt 'ie terug op de standaard TTS van Android.
Ik heb het zelfde als ik de Nederlandse Bram instel als stem in Waze. Krijg ik af en toe bij flitspalen e.d. de vrouwelijke blikkerige stem.

• LankHoar
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 18:11

LankHoar

Professionele amateur

dixet schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:52:
[...]

Op wat voor taal staat je telefoon en Android Assistent? Bij Waze hebben de fijnere stemmen vooraf ingesproken zinsnedes. Als Waze dan iets moet zeggen wat niet in het vaste repertoire zit valt 'ie terug op de standaard TTS van Android.
Ik heb het zelfde als ik de Nederlandse Bram instel als stem in Waze. Krijg ik af en toe bij flitspalen e.d. de vrouwelijke blikkerige stem.
Alles staat bij mij op Engels, dus dat zou niet logisch zijn. Om dit uit te suiten heb ik zojuist mijn eigen stem opgenomen voor flitspaalmeldingen e.d. dus even kijken of dit de boosdoener is ;)

I.v.m. Corona, gelieve uw handen te wassen alvorens een reactie te typen, en desinfectiegel te gebruiken bij het binnenkomen van een nieuw topic.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joster
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 10-06 14:41
Nuevocasa schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 20:24:
[...]

Zojuist getest, eerst crashte hij een aantal keer. Daarna 50m gereden en weer gecrasht. Toen maar verder gereden op maps in AA en Flitsmeister op m'n mobiel.
Bij mij doet ie het inmiddels wel redelijk stabiel, maar het is alsof Flitsmeister continu lag heeft. Met maps via AA geen enkel probleem maar met Flitsmeister valt echt niet te navigeren. Zelfs op enkel kaartweergave zie ik dat mijn pijltje continu hapert, hort en stoot + als het even soepel gaat dan lijkt het alsof hij 100 meter achter loopt. Ik ben al lang onder een viaduct door maar volgens Flitsmeister moet ik er nog onderdoor. Dat ziet er heel apart uit wel :D

• Joop Visstick
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 07-06 23:19
Tijntje schreef op zondag 28 februari 2021 @ 12:53:
Ook ik heb sinds kort dat Google Assistant in Android Auto niet meer werkt op Nederlandse spraak berichten.
Zaken als "Stuur WhatsApp bericht naar x" is steevast het antwoord dat ze er geen chocola van kan maken :)
. . . . . .
Ik heb een soortgelijk probleem;
Ik zeg " stuur WhatsApp"
Google "aan wie wil je een bericht sturen?"
Ik "pietje puk"
Google "wat is het bericht?"
Ik"ik wil dit bericht sturen"
Google "ik heb je niet verstaan" of "ik begrijp het niet" en breekt de opdracht af.

Problems don't exist, only challenges

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Joop Visstick
Joster schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:22:
[...]
. . . .
Met maps via AA geen enkel probleem maar met Flitsmeister valt echt niet te navigeren. Zelfs op enkel kaartweergave zie ik dat mijn pijltje continu hapert, hort en stoot + als het even soepel gaat dan lijkt het alsof hij 100 meter achter loopt. Ik ben al lang onder een viaduct door maar volgens Flitsmeister moet ik er nog onderdoor. Dat ziet er heel apart uit wel :D
Dat probleem heb ik momenteel ook met Sygic op AA (beta), pijl loopt achter, stopt soms zelfs, haalt weer snel in, ziet er inderdaad heel apart uit.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Irtimid
  • Registratie: augustus 2010
  • Laatst online: 11-06 21:22
Joster schreef op maandag 1 maart 2021 @ 16:22:
[...]

Bij mij doet ie het inmiddels wel redelijk stabiel, maar het is alsof Flitsmeister continu lag heeft. Met maps via AA geen enkel probleem maar met Flitsmeister valt echt niet te navigeren. Zelfs op enkel kaartweergave zie ik dat mijn pijltje continu hapert, hort en stoot + als het even soepel gaat dan lijkt het alsof hij 100 meter achter loopt. Ik ben al lang onder een viaduct door maar volgens Flitsmeister moet ik er nog onderdoor. Dat ziet er heel apart uit wel :D
Ik dacht dat het aan mijn auto/mobiel lag, maar er hebben dus meer mensen last van.
Ik kan nog niet echt warm worden van FM op mijn entertainment/infoscreen van de auto.
Denk dat ik het bij Google Maps houdt met daarnaast FM op m'n mobiel voor de meldingen.

"'Cause the world is a car and you're the crash test dummy" - "Hail" _ The Devil Makes Three

• vassago
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 18:30
Joop Visstick schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:31:
[...]

Dat probleem heb ik momenteel ook met Sygic op AA (beta), pijl loopt achter, stopt soms zelfs, haalt weer snel in, ziet er inderdaad heel apart uit.
Sygic werkt hier dan weer prima op AA (Auris uit 2020) alleen is deze zo basic dat je er eigenlijk geen fluit aan hebt. Geen mogelijkheid om een alternatieve route te kiezen en op het moment heb ik ook geen aanwijzingen meer. (Zoals rechtsaf over 200 meter)

• ipje
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 00:04
vassago schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:41:
[...]

Sygic werkt hier dan weer prima op AA (Auris uit 2020) alleen is deze zo basic dat je er eigenlijk geen fluit aan hebt. Geen mogelijkheid om een alternatieve route te kiezen en op het moment heb ik ook geen aanwijzingen meer. (Zoals rechtsaf over 200 meter)
Is AA nog steeds geactiveerd in de sygic store? Na een maand te hebben gebruikt moet je deze opnieuw aanvinken.

• Joop Visstick
ipje schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 21:52:
[...]

Is AA nog steeds geactiveerd in de sygic store? Na een maand te hebben gebruikt moet je deze opnieuw aanvinken.
Ja hij is nog steeds geactiveerd, die fout maakte ik ruim een maand terug, klagen dat het niet meer goed werkte, bleek inderdaad mijn gratis AA licentie in Sygic verlopen 8)7

• vassago
@ipje @Joop Visstick Dat was het inderdaad, aanwijzingen zijn weer terug.
Dan heb je nog alleen steeds geen POI's en keuze uit de 3 verschillende routes wat het voor mij redelijk waardeloos maakt.
Workaround is Sygic starten op de telefoon, dan kan je wel 1 v/d 3 routes kiezen en daarna pas verbinden met verbinden met AA. Werkt alleen niet 100% feilloos.

• Joop Visstick
vassago schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 21:28:
@ipje @Joop Visstick Dat was het inderdaad, aanwijzingen zijn weer terug.
Dan heb je nog alleen steeds geen POI's en keuze uit de 3 verschillende routes wat het voor mij redelijk waardeloos maakt.
Workaround is Sygic starten op de telefoon, dan kan je wel 1 v/d 3 routes kiezen en daarna pas verbinden met verbinden met AA. Werkt alleen niet 100% feilloos.
Heb je versie 20.3 van Sygic al ?

• vassago
@Joop Visstick Nee, 19.0.3 nog, zie ook geen updates beschikbaar.
Ook niet op de APK mirroring sites helaas.

Ook even geprobeerd te deinstalleren en de Beta te verlaten maar dan krijg je 18.8 zonder AA.
Terug de beta in en ik krijg weer 19.0.3.

[Voor 72% gewijzigd door vassago op 03-03-2021 22:39]

• ipje
vassago schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:33:

Ook even geprobeerd te deinstalleren en de Beta te verlaten maar dan krijg je 18.8 zonder AA.
Het blijft voorlopig behelpen ben ik bang, het is natuurlijk nog in beta fase. Tomtom Go beta schijnt ook nog niet echt een succes te zijn met AA als ik het lees op diverse fora. Waze wordt volgens de berichten om zeep geholpen door Google. Kortom zo'n smartphone houder in je auto met Sygic of Tomtom Go navigatie zonder AA werkt nog het beste, als je geen google maps wilt gebruiken.

• Joop Visstick
vassago schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 22:33:

Heb je je wel aangemeld voor de closed beta? 20.3.x is voor de clised beta en geloof nu voor 20% open beta testers.

• Snowhite0901
ipje schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 04:15:
[...]

Het blijft voorlopig behelpen ben ik bang, het is natuurlijk nog in beta fase. Tomtom Go beta schijnt ook nog niet echt een succes te zijn met AA als ik het lees op diverse fora. Waze wordt volgens de berichten om zeep geholpen door Google. Kortom zo'n smartphone houder in je auto met Sygic of Tomtom Go navigatie zonder AA werkt nog het beste, als je geen google maps wilt gebruiken.
Heb je een bron voor de waze berichten? Ik heb daar nog niets over gehoord. Google profiteert namelijk juist erg van waze.

• vassago
ipje schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 04:15:
[...]
Kortom zo'n smartphone houder in je auto met Sygic of Tomtom Go navigatie zonder AA werkt nog het beste, als je geen google maps wilt gebruiken.
Dat zou zelfs mijn voorkeur hebben echter zodra je je telefoon verbindt met AA krijg je op je telefoon de gare AA interface inclusief landscape weergave. Dit was ook al het geval met de versies waar AA nog niet in zit.
Ik heb hier eens een ticket voor aangemaakt maar geen oplossing voor gekregen behalve dat ze het doorzetten naar het Dev team.

@Joop Visstick
Nee, ook geen mogelijkheid mij aan te melden voor de closed beta.
Voorlopig zal het dus wel een dode mus blijven.

• Joop Visstick
@vassago van facebook :
To receive this update, make sure you are a BETA tester (Google Play > Sygic > Join BETA) AND you are a member of this group - https://groups.google.com/g/sygic-sdk-closed-beta. Also, make sure you are signed with your GPlay account that you are using on your device, otherwise the update will not appear on your Google Play app.

• ipje
Snowhite0901 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 06:55:
[...]

Heb je een bron voor de waze berichten? Ik heb daar nog niets over gehoord. Google profiteert namelijk juist erg van waze.
https://mattstoller.subst...ned-waze-and-consolidated

• ipje
vassago schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 08:19:
[...]

Dat zou zelfs mijn voorkeur hebben echter zodra je je telefoon verbindt met AA krijg je op je telefoon de gare AA interface inclusief landscape weergave. Dit was ook al het geval met de versies waar AA nog niet in zit.
Ik heb hier eens een ticket voor aangemaakt maar geen oplossing voor gekregen behalve dat ze het doorzetten naar het Dev team.
Ik gebruik op zo'n moment geen AA maar gewoon een draadloze oplader en tomtom Go of Sygic.

• Snowhite0901
Een directeur die boos weg gaat zegt een aantal omvriendelijke dingen. En ik denk ook dat waze er niet beter van is geworden, maar dat waze kapot gemaakt wordt is wel erg kort door de bocht. Voorlopig is waze echt nog wel alive and kicking en staat het in heel veel zaken nog heel los van google.
@Glodenox nog iets toe te voegen?

• Glodenox
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 11-06 10:11

Glodenox

Waze Global Champ

Snowhite0901 schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 19:08:
[...]

Een directeur die boos weg gaat zegt een aantal omvriendelijke dingen. En ik denk ook dat waze er niet beter van is geworden, maar dat waze kapot gemaakt wordt is wel erg kort door de bocht. Voorlopig is waze echt nog wel alive and kicking en staat het in heel veel zaken nog heel los van google.
@Glodenox nog iets toe te voegen?
Noam was niet zomaar "een directeur", maar de persoon die van bijna in het begin van Waze aan het hoofd stond ;) Ik heb uit verdere commentaar van hem begrepen dat hij het niet zo krachtig bedoelde als dat het in de media gesteld werd, maar de kern van zijn boodschap blijft wel en had ik zelf ook wel opgemerkt.

Ik denk wel dat het moeilijk te ontkennen valt dat Waze tegengehouden werd door de overname van Google en dat deze overname een tactische keuze was van Google om te voorkomen dat Waze een concurrent zou worden. Ook al zijn ze over het algemeen een apart bedrijf gebleven, ze zaten wel onder de Google-groep en konden geen eigen mensen meer aannemen op de manier dat een bedrijf met de grootte van Waze dat zou doen en moesten bij uitgaven plots veel meer procedures gaan volgen met allerhande beperkingen.

Maar op vlak van onderlinge gegevensuitwisselingen blijft het nog altijd vrij beperkt. Google krijgt de informatie over wegafsluitingen en de meldingen van gebruikers van Waze en ik vermoed dat Waze goedkopere toegang kreeg tot bepaalde API's van Google Maps. Maar bij mijn weten zijn er geen API's speciaal voor Waze voorzien geweest. Als een nieuwe functie wordt toegevoegd aan Maps, dan is dit van nul uitgewerkt door het team van Maps en hebben ze zelf gegevens moeten verzamelen. De teams bij Google vragen het wel keer op keer om het werk van de Waze community te mogen kopiëren.

Waze is inderdaad nog steeds alive and kicking, maar soms heb ik wel het gevoel dat het eerder "ondanks Google" is. Waze heeft ook wel een jaar of twee de ontwikkeling van de navigatieapp op een laag pitje gezet, omdat ze volop aan het inzetten waren op Waze Carpool. Een prachtidee met de informatie die Waze al heeft, maar ze hebben hierdoor te veel het navigatie-aspect van Waze laten liggen en zo waarschijnlijk ook mensen kwijtgespeeld (gebruikers én ontwikkelaars). COVID-19 hadden ze niet kunnen voorzien, maar dat zorgt er nu voor dat die investering totaal niet kan renderen. Ze hebben die fout ondertussen al even ingezien en daar zijn we nu stilaan de resultaten van aan het zien (los van de problemen op AA en CarPlay dan).

Coördinator van de Waze Belux Community

• Masterkev
  • Registratie: januari 2006
  • Laatst online: 17:12
Android Auto krijgt splitscreen-weergave voor grotere infotainmentsystemen

Dit is hoopvol! Vind het nu zo lelijk op mijn 10' scherm dat 1/3 niet gebruikt wordt.

• DarkSide
  • Nu online

DarkSide

@Masterkev wat voor scherm heb je nu?
Want ik begreep dat het alleen voor de extra wide schermen gold.

Mijn Discover Pro van VW is wel groot maar niet breed genoeg.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• Masterkev
Ik heb een Hyundai Kona Hybrid met een 10,25-inch scherm, waarbij AA nu op 2/3 van het scherm zichtbaar is. Op de overige 1/3 staat het AA logo met de naam van de verbonden telefoon.

Kan nergens terugvinden vanaf welke afmetingen of resolutie dit werkt.

• tafkaw
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 14:50
@DarkSide je kunt de resolutie forceren met HUR zegt het nieuwsartikel.

• DarkSide
  • Nu online

DarkSide

tnx maar is me geen geld waard

• p.d.akkerman

[Afbeelding]
Helaas werkte geen van de genoemde oplossingen.

Vanmorgen deed de app het opeens wel. Display gewoon kon verschillende lijsten kiezen. Helemaal blij.

Later vandaag weer problemen. Kan Spotify wel aanklikken op het scherm. Ook het plaatje op het scherm. Maar een nummer starten of vooruit / achteruit werkt niet.
Als ik het nummer op mijn telefoon start, start die wel. Maar kan dus verder niets.

Stuurbediening was trouwens wel raar vanmorgen. Volgende nummer was knopje naar beneden ipv de knop omhoog.

• RoadXY
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 10-06 15:56
Masterkev schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 12:12:
[...]

Ik heb een Hyundai Kona Hybrid met een 10,25-inch scherm, waarbij AA nu op 2/3 van het scherm zichtbaar is. Op de overige 1/3 staat het AA logo met de naam van de verbonden telefoon.

Heb je toevallig een foto van hoe het er nu uitziet?

• Masterkev
RoadXY schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 19:16:
[...]

Heb je toevallig een foto van hoe het er nu uitziet?
Geen eigen foto, maar bij mij ziet het er ook zo uit:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 18:45
Masterkev schreef op zaterdag 6 maart 2021 @ 12:12:
[...]

Welke versie Android auto heb jij?
Mijn scherm is 9,2 inch dus zou split screen moeten ondersteunen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Masterkev
tlpeter schreef op zondag 7 maart 2021 @ 09:14:
[...]

Welke versie Android auto heb jij?
Gewoon de laatste versie uit de Play store: 6.1.610544-release

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 18:45
Masterkev schreef op zondag 7 maart 2021 @ 09:36:
[...]

Gewoon de laatste versie uit de Play store: 6.1.610544-release
Hmm, die heb ik ook maar geen splitscreen.

• twowheeler
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10-06 14:17
Ben benieuwd wanneer de "spotify werkt op dit moment niet" melding wordt opgelost.

Ik gebruik AA op mijn telefoonscherm, en gebruik dan de stuurknoppen om van nummer te wisselen. Dat met die stuurknopper werkt echter niet meer, waar het zonder AA aan te zetten wel gewoon werkt. Beetje jammer

• kontroll
twowheeler schreef op woensdag 17 maart 2021 @ 11:55:
Ben benieuwd wanneer de "spotify werkt op dit moment niet" melding wordt opgelost.
Hier afgelopen week 2x gebruikt, beide keren zonder problemen.
Voordien ook bijna constant die melding

• Largamelion
Bij mij werkt Spotify al weken ook probleemloos, paar maand terug had ik ook constant problemen.

• lohost
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 11-06 16:27

lohost

iemand had al localhost :-(

Ik heb het ook even gezien op een Android 10-toestel. Nu echter even terug naar een ander toestel met Android 9 en daar heb ik het probleem met Spotify nog niet gehad.

---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---

• TheBrones
  • Laatst online: 14:30
Hier heeft Spotify na een tijd niet werken twee dagen gewerkt.... Maar de afgelopen dagen heb ik weer pech 8)7.

Ik moet wel zeggen dat ik de split screen sinds kort enorm verbeterd vind. Ik had alleen liever gehad dat alles gewoon zou blijven werken.

Hoi

• twowheeler
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 10-06 14:17
Hier werkt spotify wel weer. De knoppen op het stuur doen echter opeens niks meer, waar ze zonder AA te gebruiken juist perfect werken.

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Nu online

Quad

Selectief doof

Nieuwste Android auto APK geïnstalleerd, 6.2. Berichten worden anders voorgelezen en er wordt gelijk gevraagd om te beantwoorden.
Echter is er iets in spraak berichten veranderd? Ik krijg soms de gekste zinnen te horen, alsof het super onduidelijk over komt bij de Google Assistent. Best irritant. :+

Geluk heeft geen groot huis nodig, maar wel een deur om binnen te gaan.
PVOutput
Stem hier voor koffie op GoT!

• RobG1967
  • Registratie: november 2020
  • Laatst online: 10:48
Goedemiddag. Ik heb een E-Golf met Android Auto. Nou kwam ik iets tegen over een soort van dongel om een draadloze verbinding te maken met de telefoon. Graag zou ik meer informatie willen o.a. waar te verkrijgen en of het mogelijk is om meerdere telefoons te verbinden (niet gelijktijdig uiteraard). Iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt voor de reacties.

• Quad
  • Registratie: mei 2009
  • Nu online

Quad

Selectief doof

@RobG1967 Je hebt denk ik gehoord over AAWireless: https://www.indiegogo.com/projects/aawireless#/

Geluk heeft geen groot huis nodig, maar wel een deur om binnen te gaan.
PVOutput
Stem hier voor koffie op GoT!

• Pierre
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 16:41

Pierre

Van nature lui!

RobG1967 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 12:12:
Goedemiddag. Ik heb een E-Golf met Android Auto. Nou kwam ik iets tegen over een soort van dongel om een draadloze verbinding te maken met de telefoon. Graag zou ik meer informatie willen o.a. waar te verkrijgen en of het mogelijk is om meerdere telefoons te verbinden (niet gelijktijdig uiteraard). Iemand hier ervaring mee? Alvast bedankt voor de reacties.
En hier vind je het topic op Tweakers [Android Auto Wireless] Ervaringen & Discussie

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

• p.d.akkerman
Blijft vreemd het wel en niet werken van Spotify op Android auto.

Afgelopen weekend werkte het prima. Op de stuurbediening na. Naar boven is volgende nummer, naar onder is terug.

Nu weer voor het eerst in de auto. En de melding 'spotify werkt momenteel niet'

Blijft een vage issue

• janvanduschoten
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 12:04

janvanduschoten

Moderator Mobile / General Chat

Nr. 346

p.d.akkerman schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:16:
Blijft vreemd het wel en niet werken van Spotify op Android auto.

Afgelopen weekend werkte het prima. Op de stuurbediening na. Naar boven is volgende nummer, naar onder is terug.

Nu weer voor het eerst in de auto. En de melding 'spotify werkt momenteel niet'

Blijft een vage issue
Ik heb het hier ook af en toe (er is nog geen vast patroon in te vinden). Start ik Spotify op op m'n telefoon, dan werkt het ineens wel weer. Het werkt meestal goed, heel af en toe niet. (Xiaomi Mi 9 met kabel)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +1Henk 'm!

• LogiZ5500
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 14:49
janvanduschoten schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 11:34:
[...]

Ik heb het hier ook af en toe (er is nog geen vast patroon in te vinden). Start ik Spotify op op m'n telefoon, dan werkt het ineens wel weer. Het werkt meestal goed, heel af en toe niet. (Xiaomi Mi 9 met kabel)
Ik heb dit ook gehad op een mi9se.

Bij mij hielp het om batterij besparing functies voor Spotify uit te zetten, zodat deze niet wordt gesluimerd.
Hiernaast had AA moeite om Spotify te openen vanaf het scherm in de auto. Dit lostte ik op door in de app instellingen 'autostart' aan te zetten. Dit maakt dat andere apps Spotify mogen starten.

Succes :)

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16:27
Hoe zit dat eigenlijk met het officieel uitkomen?
Bijna 4 maanden geleden kwam er een bericht dat het er bijna aankomt. Maar tot op heden nog steeds niet officieel released met ondersteuning en support in Nederland. Waarom duurt dat zo lang? Ik gebruik het al 4 1/2 jaar, maar nog steeds niet officieel, waardoor mijn autofabrikant dus ook geen ondersteuning wilt geven als ik een issue heb.

• Gdzr
  • Registratie: april 2008
  • Laatst online: 08:57
jongetje schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:14:
Hoe zit dat eigenlijk met het officieel uitkomen?
Bijna 4 maanden geleden kwam er een bericht dat het er bijna aankomt. Maar tot op heden nog steeds niet officieel released met ondersteuning en support in Nederland. Waarom duurt dat zo lang? Ik gebruik het al 4 1/2 jaar, maar nog steeds niet officieel, waardoor mijn autofabrikant dus ook geen ondersteuning wilt geven als ik een issue heb.
Ik heb zelf een Oneplus Nord, en een vers van de band gerolde FordFocus. Ik heb op mijn telefoon gewoon ingebakken Android Auto zitten en werkte na het accorderen van diverse items direct.

• Ora et Labora
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 12:26
Weet iemand hoe het via Android Auto mogelijk is om je ETA te delen met het thuisfront?
Tot nu toe werkt het alleen in Google Maps maar niet in Waze bijvoorbeeld, gebruikt iemand andere manieren om ETA te delen? Google Maps vind ik niet denderend.

Who's general failure, and why is he reading my disk?

• Largamelion
Ora et Labora schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:52:
Weet iemand hoe het via Android Auto mogelijk is om je ETA te delen met het thuisfront?
Tot nu toe werkt het alleen in Google Maps maar niet in Waze bijvoorbeeld, gebruikt iemand andere manieren om ETA te delen? Google Maps vind ik niet denderend.
Ik gebruik het soms bij Waze, maar dan moet je het eerst op de telefoon doen in Waze vooraleer je de kabel aansluit, niet echt handig natuurlijk maar het kan dus wel.

• MerijnB
  • Laatst online: 17:22
Ora et Labora schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:52:
Wow, kan dat nu wel met Google Maps in AA? Zover ik weet kan dat niet met Waze (in AA) omdat dat niet mocht van Google...

A software developer is someone who looks both left and right when crossing a one-way street.

• jongetje
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 16:27
Gdzr schreef op vrijdag 26 maart 2021 @ 14:48:
[...]

Ik heb zelf een Oneplus Nord, en een vers van de band gerolde FordFocus. Ik heb op mijn telefoon gewoon ingebakken Android Auto zitten en werkte na het accorderen van diverse items direct.
Dat het werkt betekend niet dat het officieel wordt ondersteund. Ik gebruik het al sinds 2016 in mijn auto. Maar google geeft nog geen officiële support.

[Voor 10% gewijzigd door jongetje op 26-03-2021 16:26]

• Largamelion
Het is gewoon sinds Android 10 toegevoegd aan de standaard GAPPS, welke de meeste fabrikanten voorinstalleren als systeem app en daardoor kan je updaten via de Play Store vermoed ik. Ik heb zelf een custom Android 10 ROM en de Nano GAPPS geflasht (is zonder AA) en daardoor dus niet Android Auto als systeem app. Als ik zoek in de Play Store vind ik het zelfs niet maar via de rechtstreekse Google link wel en dan staat er duidelijk dat het nog niet beschikbaar is in België wat dus wil zeggen dat er nog steeds geen officiële ondersteuning is.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mistraller
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 00:03
Gisteren toevallig whatsapp voorleesfunctie getest en het is weer Nederlands.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• T.hijs
  • Registratie: oktober 2012
  • Laatst online: 23-05 01:03
Goedendag,

Al twee jaar gebruik ik Android auto op het scherm van de auto tot grote tevredenheid, tegenwoordig met een OnePlus Nord 5G (Android 11) in een Kia Niro uit april 2020.

Sinds kort heb ik echter het probleem dat het scherm van de Kia niet reageert in Android auto, bijvoorbeeld als ik in Waze een "gevaarlijke situatie" wil melden, of iets anders via het scherm wil regelen. Kort na het wegrijden gebeurt dit spontaan. Als ik het snoer even uit de telefoon haal en weer inplug, werkt het korte tijd wel, maar daarna niet meer. Het touchscreen van de Kia werkt nog wel als ik bijvoorbeeld de (fysieke) knop voor radio, setup of media indruk, maar als ik vervolgens terug ga naar Android auto reageert het scherm nergens meer op.

Kent iemand dit probleem? Is het Kia-gerelateerd? Of zit er ergens een bug in Android auto of in de OnePlus? Ik heb helaas geen mogelijkheid om het met een andere telefoon of een andere auto te proberen, en hier op het "forum" kan ik er ook niets over vinden...

[Voor 0% gewijzigd door T.hijs op 29-03-2021 21:58. Reden: Typo]

• CLB
  • Registratie: oktober 2004
  • Niet online
"Vanaf vandaag (vanavond omstreeks 17:30 uur) kan dat dankzij de introductie van Android Auto in Nederland. Meer dan honderd miljoen auto’s wereldwijd hebben ondersteuning voor Android Auto."

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Hmmbob
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 09:10

"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys;
look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death." - Sun Tzu, The Art of War

• Kenhas
  • Registratie: oktober 2006
  • Laatst online: 11-06 20:32
Heb nu ongeveer een maand een renault met android auto maar nog niet veel plezier aan beleefd. Bij ongeveer alles is het "... werkt op dit moment niet" behalve de apps Google Maps en Waze. TuniIn, spotify, ... geven de foutmelding.

Maar eigenlijk is het enigste gebruik voor mij Waze dus zo'n drama is het nu ook niet. Maar zelfs al gebruik ik het niet, het zou toch moeten werken ;)

Ben me nu eigenlijk aan het afvragen of een Progressive WebApp kan gebruikt worden in Android Auto

• Largamelion
Kenhas schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 15:13:
Heb nu ongeveer een maand een renault met android auto maar nog niet veel plezier aan beleefd. Bij ongeveer alles is het "... werkt op dit moment niet" behalve de apps Google Maps en Waze. TuniIn, spotify, ... geven de foutmelding.

Maar eigenlijk is het enigste gebruik voor mij Waze dus zo'n drama is het nu ook niet. Maar zelfs al gebruik ik het niet, het zou toch moeten werken ;)

Ben me nu eigenlijk aan het afvragen of een Progressive WebApp kan gebruikt worden in Android Auto
Ik heb een Renault Mégane Grandtour en gebruik AA in combinatie met een Pocophone F1 (met LOS 17.1). Gebruik eigenlijk maar 2 apps en dat zijn Waze en Spotify. Tijdje terug ook veel die melding gehad in Spotify maar de laatste maanden werkt het eigenlijk altijd goed.

• Kenhas
@Largamelion is bij mij ook Mégane GT. een MY17 bij mij, in combinatie met Xiaomi Mi8 EU-rom.
Mocht ik nog een andere telefoon hebben met AA, ik zou het eens testen.

Maar zoals gezegd, is nu niet dat het een drama is. Het is meer de gedachte dat iets niet werkt zoals het hoort.

• Nuevocasa

Bij YT Music heb ik hetzelfde. Start ik de app op de telefoon op, dan werkt hij daarna wel gewoon in AA.

• Kenhas
Nuevocasa schreef op dinsdag 30 maart 2021 @ 16:07:
[...]

Bij YT Music heb ik hetzelfde. Start ik de app op de telefoon op, dan werkt hij daarna wel gewoon in AA.
ah, interessant. Dat ga ik eens proberen.

• pa3eia
  • Registratie: januari 2008
  • Niet online

pa3eia

6370Wp ~ Elga 3.0 ~ Sony

Android Auto is vanaf dinsdag beschikbaar in Nederland.

Link: https://www.nu.nl/tech/61...hikbaar-in-nederland.html

• emil_406
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 11-06 19:14

Dat had ik ook met mijn Xiaomi telefoon. Je moet de app toestemming geven voor autostart. Bij mij was daarmee het probleem opgelost.

• Hmmbob
Scroll de volgende keer even een beetje verder terug? :? :|

"Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys;
look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death." - Sun Tzu, The Art of War

• woutur
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 10:35

woutur

Klauwtjes uit!

Weet iemand waarom Android Auto op mijn telefoon in combinatie met bluetooth in mijn Alfa geen whatsapp berichten voorleest? Navigatie aanwijzingen gaan prima. Muziek luisteren ook maar het geluid van het voorlezen van een whatsapp bericht gaat niet. Ik zie dat de Google Assistent het wel doet, er komt een dialoogje waarbij het lijkt of ze praat, maar er is gewoonweg geen geluid. Op mijn BT koptelefoon hoor ik het wél. Zou het iets met een BT profiel te maken hebben?

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• JohanKupers
  • Registratie: juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

woutur schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:12:
Weet iemand waarom Android Auto op mijn telefoon in combinatie met bluetooth in mijn Alfa geen whatsapp berichten voorleest? Navigatie aanwijzingen gaan prima. Muziek luisteren ook maar het geluid van het voorlezen van een whatsapp bericht gaat niet. Ik zie dat de Google Assistent het wel doet, er komt een dialoogje waarbij het lijkt of ze praat, maar er is gewoonweg geen geluid. Op mijn BT koptelefoon hoor ik het wél. Zou het iets met een BT profiel te maken hebben?
Wat vaak wil helpen is om hangouts te installeren. #raarmaarwaar

⛔ Trackers of betalen ⛔

• Exocet
  • Registratie: januari 2001
  • Niet online

Het lijkt te gelden voor de audio apps, vind het zelf wel super irritant omdat ik standaard Podcast Addict gebruik en ook direct wil luisteren.
Van apps switchen werkt soms, maar niet altijd. Lijkt me gewoon een bug.

• Hmmbob
woutur schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:12:
Jep, ik geef je 99% kans op een oplossing met deze:
JohanKupers schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:16:
[...]
Wat vaak wil helpen is om hangouts te installeren. #raarmaarwaar

• woutur
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 10:35

woutur

Klauwtjes uit!

Hmmbob schreef op woensdag 31 maart 2021 @ 16:41:
[...]

Jep, ik geef je 99% kans op een oplossing met deze:
[...]
Hangouts is al geinstalleerd op mijn telefoon... Net als Duo.

Als je niet de moeite neemt je post in net Nederlands te schrijven, neem ik de moeite niet hem te lezen.

• Hmmbob
Controleer eens, als de BT verbonden is, in je telefoon de settings voor welke geluiden de BT verbinding gebruikt moet worden?

Kun je meerdere dingen kiezen (telefoon, media, etc) kan best zijn dat er iets uitgevinkt is. Anders zou ik de auto eens verwijderen uit de android auto app en opnieuw koppelen.

• RAAF12
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 11-06 20:50
Ik heb Android Auto op een Oneplus 6 telefoon gekoppeld aan een Andream MMI box in de auto. Dat werkt goed. Maar ik heb geen Whatsapp icon op het scherm in de auto. Wel vele anderen zoals Waze. Maps ect. Ik kan hem ook niet toevoegen bij Laucher aanpassen in het telefoonscherm van Android Auto.
Hoe krijg ik WA werkend op het scherm?

• Largamelion
RAAF12 schreef op vrijdag 2 april 2021 @ 20:57:
Ik heb Android Auto op een Oneplus 6 telefoon gekoppeld aan een Andream MMI box in de auto. Dat werkt goed. Maar ik heb geen Whatsapp icon op het scherm in de auto. Wel vele anderen zoals Waze. Maps ect. Ik kan hem ook niet toevoegen bij Laucher aanpassen in het telefoonscherm van Android Auto.
Hoe krijg ik WA werkend op het scherm?
WhatsApp zie je niet in de launcher. Al je binnenkomende of uitgaande berichten worden via de assistent afgehandeld. Als er een bericht binnenkomt kan je dit aanklikken om het te laten voorlezen en als je zelf een bericht wil versturen moet je spraak gebruiken, je kan niet typen.

• RAAF12
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 11-06 20:50
Ah duidelijk kan ik het ook testen of het werkt? Ik wacht liever niet af of ik toevallig net een appje krijg terwijl ik in de auto zit. Bij email kan je gewoon een berichtje aan je zelf sturen ter test of het aankomt.

• teake
  • Registratie: mei 2004
  • Laatst online: 17:54
Met wat timing kun je wel een sms aan jezelf sturen om te testen.
Pagina: 1 ... 19 20 21 Laatste

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True