Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ludacrash
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 12:57
Rebel-Rebel schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:53:
Daarom wacht ik dus gewoon rustig totdat ik ergens de telefoon gewoon op kan pikken..ben wel klaar met dat pre-order gedoe, denk je dat je meer kans maakt bij een ander, annuleren, etc. uiteindelijk kom je bij alle stores van een koude kermis thuis.
Dikke kans dat een groot deel van de mensen die de iPhone optijd hebben besteld deze vrijdag ook wel krijgen. Alleen wordt er niet zo lekker gecommuniceerd.

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:18
Thomas18GT schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:54:
[...]

Haha welnee, gewoon gelijk om 9 uur bestellen en je hebt nergens problemen :+
True! Ik had hem ook in de pre-order en ophalen in Amsterdam, maar zag later dat ik de 16e niet kon en niemand tot mijn beschikking had om hem op te halen, helaas!

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
ludacrash schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:34:
[...]

En hoeveel euro levert je dat nou uiteindelijk op? Vind 2 maanden wel echt lang...
Dat levert mij een keer 50-100 euro meer op maar daar doe ik het niet voor. Twee maanden is idd erg lang zonder iOS maar ik ben altijd benieuwd wat de concurrentie doet en om te weten wat ik mis :*)
Zo blijf ik dus toch op de hoogte van Android en kan ik zeggen "ik heb het geprobeerd hoor, maar het is echt niets voor mij". Ik ben gewoon een technology fan en vind het dermate interessant om van alles op de hoogte te blijven maar ook om te proberen.
De 6P en de 5X hebben mij bijna niets gekost en het heeft mij die 2 maanden 100 euro gekost die ik weer winst had door het eerder verkopen van mijn iPhone, lood om oud ijzer dus.

Verwijderd

ludacrash schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:55:
[...]

Dikke kans dat een groot deel van de mensen die de iPhone optijd hebben besteld deze vrijdag ook wel krijgen. Alleen wordt er niet zo lekker gecommuniceerd.
Zo ver ik begrepen heb, zijn bijna alle modellen goed op voorraad en leverbaar. Behalve de jet black, die komt wat later binnen ? ben daarom ook benieuwd of iemand de jet black heeft besteld en daadwerkelijk overmorgen krijgt ?

• beats72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-03 21:59
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:11:
[...]

Zo ver ik begrepen heb, zijn bijna alle modellen goed op voorraad en leverbaar. Behalve de jet black, die komt wat later binnen ? ben daarom ook benieuwd of iemand de jet black heeft besteld en daadwerkelijk overmorgen krijgt ?
Ik weet morgen of de bestelde iPhone 7 jet black 128Gb er vrijdag gaat zijn voor mij (proximus).

Verwijderd

beats72 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:13:
[...]

Ik weet morgen of de bestelde iPhone 7 jet black 128Gb er vrijdag gaat zijn voor mij (proximus).
ben zeer benieuwd ! hoop dat je het morgen even laat weten :)

• beats72
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:14:
[...]

ben zeer benieuwd ! hoop dat je het morgen even laat weten :)
Van zodra ik het weet en kan poste laar ik het weten :)

• Steeffeh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-03-2023
Is er eigenlijk uberhaupt al iemand die een Plus heeft besteld waarvan de status is veranderd naar: Verzonden of iets?

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:59
Coolblue heeft zojuist een update geplaatst over de pre-orders:
Update 14 september:
Je hebt een iPhone 7 of iPhone 7 Plus besteld en zit ongeduldig te wachten tot je je nieuwe toestel kunt gaan gebruiken? Begrijpelijk. Vrijdag krijgen wij de eerste lading iPhones binnen. Die worden op zaterdag 17 september bezorgd. Het is helaas moeilijk te voorspellen of we alle pre-orders kunnen uitleveren en of jij dus bij de gelukkigen bent. Geen iPhone ontvangen en op zoek naar updates? Dan is deze klantenservice-pagina dé plek waar je moet zijn. Zodra we extra informatie hebben, wordt die hier met jou gedeeld.
Bron: http://www.pdashop.nl/adv...ie-over-pre-ordering.html

Dus alsnog weinig nieuws maar ze krijgen in ieder geval de zestiende wat binnen _/-\o_

[ Voor 11% gewijzigd door bjonnie op 14-09-2016 16:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zuperni
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-05 06:57
Ik heb zojuist gebeld naar Cool Blue, maar ze konden nog geen informatie geven. Hij wist nog niet zeker of ze vrijdag geleverd konden worden, Cool Blue heeft momenteel nog niks. Hij zei daarnaast dat er een mail is verstuurd waarin staat dat de iPhones vertraging hebben opgelopen (Ik heb die mail nooit gehad??).
Er is dus niks zeker, ik ga morgen weer bellen. Ze moeten ze dan wel hebben als ze ze tenminste vrijdag willen bezorgen.
iPhone 7 Plus 128gb Jet Black

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-10 13:17
Zuperni schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:26:
Ik heb zojuist gebeld naar Cool Blue, maar ze konden nog geen informatie geven. Hij wist nog niet zeker of ze vrijdag geleverd konden worden, Cool Blue heeft momenteel nog niks. Hij zei daarnaast dat er een mail is verstuurd waarin staat dat de iPhones vertraging hebben opgelopen (Ik heb die mail nooit gehad??).
Er is dus niks zeker, ik ga morgen weer bellen. Ze moeten ze dan wel hebben als ze ze tenminste vrijdag willen bezorgen.
iPhone 7 Plus 128gb Jet Black
Coolblue levert niet vrijdag.....maar zaterdag...

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Verwijderd

Ik heb ondertussen nog steeds geen info over mijn bestelling. Vanavond maar weer eens aan de tel gaan hangen

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

bjonnie schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:26:
Coolblue heeft zojuist een update geplaatst over de pre-orders:

"Update 14 september:
Je hebt een iPhone 7 of iPhone 7 Plus besteld en zit ongeduldig te wachten tot je je nieuwe toestel kunt gaan gebruiken? Begrijpelijk. Vrijdag krijgen wij de eerste lading iPhones binnen. Die worden op zaterdag 17 september bezorgd. Het is helaas moeilijk te voorspellen of we alle pre-orders kunnen uitleveren en of jij dus bij de gelukkigen bent. Geen iPhone ontvangen en op zoek naar updates? Dan is deze klantenservice-pagina dé plek waar je moet zijn. Zodra we extra informatie hebben, wordt die hier met jou gedeeld."

Bron: http://www.pdashop.nl/adv...ie-over-pre-ordering.html

Dus alsnog weinig nieuws maar ze krijgen in ieder geval de zestiende wat binnen _/-\o_
Lees: "Stop alsjeblieft met bellen voor informatie" :9

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 13:28
Heeft iemand zijn of haar iPhone al in het Apple Support Profile staan?

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-10 10:16
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:28:
Ik heb ondertussen nog steeds geen info over mijn bestelling. Vanavond maar weer eens aan de tel gaan hangen
Hij komt vanzelf hoor! :+

Verwijderd

Ja dat klopt, daarvoor is het dan wel noodzakelijk dat ze de bestelling goed aannemen en invoeren en niet annuleren. Vandaar dat ik weer ga bellen

• azazel1983
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:36
Zijn er hier trouwens mensen die niet besteld/gereserveerd hebben en vrijdag gewoon op de gok voor de deur van de Apple store liggen?

Verwijderd

Zo gek ben ik dan nog net niet ;-)
azazel1983 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:36:
Zijn er hier trouwens mensen die niet besteld/gereserveerd hebben en vrijdag gewoon op de gok voor de deur van de Apple store liggen?

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Zat er wel aan te denken, altijd wel wat voorraad voor losse verkoop op de vroege ochtend bij de Apple Store. Maar ik ga de lokale Apple Reseller maar eens proberen vrijdagochtend.

• Thomas18GT
Dan ben je wel stom ook, had je beter afgelopen vrijdag 2 voor 9 je computertje aan kunnen zetten en gewoon reserveren. :+

• pim89
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:28
smoken schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:34:
Jazeker. bij mij staat ie erin.

• SpoekGTi
Nee sorry heb gewoon een baan :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• azazel1983
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:36
Thomas18GT schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:37:
[...]

Dan ben je wel stom ook, had je beter afgelopen vrijdag 2 voor 9 je computertje aan kunnen zetten en gewoon reserveren. :+
Ik heb al een reservering staan maar was even benieuwd. :)

Verwijderd

Iemand al bericht gehad van amp? Bij bestelling via tmobile?

Verwijderd

Dat zegt helaas nog niets, zoals je hierboven hebt kunnen lezen.
azazel1983 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:39:
[...]

Ik heb al een reservering staan maar was even benieuwd. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:50
Zijn er überhaupt mensen hier die een Plus-reservering hebben voor vrijdag? Ik heb er maar (zeer) weinig voorbij zien komen.

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 10:31

Backspace-NL

New and Improved!

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:40:
Nee.. Maar ik verwacht 'm vandaag nog :-)

• TakkUNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 16:52
Helemaal klaar met KPN, alleen maar fouten gemaakt met mijn order en dus mogen ze het daar lekker uitzoeken! Nu m'n Vodafone abonnement toch maar verlengd met een 7 Plus 128GB Jet Black waardoor ik dus helaas weer achter aan moet sluiten.

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:40:
Ik niet en men vriendin ook niet. Allebei nieuw abbo genomen bij tmobile }:O

• smoken
pim89 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:38:
[...]

Jazeker. bij mij staat ie erin.
A nice! Bij mij nog niet .....
Besteld bij Apple? Type/kleur?

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

Jup staat er in bij mij. iPhone 7 128GB matzwart, 9:15 besteld bij Apple en staat nu al een aantal dagen op verzending wordt voorbereid.

Alle iPhones sinds de 3G staan er in, maar heb alleen de 6s zelf nog :9

[ Voor 10% gewijzigd door pposthoorn op 14-09-2016 16:46 ]

• smoken
pposthoorn schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:44:
[...]

Jup staat er in bij mij. iPhone 7 128GB matzwart, 9:15 besteld bij Apple en staat nu al een aantal dagen op verzending wordt voorbereid.
En wanneer kwam hij in je profiel?
Ik heb nog niets namelijk .... geen status verandering, niets in profiel ..

Verwijderd

Backspace-NL schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:42:
[...]

Nee.. Maar ik verwacht 'm vandaag nog :-)
ik hoop het ook, zit al heel de dag spastisch me mail in de gaten te houden, stel je voor dat hij in de spam eindigt hahaha. schat mijn kansen wel laag aangezien ik weer een plus heb bestelt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pposthoorn

pposthoorn

Constructeur

smoken schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:46:
[...]

En wanneer kwam hij in je profiel?
Ik heb nog niets namelijk .... geen status verandering, niets in profiel ..
Kijk nu voor t eerst in support profile, ik keek eerst bij mijn devices maar daar zie je alleen de apparaten waar je ook echt op ingelogd ben dus was vrij nutteloos :P

Ik was vanochtend bij de store in Den Haag om m'n scherm te laten vervangen en toen zag ik bij die man op z'n iPad dat er een iPhone 7 bij mijn apparaten stond :*)

Edit: Wel apart, als je zelf een apparaat toevoegt krijg je een mailtje, maar als Apple het voor je doet niet. Beetje verkeerd om natuurlijk 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door pposthoorn op 14-09-2016 16:49 ]

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:46:
[...]

ik hoop het ook, zit al heel de dag spastisch me mail in de gaten te houden, stel je voor dat hij in de spam eindigt hahaha. schat mijn kansen wel laag aangezien ik weer een plus heb bestelt.
Naja, ze hebben iig aangegeven dat de eerste mensen op 16 sept de toestellen krijgen... Dus dat is al heel wat. Wil AMP dat fatsoenlijk voorelkaar krijgen dan lijkt het mij dat ze uiterlijk vandaag/morgenochtend de mails moeten versturen. Maar goed, aangezien je voor de Plus bent gegaan vrees ik het ergste :P Wel tenminste nog een beetje op tijd kunnen bestellen op de 9e?

• Matttthijs
  • Laatst online: 18-08 13:21
Zojuist een smsje van de tmobile shop gekregen dat ze de iphone 7 nog niet op voorraad hebben en contact opnemen als dit wel zo is. Heb hem vrijdag al besteld.

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Matttthijs schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:53:
Zojuist een smsje van de tmobile shop gekregen dat ze de iphone 7 nog niet op voorraad hebben en contact opnemen als dit wel zo is. Heb hem vrijdag al besteld.
Apart, ik kreeg vanmorgen een SMSje van de tmobile shop dat ze mijn iPhone binnen hebben gehad.

Verwijderd

Backspace-NL schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:50:
[...]

Naja, ze hebben iig aangegeven dat de eerste mensen op 16 sept de toestellen krijgen... Dus dat is al heel wat. Wil AMP dat fatsoenlijk voorelkaar krijgen dan lijkt het mij dat ze uiterlijk vandaag/morgenochtend de mails moeten versturen. Maar goed, aangezien je voor de Plus bent gegaan vrees ik het ergste :P Wel tenminste nog een beetje op tijd kunnen bestellen op de 9e?
meestal was het op de woensdag ervoor maar was benieuwd of iemand überhaupt al wat had ontvangen, zo ja dan weet ik zeker dat ik hem voor het eerst in de releases niet op de ochtend van krijg :'(

Was een heel gedoe, was in buitenland speciaal voor opgestaan voor 9e laptop, tablet en telefoon klaarstaan en om 9.00uur liepen de pagina's vast voor het verlengen :( als je als nieuwe klant bestelde werkte het wel allemaal. Via twitter veel berichten heen en weer met t-mobile daar bellen voor mij ook geen optie was heb ik uit eindelijk via twitter me verlenging kunnen door laten voeren. 8)

• smoken
pposthoorn schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:47:
[...]

Kijk nu voor t eerst in support profile, ik keek eerst bij mijn devices maar daar zie je alleen de apparaten waar je ook echt op ingelogd ben dus was vrij nutteloos :P

Ik was vanochtend bij de store in Den Haag om m'n scherm te laten vervangen en toen zag ik bij die man op z'n iPad dat er een iPhone 7 bij mijn apparaten stond :*)

Edit: Wel apart, als je zelf een apparaat toevoegt krijg je een mailtje, maar als Apple het voor je doet niet. Beetje verkeerd om natuurlijk 8)7
Hahahah, mee eens!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph0603
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

ralph0603

No pain, no gain..

Matttthijs schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:53:
Wanneer besteld en welke versie :/

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:55:
[...]

meestal was het op de woensdag ervoor maar was benieuwd of iemand überhaupt al wat had ontvangen, zo ja dan weet ik zeker dat ik hem voor het eerst in de releases niet op de ochtend van krijg :'(

Was een heel gedoe, was in buitenland speciaal voor opgestaan voor 9e laptop, tablet en telefoon klaarstaan en om 9.00uur liepen de pagina's vast voor het verlengen :( als je als nieuwe klant bestelde werkte het wel allemaal. Via twitter veel berichten heen en weer met t-mobile daar bellen voor mij ook geen optie was heb ik uit eindelijk via twitter me verlenging kunnen door laten voeren. 8)
Ach, ik ken het... Wilde ook verlengen.. Hing om 9 uur aan de telefoon, 8 minuten later kreeg ik er iemand aan bleek dat iemand van de klantenservice te zijn die mij wist te vertellen dat er 400 mensen in de wacht stonden bij verkoop, en ze kon me niet doorverbinden en zij kon ook de bestelling niet in orde maken. Direct daarna nog maar een telefoontje gedaan, 1,5 uur later bestelling gedaan en zoals bij velen werd mij verteld dat ik nog wel bij de eerste batch zat.

We zullen zien of ik 'm vrijdag heb (iPhone 7 128gb (mat) zwart).

• Matttthijs
ralph0603 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:58:
[...]

Wanneer besteld en welke versie :/
Vrijdag 9:16 en gaat om de iphone 7 32GB
Matttthijs schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:01:
[...]

Vrijdag 9:16 en gaat om de iphone 7 32GB
Nu nog de kleur :9

• pim89
  • Laatst online: 22:28
smoken schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:44:
[...]

A nice! Bij mij nog niet .....
Besteld bij Apple? Type/kleur?
Ja, vrijdag rond 9:15 besteld. Mat zwart 7 128 GB.

• Wromsi
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-08 13:48
Ik heb hem er ook in staan. In UPS My Choice zie ik nog geen geplande zending.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8xCtDzQL0Wg52aqqEpABelPO/full.png

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:34

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik hoop echt dat ik vanavond/morgenochtend een mail krijg van AMP... haha :)

• Matttthijs

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Remco V schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:05:
[...]

Ik heb hem er ook in staan. In UPS My Choice zie ik nog geen geplande zending.

[afbeelding]
Bij mij staat de telefoon er nog niet bij in de support profile, misschien heeft het er ook mee te maken dat ik hem vrijdag ga afhalen in Haarlem ipv bezorgen.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

Gekkenhuis schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:12:
[...]

Bij mij staat de telefoon er nog niet bij in de support profile, misschien heeft het er ook mee te maken dat ik hem vrijdag ga afhalen in Haarlem ipv bezorgen.
precies! ik ga ook vrijdag(ochtend) mijn iPhone 7 afhalen in een Apple Store. Denk dat na de betaling in de Store je nieuwe iPhone wordt geregistreerd in je Support Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wromsi
Geert1976 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:14:
[...]

precies! ik ga ook vrijdag(ochtend) mijn iPhone 7 afhalen in een Apple Store. Denk dat na de betaling in de Store je nieuwe iPhone wordt geregistreerd in je Support Profiel
Waarschijnlijk wel, Apple zal hem pas registeren nadat je hebt betaald. Anders kun je hem achteraf altijd nog handmatig toevoegen :)

• SpoekGTi
Net mail van Coolblue, zit op laptop moest nog inloggen ik denk daar issie dan de we gaan het niet redden mail :)

Nee gewoon de nieuwsbrief phew

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:46
Ik zie dat het bedrag al gereserveerd is door Apple. Vrijdag waarschijnlijk autorisatie bij het afhalen.

[ Voor 8% gewijzigd door Silversin op 14-09-2016 17:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justdoit
  • Laatst online: 01-10 12:11
SpoekGTi schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:18:
Net mail van Coolblue, zit op laptop moest nog inloggen ik denk daar issie dan de we gaan het niet redden mail :)

Nee gewoon de nieuwsbrief phew
Hahaha, ik kreeg hem ook... kreeg ff een hartverzakking zeg 8)7

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07-10 11:42

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Zojuist van maat die bij PhoneHouse werkt (Officieel Apple reseller) te horen gekregen dat er deze week geen iPhone worden geleverd aan de winkels en providers door Apple.

De levering die vandaag zijn aangekomen zijn zeer kleine aantallen waar we niet echt onze hoop op hoeven te vestigen.
Mocht er om de haverklap wel een levering binnen komen, dan worden deze zaterdag in de winkels gelegd.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SpoekGTi
Joshoon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:30:
Zojuist van maat die bij PhoneHouse werkt (Officieel Apple reseller) te horen gekregen dat er deze week geen iPhone worden geleverd aan de winkels en providers door Apple.

De levering die vandaag zijn aangekomen zijn zeer kleine aantallen waar we niet echt onze hoop op hoeven te vestigen.
Mocht er om de haverklap wel een levering binnen komen, dan worden deze zaterdag in de winkels gelegd.
En ik heb gehoord van de oom van de dochter van de slager hun kat dat het toch een kuttoestel is. :P

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

SpoekGTi schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:34:
[...]

En ik heb gehoord van de oom van de dochter van de slager hun kat dat het toch een kuttoestel is. :P
Hahahahah grapjas :P
Nee maar ik snap je punt.
Hij werkt bij de PhoneHouse en hij heeft net een foto gemaakt van het bericht vanuit het hoofdkantoor.
Er zijn een aantal binnen, maar het zijn er niet veel, en vooral de zwarte is zeldzaam.

• beats72
Joshoon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:39:
[...]

Hij werkt bij de PhoneHouse en hij heeft net een foto gemaakt van het bericht vanuit het hoofdkantoor.
Er zijn een aantal binnen, maar het zijn er niet veel, en vooral de zwarte is zeldzaam.
Zouden wij deze foto ook mogen bewonderen ? :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
Joshoon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:39:
[...]

Eh jah pics or it didn't happen :P

en als ik bij apple de authorized resellers opvraag zie ik nergens in heel NL ook maar een Phonehouse naar voren komen :P Wel als Service provider

https://locate.apple.com/...on=4.9755922&address=4201

[ Voor 9% gewijzigd door SpoekGTi op 14-09-2016 17:42 ]

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

SpoekGTi schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:41:
[...]

Eh jah pics or it didn't happen :P

en als ik bij apple de authorized resellers opvraag zie ik nergens in heel NL ook maar een Phonehouse naar voren komen :P
Weet niet hoe het precies zit qua reseller, maar officieel blijken ze reseller te zijn.

Ik neem aan dat je snapt dat ik er geen foto van ga maken, zou een beetje te ver gaan ivm bedrijfsinformatie.
Heb de nuttige informatie er uit gevist en hier gepost, dus je kan het geloven of niet.

Hij verteld mij net weer dat er van de 3 winkels in de omgeving (in het noorden) maar 1 zwarte iPhone is binnen gekomen 8)7
In zijn filiaal zijn in totaal 7 iPhones binnen gekomen (voornamelijk zilver en rose) terwijl er 30 pre-orders staan, 7 daarvan zijn voor zwart.

[ Voor 28% gewijzigd door Joshoon op 14-09-2016 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
Joshoon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:43:
[...]

Weet niet hoe het precies zit qua reseller, maar officieel blijken ze reseller te zijn.

Ik neem aan dat je snapt dat ik er geen foto van ga maken, zou een beetje te ver gaan ivm bedrijfsinformatie.
Heb de nuttige informatie er uit gevist en hier gepost, dus je kan het geloven of niet.

Hij verteld mij net weer dat er van de 3 winkels in de omgeving (in het noorden) maar 1 zwarte iPhone is binnen gekomen 8)7

[...]

Gewoon zwart. :9
Als jij gewoon alles blurred wat niet van toepassing is is er niets aan het handje, sowieso is hij het lek niet jij :9~

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

SpoekGTi schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:45:
[...]

Als jij gewoon alles blurred wat niet van toepassing is is er niets aan het handje, sowieso is hij het lek niet jij :9~
Heb je toch niet veel aan, het is gewoon een document, lijkt op een Word document.
Voor de rest staan er wat instructies voor de verkopers bij, info over levering van base-parts, en productnummers.

Het is aan jou om het te geloven of niet.
Komt er kort gezegd op neer dat de levering echt zeer schaars is.

[ Voor 24% gewijzigd door Joshoon op 14-09-2016 17:52 ]

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Joshoon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:50:
[...]

Heb je toch niet veel aan, het is gewoon een document, lijkt op een Word document.
Voor de rest staan er wat instructies voor de verkopers bij, info over levering van base-parts, en productnummers.

Geen nachtopening dus zoals vorig jaar?

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Dennischo schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:52:
[...]

Geen nachtopening dus zoals vorig jaar?
Hij zegt van niet, mag niet van Apple, omdat we nu in de eerste lichting zitten, en hij mag pas vanaf 12 uur in Amerika verkocht worden, en dan is het 8 uur in Nederland.
Dus vanaf die tijd mag er in Nederland verkocht worden.

Hij heeft het trouwens zelf al over afdankertjes, omdat voornamelijk de kleuren binnen komen waar het minst interesse naar is 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36
Blij dat ik hem dus bij Apple zelf heb besteld.
Nog niets gehoord op mijn vraag om het bezorgadres aan te passen.. Hopelijk kan het dan toch via UPS.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wromsi
Famous schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:01:
Blij dat ik hem dus bij Apple zelf heb besteld.
Nog niets gehoord op mijn vraag om het bezorgadres aan te passen.. Hopelijk kan het dan toch via UPS.
Zou voor de zekerheid even bellen met de Apple Store klantenservice (0800 0200 570). Kan mijn bestelling via de website niet meer aanpassen dus grote kans dat het telefonisch ook niet kan, maar niet geschoten is altijd mis :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou de phonehouse in het noorden maar 1 zwarte iPhone binnen krijgen, geloof je dit nou zelf 😂

Please, plaats de foto's of zeg gewoon niets meer.

• Denman
  • Laatst online: 23:37
Joshoon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:50:
[...]

Er is tot nu toe al een heleboel geroepen, maar dit is tot nu toe wel de grootste bullshit die ik gelezen of gehoord heb 8)7

Zonder pics geloof ik hier echt geen reet van. Ik snap dan ook niet wat de reden is achter het posten van dit soort nonsens.

Join het GoT Pulse-Team!

• R3M1
  • Laatst online: 05-10 10:33
Denman schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:11:
[...]
Ik snap dan ook niet wat de reden is achter het posten van dit soort nonsens.
Wellicht omdat dit topic erg hijgerig is over wanneer men uiteindelijk de iPhone krijgt ... alsof de wereld vergaat als de levering vertraagd is.

Het is maar een telefoon |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
R3M1 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:16:
[...]

Wellicht omdat dit topic erg hijgerig is over wanneer men uiteindelijk de iPhone krijgt ... alsof de wereld vergaat als de levering vertraagd is.

Klopt het is maar een telefoon.

Tuurlijk er zijn belangrijkere dingen in het leven, maar als ik eens in de 3 jaar 1000€ aftik voor een nieuwe mobiel dan mag ik daar toch wel naar uitkijken en en vanuit gaan dat als alle winkels en verkoopkanalen schreeuwen dat hij de 16de of de 17de er is toch wel een beetje checken of alles goed gaat of niet

• Thomas18GT
Joshoon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:43:
[...]

In zijn filiaal zijn in totaal 7 iPhones binnen gekomen (voornamelijk zilver en rose) terwijl er 30 pre-orders staan, 7 daarvan zijn voor zwart.
Tsja, het zegt ook niet zoveel over de rest, alleen over die filialen. Met 30 bestellingen zal Apple ze ook niet erg serieus nemen. Hier in de straat ken ik al meer mensen die hem hebben besteld (bij wijze van :+ ). Niet zo gek dat ze de minder geliefde kleuren krijgen dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Remco V schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:06:
[...]

Zou voor de zekerheid even bellen met de Apple Store klantenservice (0800 0200 570). Kan mijn bestelling via de website niet meer aanpassen dus grote kans dat het telefonisch ook niet kan, maar niet geschoten is altijd mis :P
Mijn held :D _/-\o_
zojuist is het door een medewerker aangepast! Ze sprak niet helemaal goed Nederlands maar ach, goed geholpen. Lijkt wel beetje op Microsoft om elke keer excuses en weet ik het allemaal te zeggen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Laatst online: 16:50
R3M1 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:16:
[...]

Laten we heel eerlijk zijn: het hebben van de nieuwste iPhone is natuurlijk echt iets voor liefhebbers en dus is het een big thing. Bovendien is het natuurlijk ook wel een beetje een stijlicoon. Je zit in de trein en hebt als een van de eersten een nieuwe smartphone in handen.

Wij consumenten zijn ijdele wezens. Inclusief ikzelf. Maar dat komt omdat ik altijd de nieuwste functies wil hebben. En ja, als ik mijn iPhone 7 Plus liever volgende week op kan pikken in Amsterdam dan dat ik tot oktober moet wachten, doe ik dat ook. Gewoon, omdat geduld zo'n eigenschap is waar ik er maar weinig van heb. :)

• Famous
Dennisweb schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:23:
[...]

Laten we heel eerlijk zijn: het hebben van de nieuwste iPhone is natuurlijk echt iets voor liefhebbers en dus is het een big thing. Bovendien is het natuurlijk ook wel een beetje een stijlicoon. Je zit in de trein en hebt als een van de eersten een nieuwe smartphone in handen.

Wij consumenten zijn ijdele wezens. Inclusief ikzelf. Maar dat komt omdat ik altijd de nieuwste functies wil hebben. En ja, als ik mijn iPhone 7 Plus liever volgende week op kan pikken in Amsterdam dan dat ik tot oktober moet wachten, doe ik dat ook. Gewoon, omdat geduld zo'n eigenschap is waar ik er maar weinig van heb. :)
Het is bijna niet te zien het verschil en vind het stijlicoon dan ook wel meevallen.
Ik heb ook gekocht maar ik zit nooit in de trein of houd hem in de handen van 'kijk mij eens..'.

Als je hem kwijt wil raken moet je dat vooral doen.

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-09 19:06
Toch maar een Plus Black 32gb besteld bij coolblue. Alles voor oktober vind ik een meevaller.

• Denman
  • Laatst online: 23:37
SpoekGTi schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:20:
[...]

Klopt het is maar een telefoon.

Tuurlijk er zijn belangrijkere dingen in het leven, maar als ik eens in de 3 jaar 1000€ aftik voor een nieuwe mobiel dan mag ik daar toch wel naar uitkijken en en vanuit gaan dat als alle winkels en verkoopkanalen schreeuwen dat hij de 16de of de 17de er is toch wel een beetje checken of alles goed gaat of niet
Kennelijk kan je daar dus niet van uit gaan. Wat denk je dan, dat retailers op hun website gaan roepen: "misschien kunnen wij je iPhone 16 september leveren!". Geloof me, dat is niet goed voor de verkoopcijfers.
En doen zij het niet dan doet de concurrentie 't het wel. Het draait maar om 1 ding: die pegels van de consument ontfutselen, maakt niet uit hoe.

Aannames zijn funest, wijze les.

En het is inderdaad maar een telefoon, geen voedselpakket.

Join het GoT Pulse-Team!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:22
Pfff. Wanneer zou Apple een trackingcode sturen?
Wachtend duurt lang :(

Haters everywhere but I don’t really care

• Famous
matthijst schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:32:
Morgenavond..

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Iemand al AMP sms'jes en/of e-mailtjes gekregen?

• Backspace-NL

Backspace-NL

New and Improved!

Chrisjuh_15 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:39:
Nee. Zodra ik er een heb laat ik het wel even weten.

Verwijderd

Vrouw heeft net te zien gekregen dat haar toestel niet op voorraad is. Via mijnbestellig.kpn.nl . Bij mijn 7 plus jetblack staat er nog niks. Dus duimen maar!

Verwijderd

Chrisjuh_15 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:39:
nope

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Gelukkig ben ik niet de enige die spatstisch zit te F5'en in m'n Gmail dan :p

• beats72
matthijst schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:32:
De link van mijn hoesje kwam 2dagen op voorhand avonds, als het terug zo is komt hij vanavond :D

• naman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-08-2020
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:42:
Vrouw heeft net te zien gekregen dat haar toestel niet op voorraad is. Via mijnbestellig.kpn.nl . Bij mijn 7 plus jetblack staat er nog niks. Dus duimen maar!
Staat bij mij nog steeds de volgende tekst bij stap 1 Controleren bestelling:

Bedankt voor uw reservering van de Apple iPhone 7 Plus 128GB, Jet Black. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Wij houden u op de hoogte via e-mail en sms.

Verwijderd

naman schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:44:
[...]

Staat bij mij nog steeds de volgende tekst bij stap 1 Controleren bestelling:

Bedankt voor uw reservering van de Apple iPhone 7 Plus 128GB, Jet Black. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Wij houden u op de hoogte via e-mail en sms.
Zelfde tekst heb ik ook bij mijn order :)

Verwijderd

Chrisjuh_15 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:43:
hahaha nee dat sowieso niet, voorlopig gaan we nog even door 8)7

• ludacrash
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:44:
[...]

Zelfde tekst heb ik ook bij mijn order :)
Bij mij staat er al wel "Uw bestelling wordt verwerkt door ons magazijn."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Famous
Chrisjuh_15 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:43:
Is gewoon push dus je hoeft niet te refreshen :+

• naman
ludacrash schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:45:
[...]

Bij mij staat er al wel "Uw bestelling wordt verwerkt door ons magazijn."
Sinds wanneer? Ik denk dat wij dat dan ook heel binnenkort te zien zullen krijgen! Ik heb mijn order om 9:37 geplaatst bij KPN. Gesproken met een medewerker die zei dat ik wel heel vroeg was.
Er zijn die gehele dag (9 sept) duizenden orders binnengekomen bij KPN.

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Famous schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:46:
[...]

Is gewoon push dus je hoeft niet te refreshen :+
En het toch doen he :Y)

• ludacrash
naman schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:48:
[...]

Sinds wanneer? Ik denk dat wij dat dan ook heel binnenkort te zien zullen krijgen! Ik heb mijn order om 9:37 geplaatst bij KPN. Gesproken met een medewerker die zei dat ik wel heel vroeg was.
Er zijn die gehele dag (9 sept) duizenden orders binnengekomen bij KPN.
Sinds vanmiddag uur of 2 staat dat er. Heb zelf bestelling om 9:25 geplaatst. Gaat om een i7 128GB zilver.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naman
ludacrash schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:50:
[...]

Sinds vanmiddag uur of 2 staat dat er. Heb zelf bestelling om 9:25 geplaatst. Gaat om een i7 128GB zilver.
Ik de i7 Jet Black 128GB.

Met "Controle van bestelling" neem ik aan dat ze je BKR checken. Misschien dat het daarom allemaal zo lang duurt en vage volgorde's

• Justdoit
  • Laatst online: 01-10 12:11
Ff een update, voor de grap weer eens met Coolblue gebeld over de status.
Ik ben een van de eersten die heeft besteld (joh, was er ook wel heel vroeg bij :-)) en wordt naar verwachting gewoon zaterdag 17 september geleverd. Wiehoeeeee

Acties:
  • +2 Henk 'm!
net ook ff Coolblue gebeld, ik schijn een zeer grote kans te hebben op de 1 miljoen met de komende Staatsloterij..... wiehoeeee

Verwijderd

Geert1976 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:00:
net ook ff Coolblue gebeld, ik schijn een zeer grote kans te hebben op de 1 miljoen met de komende Staatsloterij..... wiehoeeee
wordt dan maar een staatslot kopen als je vrijdag je telefoon in je handen krijg

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 07-10 11:51
Zijn er ook nog mensen die naar de Apple Store gaan zonder reservering? Ik zit te twijfelen, maar het is alweer even geleden dat ik het heb gedaan. Bestaat de "hype" nog wel? Hoe laat zal ik er ongeveer moeten zijn om nog een Plus model te kunnen bemachtigen?

• LegeBoekenkast
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:44
Rprp schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:07:
Zijn er ook nog mensen die naar de Apple Store gaan zonder reservering? Ik zit te twijfelen, maar het is alweer even geleden dat ik het heb gedaan. Bestaat de "hype" nog wel? Hoe laat zal ik er ongeveer moeten zijn om nog een Plus model te kunnen bemachtigen?
Heb gehoord van een medewerker bij de lokale Amac vestiging dat de eerste batch compleet gereserveerd is voor mensen aan de deur. Dus hoe vroeger je erbij bent, hoe beter. Weet niet of ze dat bij de Apple store ook doen.

[ Voor 4% gewijzigd door LegeBoekenkast op 14-09-2016 19:10 ]

• Famous
LegeBoekenkast schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:09:
[...]

Heb gehoord van een medewerker bij de lokale Amac vestiging dat de eerste batch compleet gereserveerd is voor mensen aan de deur. Dus hoe vroeger je erbij bent, hoe beter. Weet niet of ze dat bij de Apple store ook doen.
Heb gehoord dat mijne vrijdag lekker lui op mijn werk afgeleverd gaat worden :D

• Kjellzw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 15:07
Justdoit schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:57:
Ff een update, voor de grap weer eens met Coolblue gebeld over de status.
Ik ben een van de eersten die heeft besteld (joh, was er ook wel heel vroeg bij :-)) en wordt naar verwachting gewoon zaterdag 17 september geleverd. Wiehoeeeee
Dan ben ik heel benieuwd welk toestel je hebt besteld en hoelaat je de bevestiging in de mail kreeg. :9~
Pagina: 1 ... 9 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.