Ik wil dit ook weten.... telllll meGeert1976 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:00:
net ook ff Coolblue gebeld, ik schijn een zeer grote kans te hebben op de 1 miljoen met de komende Staatsloterij..... wiehoeeee
Morgen waarschijnlijk. Als je een UPS My Choice profiel aanmaakt kan het zijn dat hij hier eerder in staat. Aan de hand van je adresgegevens kun je zien of er zendingen zijn gepland voor de komende dagen.matthijst schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:32:
Pfff. Wanneer zou Apple een trackingcode sturen?
Wachtend duurt lang
Omdat ik nummerbehoud heb aangevraagd via Vodafone gaat het 2 a 3 dagen langer duren.
De rest is lekker sarcastisch bezig maargoed, heb om 09:07 besteld en 09:08 de bevestiging ontvangen. Voor een iPhone 7 32GB zwart.Kjellzw schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:14:
[...]
Dan ben ik heel benieuwd welk toestel je hebt besteld en hoelaat je de bevestiging in de mail kreeg.
In de app met CC zeker?Justdoit schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:23:
[...]
De rest is lekker sarcastisch bezig maargoed, heb om 09:07 besteld en 09:08 de bevestiging ontvangen. Voor een iPhone 7 32GB zwart.
Hier 9:13 besteld
9:14 orderbevestiging
14:00 (ongeveer) officieel bevestiging
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Nee via Coolblue website middels iDEAL en zakelijk account.Famous schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:25:
[...]
In de app met CC zeker?
Hier 9:13 besteld
9:14 orderbevestiging
14:00 (ongeveer) officieel bevestiging
Ja klopt, ik denk dat het de zenuwen zijn.Justdoit schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:23:
[...]
De rest is lekker sarcastisch bezig maargoed, heb om 09:07 besteld en 09:08 de bevestiging ontvangen. Voor een iPhone 7 32GB zwart.

Zelf hoop ik ook ontzettend dat mijn iPhone 7 Plus 128GB Gitzwart 17-9-2016 afgeleverd gaat worden, zeker nu mijn huidige telefoon sinds gisteren niet meer te gebruiken is door een gebroken LCD.

Gaan de Apple Store winkels in Nederland niet om middernacht open toevallig, donderdagavond? Dan is het misschien mogelijk zonder reservering een toestel te bemachtigen
Hier had uw reclame kunnen staan.
vrijdagochtend 0800uEiríkr schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:26:
Gaan de Apple Store winkels in Nederland niet om middernacht open toevallig, donderdagavond? Dan is het misschien mogelijk zonder reservering een toestel te bemachtigen
Moet je op voorhand al aangemaakt hebben je moet 2-5 werkdagen wachten voor je de code krijgt thuis om je account te activeren.Remco V schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:20:
[...]
Morgen waarschijnlijk. Als je een UPS My Choice profiel aanmaakt kan het zijn dat hij hier eerder in staat. Aan de hand van je adresgegevens kun je zien of er zendingen zijn gepland voor de komende dagen.
Volgens mij is dit al eerder gezegd, maar doordat NL dit keer voor het eerst bij de eerste groep landen zit gaat dit niet gebeuren. In de US gaat de verkoop om 00:00 van start, dan is het voor NL niet mogelijk om de toestellen voor die tijd te verkopen. Naar verwachting zal dat dus rond 08:00 Nederlandse tijd zijn.Eiríkr schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:26:
Shit, net mn iPhone 6+ kapot laten vallen, nu maar hopen dat er vrijdag geleverd gaat worden
iPhone 7+ 128 gb zwart
iPhone 7+ 128 gb zwart
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare
Zijn er hier uberhoubt mensen met een 7 Plus die het toestel vrijdag/zaterdag krijgen? mijn status is nog gewoon 26-28 sept "artikelen worden verwerkt"
9-9 besteld om 9:12
Dan geloof je het nietDenman schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:11:
[...]
Er is tot nu toe al een heleboel geroepen, maar dit is tot nu toe wel de grootste bullshit die ik gelezen of gehoord heb![]()
Zonder pics geloof ik hier echt geen reet van. Ik snap dan ook niet wat de reden is achter het posten van dit soort nonsens.
Zoals het er nu naar uit ziet krijgt echt vrijwel niemand een Plus toestel aanstaande vrijdag.symen89 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:31:
Zijn er hier uberhoubt mensen met een 7 Plus die het toestel vrijdag/zaterdag krijgen? mijn status is nog gewoon 26-28 sept "artikelen worden verwerkt"
Bij iedereen lijkt deze niet geleverd te worden, maar dat weet ik niet zeker
[ Voor 36% gewijzigd door Joshoon op 14-09-2016 19:36 ]
Ter info voor de KPN bestellers!
Zojuist is mijn bestelstatus aangepast naar: uw gegevens zijn goedgekeurd.

Bestelling:
Zaterdag 10-9-2016 09:05
iPhone 7 32gb Black

Bestelling:
iPhone 7 32gb Black
Verwijderd
Ik heb dit zojuist gewoon aangemaakt hoor, zonder code thuisbeats72 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:28:
[...]
Moet je op voorhand al aangemaakt hebben je moet 2-5 werkdagen wachten voor je de code krijgt thuis om je account te activeren.
Zit zelf te wachten op de iPhone 6s 32 gb, maar zie dat hij bij de meeste providers nog steeds te krijgen is in 16 gb en nog geen 32 gb.
Net gechat met iemand van T-Mobile, maar daar weten ze ook nog van niks.
Beetje zonde om nu een 16gb te kiezen, terwijl hij binnenkort voor 32 gb voor hetzelfde geld is...waarom moet dat zo lang duren en zo vaag zijn?
Beetje zonde om nu een 16gb te kiezen, terwijl hij binnenkort voor 32 gb voor hetzelfde geld is...waarom moet dat zo lang duren en zo vaag zijn?
Verwijderd
[[url=https://postimg.org/image/vi2yhmvdn/[/url]]
Bestelling:
Zaterdag 9-9-2016 09:30
iPhone 7 128 Black
Bestelling:
Zaterdag 9-9-2016 09:30
iPhone 7 128 Black
http://www.apple.com/nl/s...-32gb-spacegrijs#00,12,20Daejji schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:39:
Zit zelf te wachten op de iPhone 6s 32 gb, maar zie dat hij bij de meeste providers nog steeds te krijgen is in 16 gb en nog geen 32 gb.
Tadaa!
rMBP M3 16" rMBP M1 13" iPhone 14 Pro AWU3 AirPods Pro
Die krijg je nog welVerwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:37:
[...]
Ik heb dit zojuist gewoon aangemaakt hoor, zonder code thuis
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
ik krijg m'n foto niet in de upload maar sta sinds vanmiddag op:
Bestelling is verstuurd 🙄
Bestelling is verstuurd 🙄
Handig zo met je bestelnummer enz
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Ik heb een paar uurtjes later besteld alleen mijn status is sinds vanmiddag veranderd naar:sth313 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:37:
Ter info voor de KPN bestellers!
[afbeelding]
Bestelling:
iPhone 7 32gb Black
De Apple iPhone 7 32GB, Black is op dit moment niet op voorraad. Wij houden u op de hoogte per e-mail en sms.
Ik zie het nou tog wel een beetje somber in...
Dat is wel heel speciaal.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:45:
Nog meer mensen?
Om welke iPhone 7 gaat het?
Account was geen probleem maar als ik dan wil traceren via My choice komt er deze mededeling op "Welkom terug. Nog één stap te gaan en u bent lid van UPS My Choice®. Voer uw activeringscode in en selecteer Uw lidmaatschap nu verifiëren om uw registratie te voltooien."Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:37:
[...]
Ik heb dit zojuist gewoon aangemaakt hoor, zonder code thuis
Opvallend veel kapotte iPhones zo vlak voor een release. Daar zou ik weleens wat cijfers van willen zien van verzekeraars....
http://www.rtlnieuws.nl/n...ing-direct-532-euro-boete
Haters everywhere but I don’t really care
Ooh lekker is dat. Ik heb net een claim lopen voor waterschade in mijn 6s Plus.matthijst schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:51:
Opvallend veel kapotte iPhones zo vlak voor een release. Daar zou ik weleens wat cijfers van willen zien van verzekeraars....
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Thanks.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:50:
7 128 gb black (geen plus)
Op zich best apart, want hoofdkantoor van PH vertelde vanmiddag nog dat er zo weinig leveringen waren (ook bij providers), dat ze weinig mensen blij konden maken met een toestel.
Of ze hebben een flinke levering gehad, of je was er flink op tijd bij
Wanneer had je besteld?
Die status had ik vanmiddag ook tussen pak hem beet 10:00 en 19:00 uurVerwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:47:
[...]
Ik heb een paar uurtjes later besteld alleen mijn status is sinds vanmiddag veranderd naar:
De Apple iPhone 7 32GB, Black is op dit moment niet op voorraad. Wij houden u op de hoogte per e-mail en sms.
Ik zie het nou tog wel een beetje somber in...
Verwijderd
Ik ga er vanuit dat de grotere providers en ketens als Coolblue genoeg voorraad hebben voor mensen die er vroeg bij waren (eerste uur?)
Ik heb m vrijdag besteld om 09:30
Hoop dat ik morgen bevestiging krijg van de media markt in Eindhoven Ekkersrijt. Heb em de 9e om 9:20 uur gepreorderd daar met afhalen de winkel. Erg benieuwd!!
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods Pro 3| Synology DS220+
Verwijderd
Duimen dan maar!!sth313 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:53:
[...]
Die status had ik vanmiddag ook tussen pak hem beet 10:00 en 19:00 uur
Erg vroeg dus, dat speelt sowieso ook een rol.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:54:
Ik ga er vanuit dat de grotere providers en ketens als Coolblue genoeg voorraad hebben voor mensen die er vroeg bij waren (eerste uur?)
Hoor net dat Vodafone in Hoogezand ook een flinke doos met iPhones heeft binnen gekregen.
Is echt niks van te zeggen welke winkel hoeveel voorraad krijgt, hangt puur van Apple af. Hoop voor je dat je hem snel krijgt, je bent er iig wel vroeg bij geweestVerwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:54:
Verwijderd
Jij hoort wel veelJoshoon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:57:
Hoor net dat Vodafone in Hoogezand ook een flinke doos met iPhones heeft binnen gekregen.
Verwijderd
😂😂 en uiteindelijk weten allemaal nog altijd niets meer dan de rest vd week! We zullen het morgen wel in de mail krijgen
Nouja je kan zeggen wat je wilt, maar als deze informatie (wat overigens allemaal vanuit medewerkers van PH komt, en het hoofdkantoor van PH) klopt, dan vind ik het erg lullig dat T-Mobile hun levertijd er niet op aan past, want dat 'vanaf 16.09' kunnen zij dan niet waar maken, vooral niet als je pas de 11e hebt besteld.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:03:
[...]
😂😂 en uiteindelijk weten allemaal nog altijd niets meer dan de rest vd week! We zullen het morgen wel in de mail krijgen
Maar goed, het is allemaal gissen, ook vanuit PH, want hun zijn net zoals de rest afhankelijk van Apple.
2 jaar geleden was het precies het zelfde liedje, en moest ik langer wachten op mijn iPhone 6, tot er plots een exemplaar voor mij klaar lag bij PH, wat overigens ook 1 van de weinige was.
In principe klopt "vanaf 16-09" altijd. De iPhones worden vanaf 16-09 officieel verkocht dus ook resellers kunnen ze aanbieden vanaf de 16e. Als de reseller jouw iPhone vervolgens pas in oktober kan leveren is het nog altijd "vanaf 16-09". Dit is gewoon pure marketing, met het lokken van de koper als enige reden.Joshoon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:08:
[...]
Nouja je kan zeggen wat je wilt, maar als deze informatie (wat overigens allemaal vanuit medewerkers van PH komt, en het hoofdkantoor van PH) klopt, dan vind ik het erg lullig dat T-Mobile hun levertijd er niet op aan past, want dat 'vanaf 16.09' kunnen zij dan niet waar maken, vooral niet als je pas de 11e hebt besteld.
Maar goed, het is allemaal gissen, ook vanuit PH, want hun zijn net zoals de rest afhankelijk van Apple.
2 jaar geleden was het precies het zelfde liedje, en moest ik langer wachten op mijn iPhone 6, tot er plots een exemplaar voor mij klaar lag bij PH, wat overigens ook 1 van de weinige was.
Als je echt zeker wilt zijn van een timeframe kun je het beste direct bij Apple bestellen. Apple kan - als enige - redelijk accuraat aangeven wanneer de levering plaatsvindt.
Ja daar heb je een punt.Remco V schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:12:
[...]
In principe klopt "vanaf 16-09" altijd. De iPhones worden vanaf 16-09 officieel verkocht dus ook resellers kunnen ze aanbieden vanaf de 16e. Als de reseller jouw iPhone vervolgens pas in oktober kan leveren is het nog altijd "vanaf 16-09". Dit is gewoon pure marketing, met het lokken van de koper als enige reden.
Als je echt zeker wilt zijn van een timeframe kun je het beste direct bij Apple bestellen. Apple kan - als enige - redelijk accuraat aangeven wanneer de levering plaatsvindt.
Medewerker bij T-Mobile vertelde dat hij uiteindelijk begin volgende week wel bij mij bezorgd zou moeten worden.
Maar ook daarbij zei hij dat dat gissen is.
Die gasten weten niet veel meer dan ons
Dan is de kans al klein dat hij überhaupt vrijdag kan komen, ze hebben namelijk wel tijd nodig voor het plannen.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:42:
ik geef het op voor vandaag, geen nieuws van t-mobile/amp. Morgen weer nieuwe kansen.
Maar de avond is nog niet voorbij
Grappenmaker, als ik NU een gewoon toestel met abonnement bij Coolblue bestel dan heb ik hem morgen via AMP in huis. Dat is tegenwoordig prima geregeldJoshoon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:43:
[...]
Dan is de kans al klein dat hij überhaupt vrijdag kan komen, ze hebben namelijk wel tijd nodig voor het plannen.
Maar de avond is nog niet voorbij
[ Voor 4% gewijzigd door Koekenbakkertje op 14-09-2016 20:49 ]
Hier ook nog steeds niks via AMP...
Geduld is een schone zaak, maar soms erg lastig!
Geduld is een schone zaak, maar soms erg lastig!
Haha ja, maar wil hem niet los kopen...
Waarom ga je niet voor een goeie tweedehands? Heb je een 64GB en hou je nog geld over ook. Er staan er nu maar zat te koop, sommige van nog geen half jaar oud..Daejji schreef op woensdag 14 september 2016 @ 19:39:
Mijn 6s 64GB in Nieuwstaat vandaag verkocht voor 575,-...van januari 2016...
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ik hoop het!Koekenbakkertje schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:47:
[...]
Grappenmaker, als ik NU een gewoon toestel met abonnement bij Coolblue bestel dan heb ik hem morgen via AMP in huis. Dat is tegenwoordig prima geregeldAls T-Mobile hem voor morgen einde dag maar bij AMP heeft aangemeld en gebracht krijg jij hem vrijdag gewoon thuis
Ik had van anderen gelezen dat ze vorig jaar op woensdag avond dan een mail van AMP binnen gekregen, en de jaren daarvoor rond de middaguren.
Dat kan maar AMP kan vrij snel schakelen. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. De andere kant is natuurlijk wel hoe groot is de capaciteit van AMP. Zij bezorgen voor overheden, gsmwinkels en providers en dat soort dingen.... Dus op een bepaald moment is ook een route vol. Dus hoe eerder aangemeld bij AMP hoe groter de kans op snelle bezorging ;-)Joshoon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:01:
[...]
Ik hoop het!
Ik had van anderen gelezen dat ze vorig jaar op woensdag avond dan een mail van AMP binnen gekregen, en de jaren daarvoor rond de middaguren.
Nee maar het is wel vreemd dat het de voorgaande jaren op die manier ging, en dat het nu ineens anders zou moeten zijn.Koekenbakkertje schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:03:
[...]
Dat kan maar AMP kan vrij snel schakelen. Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. De andere kant is natuurlijk wel hoe groot is de capaciteit van AMP. Zij bezorgen voor overheden, gsmwinkels en providers en dat soort dingen.... Dus op een bepaald moment is ook een route vol. Dus hoe eerder aangemeld bij AMP hoe groter de kans op snelle bezorging ;-)
Lijkt mij meer een voorbode dat er iets niet helemaal klopt
Dat is een invulling en dat weet je niet zeker. Coolblue zegt toch ook pas op dag X te kunnen bevestigen en de afspraken definitief te maken. Wie zegt jou dat T-Mobile überhaupt al voorraad heeft? In dit topic is het een hele hoop gegis. Dat is wmb ook de charme van dit topic. We weten echter helemaal niks tot dat het vrijdag is (of nou ja donderdagavond 22:00 uur) gok ik.Joshoon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:05:
[...]
Nee maar het is wel vreemd dat het de voorgaande jaren op die manier ging, en dat het nu ineens anders zou moeten zijn.
Lijkt mij meer een voorbode dat er iets niet helemaal klopt
Dat is ook wel zo inderdaad.Koekenbakkertje schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:08:
[...]
Dat is een invulling en dat weet je niet zeker. Coolblue zegt toch ook pas op dag X te kunnen bevestigen en de afspraken definitief te maken. Wie zegt jou dat T-Mobile überhaupt al voorraad heeft? In dit topic is het een hele hoop gegis. Dat is wmb ook de charme van dit topic. We weten echter helemaal niks tot dat het vrijdag is (of nou ja donderdagavond 22:00 uur) gok ik.
Maar het is gewoon vreemd dat het dit jaar dan ineens anders gaat, dat duidt toch wel op iets...
Op T-Mobile forum gaven mensen ook al aan dat als er vandaag niets binnen kwam, dat we het deze week wel voor gezien kunnen houden.
Heeft er niets mee te maken hoor (in mijn geval).Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:15:
Pessimisme heet zoiets 😀
Ik bekijk gewoon de feiten en de informatie die ik tegen kom
[ Voor 6% gewijzigd door Joshoon op 14-09-2016 21:20 ]
Verwijderd
Zojuist weer weet ik hoe lang aan de lijn gezeten met KPN om de fout recht te zetten welke zij gemaakt hebben. Men zegt dat de orders die geannuleerd zijn weer met voorrang uitgeleverd gaan worden. Ik ben heel erg benieuwd.
Verwijderd
Dit is natuurlijk het eerste jaar dat nederland bij de eerste groep landen zit bij release levering.Joshoon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:11:
[...]
Dat is ook wel zo inderdaad.
Maar het is gewoon vreemd dat het dit jaar dan ineens anders gaat, dat duidt toch wel op iets...
Op T-Mobile forum gaven mensen ook al aan dat als er vandaag niets binnen kwam, dat we het deze week wel voor gezien kunnen houden.
En daarbij komt nog ook dat Apple ervoor gekozen heeft om niet de verkoop/aanlever cijfers bekent te maken dit jaar.
Dus ook voor providers/leveranciers is er veel onzekerheid en kunnen ze minder van tevoren regelen.
Ja die onzekerheid is overal dik te merkenVerwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:25:
[...]
Dit is natuurlijk het eerste jaar dat nederland bij de eerste groep landen zit bij release levering.
En daarbij komt nog ook dat Apple ervoor gekozen heeft om niet de verkoop/aanlever cijfers bekent te maken dit jaar.
Dus ook voor providers/leveranciers is er veel onzekerheid en kunnen ze minder van tevoren regelen.
We zitten nu inderdaad bij de eerste lichting, maar hoezo zou dan volgens jou het leveringsproces anders moeten verlopen?
Dat ik mijn telefoon bij Coolblue heb besteld betekent dat, indien ze hem gelijk op voorraad hebben, ik hem een dag later zal krijgen (17-9-2016). Aan de ene kant is het natuurlijk weer een dag langer wachten, maar ik zie het ook als iets heel handigs.
Als ik vanuit dit topic te horen krijg dat mijn uitvoering (i7 + 128GB JB) door verschillende mede-tweakers is ontvangen vergroot dit de kans met 99.9% dat ik hem de volgende dag zal krijgen. Andersom is dit natuurlijk ook gelijk antwoord op vrijdag als dit niet gebeurd.
Als ik vanuit dit topic te horen krijg dat mijn uitvoering (i7 + 128GB JB) door verschillende mede-tweakers is ontvangen vergroot dit de kans met 99.9% dat ik hem de volgende dag zal krijgen. Andersom is dit natuurlijk ook gelijk antwoord op vrijdag als dit niet gebeurd.
Is niet veel ( weet niet hoe serieus we het moeten nemen ) chat met KPN ( dame gaf aan dat de telefoon gewoon vrijdag wordt geleverd.

Gaat om IPhone 7 plus black 128GB

[ Voor 8% gewijzigd door Tidus-X op 14-09-2016 21:30 ]
Sommige kleuren, dus dat is gitzwart en de matzwarte begrijp ik dan?Tidus-X schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:30:
Is niet veel ( weet niet hoe serieus we het moeten nemen ) chat met KPN ( dame gaf aan dat de telefoon gewoon vrijdag wordt geleverd.
[afbeelding]
Heb een klein vermoeden hoe dit topic gaat verlopen.. Afgelopen release topics altijd gevolgd en het is net als nu vol hooggespannen verwachtingen tot het releasemoment. Dan maken alle leveranciers/providers er een zooitje van. Ze houden dan kunstmatig schaarste aan, hebben hun zaakjes niet op orde, doen valse beloften etc. etc. Dan komen de eerste verhalen om te annuleren en na ongeveer een maandje is iedereen tevreden met zijn nieuwe toestel, de een iets eerder dan de ander.
Feit is gewoon dat het een zeer complexe (logistieke) operatie is die mede door de gebrekkige informatie voorziening vanuit Apple het er niet makkelijker op maakt. De piekbelasting voor partijen die de iPhone 7 verkopen, alleen al qua customer service en andere aanvragen zijn nou eenmaal lastig te managen. Trust me, elke partij wil leveren wat ze verkopen en niemand is de boel bewust aan het traineren omdat 'wij' als tweaker zijnde met swart wachten op dit toestel. Alle grote NL spelers willen uitleveren maar als er dan een partij is om boos op te worden is dat voornamelijk Apple vanwege het gebrek aan toestellen en informatie. Ok, en het is slordig dat webcare medewerkers domme uitspraken doen maar die volgen ook gewoon blind de standaard protocollen.
Begrijp me niet verkeerd, ik wacht ook gewoon in spanning af en wil mijn toestel dat ik bij bol.com besteld heb ook graag als een van de eerste binnen hebben maar soms is het ook gewoon beter om geduld te hebben. Ook al is dat heel lastig als je ziet dat er elders wel toestellen verzonden worden.
Heb mijn iphone 7 128 gb matzwart bij bol.com besteld, als 1 v/d eersten op vrijdagmorgen en hoop dat hij as vrijdag of anders maandag geleverd gaat worden.
Feit is gewoon dat het een zeer complexe (logistieke) operatie is die mede door de gebrekkige informatie voorziening vanuit Apple het er niet makkelijker op maakt. De piekbelasting voor partijen die de iPhone 7 verkopen, alleen al qua customer service en andere aanvragen zijn nou eenmaal lastig te managen. Trust me, elke partij wil leveren wat ze verkopen en niemand is de boel bewust aan het traineren omdat 'wij' als tweaker zijnde met swart wachten op dit toestel. Alle grote NL spelers willen uitleveren maar als er dan een partij is om boos op te worden is dat voornamelijk Apple vanwege het gebrek aan toestellen en informatie. Ok, en het is slordig dat webcare medewerkers domme uitspraken doen maar die volgen ook gewoon blind de standaard protocollen.
Begrijp me niet verkeerd, ik wacht ook gewoon in spanning af en wil mijn toestel dat ik bij bol.com besteld heb ook graag als een van de eerste binnen hebben maar soms is het ook gewoon beter om geduld te hebben. Ook al is dat heel lastig als je ziet dat er elders wel toestellen verzonden worden.
Heb mijn iphone 7 128 gb matzwart bij bol.com besteld, als 1 v/d eersten op vrijdagmorgen en hoop dat hij as vrijdag of anders maandag geleverd gaat worden.
[ Voor 3% gewijzigd door BertP op 14-09-2016 21:35 ]
Nee sommige kleuren niet JB en mat zwart immers dat zijn geen kleurenJoshoon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:32:
[...]
Sommige kleuren, dus dat is gitzwart en de matzwarte begrijp ik dan?
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
SpoekGTi schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:33:
[...]
Nee sommige kleuren niet JB en mat zwart immers dat zijn geen kleuren

Zolang je niks zwart op wit hebt vanuit Apple en/of een provider zijn het geen feitenJoshoon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:19:
[...]
Heeft er niets mee te maken hoor (in mijn geval).
Ik bekijk gewoon de feiten en de informatie die ik tegen kom
En nee, een vaag Word documentje zonder adressering of stamp is geen geldig feit
Tot nu toe is alles giswerk geweest. Zoals eerder aangehaald weten we pas vrijdag meer.
Nee maar ik kan je verzekeren dat het wel gewoon bericht was van het hoofdkantoor van TPH.Denman schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:44:
[...]
Zolang je niks zwart op wit hebt vanuit Apple en/of een provider zijn het geen feiten
En nee, een vaag Word documentje zonder adressering of stamp is geen geldig feit
Tot nu toe is alles giswerk geweest. Zoals eerder aangehaald weten we pas vrijdag meer.
Maar zoals je zelf ook al aangeeft is het giswerk, alhoewel het hoofdkantoor vaak wel iets meer weet dan de gemiddelde consument natuurlijk.
Ik ga er van uit dat wanneer een bedrijf als Coolblue of KPN/T-Mobile/Vodafone niet weet hoeveel toestellen ze krijgen dat geen enkele andere partij dat wel weet. (Behalve Apple zelf natuurlijk)Joshoon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:51:
[...]
Nee maar ik kan je verzekeren dat het wel gewoon bericht was van het hoofdkantoor van TPH.
Maar zoals je zelf ook al aangeeft is het giswerk, alhoewel het hoofdkantoor vaak wel iets meer weet dan de gemiddelde consument natuurlijk.
Geen idee.Kjellzw schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:53:
[...]
Ik ga er van uit dat wanneer een bedrijf als Coolblue of KPN/T-Mobile/Vodafone niet weet hoeveel toestellen ze krijgen dat geen enkele andere partij dat wel weet. (Behalve Apple zelf natuurlijk)
We gaan het zien
Als ik het goed begrijp is er, behalve vanuit kpn zelf, geen verkoper die directe leveren nu nog aanbiedt?
Verwijderd
Met direct bedoel je vanaf de 16e neem ik aan?Hoiz schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:59:
Als ik het goed begrijp is er, behalve vanuit kpn zelf, geen verkoper die directe leveren nu nog aanbiedt?
Je zal overal ib de wachtrij komenz tenzij je rose, goud of zilver besteld in de non-plus versie, denk ik zo.
Duurt dat lang he zon week
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ja best wel eigenlijk

Haha behoorlijk! Overigens maakt dit topic het wel een stuk beter, zo weet ik tenminste dat ik niet de enige ben die zit te wachten op zn nieuwe speelgoed
Verwijderd
Ik vind wachten niet erg, als je maar weet of je wacht tot vrijdag -of tot ergens in november-...
Ik denk wel dat we mekaar wel eerlijk moeten aankijken en kunnen zeggen dat we eigenlijk wel gewoon professionele hulp nodig hebben of niet?
Toen de 6 uitkwam kon ik in oktober een willekeurige winkel inlopen om er eentje te kopen hoor. Niet overdrijven.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:10:
Ik vind wachten niet erg, als je maar weet of je wacht tot vrijdag -of tot ergens in november-...
Ik word echt gek dat mn bestelling nog niet op verzonden staat bij de AppleStore
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Verwijderd
Als je concludeert dat ik non-stop informatie loop te zoeken ipv de champions league aan het kijken ben, is er idd iets mis...
Professionele hulp bij het instellen van onze nieuwe iPhones? Kom op, we zijn tweakers!SpoekGTi schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:12:
Ik denk wel dat we mekaar wel eerlijk moeten aankijken en kunnen zeggen dat we eigenlijk wel gewoon professionele hulp nodig hebben of niet?

Ik ben eigenlijk benieuwd of mijn bestelling bij Mediamarkt vrijdag verzonden gaat worden.
Ik had gebeld afgelopen weekend waarop ik een mail terug kreeg dat ze deze week gingen leveren.
Tussen het bellen en de mail had ik ook nog online een ticket ingediend met dezelfde vraag en daar doen ze weer heel vaag.
Mail na aanleiding van telefoontje
Ik had gebeld afgelopen weekend waarop ik een mail terug kreeg dat ze deze week gingen leveren.
Tussen het bellen en de mail had ik ook nog online een ticket ingediend met dezelfde vraag en daar doen ze weer heel vaag.
Mail na aanleiding van telefoontje
mail naar aanleiding van ticketOp dit moment is de door u bestelde APPLE iPhone 7 Plus 128 GB Zwart helaas niet op voorraad, waarvoor onze excuses.
Wij verwachten dit artikel uiterlijk week 37 weer op voorraad te hebben en aan u te kunnen verzenden. Wanneer uw bestelling wordt verzonden informeren we u hier per e-mail over.
Dus ja blijft een vage bedoeling of ik deze week nog een iPhone in handen heb. Ik gokte er een beetje op dat de online store van Mediamarkt minder pre-orders heeft dan de fysieke winkels en andere online shops. Hopen dat de gok goed uitpaktMomenteel staat de release datum op vrijdag 16-09-2016. Echter is het onbekend of dit haalbaar is en is er een verwachting van twee weken gemeld. Zodra er meer bekend is, zult u hierover automatisch een bericht ontvangen.

Verwijderd
Wait and see. Heb t over de jet black plus versie.Robehr schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:13:
[...]
Toen de 6 uitkwam kon ik in oktober een willekeurige winkel inlopen om er eentje te kopen hoor. Niet overdrijven.
Ik sta buiten te refreshen op mijn telefoon binnen gewoon te warmVerwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:13:
Als je concludeert dat ik non-stop informatie loop te zoeken ipv de champions league aan het kijken ben, is er idd iets mis...
Verwijderd
😂😂😂😂😂😂 morgenavond weten we vast meer. Keep calm!SpoekGTi schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:15:
[...]
Ik sta buiten te refreshen op mijn telefoon binnen gewoon te warm
Heb ik al maar helpt hier niet bij.SpoekGTi schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:12:
Ik niet.....CB order dus op zijn vroegst hoor of zie ik pas vrijdagavond watVerwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:16:
[...]
😂😂😂😂😂😂 morgenavond weten we vast meer. Keep calm!
Wie kijkt nou Champions League, ik kijk liever hoe m'n iPhone langzaam maar zeker mijn deur bereikt.Erw schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:13:
Ik word echt gek dat mn bestelling nog niet op verzonden staat bij de AppleStore
Je had hier ook kunnen staan, alhoewel het mij wel een keer vet lijkt om hierbij te zijn: http://www.macrumors.com/...m=push&utm_campaign=front
[ Voor 27% gewijzigd door Joshoon op 14-09-2016 22:22 ]
Exact! Gissen en gokken meer is het niet.Kjellzw schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:53:
[...]
Ik ga er van uit dat wanneer een bedrijf als Coolblue of KPN/T-Mobile/Vodafone niet weet hoeveel toestellen ze krijgen dat geen enkele andere partij dat wel weet. (Behalve Apple zelf natuurlijk)
Hier is net de status aangepast naar : Bestelling is verstuurd.
Iphone 7 32gb Rose Gold
De status van de 7 32gb mat zwart is nog steeds: De bestelling wordt verwerkt.
Beiden samen besteld bij Vodafone zelf.
Iphone 7 32gb Rose Gold
Ja die Rose Gold is ook een stuk beter leverbaar dan de zwarte.brandsbeer schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:29:
Iphone 7 32gb Rose Gold
Hopelijk komt die ook snel
Hier precies de zelfde situatie.brandsbeer schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:29:
Iphone 7 32gb Rose Gold
7 32GB RoseGold naar Bestelling is verstuurd.
7 128 GB JB Wordt verwerkt.
Best wel als je eigen telefoon ter reparatie ergens ligt en je geen vervanging hebt ja.. Dan wens je wel een snelle oplossing.
Verwijderd
Bij mij staat de mat zwarte 128 gb 7 de hele dag al op wordt verstuurd. Maar geen verdere berichten gehad.
Wil je hoop niet de grond in boren, maar de klantenservice bij KPN heeft zeer beperkte informatie beschikbaar. Orders van de iPhone 7 zijn blijkbaar geplaatst in een ander systeem dan normale aankopen (iets van Armor oid) en daar is door de medewerkers beperkte informatie uit te halen. Alles wat servicemedewerkers tot dusver zeggen over levertijden is niks anders dan giswerk en je weet pas zeker wanneer je 'm krijgt wanneer de SMS met een levertijd daadwerkelijk aangekomen is. Tot die tijd helaas 0,0 zekerheden!Tidus-X schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:30:
[afbeelding]
Dit topic is gesloten.