• Tidus-X
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Ferry05 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:00:
Ik begin me echt te irriteren aan kpn. Weer gebeld naar klantenservice ja kan niet gewijzigd worden. Maar dat hadden zij maandag niet zo gezegd. Verbinden ze me door naar de juiste afdeling en die afdeling verbind me weer door naar de vorige afdeling.
Pas daarmee op, heb ik ook gehad. Uiteindelijk hebben ze mijn bestelling geannuleerd en moest ik opnieuw bestellen.

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Ferry05 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:00:
Ik begin me echt te irriteren aan kpn. Weer gebeld naar klantenservice ja kan niet gewijzigd worden. Maar dat hadden zij maandag niet zo gezegd. Verbinden ze me door naar de juiste afdeling en die afdeling verbind me weer door naar de vorige afdeling.
Gisteren ook gevraagd of je type toestel kon wijzigen, kan niet. Naja, kan wel maar dan kom je achteraan in de rij...

• Ferry05
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-04 20:13
Bij mij moet alleen een letter worden gewijzigd geen grap.

[ Voor 9% gewijzigd door Ferry05 op 14-09-2016 13:04 ]

• Thomas18GT
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-10 10:16
ElayZ schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:03:
[...]

Gisteren ook gevraagd of je type toestel kon wijzigen, kan niet. Naja, kan wel maar dan kom je achteraan in de rij...
Logisch toch, die andere toestellen zijn al gereserveerd..
Denk je dat ze jou er even tussen schuiven? 8)7

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:21
ElayZ schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:03:
[...]

Dat is natuurlijk begrijpelijk. Je kan niet opeens ergens tussen worden geplaats, dan zouden ze van iemand anders het toestel af moeten pakken.

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Geen idee weet ik veel? LOL ik heb alleen gevraagd of ik nog kon veranderen naar 256 ipv 128gb. Maar dat kon dus niet, wat ik inderdaad wel snap ja. Dus maar gewoon zo gelaten.

• Ferry05
ElayZ schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:10:
Geen idee weet ik veel? LOL ik heb alleen gevraagd of ik nog kon veranderen naar 256 ipv 128gb. Maar dat kon dus niet, wat ik inderdaad wel snap ja. Dus maar gewoon zo gelaten.
Dat snap ik wel. Bij mij staat de naam fout, de telefoonnummer en is geen email ingevoerd. Terwijl het een verlenging is. Dus ze kunnen mij ook helemaal niet bereiken voor een aflever afspraak.

• Ferry05
Nou kpn heeft mij net verzekerd dat de koerier en in hun systeem de juiste gegevens staan, ook al staat het fout bij de orderstatus. Hij verzekerde mij dat ik de iphone gewoon binnenkrijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ferry05 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:25:
Nou kpn heeft mij net verzekerd dat de koerier en in hun systeem de juiste gegevens staan, ook al staat het fout bij de orderstatus. Hij verzekerde mij dat ik de iphone gewoon binnenkrijg.
Nu maar afwachten dan :)

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Even in de chat met T-Mobile geeft volgende antwoord:

"Aangezien wij ons best doen om de toestellen vanaf 16 september te leveren verwacht ik ook dat de eerste op de dag zelf worden geleverd :)"

• Ferry05
Zit niets anders op. Anders haal ik het bij de lokale kpn winkel. Heb niet echt haast alleen de wijze hoe kpn werkt irriteert mij. Allemaal beloftes doen die zij niet kunnen waarmaken. Ja dat kan niet gewijzigd worden ow wacht toch wel.

Maarja nu afwachten.

Verwijderd

Ik heb vrijdag om 09:35 een 7 128 gb black besteld en bij Vodafone staat nu in mijn status: Bestelling verzonden.

Zal wel weer een systeem fout zijn.
Knuppels.

Verwijderd

Had in het begin nog goede hoop, maar nu ik dit allemaal lees begin ik toch een beetje te twijfelen😅

Ik heb bij KPN een iPhone 7 32 GB mat zwart besteld (bij een verkoper in de winkel mijn abbonnement verlengt) op zaterdag de 10e rond 13.00 ongeveer. De beste man vertelde mij dat er nog niet heel veel pre-orders gedaan waren op dat moment en dat ik hem gwn de 16e op de mat kon verwachten.

Heb ook direct netjes een bevestigingsmail gehad (2 stuks, 1 ontvangst bestelling, 1 daadwerkelijke bevesting met volg link) dus verliep allemaal prima.
Alleen bij mijn contact gegevens stond een tel nummer dat niet klopte.
Dus heb gisteren even gebeld en de dame aan de lijn zei dat het geen probleem zou zijn maar heeft het alsnog even aangepast. Toen ik toch door mijn ongeduld vroeg hoe het met de levering zat vertelde ze mij ( enigzins geërgert) dat ik op een telefoontje moest wachten van KPN om mijn bestelmoment vast te leggen.
Nu vraag ik mij dus af (door de 2 verschillende verhalen) wat de ervaringen bij jullie zijn bij KPN?

Ook in de volg link blijft staan: controleren bestelling.
Al sinds dag 1
Aangezien ik hier lees dat bij andere bestellingen al staat klaar maken bestelling/ verzonden heb ik het vervelende gevoel dat ik nog wel even mag wachten 😢

• Jieve
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:34:
Ik heb vrijdag om 09:35 een 7 128 gb black besteld en bij Vodafone staat nu in mijn status: Bestelling verzonden.

Zal wel weer een systeem fout zijn.
Knuppels.
Nee, is geen systeem fout.
Vanochtend gebeld naar Vodafone, de order van mijn vriendin had ook deze status gekregen.
Dus die dame gaf aan dat het nu klaar ligt om verzonden te worden zodra de iPhone geleverd zal worden door Apple.
Ze wachten ook op een T&T Code.

Verwijderd

Ik heb iig Vodafone een boos twitter bericht gestuurd of ze op hun forum willen reageren, maar dat zal ook wel niet 😅 We wachten t maar af!

• ludacrash
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 12:57
Op de KPN site van mijnbestelling.kpn.com staat nu alleen nog maar "Uw gegevens zijn goedgekeurd."
Echt communicatief zijn ze niet bij KPN heb ik het gevoel.

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 12:11
Iemand onderhand al wat meer info over de leveringen van Coolblue?
Ik heb een iPhone 7 32GB black om 09:07 uur vrijdagmorgen besteld maar zij laten ook niks los......
Ga er toch stiekem een beetje vanuit dat deze vrijdag (of zaterdag 17 sept. zoals zij vermelden in m'n bevestigingsmail) geleverd wordt!

• Jieve
ludacrash schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:41:
Op de KPN site van mijnbestelling.kpn.com staat nu alleen nog maar "Uw gegevens zijn goedgekeurd."
Volgens mij hebben daar meerdere providers last van.
Volgens Vodafone zouden ze me een SMS gestuurd hebben, nooit een SMS gehad.
Reactie van de medewerker; Oh. oke.

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-10 13:23

Fjeze

AllesPerfect!

iPhone reserveren op de site van apple is niet meer mogelijk via de hier eerder geplaatste links.
Betekend denk ik dat ze nu echt allemaal uitverkocht zijn voor morgen.

Fly or Die

• Jieve
Fjeze schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:43:
iPhone reserveren op de site van apple is niet meer mogelijk via de hier eerder geplaatste links.
Allemaal zijn waarschijnlijk gereserveerd ja.
Maar dat is voor vrijdag, iPhone's die niet worden opgehaald vrijdag, komen weer beschikbaar voor reservering.

• ludacrash
Fjeze schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:43:
Apple heeft doorgaans naast de reserveringen ook gewoon losse toestellen te koop op release dag. Maar hoeveel en welke weet niemand echt geloof ik. Je kan er op goed geluk naartoe gaan uiteraard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ludacrash
Jieve schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:43:
[...]

Volgens mij hebben daar meerdere providers last van.
Volgens Vodafone zouden ze me een SMS gestuurd hebben, nooit een SMS gehad.
Reactie van de medewerker; Oh. oke.
Ja helaas, het zou een provider ook wel sieren als ze zeiden dat ze gewoon echt geen flauw idee hebben omdat ze pas vandaag/morgen een lading iphones van Apple krijgen en niet weten hoeveel.

Verwijderd

ludacrash schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:41:
Waar zie je dit precies staan? Denk dat niemand bij KPN al iets Weet over een leverdatum..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:49:
[...]

Waar zie je dit precies staan? Denk dat niemand bij KPN al iets Weet over een leverdatum..
Dat betwijfel ik.
Zijn grote organisaties, die weten heus wel hoeveel iPhone's er geleverd zullen worden etc.

• ludacrash
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:49:
[...]

Op https://mijnbestelling.kpn.com/ staat het onder "1. Controleren bestelling."
Eerst stond er nog iets van je hebt de iphone 7 als een van de eersten besteld blablabla..

• Ferry05
Tegen mij werd er net verteld dat ze vrijdag beginnen met de leveringen.

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:59
Jieve schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:51:
[...]

Dat betwijfel ik.
Zijn grote organisaties, die weten heus wel hoeveel iPhone's er geleverd zullen worden etc.
In elk forum of op elk kanaal zegt haast elke telco of retailer niet te weten hoeveel er daadwerkelijk binnenkomt vanuit Apple. Ze weten wel hoeveel er besteld is, en kunnen wel een gokje doen op dat je de telefoon snel krijgt als je op plek 100 van de 1000 bestelde staat. Echter kunnen ze geen zekerheid geven, omdat Apple dat hen ook niet geeft. Om gezeur te voorkomen kunnen ze beter minder beloven en meer leveren, dus dat doen ze ook.

• ludacrash
Ferry05 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:52:
Tegen mij werd er net verteld dat ze vrijdag beginnen met de leveringen.
Ja dat hebben ze tegen mij ook gezegd, alleen wie wanneer weet nog niemand geloof ik.

• Ferry05
ludacrash schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:53:
[...]

Ja dat hebben ze tegen mij ook gezegd, alleen wie wanneer weet nog niemand geloof ik.
Klopt gewoon wachten.

• Jieve
bjonnie schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:53:
[...]

In elk forum of op elk kanaal zegt haast elke telco of retailer niet te weten hoeveel er daadwerkelijk binnenkomt vanuit Apple. Ze weten wel hoeveel er besteld is, en kunnen wel een gokje doen op dat je de telefoon snel krijgt als je op plek 100 van de 1000 bestelde staat. Echter kunnen ze geen zekerheid geven, omdat Apple dat hen ook niet geeft. Om gezeur te voorkomen kunnen ze beter minder beloven en meer leveren, dus dat doen ze ook.
Ik denk eerlijk gezegd dat elke grote provider in Nederland wel weet hoeveel iPhone's ze zullen krijgen voor de launchdag.
Als jij als consument belt naar een provider en ze geven aan, meneer we krijgen maar 500 toestellen, ga jij als consument verder zoeken en kijken bij de concurrent.
Dit willen ze dus voorkomen en geven ze aan we weten niet hoeveel iPhone's er geleverd zullen worden.

Verwijderd

Kan altijd erger, ik heb ook een order geplaats in de preorder, mijn order heeft er ook 4 dagen netjes in gestaan tot ik net een mail kreeg waar in stond dat IK mijn order zou hebben geannuleerd. Na heel veel bellen en naar een winkel te zijn gegaan kon men niet achterhalen wat er fout was gegaan. Ik heb een nieuwe order moeten plaatsen . na het plaatsen van deze order kreeg ik een mail met excusses en dat ze mijn geannuleerde order weer hadden ingevoerd. Na wat bellen is deze niet te vinden maar alleen de nieuwe die net geplaatst was.
Waar ik nu aan toe ben?? Ik heb werkelijk geen idee. :(
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:36:
Had in het begin nog goede hoop, maar nu ik dit allemaal lees begin ik toch een beetje te twijfelen😅

Ik heb bij KPN een iPhone 7 32 GB mat zwart besteld (bij een verkoper in de winkel mijn abbonnement verlengt) op zaterdag de 10e rond 13.00 ongeveer. De beste man vertelde mij dat er nog niet heel veel pre-orders gedaan waren op dat moment en dat ik hem gwn de 16e op de mat kon verwachten.

Heb ook direct netjes een bevestigingsmail gehad (2 stuks, 1 ontvangst bestelling, 1 daadwerkelijke bevesting met volg link) dus verliep allemaal prima.
Alleen bij mijn contact gegevens stond een tel nummer dat niet klopte.
Dus heb gisteren even gebeld en de dame aan de lijn zei dat het geen probleem zou zijn maar heeft het alsnog even aangepast. Toen ik toch door mijn ongeduld vroeg hoe het met de levering zat vertelde ze mij ( enigzins geërgert) dat ik op een telefoontje moest wachten van KPN om mijn bestelmoment vast te leggen.
Nu vraag ik mij dus af (door de 2 verschillende verhalen) wat de ervaringen bij jullie zijn bij KPN?

Ook in de volg link blijft staan: controleren bestelling.
Al sinds dag 1
Aangezien ik hier lees dat bij andere bestellingen al staat klaar maken bestelling/ verzonden heb ik het vervelende gevoel dat ik nog wel even mag wachten 😢

• Jieve
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 13:58:
Kan altijd erger, ik heb ook een order geplaats in de preorder, mijn order heeft er ook 4 dagen netjes in gestaan tot ik net een mail kreeg waar in stond dat IK mijn order zou hebben geannuleerd. Na heel veel bellen en naar een winkel te zijn gegaan kon men niet achterhalen wat er fout was gegaan. Ik heb een nieuwe order moeten plaatsen . na het plaatsen van deze order kreeg ik een mail met excusses en dat ze mijn geannuleerde order weer hadden ingevoerd. Na wat bellen is deze niet te vinden maar alleen de nieuwe die net geplaatst was.
Waar ik nu aan toe ben?? Ik heb werkelijk geen idee. :(
[...]
Dat is klote! :(
Ik zou hem dan maar reserveren en verlengen bij Apple Store zelf. :)

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:18
Dit zal ook wel niet zo zijn? Mediamarkt...

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/359bty0.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Rebel-Rebel op 14-09-2016 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:59
Rebel-Rebel schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:05:

[afbeelding]
http://legalcoffee.nl/2016/09/wat-betekent-vanaf/

Ik hoop het voor je maar winkels zijn erg slim met hoe ze het interpreteren :)

[ Voor 13% gewijzigd door bjonnie op 14-09-2016 14:09 ]

Verwijderd

Update, ik ben net weer gebeld door KPN, er blijken meer klanten te zijn waarbij de bestelling zomaar geannuleerd is. Blijkt een vervelende storing te zijn. Mensen hebben allemaal een mail gekregen dat order opnieuw is ingeschoten. Men staat helaas wel weer achter in de rij.!!
Jieve schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:00:
[...]

Dat is klote! :(
Ik zou hem dan maar reserveren en verlengen bij Apple Store zelf. :)

• Jieve
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:08:
Update, ik ben net weer gebeld door KPN, er blijken meer klanten te zijn waarbij de bestelling zomaar geannuleerd is. Blijkt een vervelende storing te zijn. Mensen hebben allemaal een mail gekregen dat order opnieuw is ingeschoten. Men staat helaas wel weer achter in de rij.!!
[...]
Ik zou hem idd laten staan en op meerdere paarden gokken, mocht je hem zo snel mogelijk willen tenminste :)

• Ferry05
Kpn staat nu bestelling wordt verwerkt door magazijn.

Verwijderd

Bij mij staat helaas geannuleerd :( :( :(
Ferry05 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:14:
Kpn staat nu bestelling wordt verwerkt door magazijn.

• JPM-Dokkie
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 06-10 09:42
Bij mij staat bij kpn nog steeds: bestelling controleren......
Terwijl ik hem op 9 sept heb besteld om 12 uur smiddags.

Ik werd overigens vanmiddag door kpn gebeld en ze vertelde me dat de Iphone 7 beschikbaar is en of ik die wilde bestellen.....

• Ferry05
Probeer eens vrijdag een winkel van kpn. Of ga nu vertel je verhaal en vraag of ze eentje apart voor je kunnen houden. Had met iphone 6 hetzelfde gedaan.

• Daantju
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:38
Hoi,

ik heb net besteld via de website. (iPhone 7 zwart 32GB). Het toestel wordt bij mij thuis bezorgd. Maak ik meer kans als ik kies voor afhalen in een t-mobile shop, in verband met andere voorraden?

• Jieve
Daantju schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:22:
Hoi,

ik heb net besteld via de website. (iPhone 7 zwart 32GB). Het toestel wordt bij mij thuis bezorgd. Maak ik meer kans als ik kies voor afhalen in een t-mobile shop, in verband met andere voorraden?
Dat zou best kunnen, maar ik denk dat de 7 makkelijker leverbaar zal zijn dan de 7+ modellen.

Verwijderd

Dit heb ik gevraagd maar ze zegen dat het waarschijnlijk niet zo is dat de winkel direct toestellen heeft.
Ferry05 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:22:
Probeer eens vrijdag een winkel van kpn. Of ga nu vertel je verhaal en vraag of ze eentje apart voor je kunnen houden. Had met iphone 6 hetzelfde gedaan.

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:34

Chrisjuh_15

Facta non verba

Daantju schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:22:
Hoi,

Nope, dat maakt bij T-Mobile niets uit.

Verwijderd

Beste klant,

Onlangs hebt u de nieuwste iPhone bij ons besteld. Nogmaals bedankt hiervoor.

Door een technische storing is uw bestelling met nummerbehoud geannuleerd.

Via dit bericht laten wij u weten dat wij uw bestelling met nummerbehoud opnieuw hebben ingevoerd. Zodra uw iPhone leverbaar is, informeren wij u direct.

Onze excuses voor eventueel ongemak.

Vriendelijke groet,

Bob Mols

Directeur Klantenservice

NB. Dit is een automatisch verstuurd bericht. Dat betekent dat een reactie op deze e-mail niet wordt gelezen.

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Dat systeem bij KPN is volgens mij volledig op zijn gat.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:20
Rebel-Rebel schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:05:

[afbeelding]
Ik heb hetzelfde, bij de MediaMarkt in Hengelo. Hopelijk houden ze zich aan de aangegeven datum...
Heb je vooraf betaald of betaal je in de winkel?

[ Voor 7% gewijzigd door Herax10NL op 14-09-2016 14:30 ]

• Thomas18GT
StevoMark10 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:30:
[...]

Ik heb hetzelfde, bij de MediaMarkt in Hengelo. Hopelijk houden ze zich aan de aangegeven datum...
Heb je vooraf betaald of betaal je in de winkel?
Dat zullen ze zeker wel doen.. Vanaf de 16e.

Of verwacht je dat je hem morgen al krijgt?

Verwijderd

Vanaf de 16de of later !!!
Thomas18GT schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:33:
[...]

• BoomTree
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
MediaMarkt houdt wel eens soort van voorraad indicator aan, op hun site staan een aantal versies op "Levertijd langer dan 2 weken" en die waren afgelopen vrijdag nog wel op "voorraad". Geeft wel aan dat ze wel een indicatie hebben van hoeveel ze krijgen en hoeveel er besteld zijn door klanten.
Mijn MM status staat ook nog op afhalen in winkel op de 16e, ben benieuwd anders 125km rijden naar 020.

• TakkUNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 16:52
JPM-Dokkie schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:21:
Bij mij staat bij kpn nog steeds: bestelling controleren......
Terwijl ik hem op 9 sept heb besteld om 12 uur smiddags.

Ik werd overigens vanmiddag door kpn gebeld en ze vertelde me dat de Iphone 7 beschikbaar is en of ik die wilde bestellen.....
Heb zelf op 9 sept besteld om 9.10 uur en nog steeds geen ordernummer ontvangen. Alleen de bevestiging zonder nummer en later de mail waar in staat dat er een probleem is met het verzenden van ordernummers.

Gisteren dus nog gebeld met de klantenservice, daar werd me snel duidelijk dat ook zij eigenlijk helemaal niks weten. Zal mij benieuwen wanneer ik m'n 7 Plus ga krijgen.

• Jieve
BoomTree schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:39:
MediaMarkt houdt wel eens soort van voorraad indicator aan, op hun site staan een aantal versies op "Levertijd langer dan 2 weken" en die waren afgelopen vrijdag nog wel op "voorraad". Geeft wel aan dat ze wel een indicatie hebben van hoeveel ze krijgen en hoeveel er besteld zijn door klanten.
Mijn MM status staat ook nog op afhalen in winkel op de 16e, ben benieuwd anders 125km rijden naar 020.
"020" haha, je bent niet verplicht om naar Amsterdam te gaan, Den Haag of Duitsland is ook een optie hoor ;)

• Ferry05
TakkUNL schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:39:
[...]

Heb zelf op 9 sept besteld om 9.10 uur en nog steeds geen ordernummer ontvangen. Alleen de bevestiging zonder nummer en later de mail waar in staat dat er een probleem is met het verzenden van ordernummers.

Gisteren dus nog gebeld met de klantenservice, daar werd me snel duidelijk dat ook zij eigenlijk helemaal niks weten. Zal mij benieuwen wanneer ik m'n 7 Plus ga krijgen.
Had het zelfde probleem. Gebeld en mijn ordernummer gevraagd. Heb hem telefonisch gekregen. Zou ik ook doen want mijn email was niet ingevuld, dus dan krijg je ook moeilijk een mail met ordernummer.

• JPM-Dokkie
TakkUNL schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:39:
[...]

Ja ik heb wel 2 mails met orderbevestiging gekregen inclusief ordernummer, maar daarna dus angstvallig stil. Dat ze me vervolgens opbellen of ik een iphone 7 wil bestellen baart me dan ook zorgen haha. :X

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:20
Thomas18GT schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:33:
[...]

Ik verwacht eerder dat ik 'm later krijg, MM kennende...

Net even contact opgenomen met de MM vestiging. Aanstaande vrijdag komt de eerste levering binnen, mevrouw aan de telefoon kon mij niet vertellen of daar mijn bestelling ook tussen zat :F. Wanneer mijn bestelling er niet tussen zat moet ik nog minimaal een week wachten. Met andere woorden, dat zal voor mij een cancel worden mits ik 'm niet vrijdag daar op kan halen.

• JPM-Dokkie
Ferry05 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:43:
[...]

Had het zelfde probleem. Gebeld en mijn ordernummer gevraagd. Heb hem telefonisch gekregen. Zou ik ook doen want mijn email was niet ingevuld, dus dan krijg je ook moeilijk een mail met ordernummer.
Staat er bij jou ook nog steeds bestelling controleren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Vanaf 't T-Mobile forum
Hey allemaal,

Veel vragen over de bezorging van de nieuwe toestellen.. logisch! Ik zou ook niet kunnen wachten!

De levertijden in de tabel in de openingspost van dit topic zijn de levertijden vanaf de dag van bestelling. Verder is de afleverdatum van sommige toestellen inderdaad vanaf vrijdag (de 16e). Dan zullen de eerste gelukkigen het toestel al in handen krijgen! Uiteraard kan niet iedereen vrijdag het toestel direct ontvangen. Zodra 'jouw' op voorraad is ontvang je automatisch een e-mail van AMP om een bezorgafspraak te maken.

Nog eventjes geduld allemaal!

• BoomTree
  • Niet online
Jieve schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:40:
[...]

"020" haha, je bent niet verplicht om naar Amsterdam te gaan, Den Haag of Duitsland is ook een optie hoor ;)
Ja klopt, heb er ook een uitstaan in Haarlem, maar wordt slecht weer dus daarna niet door Zandvoort :9, In Oberhausen, waar mijn voorkeur ligt, waren ze niet meer te reserveren, Den Haag is te ver weg dus dan blijft "020" over O-)

• Jieve
BoomTree schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:48:
[...]

Ja klopt, heb er ook een uitstaan in Haarlem, maar wordt slecht weer dus daarna niet door Zandvoort :9, In Oberhausen, waar mijn voorkeur ligt, waren ze niet meer te reserveren, Den Haag is te ver weg dus dan blijft "020" over O-)
Op dit moment ook niet meer in Amsterdam overigens.
Denk dat de reserveringen overal nu even op hold staat.

• Ferry05
JPM-Dokkie schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:45:
[...]

Staat er bij jou ook nog steeds bestelling controleren?
Nee gereed maken bestelling. Wordt verwerkt door de magazijn.

• Thomas18GT
Mijn Vodafone bestelling staat inmiddels op: "De bestelling is verstuurd.".

Dat zal wel goed zijn dan toch :+

*iPhone 7 32GB Zwart

[ Voor 9% gewijzigd door Thomas18GT op 14-09-2016 14:55 ]

• Steeffeh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-03-2023
Bij mij staat er ook nog status: Word verwerkt.
Gekozen voor een iPhone 7 Plus 128GB zwart.
Besteld: maandag 12 september (2e bestelling nadat de bestelling van vrijdag niet meer gevonden was, tevens na de hele overeenkomst akkoord zijn te gaan telefonisch).

Vriendin heeft voor hetzelfde gekozen, heeft op vrijdag zelf besteld en heeft dezelfde status.
Ook is het jammer bij Vodafone dat ze het sturen en vervolgens een Track and trace sturen... Dit zou dan hopelijk morgen zijn zodat je weet hoelaat het vrijdag is.

Automatisch is bij mij het contract adres aangehouden als leveradres terwijl ik telefonisch vroeg of ik dit nog kon wijzigen vanwege het werk.

Mocht hij op vrijdag geleverd worden is er nu niemand thuis.

• Jieve
Thomas18GT schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:54:

*iPhone 7 32GB Zwart
Jups, mijne staat nog op "De bestelling wordt verwerkt". wanneer heb jij hem besteld?

• Thomas18GT
Jieve schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:56:
[...]

Jups, mijne staat nog op "De bestelling wordt verwerkt". wanneer heb jij hem besteld?
9:10 had ik het bevestigingsmailtje, afgelopen vrijdag.

Verwijderd

Contact gehad met Tele2.
Nog niks bekend over voorraad...

• Jieve
Thomas18GT schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:57:
[...]

9:10 had ik het bevestigingsmailtje, afgelopen vrijdag.
Ah, mijn eigen bevestigingsmail om 9:26.
Mijn vriendin heeft om 9:14 een bevestigingsmail gehad en gisteren werd haar status gewijzigd.

• 0c2
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-09 08:20

0c2

Post op het vodafone forum:
Ik heb zojuist gebeld met de klantenservice en deze mevrouw, die heel duidelijk was, gaf aan dat de statussen inderdaad nergens op slaan en dat alle iPhone 7 en iPhone 7Plus toestellen nog op back-order staan. Dat houdt in dat zij de toestellen nog niet in huis hebben en dus geen enkele mededeling kunnen doen over wie er vrijdag/dit weekend een IPhone 7 of iPhone 7Plus gaat ontvangen.

Wel gaf zij aan dat er een sms klaar is gezet bij mij die verzonden wordt als de iPhone 7Plus opgestuurd is naar mij.

Na wat onderzoek van haar kant zag zij dat dit sms'je niet bij iedereen klaar stond die een iPhone 7 of iPhone 7Plus besteld heeft maar alleen bij mensen die vroeg besteld hadden De bestellingen die zij gevonden had waar een tijd en de sms bijstond waren allemaal bestellingen van voor 09:26. Ikzelf had om 09:04 de bevestiging.

Hieruit kon zij dan concluderen dat de mensen die daarvoor besteld hebben het toestel dus sowieso eerder gaan krijgen dan de rest, MAAR wanneer dat is kon zij daar niet aan aflezen.

Wel gaf ze aan dat Vodafone vanaf de 16e begint met leveren en de kans dus wel aanwezig is dat ik bij de eerste levering zit maar ze kon dit natuurlijk niet met zekerheid zeggen.

Dit alles lijkt mij een erg groot verhaal om te verzinnen aangezien ze me zelfs 4 minuten in de wacht zette om dit uit te zoeken.

Laten we dus hopen dat dit klopt. En voor diegenen die na 09:26 besteld hebben hopen dat dit niet klopt.

• Steeffeh
Jieve schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:00:
[...]

Ah, mijn eigen bevestigingsmail om 9:26.
Mijn vriendin heeft om 9:14 een bevestigingsmail gehad en gisteren werd haar status gewijzigd.
Mazzelaar! Mijn vriendin heeft een uurtje later besteld. Haar status staat nog op Wordt verwerkt dus. Die van mij ook maar bij mij is er iets verkeerd gegaan met de bestelling. Had zaterdag besteld maar is blijkbaar niet doorgekomen na ik een officieel bandje heb opgenomen... Dus maandag opnieuw moeten bestellen helaas.. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Volgend jaar maar een apart [iPhone] KPN Levertijden & beschikbaarheid topic openen? Man man man wat een soap in dit topic zeg :')

Ik heb vandaag maar een iPhone SE gekocht en dan gooi ik mijn twee Huawei toestellen die ik hier heb liggen weer de verkoop in. Met de SE kan ik het wel uitzingen tot de 128GB Plus mat zwart bij Apple een statusupdate gaat krijgen. Ik kon echt niet langer zonder iOS en ik hoop van de SE toch zeker een jaar of 5 (tot er echt geen iOS updates meer op uitkomen) plezier te hebben als tweede (reserve) toestel. Genoeg situaties te bedenken waarbij ik die prachtig glimmende mat zwarte (kan dat uberhaupt :P?) 7 Plus liever thuis laat, plus dat ik op twee nummers bereikbaar ben. Mja de rest gaat jullie weinig aan, als het je al interesseert.

• Steeffeh
sww89 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:03:
Volgend jaar maar een apart [iPhone] KPN Levertijden & beschikbaarheid topic openen? Man man man wat een soap in dit topic zeg :')

Ik heb vandaag maar een iPhone SE gekocht en dan gooi ik mijn twee Huawei toestellen die ik hier heb liggen weer de verkoop in. Met de SE kan ik het wel uitzingen tot de 128GB Plus mat zwart een statusupdate gaat krijgen. Ik kon echt niet langer zonder iOS en ik hoop van de SE toch zeker een jaar of 5 (tot er echt geen iOS updates meer op uitkomen) plezier te hebben als tweede (reserve) toestel. Genoeg situaties te bedenken waarbij ik die prachtig glimmende mat zwarte (kan dat uberhaupt :P?) 7 Plus liever thuis laat, plus dat ik op twee nummers bereikbaar ben. Mja de rest gaat jullie weinig aan, als het je al interesseert.
Zal een hele "vergroting" zijn van een SE naar een 7 plus haha.
Ben benieuwd hoe blij ik wordt op vrijdag aangezien ik ook nog eens de watch heb besteld. 8)7

• Jieve
Steeffeh schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:02:
[...]

Mazzelaar! Mijn vriendin heeft een uurtje later besteld. Haar status staat nog op Wordt verwerkt dus. Die van mij ook maar bij mij is er iets verkeerd gegaan met de bestelling. Had zaterdag besteld maar is blijkbaar niet doorgekomen na ik een officieel bandje heb opgenomen... Dus maandag opnieuw moeten bestellen helaas.. :(
Er was bij mij ook iets fout gegaan, dus ben benieuwd of ik hem vrijdag wel zal ontvangen.
Ze kunnen wel een order zien in ieder geval, dat is positief haha :+

• 0c2
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-09 08:20

0c2

VF is weer aan het rommelen met de orders. De mijne is net naar verstuurd gegaan. 09:04 bevestigd 7 128GB Jet Black
Steeffeh schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:05:
[...]

Zal een hele "vergroting" zijn van een SE naar een 7 plus haha.
Ben benieuwd hoe blij ik wordt op vrijdag aangezien ik ook nog eens de watch heb besteld. 8)7
Ik had mijn 6s Plus al vroegtijdig verkocht voor wat meer opbrengst, en wilde als experiment toch even Android proberen. De P9 zat toch bij mijn abonnement die ik onlangs heb afgesloten. Maar ik kan gewoon echt niet zonder iPhone vanwege iCloud synchronisatie e.d. Dus ik weet wat ik van de 7 Plus kan verwachten. Ben ook heel ongeduldig haha. Maar niet gestresst zoals alle KPN en Vodafone klanten hier. Toch wel een verschil :>

En ik miste mijn Apple Watch omdat ik daar nu ook niet veel aan had natuurlijk. Is het jouw eerste?

[ Voor 11% gewijzigd door swv op 14-09-2016 15:12 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:24:
Dit heb ik gevraagd maar ze zegen dat het waarschijnlijk niet zo is dat de winkel direct toestellen heeft.
[...]
Mij werd verteld dat de winkels zelf pas rond de 26e/ 2e batch bevoorraad werden. Daarom raadde hij mij ook aan om het toestel te bestellem dan gaat het via het centrale magazijn van KPN.

• ludacrash
Bij KPN staat hij nu bij mij op "Uw bestelling wordt verwerkt door ons magazijn." (iPhone 7 128Gb zilver, 9:25 besteld) dus ik heb nogsteeds goede hoop eigenlijk O-) .

• beats72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-03 21:59
Iemand die zijn status bij apple.nl/be al versprongen is van "Verzending wordt voorbereid" naar "Verzonden" ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
Wat een gedoe altijd, voorheen had ik altijd problemen met tmobile en iphone bestellingen. Nu zit ik bij kpn en heb de i7 via coolblue besteld.
Snap niet waarom de providers dit niet op orde hebben.....

• Thomas18GT
beats72 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:10:
Iemand die zijn status bij apple.nl/be al versprongen is van "Verzending wordt voorbereid" naar "Verzonden" ?
Die zullen morgen toch pas verzonden worden lijkt me?

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:53
Thomas18GT schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:54:

*iPhone 7 32GB Zwart
waar kun je de status van je VF bestelling zien? (ik heb telefonisch besteld, en orderbevestiging via mail ontvangen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffeh
SquareOne schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:17:
[...]

waar kun je de status van je VF bestelling zien? (ik heb telefonisch besteld, en orderbevestiging via mail ontvangen)
In de bevestiging staat een link om je status te volgen.

Verwijderd

Het vervelende is dat net voor mijn annulering ik een mail kreeg dat het toestel er was.

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 18:34
Thomas18GT schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:14:
[...]

Die zullen morgen toch pas verzonden worden lijkt me?
denk verzonden naar distributiecentrum

...less is more

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 07-10 01:37
Ik kan me niet voorstellen dat het klopt met de levertijden van t-mobile.

Dat zou betekenen dat ze helemaal geen plussen krijgen, lijkt me beetje onwaarschijnlijk toch?

• ludacrash
maximiliaan! schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:26:

Dat zou betekenen dat ze helemaal geen plussen krijgen, lijkt me beetje onwaarschijnlijk toch?
Lijkt mij ook niet, Apple weet precies hoeveel vraag er is naar de verschillende modellen en produceert daar ook naar lijkt me. En aangezien het design niet significant anders is moet dat niet moeilijk zijn.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:21
Ik snap wel waarom de levertijd van de plus zo lang is ;)

https://www.reddit.com/r/...read_iphone_7_and_iphone/

Echt bijna iedereen gaat voor het Plus model, is deze dan echt populairder dan de 4.7inch iphone?

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Bij de release van het eerste plus model was er al veel vraag naar het grotere model, het zou mij niet verbazen nu het de extra camera heeft dat dit mensen over de streep trekt om de grotere te bestellen.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

• BoomTree
  • Niet online
Jieve schreef op woensdag 14 september 2016 @ 14:52:
[...]

Op dit moment ook niet meer in Amsterdam overigens.
Denk dat de reserveringen overal nu even op hold staat.
Ik had ze gelukkig vrijdag om 9 uur al gereserveerd op 3 verschillende plekken, ik ben dus verzekerd van een iPhone 7 Plus vrijdag alleen wordt het ver rijden voor een iPhone of kan ik hem hier in de stad ophalen bij de MM.
sww89 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:07:
[...]

Ik had mijn 6s Plus al vroegtijdig verkocht voor wat meer opbrengst, en wilde als experiment toch even Android proberen.
Ik heb precies hetzelfde gedaan, doe ik elk jaar trouwens een maandje of 2 voor de release de huidige iteratie verkopen en dan 2 (lange) maanden met een android toestel lopen. Had de 6P en nu de 5X maar wat een bagger is dat toch, zelfs met stock android :o
Mijn Apple Watch word dan 2 maanden als "dumb" watch gebruikt maar ben blij dat het bijna vrijdag is. Ik wou eerst de 5X voor de Apple Store in de fik zetten maar dat is ook weer zonde geld :+

• RobPete89
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 14-09-2022
Xenomorphh schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:29:
Bij de release van het eerste plus model was er al veel vraag naar het grotere model, het zou mij niet verbazen nu het de extra camera heeft dat dit mensen over de streep trekt om de grotere te bestellen.
Dit was voor mij ook de doorslaggevende factor! Bij introductie van 6 zag ik al voordelen maar vond overstap van 5 naar 6 al groot. Nu van 6 naar 7 plus.

• ludacrash
BoomTree schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:30:
[...]

Ik had ze gelukkig vrijdag om 9 uur al gereserveerd op 3 verschillende plekken, ik ben dus verzekerd van een iPhone 7 Plus vrijdag alleen wordt het ver rijden voor een iPhone of kan ik hem hier in de stad ophalen bij de MM.

[...]

Ik heb precies hetzelfde gedaan, doe ik elk jaar trouwens een maandje of 2 voor de release de huidige iteratie verkopen en dan 2 (lange) maanden met een android toestel lopen. Had de 6P en nu de 5X maar wat een bagger is dat toch, zelfs met stock android :o
Mijn Apple Watch word dan 2 maanden als "dumb" watch gebruikt maar ben blij dat het bijna vrijdag is. Ik wou eerst de 5X voor de Apple Store in de fik zetten maar dat is ook weer zonde geld :+
En hoeveel euro levert je dat nou uiteindelijk op? Vind 2 maanden wel echt lang...

Verwijderd

ludacrash schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:34:
[...]

En hoeveel euro levert je dat nou uiteindelijk op? Vind 2 maanden wel echt lang...
idd, scheelt misschien 100 euro, is dat het je waard? 8)7

• ludacrash
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:35:
[...]

Daarom, ik wacht mooi tot ik de 7 binnen heb en verkoop mijn iphone 6 dan wel, scheelt dan miss een keer 50 euro ofzo als het dat al is.

• Thomas18GT
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:35:
[...]

En daarvoor moet je nog een ander toestel regelen ook..

• ludacrash
Thomas18GT schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:37:
[...]

En daarvoor moet je nog een ander toestel regelen ook..
En volgens mij kun je voor de prijs van een Nexus 5X ook wel een iphone 5(s) krijgen. Want iOS.

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 13:28
Moest net even iets ophalen bij de Mediamarkt (Roermond). Gevraagd of de status op de website correct is, er staat namelijk dat de zilveren, gouden en rosé Plus (256GB) gewoon afgehaald kan worden vrijdag.

Medewerker gaf aan dat ze werkelijk geen idee hebben wat en hoeveel ze binnenkrijgen, dus die status was totaal geen garantie...

Dacht ik geef het even door, sorry....
Zijn advies: even bellen voordat je komt!

De zwarte (die wat ik wil) staat sowieso op meer dan 8 dagen op de website.

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
smoken schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:42:
Moest net even iets ophalen bij de Mediamarkt (Roermond). Gevraagd of de status op de website correct is, er staat namelijk dat de zilveren, gouden en rosé Plus (256GB) gewoon afgehaald kan worden vrijdag.

Medewerker gaf aan dat ze werkelijk geen idee hebben wat en hoeveel ze binnenkrijgen, dus die status was totaal geen garantie...

Plus 32GB, Zilver staat nog wel op 16-09. Misschien valse hoop, maar ben benieuwd of het ik vrijdag kan ophalen bij de Media Markt, paar dagen geleden besteld. Niet zo'n gewilde kleur volgens mij :)
maximiliaan! schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:26:

En wat nou als dat gewoon de keiharde waarheid is? Bij Apple kon je zo goed als geen Plus modellen preorderen en reserveren. Op de reserveringspagina kwamen de afgelopen dagen rond 7:45 velen iPhone 7's beschikbaar, maar van de Plus? Ho maar. Die tabel van T-Mobile komt gevaarlijk dicht in de buurt van wat er beschikbaar was bij Apple en wat de levertijden nu zijn. Ook op het forum van MacRumors zie ik structureel dezelfde tekorten van Plus modellen en overvloed van de normale 7 modellen. Of neem de UK Stores.

Mijn conclusie? De (zwarte en gitzwarte) Plus was nog niet klaar om gereleased te worden op de 16e en het zou ook zomaar zo kunnen zijn dat Apple nog wat klanten van Samsung af wilde pakken vanwege de Note 7 problemen door tijdig te releasen. Of Apple heeft bewust het risico genomen van de 16e omdat ze al wisten dat iedereen die op de 9e zou bestellen, op de 16e de (niet zwarte) Plus toestellen al krijgen of tenminste een verzendbevestiging hebben (van de zwarte). Alleen over de jet black versie hadden ze wel duidelijker kunnen zijn want dat toestel is echt een uitzondering op de levertijden.

[ Voor 3% gewijzigd door swv op 14-09-2016 15:53 ]

• Thomas18GT
smoken schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:42:

Nou weten die medewerkers daar sowieso nogal weinig.. 8)7

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:18
Daarom wacht ik dus gewoon rustig totdat ik ergens de telefoon gewoon op kan pikken..ben wel klaar met dat pre-order gedoe, denk je dat je meer kans maakt bij een ander, annuleren, etc. uiteindelijk kom je bij alle stores van een koude kermis thuis.

Wel grappig om te zien hoe iedereen alles bij houd, op macrumors tracken ze die UPS cargo vliegtuigen..

First world problems

[ Voor 20% gewijzigd door Rebel-Rebel op 14-09-2016 15:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:55
beats72 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:10:
Dan ben je verder dan ik. Ik zit op apple.com/store/de te wachten voor "pickup at store" op de 16e. Nog steeds op "verwerking". Maakte de fout door de pre-orderen met betaling & pick-up in store (UPS en ik zijn geen vriendjes). Achteraf was reserveren handiger geweest.

Maar Tim Cook heeft z'n logistiek natuurlijk perfect op orde, dus dat ding is er gewoon de 16e _/-\o_

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Thomas18GT
Rebel-Rebel schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:53:
Daarom wacht ik dus gewoon rustig totdat ik ergens de telefoon gewoon op kan pikken..ben wel klaar met dat pre-order gedoe, denk je dat je meer kans maakt bij een ander, annuleren, etc. uiteindelijk kom je bij alle stores van een koude kermis thuis.
Haha welnee, gewoon gelijk om 9 uur bestellen en je hebt nergens problemen :+
Pagina: 1 ... 8 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.