http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946
Annuleren zal ik hem zeker niet, heb al een naked wrap bij slickwraps besteld, tevens komt er ook een transparant hoesje om de telefoon heen.cardwizard schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 23:01:
[...]
nee.... en wees maar blij , als je alle berichten gaat lezen dit weekend dat gitzwart toch wel echt heel snel krast kun je nog mooi annuleren en die mat zwarte nemen
Ja kan maar dan moet je wel op tijd zijn waarschijnlijk. Zoals elk jaar.Spoiler schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:34:
Is het ook duidelijk of je vrijdag/zaterdag de iPone 7 gewoon los kan kopen in de Apple Store?
Het staat ook wel op de site:
https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1
[ Voor 16% gewijzigd door ludacrash op 14-09-2016 08:39 ]
Zullen ze dan echt door de voorraad heen zijn

Ja precies.... well feeling lucky anywayludacrash schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:37:
[...]
Ja kan maar dan moet je wel op tijd zijn waarschijnlijk. Zoals elk jaar.
Het staat ook wel op de site:
https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946
Ligt er denk ik ook een beetje aan welk model je wilt. Maar de meeste mensen die in de rij gaan staan hebben een 1e, 2e en 3e keus doorgaans voor het geval dat... Meeste kans maak je uiteraard als je er donderdagavond al gaat staan. Schijnt ook nog wel gezellig te zijn ook.Spoiler schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:39:
[...]
Ja precies.... well feeling lucky anyway
Morgen krijg ik een T&T nummer.
Ben benieuwd
Eerst netjes mijn excuses aangeboden voor mijn ongeduld ;-)
Anyhow:
De iPhone 7 Plus wordt vrijdag niet/nauwelijks geleverd. Ze gaf echt aan dat de leveringen van vrijdag de "normale" iPhone 7 betreffen.
Daarnaast werd aangegeven dat ik in de eerste uitleveringsverdrag van de Plus zit en nog een mailtje zou ontvangen met de precieze datum en welke koerier het wordt (dacht altijd UPS, maar blijkbaar niet).
Dus ... vanaf nu zet ik mijn hoop maar op dinsdag, de eerste dag van mijn aflever indicatie (20-22 sept) ..
Verwijderd
Heb ook een naked wrap glossy besteld via slickwrap en een transparante case via fasttech(a 3€ Inc verzendkosten uit China lol)Kjellzw schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:37:
[...]
Annuleren zal ik hem zeker niet, heb al een naked wrap bij slickwraps besteld, tevens komt er ook een transparant hoesje om de telefoon heen.
Dat is goed nieuws! Dan hoop ik dat KPN ook al vrijdag gaat leveren.Jieve schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:14:
Net Vodafone gesproken, Orders worden nu klaar gemaakt voor verzending. Gaf aan dat ik bij de eerste levering zit voor komende vrijdag.
Ben benieuwd
Heb je link?Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:21:
[...]
Heb ook een naked wrap glossy besteld via slickwrap en een transparante case via fasttech(a 3€ Inc verzendkosten uit China lol)
Welk model heb je besteld?Jieve schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:14:
Net Vodafone gesproken, Orders worden nu klaar gemaakt voor verzending. Gaf aan dat ik bij de eerste levering zit voor komende vrijdag.
Ben benieuwd
Halleluja het hoge woord is er uit. Blij dat Apple het zelf ook zegt. Dan hoef ik mij niet schuldig te voelen dat ik dat ook de hele tijd duidelijk probeer te makensmoken schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:16:
Anyhow:
De iPhone 7 Plus wordt vrijdag niet/nauwelijks geleverd. Ze gaf echt aan dat de leveringen van vrijdag de "normale" iPhone 7 betreffen.
Zoals Apple in de email al had aangegeven dus. Echt geen zorgen maken. Slecht voor je hartDaarnaast werd aangegeven dat ik in de eerste uitleveringsverdrag van de Plus zit en nog een mailtje zou ontvangen met de precieze datum en welke koerier het wordt (dacht altijd UPS, maar blijkbaar niet).
Dus ... vanaf nu zet ik mijn hoop maar op dinsdag, de eerste dag van mijn aflever indicatie (20-22 sept) ..
Ik heb ze ook maar eens gebeld vanmorgen. Ik kreeg vrijwel hetzelfde te horen. 'Ik zie je dat vroeg hebt besteld, de kans is dus aanwezig dat je bij de eerste levering zit'Kjellzw schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:52:
Zojuist een poging gedaan om toch wat informatie los te krijgen bij Coolblue, echter laten ze bij mij helemaal niks los.
Het enige dat ze mij mee hebben gegeven is dat ik er vroeg bij was en dat er dus een grote kans is dat ik bij de eerste levering zit. Vervolgens geef ik antwoord met de zin 'Dan zal het vrijdagavond dus echt in spanning afwachten zijn of ik een verzendbevestiging ga krijgen...', waarop ik een antwoord krijg: 'Wij gaan er vanuit dat dit gaat goedkomen. Een hele fijne avond toegewenst.'.
Zou dit dan kunnen betekenen dat Coolblue toch echt vanaf vrijdag de 7 Plus (128GB Gitzwart) gaat versturen?
Krijg ik vrijdag een mail dat het verzonden is, dan ben ik blij. Zo niet, dan wacht ik rustig (
Als ik een mail krijg dat hij is verzonden moet ik mensen gaan inschakelen om te posten thuis......niemand thuis namelijk zaterdagHendrikje1 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:26:
[...]
Ik heb ze ook maar eens gebeld vanmorgen. Ik kreeg vrijwel hetzelfde te horen. 'Ik zie je dat vroeg hebt besteld, de kans is dus aanwezig dat je bij de eerste levering zit'
Krijg ik vrijdag een mail dat de boel is verzonden, dan ben ik blij. Zo niet, dan wacht ik rustig () af.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Rustig afwachten zit er voor mij niet meer in, gisteren mijn huidige telefoon kapot gevallen. LCD gebarsten, zie dus helemaal niks meer op de telefoon.Hendrikje1 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:26:
[...]
Ik heb ze ook maar eens gebeld vanmorgen. Ik kreeg vrijwel hetzelfde te horen. 'Ik zie je dat vroeg hebt besteld, de kans is dus aanwezig dat je bij de eerste levering zit'
Krijg ik vrijdag een mail dat het verzonden is, dan ben ik blij. Zo niet, dan wacht ik rustig () af.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ook geen inloggegevens gehad ( aparte link + ondernummer)? Je kan het niet zien op "mijn KPN",maar wel op de orderbevestiging.Xenomorphh schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:31:
Ben wel aardig klaar met die KPN.... Gister contact gehad met support doordat ik mijn order niet kan inzien via de website, is mij vertelt dat ik s'avonds mijn order wel kan inzien. Tot op heden geen mogelijkheid toe, weer contact met support en nu zou dat helemaal niet meer mogelijk zijn doordat het om een pre order gaat... KPN heeft er een aardig zooitje van gemaakt.
Verwijderd
Bedankt voor uw reservering van de Apple iPhone 7 Plus 32GB, Black. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd.
Zodra uw Apple iPhone 7 Plus 32GB, Black leverbaar is, bellen wij u met het nummer 050-3689322 voor een bezorgafspraak. Wij houden u ook per e-mail en sms op de hoogte.
Xenomorphh schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:31:
Ben wel aardig klaar met die KPN.... Gister contact gehad met support doordat ik mijn order niet kan inzien via de website, is mij vertelt dat ik s'avonds mijn order wel kan inzien. Tot op heden geen mogelijkheid toe, weer contact met support en nu zou dat helemaal niet meer mogelijk zijn doordat het om een pre order gaat... KPN heeft er een aardig zooitje van gemaakt.
Ja dat zegt dus niets, als Apple niet levert op de 16de dan KPN ook niet, als een van de eerste....uhuh van de orders die we eind september gaan versturenVerwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:34:
Ik zie dit staan op e pagina van KPN:
Bedankt voor uw reservering van de Apple iPhone 7 Plus 32GB, Black. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd.
Zodra uw Apple iPhone 7 Plus 32GB, Black leverbaar is, bellen wij u met het nummer 050-3689322 voor een bezorgafspraak. Wij houden u ook per e-mail en sms op de hoogte.
[...]
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Bij mij hetzelfde.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:34:
Ik zie dit staan op e pagina van KPN:
[...]
Verwijderd
SpoekGTi schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:35:
[...]
Ja dat zegt dus niets, als Apple niet levert op de 16de dan KPN ook niet, als een van de eerste....uhuh van de orders die we eind september gaan versturen
Ze kunnen alleen niks zeggen over de status van mijn bestelling maar ze verwachten "een van de eersten".
Bij mij alleen
"Bedankt voor uw reservering van de Apple iPhone 7 128GB, Silver. Omdat u dit gloednieuwe toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd. Wij houden u op de hoogte via e-mail en sms."
Verwijderd
ludacrash schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:37:
KPN geeft aan dat wel gewoon komende vrijdag de eerste iPhone 7's geleverd zullen gaan worden.
Ze kunnen alleen niks zeggen over de status van mijn bestelling maar ze verwachten "een van de eersten".
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2016 09:39 ]
iPhone 7, 128GB, ZilverVerwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:39:
Maar dan is de vraag om welke type het gaat?
[...]
Kan niet inloggen met deze ordergegevens. Kan geen order vinden met het gegeven ordernummer en postcode.
Overigens vrijdag rond half 11 bestelt, verteld deze support medewerkster mij fijn dat mijn bestelling pas de 12e is geplaatst...
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
bij mij gaat het om verlgenging. Kan het wel via de site zien staan.Xenomorphh schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:41:
Gaat het bij jullie om nieuwe abonnementen? Ik heb namelijk verlengt, en ik krijg bij zowel kpnstatus.com en mijnbestelling.kpn.com,
Kan niet inloggen met deze ordergegevens. Kan geen order vinden met het gegeven ordernummer en postcode.
Overigens vrijdag rond half 11 bestelt, verteld deze support medewerkster mij fijn dat mijn bestelling pas de 12e is geplaatst...
Correct, over welke modellen wanneer geleverd zouden gaan worden kon hij niks zeggen.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:40:
Precies dus weer niet de plus versie
[...]
Verwijderd
Xenomorphh schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:41:
Gaat het bij jullie om nieuwe abonnementen? Ik heb namelijk verlengt, en ik krijg bij zowel kpnstatus.com en mijnbestelling.kpn.com,
Telefonisch besteld? Alle grote providers werken vaak met externe data-entry-bedrijven. Orders worden telefonisch aangenomen en vervolgens (soms enkele dagen later) pas daadwerkelijk verwerkt.Xenomorphh schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:41:
...less is more
Verwijderd
Xenomorphh schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:41:
Nee via de website van KPN. Baal hier behoorlijk van die 16e kan ik nu wel vergetenfunk-e schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:46:
[...]
Telefonisch besteld? Alle grote providers werken vaak met externe data-entry-bedrijven. Orders worden telefonisch aangenomen en vervolgens (soms enkele dagen later) pas daadwerkelijk verwerkt.
Je bedoelt een bestellingsbevestiging? Die heb ik gewoon gehad van T-Mobile met verzoek om te betalen etc.. Natuurlijk gelijk betaalt met creditcard (zag dat je met iDeal de bestelling nog langer duurder door verwerking van betaling).thomastvd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:03:
Heeft er iemand al een bevestiging van tmobile gehad?
Nu wachtend op mailtje van AMP Logistics voor leveringsmailtje...
GEEN idee of ik hem deze week nog ga ontvangen...
iPhone 7 32GB Zwart / vrijdag 09-09 rond 11:23u (abbo verlengend) besteld (2uur aan de telefoon gehangen omdat site totaal niet meewerkte toen).
Vermoed van wel. Denk dat T-Mobile vandaag alles richting AMP stuurt, waardoor je morgen je afspraak kunt maken.Tha BasZ schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:48:
[...]
Je bedoelt een bestellingsbevestiging? Die heb ik gewoon gehad van T-Mobile met verzoek om te betalen etc.. Natuurlijk gelijk betaalt met creditcard (zag dat je met iDeal de bestelling nog langer duurder door verwerking van betaling).
Nu wachtend op mailtje van AMP Logistics voor leveringsmailtje...
GEEN idee of ik hem deze week nog ga ontvangen...
iPhone 7 32GB Zwart / vrijdag 09-09 rond 11:23u (abbo verlengend) besteld (2uur aan de telefoon gehangen omdat site totaal niet meewerkte toen).
Verwijderd
Chrisjuh_15 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:51:
[...]
Vermoed van wel. Denk dat T-Mobile vandaag alles richting AMP stuurt, waardoor je morgen je afspraak kunt maken.
Het blijft leuk dit soort logistieke operaties!
Iedereen wil zo SNEL mogelijk zn telefoon hebben je hoort allemaal tegenstrijdige berichten...

Laten we allemaal van het goede uitgaan!
SUCCES iedereen in deze barre tijden!
Wat dan weer vreemd is omdat Vodafone al aan het inpakken is...Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:54:
Voor zover ik weet worden de toestellen vrijdag pas geleverd bij de providers en dat ze dan pas afspraken zouden gaan maken. KPN laat verder ook nog niets los helaas.
[...]

Ze worden komende vrijdag al bij de klanten geleverd volgens KPN, althans, de chat medewerker zij dit:Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:54:
Voor zover ik weet worden de toestellen vrijdag pas geleverd bij de providers en dat ze dan pas afspraken zouden gaan maken. KPN laat verder ook nog niets los helaas.
[...]
Stefan: Vrijdag komen de eerste telefoons.
Stefan: Die worden dan afgeleverd.
Stefan: Eerder nog niet.
Rick: Bij de klanten bedoel je? Of bij jullie zelf
Stefan: Bij de klanten die de pre order hebben gedaan.
Stefan: Dus echt bij je thuis.
Verwijderd
Die van mijn schoonmoeder staat op 16/9 verzenden levering. Via Apple.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:27:
Hmmm. plus gaat hem dus nog even niet worden.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2016 10:09 ]
Verwijderd
ludacrash schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:58:
[...]
Ze worden komende vrijdag al bij de klanten geleverd volgens KPN, althans, de chat medewerker zij dit:
Stefan: Vrijdag komen de eerste telefoons.
Stefan: Die worden dan afgeleverd.
Stefan: Eerder nog niet.
Rick: Bij de klanten bedoel je? Of bij jullie zelf
Stefan: Bij de klanten die de pre order hebben gedaan.
Stefan: Dus echt bij je thuis.
JetBlack en RoseGold.
Status van de RoseGold is al veranderd naar "Uw bestelling is verzonden".
Navraag gedaan wat ze hiermee bedoelen, geven aan dat ze dit hebben aangemeld bij PostNL.
Haha, cool man. Goed dat KPN beter kan inkopen dan Apple zelfVerwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:03:
Daarbij krijg ik net ook via chat door dat de plus ook geleverd wordt omdat KPN wel goed zou hebben ingekocht. Duhh..
[...]
Verwijderd
Er wordt vanaf 16 september geleverd, alle modellen..geen uitzondering
En er gaan al e-mails naar klanten met een bevestiging voor aflevering, dus hou de mail even in de gaten en focus je niet teveel op geruchten zou ik zeggen
Graag gedaan natuurlijk, ik snap het ook wel hoor. Maar als mensen zien dat Apple het moeilijk heeft met de voorraad ontstaat er snel een gerucht. En dat is in die zin gewoon pertinent onjuist.
Backspace-NL schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:09:
[...]
Haha, cool man. Goed dat KPN beter kan inkopen dan Apple zelf
Vraag me daarbij ook af of Apple daadwerkelijk problemen heeft met de voorraad of dat ze gewoon een marketingtrucje toepassen. Apple is tenslote wel de koning van de marketingtechnieken ondertussenVerwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:11:
Volgende is gezegd.:
Er wordt vanaf 16 september geleverd, alle modellen..geen uitzondering
En er gaan al e-mails naar klanten met een bevestiging voor aflevering, dus hou de mail even in de gaten en focus je niet teveel op geruchten zou ik zeggen
Graag gedaan natuurlijk, ik snap het ook wel hoor. Maar als mensen zien dat Apple het moeilijk heeft met de voorraad ontstaat er snel een gerucht. En dat is in die zin gewoon pertinent onjuist.
[...]
Waarschijnlijk geen zwart?Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:03:
[...]
Die van mijn schoonmoeder staat op 16/9 verzenden levering. Via Apple.
Ik heb ook een iPhone 7 Plus 128 Gb matzwart besteld bij Bol en tot nu toe staat er bij levering: op verschijningsdatum.mprkooij schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:12:
iPhone 7 Plus 128GB matzwart wordt vrijdag 16-09-2016 geleverd door Bol.com
MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III
Hoe weet je dit nu al zeker?mprkooij schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:12:
Dan heeft Bol.com het goed voor elkaar!WybWyb schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:16:
[...]
Ik heb ook een iPhone 7 Plus 128 Gb matzwart besteld bij Bol en tot nu toe staat er bij levering: op verschijningsdatum.
Ben happy voor jullie!!
Ach ja,.. ik ging uit van 26-28 september en het lijkt nu 20-22 september te worden.
Dat trek ik nog wel ;-)
Vanaf vrijdag...GrooV schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:19:
Weet iemand of de iPhones al in de Apple stores zijn te bezichtigen? Zit te twijfelen over de kleur zwart namelijk
zegt bol.com? medewerker? mailtje?mprkooij schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:12:
Dank! Ik zag inderdaad dat dit een paar dagen nadat ik had besteld was gewijzigd. Ben er nu wel van overtuigd dat de bezorging aanstaande vrijdag plaats zal vinden.mprkooij schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:38:
Meerdere keren contact gehad met Bol.com. Konden mij allemaal verzekeren dat als je hem hebt besteld toen er nog stond: Reserveer een model - verschijningsdatum 16-09-2016, dat je hem vrijdag binnen hebt. Als je hem hebt besteld toen er stond: Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar dan krijg je hem een stuk later, denk dan aan de levertijden van Apple ongeveer.
MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III
Vandaag verkoop ik mijn 6s en gaat mijn sim in een Nokia Jeruzalem, zonder internet en alles, haha!! Maar telefonisch wel bereikbaar..;-)
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Hier staat hij ook nog steeds op "zending wordt voorbereid" en geleverd 16Sep.pdavie2311 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:53:
Ik hoop dat mijn status ook snel veranderd bij Apple! Nog steeds op: zending wordt voorbereid, levering 16 september, standaardlevering! Ik blijf wel de hele dag thuis, hoop eerder een track en trace te ontvangen van UPS, dat ik ongeveer weet hoe laat ze komen!
Vandaag verkoop ik mijn 6s en gaat mijn sim in een Nokia Jeruzalem, zonder internet en alles, haha!! Maar telefonisch wel bereikbaar..;-)
Ik denk niet dat dit bij iemand al versprongen is ?
Nou heb je geluk mee hoor. Ik hoor verschillende geluiden dat orders van 26-28 naar voren worden geschoven maar mijne staat nog steeds stug op 26-28..smoken schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:17:
[...]
Dan heeft Bol.com het goed voor elkaar!
Ben happy voor jullie!!
Ach ja,.. ik ging uit van 26-28 september en het lijkt nu 20-22 september te worden.
Dat trek ik nog wel ;-)
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Ja de mijne staat bij Apple nog op 3-7 oktober. Als bol.com hem dus vrijdag levert wordt deze gewoon gecanceld.Maikjuh schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:00:
[...]
Nou heb je geluk mee hoor. Ik hoor verschillende geluiden dat orders van 26-28 naar voren worden geschoven maar mijne staat nog steeds stug op 26-28..
Ik vraag het me af of bovenstaande klopt.. dit staat onder de prijs bij het product:mprkooij schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:38:
Meerdere keren contact gehad met Bol.com. Konden mij allemaal verzekeren dat als je hem hebt besteld toen er nog stond: Reserveer een model - verschijningsdatum 16-09-2016, dat je hem vrijdag binnen hebt. Als je hem hebt besteld toen er stond: Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar dan krijg je hem een stuk later, denk dan aan de levertijden van Apple ongeveer.
Let op: beschikbaarheid en levertijd indicatief
De levertijd die nu te zien is op deze pagina is een indicatie, hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. Helaas weten wij op dit moment niet exact hoeveel toestellen wij gaan ontvangen en wanneer we deze kunnen uitleveren. De toestellen zullen in volgorde van bestelling worden uitgeleverd. Houd deze pagina in de gaten voor de meest actuele informatie.
Komt er dus op neer dat de medewerkers tegen mij hebben gelogen?? Ik heb meerdere keren contact gehad met verschillende medewerkers. Konden mij allemaal verzekeren dat als je hebt besteld toen er nog 16-09-2016 stond je hem ook daadwerkelijk de 16e kreeg.BertP schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:04:
[...]
Ik vraag het me af of bovenstaande klopt.. dit staat onder de prijs bij het product:
[...]
Ik heb ook van elk gesprek screenshots gemaakt, niet dat dat veel helpt maar ik heb ze wel
Nope, vrijdagGrooV schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:19:
Weet iemand of de iPhones al in de Apple stores zijn te bezichtigen? Zit te twijfelen over de kleur zwart namelijk
Wat is vroeg??? Ik heb hem zelf op 9 sept om 9.47 besteld. Afspraak staat ook op 17 sept. Hopelijk leveren ze die dan.Hendrikje1 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:26:
[...]
Krijg ik vrijdag een mail dat het verzonden is, dan ben ik blij. Zo niet, dan wacht ik rustig () af.
Ze proberen allemaal mooie verhalen te vertellen om zichzelf uit de problemen te praten.mprkooij schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:06:
[...]
Komt er dus op neer dat de medewerkers tegen mij hebben gelogen?? Ik heb meerdere keren contact gehad met verschillende medewerkers. Konden mij allemaal verzekeren dat als je hebt besteld toen er nog 16-09-2016 stond je hem ook daadwerkelijk de 16e kreeg.
Ik heb ook van elk gesprek screenshots gemaakt, niet dat dat veel helpt maar ik heb ze wel.
Ik heb zelf ook meedere keren gebelt naar T-Mobile, allemaal verschillende verhalen.
Heb 2 abbonementen afgesloten(1 voor mij, 1 voor vriendin) waarbij ik de 128Gb en vriendin de 32GB heeft gekozen.
De 128GB lijkt vrijdag te komen, maar de 32GB moeten we nog 2-3 weken op wachten. Dit terwijl bij het bestel proces op internet en aan de telefoon mij werd verteld dat ze beide leverbaar vanaf 16 september waren!
Uiteindelijk ging iemand het uitzoeken voor mij bij het bestelproces, en ze konden niet eens zien in welke levering de 32GB zou zitten. Het lijkt bij veel bedrijven momenteel een puinhoop te zijn.
Ik denk dat het ook niet echt helpt dat kopers bij 2-3 bedrijven bestellingen doen en uiteindelijk gaan annuleren als hij bij een ander bedrijf eerder leverbaar is. Hierdoor krijgen ze veel (onverwachte) annuleringen.

Vertel...Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:32:
WHAAAAA ik zie net dat ze mijn order geannuleerd hebben
NiceeeeTim14ww schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:34:
Ik heb zojuist een SMS van de lokale T-Mobile shop ontvangen dat mijn iPhone klaar ligt en ze contact met mij opnemen 'Zodra het toestel mag worden verkocht'. Was nogal problematisch (de winkel had eerst een Galaxy S7 voor mij besteld in plaats van een iPhone 7), dus vertrouwen had ik er niet echt meer in.. Is weer een meevaller!
Welke versie als ik vragen mag?Tim14ww schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:34:
Ik heb zojuist een SMS van de lokale T-Mobile shop ontvangen dat mijn iPhone klaar ligt en ze contact met mij opnemen 'Zodra het toestel mag worden verkocht'. Was nogal problematisch (de winkel had eerst een Galaxy S7 voor mij besteld in plaats van een iPhone 7), dus vertrouwen had ik er niet echt meer in.. Is weer een meevaller!
Sorry, helemaal vergeten te melden. Het gaat hier om een 32GB iPhone 7 Zwart.
Zo ging het namelijk ook de voorgaande jaren, dus ben benieuwd!
Goed nieuws!Joshoon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:47:
Als het goed is stuurt AMP de afspraakmailtjes vandaag de deur uit als je hebt besteld bij T-Mobile, dit kan ook nog in de avond zijn .
Zo ging het namelijk ook de voorgaande jaren, dus ben benieuwd!
Nu lees en hoor je diverse verhalen van providers die er qua communicatie een potje van maken, maar reken maar dat dit een heftige logistieke operatie is.
Laat onverlet dat dit hun core business is en het dus zo goed mogelijk moeten coördineren, maar om geheel foutloos te zijn bij dit soort releases lijkt me een utopie
Overigens heb ik afgelopen zondag rond het middaguur pas besteld, dus ik verwacht niet dat ik bij de eerste batch zit (iPhone 7 128GB Black).
Status Vodafone zegt nog "Wordt verwerkt". Ah well... ik ontvang vast wel een mail als ie verzonden is
Volgens mij is dat gebaseerd op het aantal toestellen dat bol.com zelf heeft besteld. Dat zegt nog niets over hoeveel er daadwerkelijk uitgeleverd worden.mprkooij schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:38:
...less is more
Nouja of het goed nieuws is, is nog even de vraag,
Zo ging het de voorgaande jaren, dus het is nog afwachten hoe het dit jaar loopt.
Ik blijf in ieder geval goede hoop houden.
T-Mobile lijkt tot nu toe de enige die zo goed met hun klanten communiceert over de levering van de iPhone 7.
Wie het eerst levert krijgt mijn geld.. Klaar. Dat is dus Bol.com of Apple.nlralph0603 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:12:
[...]
Ik denk dat het ook niet echt helpt dat kopers bij 2-3 bedrijven bestellingen doen en uiteindelijk gaan annuleren als hij bij een ander bedrijf eerder leverbaar is. Hierdoor krijgen ze veel (onverwachte) annuleringen.
Heb een iPhone 7 128GB black icm vodafone abonnement besteld bij gsmwijzer, maar nog niets gehoord. Heb gister gebeld en toen zeiden ze dat ze de voorraadaantallen nog niet wisten en dus niks kunnen zeggen. Ik zou vanzelf een mail krijgen met een T&T code..daannvd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:06:
Iemand al een update over de levering van mobiel.nl / gsmwijzer.nl? Ik las dat verscheidene personen hier bestelden maar tot op heden heb ik ook zelf nog geen update ontvangen..
Eerst stond er nog 16 september. Ach ja, vorige keer moest ik ook langer wachten op de plus, zal nu ook wel weer zijn
Dat niet nee, maar wel veel administratieve rompslomp wat de nodige kosten met zich mee brengt.sww89 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:59:
Ik ben het op zich wel eens met de stelling dat het idioot is om bij allerlei bedrijven bestellingen achter te laten, maar in het geval van de iPhone is er voor jou weer een ander dus aan inkomsten geen gebrek lijkt mij dan
Ik weet niet hoe het juridisch stand houdt, maar door dit soort praktijken zou het natuurlijk kunnen zijn dat je in de toekomst een soort boete gaat betalen bij het niet afnemen van een product en m.i. is dat niet meer dan terecht.
Ik bedoel, een paar dagen langer wachten is toch niet zo'n probleem? Kom op zeg. Je huidige telefoon houdt er heus niet ineens mee op als je een nieuwe hebt besteld.
Punt voor jou, maar er zijn geen redenen te noemen om daar nu van af te wijken, tenzij Apple de levering aan de providers écht pas vrijdags doet. Koffiedik kijken maar ik denk niet dat er vanaf geweken wordt.Joshoon schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:52:
[...]
Nouja of het goed nieuws is, is nog even de vraag,
Zo ging het de voorgaande jaren, dus het is nog afwachten hoe het dit jaar loopt.
Ik blijf in ieder geval goede hoop houden.
T-Mobile lijkt tot nu toe de enige die zo goed met hun klanten communiceert over de levering van de iPhone 7.
Oke bedankt. Ik heb precies hetzelfde besteld, alleen zat ik al bij vodafone en heb ik dus verlengd. Gewoon wachten op de T&T code dus..Dionlinn schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:00:
[...]
Heb een iPhone 7 128GB black icm vodafone abonnement besteld bij gsmwijzer, maar nog niets gehoord. Heb gister gebeld en toen zeiden ze dat ze de voorraadaantallen nog niet wisten en dus niks kunnen zeggen. Ik zou vanzelf een mail krijgen met een T&T code..
Klopt, een medewerker vertelde mij ook al dat er voor de rest geen gekke vertragingen waren (behalve voor de gitzwart , en mogelijk de Plus toestellen), want dan had dat in hun systeem moeten staan.Chrisjuh_15 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:09:
[...]
Punt voor jou, maar er zijn geen redenen te noemen om daar nu van af te wijken, tenzij Apple de levering aan de providers écht pas vrijdags doet. Koffiedik kijken maar ik denk niet dat er vanaf geweken wordt.
Ik heb zondag de 11e mijn bestelling geplaatst in de ochtend, en daarvoor geldt ook een levering vanaf 16-9.
Dus ik verwacht hem dit weekend wel, en anders gewoon begin volgende week, lig ik ook niet wakker van ofzo
Nope.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:13:
Iemand iets vernomen van Tele2?
[ Voor 17% gewijzigd door Ferry05 op 14-09-2016 12:53 ]
Zegt wel genoeg wat voor chaos het is, als ze dingen goedkeuren die niet kloppen...Ferry05 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:50:
Bij mij staat nu dat mijn gegevens zijn goedgekeurd terwijl ze niet klopppen. KPN.
Nee, nog niks helaas. Alleen het mailtje dat ik direct na het bestellen kreeg (dat ze verwachten dat hij op de 17de geleverd gaat worden).Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 12:13:
Iemand iets vernomen van Tele2?
Dit topic is gesloten.