Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Ai, heb dus een JetBlack besteld maar schrik van deze foto:
Afbeeldingslocatie: https://cdn0.vox-cdn.com/thumbor/cP9kK1cPVcGpOWxCUg0mbF1AWeA=/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/7060129/DSC_1217-verge.0.jpg

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Levertijden update @ T-Mobile forum:
Afbeeldingslocatie: https://d1b6tx2agdphz5.cloudfront.net/tmobile-nl/attachment/bc28de56-61ab-49e4-aa54-47fcfc403a35.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-10 13:17
Kortom er zijn dus geen plusjes op voorraad ergens

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:50
Kecin schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:03:
Ai, heb dus een JetBlack besteld maar schrik van deze foto:
[afbeelding]
Ik heb er dus een transparant hoesje voor besteld via Amazon. Inmiddels heb ik het hoesje al binnen. Zodra ik de JB binnen heb klik ik het hoesje er meteen om heen. Dan zou er weinig mee moeten gebeuren, verwacht ik zo. Al mijn iPhones hebben altijd transparante cases gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
Heb het eerste uur een git zwarte 128 gb plus besteld. Wordt volgens de Apple store tussen 17 en 28 oktober geleverd. Is er iemand die een 7 plus mat zwart 32 gb besteld heeft, die komende week krijgt en toch liever voor een git zwarte 128 gb gaat? Ik wil dan wel van order ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Dennisweb schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:06:
[...]

Ik heb er dus een transparant hoesje voor besteld via Amazon. Inmiddels heb ik het hoesje al binnen. Zodra ik de JB binnen heb klik ik het hoesje er meteen om heen. Dan zou er weinig mee moeten gebeuren, verwacht ik zo. Al mijn iPhones hebben altijd transparante cases gehad.
Silicoon?
Ik twijfel namelijk nog. Ik heb mijn huidige 6+ in een Lederen Apple case.
Misschien dat ik maar weer die haal, ook met vallen en stoten is die meer dan prima en het toestel is echt nog krasloos.
Aan de andere kant... Nu is die dus bijna twee jaar en geen krasje, zonde van de hoes. Had liever zonder gelopen, nu heb ik hem voor iemand anders netjes gehouden.

Daarbij hielp niet mee hoe glad de 6+ was, dus gleed zo uit mijn hand. Hoop dat de nieuwe wat stroever is qua materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
fwawer schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:10:
Heb het eerste uur een git zwarte 128 gb plus besteld. Wordt volgens de Apple store tussen 17 en 28 oktober geleverd. Is er iemand die een 7 plus mat zwart 32 gb besteld heeft, die komende week krijgt en toch liever voor een git zwarte 128 gb gaat? Ik wil dan wel van order ruilen.
Ja das leuk, maar hoe wil je die switch dan doen?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Kecin schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:10:
[...]

Silicoon?
Ik twijfel namelijk nog. Ik heb mijn huidige 6+ in een Lederen Apple case.
Misschien dat ik maar weer die haal, ook met vallen en stoten is die meer dan prima en het toestel is echt nog krasloos.
Aan de andere kant... Nu is die dus bijna twee jaar en geen krasje, zonde van de hoes. Had liever zonder gelopen, nu heb ik hem voor iemand anders netjes gehouden.

Daarbij hielp niet mee hoe glad de 6+ was, dus gleed zo uit mijn hand. Hoop dat de nieuwe wat stroever is qua materiaal.
TPU Gel. https://www.amazon.co.uk/..._385721_149985271_TE_item

Ik heb 'm binnen en even bekeken, maar hij is net zo dik als het TPU hoesje dat ik nu om de iPhone 6S Plus heb. Enige verschil is de uitsparing voor de camera. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludacrash
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 12:57
Ik heb zelf het leren hoesje bij Apple zelf besteld (Storm Grijs). Heb om mijn iphone 6 nu 1,5 jaar de zwart leren van Apple zelf en ben er meer dan tevreden over. En ze hebben hem voor de iPhone 7 nog wat beter gemaakt met aluminum (of zoiets) knoppen.

Hij is volgens mij vanmiddag binnengekomen thuis.

[ Voor 9% gewijzigd door ludacrash op 13-09-2016 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:12
Dennisweb schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:15:
[...]
TPU Gel. https://www.amazon.co.uk/..._385721_149985271_TE_item

Ik heb 'm binnen en even bekeken, maar hij is net zo dik als het TPU hoesje dat ik nu om de iPhone 6S Plus heb. Enige verschil is de uitsparing voor de camera. :9
Is deze ultraslim en volledig transparant? Voegt hij weinig tot geen bulkiness aan de telefoon toe?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:29
Ik wou eerst de git zwarte versie van de plus, maar de kans op krassen is aanzienlijk. Ik wil hem wel in een hoesje stoppen, maar ik weet uit ervaring dat daar ook vuil in komt, dus voorkomen kan je eigenlijk alleen door hem te wrappen. Persoonlijk zie ik dan ook weinig nut in een gitzwarte versie. Ik voel al aankomen dat een hoop mensen volgende week gaan klagen over de krassen (al hoop ik het niet voor de mensen zelf).

Mocht iemand nog een tip hebben waar de 7+ 128GB Zwart te bestellen hou ik me aanbevolen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
Rivanov schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:29:
[...]

Is deze ultraslim en volledig transparant? Voegt hij weinig tot geen bulkiness aan de telefoon toe?
U vraagt, wij draaien! Oordeel zelf: https://www.dropbox.com/s...2qAgTnnoqsmv9Om69Z8a?dl=0

Het 'rode' hoesje is trouwens van de iPhone 6S Plus, die verkleurd is door de rode sock waar ik hem altijd in stop :). De kras op de 4e foto in het hoesje is een kras op de tafel (zonde!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Dennisweb schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:43:

Het 'rode' hoesje is trouwens van de iPhone 6S Plus, die verkleurd is door de rode sock waar ik hem altijd in stop :).
Wát? Ik dacht dat ik rare dingen met sokken deed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikzelf ook een 6 plus besteld 32gb. Dit was in de pre order. Als ik hier alles zo lees dan zou het dus zomaar eens het einde van het jaar kunnen worden voor deze geleverd gaan worden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludacrash
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:47:
Ikzelf ook een 6 plus besteld 32gb. Dit was in de pre order. Als ik hier alles zo lees dan zou het dus zomaar eens het einde van het jaar kunnen worden voor deze geleverd gaan worden. :X
Kleine kans, waarschijnlijk heeft iedereen zijn iphone voor eind oktober wel. Zoals elk jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben heel erg benieuwd maar heb er niet zoveel vertrouwen in. Mede ook door voorgaande jaren.
ludacrash schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:48:
[...]

Kleine kans, waarschijnlijk heeft iedereen zijn iphone voor eind oktober wel. Zoals elk jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dennisweb schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:43:
[...]

U vraagt, wij draaien! Oordeel zelf: https://www.dropbox.com/s...2qAgTnnoqsmv9Om69Z8a?dl=0

Het 'rode' hoesje is trouwens van de iPhone 6S Plus, die verkleurd is door de rode sock waar ik hem altijd in stop :). De kras op de 4e foto in het hoesje is een kras op de tafel (zonde!)
Thanks man! Is het wel een harde cover of een zachte flexibele?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Rivanov schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:49:
[...]

Thanks man! Is het wel een harde cover of een zachte flexibele?
Zachte. Ik heb een hekel aan harde covers. Die voelen zo plastic aan. Dit is een flexible cover die je dus om kan buigen, als je wil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zweer bij de suviver. top ding maar wel een bakbeest.
Dennisweb schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:50:
[...]

Zachte. Ik heb een hekel aan harde covers. Die voelen zo plastic aan. Dit is een flexible cover die je dus om kan buigen, als je wil. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dennisweb schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:50:
[...]

Nice. Ga die ook maar eens bestellen dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-07 18:14
Ik bestelde net trouwens een Slickwrap Naked (zag die ergens in dit topic genoemd worden) en zag op Facebook dat je er dan nog gratis 1 bij krijgt! https://www.facebook.com/SlickWraps/

Dacht is misschien nuttig om te delen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

iFlames schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:53:
Ik bestelde net trouwens een Slickwrap Naked (zag die ergens in dit topic genoemd worden) en zag op Facebook dat je er dan nog gratis 1 bij krijgt! https://www.facebook.com/SlickWraps/

Dacht is misschien nuttig om te delen :D
Hmmm dit maakt het wel interessant om dit eens uit te proberen :p
Heb je en mat of glossy wrap besteld? (en op welke kleur iPhone ga je hem plakken?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Weer een update van T-Mobile:

Afbeeldingslocatie: https://d1b6tx2agdphz5.cloudfront.net/tmobile-nl/attachment/67795a28-d9af-4e5e-b106-84d5d9a58520.jpg

Ze blijven zaken veranderen volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Zojuist contact gehad met Apple. Ik heb mijn 128GB Jet Black Plus geannuleerd en toch maar voor de matzwarte gekozen. Vooral naar aanleiding van dit filmpje: YouTube: iPhone 7 and 7 Plus | Review

Ik weet dat ik mezelf voor m'n kop ga slaan als er ook maar 1 krasje te zien is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
Dennisweb schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:06:
Zojuist contact gehad met Apple. Ik heb mijn 128GB Jet Black Plus geannuleerd en toch maar voor de matzwarte gekozen. Vooral naar aanleiding van dit filmpje: YouTube: iPhone 7 and 7 Plus | Review

Ik weet dat ik mezelf voor m'n kop ga slaan als er ook maar 1 krasje te zien is.
Het enige wat ik had is GAST CHECK JE MAIL EENS.... 31000 unread komop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Mobile maakt mij niet blij, ik hoop dat het bij KPN anders is maar krijg daar maar weinig los!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-07 18:14
pposthoorn schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:01:
[...]

Hmmm dit maakt het wel interessant om dit eens uit te proberen :p
Heb je en mat of glossy wrap besteld? (en op welke kleur iPhone ga je hem plakken?)
Ik heb zelf de glossy besteld, voor zover ik zag op YouTube is glossy 'gewoon' doorzichtig en is mat een soort frosty effect: YouTube: Slickwraps iPhone 6 Plus clear Naked decal skin wrap cover

Op de Jet Black ga ik hem zelf plakken! Hopelijk blijft hij dan perfect :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Contact gehad met CB

Wijziging kleur is langer in de rij.....

Status van de queueueueuee bij CB

Ik zit in de eerste helft :) we gaan op voetbal termen :) er zijn nu 104 iPhone 7 Plus 128GB besteld bij CB en hij zei in ieder geval dat ze grote aantallen verwachten op vrijdag. Maar ik hoor bij de eerste 50 stuks dus

En ik heb om 11:28 besteld vrijdagochtend.

Ik denk dat bij Apple al die toestellen zo de deur uitvlieg door van die handelaren......

Ik ga nu gewoon voor de mat zwarte

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoekGTi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:07:
[...]

Het enige wat ik had is GAST CHECK JE MAIL EENS.... 31000 unread komop
Ik ben een paar maanden geleden gestopt met interactie op mails waar ik niet om gevraagd heb.

Niet lezen, niet verplaatsen naar prullenbak, niet als gelezen markeren. Gewoon helemaal niets.

Zit nu op 615 mailtjes.
Het bobbeltje vond ik de eerste dagen irritant maar nu werkt het juist enorm verhelderend om er helemaal niets mee te doen.

Afbeeldingslocatie: http://a68.tinypic.com/2r70dft.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 13-09-2016 16:24 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjellzw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 15:07
SpoekGTi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:22:
Contact gehad met CB

Ik zit in de eerste helft :) we gaan op voetbal termen :) er zijn nu 104 iPhone 7 Plus 128GB besteld bij CB en hij zei in ieder geval dat ze grote aantallen verwachten op vrijdag. Maar ik hoor bij de eerste 50 stuks dus

Ik denk dat bij Apple al die toestellen zo de deur uitvlieg door van die handelaren......

Dat betekent dus dat ik hem zaterdag waarschijnlijk ook ontvang? Heb hem 9:19 besteld vrijdagochtend, dus ik zit ook in de eerste 50? Wel grote aantallen voor een voetbalteam maar goed. :? :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:59
Donstil schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:23:
[...]

Ik ben een paar maanden geleden gestopt met interactie op mails waar ik niet om gevraagd heb.

Niet lezen, niet verplaatsen naar prullenbak, niet als gelezen markeren. Gewoon helemaal niets.

Zit nu op 615 mailtjes.
Het bobbeltje vond ik de eerste dagen irritant maar nu werkt het juist enorm verhelderend om er helemaal niets mee te doen.

[afbeelding]
/offtopic wellicht even een mail regeltje maken dat ze na een week ofzo automatisch archiveert of als gelezen markeert? Ik zou er te veel last van OCD door kijgen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Ach ja, ik heb hetzelfde. SMSjes vooral (ook wat Whatsapps), meestal gewoon diverse notificaties, 2FA codes enz. staan er iets van 300 ongelezen. Maar dat klopt niet, ik heb ze wel gelezen, namelijk op mijn lockscreen toen ze binnen kwamen. Raar systeem eigenlijk.

Ik ga er geen tijd aan besteden en stoor me er ook niet aan.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand al iets gehoord over de levertijden van KPN. Ik zie overal T-Mobile voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Ik kan ook niet tegen die rode bolletjes hoor, die moeten weg :P.

Ik vraag me af hoe het met de zakelijke markt zit, ik krijg als het goed is de 7 om "te testen" voor het bedrijf, meestal duurt zo'n test tot het volgende model O-).

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16:32
Is er al iets bekend over de levertijden van Vodafone?

Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vreemd dat winkels en Tmobile vanalles roepen en de rest alles nog even stil laat
Jeroenvde89 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:40:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:18
Tele2 houdt zich ook erg op de vlakte..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn denk ik gewoon voorzichtig en beloven geen dingen die ze niet kunnen waarmaken
Hemmik schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:42:
Tele2 houdt zich ook erg op de vlakte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidus-X
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:32:
Heeft iemand al iets gehoord over de levertijden van KPN. Ik zie overal T-Mobile voorbij komen.
KPN is 1 groot ellende.. mijn bestelling is nu 3x geannuleerd en opnieuw erin gezet ( foutief model/bedrag etc) ik kom nu ergens achterin. als je ze hierover belt en zij komen er niet uit, dan hangen ze gewoon op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 13:08
T-Mobile heeft misschien van oudsher wel voorrang? Zij waren destijds de enige die een 3G aanboden dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Scr33x0r schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:49:
T-Mobile heeft misschien van oudsher wel voorrang? Zij waren destijds de enige die een 3G aanboden dacht ik?
Als dat zo zou zijn zou T-Mobile hier wel mee te koop lopen.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Scr33x0r schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:49:
Was dat niet in de tijd dat Nokia nog wat te vertellen had en simlock nog aan alle toestellen zaten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 13:08
SpoekGTi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:51:
[...]

Was dat niet in de tijd dat Nokia nog wat te vertellen had en simlock nog aan alle toestellen zaten....
Zeker :)
Xenomorphh schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:51:
[...]

Als dat zo zou zijn zou T-Mobile hier wel mee te koop lopen.
Denk niet dat ze nu voorrang krijgen hoor, denk gewoon dat ze misschien iets meer vertrouwen in Apple hebben? Of wellicht wel meer info krijgen/betere account manager of whatever..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Dat zou inderdaad kunnen, al vermoed ik dat andere providers zich niet willen branden aan data die ze niet kunnen waarmaken. Wie weet is het allemaal een storm in een glas water en zitten we allemaal de 20e met een iphone. :P

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:59
Xenomorphh schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:55:
Dat zou inderdaad kunnen, al vermoed ik dat andere providers zich niet willen branden aan data die ze niet kunnen waarmaken. Wie weet is het allemaal een storm in een glas water en zitten we allemaal de 20e met een iphone. :P
Laten we vooral ook niet vergeten dat NL nu voor het eerst in de eerste 'wave' van release zit. Dus het is sowieso al beter dan vorig jaar. En ja dat zeg ik vooral tegen mezelf om me rustig te houden want ik wil hem ook heel graag zsm :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:42

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Heb ik even geluk dat ik de mijne zondag heb besteld bij T-Mobile.
Volgens hun tabel zit ik dan bij de eerste levering die vanaf 16 september beschikbaar is.

Het zal mij benieuwen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:44
SpoekGTi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:22:
Contact gehad met CB

Nice! Net ook maar even gebeld met CB en damn als iemand het woord "klantenservice" heeft begrepen zijn zij het wel! 8)
Hij kon mij vertellen dat van de 7 Plus 256GB Gold minder dan 10 zijn besteld tot nu toe en dat ik sowieso bij de eerste uitlevering ga zitten wanneer ze deze variant binnen krijgen en dat is hopelijk vrijdag of zaterdag!
Dus ik ben happy en als het volgende week word ook goed, scheelt me nu al een bak geld met KPN! :+

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bjonnie schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:09:
[...]

Laten we vooral ook niet vergeten dat NL nu voor het eerst in de eerste 'wave' van release zit. Dus het is sowieso al beter dan vorig jaar. En ja dat zeg ik vooral tegen mezelf om me rustig te houden want ik wil hem ook heel graag zsm :P
Nou daar is helemaal niets beter aan.
Afgelopen jaren konden we gewoon naar het buitenland op release. Nu is de eerste wave zo groot dat er nergens een Plus te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

CoolBlue heeft 250 orders voor zwart, en minder dan 30 voor jet black.
Het verschil mag er zijn :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:16
Ik heb 'm gisteren besteld bij Infotheek.
Zij gaven mij aan geen directe lever problemen te verwachten, tevens wist hij me te vertellen dat ze grote aantallen hebben besteld.

Bij mij betreft het een iPhone 7+ 128GB mat zwart. Ik verwacht dat ik heb vrijdag kan ophalen.

Overigens besteld via m'n werk, ze leveren verder niet aan eindgebruikers.

Afwachten of ik hem inderdaad aanstaande vrijdag in handen heb. Als ik Infotheek mag geloven is dit zo. Zelf ben ik wat sceptischer en denk/hoop hem ergens volgende week te hebben! We zullen zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Mitchelp schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:15:
Zij gaven mij aan geen directe lever problemen te verwachten, tevens wist hij me te vertellen dat ze grote aantallen hebben besteld.

mij betreft het een iPhone 7+ 128GB mat zwart. Ik verwacht dat ik heb vrijdag kan ophalen.
Hahaha ja en ik geloof in het vliegende spaghetti monster.

[ Voor 48% gewijzigd door Donstil op 13-09-2016 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proliner
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-10 16:24
Hoe weet je of je in de eerste wave zit bij Coolblue? Bij mij staat er nog steeds geen leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beats72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-03 21:59
Iphone 7 Black 128GB terug te reserveren voor de apple store in brussel.
https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07:13
beats72 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:36:
Iphone 7 Black 128GB terug te reserveren voor de apple store in brussel.
En ze zijn terug op.

Benieuwd of er Plus modellen gaan vrijkomen nog komende dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Laatst online: 17-09 05:36
Zojuist Apple een mail gestuurd om het afleveradres aan te passen, weet iemand of ze dit doen?
Levering staat voor 16 september..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:46:
Zojuist Apple een mail gestuurd om het afleveradres aan te passen, weet iemand of ze dit doen?
Zolang hij nog niet verstuurd is kan je dat zelf. Vanaf het moment dat ze helpdesk het niet meer kan kan je het zelf via de site ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:46:
Dat kan ook direct bij UPS via de tracking pagina zodra zij de verzendopdracht in hun systeem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Donstil schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:48:
[...]

Zolang hij nog niet verstuurd is kan je dat zelf. Vanaf het moment dat ze helpdesk het niet meer kan kan je het zelf via de site ook niet meer.
Dit kan dus niet omdat hij al 'voorbereid' is maar daar staat die al enkele dagen op.
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:49:
[...]

Dat kan ook direct bij UPS via de tracking pagina zodra zij de verzendopdracht in hun systeem hebben.
Oké, dat ook maar even afwachten dan..
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-10 20:58
Donstil schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:08:
Mijn order is zojuist vervroegd van 26-28 naar 20-22.

7+ 32 black
Raar, ik heb exact hetzelde model maar mijne staat nog steeds stug op 26-28. Zou je toch zeggen dat het dezelfde batch is.

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maikjuh schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:50:
[...]

Raar, ik heb exact hetzelde model maar mijne staat nog steeds stug op 26-28. Zou je toch zeggen dat het dezelfde batch is.
Gaat allemaal om het tijdstip, model, kleur, hoeveelheid, enz.

Mijne is 0908 en vervroegd.
Die van mijn vriendin (een order van twee) van 0907 ook nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-10 20:58
Donstil schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:52:
[...]

Gaat allemaal om het tijdstip, model, kleur, hoeveelheid, enz.

Mijne is 0908 en vervroegd.
Die van mijn vriendin (een order van twee) van 0907 ook nog niet.
Maar kunnen we er nu vanuit gaan dat 26-28 september plus 32gb zwart allemaal naar voren worden geschoven? Omdat Apple support toch had gezegd dat dit een batch was?

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maikjuh schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:04:
[...]

Maar kunnen we er nu vanuit gaan dat 26-28 september plus 32gb zwart allemaal naar voren worden geschoven? Omdat Apple support toch had gezegd dat dit een batch was?
Mm geen idee. De Nederlandse Apple support weet het ook allemaal niet in deze tijden dus daar zou ik niet teveel waarde aan hechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Mitchelp schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:15:

Bij mij betreft het een iPhone 7+ 128GB mat zwart. Ik verwacht dat ik heb vrijdag kan ophalen.

Overigens besteld via m'n werk, ze leveren verder niet aan eindgebruikers.

Afwachten of ik hem inderdaad aanstaande vrijdag in handen heb. Als ik Infotheek mag geloven is dit zo. Zelf ben ik wat sceptischer en denk/hoop hem ergens volgende week te hebben! We zullen zien.
Hoe zijn de prijzen bij infotheek? (iPhone 7 128GB gitzwart)

Ik heb nog geen account maar wellicht dat ik er bij hun een bestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fwawer
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22-04 23:48
SpoekGTi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 15:11:
[...]

Ja das leuk, maar hoe wil je die switch dan doen?
Ik ga naar de Apple store met jou en reservering en reken de telefoon af en neem die mee en jij gaat met mijn reservering mee en rekent die af en neemt die mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g00gle
  • Laatst online: 20:16
pposthoorn schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:09:
[...]

Hoe zijn de prijzen bij infotheek? (iPhone 7 128GB gitzwart)

Ik heb nog geen account maar wellicht dat ik er bij hun een bestel.
Betaal 975,- in de btw
Afbeeldingslocatie: https://s15.postimg.org/qq82brxe3/image.jpg
Excl btw prijs

[ Voor 12% gewijzigd door g00gle op 13-09-2016 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-10 21:32
Voor degenen die een pikzwarte hebben besteld..... http://www.onemorething.n...7-reviews-glansrijk-goed/ Sterkte!

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Die benchmark scores en batterijduur!
Dat zag ik niet aankomen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zo, m'n tweede bestelling staat ook op Verzending wordt voorbereid. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
fwawer schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:23:
[...]

Ik ga naar de Apple store met jou en reservering en reken de telefoon af en neem die mee en jij gaat met mijn reservering mee en rekent die af en neemt die mee...
Ehm nee das geen goede optie voor mij daarvoor woon ik te ver van een Apple Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Joshoon schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:22:
[...]

Die benchmark scores en batterijduur!
Dat zag ik niet aankomen :9~
En velen maar balen dat je niet tegelijk muziek kunt luisteren en opladen. Och och wat een drama is dat he? Want stel je voor dat je het voor elkaar krijgt toch met een lege iPhone te zitten gezien deze prestaties ;)

[ Voor 15% gewijzigd door swv op 13-09-2016 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerkiwi
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-06 18:59
Ik heb het topic al redelijk doorgespit maar ik kom er niet helemaal uit.

Ik heb besloten dat ik tóch een rose gold 128GB iPhone 7 wil, maar ben natuurlijk grandioos te laat met preorderen. Waar denken jullie dat ik de meeste kans heb om hem zo snel mogelijk binnen te hebben? Retailers zijn helaas niet heel transparant over hun voorraad, en aangezien rose gold niet méga populair is hoop ik nog wel een kansje te maken. Alvast bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Powerkiwi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:41:

Ik heb besloten dat ik tóch een rose gold 128GB iPhone 7 wil, maar ben natuurlijk grandioos te laat met preorderen. Waar denken jullie dat ik de meeste kans heb om hem zo snel mogelijk binnen te hebben? Retailers zijn helaas niet heel transparant over hun voorraad, en aangezien rose gold niet méga populair is hoop ik nog wel een kansje te maken. Alvast bedankt ;)
Morgen even weer proberen op de reserveringspagina. Vrijwel elke dag is jouw model weer voorradig. Zou niet heel moeilijk moeten zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beats72
Powerkiwi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:41:

Hierboven al gezegd.

[ Voor 12% gewijzigd door beats72 op 13-09-2016 20:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• As-
  • Laatst online: 28-07 18:40

As-

Jeroenvde89 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:40:
Mijn status voor n 7 black 128 GB bij Vodafone is vanavond veranderd in 'Bestelling is verzonden' ziet er dus naar uit dat ik m vrijdag geleverd krijg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomastvd
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:57
Heeft er iemand al een bevestiging van tmobile gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul999
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 19:07
Heeft iemand al een UPS nummer van apple ontvangen? Hier staat hij nog steeds op verzending voorbereiden, wel al onder mijn devices terug te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 23:04

Erw

paul999 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:06:
Heeft iemand al een UPS nummer van apple ontvangen? Hier staat hij nog steeds op verzending voorbereiden, wel al onder mijn devices terug te vinden
Nog niet, levering staat wel op 16-9 , komt vast goed

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beats72
Levert UPS ook in belgie met de iPhone? Vandaag levering van apple gekregen en was via DHL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

sww89 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:28:
[...]

En velen maar balen dat je niet tegelijk muziek kunt luisteren en opladen. Och och wat een drama is dat he? Want stel je voor dat je het voor elkaar krijgt toch met een lege iPhone te zitten gezien deze prestaties ;)
Precies, geen last van als je een toestel hebt die niet om de haverklap leeg is.
Daarnaast kun je er ook voor kiezen om met de tijd mee te gaan door een bluetooth headphone aan te gaan schaffen :9
thomastvd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:03:
Nee, nog niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
De hoesjes zijn niet af te halen in de Apple store volgens de app. Weet iemand of ze daar wel gewoon liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TakkUNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-10 16:52
Iemand al een indicatie gekregen van KPN? Lijkt een behoorlijke chaos te zijn in dat systeem. Klantenservice gaf eerst aan dat mijn bestelling niet door was gekomen en dat ik een nieuwe order moest plaatsen. Bij het inzetten van de nieuwe order bleek m'n bestelling van vrijdag ineens wél in het systeem te staan!

Overigens kreeg ik te horen dat de e-mails met ordernummers van KPN uiterlijk vrijdag binnen moeten zijn, als dat dan nog steeds niet het geval is moet je contact opnemen met de klantenservice of naar een KPN winkel gaan. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen, heb vrijdag om 9.10 uur 's ochtends besteld dus heb nog een beetje hoop op een snelle levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-10 23:04

Erw

paul999 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:06:
Begint wel tijd te worden, als ze vanuit china moeten komen

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul999
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10-09 19:07
Erw schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:47:
[...]

Begint wel tijd te worden, als ze vanuit china moeten komen
Ja, daarom begin ik te twijfelen of de bestellingen uit Europa ook vanuit china worden gestuurd, of ergens vanuit hier in Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjellzw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 15:07
Zojuist een poging gedaan om toch wat informatie los te krijgen bij Coolblue, echter laten ze bij mij helemaal niks los.

Het enige dat ze mij mee hebben gegeven is dat ik er vroeg bij was en dat er dus een grote kans is dat ik bij de eerste levering zit. Vervolgens geef ik antwoord met de zin 'Dan zal het vrijdagavond dus echt in spanning afwachten zijn of ik een verzendbevestiging ga krijgen...', waarop ik een antwoord krijg: 'Wij gaan er vanuit dat dit gaat goedkomen. Een hele fijne avond toegewenst.'.

Zou dit dan kunnen betekenen dat Coolblue toch echt vanaf vrijdag de 7 Plus (128GB Gitzwart) gaat versturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
paul999 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:52:
[...]

Ja, daarom begin ik te twijfelen of de bestellingen uit Europa ook vanuit china worden gestuurd, of ergens vanuit hier in Europa.
De kans is groter dat ie bij de statusverandering 'verzending wordt voorbereid' op transport is gezet naar Europa, en je pas in Nederland de dag voor uitlevering de status 'verzonden' krijgt. Geen zorgen. Apple houdt zich wel aan de aangegeven leverdatum :)
Kjellzw schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:52:
Zojuist een poging gedaan om toch wat informatie los te krijgen bij Coolblue, echter laten ze bij mij helemaal niks los.

Het enige dat ze mij mee hebben gegeven is dat ik er vroeg bij was en dat er dus een grote kans is dat ik bij de eerste levering zit. Vervolgens geef ik antwoord met de zin 'Dan zal het vrijdagavond dus echt in spanning afwachten zijn of ik een verzendbevestiging ga krijgen...', waarop ik een antwoord krijg: 'Wij gaan er vanuit dat dit gaat goedkomen. Een hele fijne avond toegewenst.'.

Zou dit dan kunnen betekenen dat Coolblue toch echt vanaf vrijdag de 7 Plus (128GB Gitzwart) gaat versturen?
Ze zeggen zelf dat ze niet weten welke iPhone's ze zullen krijgen van Apple en van de providers. ALS er dus vrijdag een bescheiden lading 7 Plus 128GB Gitzwart binnenkomt, dan ben jij een van de eersten die er een krijgt. Dat proberen ze duidelijk te maken. Maar ja, meer dan dat weten ze niet. Ik heb er een hard hoofd in dat ze de meeste Plus modellen vrijdag/zaterdag al kunnen uitleveren. Vooral die gitzwart is een zeldzame. Zie het dus niet als een bevestiging, maar eerder als een manier van geruststellen van hun kant met 'je staat ergens vooraan in de wachtrij' zodat de moed je niet in de schoenen zakt en je niet de neiging krijgt de order te annuleren. Want dat willen ze voorkomen. Dus stel dat ze pas 26 september de eerste exemplaren binnen krijgen, dan ben jij een van de eerste gelukkigen. Zo kan je het bericht ook opvatten. Snap je 'm? ;)

[ Voor 94% gewijzigd door swv op 13-09-2016 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
De status van mijn vriendin haar iPhone is aangepast naar "De bestelling is verstuurd".
Mijn eigen order staat nog op "De bestelling wordt verwerkt".

Meer mensen die Vodafone heeft en bestelling is verstuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jieve schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 22:20:
De status van mijn vriendin haar iPhone is aangepast naar "De bestelling is verstuurd".
Mijn eigen order staat nog op "De bestelling wordt verwerkt".

Meer mensen die Vodafone heeft en bestelling is verstuurd?
Ja zie ±15 berichten boven je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thomastvd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:03:
Nee helaas niet, T-mobile maakt er een behoorlijk potje van. Eerst met geen mogelijk te verlengen via de site, terwijl nieuwe klanten nog wel konden bestellen. Vervolgens via twitter toch voor elkaar gekregen om te verlengen, wat een gedoe en vervolgens lange levertijden waarbij ze elkaar op elk verschillend kanaal tegenspreken. Laten we hopen dat het toch goedkomt, de afgelopen jaren stuurde ze steeds 2dagen voor levering een mail voor bevestiging en afspraak te maken. Nog even 24uur afwachten en anders weet ik zeker dat ik hem voor het eerst niet op de ochtend van lancering heb ;( een moet de eerste keer zijn maar dan ook wel de laatste keer dat ik hem bij t-mobile bestel!

we shall see...geduld raakt op....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:02
Kjellzw schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:52:

nee.... en wees maar blij , als je alle berichten gaat lezen dit weekend dat gitzwart toch wel echt heel snel krast kun je nog mooi annuleren en die mat zwarte nemen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidus-X
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
TakkUNL schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:47:
Iemand al een indicatie gekregen van KPN? Lijkt een behoorlijke chaos te zijn in dat systeem. Klantenservice gaf eerst aan dat mijn bestelling niet door was gekomen en dat ik een nieuwe order moest plaatsen. Bij het inzetten van de nieuwe order bleek m'n bestelling van vrijdag ineens wél in het systeem te staan!

Overigens kreeg ik te horen dat de e-mails met ordernummers van KPN uiterlijk vrijdag binnen moeten zijn, als dat dan nog steeds niet het geval is moet je contact opnemen met de klantenservice of naar een KPN winkel gaan. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen, heb vrijdag om 9.10 uur 's ochtends besteld dus heb nog een beetje hoop op een snelle levering.
Bij mij was het ook zo, 1 groot zooitje. Uiteindelijk is mijn bestelling geannuleerd en moest ik zondag opnieuw bestellen. Ik heb wel een link gekregen waarop ik kan zien wat mijn bestelling is geweest en wat de status is van mijn bestelling, hij staat nu op ; controleren bestelling ( vanaf 1ste moment al ) en daaronder welke abbo ik gekozen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20:24

UMD

You don't say

Is het iemand al opgevallen dat je via de apple website niet meer kunt reserveren voor ophalen in een winkel. De website zegt om naar een Apple store te gaan vanaf 08:00 of vanaf 17 sept. weer te reserveren via de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Dan zijn ze door alle stock heen ook van wat er nog binnen moet komen tot aan de 16de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Kwam ik ook achter. Jammer. Dan maar wachten tot medio oktober. Of zaterdagochtend vroeg wakker worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee hoor. Het is in principe normaal gedrag dat de reserveringspagina offline gaat na sluitingstijd van de Apple Stores en weer 's ochtends vroeg online. Voorheen was dat om middernacht 0:00 uur. Nu denk ik dan 06:00 uur omdat ze daar nu mee adverteren. Want ik kan mij niet voorstellen dat plots alles op is. Net nog gekeken en toen was er nog keuze.

Maar de reserveringspagina doet wel vaker rare dingen voor de release van een iPhone. Dus geef de moed niet op! En ja er zou een kans kunnen bestaan dat ie nu offline blijft tot zaterdag. Ik ben ook niet helderziend. Ik weet alleen de resultaten uit het verleden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
UMD schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 23:07:
Is het iemand al opgevallen dat je via de apple website niet meer kunt reserveren voor ophalen in een winkel. De website zegt om naar een Apple store te gaan vanaf 08:00 of vanaf 17 sept. weer te reserveren via de website.

Dat staat er al sinds vrijdag avond / zaterdag morgen.

Ik geloof er alleen niets van dat er zaterdag 08:00 ineens wel Plus modellen zijn.
Als die er waren geweest hadden ze die dingen wel op release naar buiten gegooid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
Donstil schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 23:23:
[...]

Ik geloof er alleen niets van dat er zaterdag 08:00 ineens wel Plus modellen zijn.
Als die er waren geweest hadden ze die dingen wel op release naar buiten gegooid.
Beetje schaars laten lijken :+
Vraag creëren om voor het weekend nog wat pre-orders te pakken :D

Verwijderd

b]Levertijd[/b]Verzendklaar 2-3 weken
Besteldatum: 09-09-2016
Besteltijd: 09:21
Winkel: Apple(NL) website chrome browser
Versie: iPhone 7: geenplus
Geheugen: 32GB
Kleur: zwart
(Verwachte) levertijd: 3 Okt - 7 Okt door Standaardlevering

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 23:23:
[...]

Werkte gister anders nog prima :)

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:28
Nieuwe dag, nieuwe kansen ....
Bij iemand wijzigingen?

Bij mij nog steeds:

Wordt verwerkt
Verzendklaar: 6-8 werkdagen
Verwachte levering: 20-22 september

:-(

• ludacrash
Bij KPN houden ze voorlopig hun lippen stijf op elkaar.

Wel kun je er bij Apple zelf van uit gaan dat ze een artikel de dag voor bezorging pas op "verzonden" zetten en dat dan pas in de middag/avond de Track&Trace van UPS werkt heb ik wel gemerkt deze week bij het bestellen van een hoesje voor de iphone 7.
Pagina: 1 ... 6 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.