Gezien de hoge halverwege-oktober-tijden voor de 7 Plus 128 GB Gitzwart mag ik volgens mij nog blij zijn met 3-7 Oktober.
Vermoed dat dat gaat om de telefoons die opgehaald kunnen worden in de winkels. Ik hou er een klein beetje rekening mee, maar ga er vanuit dat de pre-orders keurig op tijd worden uitgeleverd.Steven030 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:12:
[...]
Ik hoop het voor je! Ik begreep uit hun woorden dat zij zelf de telefoons op de 16de binnen zouden krijgen en vanaf dat moment pas afspraken gaan maken voor levering (dat je dan de mail/sms van AMP Logistics krijgt). Ik zou dus in het slechtste geval rekening houden met levering in de volgende werkweek, maar ik hoop voor je dat ik het verkeerd begrepen heb en dat je hem inderdaad vrijdag kan verwachten! Iedereen van T-Mobile lijkt immers wat anders te roepen...
Mm wordt krap.smoken schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:12:
[...]
Cool!! Dat is afgelopen zondag dus ook met mijn 7+ 256 black gedaan!!
Verder geen update tot nog toe ...
Zou 16-9 toch nog haalbaar zijn denk je???
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik ben ook even langs gegaan in een T-Mobile winkel in Utrecht gisteren. De dame aldaar zei dat ze de iPhone 7 vanaf maandag 19 september in de winkel zouden hebben liggen. Maar dit betreft inderdaad niet de pre-ordersChrisjuh_15 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:23:
[...]
Vermoed dat dat gaat om de telefoons die opgehaald kunnen worden in de winkels. Ik hou er een klein beetje rekening mee, maar ga er vanuit dat de pre-orders keurig op tijd worden uitgeleverd.
[ Voor 4% gewijzigd door Steven030 op 13-09-2016 11:26 ]
Mijn dikke duim zegt dat dat niet gaat gebeuren. Zo lang er nog geen verzending wordt voorbereid status (staat gelijk aan verzonden uit de fabriek) is wordt het toch na het weekend. Daarnaast staat de verzenddatum nog steeds vast, en is alleen de ontvangstdatum van minst optimistisch naar concreter gegaan. Iets wat afgelopen zaterdag al werd opgemerkt. Dus halverwege deze week krijg je de status verzenden wordt voorbereid te zien. In het weekend is jouw iPhone dan in Nederland en heeft/neemt UPS of een andere vervoerder alle tijd om de pallets met iPhones te sorteren naar postcode enzo. En als ze dat niet in het weekend doen dan is dat wel op de maandag en zodoende is dinsdag 20 september de eerste uitlever mogelijkheid.smoken schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:12:
[...]
Ga van bovenstaande uit en dan kan het alleen maar meevallen
[ Voor 6% gewijzigd door swv op 13-09-2016 11:33 ]
Oh lekker dan, daar sta ik dus sinds zaterdag in blijkbaar dus wie weet geluk, maar dan nog als coolblue 16/17 levert dan doe ik dat scheelt meer dan €100,-Xenomorphh schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:12:
[...]
ja inderdaad, order staat in de voorbestelling en is gister pas in het reguliere systeem geplaatst... Ik zie het somber in voor een levering van de 16e...

It's All In The "Mix"
Daar kan ik me alles bij voorstellen en dat zal helaas vast zijn hoe het zit.sww89 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:29:
[...]
Mijn dikke duim zegt dat dat niet gaat gebeuren. Zo lang er nog geen verzending wordt voorbereid status (staat gelijk aan verzonden uit de fabriek) is wordt het toch na het weekend. Daarnaast staat de verzenddatum nog steeds vast, en is alleen de ontvangstdatum van minst optimistisch naar concreter gegaan. Iets wat afgelopen zaterdag al werd opgemerkt. Dus halverwege deze week krijg je de status verzenden wordt voorbereid te zien. In het weekend is jouw iPhone dan in Nederland en heeft/neemt UPS of een andere vervoerder alle tijd om de pallets met iPhones te sorteren naar postcode enzo.
Ga van bovenstaande uit en dan kan het alleen maar meevallen
Toch blijf ik mezelf voor de gek houden door te denken dat ze al (bijna) in NL zijn en dat de tracking donderdagavond ineens verspringt naar verzonden met een leverdatum op vrijdag, zo houdt ik het voor me vanzelf toch nog spannend
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
Hier nog steeds ophalen in de Apple Store in Dusseldorf op 16-9. Order nog steeds op "wordt verwerkt" en een creditcard transactie in behandeling.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Haha, dit soort berichten zijn hoopgevend, jaloersmakend en frustrerend tegelijk. Mijn 7+ 256GB zwart, vrijdag 9:08 besteld, blijft stug op 26-28 staan. De eerste keer in jaren dat ik m'n telefoon niet op de launchdag in handen zal hebben. Achja.... Luxeproblemen zijn toch ook wel weer fijn om te hebbensmoken schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:12:
[...]
Zojuist nog even via de 'WhatsApp Klantenservice' van Coolblue contact gehad. Ik heb om 09:07 uur besteld vrijdagochtend en de medewerker verwacht nog steeds dat hij de 17e geleverd wordt. Sta echt te popelen......
Tja.. dat wordt niet douchen tot de 17eJustdoit schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:37:
Zojuist nog even via de 'WhatsApp Klantenservice' van Coolblue contact gehad. Ik heb om 09:07 uur besteld vrijdagochtend en de medewerker verwacht nog steeds dat hij de 17e geleverd wordt. Sta echt te popelen......
Kan niet wachten op de eerste mensen die hun iPhone 7 mee onder douche nemen en vervolgens melden dat ie het niet meer doet....
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
lol, en jij denkt dat dat gaat gebeuren?loekf2 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:38:
[...]
Tja.. dat wordt niet douchen tot de 17e![]()
Kan niet wachten op de eerste mensen die hun iPhone 7 mee onder douche nemen en vervolgens melden dat ie het niet meer doet....
It's All In The "Mix"
Heb hier met de kpn winkel afgesproken dat als mijn gegevens niet correct worden gewijzigd dat hij een telefoon voor mij gaat bewaren in de winkel. Alleen hij weet niet wanneer hij ze binnen krijgt. Ga tot morgen wachten.
Ik ga hem vrijdag ophalen en dan lijkt het te gaan regenen. Wel even testen natuurlijk
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
YouTube: Turk...Not Gonna HappenJustdoit schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:37:
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
En jij denkt dat het niet gaat gebeuren? Heel Youtubeland gaat weer iPhones vernietigen door proeven in en met water. Nu die ook waterbestendig is zal die vast ook lava, flatgebouw, kerosine en baksteen proof zijn.Mixpower schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:40:
[...]
lol, en jij denkt dat dat gaat gebeuren?
Altijd weer apart om te zien. De een staat in de rij voor het genot van de telefoon en de ander om als eerste zijn meuk op Youtube te zetten om wat centen te verdienen door middel van advertenties.
Maar dat doen vooral de gekkies in de States.
En dan http://www.willitblend.com/Novarion schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:45:
[...]
En jij denkt dat het niet gaat gebeuren? Heel Youtubeland gaat weer iPhones vernietigen door proeven in en met water. Nu die ook waterbestendig is zal die vast ook lava, flatgebouw, kerosine en baksteen proof zijn.
Altijd weer apart om te zien. De een staat in de rij voor het genot van de telefoon en de ander om als eerste zijn meuk op Youtube te zetten om wat centen te verdienen door middel van advertenties.
Dan nog, waterbestendig is waterbestendig! dat ding gaat echt niet kapot van douchen en wat zwemmen, zelfde geld voor de Samsung.Novarion schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:45:
[...]
En jij denkt dat het niet gaat gebeuren? Heel Youtubeland gaat weer iPhones vernietigen door proeven in en met water. Nu die ook waterbestendig is zal die vast ook lava, flatgebouw, kerosine en baksteen proof zijn.
Die shit die techrax er mee doet heeft er verder niks mee te maken.
[ Voor 4% gewijzigd door Mixpower op 13-09-2016 11:48 ]
It's All In The "Mix"
Toch nog even teruggekeken... geen idee of dat nog steeds vandaag geldt...
Maar heb 4 jaar geleden een iPhone 5 verlengt @ T-Mobile site.
En toen krijg ik dinsdagmiddag een mailtje van AMP voor de levering op de vrijdag.
Vrijdag toen ook netjes geleverd...
2 jaar later heb ik toen mijn iPhone 6 verlengt/besteld in een T-Mobile shop op de dag wanneer het kon en toen de dinsdag twee weken erna de telefoon op kunnen halen.
Nu dus afgelopen vrijdagochtend (7 / Zwart / 32GB) verlengt met creditcard en nog geen mail van AMP gehad voor levering. Hoop natuurlijk vrijdag-zaterdag! Zoals velen hier!
Maar heb 4 jaar geleden een iPhone 5 verlengt @ T-Mobile site.
En toen krijg ik dinsdagmiddag een mailtje van AMP voor de levering op de vrijdag.
Vrijdag toen ook netjes geleverd...
2 jaar later heb ik toen mijn iPhone 6 verlengt/besteld in een T-Mobile shop op de dag wanneer het kon en toen de dinsdag twee weken erna de telefoon op kunnen halen.
Nu dus afgelopen vrijdagochtend (7 / Zwart / 32GB) verlengt met creditcard en nog geen mail van AMP gehad voor levering. Hoop natuurlijk vrijdag-zaterdag! Zoals velen hier!
Mag het wel hopen haha! Heb de 32GB Black dus dat zal vast wel goedkomen

Hij is bestendig voor max 30min op max 1 meter diep. Dus er zijn vast mensen op youtube die hem kapot krijgen in het water.Mixpower schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:47:
[...]
Dan nog, waterbestendig is waterbestendig! dat ding gaat echt niet kapot van douchen en wat zwemmen, zelfde geld voor de Samsung.
Regen heeft volgens mij nooit uitgemaakt bij telefoons, mijn iPhone is weleens helemaal doorweekt geweest door de regen maar er is nooit wat mee gebeurt. Eigenlijk maakt deze "waterbestendigheid" feature ook helemaal niet uit aangezien de iPhone 6S ook al een half uur in het water kon overleven, ze adverteren er nu alleen mee maar "water" schade wordt nog steeds niet gedekt.winwiz schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:42:
Ik ga hem vrijdag ophalen en dan lijkt het te gaan regenen. Wel even testen natuurlijk
Hebben jullie vanmorgen trouwens ook een uitnodiging van Apple gehad voor een enquete over het bestel proces?
Tuurlijk, als je wil kan alles kapotludacrash schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:48:
[...]
Hij is bestendig voor max 30min op max 1 meter diep. Dus er zijn vast mensen op youtube die hem kapot krijgen in het water.
It's All In The "Mix"
Dus je wilt het voor je medetweakers testen?Mixpower schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:47:
[...]
Dan nog, waterbestendig is waterbestendig! dat ding gaat echt niet kapot van douchen en wat zwemmen, zelfde geld voor de Samsung.
Over Samsung gesproken, ik las net een stukje over IP67 van eerdere Samsungs met dit certificaat.
De reacties onder het artikel logen er niet om:
Samsunng galaxy S5 neo gekocht, deze heeft een ip67 certificaat, voor waterschade word alleen nooit garantie voor gegeven (ik had me telefoon 1 dag, en die dag nog overleden aan waterschade). oftewel je hebt er vrij weing aan
Mijn galaxy s5 heeft een spatje water naast de gootsteen niet overleefd.
Misleiding van de consument noem ik dat.
Garantie is tegenwoordig niets meer waard.
Oh ik flikker mijn 7 Plus wel in de badkuip of het zwembad hoor no problem!Novarion schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:51:
[...]
Dus je wilt het voor je medewerkers testen?![]()
Over Samsung gesproken, ik las net een stukje over IP67 van eerdere Samsungs met dit certificaat.
De reactie onder het artikel logen er niet om:
[...]
[...]
Ik vertrouw erop dat Apple zijn zaakjes wel voor elkaar heeft en anders word het altijd netjes opgelost is mijn ervaring.
Wat het Samsung verhaal betreft in hoeverre spreken die mensen de waarheid? Kan me niet voorstellen dat een telefoon de wasbak niet overleefd als deze IP67 gecertificeerd is.
Ben echt geen Samsung fanaat, maar kan me niet voorstellen dat apparaten die IP67 gecertificeerd zijn daar niet aan voldoen.
It's All In The "Mix"
Ik heb de Sony Xperia Z, Z2 en Z3 gehad. Allemaal mee onder de douche en in het zwembad, nooit problemen mee gehad. Mag hopen dat Apple zijn zaakjes ook gewoon op orde heeft.
Dan moet je dit kanaal eens bekijken wat waterschade kan doen YouTube: Louis RossmannEred schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:49:
[...]
Regen heeft volgens mij nooit uitgemaakt bij telefoons, mijn iPhone is weleens helemaal doorweekt geweest door de regen maar er is nooit wat mee gebeurt. Eigenlijk maakt deze "waterbestendigheid" feature ook helemaal niet uit aangezien de iPhone 6S ook al een half uur in het water kon overleven, ze adverteren er nu alleen mee maar "water" schade wordt nog steeds niet gedekt.
De tijd zal het moeten leren hoe bestendig ze zijn, daar zullen veel testfilmpjes over komen in ieder geval.Mixpower schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:53:
[...]
Oh ik flikker mijn 7 Plus wel in de badkuip of het zwembad hoor no problem!
Ik vertrouw erop dat Apple zijn zaakjes wel voor elkaar heeft en anders word het altijd netjes opgelost is mijn ervaring.
Wat het Samsung verhaal betreft in hoeverre spreken die mensen de waarheid? Kan me niet voorstellen dat een telefoon de wasbak niet overleefd als deze IP67 gecertificeerd is.
Ben echt geen Samsung fanaat, maar kan me niet voorstellen dat apparaten die IP67 gecertificeerd zijn daar niet aan voldoen.
Ik geloof ook al dat de 6s water tot een zekere mate kon verdragen, zonder certificaat. Dus daar kan het alleen maar op vooruit gaan.
We weten inderdaad niet hoe valide die comments zijn, dat is vertrouwen op blauwe ogen.
Dat sowieso!Novarion schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:00:
[...]
De tijd zal het moeten leren hoe bestendig ze zijn, daar zullen veel testfilmpjes over komen in ieder geval.
Ik geloof ook al dat de 6s water tot een zekere mate kon verdragen, zonder certificaat. Dus daar kan het alleen maar op vooruit gaan.
We weten inderdaad niet hoe valide die comments zijn, dat is vertrouwen op blauwe ogen.
Klopt, heb dat destijds ook gezien zelfs met de 6 al die best tegen water kon,
dus dat kan inderdaad alleen maar beter worden.
It's All In The "Mix"
Zojuist van een vriend die bij de PhoneHouse werkt te horen gekregen dat alle pre-orders behalve de iPhone 7 Jetblack 128GB de eerste weken geleverd kunnen worden.
De jetblack komt pas later binnen, zo ook bij de rest van de markt.
Ik wacht de eerste testjes/ervaringen ook wel even af voordat ik mijn iPhone 7 straks meeneem onder de douche of af spoel onder de kraan 
Ik moet eerlijk zeggen: 1 van de redenen dat ik twijfelde tussen de iPhone 7 of de Galaxy S7 Edge was de IP rating. Wat dat betreft lijkt Samsung het iets beter voor elkaar te hebben. Aan de andere kant vroeg ik mezelf af hoe vaak ik die functionaliteit nou echt ga gebruiken. Natuurlijk is het leuk om mijn zoon straks (onder water) in het zwembad te filmen. Aan de andere kant: voor zulk soort zaken kan ik net zo goed een GoPro halen met een watercase. Geeft toch ook een veiliger gevoel.
Uiteraard is het wel een fijne gedachte dat de telefoon straks wel tegen wat water en stof kan. De grens opzoeken is uiteraard een ander verhaal.
Ik verwacht wel dat Apple z'n zaakjes wat dit betreft op orde heeft.
Ik moet eerlijk zeggen: 1 van de redenen dat ik twijfelde tussen de iPhone 7 of de Galaxy S7 Edge was de IP rating. Wat dat betreft lijkt Samsung het iets beter voor elkaar te hebben. Aan de andere kant vroeg ik mezelf af hoe vaak ik die functionaliteit nou echt ga gebruiken. Natuurlijk is het leuk om mijn zoon straks (onder water) in het zwembad te filmen. Aan de andere kant: voor zulk soort zaken kan ik net zo goed een GoPro halen met een watercase. Geeft toch ook een veiliger gevoel.
Uiteraard is het wel een fijne gedachte dat de telefoon straks wel tegen wat water en stof kan. De grens opzoeken is uiteraard een ander verhaal.
Ik verwacht wel dat Apple z'n zaakjes wat dit betreft op orde heeft.
Net op T-Mobile forum van een moderator:
"Hi,
Ik krijg zojuist te horen dat de levertijden van alle verkoopkanalen hetzelfde zijn! Excuses dat ik jullie anders heb geÏnformeerd gister. De klanten die op 10/9 en 11/9 hebben besteld kunnen dezelfde levertijden hanteren als de klanten die op 09/09 hebben besteld. Verder zijn wij druk bezig om het tabel wat duidelijker te maken zodat jullie vragen ook direct beantwoord zijn.
Nog eventjes geduld. The iPhone 7 is on his way..."
"Hi,
Ik krijg zojuist te horen dat de levertijden van alle verkoopkanalen hetzelfde zijn! Excuses dat ik jullie anders heb geÏnformeerd gister. De klanten die op 10/9 en 11/9 hebben besteld kunnen dezelfde levertijden hanteren als de klanten die op 09/09 hebben besteld. Verder zijn wij druk bezig om het tabel wat duidelijker te maken zodat jullie vragen ook direct beantwoord zijn.
Wut, waarom zo'n vetraging op de Jetblack. Lijkt de meest bestelde variant te zijn als je hier op T.net kijkt.Joshoon schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:05:
Zojuist van een vriend die bij de PhoneHouse werkt te horen gekregen dat alle pre-orders behalve de iPhone 7 Jetblack 128GB de eerste weken geleverd kunnen worden.
Ook ben ik benieuwd naar de waterdichtheid van het toestel. Is het bijvoorbeeld wel bedoeld om onderwater te filmen? Apple kennende zal het toestel op een lock gaan zodra het in aanraking komt met water, zelfde als bij een hoge temperatuur warning.
Mocht het wel werken dan ben ik een happy camper. Nog niet zo lang terug een nieuwe 6s voor mijn moeder gehaald, was ook even gaan zwemmen met haar 4 weken oude 6s
Heb je een linkje? Kan het zo snel niet vinden.Tha BasZ schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:10:
"Hi,
Maar dit betekend dus dat er genoeg stock is voor T-Mobile in iedergeval om 3 dagen orders uit te kunnen leveren?
Zelf Vodafone, maar verwacht daar dan ook hetzelfde van. Die gaven vorige week vrijdag aan ook op a.s. vrijdag gelijk te kunnen leveren. Ben benieuwd.
[ Voor 34% gewijzigd door Kecin op 13-09-2016 12:12 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik denk dat je het antwoord op je vraag zelf al geeftKecin schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:10:
[...]
Wut, waarom zo'n vetraging op de Jetblack. Lijkt de meest bestelde variant te zijn als je hier op T.net kijkt.
Ik meen trouwens ergens opgevangen te hebben dat Jet Black limited was? Klopt dat of blijft deze gewoon bestelbaar?
(Ik heb een matzwarte besteld overigens
Plot twist!!!! KPN is inmiddels mijn hele bestelling kwijt van vrijdag... Wat een geweldig bedrijf toch
It's All In The "Mix"
Vind ik wel apart eerlijk gezegd.Tha BasZ schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:10:
"Hi,
Maar als het zo is zou dat erg mooi zijn, maar toch lijkt het mij erg sterk dat de mensen de op de 11e hebben besteld (zoals ik) het toestel de 17e al kunnen verwachten. (16e gaat sowieso niet gebeuren vanuit T-Mobile heb ik van hun gehoord).
Vriend die bij PhoneHouse werkt zei ook al dat het wel erg apart is en ze er niets van snappen.
Niemand blijkt iets van de levertijden te weten.
Jetblack is inderdaad het meest bestelde variant, en daarom ook snel uitverkocht.Kecin schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:10:
[...]
Wut, waarom zo'n vetraging op de Jetblack. Lijkt de meest bestelde variant te zijn als je hier op T.net kijkt.
Ook ben ik benieuwd naar de waterdichtheid van het toestel. Is het bijvoorbeeld wel bedoeld om onderwater te filmen? Apple kennende zal het toestel op een lock gaan zodra het in aanraking komt met water, zelfde als bij een hoge temperatuur warning.
Mocht het wel werken dan ben ik een happy camper. Nog niet zo lang terug een nieuwe 6s voor mijn moeder gehaald, was ook even gaan zwemmen met haar 4 weken oude 6s.
Natuurlijk heeft Apple zogenaamd hier niet op gerekend zoals elk jaar, maar goed we weten inmiddels wel dat dit een marketing trucje is.
Want iets wat men moeilijker kan krijgen, wilt men juist hebben.
Tot slot, de waterdichtheid is bedoeld voor ongelukken.
Je kan hem wel onder water gebruiken om te filmen, maar de waterbestendigheid is tijdelijk, en wordt op den duur dus minder.
Daarnaast valt het niet onder garantie.
Het is dus niet bedoeld om rustig mee onder water te filmen.
[ Voor 6% gewijzigd door Joshoon op 13-09-2016 12:20 ]
De resultaten van de google form in dit topic zijn toch anders hoor:Joshoon schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:17:
*knip*
Jetblack is inderdaad het meest bestelde variant, en daarom ook snel uitverkocht.
*knip*

Alle resultaten
Wil je jouw bestelling ook in dit overzicht terug zien vul dan dit Google form in.
Gek, ik hoor van alle kanten dat jetblack juist de kleur is waar het meeste vraag naar is.pposthoorn schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:26:
[...]
De resultaten van de google form in dit topic zijn toch anders hoor:
[afbeelding]
Alle resultaten
Wil je jouw bestelling ook in dit overzicht terug zien vul dan dit Google form in.
Maargoed dat maakt ook verder niet uit
Misschien dat de posters in dit topic juist zich drukmaken om de verhalen van de Gitzwarte dat ze daardoor eerder posten? Geen idee. En inderdaad, elk jaar hetzelfde. Twee jaar terug gewoon op releasedate in huis. Daarbij heb ik geen haast, mijn huidige doet het nog primaJoshoon schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:31:
[...]
Gek, ik hoor van alle kanten dat jetblack juist de kleur is waar het meeste vraag naar is.
Maargoed dat maakt ook verder niet uit
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Wat mij ook op valt is dat de 128GB variant zo veel besteld wordt. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat veel meer mensen voor de 32GB variant zouden gaan.
Zo nou, na een lang gesprek met de klantenservice kunnen ze met zekerheid zeggen dat de bestelling niet in het systeem staat ondanks het hebben van een ordernummer.
Zaterdag werd ik gebeld voor het controleren van mijn gegevens en zou het opnieuw in het systeem worden gezet en dat is dan schijnbaar nog niet gebeurt, en ik moet het maar afwachten volgens hun.
Wel kon hij met zekerheid zeggen dat KPN vrijdag pas de iPhones gaat ontvangen van Apple en dat deze pas VOLGENDE WEEK worden uitgeleverd aan de klanten.
Dus ik zeg doei KPN, doei KPN bestelling, doei hoge prijs en Hallo Coolblue!

Zaterdag werd ik gebeld voor het controleren van mijn gegevens en zou het opnieuw in het systeem worden gezet en dat is dan schijnbaar nog niet gebeurt, en ik moet het maar afwachten volgens hun.

Wel kon hij met zekerheid zeggen dat KPN vrijdag pas de iPhones gaat ontvangen van Apple en dat deze pas VOLGENDE WEEK worden uitgeleverd aan de klanten.

It's All In The "Mix"
Zoals Rob zou zeggen, man man manMixpower schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:34:
Zo nou, na een lang gesprek met de klantenservice kunnen ze met zekerheid zeggen dat de bestelling niet in het systeem staat ondanks het hebben van een ordernummer.![]()
Zaterdag werd ik gebeld voor het controleren van mijn gegevens en zou het opnieuw in het systeem worden gezet en dat is dan schijnbaar nog niet gebeurt, en ik moet het maar afwachten volgens hun.![]()
Wel kon hij met zekerheid zeggen dat KPN vrijdag pas de iPhones gaat ontvangen van Apple en dat deze pas VOLGENDE WEEK worden uitgeleverd aan de klanten.![]()

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Logisch toch?Denman schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:34:
Wat mij ook op valt is dat de 128GB variant zo veel besteld wordt. Ik had eerlijk gezegd verwacht dat veel meer mensen voor de 32GB variant zouden gaan.
Mensen die een 64GB hebben zullen nooit terug gaan naar 32GB.
Mensen die een JetBlack willen hebben alleen keuze tussen 128GB en 256GB.
Your wallet wanted it this way.Mixpower schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:34:
Zo nou, na een lang gesprek met de klantenservice kunnen ze met zekerheid zeggen dat de bestelling niet in het systeem staat ondanks het hebben van een ordernummer.![]()
Zaterdag werd ik gebeld voor het controleren van mijn gegevens en zou het opnieuw in het systeem worden gezet en dat is dan schijnbaar nog niet gebeurt, ik moest het maar afwachten volgens hun.![]()
Wel kon hij met zekerheid zeggen dat KPN vrijdag pas de iPhones gaat ontvangen van Apple en dat deze pas VOLGENDE WEEK worden uitgeleverd aan de klanten.![]()
Afgelopen jaar het zelfde bij Coolblue gedaan. Waar KPN mij (met het zelfde abo) ruim 200 euro vroeg, was mijn bijbetaling bij Coolblue maar 80.
Wat ik nog steeds vreemd vind... Want hoe kan er een derde in godsnaam goedkoper zijn dan mijn provider direct, die mij als trouwe klant wilt houden. Gekke boys!

Nou inderdaad ja!Xenomorphh schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:36:
[...]
Zoals Rob zou zeggen, man man manTe gek voor woorden. Die hoge prijs heb ik alleen niet? Als je de nederland bundel nam ipv EU bundel scheelde je dat 100 euro
moet nu 120 bij betalen voor 128 GB ipv 240 oid.
Ik moet voor de 265GB Plus nog steeds 349 excl. thuiskopieheffing inclusief 30 euro korting met NL bundel betalen, maar bij Coolblue betaal ik 238 voor precies hetzelfde!
Hahaha, nou precies ja het moet gewoon zo zijn dan!Novarion schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:38:
[...]
Your wallet wanted it this way.
Afgelopen jaar het zelfde bij Coolblue gedaan. Waar KPN mij (met het zelfde abo) ruim 200 euro vroeg, was mijn bijbetaling bij Coolblue maar 80.
Wat ik nog steeds vreemd vind... Want hoe kan er een derde in godsnaam goedkoper zijn dan mijn provider direct, die mij als trouwe klant wilt houden. Gekke boys!
Damn dat is echt een absurd groot verschil zeg!
Ja ik snap ook niet hoe ze het doen, maar mijn ervaring is dat derde partijen al jaren goedkoper zijn!
[ Voor 39% gewijzigd door Mixpower op 13-09-2016 12:41 ]
It's All In The "Mix"
Ow gloeiende zooi, zit net mijn order te kijken bij CB, en nu hoop ik inderdaad dat ze niet leveren, heb een zwarte in order staan ipv een Jet Black.......7 plus 128 GB
Hoe ik dat het kunnen doen geen idee misschien the excitement
Denk dat ik ga cancellen en mijn hoop op een store pick-up te kunnen reserveren
[ Voor 15% gewijzigd door SpoekGTi op 13-09-2016 12:41 ]
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ah joh die Jet Black geeft toch alleen maar krassenSpoekGTi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:39:
Ow gloeiende zooi, zit net mijn order te kijken bij CB, en nu hoop ik inderdaad dat ze niet leveren, heb een zwarte in order staan ipv een Jet Black.......7 plus 128 GB
It's All In The "Mix"
Maar ...... Maar ...... Maar ShiniesMixpower schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:40:
[...]
Ah joh die Jet Black geeft toch alleen maar krassen
Is na een jaar ook helemaal verdwenen en dan loop je met een bekraste mat zwarte iPhone
It's All In The "Mix"
Laten polijsten?SpoekGTi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:39:
Wat 9x met een duur en geraffineerd proces?
doen!SpoekGTi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:43:
[...]
Wat 9x met een duur en geraffineerd proces?
Jeetje da's balen zeg.Mixpower schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:34:
Zaterdag werd ik gebeld voor het controleren van mijn gegevens en zou het opnieuw in het systeem worden gezet en dat is dan schijnbaar nog niet gebeurt, en ik moet het maar afwachten volgens hun.![]()
Op die manier kom je dus weer achter in de rij te staan

Yep inderdaad, maar toen ik gisteren bestelde bij Coolblue eerst even contact gehad met zo'n lekkere Rotterdamse meid die daar werkt!Joshoon schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:47:
[...]
Jeetje da's balen zeg.
Op die manier kom je dus weer achter in de rij te staan
En die kon mij vertellen dat als ik op dat moment zou bestellen ik hem als het goed is gewoon deze week geleverd zou krijgen, dus het zal mij benieuwen en anders wacht ik tot volgende week maar dan wel voor minder geld!
It's All In The "Mix"
Levertijd
Besteldatum: 09-09-2016
Besteltijd: 09:16
Winkel: Apple.nl
Versie: iPhone 7:geenplus
Geheugen: 128GB
Kleur: Gitzwart
(Verwachte) levertijd: 16-09-2016 8:00
Besteldatum: 09-09-2016
Besteltijd: 09:16
Winkel: Apple.nl
Versie: iPhone 7:geenplus
Geheugen: 128GB
Kleur: Gitzwart
(Verwachte) levertijd: 16-09-2016 8:00
Ik verwacht mijn i7+ 128gb JB in ieder geval niet zaterdag te ontvangen via Coolblue. Gisteren rechtstreeks met de abonnementen afdeling gesproken over een wijziging (wat een gedoe zeg), ik heb om 09.00:54 een bestelling geplaatst en sta in de top 10 van dit toestel. Maar, ze weten pas vrijdag wat ze precies binnen krijgen en zullen dan met mensen contact opnemen over een mogelijke leverdatum. Dus ik verwacht mijn iPhone niet zaterdag aangezien Apple zelf ook moeite heeft met het leveren van dit model.
Pff heb ik even mazzel, ik was nog gebeld door Coolblue op 9 september of ik nog een provider toestel wilde hebben van KPN, scheelde 1 euro verschil in bijbetaling in mijn voordeel. Gelukkig afgeslagen en gekozen voor de niet provider mobiel variantMixpower schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:34:
Voor de duidelijkheid, CB krijgt de provider afhankelijk versie via KPN en niet direct van Apple zoals de niet provider mobiel variant.
[ Voor 6% gewijzigd door Miki op 13-09-2016 13:03 ]
Nooit?Jieve schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:37:
[...]
Logisch toch?
Mensen die een 64GB hebben zullen nooit terug gaan naar 32GB.
Ik heb dit anders gewoon gedaan. Net zoals mijn vriendin en wat vrienden.
Nooit lijkt me op niets gebaseerd.
Deze week? dat lijkt mij wel heel sterkMixpower schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:49:
[...]
Yep inderdaad, maar toen ik gisteren bestelde bij Coolblue eerst even contact gehad met zo'n lekkere Rotterdamse meid die daar werkt!
En die kon mij vertellen dat als ik op dat moment zou bestellen ik hem als het goed is gewoon deze week geleverd zou krijgen, dus het zal mij benieuwen en anders wacht ik tot volgende week maar dan wel voor minder geld!
Net gebeld door Apple voor een security check. Ze vonden m'n twee bestellingen kort achter elkaar een beetje verdacht. 
Dus ze belden maar even om te verifieren. Dat verklaart ook waarom de bestelling op het Apple ID van m'n vriendin met 1 iPhone wel verwerkt was (Verzending wordt voorbereid) en de bestelling op mijn eigen Apple ID met 2 iPhones nog op Artikelen worden verwerkt stond.
Heb namelijk ene nieuw afleveradres gekozen (m'n nieuwe werkadres) en dat was nog niet bekend bij Apple. Alles was nu in orde en ze ging het direct verwerken. Zou voor de aflevering op vrijdag geen invloed moeten hebben.
Dus ze belden maar even om te verifieren. Dat verklaart ook waarom de bestelling op het Apple ID van m'n vriendin met 1 iPhone wel verwerkt was (Verzending wordt voorbereid) en de bestelling op mijn eigen Apple ID met 2 iPhones nog op Artikelen worden verwerkt stond.
Heb namelijk ene nieuw afleveradres gekozen (m'n nieuwe werkadres) en dat was nog niet bekend bij Apple. Alles was nu in orde en ze ging het direct verwerken. Zou voor de aflevering op vrijdag geen invloed moeten hebben.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zou jammer zijn als ze niet vrijdag kunnen leveren maar gelukkig kan je die mensen aan de telefoon daar nooit echt geloven in hun uitspraken. Die zeggen echt maar wat hun het beste uitkomt terwijl ze geen flauw idee hebben hoe en wat.Mixpower schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:34:
Waarom koop je dan in eerste instantie een 64GB om dan vervolgens terug te gaan naar 32GB?Donstil schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:03:
[...]
Nooit?
Ik heb dit anders gewoon gedaan. Net zoals mijn vriendin en wat vrienden.
Nooit lijkt me op niets gebaseerd.
Als 16GB te weinig is, maar 32GB voldoende, is dat toch logisch?Jieve schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:08:
[...]
Waarom koop je dan in eerste instantie een 64GB om dan vervolgens terug te gaan naar 32GB?
[ Voor 3% gewijzigd door ludacrash op 13-09-2016 13:10 ]
Je bent dus van 16GB naar 64GB gegaan omdat er geen 32GB bij Apple.ludacrash schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:09:
[...]
Als 16GB te weinig is, maar 32GB voldoende, is dat toch logisch?
Got it
Als de informatie van Coolblue nog steeds klopt mag ik héél erg blij zijn met 17 september (exact dezelfde uitvoering besteld).Dennisweb schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:17:
Gezien de hoge halverwege-oktober-tijden voor de 7 Plus 128 GB Gitzwart mag ik volgens mij nog blij zijn met 3-7 Oktober.
Vrij simpel toch.Jieve schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:08:
[...]
Waarom koop je dan in eerste instantie een 64GB om dan vervolgens terug te gaan naar 32GB?
16 te weinig. 32 in eerste instantie goed.
6s komt niet uit met 32 dan maar de 64.
Nu stoppen ze met 64 en is de 32 er wel.
Dus waar je vorig jaar de mogelijkheid niet had om voor 32 te gaan, kan je dat nu wel.
Had het idd al doorNovarion schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:12:
[...]
Vrij simpel toch.
16 te weinig. 32 in eerste instantie goed.
6s komt niet uit met 32 dan maar de 64.
Nu stoppen ze met 64 en is de 32 er wel.
Dus waar je vorig jaar de mogelijkheid niet had om voor 32 te gaan, kan je dat nu wel.
ZieKjellzw schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:11:
[...]
Als de informatie van Coolblue nog steeds klopt mag ik héél erg blij zijn met 17 september (exact dezelfde uitvoering besteld).
menalert schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 12:52:
Ik verwacht mijn i7+ 128gb JB in ieder geval niet zaterdag te ontvangen via Coolblue. Gisteren rechtstreeks met de abonnementen afdeling gesproken over een wijziging (wat een gedoe zeg), ik heb om 09.00:54 een bestelling geplaatst en sta in de top 10 van dit toestel. Maar, ze weten pas vrijdag wat ze precies binnen krijgen en zullen dan met mensen contact opnemen over een mogelijke leverdatum. Dus ik verwacht mijn iPhone niet zaterdag aangezien Apple zelf ook moeite heeft met het leveren van dit model.
Volgens mij gaat het in je quote over een telefoon i.c.m. abonnement, ik heb de telefoon los besteld.
Wat een enorm sluwe strategie is van onze Apple vrienden.Jieve schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:15:
[...]
Had het idd al doorwas vergeten dat die er niet in 32GB was
Want ik had het liefst gewoon weer een 64 gehad.
Nu spelen ze lekker in op het scenario:
Henk heeft een 64gb iPhone omdat hij 16gb te weinig vond. 32gb vond Henk toen ook goed.
Nu is Henk inmiddels gewend aan 64gb en wilt dus liever niet omlaag naar 32. Toch vind Henk 128gb weer veel, maar Henk kiest hier toch voor omdat Henk bang is en te trots om te zakken naar 32gb.
Dus: Pushen naar het tweede model, ipv het instap model.
Slim,slim, sluw.
Deze strategie hadden ze eerst toch ook al met 16-64-128...
Hoe denk je dat ze san die miljarden komen? HahaNovarion schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:21:
[...]
Wat een enorm sluwe strategie is van onze Apple vrienden.
Henk heeft een 64gb iPhone omdat hij 16gb te weinig vond. 32gb vond Henk toen ook goed.
Nu is Henk inmiddels gewend aan 64gb en wilt dus liever niet omlaag naar 32. Toch vind Henk 128gb weer veel, maar Henk kiest hier toch voor omdat Henk bang is en te trots om te zakken naar 32gb.
Slim,slim, sluw.
“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”
Ik ga gewoon weer van een 64GB iPhone 6 naar een 32GB iPhone 7.
16GB was te weinig.. dus 64GB destijds. Maar 32GB is voor mij voldoende.
16GB was te weinig.. dus 64GB destijds. Maar 32GB is voor mij voldoende.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dit maakt uiteindelijk toch niet uit? voor 64GB heb je ook al bewust gekozen voor een duurder model, voor 128GB doe je dit weer.Novarion schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:21:
[...]
Wat een enorm sluwe strategie is van onze Apple vrienden.
Slim,slim, sluw.
There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Hmmmm, nu ga ik me een beetje zorgen maken ...Rivanov schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:05:
Net gebeld door Apple voor een security check. Ze vonden m'n twee bestellingen kort achter elkaar een beetje verdacht.
Ik heb namelijk mijn Apple ID gegevens voor de aankoop aangepast naar de CC van mijn werkgever en de gegevens van het bedrijf toegevoegd. Daarna 2iPhones en een hoesje gekocht.
Hoesje wordt vandaag afgeleverd, maar iPhones staan nog op "wordt verwerkt".
....slim om ze even te bellen.....?
Inderdaad. Hij betaalt liever €1019 voor een 64GB model ipv €1019 voor een 128GB modelXenomorphh schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:24:
[...]
Dit maakt uiteindelijk toch niet uit? voor 64GB heb je ook al bewust gekozen voor een duurder model, voor 128GB doe je dit weer.
Kun je doen. Apple belde mij net in m'n pauze zelf. Werd gebeld en m'n iPhone gaf aan Cork Ireland. Dus had al wel zo'n vermoeden.smoken schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:27:
[...]
Hmmmm, nu ga ik me een beetje zorgen maken ...
Ik heb namelijk mijn Apple ID gegevens voor de aankoop aangepast naar de CC van mijn werkgever en de gegevens van het bedrijf toegevoegd. Daarna 2iPhones en een hoesje gekocht.
Hoesje wordt vandaag afgeleverd, maar iPhones staan nog op "wordt verwerkt".
....slim om ze even te bellen.....?
Weet niet wat nu slim is, misschien maak ik het juist wel erger door te bellen (dat ze dan juist misbruik van gegevens gaan vermoeden of zo)Rivanov schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:30:
[...]
Kun je doen. Apple belde mij net in m'n pauze zelf. Werd gebeld en m'n iPhone gaf aan Cork Ireland. Dus had al wel zo'n vermoeden.
Bewust, ja. Had je een keuze, nee.Xenomorphh schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:24:
[...]
Dit maakt uiteindelijk toch niet uit? voor 64GB heb je ook al bewust gekozen voor een duurder model, voor 128GB doe je dit weer.
Ik was klaar met 16gb versie (zoals velen).
De beslissing was er dus dat ik zou upgraden als ze de 16 nog houden.
Ik wou dus voor de 32gb 6s gaan. Na de keynote 2015, was duidelijk dat die er (nog) niet zou komen.
Dus, dan maar 64gb, ik heb geen keuze als ik de 16gb niet wil.
Nu zijn er dus zat man blij met het 64gb model. Een stapje terug is dan moeilijker te maken.
Als de 6s toen al met 32gb kwam, neem ik aan dat er dit jaar aanzienlijk minder 128gb modellen worden verkocht.
Precies dit.ludacrash schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:09:
[...]
Als 16GB te weinig is, maar 32GB voldoende, is dat toch logisch?
Ik moest telefonisch even het factuuradres en afleveradres benoemen.
En ze konden aan m'n Creditcard zien dat ik daar vaker mee gekocht heb, dus dat was voor haar genoeg om te weten dat het allemaal valide was.
En ze konden aan m'n Creditcard zien dat ik daar vaker mee gekocht heb, dus dat was voor haar genoeg om te weten dat het allemaal valide was.
Ja idd, maar daar heeft Apple wel iets nieuws op gevonden...Novarion schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:32:
[...]
Bewust, ja. Had je een keuze, nee.
Ik wou dus voor de 32gb 6s gaan. Na de keynote 2015, was duidelijk dat die er (nog) niet zou komen.
Nu zijn er dus zat man blij met het 64gb model. Een stapje terug is dan moeilijker te maken.
Als de 6s toen al met 32gb kwam, neem ik aan dat er dit jaar aanzienlijk minder 128gb modellen worden verkocht.
Vele willen JetBlack, en die kan je dan alleen weer in 128GB of 265GB krijgen...

Als je dan geen stap terug wil maken was 32 GB dus uiteindelijk ook niet genoeg geweest. Ben het verder wel met je eens dat het een beetje vreemd is, had liever 32 64 128 en 256 gezien.Novarion schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:32:
[...]
Bewust, ja. Had je een keuze, nee.
Dat is natuurlijk wel zo, maar dat had voor de prijs weinig uitgemaakt vrees ik. Dus zie het nu maar als een win win dat je nu een betere prijs/GB verhouding hebt. En uiteindelijk heb je het ook zelf in de hand. En ik herken dat. Want ik had echt bijna een 32GB in mijn handen gehad maar toch maar geannuleerd en nu iets langer wachten op 128GB omdat ik gewoon echt niet beperkt wil zijn. Maar dat is een conclusie die voor iedereen anders is. Neem Donstil bijv.Novarion schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:32:
[...]
Even een (wellicht wat domme) vraag:
Ik wil een iphone 7 grijs 128GB bij apple rechtstreeks reserveren om vrijdag na verlenging van mijn abonnement mee te nemen.
Het toestel is die datum wel beschikbaar in Den Haag maar op de site van Apple heb ik alleen de mogelijkheid om het toestel in een winkelwagen te plaatsen en af te rekenen maar niet om te reserveren.
Zie ik iets over het hoofd of moet dat op een andere manier?
Ik wil een iphone 7 grijs 128GB bij apple rechtstreeks reserveren om vrijdag na verlenging van mijn abonnement mee te nemen.
Het toestel is die datum wel beschikbaar in Den Haag maar op de site van Apple heb ik alleen de mogelijkheid om het toestel in een winkelwagen te plaatsen en af te rekenen maar niet om te reserveren.
Die is helaas niet beschikbaar momenteel. Probeer morgenochtend vroeg even dit topic en https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1 in de gaten te houden. Gisterochtend en vandaag had je om 7:45 twee keer bingo kunnen hebben. Wellicht morgenochtend dan ook weerazazel1983 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:38:
Even een (wellicht wat domme) vraag:
Ah, dank voor de link! Hij was nu wel weer beschikbaar en de reservering is geplaatst!sww89 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:41:
[...]
Die is helaas niet beschikbaar momenteel. Probeer morgenochtend vroeg even dit topic en https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1 in de gaten te houden. Gisterochtend en vandaag had je om 7:45 twee keer bingo kunnen hebben. Wellicht morgenochtend dan ook weer
Zojuist ook mijn Vodafone abonnement verlengd bij Mobiel.nl / GSMWijzer.nl
Echt bizar goede deals daar met Vodafone, RED 48 euro per maand en slechts €45 bijbetalen. Bij Vodafone zelf betaal ik zeker €200 bij, en bij Coolbue/Belsimpel ook ruim €70 meer.
Afhalen in Leidschendam, dus geen verzendkosten. Ik werk in Den Haag, dus goed te combineren. Hopelijk wel bij de eerste lichting, anders wordt het (heel lang) wachten...
Echt bizar goede deals daar met Vodafone, RED 48 euro per maand en slechts €45 bijbetalen. Bij Vodafone zelf betaal ik zeker €200 bij, en bij Coolbue/Belsimpel ook ruim €70 meer.
Afhalen in Leidschendam, dus geen verzendkosten. Ik werk in Den Haag, dus goed te combineren. Hopelijk wel bij de eerste lichting, anders wordt het (heel lang) wachten...
[ Voor 6% gewijzigd door d0s op 13-09-2016 14:03 ]
Toch maar even gebeld, alles stond goed ... status op creditcard was goedgekeurd.smoken schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:31:
[...]
Weet niet wat nu slim is, misschien maak ik het juist wel erger door te bellen (dat ze dan juist misbruik van gegevens gaan vermoeden of zo)
Moet goed komen dus...
Ow jij bedoelde zeker zilver. Gevalletje miscommunicatie dan. Blij dat ik je heb kunnen helpen.azazel1983 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 13:46:
[...]
Ah, dank voor de link! Hij was nu wel weer beschikbaar en de reservering is geplaatst!
Nu staat het bedrag van de tweede bestelling ook als gereserveerd op m'n Creditcard overzicht.smoken schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:04:
[...]
Toch maar even gebeld, alles stond goed ... status op creditcard was goedgekeurd.
Moet goed komen dus...
Het bedrag van de andere bestelling staat nu echt als geboekt en niet meer gereserveerd.
[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 13-09-2016 14:23 ]
Ja, ik noemde zilver heel oneerbiedig grijs..sww89 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:05:
[...]
Ow jij bedoelde zeker zilver. Gevalletje miscommunicatie dan. Blij dat ik je heb kunnen helpen.
Mjah, dus nu dilemma,
Wilde een Jetblack en schijnbaar in een witte waas van woede een matte besteld 7 plus 128GB.
1. Cancel de order bij CB en kijken of we een store pickup kunnen doen bij apple elke ochtend..
2. Probeer een switch te doen bij CB voor een JB
3. gewoon binnenlaten komen en doorverkopen en een nieuwe bestellen maar dan wel de goeie
4. Of de mat zwart houden...kkom van een 5S goud af
Wilde een Jetblack en schijnbaar in een witte waas van woede een matte besteld 7 plus 128GB.
1. Cancel de order bij CB en kijken of we een store pickup kunnen doen bij apple elke ochtend..
3. gewoon binnenlaten komen en doorverkopen en een nieuwe bestellen maar dan wel de goeie
[ Voor 6% gewijzigd door SpoekGTi op 13-09-2016 14:26 ]
Verwijderd
Mijn hoesje is zojuist bezorgd. Dat wordt wel even wennen komende van een 5s.
Hopen dat ze vrijdag rond dezelfde tijd of vroeger zijn, dan ben ik nog thuis.
Hopen dat ze vrijdag rond dezelfde tijd of vroeger zijn, dan ben ik nog thuis.
Ja, dat is dus helaas wat bij mij niet werkt.Rivanov schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:22:
[...]
Nu staat het bedrag van de tweede bestelling ook als gereserveerd op m'n Creditcard overzicht.
Het bedrag van de andere bestelling staat nu echt als geboekt en niet meer gereserveerd.
Blijkbaar is dat in de app van de zakelijke creditcard niet te volgen (alleen bestedingsruimte is aangepast, maar je ziet niet of het gereserveerd is of daadwerkelijk ingehouden).
Volgens de reviews vandaag (The Verge bijv.) krast de JB echt heel snel en erg, snap dat die mooi is maar is dan mat zwart niet een betere keus?SpoekGTi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:23:
Mjah, dus nu dilemma,
Review:
http://www.theverge.com/a...7-review-vs-iphone-7-plus
"My jet black review unit scratched and scuffed almost instantly, and the only time it’s remained fingerprint-free is when we literally handled it with white gloves for the photo and video shoots accompanying this review."
[ Voor 18% gewijzigd door ludacrash op 13-09-2016 14:33 ]
Zelfs de demo units bij het Apple Event hadden al krassenludacrash schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:32:
[...]
Volgens de reviews vandaag (The Verge bijv.) krast de JB echt heel snel en erg, snap dat die mooi is maar is dan mat zwart niet een betere keus?
Review:
http://www.theverge.com/a...7-review-vs-iphone-7-plus
"My jet black review unit scratched and scuffed almost instantly, and the only time it’s remained fingerprint-free is when we literally handled it with white gloves for the photo and video shoots accompanying this review."

Ben ook mooi voor matzwart gegaan, m'n OCD zal helemaal op hol slaan met die jet black
Het is mooi, zolang je het maar blijft oppoetsen en hem niet gebruikt zodat er geen krassen op komen

Dit topic is gesloten.