Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulcito
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 28-11-2024
Joshoon schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:06:
Bij T-Mobile is de boel vertraagd vanuit AMP.
Veel bestellingen die op 9-9 zijn geplaatst hebben een levertijd van 2 tot 3 weken.

Ik zelf heb hem gisteren besteld.

Zie hun leverlingstabel hier: https://d1b6tx2agdphz5.cl...8f0-8fea-397b8a63c0e2.jpg
Dat zou betekenen dat T-Mobile helemaal geen gitzwart geleverd krijgt vrijdag. Ben benieuwd hoe dat bij andere winkels/providers is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:48
Donstil schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:07:
[...]

Het is ook het minst gewilde model als ik diverse polls moet geloven (Macrumors forum, idownloadblog).

Dat betekend dus of dat we heel snel aan de beurt zijn of dat ze er heel weinig maken :)
Laten we het hopen, maar tot nu toe ziet het er niet uit dat we snel aan de beurt zijn... 😝

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-06 18:47

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Vind die van de matzwarte echt spuuglelijk :$
Dat zwart op wit staat mij totaal niet aan.

Vind de doos van de iPhone 6 nog wel het mooiste idee tot nu toe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sderooij
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21:43
waarom upgraden van een IP6 naar een IP7? Nu heb ik echt zoiets van "but why upgrade"...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

sderooij schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:28:
waarom upgraden van een IP6 naar een IP7? Nu heb ik echt zoiets van "but why upgrade"...
Courage... :9

Camera, opslag, snelheid, 3D touch en omdat het kan :Y)

Nog steeds de helft (53/108) mensen verwacht zijn iPhone 7 vrijdag. Toch wel weinig eigenlijk.
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5673109/forums/iPhone7Bestellingen-12-sep-c.png
Wil je jouw bestelling ook in dit overzicht terug zien vul dan dit Google form in.

[ Voor 37% gewijzigd door pposthoorn op 12-09-2016 17:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sderooij schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:28:
Omdat Apple dat zegt cq mij lekker heeft zitten maken afgelopen woensdag. En bovenal: een batterij is ook gewoon een keer op. Na 2 jaar is een vers toestel met verse batterij ook welkom. Goed je kan nog investeren in het laten vervangen van de batterij, maar je kunt ook jezelf een nieuw speeltje gunnen. Kijk ik rook bijvoorbeeld niet, dan heb ik juist weer zoiets van 'why?'. Ja dan krijg je als antwoord dat het lekker is of dat hij of zij niet kan stoppen. Mja prima toch, moet je lekker zelf weten. Andere mensen sparen graag hengels (hoe kom ik er op) of gaan een keer per week uit eten. Ik koop graag een nieuwe iPhone, omdat ik dat lekker leuk vind en omdat ik niet kan stoppen. Moet ik weten, prima toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 12:04
Snelle.J schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:25:
Weet iemand misschien hoe het vorig jaar liep in de apple store, op de dag van de release? Was het toen druk en hoe zat het met de voorraad? Misschien ga ik mijn kansen daarop zetten dan...
Twee jaar geleden in Dusseldorf hadden ze rond 18:00 zat voorraad. Ik had er een gereserveerd, maar stond binnen 5 minuten weer buiten met telefoon.

Dit keer kon ik de reserveer link niet vinden, dus besteld + betaald met afhalen op de 16e, ook in Dusseldorf. Bestelling staat nog steeds op "wordt verwerkt", zag wel dat er sinds gisteren een transactie in behandeling staat op m'n creditcard. Dus we maken voortgang. Twee jaar paniek omdat m'n Pinpas niet werkte in de Apple Store daar. Tegenwoordig werkt het wel.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maximiliaan!
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 15-09 18:48
T-mobile is lekker vaag :F

Hallo, ik ben Yvette. Wat kan ik voor je doen vandaag?
**Max *** (17:44)*
Hi, ik heb momenteel geen mobiel. Ik heb op 10 september s’nachts de iPhone besteld. iPhone 128gb jet black. al enig idee wanneer hij komt?
**Yvette*** (17:46)*
Hi Max, de nieuwste iPhones zijn sowieso pas leverbaar vanaf de 16e. Dan krijgen we de telefoons vanuit Apple binnen.
**Yvette*** (17:47)*
Zodra de telefoons hier binnen zijn, krijg je een mail van AMP. Daarmee kan je zelf een bezorgafspraak plannen
**Max*** (17:47)*
dat zag ik, ik las ergens dat het met de jet black nog wel een stuk langer kon duren, maar daar weten jullie nog niks over?
**Max *** (17:47)*
Ik heb hem geselecteerd voor in de winkel? Maakt dat nog iets uit?
**Yvette*** (17:48)*
Nee hoor, zodra de winkel de telefoons heeft. Dan horen ze je een belletje te doen zodra je de telefoon op kan komen halen :)
**Max ***(17:48)*
ah top, dus dat zou sneller gaan lijkt me
**Max *** (17:49)*
en heb je enig idee of het wachten ongeveer 1 a 2 weken is of eerder 3 tot 4 weken
**Yvette*** (17:50)*
Ik denk dan eerder 3 a 4 weken
Alhoewel, je was 1 dag na de release. Ik weet niet goed exact hoeveel weken.
Dat kan ik niet goed duidelijk doorgeven

:?

[ Voor 21% gewijzigd door maximiliaan! op 12-09-2016 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:50
Iemand ervaring met typhone??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coen-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-02-2023
Iemand enig idee waar de levertijd op dit moment niet al te lang is (los toestel)? Heb hem nog niet besteld, maar ben wel van plan om dit te doen. Het liefst natuurlijk zo kort mogelijke levertijd, al is dat niet noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-09 23:19
Iemand een idee of de t-mobile en Vodafone versies gesimlocked zijn? Zitten er nog meer nadelen aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Robehr schreef op maandag 12 september 2016 @ 18:48:
Iemand een idee of de t-mobile en Vodafone versies gesimlocked zijn? Zitten er nog meer nadelen aan?
Zijn sinds de 4 volgens mij al niet meer gesimlocked. Ouderwets gedoe. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-09 23:19
Dennischo schreef op maandag 12 september 2016 @ 18:50:
[...]

Zijn sinds de 4 volgens mij al niet meer gesimlocked. Ouderwets gedoe. 8)7
Waarom gaat er dan €100 van de prijs af ivm een "normale"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Robehr schreef op maandag 12 september 2016 @ 18:52:
[...]

Waarom gaat er dan €100 van de prijs af ivm een "normale"?
Provider korting? Vraag het ze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-06 18:47

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

maximiliaan! schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:57:
T-mobile is lekker vaag :F

Hallo, ik ben Yvette. Wat kan ik voor je doen vandaag?
**Max *** (17:44)*
Hi, ik heb momenteel geen mobiel. Ik heb op 10 september s’nachts de iPhone besteld. iPhone 128gb jet black. al enig idee wanneer hij komt?
**Yvette*** (17:46)*
Hi Max, de nieuwste iPhones zijn sowieso pas leverbaar vanaf de 16e. Dan krijgen we de telefoons vanuit Apple binnen.
**Yvette*** (17:47)*
Zodra de telefoons hier binnen zijn, krijg je een mail van AMP. Daarmee kan je zelf een bezorgafspraak plannen
**Max*** (17:47)*
dat zag ik, ik las ergens dat het met de jet black nog wel een stuk langer kon duren, maar daar weten jullie nog niks over?
**Max *** (17:47)*
Ik heb hem geselecteerd voor in de winkel? Maakt dat nog iets uit?
**Yvette*** (17:48)*
Nee hoor, zodra de winkel de telefoons heeft. Dan horen ze je een belletje te doen zodra je de telefoon op kan komen halen :)
**Max ***(17:48)*
ah top, dus dat zou sneller gaan lijkt me
**Max *** (17:49)*
en heb je enig idee of het wachten ongeveer 1 a 2 weken is of eerder 3 tot 4 weken
Ik denk dan eerder 3 a 4 weken
Alhoewel, je was 1 dag na de release. Ik weet niet goed exact hoeveel weken.
Dat kan ik niet goed duidelijk doorgeven

:?
Heb aan het einde van de middag ook een uur in de wacht gestaan bij T-Mobile.
Had een vraag over mijn abonnement, en dus had ik daarna gelijk maar even gevraagd of er iets bekend was over de iPhone 7, omdat er op die tabel 2 tot 3 weken werd aangegeven.

De beste man vertelde mij dat de informatie van 2-3 weken erg vreemd was, omdat dat best lang is.
In zo'n geval zouden ze normaal gezien in hun systeem moeten kunnen zien dat hij is vertraagd of dat er iets anders aan de hand was, en dat was niet het geval.
Hij vertelde mij dat ik hem hoogstwaarschijnlijk begin volgende week kon gaan verwachten, omdat ik hem pas gisteren heb besteld (de mat zwarte 32GB).

Hij vertelde wel duidelijk dat dit zijn schatting is, en dat het uiteraard anders kan uitpakken.
Maar hij vond de 2-3 weken te lang om waar te zijn, en zei dus ook al dat ze dit expres doen om te voorkomen dat ze mensen teleurstellen, omdat ze hier in het verleden van geleerd hebben.

Dus hopelijk is hij er begin volgende week, want over 3 week ben ik nauwelijks meer thuis om de iPhone aan te nemen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou weinig tot geen veranderingen vandaag. Ook op Macrumors enz.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:44:
Nou ik ben te weten gekomen dat vroege vogels elke morgen even op de reserveringspagina moeten spieken omdat Apple blijkbaar voorraden toevoegt. Zal wel geen normale gang van zaken zijn maar we blijven hopen hè op een last minute Plus levering.

En ik heb een onverwachte move gedaan: de 32GB geannuleerd :o Mijn verstand won het van ongeduld. Mijn strategie is om de reserveringspagina in de gaten te houden zodat ik op die manier mijzelf bezig houd tot mijn backup oplossing arriveert eind september/begin oktober (7+ 128GB Zwart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:00
Apple lijkt vaste tijden te hanteren wanneer de voorraad wordt bijgewerkt. Tijden verschillen per store. Een in de ochtend, een rond de middag en een rond het eind van de middag. ;-))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 19:46
Donstil schreef op maandag 12 september 2016 @ 21:44:
Nou, mijn hoesje is verzonden ... dus ... da's toch niet niks! ;)

Totaal geen wijzigingen bij mijn bestelde iPhones ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Net toch maar een Pre-Order gedaan bij Media Markt, 7 Plus, 32GB, Silver. Voor afhalen in winkel Enschede en daar dan ook betalen. Verlies er niks mee, wie weet krijgen ze wel wat binnen in de winkel :)

En inderdaad elke ochtend even de reserveringspagina in de gaten houden. Moet wel lukken om op de eerste dag een Plus te scoren! Heb al wel een Gold gereserveerd voor in de middag in Den Haag, maar heb toch liever Silver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:43

Christiano007

Ich bin der champion

Ik wil ook gaan bestellen, maar hoe groot is de kans dat een MediaMarkt o.i.d. die toestellen gewoon heeft liggen op de dag van release zodat ik er gewoon dan 1 kan kopen?

En is http://www.xando.nl/ nu een Iphone winkel of alleen een reseller van alleen maar Iphone producten?

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennischo schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:09:
Net toch maar een Pre-Order gedaan bij Media Markt, 7 Plus, 32GB, Silver. Voor afhalen in winkel Enschede en daar dan ook betalen. Verlies er niks mee, wie weet krijgen ze wel wat binnen in de winkel :)
Haha heb ik ook gedaan. Verwacht er helemaal niets van maar we gaan het zien 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Niet online
Christiano007 schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:13:
Ik wil ook gaan bestellen, maar hoe groot is de kans dat een MediaMarkt o.i.d. die toestellen gewoon heeft liggen op de dag van release zodat ik er gewoon dan 1 kan kopen?

En is http://www.xando.nl/ nu een Iphone winkel of alleen een reseller van alleen maar Iphone producten?
Xando is een Apple Reseller, vorig jaar tegen sluitingstijd op de 6S launchday nog een iPhone kunnen scoren. Kregen in de loop van de dag pas voorraad toen. Wil dat ook nog proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
Donstil schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:19:
[...]

Haha heb ik ook gedaan. Verwacht er helemaal niets van maar we gaan het zien 8)7
Jup, ik ook al, op 9 september. Status zegt nog steeds dat ik hem op 16-9 kan ophalen. Geloof er ook niks van. Maar toch niks betaald dusja. Hoorde van iemand dat Mediamarkt vorig jaar helemaal geen enkele iPhone had gekregen dus laat je verwachtingen maar niet te hoog worden inderdaad.. ;)

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe is jullie ervaring dan met zaken als oneven display kleuren etc bij toko's als de Mediamarkt? Bij Apple kan ik gerust om een nieuwe vragen en wordt er niet moeilijk over gedaan. Is mij al twee keer overkomen (bij een iPad dan). Dat zijn van die dingen die mij ervan weerhouden elders dan bij Apple te bestellen. Nja Coolblue dan eventueel, maar verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smoken schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:06:
[...]

Nou, mijn hoesje is verzonden ... dus ... da's toch niet niks! ;)

Totaal geen wijzigingen bij mijn bestelde iPhones ....
Mijn hoesje is inmiddels ook verzonden door Apple. Die komt als het goed is morgen aan. Kan ik alvast wennen aan de grootte, ik kom van een 5s. :+

iPhone zelf idem, staat nog op "verzending wordt voorbereid".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
sww89 schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:28:
Hoe is jullie ervaring dan met zaken als oneven display kleuren etc bij toko's als de Mediamarkt? Bij Apple kan ik gerust om een nieuwe vragen en wordt er niet moeilijk over gedaan. Is mij al twee keer overkomen (bij een iPad dan). Dat zijn van die dingen die mij ervan weerhouden elders dan bij Apple te bestellen. Nja Coolblue dan eventueel, maar verder?
Je hebt bij elke winkel sowieso 14 dagen zichttermijn waar je in principe hem gewoon terug kan brengen en geld terug krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sww89 schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:28:
Recht op deugdelijk product hè. Ik maak ze (ook bij Apple) altijd ff open in de auto.

Anders loop ik gelijk terug. Bij de laatste lancering had mijn vriendin een 6s met twee zwarte vlekken erin. Apple deed niet super makkelijk maar lukte wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Ha ja ik heb ook besloten te annuleren zaterdag, maar toen ik op de pagina kwam kon het al niet meer. Dus toch besloten hem maar te houden.

Twijfelde tussen normaal en plus, maar heb weinig zin in lang wachten en kwam er deze week ook wel achter dat ik met de plus echt niet meer mijn dagelijkse zaken goed kan blijven doen. Vooral hardlopen en fietsen wordt vervelend met zo'n grote telefoon. Daarbij is 5" perfect voor wanneer ik de bril afzet (helaas is 4.7" dus net niet lekker genoeg, maar 5.5" is alsnog te groot).

Zit nu wel met een T-Mobile verlengkorting die ik niet meer kan gebruiken omdat ik los gekocht heb :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maikjuh schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:30:
[...]

Je hebt bij elke winkel sowieso 14 dagen zichttermijn waar je in principe hem gewoon terug kan brengen en geld terug krijgt.
Donstil schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:30:
[...]

Recht op deugdelijk product hè. Ik maak ze (ook bij Apple) altijd ff open in de auto.

Anders loop ik gelijk terug. Bij de laatste lancering had mijn vriendin een 6s met twee zwarte vlekken erin. Apple deed niet super makkelijk maar lukte wel.
Ja dat klopt, maar ik wil dan een vervangend product. En bij de Mediamarkt ben je dan al door hun voorraad heen denk ik dan in de begindagen van een release, en bij Apple kunnen ze dan toch zorgen voor meer voorraad en refurbished toestellen die niet refurbished zijn omdat er nog geen refurbished iPhone's zijn zoiets. Daarbij hebben ze bij Apple wel een werkende Geniusbar en bij Mediamarkt een falende wannebe Power Service http://www.onemorething.n...tie-mediamarkt-niet-doen/

Maar ik wil verder niet afgeven op Mediamarkt hoor, maar meer de reden duidelijk maken dat ik dan maar geduldig of ongeduldig op Apple wacht met leveren in de veronderstellingen dat ik bij hun altijd het beste uit ben met aftersales.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
sww89 schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:40:
[...]

[...]

Ja dat klopt, maar ik wil dan een vervangend product. En bij de Mediamarkt ben je dan al door hun voorraad heen denk ik dan in de begindagen van een release, en bij Apple kunnen ze dan toch zorgen voor meer voorraad en refurbished toestellen die niet refurbished zijn omdat er nog geen refurbished iPhone's zijn zoiets. Daarbij hebben ze bij Apple wel een werkende Geniusbar en bij Mediamarkt een falende wannebe Power Service http://www.onemorething.n...tie-mediamarkt-niet-doen/

Maar ik wil verder niet afgeven op Mediamarkt hoor, maar meer de reden duidelijk maken dat ik dan maar geduldig of ongeduldig op Apple wacht met leveren in de veronderstellingen dat ik bij hun altijd het beste uit ben met aftersales.
Haha ja dat heb ik dus ook. Ik heb ook altijd geroepen dat ik apple producten voortaan gewoon bij apple zelf koop voor hun aftersales en eigelijk het extra jaar apple garantie krijgt (in het tweede jaar). Maar toch zal ik me niet kunnen inhouden als Mediamarkt vrijdag mijn iPhone heeft, terwijl ik die van Apple een weekje later zou krijgen.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sww89 schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:40:
[...]

[...]

Maar ja dan breng ik hem terug en wacht ik alsnog op mijn Apple levering. Prima toch? Geen schade behalve een ritje naar de MM.

Annuleren van de Apple order zou ik persoonlijk pas doen als het toestel helemaal goed de doos uit is.

Edit: het tweede jaar garantie via MM ipv Apple vind ik ook niet zo boeiend. Dan heb ik hem toch al niet meer :P

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 12-09-2016 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
Donstil schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:53:
[...]

Maar ja dan breng ik hem terug en wacht ik alsnog op mijn Apple levering. Prima toch? Geen schade behalve een ritje naar de MM.

Annuleren van de Apple order zou ik persoonlijk pas doen als het toestel helemaal goed de doos uit is.

Edit: het tweede jaar garantie via MM ipv Apple vind ik ook niet zo boeiend. Dan heb ik hem toch al niet meer :P
Haha dat kan natuurlijk ook. Wil er persoonlijk wel 2 jaar mee doen maar met die anniversary iPhone van volgend jaar weet je het maar nooit.

Maargoed, eerst eens deze zo snel mogelijk proberen te krijgen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maikjuh schreef op maandag 12 september 2016 @ 22:51:
Maar toch zal ik me niet kunnen inhouden als Mediamarkt vrijdag mijn iPhone heeft, terwijl ik die van Apple een weekje later zou krijgen.. :P
:+
[...]

Zo lang je elk jaar een nieuwe iPhone koopt en dus altijd profiteert van fabrieksgarantie, dan is dat geen probleem idd. Maar ik houd nu in het achterhoofd dat ik de volgende iPhone wellicht een keertje oversla. En dan wil ik geen Dynafix gedoe.

Mja, vandaag ook weer overleefd. Zo komen we elke dag weer een stukje dichterbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:38
Net ook nog maar even een order ingeschoten voor minder geld bij Coolblue, als KPN niet vrijdag bezorgd cancel ik die en ga ik voor Coolblue met verlenging. :+

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beats72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-03 21:59
Weer een afbeelding verschenen van Ups tracking, er begint beweging in te komen :)
http://i67.tinypic.com/ip1ro1.png
Iphone 6 Plus 256GB

[ Voor 18% gewijzigd door beats72 op 13-09-2016 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:50
[...]

Houd je er rekening mee dat als je de telefoon in de winkel koopt bij de MM er niet zoiets bestaat als een wettelijke zichttermijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
[...]

Is niet zo. Is alleen als je iets online doet bestellen. Of de winkel moet het in zijn voorwaarden hebben. Ik weet dat als je online bij Apple hem bestelt, je hem gewoon 2 weken zou kunnen gebruiken en weer terug sturen mits er geen flinke gebruikersschade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wouter Lucassen schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 00:30:
[...]

Houd je er rekening mee dat als je de telefoon in de winkel koopt bij de MM er niet zoiets bestaat als een wettelijke zichttermijn?
Geen wettelijk zichttermijn idd maar daar doelde ik ook niet echt op.
beats72 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 00:08:
Weer een afbeelding verschenen van Ups tracking, er begint beweging in te komen :)
http://i67.tinypic.com/ip1ro1.png
Iphone 6 Plus 256GB
Ja maar dat gaat naar de USA. Daar was de eerste batch plus gewoon leverbaar voor 16-9.

[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 13-09-2016 07:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:14

PBP

Er zit geen beweging in laatste dagen. Verzending word voorbereid met nog steeds levering op 16 sept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:10

pdavie2311

Live life to the fullest..

Hier ook..Maar ik kan er vanuit gaan dat hij ook gewoon vrijdag komt? Dat ze donderdag een mail sturen dat hij onderweg is?

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is normaal. Als je donderdagavond laat nog steeds geen status update hebt gehad zou ik me pas zorgen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Bij mij staat hij nog steeds op:

- verwachte levering 20-22 september
- klaaar om te verzenden 6-8 werkdagen

Denk dat ik levering op vrijdag wel kan vergeten,......?

[ Voor 3% gewijzigd door smoken op 13-09-2016 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 13:28

UMD

You don't say

iPhone 7 zwart, 256 GB is weer beschikbaar voor ophalen vrijdag in Haarlem en Den Haag. Voor de liefhebbers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

Ja er zijn vanochtend weer flink wat toestellen bij gekomen om te reserveren. Geen gitzwart helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:05
UMD schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:12:
iPhone 7 zwart, 256 GB is weer beschikbaar voor ophalen vrijdag in Haarlem en Den Haag. Voor de liefhebbers.
Aaand it's gone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:17
Heeft er iemand ervaring met het ophalen (met een reservering) in de Apple Store?

Ik heb begrepen dat ze je ook helpen kiezen met het juiste abonnement. Maar moet je dan wel het hele bedrag van de telefoon in een keer aftikken?

Ik wil eigenlijk mijn T-Mobile abonnement verlengen en zij hebben best een relaxte aanbieding: 104 euro aanbetalen en dan 52 euro p/m. Valt deze aanbieding dan ook te regelen bij de Apple Store? Zij hebben de telefoons tenminste op voorraad (als je reserveerd)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
echt...haha...wat moet ik met 256Gb opslag op een smartphone? offline Full HD porno opslaan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:27
Kan ze nog gewoon kiezen hoor.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beats72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-03 21:59
SpoekGTi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:32:
[...]

Ik ook 128 GB zwart is zelfs nog beschikbaar.
Geert1976 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:23:
echt...haha...wat moet ik met 256Gb opslag op een smartphone? offline Full HD porno opslaan ofzo?
Onderandere :9

[ Voor 36% gewijzigd door beats72 op 13-09-2016 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Steven030 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:22:
Heeft er iemand ervaring met het ophalen (met een reservering) in de Apple Store?

Ik heb begrepen dat ze je ook helpen kiezen met het juiste abonnement. Maar moet je dan wel het hele bedrag van de telefoon in een keer aftikken?

Ik wil eigenlijk mijn T-Mobile abonnement verlengen en zij hebben best een relaxte aanbieding: 104 euro aanbetalen en dan 52 euro p/m. Valt deze aanbieding dan ook te regelen bij de Apple Store? Zij hebben de telefoons tenminste op voorraad (als je reserveerd)
Je kan daar inderdaad je abonnement verlengen.
Die 104€ moet je inderdaad meteen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:05
SpoekGTi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:32:
[...]

Je hebt gelijk. Ik zit zelf naar een 7 Plus te kijken, dus ik las "7 Plus" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
pposthoorn schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:15:
Ja er zijn vanochtend weer flink wat toestellen bij gekomen om te reserveren. Geen gitzwart helaas :(
Inderdaad :( zal wel weer drama zijn om er 1 te krijgen... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Jieve schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:40:
[...]

Je kan daar inderdaad je abonnement verlengen.
Die 104€ moet je inderdaad meteen betalen.
Super, dankjewel :-). En weet je ook of ze dan dezelfde (maand)tarieven hanteren als de provider zelf op dat moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er nou niemand die die ene 7 Plus 32GB Rosegoud in Haarlem hebben wil? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azazel1983
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12-09 21:03
7 zilver 128GB is ook weer beschikbaar voor de 16e

[ Voor 6% gewijzigd door azazel1983 op 13-09-2016 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:51
Er is hoop voor degene die bij Coolblue een iPhone hebben bestelt met KPN EU bundel. Het kan zo maar zijn dat zodra zij de iPhones ontvangen worden en KPN de aanvraag goedkeurt(met name bij verlengingen) je als nog mee gaat in uitlevering van de eerste batch die ze ontvangen. Het kan dus goed mogelijk zijn dat je niet hoeft te wachten tot de 26ste.... let it be O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UMD
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14-09 13:28

UMD

You don't say

Volgens de website voor reserveringen van Apple is enkel (van de zwarte) black 256 GB beschikbaar.
Dat wordt refreshen als n malle vandaag

[ Voor 17% gewijzigd door UMD op 13-09-2016 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:07
Alle Plus modellen lijken op voorraad voor ophalen op 16e. Tenminste dat laat de app zien.

Edit: Je kan het alleen niet selecteren =p

[ Voor 22% gewijzigd door Silversin op 13-09-2016 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-08 13:44
Pfff
Ik heb de vrijdag om 9u30 een 7 plus mat zwart 128Gb besteld, dit via overschrijving, tevens heb ik direct het geld overgemaakt en ik krijg nu een mail dat het geld goed ontvangen is maar dat ik hem pas tussen 5 en 11 oktober zal hebben....
Dit via apple.be....

KUT!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hemmik
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 13:42
Silversin schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:04:
Alle Plus modellen lijken op voorraad voor ophalen op 16e. Tenminste dat laat de app zien.
Is al een tijdje zo, maar je kan bij het afrekenen dan niet op afhalen in de winkel klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is meer een placeholder omdat de 16e de release is, en je zodoende elke dag een kans hebt om er een iPhone te scoren mits je op tijd reserveert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Icaru schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:06:
Pfff
Ik heb de vrijdag om 9u30 een 7 plus mat zwart 128Gb besteld, dit via overschrijving, tevens heb ik direct het geld overgemaakt en ik krijg nu een mail dat het geld goed ontvangen is maar dat ik hem pas tussen 5 en 11 oktober zal hebben....
Dit via apple.be....

KUT!!!
Wat had je dan precies verwacht? Bankoverschrijvingen moeten handmatig verwerkt worden dus ik vind het zelfs best snel. Ook op zich wel logisch dat ze pas een reservering doorvoeren zodra het geld is ontvangen. Er zullen namelijk genoeg reserveringen gedaan worden die nooit betaald worden.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
  • Laatst online: 23:22
Jieve schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:53:
[...]

Lijkt Vodafone wel, maken ook allemaal knullige fouten.
Maar je kan beter proberen een iPhone te reserveren via Apple en in de store abonnement verlengen.
Ik moet zeggen dat het bestelproces bij Vodafone bij mij wel soepel liep.

Eerst zaterdagavond (10 september) op de website al een verlenging "opgestart" maar omdat ik twijfelde over opslagruimte ben ik toen even gestopt met bestellen terwijl alles al in mijn winkelwagentje zat. De volgende dag kreeg ik een mail van Vodafone dat ze zagen dat ik bezig was geweest, maar of het niet gelukt was? Dan kon ik altijd contact opnemen. Ik kreeg meteen een kortingscode van 60 Euro. Doen ze slim, want het trok me over de streep om voor de 128GB versie te gaan :P

Wat wel knullig was: ze stuurden na de bestelling een automatische bevestigingsmail waarin ze aangaven dat het product binnen 1 a 2 dagen geleverd zou worden. Onmogelijk dus ;)
Een uurtje later ontving ik een mail dat het product niet op voorraad was en ze binnen 5 werkdagen contact met me opnemen met meer informatie.

Uiteraard zou ik het ook wel fijn vinden om hem zo snel mogelijk te hebben, dat is nou eenmaal zo met nieuwe spullen. Aan de andere kant loop ik al ruim 3 maanden met een gebarsten scherm (HTC One M8) dus die paar weken kunnen er ook nog wel bij :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Afgelopen vrijdag mijn abbo verlengt bij KPN met een i7 jetblack, keurig order nummer ontvangen maar de KPN status geeft aan dat de bestelling niet bekent is. Meer mensen die dit herkennen? Of moet ik even checken bij KPN of het wel goed gegaan is?

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:05

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Pfff
Dit via apple.be....

KUT!!!
Nee, mooi juist toch? Binnen nu en een maand (en ongeveer drie weken na release) ben jij de gelukkige eigenaar van een splinternieuwe top smartphone. Er zijn ook heel veel mensen die dat niet kunnen zeggen.

[ Voor 3% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 13-09-2016 10:16 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 15-09 20:16
Pfff
Dit via apple.be....

KUT!!!
Same here.

Besteld om 9:16 en overschrijving was meteen gedaan minuut erna ofzo.
Ik krijg ook levering 5-11 oktober voor 7 plus 128gb zwart.
3-tal weken kan ik nog wachten in mijn situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Steven030 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:41:
[...]

Super, dankjewel :-). En weet je ook of ze dan dezelfde (maand)tarieven hanteren als de provider zelf op dat moment?
Zij hanteren inderdaad de zelfde prijzen.
Maar kunnen je niet extra korting geven zoals een provider dat zou/kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 15:56
[...]

Bij een fysieke winkel telt kopen op afstand niet. Ze kunnen je een tegoedbon geven ipv geld terug.

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
TheCeet schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:24:
[...]

Same here.

Besteld om 9:16 en overschrijving was meteen gedaan minuut erna ofzo.
Ik krijg ook levering 5-11 oktober voor 7 plus 128gb zwart.
3-tal weken kan ik nog wachten in mijn situatie.
Hier ben ik altijd wel benieuwd naar. Wat voor situatie is dat?
Ik loop al een maand of 3 met een gebarsten scherm en natuurlijk is dat niet fijn, maar het kan me ook niet veel boeien.
Als mijn toestel echt defect geweest zou zijn heb ik altijd nog wel ergens een oud toestel liggen welke ik voor nood kan gebruiken. En als het ECHT niet anders kan, kan ik bij familie / vrienden ook nog wel een oud toestel lenen.

Het is niet dat het een eerste levensbehoefte is ofzo :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Jieve schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:26:
[...]

Zij hanteren inderdaad de zelfde prijzen.
Maar kunnen je niet extra korting geven zoals een provider dat zou/kan doen.
Top. Ik heb mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd (gitzwart, onduidelijk wanneer die geleverd kon worden), en heb een matzwarte 128GB nonplus gereserveerd om op te halen in Amsterdam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
Denman schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:38:
[...]

Ik loop al een maand of 3 met een gebarsten scherm en natuurlijk is dat niet fijn, maar het kan me ook niet veel boeien.
Als mijn toestel echt defect geweest zou zijn heb ik altijd nog wel ergens een oud toestel liggen welke ik voor nood kan gebruiken. En als het ECHT niet anders kan, kan ik bij familie / vrienden ook nog wel een oud toestel lenen.

Kan momenteel terug mijn OnePlus One gebruiken in tussentijd.
OP het werk wordt het vanaf volgende maandag ook druk dus de tijd zal voorbij vliegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:27
Denman schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:38:
[...]

Waarschijnlijk moet hij zijn 6S Plus vervangen omdat het kan :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-08 13:44
SpoekGTi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:40:
[...]

Dat is het in mijn geval >:) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
[...]

Klopt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:37

Chrisjuh_15

Facta non verba

Net even de T-Mobile webcare getweet over de levering van de 32GB Zwarte iPhone 7. Die staan nog keurig op de planning voor levering vanaf de 16e. Ik heb zeer goede hoop dat ik het weekend in ga met een nieuwe telefoon! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
[...]

Ok misschien word ik dan gewoon te oud :P
15 jaar geleden dacht ik namelijk precies zo, alleen ging het toen nog om de vervanging van een Nokia 6100 :+
Ja ok, maar eigenlijk heb je dus nog wel iets langer dan die 2-3 weken, of is je 6s Plus op? Lijkt me toch niet bij een iPhone van een jaar oud :P
Het lijkt me iig niet dat je een probleem hebt als de levering onverhoopt naar november gaat ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Denman op 13-09-2016 10:46 ]

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:44:
Net even de T-Mobile webcare getweet over de levering van de 16GB Zwarte iPhone 7. Die staan nog keurig op de planning voor levering vanaf de 16e. Ik heb zeer goede hoop dat ik het weekend in ga met een nieuwe telefoon! :)
Neem aan dat je doelt op de 32Gb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
Xenomorphh schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:15:
Afgelopen vrijdag mijn abbo verlengt bij KPN met een i7 jetblack, keurig order nummer ontvangen maar de KPN status geeft aan dat de bestelling niet bekent is. Meer mensen die dit herkennen? Of moet ik even checken bij KPN of het wel goed gegaan is?
Geen enkele 7 of 7 Plus bestelling is terug te vinden in de Mijn Bestelling van KPN, dit is normaal volgens KPN maar het is één grote chaos bij die lui niemand kan je iets vertellen terwijl mijn order wel in het systeem staat zeggen ze. Vandaar ook mijn 2e optie bij Coolblue :+

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:37

Chrisjuh_15

Facta non verba

Jieve schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:45:
[...]

Neem aan dat je doelt op de 32Gb?
Ik leef al zolang met 16GB iPhones dat het een gewoonte geworden is :') Hersteld! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
Ja ok, maar eigenlijk heb je dus nog wel iets langer dan die 2-3 weken, of is je 6s Plus op? Lijkt me toch niet bij een iPhone van een jaar oud :P
Het lijkt me iig niet dat je een probleem hebt als de levering onverhoopt naar november gaat ;)
Mijn 6s Plus is sinds afgelopen weekend verkocht en heb ik niet meer in mijn bezit.
Was nog perfect in orde. Gekocht op launch in Oberhausen.

Wachten tot ergens in november is weer iets anders :D Ga ik niet zo tof vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denman
TheCeet schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:50:
[...]

Mijn 6s Plus is sinds afgelopen weekend verkocht en heb ik niet meer in mijn bezit.
Was nog perfect in orde. Gekocht op launch in Oberhausen.

Wachten tot ergens in november is weer iets anders :D Ga ik niet zo tof vinden..
* Denman mompelt iets over oude schoenen en weggooien... :P

Maar snap het wel, wellicht krijg je er nu nog een iets hogere prijs voor dan over een maand. En ach, de OnePlus is voorlopig een prima toestel toch? ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludacrash
  • Laatst online: 25-08 21:47
Mixpower schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:46:
[...]

Geen enkele 7 of 7 Plus bestelling is terug te vinden in de Mijn Bestelling van KPN, dit is normaal volgens KPN maar het is één grote chaos bij die lui niemand kan je iets vertellen terwijl mijn order wel in het systeem staat zeggen ze. Vandaar ook mijn 2e optie bij Coolblue :+
Ik kan mijn iPhone 7 (Silver 128GB) pre-order gewoon zien bij KPN (op https://mijnbestelling.kpn.com/) hoor. Staat alleen nog geen leverdatum bij verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
Denman schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:56:
[...]

* Denman mompelt iets over oude schoenen en weggooien... :P

Maar snap het wel, wellicht krijg je er nu nog een iets hogere prijs voor dan over een maand. En ach, de OnePlus is voorlopig een prima toestel toch? ;)
Ik weet het, echt een reden om te upgraden is er niet echt...
One Plus One is zeker goed toestel. Maar als je van IOS komt is het verdorie toch even wennen!
Ik gebruikte de One sinds juli 2014 en in september 2015 had ik de 6s plus.

Vandaar dat ik niet dringend nieuwe phone nodig heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

ludacrash schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:58:
[...]

Ik kan mijn iPhone 7 (Silver 128GB) pre-order gewoon zien bij KPN (op https://mijnbestelling.kpn.com/) hoor. Staat alleen nog geen leverdatum bij verder.
In mijn geval is het order nummer niet bekent. Heel vreemd allemaal, heb maar even de kpn chat gestart :+

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludacrash
Xenomorphh schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:59:
[...]

In mijn geval is het order nummer niet bekent. Heel vreemd allemaal, heb maar even de kpn chat gestart :+
Oh dat is wel vreemd ja. Mijn ordernummer kreeg ik zaterdag netjes in de mail (twee maal zelfs),

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry05
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-04 20:13
Echt chaos bij kpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
ludacrash schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:58:
[...]

Dan heb je echt geluk, want wat KPN mij vertelde is dat er geen enkele 7 en 7 plus order instaat door problemen met hun systeem 8)7

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry05
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 24-04 20:13
Die van mij kan ik terugvinden alleen zijn de gegevens fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle.J
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-08-2021
Mixpower schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:02:
[...]

Dan heb je echt geluk, want wat KPN mij vertelde is dat er geen enkele 7 en 7 plus order instaat door problemen met hun systeem 8)7
Volgens mij houd KPN iedereen aan het lijntje met verschillende reacties...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludacrash
Snelle.J schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:03:
[...]

Lijkt er haast wel op, maar what's new, elke iPhone release weer hetzelfde liedje en deze keer is het volgens mij erger dan voorgaande jaren wegens de snelle verkoop in Nederland. Uiteindelijk komt het elke keer wel goed en krijgt bijna iedereen z'n iphone vrij snel geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
Snelle.J schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:03:
[...]

Dat sowieso, vandaar dat ik ook een order geplaatst heb bij Coolblue ook nog voor veel minder geld!
Heb netjes om 12:00 besteld vrijdag nadat de website eindelijk een beetje werkte sinds 9:00, maar ben zaterdag gebeld om mijn gegevens te controleren en sindsdien is het stil heb niet eens een definitieve bevestiging per mail ontvangen!

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

Nou ik heb contact gehad met KPN support, de order is bekent over levertijden kunnen ze helaas niets vertellen behalve dat dit 16 september van start gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
Xenomorphh schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:07:
Nou ik heb contact gehad met KPN support, de order is bekent over levertijden kunnen ze helaas niets vertellen behalve dat dit 16 september van start gaat.
Same old same old :+

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn order is zojuist vervroegd van 26-28 naar 20-22.

7+ 32 black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• winwiz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 15:56
Ach ik moest 2 jaar geleden 6 weken wachten eer dat ik mijn 6+ in bezit had... wat is nu 3 weken wachten :)

Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelle.J
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 05-08-2021
Donstil schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:08:

7+ 32 black
#tegenvallendeverkoopcijfers? :P Wel chill dat je hem eerder hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:44:
Net even de T-Mobile webcare getweet over de levering van de 32GB Zwarte iPhone 7. Die staan nog keurig op de planning voor levering vanaf de 16e. Ik heb zeer goede hoop dat ik het weekend in ga met een nieuwe telefoon! :)
Ik hoop het voor je! Ik begreep uit hun woorden dat zij zelf de telefoons op de 16de binnen zouden krijgen en vanaf dat moment pas afspraken gaan maken voor levering (dat je dan de mail/sms van AMP Logistics krijgt). Ik zou dus in het slechtste geval rekening houden met levering in de volgende werkweek, maar ik hoop voor je dat ik het verkeerd begrepen heb en dat je hem inderdaad vrijdag kan verwachten! Iedereen van T-Mobile lijkt immers wat anders te roepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh

Xenomorphh

Soep met Ballen

ja inderdaad, order staat in de voorbestelling en is gister pas in het reguliere systeem geplaatst... Ik zie het somber in voor een levering van de 16e...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:08:

7+ 32 black
Cool!! Dat is afgelopen zondag dus ook met mijn 7+ 256 black gedaan!!
Verder geen update tot nog toe ...

Zou 16-9 toch nog haalbaar zijn denk je???
Pagina: 1 ... 4 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.