Is dat in UPS mychoice? Zie 'm namelijk nog niet staan. Zou graag een voorkeurstijdstip op willen geven voor bezorging.beats72 schreef op zondag 11 september 2016 @ 23:47:
[...]
Sommige zien hem al staat in hun UPS account, dus zal wss niet zolang meer duren
Zag daar net een mail van apple met verzendbevestiging als titel was het toch niet het hoesje...
Nee, nog niet in MyChoice. De Amerikanen kunnen 'm al opzoeken met een Reference zoals telefoonnummer dat aan je Apple ID gekoppeld zit of het bestelnummer (Wxxxxx) minus de twee laatste cijfers.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Een authorisatie staat er bij de meeste creditcards maar 10 dagen trouwens. Verloopt daarna automatisch.SpoekGTi schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:36:
[...]
Bol.com weet ik van dat ze pas achteraf de daadwerkelijke betaling inhouden op je CC, tot aan de dag dat je het ontvangt staat er een authorisatie
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dat klopt, maar goed nog geen 10 dagen geleden natuurlijk en is nu daadwerkelijk een betalingDonstil schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:13:
[...]
Een authorisatie staat er bij de meeste creditcards maar 10 dagen trouwens. Verloopt daarna automatisch.
Hoop......sprankje.......
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Vreemd dat sommige bij Coolblue wel een leverdatum hebben en de andere niet.xamirz schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:31:
[...]
oh ahaha, ik heb via ideal gedaan. Heb ook een bel afspraak op 17 sept, Ben benieuwd of dit door gaat.
Ik heb het idee dat iedereen die wel een leverdatum heeft, de telefoon ook echt 17 september gaat ontvangen, misschien heeft Coolblue dus toch wel enige indicatie hoeveel telefoons ze geleverd krijgen.Proliner schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:20:
[...]
Vreemd dat sommige bij Coolblue wel een leverdatum hebben en de andere niet.
Iemand die een plus model (matzwart) heeft besteld met levertijd 26-28 september die al is opgeschoven naar voren? Mijn matzwarte 32gb plus staat nog steeds op die datum en "artikel wordt verwerkt". (Besteld rond 9:14)
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Ja hier ook, 869 euro op m'n AMEX. Sorry, Duitse prijzen, scheelt een tientje zo te zien. Vrijdag in Dusseldorf.Geert1976 schreef op maandag 12 september 2016 @ 06:17:
Zie net dat Apple een autorisatie op mijn CC heeft gezet voor het volledige bedrag van mijn nieuwe iPhone 7.![]()
![]()
Betreft een pick up in Store reservering voor 16 sept in de Apple Store in Den Haag.
EDIT: je kunt volgens mij dus ook via de Duitse appstore site (niet via App) bestellen, betalen via creditcard en laten bezorgen in NL. Scheelt je max 2% BTW.
[ Voor 17% gewijzigd door loekf2 op 12-09-2016 10:33 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Bezorging met UPS in NL ? Dan heb je mazzel, ik durfde niet meer na het debacle met de AppleTV. Verzending ging toen met DHL als je fout had gemaakt te pre-orderen en hem op launch dag thuis wilde hebben. Chauffeur kwam gewoon niet.KappuhH schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:41:
[...]
Is dat in UPS mychoice? Zie 'm namelijk nog niet staan. Zou graag een voorkeurstijdstip op willen geven voor bezorging.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Het heeft natuurlijk te maken, wanneer je hebt besteld en welke model.Proliner schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:20:
[...]
Vreemd dat sommige bij Coolblue wel een leverdatum hebben en de andere niet.
Levertijd
Besteldatum: 09-09-2016
Besteltijd: 09:05
Winkel: Apple.nl
Versie: iPhone 7: plus
Geheugen: 128 GB
Kleur: Goud
(Verwachte) levertijd: 16-09-2016
Ik ga hem lekker ophalen bij de Apple store in Amsterdam.
Besteltijd: 09:05
Versie: iPhone 7: plus
Kleur: Goud
(Verwachte) levertijd: 16-09-2016
Ik ga hem lekker ophalen bij de Apple store in Amsterdam.
Ryzen 5950x + 32GB GSKILL @3600 op Rog Strix Gaming E x570 + Asrock Phantom Gaming 6800XT+ Gigabyte Aorus FV43U Zwart + DS1621+ + DS414 + MacbookPro 16" 2021 + Mac Mini M4 Pro + Tesla MY RWD 2023 BYD
En wat exact, ik begrijp van iedereen die bij Cooblue heeft besteld en een afspraak heeft staan dat het om een combi gaat van een verlenging + tel of een nieuw abbo + tel.xamirz schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:32:
[...]
Het heeft natuurlijk te maken, wanneer je hebt besteld en welke model.
Ik heb ook een verwachte leverdatum van de 17de staan, maar ik heb een los toestel besteld.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Die van mij sprong gisteren ineens van 26-28 naar 20-22 september. 2x Zwart, Plus 256GBMaikjuh schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:27:
Iemand die een plus model (matzwart) heeft besteld met levertijd 26-28 september die al is opgeschoven naar voren? Mijn matzwarte 32gb plus staat nog steeds op die datum en "artikel wordt verwerkt". (Besteld rond 9:14)
Hier gaat het ook om een los toestelSpoekGTi schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:37:
[...]
En wat exact, ik begrijp van iedereen die bij Cooblue heeft besteld en een afspraak heeft staan dat het om een combi gaat van een verlenging + tel of een nieuw abbo + tel.
Ik heb ook een verwachte leverdatum van de 17de staan, maar ik heb een los toestel besteld.
Levertijd
Besteltijd: 09:25
Winkel: KPN (Online)
Versie: iPhone 7
Kleur: Zilver
(Verwachte) levertijd: ??????????
Ik heb niet eens een orderstatus van kpn ontvangen.ludacrash schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:40:
Levertijd
Ik heb 4 mails van KPN ontvangen, 1 bestel bevestiging direct na bestelling, 1 Orderbevestiging iphone 7, en een "blijf op de hoogte" mail met ordernummer en een "Bevestiging van uw reservering" met (zelfde) ordernummer.Ferry05 schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:41:
[...]
Ik heb niet eens een orderstatus van kpn ontvangen.
De eerste twee kreeg ik vrijdag en de derde en vierde op zaterdag.
Man man. Eerst geen orderstatus ontvangen. Net telefonisch gekregen omdat er iets fout is gegaan. Nu zie ik bij orderstatus een verkeerde telefoonnummer en een verkeerde naam. Zo slecht van kpn.
En ook bij mij gaat het om een los toestel, iPhone 7 Plus 128GB Jetblack bij Coolblue.
Besteldatum 9-9-2016 9:19
Op de website van Coolblue staat bij mijn bestelling: Je bestelling is in goede orde ontvangen
In de bevestigingsmail staat aangegeven dat ik mijn bestelling naar verwachting 17 september ga ontvangen.
Netjes, bij Vodafone krijg je een orderbevestiging en dat het product niet op voorraad is.ludacrash schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:45:
[...]
Ik heb 4 mails van KPN ontvangen, 1 bestel bevestiging direct na bestelling, 1 Orderbevestiging iphone 7, en een "blijf op de hoogte" mail met ordernummer en een "Bevestiging van uw reservering" met (zelfde) ordernummer.
De eerste twee kreeg ik vrijdag en de derde en vierde op zaterdag.
Ja nu hopen dat ze hem ook snel kunnen leveren uiteraard, want daar gaat het me vooral omJieve schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:51:
[...]
Netjes, bij Vodafone krijg je een orderbevestiging en dat het product niet op voorraad is.

Levertijd
Besteltijd: 09:47
Winkel: Coolblue (KPN abo)
Versie: iPhone 7 Plus
Geheugen: 32 GB
Kleur: Zwart
(Verwachte) levertijd: 17 sept
Hier ook een 128GB Jet Black PlusKjellzw schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:51:
[...]
En ook bij mij gaat het om een los toestel, iPhone 7 Plus 128GB Jetblack bij Coolblue.
Besteldatum 9-9-2016 9:19
Op de website van Coolblue staat bij mijn bestelling: Je bestelling is in goede orde ontvangen
In de bevestigingsmail staat aangegeven dat ik mijn bestelling naar verwachting 17 september ga ontvangen.
We are all in the same boat
Levertijd
Besteltijd: 09:30
Kleur: Black
(Verwachte) levertijd: 2-6 oct (!!!) - dus niet meer met creditcard bestellen...
en toen:
Levertijd
Besteltijd: 09:40
Winkel: Mediamarkt
(Verwachte) levertijd: 16-09-2016 afhalen in Eindhoven
(Verwachte) levertijd: 2-6 oct (!!!) - dus niet meer met creditcard bestellen...
en toen:
Levertijd
In Apple Store Den Haag kan je dit model op het moment van schrijven nog gewoon reserveren hoor voor vrijdag de 16e. Moet je wel die kant op willen natuurlijk. Maar bij Mediamarkt heb je met dit model wellicht ook nog een goede kans gezien de besteltijd.Awaken1 schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:59:
Levertijd
en toen:
Levertijd
[ Voor 5% gewijzigd door swv op 12-09-2016 11:06 ]
Hmm. Hoelaat besteld? En staat er bij jou voorbereiden op verzenden of dat nog niet?smoken schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:37:
[...]
Die van mij sprong gisteren ineens van 26-28 naar 20-22 september. 2x Zwart, Plus 256GB
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Helaas woon ik dichter bij Duitsland dan bij de randstad dus ik haal hem wel bij de mediamarkt.sww89 schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:04:
[...]
In Apple Store Den Haag kan je dit model op het moment van schrijven nog gewoon reserveren hoor voor vrijdag de 16e. Moet je wel die kant op willen natuurlijk. Maar bij Mediamarkt heb je met dit model wellicht ook nog een goede kans gezien de besteltijd.
Is gewoon gereserveerd en omdat de verkeerde gegevens bij de bestelling stond krijg ik ook een gratis hoesje van Apple.
Mijn bevestiging is van vrijdag 09.12uMaikjuh schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:06:
[...]
Hmm. Hoelaat besteld? En staat er bij jou voorbereiden op verzenden of dat nog niet?
Staat nog steeds op "wordt verwerkt"
Logisch dan. Gratis hoesje is wel chill. Was meer een tip wanneer je 100% zeker wilt zijn van een exemplaar. Vooral als het gaat om een iPhone zonder abonnement.Awaken1 schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:09:
[...]
Helaas woon ik dichter bij Duitsland dan bij de randstad dus ik haal hem wel bij de mediamarkt.
Is gewoon gereserveerd en omdat de verkeerde gegevens bij de bestelling stond krijg ik ook een gratis hoesje van Apple.
Succes ermee
Besteltijd: 09:20
Winkel: Apple NL
Geheugen: 128GB
Kleur: Jet Black
(Verwachte) levertijd: 3 - 7 okt
en
Winkel: Coolblue
(Verwachte) levertijd: 17-09-2016
Vreemde is; mijn order bij Apple heeft status 'Voltooid' en CB enkel 'We hebben uw bestelling in goede orde ontvangen'.
Ik heb geen flauw idee wat die status van Apple nou precies wil zeggen? Iemand hier een idee?
Gr
Besteltijd: 09:20
en
Winkel: Coolblue
(Verwachte) levertijd: 17-09-2016
Vreemde is; mijn order bij Apple heeft status 'Voltooid' en CB enkel 'We hebben uw bestelling in goede orde ontvangen'.
Ik heb geen flauw idee wat die status van Apple nou precies wil zeggen? Iemand hier een idee?
Gr
Heb net anderhalfuur met KPN gebeld. Geen mail ontvangen die heb ik telefonisch gekregen mijn bestelnummer. Op mijnbestelling pagina zie ik tot mijn verbazing dat de naam verkeerd staat en de telefoonnummer. Dus kpn kan mij helemaal niet bereiken voor een aflever afspraak, en zou de telefoon sowieso niet krijgen omdat de naam verkeerd staat. Ze gaan het proberen om de gegevens te wijzigen. Anders wordt die geannuleerd.
Snap niet hoe het fout kan gaan. Het gaat gewoon om een verlenging van mijn abo.
Snap niet hoe het fout kan gaan. Het gaat gewoon om een verlenging van mijn abo.
Elk jaar zelfde gezeik bij de providers.Ferry05 schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:27:
Heb net anderhalfuur met KPN gebeld. Geen mail ontvangen die heb ik telefonisch gekregen mijn bestelnummer. Op mijnbestelling pagina zie ik tot mijn verbazing dat de naam verkeerd staat en de telefoonnummer. Dus kpn kan mij helemaal niet bereiken voor een aflever afspraak, en zou de telefoon sowieso niet krijgen omdat de naam verkeerd staat. Ze gaan het proberen om de gegevens te wijzigen. Anders wordt die geannuleerd.
Zodra ze het druk hebben, dan kunnen hun mensen niet normaal functioneren.
Maken allemaal fouten en werken systemen opeens niet meer...
Besteltijd: 19:10
Echter nu zie ik dat hij in de Apple Store in den Haag op 16-09 beschikbaar is.
Is het mogelijk dat ik de bestelling nu alsnog kan ophalen ipv dat het wordt opgestuurd?
Is het mogelijk dat ik de bestelling nu alsnog kan ophalen ipv dat het wordt opgestuurd?
Waarom reserveer je niet gewoon eerst op https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1 en annuleer je vrijdag (of eerder) die andere?p.deelen schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:29:
Apple Store in Den Haag zijn alle iPhone 7 devices beschikbaar in de kleur zwart. 32/128 en 256GB
Klopt ben. En je moet er elke keer achteraan gaan. Zaterdag nog gebeld omdat ik geen mail heb gekregen. Ja meneer die krijgt u nog 100 procent. Gewoon geduldig afwachten. Ik ga niet helemaal achter in de rij. Zij moeten het maar oplossen.Jieve schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:29:
[...]
Elk jaar zelfde gezeik bij de providers.
Zodra ze het druk hebben, dan kunnen hun mensen niet normaal functioneren.
Maken allemaal fouten en werken systemen opeens niet meer...
Van de 36 mensen die tot nu toe de enquête ingevuld hebben ziet het overzicht er nu zo uit:

Exact de helft van de mensen verwacht dus vrijdag zijn iPhone 7 op release te ontvangen.
Wil je jou bestelling ook in dit overzicht terug zien vul dan dit Google form in:
https://goo.gl/forms/csSRG9BdVFjQvPRn2
(Ik gebruik deze gegevens alleen om een beetje een indruk van de bestellingen en levertijden te krijgen, ik deel de resultaten in dit topic en verder nergens. Je kan de ruwe resultaten van het formulier hier terugvinden: https://docs.google.com/s...254lYgdw/edit?usp=sharing)

Exact de helft van de mensen verwacht dus vrijdag zijn iPhone 7 op release te ontvangen.
Wil je jou bestelling ook in dit overzicht terug zien vul dan dit Google form in:
(Ik gebruik deze gegevens alleen om een beetje een indruk van de bestellingen en levertijden te krijgen, ik deel de resultaten in dit topic en verder nergens. Je kan de ruwe resultaten van het formulier hier terugvinden: https://docs.google.com/s...254lYgdw/edit?usp=sharing)
Tis eigenlijk te triest voor woorden.Ferry05 schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:38:
[...]
Klopt ben. En je moet er elke keer achteraan gaan. Zaterdag nog gebeld omdat ik geen mail heb gekregen. Ja meneer die krijgt u nog 100 procent. Gewoon geduldig afwachten. Ik ga niet helemaal achter in de rij. Zij moeten het maar oplossen.
Vorig jaar had ik hem los opgehaald, maar ga voortaan gewoon reserveren en dan abonnement in de store verlengen.
Overigens had ik Apple gebeld, die zeiden dat je de reservering alleen los kan ophalen, maar op de website staat dat je ook je abonnement kan verlengen tijdens een reservering...
Anders had ik dit jaar dat al gedaan...
Vanmorgen vroeg lieten alle drie de stores de extra voorraad zien. Nu is alleen Den Haag nog over. Daarom is het hopen op een extra lading Plus modellen welke het toch nog voor de 16e gaan halen.mprkooij schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:37:
Apple Store in Den Haag zijn alle iPhone 7 devices beschikbaar in de kleur zwart. 32/128 en 256GB
In Engeland gebeurt bijvoorbeeld hetzelfde. In dit topic kwam ik te weten dat rond de klok van 6:45 (ik neem aan lokale tijd) Jet Black beschikbaar was in een aantal stores.
sww89 schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:42:
[...]
Vanmorgen vroeg lieten alle drie de stores de extra voorraad zien. Nu is alleen Den Haag nog over. Daarom is het hopen op een extra lading Plus modellen welke het toch nog voor de 16e gaan halen.
In Engeland gebeurt bijvoorbeeld hetzelfde. In dit topic kwam ik te weten dat rond de klok van 6:45 (ik neem aan lokale tijd) Jet Black beschikbaar was in een aantal stores
Mijne staat helaas nog op 26-28, maar zolang jouw status niet overschakelt naar verzending voorbereiden (en mijne nog niet) heb ik nog hoop!smoken schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:12:
[...]
Mijn bevestiging is van vrijdag 09.12u
Staat nog steeds op "wordt verwerkt"
Verwijderd
Levertijd
Besteltijd: 15:37
Winkel: Apple
(Verwachte) levertijd: 3 Okt - 7 Okt
Besteltijd: 15:37
Winkel: Apple
(Verwachte) levertijd: 3 Okt - 7 Okt
Je kunt hier mooi zien hoe random het bevoorraden/voorraad toekennen gaat aan stores in de UK https://code.gladdy.uk/iphone/timeline Hier zie je ook mooi dat zo goed als alleen iPhone 7 modellen beschikbaar zijn, en enkele Plus modellen alleen heel kort op 9 september na 9:01, met sporadisch op zaterdag en zondag nog korte beschikbaarheid. Ik denk dat je deze situatie dan ook heel mooi kunt projecteren op Nederland.
Heb em ook besteld bij mediamarkt Eindhoven.. afhalen in de winkel. Maar ik zie alleen afhalen binnen 7-8 dagen.Awaken1 schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:59:
Levertijd
en toen:
Levertijd
Amateur aankloter: Applewatch Ultra 2| MacBook Pro 2020 16GB 13”| iPad Pro 11” 2021| iPhone 16 Pro Max| AirPods pro| Synology DS220+
Oh yeah!
Daarnet nog een 32GB iPhone 7 met ophalen in Den Haag gescoord nu alweer spijt met mijn impulsieve gekutkloot
Want ik was voor mijn doen nog niet uit of ik nu de 32gb nam of de 128gb. Afijn. We zien het allemaal wel. Annuleren kan altijd nog
Daarnet nog een 32GB iPhone 7 met ophalen in Den Haag gescoord nu alweer spijt met mijn impulsieve gekutkloot
[ Voor 55% gewijzigd door Koekenbakkertje op 12-09-2016 12:13 ]
Het lijkt er op de dat Black en Jet Black plus modellen helemaal niet voorradig zijn geweest!sww89 schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:54:
Je kunt hier mooi zien hoe random het bevoorraden/voorraad toekennen gaat aan stores in de UK https://code.gladdy.uk/iphone/timeline Hier zie je ook mooi dat zo goed als alleen iPhone 7 modellen beschikbaar zijn, en enkele Plus modellen alleen heel kort op 9 september na 9:01, met sporadisch op zaterdag en zondag nog korte beschikbaarheid. Ik denk dat je deze situatie dan ook heel mooi kunt projecteren op Nederland.
Elk jaar, Black modellen zijn altijd populair.Hemmik schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:10:
[...]
Het lijkt er op de dat Black en Jet Black plus modellen helemaal niet voorradig zijn geweest!
Haarlem heeft nog de 7 Black 256GB
Den Haag heeft nog de 7 Black 32GB en 256GB
[ Voor 13% gewijzigd door Jieve op 12-09-2016 12:16 ]
Toch wel:Hemmik schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:10:
[...]
Het lijkt er op de dat Black en Jet Black plus modellen helemaal niet voorradig zijn geweest!

[ Voor 16% gewijzigd door pposthoorn op 12-09-2016 12:18 ]
Ik kan drie orders inzien. 1 van 0907 en 2 van 0908.Maikjuh schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:27:
Nog niet opgeschoven naar voren.
Ook 32GB Plus Black
Ja en zet er nou eens achter welke shops dat zijn die op de 16e zwarte Plus modellen denken te leveren? Iedereen behalve Apple. Die zet in op >26 september (waarvan we weten dat dat een paar dagen eerder kan zijn). Maw had Apple in ieder geval op 9 september nog geen zwarte Plus modellen ingepland voor beschikbaarheid op 16 september in de Apple Stores zelf. Mogelijk dat dat de komende dagen nog wel zo kan zijn, maar anders beschikken de Apple Stores op z'n vroegst pas vanaf ± dinsdag 20 september over zwarte Plus modellen.pposthoorn schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:15:
[...]
Toch wel:
[afbeelding]
Verwijderd
Via Apple sinds vrijdag een reservering staan (en via ideal betaald) om hem vrijdag af te halen, heb echter nog geen betaalbevestiging, iemand hetzelfde probleem?
Bellen lukt niet, sta al 30 min in de rij ...
Goed punt, in dit overzicht alleen de bestellingen bij Apple.com:sww89 schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:24:
[...]
Ja en zet er nou eens achter welke shops dat zijn die op de 16e Plus modellen denken te leveren? Iedereen behalve Apple. Die zet in op >26 september (waarvan we weten dat dat een paar dagen eerder kan zijn). Maw had Apple in ieder geval op 9 september nog geen zwarte Plus modellen ingepland voor beschikbaarheid op 16 september in de Apple Stores zelf. Mogelijk dat dat de komende dagen nog wel zo kan zijn, maar anders beschikken de Apple Stores op z'n vroegst pas vanaf ± dinsdag 20 september over zwarte Plus modellen.

Wil je jouw bestelling ook in dit overzicht terug zien vul dan dit Google form in.
[ Voor 8% gewijzigd door pposthoorn op 12-09-2016 13:27 ]
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat het uitgesloten is dat er geen zwarte Plus modellen beschikbaar zijn op de 16e bij Apple of andere shopspposthoorn schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:29:
[...]
Goed punt, in dit overzicht alleen de bestellingen bij Apple.com:
[afbeelding]
Dit is natuurlijk maar een relatief kleine sample (nu 57) dus kan idd goed zijn dat er mensen zijn die hem wel krijgen de 16e. Ook kon je hem volgens mij wel reserveren voor ophalen.sww89 schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:30:
[...]
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat het uitgesloten is dat er geen zwarte Plus modellen beschikbaar zijn op de 16e bij Apple of andere shops
Vrijdag 90 minuten in de rij gestaanVerwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:28:
Via Apple sinds vrijdag een reservering staan (en via ideal betaald) om hem vrijdag af te halen, heb echter nog geen betaalbevestiging, iemand hetzelfde probleem?
Boden wel netjes excuses aan en probleem opgelost. Met de telefoon op handsfree kon ik mooi verder
[ Voor 12% gewijzigd door Koekenbakkertje op 12-09-2016 12:35 ]
Stel je wilt de wrap er later afhalen, kan dat zonder probleem? (sorry, wrong place)Kjellzw schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:09:
[...]
Ik heb op mijn huidige telefoon (Samsung Galaxy S5) meerdere wraps van slickwraps gehad en ik kan zeggen dat het echt kwaliteitspul is!
De naked wrap is nieuw voor mij, maar alle andere wraps zijn gemaakt van 3M folie.
Macbook Pro 14" M4 - iPhone 15 Pro - Watch - tv - AirPods Pro
Ik heb nog nooit meegemaakt dat er bijvoorbeeld lijmresten blijven zitten. Ben zelf ook van plan om een keer in de zoveel tijd als hij er slecht uit begint te zien de wrap er af te halen en er een nieuwe op te doen .nicow101 schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:36:
[...]
Stel je wilt de wrap er later afhalen, kan dat zonder probleem?
Levertijd
Besteltijd: 09:36
Winkel: Tele2
Geheugen: 32GB
(Verwachte) levertijd: ??
Besteltijd: 09:36
Winkel: Tele2
Geheugen: 32GB
(Verwachte) levertijd: ??
[ Voor 4% gewijzigd door Sinus_rhythm op 12-09-2016 12:38 ]
Heb het idee dat de 32 Gb plus zwart een beetje "achterligt". Ik keek even snel naar die site van UK winkels en wat ik zo even zag was dat ons model nog niet voorradig is geweest.Donstil schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:22:
[...]
Ik kan drie orders inzien. 1 van 0907 en 2 van 0908.
Nog niet opgeschoven naar voren.
Ook 32GB Plus Black
Ik ben heel benieuwd of ik niet straks een enorme leveringsvertraging heb bij Coolblue omdat mijn order pas de 26ste verwerkt kan worden ivm nieuwe EU bundels van KPN.
Welke geit heeft overigen MAART ingevuldpposthoorn schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:15:
[...]
Toch wel:
[afbeelding]
Het is ook het minst gewilde model als ik diverse polls moet geloven (Macrumors forum, idownloadblog).Maikjuh schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:39:
[...]
Heb het idee dat de 32 Gb plus zwart een beetje "achterligt". Ik keek even snel naar die site van UK winkels en wat ik zo even zag was dat ons model nog niet voorradig is geweest.
Dat betekend dus of dat we heel snel aan de beurt zijn of dat ze er heel weinig maken
Wil hem er graag inzetten, maar heb van Tele2 geen verwachte ontvangstdatum gekregen dus kan geen datum invullen in het formulier..!pposthoorn schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:15:
Amerikaans formulier en als je browser niet op NL staat moet je maand-dag invullen ipv dag-maand, dus gaat nog wel eens misSpoekGTi schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:02:
[...]
Welke geit heeft overigen MAART ingevuld![]()
Ik ga hem gelijk optioneel makenHemmik schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:10:
[...]
Wil hem er graag inzetten, maar heb van Tele2 geen verwachte ontvangstdatum gekregen dus kan geen datum invullen in het formulier..!
Zwart is wel DE kleur dit jaar zeg, van de 71 mensen die gereageerd hebben zijn er 3 die niet zwart/gitzwart gekozen hebben

Wil je jouw bestelling ook in dit overzicht terug zien vul dan dit Google form in.
[ Voor 24% gewijzigd door pposthoorn op 12-09-2016 13:28 ]
Ik heb die van mij er in gezet, alleen .... volgens mij had ik dat al eens gedaan toen ik een 26-28 leverdatum had. Nu 20-22, dus kun je de ouder eruit halen om schone gegevens te houden?pposthoorn schreef op maandag 12 september 2016 @ 12:29:
[...]
Wil je jou bestelling ook in dit overzicht terug zien vul dan dit Google form in.
Heb die van 20-22 er twee maal ingezet, aangezien ik er 2 besteld heb
Done.smoken schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:28:
[...]
Ik heb die van mij er in gezet, alleen .... volgens mij had ik dat al eens gedaan toen ik een 26-28 leverdatum had. Nu 20-22, dus kun je de ouder eruit halen om schone gegevens te houden?
Heb die van 20-22 er twee maal ingezet, aangezien ik er 2 besteld heb
(NB: je was de eerste die had gereageerd!)
Bij t-mobile, in de shop, is de iPhone 7 128GB zwart leverbaar vanaf 16 september, andere modellen/kleuren hebben levertijden van meerdere weken.
Nu heb ik dit model afgelopen vrijdag bij ze besteld. Zou het dan echt? Spannend hoor
Nu heb ik dit model afgelopen vrijdag bij ze besteld. Zou het dan echt? Spannend hoor
Send me your gameboys
@ Joran
Heeft AMP Logistics al een afspraak gemaakt voor de levering? Dit zouden ze toch binnen 15 minuten na betaling doen volgens de mail van T-Mobile?
Heeft AMP Logistics al een afspraak gemaakt voor de levering? Dit zouden ze toch binnen 15 minuten na betaling doen volgens de mail van T-Mobile?
Hier ook nog geen mail van AMP. Maar wat ik heb begrepen krijg je die mail ook pas zodra T-mobile de telefoons in huis heeft. Dat hebben ze blijkbaar nog niet....
12x JA Solar 375 Wp op oost-west met Goodwe GW3600D-NS
Volgens "volg mijn bestelling" ben ik nog aan het wachten op voorraadSteven030 schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:54:
@ Joran
Send me your gameboys
Hi allemaal! Ik kom ook even mijn ervaring delen tot nu toe! 
Vrijdag 09-09
09:10 - Bestellen via KPN verlengen niet aan te raden... Eerste bestelling via website was niet doorgekomen
15:50 - daarna gebeld met de klantenservice. Hierna hebben zij de order ingevuld.
16:00 - Orderbevestiging binnen: verkeerde kleur ingevoerd.
16:05 - Gebeld met klantenservice, de kleur is verkeerd bevestigd, maar staat wel goed in het systeem.
Maandag 12-09
13:45 - Gebeld en gevraagd of het nu wel klopt of niet... Enfin, eindstand is dat ik moest annuleren en dat ik na 24 uur pas weer kan bestellen.
Levertijd +1 maand door meerdere fouten van KPN. #servicegericht
Ik hoop dat jullie wat betere ervaringen gaan hebben met de andere mogelijkheden die er zijn om een nieuwe tel. te bemachtigen!
Vrijdag 09-09
09:10 - Bestellen via KPN verlengen niet aan te raden... Eerste bestelling via website was niet doorgekomen
15:50 - daarna gebeld met de klantenservice. Hierna hebben zij de order ingevuld.
16:05 - Gebeld met klantenservice, de kleur is verkeerd bevestigd, maar staat wel goed in het systeem.
Maandag 12-09
13:45 - Gebeld en gevraagd of het nu wel klopt of niet... Enfin, eindstand is dat ik moest annuleren en dat ik na 24 uur pas weer kan bestellen.
Ik hoop dat jullie wat betere ervaringen gaan hebben met de andere mogelijkheden die er zijn om een nieuwe tel. te bemachtigen!
Zojuist telefonisch de iPhone 7 128 gb zwart besteld bij t-mobile, met verwachte leverdatum nog steeds 16 september:-)
Heb ook alleen maar gezeik tot nu toe met kpn.Snelle.J schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:18:
Vrijdag 09-09
Maandag 12-09
Dus nu moet je een maand wachten op je telefoon.
@Ferry05
Ja, dat klopt... Ik heb het dus geannuleerd.. Hoe zit het bij jou?
Bij mij hadden ze een verkeerde naam bij de gegevens ingevuld. Ook hadden ze geen mail en de verkeerde nummer ingevuld waardoor ik dus nooit mijn order kon inzien.Snelle.J schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:49:
@Ferry05
Alleen door de verkeerde naam kan ik het niet ontvangen, maar ze gaan proberen om het aan te passen. Mij werd verteld dat het wel mogelijk was om iets te wijzigen omdat het een pre order was.
Lijkt Vodafone wel, maken ook allemaal knullige fouten.Snelle.J schreef op maandag 12 september 2016 @ 14:18:
Vrijdag 09-09
Maandag 12-09
Maar je kan beter proberen een iPhone te reserveren via Apple en in de store abonnement verlengen.
@ferry05
Ik hoop voor je dat ze voor jou iig wel iets kunnen betekenen!
Bij mij hebben ze met verschillende afdelingen contact gehad, maar uiteindelijk als de kleur gewijzigd moet worden, dan moet je annuleren...
@Jieve
Dat is inderdaag een optie, echter ook ongeveer een maand aan levertijd... Ik denk dat ik het nu maar beter kan laten rusten...
Jammer dat je tot 2 maal toe beloofd is dat het klopt en uiteindelijk klopt er geen reet van... Ik ben wel uiterst aardig gebleven voor de klantenservice. Heb ik KPN in iedergeval wel blij gemaakt
Ik hoop voor je dat ze voor jou iig wel iets kunnen betekenen!
@Jieve
Dat is inderdaag een optie, echter ook ongeveer een maand aan levertijd... Ik denk dat ik het nu maar beter kan laten rusten...
Jammer dat je tot 2 maal toe beloofd is dat het klopt en uiteindelijk klopt er geen reet van... Ik ben wel uiterst aardig gebleven voor de klantenservice. Heb ik KPN in iedergeval wel blij gemaakt
Lol, zojuist gebeld door KPN nadat ik rond 1930 tijdens de Keynote mezelf had ingeschreven.
Enfin, tegen de lieve dame verteld dat ik al een preorder had lopen bij Coolblue maar dat ik bereid ben deze te cancellen als ik een beter aanbod zou krijgen. Je raadt het waarschijnlijk al dat het aanbod flink duurder was over de gehele looptijd met precies hetzelfde KPN abonnement. De dame begreep ook niet hoe dat kon en kwam zelf tot de conclusie om het gesprek maar te beëindigen, hoezo salestarget kunnen halen, succes
Enfin, tegen de lieve dame verteld dat ik al een preorder had lopen bij Coolblue maar dat ik bereid ben deze te cancellen als ik een beter aanbod zou krijgen. Je raadt het waarschijnlijk al dat het aanbod flink duurder was over de gehele looptijd met precies hetzelfde KPN abonnement. De dame begreep ook niet hoe dat kon en kwam zelf tot de conclusie om het gesprek maar te beëindigen, hoezo salestarget kunnen halen, succes
[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 12-09-2016 15:06 ]
Wie heeft er bij Apple besteld en heeft zijn bestelling al op verzonden staan?
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
gewoon gebonden aan de beperkingen van haar systeem, kun je beter KPN aanrekenen dan de dame in kwestieMiki schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:05:
De dame begreep ook niet hoe dat kon en kwam zelf tot de conclusie om het gesprek maar te beëindigen, hoezo salestarget kunnen halen, succes
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Nope.Erw schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:10:
Artikelen worden verwerkt - Verzendklaar 6-8 werkdagen
Levering 26 Sep - 28 Sep door Standaardlevering
128‑GB iPhone 7 Plus, zwart
Voor de zekerheid 26-28 sept. ruim geschat door Apple?
Verzending wordt voorbereidErw schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:10:
What's This?
Levering 16 Sep door Standaardlevering.
Iphone 7 black 128GB
Ik helaas nog niet. De mijne staat nog steeds op 'voltooid', whatever that means. Zodadelijk Apple maar eens bellen.Erw schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:10:
[ Voor 45% gewijzigd door UMD op 12-09-2016 15:24 ]
Weet iemand misschien hoe het vorig jaar liep in de apple store, op de dag van de release? Was het toen druk en hoe zat het met de voorraad? Misschien ga ik mijn kansen daarop zetten dan...
Veel ongeduldige mensen hier precies 
Niks op tegen hoor, ik kan best snappen dat je hem zo snel mogelijk binnen wil hebben.
Hier 7 plus 128gb zwart besteld om 9:15 en meteen betaald via overschrijving vanuit België naar NL rekening.
Benieuwd wanneer ze betaling verwerkt gaan hebben, dan krijg ik ook tijdslot wanneer ik hem mag verwachten.
Niks op tegen hoor, ik kan best snappen dat je hem zo snel mogelijk binnen wil hebben.
Hier 7 plus 128gb zwart besteld om 9:15 en meteen betaald via overschrijving vanuit België naar NL rekening.
Benieuwd wanneer ze betaling verwerkt gaan hebben, dan krijg ik ook tijdslot wanneer ik hem mag verwachten.
Iedere keer als mijn mail op mijn tel binnenkomt ben ik bang dat het een cancel mailtje is van Cooblue
Ik zie hier weinig updates/berichtjes van mensen die via mobiel.nl besteld hebben.
Zit daar weinig beweging in?
Zit daar weinig beweging in?
Je kan dat niet helemaal vergelijken denk ik met vorig jaar.Snelle.J schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:25:
Weet iemand misschien hoe het vorig jaar liep in de apple store, op de dag van de release? Was het toen druk en hoe zat het met de voorraad? Misschien ga ik mijn kansen daarop zetten dan...
Veel mensen waren vorig jaar naar Duitsland, aangezien NL aantal weken later was.
Vorig jaar in duitsland was het met reservering in de rij en dan na een minuut of 15 aan de beurt (we waren er rond een uur of drie smiddags). Geen reservering, geen iPhone.Snelle.J schreef op maandag 12 september 2016 @ 15:25:
Twee jaar terug was ik bij de apple store en was een gelijkwaardige ervaring. Was er om 8:30 en stond iets van een half uurtje in de rij met mn reservering.
Als je geen reservering hebt moet je heel erg vroeg gaan en dan nog is de kans denk ik groot dat ze jou model niet hebben.
Bij T-Mobile is de boel vertraagd vanuit AMP.
Veel bestellingen die op 9-9 zijn geplaatst hebben een levertijd van 2 tot 3 weken.
Ik zelf heb hem gisteren besteld.
Zie hun leverlingstabel hier: https://d1b6tx2agdphz5.cl...8f0-8fea-397b8a63c0e2.jpg
Veel bestellingen die op 9-9 zijn geplaatst hebben een levertijd van 2 tot 3 weken.
Zie hun leverlingstabel hier: https://d1b6tx2agdphz5.cl...8f0-8fea-397b8a63c0e2.jpg
[ Voor 9% gewijzigd door Joshoon op 12-09-2016 16:07 ]
@jlieve @pposthoorn
Oké! Thnx!
Ik kijk het allemaal wel even aan
Oké! Thnx!
Gelukkig staat die van mij nog op 'vanaf 16/09'. Afwachten geblazen, maar met een festival komende zaterdag zou het toch leuk zijn als ik de camera daar zou kunnen testen!Joshoon schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:06:
Dus als ik die tabel mag geloven moet ik nog 2-3 weken wachten op mijn iPhone 7 Plus 128GB Zwart? Ik heb om iets over 9 direct een bestelling geplaatst bij T-MobileJoshoon schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:06:

Hoe kom je eigenlijk aan deze tabel?
Toen ik mijn bestelling had geplaatst kreeg ik een forum linkje van T-Mobile waar ik de levering in de gaten kon houden.EValentino schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:20:
[...]
Dus als ik die tabel mag geloven moet ik nog 2-3 weken wachten op mijn iPhone 7 Plus 128GB Zwart? Ik heb om iets over 9 direct een bestelling geplaatst![]()
Hoe kom je eigenlijk aan deze tabel?
Hierzo: https://forum.t-mobile.nl...7-plus-270384/index1.html
Hmm oke, bedankt, I guessJoshoon schreef op maandag 12 september 2016 @ 16:20:
[...]
Toen ik mijn bestelling had geplaatst kreeg ik een forum linkje van T-Mobile waar ik de levering in de gaten kon houden.
Hierzo: https://forum.t-mobile.nl...7-plus-270384/index1.html

Als het goed is heb jij dat ook in het mailtje gekregen.
Deze e-mail is de definitieve bevestiging van je bestelling.
Blijf volledig op de hoogte van de iPhone 7 (Plus) levertijden via dit forum topic.
Dat is wat er in mijn mail stond.
Hopelijk duurt het niet echt 3 weken, zou echt balen zijn!
KPN Klanten krijgen binnenkort een brief waarin zal staan of ze bij de eerste levering zitten.
KPN krijgt niet genoeg toestellen uitgeleverd door Apple voor alle klanten in de eerste batch. Communicatiedingetje tussen KPN en Apple, waarbij niet door Apple is bevestigd hoeveel toestellen er geleverd gaan worden. Als gevolg gaat er dus een brief volgen naar alle bestellers, waarin staat of men bij de eerste levering (16/17 sept) zit.
KPN krijgt niet genoeg toestellen uitgeleverd door Apple voor alle klanten in de eerste batch. Communicatiedingetje tussen KPN en Apple, waarbij niet door Apple is bevestigd hoeveel toestellen er geleverd gaan worden. Als gevolg gaat er dus een brief volgen naar alle bestellers, waarin staat of men bij de eerste levering (16/17 sept) zit.
Hmm, ik heb uiteindelijk mijn abo bij T-mobile verlengd ipv belsimpel. Een 128GB 7 (niet plus) zwart en ga er gewoon van uit dat deze vrijdag komt.. We gaan het zien
Dit topic is gesloten.