Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Aangezien de levertijden nu nog steeds erg meevallen toch maar een 128GB bijbesteld. Dit keer ging de betaalbevestiging razendsnel.sww89 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:30:
Levertijd
Besteldatum: 09-09-2016
Besteltijd: 09:15
Winkel: Apple.nl
Versie: iPhone 7 plus
Geheugen: 32GB
Kleur: Zwart
(Verwachte) levertijd: 26-28 september, verzendklaar 6-8 werkdagen
Levertijd
Besteldatum: 10-09-2016
Besteltijd: 18:30
Geheugen: 128GB
(Verwachte) levertijd: 4-10 oktober, verzendklaar 2-3 weken
Ik verwacht de 32GB eerder maar ik verwacht voor die tijd al de juiste keuze te hebben gemaakt. Ik moet toch nog even het een en ander op een rijtje zetten over mijn gebruik. Mocht ik toch van 32GB afzien dan komt 128GB niet veel later. En anders annuleer ik weer.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Besteltijd: 09:13
(Verwachte) levertijd: 3-7 oktober
Levertijd
Besteltijd: 16:30
Winkel: Bol.com
(Verwachte) levertijd:16 september
[ Voor 13% gewijzigd door mprkooij op 10-09-2016 21:59 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Doen ze niet. Kan je niet aangeven ook, althans niet voor je eerste bezorg moment.BeQuietAndDrive schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 22:16:
Levert UPS bij de buren af trouwens? Of moet je dat aangeven?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb een W429 nummer maar lees op macrumors over W41 nummers
Ik heb een W46 nummer.smoken schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 22:59:
Lopen de ordernummers trouwens wereldwijd op of per regio?
Land belgië
Ik heb mij welgeteld een paar dagen sterk gehouden maar dan zojuist maar besteld.sww89 schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 21:18:
Aangezien de levertijden nu nog steeds erg meevallen toch maar een 128GB bijbesteld. Dit keer ging de betaalbevestiging razendsnel.
Levertijd
Besteltijd: 18:30
Levertijd
Besteltijd: 23:15
Winkel: Apple.com/nl
“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering
Besteltijd: 09:17
Winkel: Apple.com/nl
Kleur: Gitzwart
(Verwachte) levertijd: 3-7 oktober, verzendklaar 2-3 weken
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Is niets uit te lezen voor zover ik weet. Althans niet over je wachtrij oid.smoken schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 22:59:
Lopen de ordernummers trouwens wereldwijd op of per regio?
Ik heb een W58 nummer op mijn bestelling van 09:08 , op mijn ophaal reservering W45 en gisteravond laat nog een hoesje besteld en die heeft W52
Mijn vriendin heeft op 09:07 besteld en heeft w41
Levertijd
Besteltijd: 09:03
Versie: iPhone 7
Geheugen: 256GB
(Verwachte) levertijd: 16-09
Anoniem: 139269
Oh lekker dan, ik heb alleen de "Uw bestelling is geplaatst" mail gehad op vrijdag meteen na de bestelling rond 12u, vandaag ineens gebeld door een medewerker van KPN die alle gegevens nog even wou controleren want ze gaan de orders handmatig invoeren..Donnie Darko schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 20:57:
[...]
Ik heb vandaag 2 mails van KPN gekregen waaronder een mail met "blijf op de hoogte van uw bestelling " met daar in een link naar "mijn bestelling" waar je kan zien hoe ver deze is

It's All In The "Mix"
Hmm vreemd. Gistereren gebeld en heel kort we kunnen niks van uw bestelling inkijken u moet gewoon wachten op uw mail. Had vrijdag om 10.30 verlengd.Donnie Darko schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 20:57:
[...]
Ik heb vandaag 2 mails van KPN gekregen waaronder een mail met "blijf op de hoogte van uw bestelling " met daar in een link naar "mijn bestelling" waar je kan zien hoe ver deze is
Mjah altijd he. Coolblue ook 2 mensen in dit topic die melden dat de afspraakbevestiging van de 17de al staat. En tegen mij wordt er verteld dat ze zelf nog geen idee van de hoeveelheid van de iPhones en de samenstelling van de order hebben.Ferry05 schreef op zondag 11 september 2016 @ 08:08:
[...]
Hmm vreemd. Gistereren gebeld en heel kort we kunnen niks van uw bestelling inkijken u moet gewoon wachten op uw mail. Had vrijdag om 10.30 verlengd.
Kortom, ik ga er niet vanuit dat ik hem de 17de heb van Coolblue.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Irritant he. Het maakt mij niet uit als ik het een paar dagen later krijg, maar wil gewoon zekerheid. Kpn verlengen was sowieso waardeloos tijdens de release.SpoekGTi schreef op zondag 11 september 2016 @ 08:32:
[...]
Mjah altijd he. Coolblue ook 2 mensen in dit topic die melden dat de afspraakbevestiging van de 17de al staat. En tegen mij wordt er verteld dat ze zelf nog geen idee van de hoeveelheid van de iPhones en de samenstelling van de order hebben.
Kortom, ik ga er niet vanuit dat ik hem de 17de heb van Coolblue.
Bij Apple los bestellen was al om te jankenFerry05 schreef op zondag 11 september 2016 @ 09:02:
[...]
Irritant he. Het maakt mij niet uit als ik het een paar dagen later krijg, maar wil gewoon zekerheid. Kpn verlengen was sowieso waardeloos tijdens de release.
Besteltijd: 09:19
Winkel: Coolblue
Versie: iPhone 7 Plus
Geheugen:128GB
Kleur: Jetblack
(Verwachte) levertijd: 17 september
Trouwens een tip voor de mensen die jetblack hebben besteld, koop een 'naked wrap' op Slickwraps.com. Zo is de kans op krassen en doffe plekken veel minder en kun je toch genieten van de kleur zonder er een lelijk hoesje omheen te hoeven doen.
Gisteravond een orderbevestiging ontvangen met bestelnummer met de volgende tekst:
"Omdat u het toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd."
Vriendin is vrijdag thuis die hem in ontvangst mag nemen
Zegt natuurlijk geen reet. Als een van de eersten... Dat kan best 26 november zijnnaman schreef op zondag 11 september 2016 @ 09:52:
Vrijdagochtend bij KPN mijn abbonnement verlengd met een Apple iPhone 7 Plus 128GB, Jet Black.
Gisteravond een orderbevestiging ontvangen met bestelnummer met de volgende tekst:
"Omdat u het toestel in de voorverkoop hebt besteld, krijgt u deze als één van de eersten geleverd."
Vriendin is vrijdag thuis die hem in ontvangst mag nemen
Bij mij staat er: 'Je bestelling is in goede orde ontvangen'.
In de bevestigingsmail staat dat de verwachte levertijd 17 september is.
Maar dan heb je wel zekerheidSpoekGTi schreef op zondag 11 september 2016 @ 09:04:
[...]
Bij Apple los bestellen was al om te janken
In mijn ogen lijkt het er op dat er komende vrijdag alleen iPhone 7 modellen in overvloed beschikbaar zijn, en de Plus modellen nog echt even op zich laten wachten. Mja we zullen zien. Uiteindelijk hoop ik dat wij hier allemaal over twee weken een toestel in handen hebben of een verzendbevestiging.
Same....ik heb een sprankje hoop, dat toen ik de order in ieder geval plaatste dat de website nog zei dat het de 17de werd.....krap een uur later was het onbekend.Kjellzw schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:01:
Ik heb trouwens een vraag aan de mensen die hem bij Coolblue besteld hebben. Op welke status staat jullie bestelling op dit moment?
Ja zekerheid dat het in November wordt nusww89 schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:17:
[...]
Maar dan heb je wel zekerheidik zou echt niet weten waar ik anders moet bestellen dan bij Apple zelf. Elke shop zegt vanaf 16 september. Lekker vaag en/of valse belofte. Dus dan moet je gokken, en daar kan ik helemaal niet tegen. Dan maar zekerheid bij Apple zelf (met 2 jaar geniusbar service). Dus ik verwacht echt dat er velen teleurgesteld raken de 16e. Of Apple verdeelt de voorraad niet eerlijk ten opzichte van haar eigen directe klanten en is de Apple Online Store een slechte indicator
In mijn ogen lijkt het er op dat er komende vrijdag alleen iPhone 7 modellen in overvloed beschikbaar zijn, en de Plus modellen nog echt even op zich laten wachten. Mja we zullen zien. Uiteindelijk hoop ik dat wij hier allemaal over twee weken een toestel in handen hebben of een verzendbevestiging.
Kon er echt niet bij om 9.01 werkte de online store nog niet eens, laat staan de app, en toen ik eenmaal in de app kwam was het al 3-7 oktober (en dan zijn we op kavantie)
Ook hier hetzelfde. Wel al gebeld voor een afleverafspraak op 17/9, maar dat is nog niet verwerkt als ik inlog.SpoekGTi schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:20:
[...]
Same....ik heb een sprankje hoop, dat toen ik de order in ieder geval plaatste dat de website nog zei dat het de 17de werd.....krap een uur later was het onbekend.
Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20
Dan heb je hem met abbo zeker? Ik heb hem gewoon los, mij konden ze niets vertellen voor het afleveren want ze weten zelf niet eens hoeveel en in welke versies en capaciteiten ze binnen krijgen........VidaR-9 schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:22:
[...]
Ook hier hetzelfde. Wel al gebeld voor een afleverafspraak op 17/9, maar dat is nog niet verwerkt als ik inlog.
Simmetje afleveren kan altijd namelijk
[ Voor 4% gewijzigd door SpoekGTi op 11-09-2016 10:23 ]
Besteltijd: 09:09
Winkel: Tele2
Kleur: Black
(Verwachte) levertijd: Geen idee
Hoe kom je aan deze verwachte levertijd als ik vragen mag?Jdome schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:20:
Levertijd
Besteltijd: 14:09
Versie: iPhone 7
Kleur: Jet Black
Dat sprankje hoop deel ik met je, ook hier stond er een leverdatum van 17 september tijdens bestellen, mag ik vragen hoelaat jij hem besteld hebt? Ik vrijdag om 9:19SpoekGTi schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:20:
[...]
Same....ik heb een sprankje hoop, dat toen ik de order in ieder geval plaatste dat de website nog zei dat het de 17de werd.....krap een uur later was het onbekend.
Ik wil je niet ongerust maken, maar tijd om contact op te nemen met ze.Jieve schreef op zondag 11 september 2016 @ 08:31:
Zijn er mensen die bij Vodafone telefonisch hebben besteld op 9/9 al een bevestiging e-mail gehad?
Zie mijn eerdere bericht:
Zojuist bij Vodafone van de ene in de andere verbazing gevallen.
Gisteren geprobeerd via de website te verlengen. Er bleek een overbelasting te zijn en het winkelmandje werkte niet. Dus telefonisch contact opgenomen. Na 20 min. in de wacht iemand aan de lijn gekregen en getracht telefonisch te verlengen. Gelijktijdig kreeg ik een F&F code. Volgens de dame aan de lijn zou zij de gelijke korting in mijn verlenging meenemen. Dit bevestigde ze ook tijdens het opgenomen gesprek. Netjes 6x ja gezegd voor de opname.
Omdat ik gisteren geen bevestiging kreeg heb ik via de chat contact opgenomen. Antwoord: ja we zien je verlenging in het systeem staan, bevestiging kan echter 24 uur duren.
Net na 24 uur weer contact opgenomen. Antwoord: Nee er staat nergens een verlenging van u in het systeem. We hebben wat technische storingen gehad en daardoor kan het mis gegaan zijn. Tja daar kunnen wij echter ook niks aandoen....... :-S. U kunt opnieuw bestellen. U staat dan wel echter weer achter in de rij.
Bye Bye Vodafone......
Ja, maar als Apple pas in november kan leveren (en die datum wordt echt nog wel ruim naar voren gehaald), is het dan niet een beetje naïef om te denken dat bijvoorbeeld Coolblue de 17e al kan leveren? Jet Black is nergens beschikbaar. Kijk maar op de site van TMobile en Vodafone bijvoorbeeld. En laat Coolblue nou voor leveringen afhankelijk zijn van de providers en Apple. Kijk maar op hun site. Achter elke iPhone hebben ze de toevoeging KPN, Vodafone of TMobile staan. Dat betekent dat ze een toestel geleverd van KPN alleen met een KPN abonnement mogen verkopen. Iemand die een Vodafone abonnement heeft besteld moet dan langer wachten. Alle toestellen zonder die toevoeging zijn voor losse verkoop en ik neem aan dat ze daarvoor weer afhankelijk zijn van Apple.SpoekGTi schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:21:
[...]
Ja zekerheid dat het in November wordt nu
Kon er echt niet bij om 9.01 werkte de online store nog niet eens, laat staan de app, en toen ik eenmaal in de app kwam was het al 3-7 oktober (en dan zijn we op kavantie)
Nee ik zie het somber in maar hoop het natuurlijk niet.
Snap ik maar resellers zoals een Coolblue krijgen wel shipments voor losse verkoop binnen welke losstaan van de normale orders die Apple aanneemt. Dus sprankjesww89 schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:37:
[...]
Ja, maar als Apple pas ik november kan leveren (en die datum wordt echt nog wel ruim naar voren gehaald), is het dan niet een beetje naïef om te denken dat bijvoorbeeld Coolblue de 17e al kan leveren? Jet Black is nergens beschikbaar. Kijk maar op de site van TMobile en Vodafone bijvoorbeeld. En laat Coolblue nou voor leveringen afhankelijk zijn van de providers en Apple. Kijk maar op hun site. Achter elke iPhone hebben ze de toevoeging KPN, Vodafone of TMobile staan. Dat betekent dat ze een toestel geleverd van KPN alleen met een KPN abonnement mogen verkopen. Iemand die een Vodafone abonnement heeft besteld moet dan langer wachten. Alle toestellen zonder die toevoeging zijn voor losse verkoop en ik neem aan dat ze daarvoor weer afhankelijk zijn van Apple.
Nee ik zie het somber in maar hoop het natuurlijk niet.
Verlenging, dus simmetje heb ik niet nodig. Of ze moeten enkel langskomen zodat ik het contract kan ondertekenen, maar dat lijkt me ook niet heel efficiënt.SpoekGTi schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:23:
[...]
Dan heb je hem met abbo zeker? Ik heb hem gewoon los, mij konden ze niets vertellen voor het afleveren want ze weten zelf niet eens hoeveel en in welke versies en capaciteiten ze binnen krijgen........
Simmetje afleveren kan altijd namelijk
Taycan ST ‘22 - Polestar 2 ‘20 - 1250 GSA HP ‘20
Dat klopt, dus die mazzel kan je zeker hebben. En ik hoop het echt voor je, maar pin je aub niet vast op volgende week. Mijn punt is dat direct bij Apple bestellen als voordeel heeft dat de leverdatum altijd klopt (want wie weet het beter dan Apple zelf) en Coolblue afhankelijk is van via via informatie over de levertijd, wat dus resulteert in levertijd onbekend zoals je nu kunt zien op de site.SpoekGTi schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:39:
[...]
Snap ik maar resellers zoals een Coolblue krijgen wel shipments voor losse verkoop binnen welke losstaan van de normale orders die Apple aanneemt. Dus sprankje
Duimendraaien dus
Ik draai al dagen duimensww89 schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:46:
[...]
Dat klopt, dus die mazzel kan je zeker hebben. En ik hoop het echt voor je, maar pin je aub niet vast op volgende week. Mijn punt is dat direct bij Apple bestellen als voordeel heeft dat de leverdatum altijd klopt (want wie weet het beter dan Apple zelf) en Coolblue afhankelijk is van via via informatie over de levertijd, wat dus resulteert in levertijd onbekend zoals je nu kunt zien op de site.
Duimendraaien dus
Direct na de bestelling een e-mail van Tele2 gekregen met de verwachte leverdatum. Als het goed is moet jij die ook gehad hebben..Hemmik schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:24:
Levertijd
Besteltijd: 09:09
Kleur: Black
(Verwachte) levertijd: Geen idee
[...]
Hoe kom je aan deze verwachte levertijd als ik vragen mag?
Heb net contact gehad via de chat, ze zagen wel dat er een verlening was gedaan, maar niet of deze telefonisch was gedaan of niet.2be schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:32:
[...]
Ik wil je niet ongerust maken, maar tijd om contact op te nemen met ze.
Zie mijn eerdere bericht:
Zojuist bij Vodafone van de ene in de andere verbazing gevallen.
Gisteren geprobeerd via de website te verlengen. Er bleek een overbelasting te zijn en het winkelmandje werkte niet. Dus telefonisch contact opgenomen. Na 20 min. in de wacht iemand aan de lijn gekregen en getracht telefonisch te verlengen. Gelijktijdig kreeg ik een F&F code. Volgens de dame aan de lijn zou zij de gelijke korting in mijn verlenging meenemen. Dit bevestigde ze ook tijdens het opgenomen gesprek. Netjes 6x ja gezegd voor de opname.
Omdat ik gisteren geen bevestiging kreeg heb ik via de chat contact opgenomen. Antwoord: ja we zien je verlenging in het systeem staan, bevestiging kan echter 24 uur duren.
Net na 24 uur weer contact opgenomen. Antwoord: Nee er staat nergens een verlenging van u in het systeem. We hebben wat technische storingen gehad en daardoor kan het mis gegaan zijn. Tja daar kunnen wij echter ook niks aandoen....... :-S. U kunt opnieuw bestellen. U staat dan wel echter weer achter in de rij.
Bye Bye Vodafone......
E-mail zouden ze opnieuw verzenden na enkele min.
Ben benieuwd of het goed gegaan is, want had eerst via de website gedaan, maar door een fout in hun systeem werkte de F&F niet. Gaf de medewerker aan de lijn zelf toe.
Dus zouden ze dat aanpassen en dan zou ik het opnieuw ontvangen...
Vorig jaar zelfde gezeik gehad, als het dit jaar weer mis zal gaan, dan zal ik idd ook overstappen...
Hebben jullie in dat geval ook een mail met bevestiging gehad? Ik heb na telefonisch bestellen namelijk wel gewoon een bevestigingsmail gehad, vraag me af of het bij mij dan wel goed is gegaan of dat ik ook nog even contact op moet nemen.Jieve schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:59:
[...]
Heb net contact gehad via de chat, ze zagen wel dat er een verlening was gedaan, maar niet of deze telefonisch was gedaan of niet.
E-mail zouden ze opnieuw verzenden na enkele min.
Ben benieuwd of het goed gegaan is, want had eerst via de website gedaan, maar door een fout in hun systeem werkte de F&F niet. Gaf de medewerker aan de lijn zelf toe.
Dus zouden ze dat aanpassen en dan zou ik het opnieuw ontvangen...
Vorig jaar zelfde gezeik gehad, als het dit jaar weer mis zal gaan, dan zal ik idd ook overstappen...
Ik kreeg dit net:Kjellzw schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:01:
Ik heb trouwens een vraag aan de mensen die hem bij Coolblue besteld hebben. Op welke status staat jullie bestelling op dit moment?
VERWACHTE LEVERDATUM
U bestelde een artikel dat nog niet leverbaar is.Zodra het op voorraad is bellen wij u om een afspraak voor aflevering te maken.
Uw bestelling bevat een pre-orderproduct waarvan nog geen leverdatum bekend is. U ontvangt de bestelling op de dag van de release.
En wat had je besteld en wanneer?iFlames schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:10:
[...]
Ik kreeg dit net:
VERWACHTE LEVERDATUM
U bestelde een artikel dat nog niet leverbaar is.Zodra het op voorraad is bellen wij u om een afspraak voor aflevering te maken.
Uw bestelling bevat een pre-orderproduct waarvan nog geen leverdatum bekend is. U ontvangt de bestelling op de dag van de release.
Sowieso spreken ze elkaar tegen, besteld product geen voorraad en je wordt gecontacteerd als het er is. En verderop dat je het ontvangt op de dag van de release?
Vandaag om 12:44, vond het zelf ook al een vreemde tekst...SpoekGTi schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:26:
[...]
En wat had je besteld en wanneer?
Sowieso spreken ze elkaar tegen, besteld product geen voorraad en je wordt gecontacteerd als het er is. En verderop dat je het ontvangt op de dag van de release?
Klopt het dat je de telefoon in combinatie met een abonnement hebt aangeschaft? Want volgens mij valt er geen afspraak te maken als er alleen een pakketje door PostNL afgeleverd moet worden.iFlames schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:10:
[...]
Ik kreeg dit net:
VERWACHTE LEVERDATUM
Hmm.. Nee, ik heb wel mailtjes gekregen maar geen verwachte leveringsdatum.Jdome schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:39:
[...]
Direct na de bestelling een e-mail van Tele2 gekregen met de verwachte leverdatum. Als het goed is moet jij die ook gehad hebben..
Ja klopt, iPhone 7 Jet Black 128GB met KPN EU Zorgeloos Standaard.Kjellzw schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:40:
[...]
Klopt het dat je de telefoon in combinatie met een abonnement hebt aangeschaft? Want volgens mij valt er geen afspraak te maken als er alleen een pakketje door PostNL afgeleverd moet worden.
Same here. Ik heb die van mij op 9 September om 9:20 uur besteld.Kjellzw schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:01:
Dan hoor ik het heel graag wanneer jij meer van ze hoort, ik ben je namelijk 1 minuut voor geweest.Hendrikje1 schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:58:
[...]
Same here. Ik heb die van mij op 9 September om 9:20 uur besteld.
Cover staat nu op: verzending wordt voorbereid
2x iPhone geeft nu: verwachte leverdatum 20-22 sept (ipv 26-28) wel nog steeds "wordt verwerkt"
Volgens mij kan je op ordernr ook tracken bij UPS dus dat Wxxxxxxxxx nummer
Dat ga ik meteen eens proberen, bedankt!SpoekGTi schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:00:
[...]
Volgens mij kan je op ordernr ook tracken bij UPS dus dat Wxxxxxxxxx nummer
Iphone staat ook al geregistreerd op mijn apple id.
Je zou denken dat zodra er voorraad is bij een winkel je hem kan ophalen en dat dat sneller gaat dan thuis laten bezorgen.
Of is het hetzelfde?
Plus model?smoken schreef op zondag 11 september 2016 @ 15:41:
Status is bij mij aangepast:
Cover staat nu op: verzending wordt voorbereid
2x iPhone geeft nu: verwachte leverdatum 20-22 sept (ipv 26-28) wel nog steeds "wordt verwerkt"
Daar gaat al je geldsmoken schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:48:
[...]
Yep! 2x plus zwart 256gb
Zou de 16e toch nog mogelijk zijn??
Owner of DBIT Consultancy
Nice das goed nieuwssmoken schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:48:
[...]
Yep! 2x plus zwart 256gb
Zou de 16e toch nog mogelijk zijn??
Van welke tijd is je bevestiging vrijdag?
M'n vriendin heeft er 2 gehad.SquareOne schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:04:
[...]
Hebben jullie in dat geval ook een mail met bevestiging gehad? Ik heb na telefonisch bestellen namelijk wel gewoon een bevestigingsmail gehad, vraag me af of het bij mij dan wel goed is gegaan of dat ik ook nog even contact op moet nemen.
1 bevestiging van de order en 1 dat het product niet binnen 2 dagen geleverd kan worden, maar binnen 5 dagen ze een update krijgt.
Ooh.. het gaat om het leren hoesje..

09.12u circa 5 min na bestellingDonstil schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:54:
[...]
Nice das goed nieuws![]()
Van welke tijd is je bevestiging vrijdag?
Bij mij ook, hoesje heeft verzending wordt voorbereid. Datum telefoons is naar beneden bijgesteldmprkooij schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:04:
Verzending wordt voorbereid!!
Ooh.. het gaat om het leren hoesje..![]()
Mm oké 09:08 besteld dus ongeveer.
Ik heb zelf ook 09:08 besteld en 09:09 kwam de bevestiging.
Ze zitten dus nog behoorlijk aan het begin.
Ooh nice, nou bij mij nog steeds 3-7 oktober hoor..smoken schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:10:
[...]
Bij mij ook, hoesje heeft verzending wordt voorbereid. Datum telefoons is naar beneden bijgesteld
No problem. Ik zal het zeker laten wetenKjellzw schreef op zondag 11 september 2016 @ 14:39:
[...]
Dan hoor ik het heel graag wanneer jij meer van ze hoort, ik ben je namelijk 1 minuut voor geweest.
Besteltijd: 09:07u
Versie: iPhone 7 32GB
Geheugen: 32GB
Kleur: matzwart
(Verwachte) levertijd: 17 sept
Anoniem: 139269
Tegelijk laden en ook nog een headphone jack voor 25€ Inc verzendkosten...
Zou het werken?
Lijkt me meer iets voor het iPhone 7 topic.Anoniem: 139269 schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:40:
https://m.fasttech.com/pr...apter-for-iphone-7-7-plus
Tegelijk laden en ook nog een headphone jack voor 25€ Inc verzendkosten...
Zou het werken?
iPhones ongewijzigd (20-22 sept, wordt verwerkt)
Had zó gehoopt ze vrijdag te ontvangen ..
Plus zwart leder.
Wanneer denken jullie dat ze verzonden gaan worden?
[ Voor 32% gewijzigd door Erw op 11-09-2016 22:52 ]
Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Heb jij ervaring met deze wraps?Kjellzw schreef op zondag 11 september 2016 @ 09:45:
Levertijd
Besteltijd: 09:19
Geheugen:128GB
Kleur: Jetblack
Trouwens een tip voor de mensen die jetblack hebben besteld, koop een 'naked wrap' op Slickwraps.com. Zo is de kans op krassen en doffe plekken veel minder en kun je toch genieten van de kleur zonder er een lelijk hoesje omheen te hoeven doen.
Sommige zien hem al staat in hun UPS account, dus zal wss niet zolang meer durenErw schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:48:
"Verzending word voorbereid" , en maar wachten op "verzonden"
Wanneer denken jullie dat ze verzonden gaan worden?
Zag daar net een mail van apple met verzendbevestiging als titel was het toch niet het hoesje...
[ Voor 13% gewijzigd door beats72 op 12-09-2016 00:19 ]
Betreft een pick up in Store reservering voor 16 sept in de Apple Store in Den Haag.
[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 12-09-2016 06:18 ]
Jouw afschrijving van Coolblue is totaal iets anders dan mijn CC authorisatie van Apple.SpoekGTi schreef op maandag 12 september 2016 @ 06:53:
Ik heb ook al een afschrijving op mijn CC van Coolblue. Nog steeds dat sprankje hoop
[ Voor 4% gewijzigd door _Bailey_ op 12-09-2016 07:47 ]
[ Voor 107% gewijzigd door _Bailey_ op 12-09-2016 07:20 ]
Ik heb op mijn huidige telefoon (Samsung Galaxy S5) meerdere wraps van slickwraps gehad en ik kan zeggen dat het echt kwaliteitspul is!
De naked wrap is nieuw voor mij, maar alle andere wraps zijn gemaakt van 3M folie.
[ Voor 5% gewijzigd door swv op 12-09-2016 08:31 ]
Nu kijk ik op belsimpel en gsmwijzer en vodafone site en valt me op dat gsmwijzer wel erg spotgoedkoop is qua bijbetaling vergeleken de andere 2.
Iemand ervaring met gsmwijzer.nl en verlenging en levertijd ervan?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
klopt! net ook even gechecked.... Apple Store in Den Haag hier heeft ook ineens weer 32Gb (mat) zwart iPhone 7 beschikbaar voor ophalen 16 sept. Dat was dit weekend absoluut niet het geval!sww89 schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:29:
Hmm ik zou zweren dat de Haarlem alle Stores alleen 7 256GB Mat zwart hadden, maar nu ook 32GB en 128GB. Dat betekent dus dat er voorraden bij komen?
Ha mooi. Nu de Plus nogGeert1976 schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:36:
[...]
klopt! net ook even gechecked.... Apple Store in Den Haag hier heeft ook ineens weer 32Gb (mat) zwart iPhone 7 beschikbaar voor ophalen 16 sept. Dat was dit weekend absoluut niet het geval!
[ Voor 3% gewijzigd door Silversin op 12-09-2016 08:57 ]
Van de 7 bedoel je? Want dat probeer ik duidelijk te maken. En annuleren van reserveringen kan toch niet?Silversin schreef op maandag 12 september 2016 @ 08:56:
32gb en 128gb ook beschikbaar via de app. Waarschijnlijk veel annuleringen?
Edit: Ik snap 'm. Ipv een grijs veld met 'Vanaf 16 september beschikbaar in de Apple Store' kan je nu een store kiezen om af te halen (en mogelijk je bestelling annuleren als je betaald hebt). Dat is dus een omweg voor deze pagina waar je direct kunt reserveren zonder vooraf te betalen maar waar je niet kunt annuleren: https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1
[ Voor 43% gewijzigd door swv op 12-09-2016 09:07 ]
Wat houdt CC van coolblue in?SpoekGTi schreef op maandag 12 september 2016 @ 06:53:
Ik heb ook al een afschrijving op mijn CC van Coolblue. Nog steeds dat sprankje hoop
oh ahaha, ik heb via ideal gedaan. Heb ook een bel afspraak op 17 sept, Ben benieuwd of dit door gaat.
Er is dit jaar zeker geen tool beschikbaar die de reserveringspagina in de gaten houdt?
Bol.com weet ik van dat ze pas achteraf de daadwerkelijke betaling inhouden op je CC, tot aan de dag dat je het ontvangt staat er een authorisatiesww89 schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:34:
Bij Apple is een afschrijving op je Credit Card een teken dat je iPhone verzonden wordt. Elke andere webshop pakt gewoon meteen je geld ongeacht de statusDaar ging het hier om.
Er is dit jaar geen tool beschikbaar zeker die de reserveringspagina in de gaten houdt?
Zou kunnen hoor, mijn claim was ook niet waterdichtSpoekGTi schreef op maandag 12 september 2016 @ 09:36:
[...]
Bol.com weet ik van dat ze pas achteraf de daadwerkelijke betaling inhouden op je CC, tot aan de dag dat je het ontvangt staat er een authorisatie

Dit topic is gesloten.