Direct bij Vodafone ben je ook niet beter uit; op 9/9 gebeld om abonnement te verlengen i.c.m. iPhone 7 silver 128 gb. Ik zat bij de eerste levering, dus netjes op 16/9 bezorgd. Echter gele vlek in het scherm. Ik kon retourneren, waarna op dezelfde dag van ontvangst door VF een nieuwe iPhone zou worden teruggestuurd. Ik iPhone netjes teruggestuurd, en geen reactie van VF, ondanks dat ik met de T&T kon zien dat 'ie geretourneerd was. Dus zelf maar gebeld na een paar dagen. "Nee meneer, we kunnen niet direct een nieuwe sturen. Onze procedure is dat wij de eerste order annuleren en een nieuwe order aanmaken. Ik bel u overmorgen terug, want dan is de annulering verwerkt en kan ik een nieuwe order aanmaken".
Sjeesmina. Ik had geen keus, dus daar maar voor gekozen, na drie keer te hebben benadrukt dat het om een dead on arrival ging. Betekende dus dat op 27 september een nieuwe order aangemaakt kon worden en ik achteraan kon sluiten in de rij. De volgende dag na de annulering ingelogd op My Vodafone. De knop 'verlengen' was weer terug, dus ik dacht 'hoppa'. Voordat ze mij bellen (de volgende dag), verleng ik via Coolblue omdat 'ie daar voor Vodafone-abonnementen op voorraad was. Besteld, en de volgende dag in huis. Maar ook de volgende dag een bevestiging van VF (niet via CB) dat mijn abonnement is verlengd in combinatie met de iPhone 7. Men bij VF heeft dus opnieuw de bestelling geplaatst, zonder mij te bellen, zoals toegezegd. Deze order staat nog steeds op 'wordt verwerkt' in my Vodafone. Ben benieuwd of ik daar nog iets over hoor.
Intussen alweer in Groningen geweest bij Coolblue, om mijn tweede iPhone 7 om te ruilen wegens een donkere rand in het scherm. De iPhone die ik nu heb, heeft een donkere rand én een gele waas

Intussen maar weer een retour aangevraagd via Coolblue. Heb de neiging om de hele iPhone te retourneren en over een tijdje los bij Apple te bestellen. Hopen op een betere batch. En als er iets mankeert, hoef je niet je iPhone terug te sturen en af te wachten.
[
Voor 6% gewijzigd door
MeesterBas op 03-10-2016 20:07
]