• KingFox
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12 23:01
jochenh schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:55:
Inderdaad enkel voor de vlucht. Meer vind ik ook niet terug tot nu toe. Mijn vlucht komt deze avond aan in Amsterdam rond 18u. Ik denk dat we dan een echte tracking krijgen.

Mijne is besteld 19/09 (7plus 128 black) en ik kreeg zaterdag Verzending wordt voorbereid. Zondagochtend 9u bericht dat hij verzonden was.
Daar mag je op hopen, de mijne ligt sinds zaterdag in Amsterdam maar een betere tracking krijg ik tot op heden niet.

Ongelofelijk toch? Vorige week koop ik voor 20 euro rommel op Amazon, degelijke UPS tracking. Koop je bij Apple een iPhone van 879 eurootjes, slagen ze er nog niet in om je van een fatsoenlijke tracking te voorzien :')

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-12 22:10
KingFox schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:06:
*zucht* Iemand die 6KY44XX code van DHL wél kan tracken? :(
Is hier al vaak in de thread voorbij gekomen.

https://dhli.dhl.com/dhli-client/publicTracking

Later volgt je definitieve trackingnummer. Of je krijgt het via sms.

[ Voor 11% gewijzigd door OllieMongollie op 03-10-2016 12:03 ]

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Gezien VF de speaker heeft verzonden denk ik dat ik echt mijn bestelling ga annuleren (uitlevering pas vanaf november. Dat komt me slecht uit, want dan loop ik de komende jaren ook krom met mijn verlengingen).

Ik gok dat tussen nu en twee weken de fysieke winkels (MediaMarkt, BCC, etc) eerder voorraad zullen hebben dan VF uit kan leveren. Wat zouden jullie doen? Wachten of kijken of ik hem ergens anders op de kop kan tikken :)?

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-12 05:40
Kecin schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:06:
Gezien VF de speaker heeft verzonden denk ik dat ik echt mijn bestelling ga annuleren (uitlevering pas vanaf november. Dat komt me slecht uit, want dan loop ik de komende jaren ook krom met mijn verlengingen).

Ik gok dat tussen nu en twee weken de fysieke winkels (MediaMarkt, BCC, etc) eerder voorraad zullen hebben dan VF uit kan leveren. Wat zouden jullie doen? Wachten of kijken of ik hem ergens anders op de kop kan tikken :)?
Hi Kecin, je besteld een 7+ 128G Zwart toch?
Ik ben er ook nog steeds op aan het wachten! Dus ik zou niet zo snel ergens anders op gokken als Apple reserverings pagina en dan verlengen in de store..

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 10:36
KingFox schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:58:
[...]

Daar mag je op hopen, de mijne ligt sinds zaterdag in Amsterdam maar een betere tracking krijg ik tot op heden niet.

Ongelofelijk toch? Vorige week koop ik voor 20 euro rommel op Amazon, degelijke UPS tracking. Koop je bij Apple een iPhone van 879 eurootjes, slagen ze er nog niet in om je van een fatsoenlijke tracking te voorzien :')
Ik heb DHL net gesproken en net zoals bij jou is het vliegtuig zaterdag aangekomen. Zondag is die door de douane gegaan. Vandaag zal die naar een distributiecentrum worden gebracht. Zodra die in dat proces zit zal je een ander trackingnummer gaan krijgen (10 cijferige). Morgen zou ik de zending in huis kunnen verwachten. Voor Belgie weet ik het natuurlijk niet of dat misschien een dag langer zal duren.

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Mitchelp schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:08:
[...]

Hi Kecin, je besteld een 7+ 128G Zwart toch?
Ik ben er ook nog steeds op aan het wachten! Dus ik zou niet zo snel ergens anders op gokken als Apple reserverings pagina en dan verlengen in de store..
Hey,

Ja klopt, excuses vergeten te vermelden. Het gaat om een 7+ Jet Black 128gb.

Ik laat de bestelling bij VF staan totdat ik ergens anders iets kan vinden gok ik. Wat me opviel. Andere shops zijn nu gewoon goedkoper met dezelfde voorwaarden. Goedkoper dan F&F bedoel ik dan (dat al goedkoper is dan Vodafone). Belachelijk.

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-12 05:40
Kecin schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:19:
[...]

Hey,

Ja klopt, excuses vergeten te vermelden. Het gaat om een 7+ Jet Black 128gb.

Ik laat de bestelling bij VF staan totdat ik ergens anders iets kan vinden gok ik. Wat me opviel. Andere shops zijn nu gewoon goedkoper met dezelfde voorwaarden. Goedkoper dan F&F bedoel ik dan (dat al goedkoper is dan Vodafone). Belachelijk.
Lijkt mij verstandig, Als je hem via de store te pakken kunt krijgen weet je het zeker, via andere wegen kan het zomaar nog langer duren als je pre-order. Moet zeggen dat het wachten nu wel lastig begint te worden haha. 3 weken is lang, ben ik niet gewend van voorgaande jaren, ging het naar mijn idee wel beter.

Het valt me overigens wel op dat het al een stuk rustiger in dit topic is als dat het was.

Goedkoper dan F&F? Daar moet je me even mee helpen, wat is F&F?
Je bent niets verplicht he, je kunt nog van je abonnement af bij Vodafone. Wellicht gokken op een andere provider, maar ik verwacht niet dat het elders beter is. De 7+ JB is lastig te leveren over het algemeen. Hetzelfde geld eigenlijk voor de 7+ 128G MatZwart waar ik al 3 weken op wacht.

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-10 20:43
@jordy5

Sinterklaas is net bij me langsgeweest! :-D

Verwijderd

Ik vind het hier nog steeds erg stil voor een maandag

• jibbs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-12-2022
nog steeds niks van mobiel.nl gehoord

• Kjellzw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-11 16:45
Coolblue is ook aardig stil...

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-11 13:10
Mijn toestel ligt momtenteel in Korea, vertrokken vanuit China. Zal zsm wel naar NL vliegen.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Verwijderd

Zal vandaag wel niets meer worden met de updates

• Icaru
crazylegs schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:24:
Mijn toestel ligt momtenteel in Korea, vertrokken vanuit China. Zal zsm wel naar NL vliegen.
Woensdag zal je hem normaal wel hebben... ;-)

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-11 13:10
Volgens UPS inderdaad wel ja. :)
Icaru schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:27:
[...]

Woensdag zal je hem normaal wel hebben... ;-)

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• jochenh
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-01-2023
Vind het ook vreemd. Leveringsdatum wat ik heb doorgekregen van Apple is Ma 10 okt. Als het vliegtuig vandaag aankomt in Amsterdam, dan moeten ze die toch ergens deze week gaan uitleveren lijkt me?? We blijven wachten.

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-12 13:24
Zo te zien heeft Belsimpel een heleboel binnen gekregen, als het goed is CB ook maar voor alsnog konden ze me er niks over vertellen.

It's All In The "Mix"

• Icaru
jochenh schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:33:
Vind het ook vreemd. Leveringsdatum wat ik heb doorgekregen van Apple is Ma 10 okt. Als het vliegtuig vandaag aankomt in Amsterdam, dan moeten ze die toch ergens deze week gaan uitleveren lijkt me?? We blijven wachten.
Die tijdspanne klopt niet 100% ;-)

• Kjellzw
Mixpower schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:37:
Zo te zien heeft Belsimpel een heleboel binnen gekregen, als het goed is CB ook maar voor alsnog konden ze me er niks over vertellen.
Wat bedoel je precies met 'een heleboel'? Betekent dit dat ook de plus vanaf nu goed uitgeleverd gaat worden aan de pre-orders?

• Mixpower
Kjellzw schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:40:
[...]

Wat bedoel je precies met 'een heleboel'? Betekent dit dat ook de plus vanaf nu goed uitgeleverd gaat worden aan de pre-orders?
Zo te zien wel, de meeste modellen zijn voorradig inclusief mijn 256GB Gold. :+

It's All In The "Mix"

• Kjellzw
Mixpower schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:41:
[...]

Zo te zien wel, de meeste modellen zijn voorradig inclusief mijn 256GB Gold. :+
Waar heb je dit gezien? Ik zie alleen maar niet op voorraad meldingen.
Afbeeldingslocatie: http://image.prntscr.com/image/b068fe3de91545ea9d862e98753cd452.png

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:15
In Januari 2017 is het de bedoeling dat wij (mijn vrouw en ik) een midweekje naar Manchester (UK) gaan!

Daar is het de bedoeling om de iPhone 7Plus 128GB te halen, alleen waar kan ik deze het beste halen? Daar in de Apple Store of een Reseller, zo ja welke zitten daar? Liefst dicht bij Manchester Arndale, daar zitten wij namelijk op 5 min loopafstand vanaf.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

• Mixpower
Kjellzw schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:45:
[...]

Waar heb je dit gezien? Ik zie alleen maar niet op voorraad meldingen.
[afbeelding]
Alleen met Abbo vooralsnog. :)
En verschilt per provider, maar KPN is nu voorradig en dat is heel lang niet zo geweest.

[ Voor 12% gewijzigd door Mixpower op 03-10-2016 13:48 ]

It's All In The "Mix"

• SMRF
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01-12 22:17
Net maar weer gebeld met Typhone. Besteld op 13-09, een 7 plus 128 zwart. Ze hebben nog geen enkel idee. 'Het kan nog wel ff duren' was de officiële reactie, omdat ze afhankelijk zijn van berichtgeving van Apple. En ik maar doorploeteren met m'n zes jaar oude iPhone 4.
Het is hier stiller op het forum inderdaad. Of je hebt je telefoon en bent lekker vertrokken naar het andere onderwerp, of je enthousiasme is inmiddels overgegaan in verbazing, daarna woede, daarna depressie. Ach ja, het is maar een telefoon he.

Ondertussen zit ik te denken: wat nou als ik mn bestelling omzet naar een 6s plus, en binnen twee weken het toestel omruil voor een 7 plus, kan dat zomaar? Wel heel asociaal om te doen, maar toch... Mag dat?

[ Voor 16% gewijzigd door SMRF op 03-10-2016 13:53 ]

• Mixpower
Zo net mijn iPhone 7 Plus 256GB Gold met KPN verlenging besteld bij Belsimpel.nl!
Morgen heb ik hem in huis! 8)

It's All In The "Mix"

Verwijderd

Mixpower schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:00:
Zo net mijn iPhone 7 Plus 256GB Gold met KPN verlenging besteld bij Belsimpel.nl!
Morgen heb ik hem in huis! 8)
Is Spotify inclusief als je via Belsimpel de verlenging doet?

• Mixpower
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:03:
[...]

Is Spotify inclusief als je via Belsimpel de verlenging doet?
Spotify is altijd inclusief, dat is gewoon het abonnement wat KPN aanbied, en die is er niet zonder. ;)

It's All In The "Mix"

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Mitchelp schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:24:
[...]

Lijkt mij verstandig, Als je hem via de store te pakken kunt krijgen weet je het zeker, via andere wegen kan het zomaar nog langer duren als je pre-order. Moet zeggen dat het wachten nu wel lastig begint te worden haha. 3 weken is lang, ben ik niet gewend van voorgaande jaren, ging het naar mijn idee wel beter.

Het valt me overigens wel op dat het al een stuk rustiger in dit topic is als dat het was.

Goedkoper dan F&F? Daar moet je me even mee helpen, wat is F&F?
Je bent niets verplicht he, je kunt nog van je abonnement af bij Vodafone. Wellicht gokken op een andere provider, maar ik verwacht niet dat het elders beter is. De 7+ JB is lastig te leveren over het algemeen. Hetzelfde geld eigenlijk voor de 7+ 128G MatZwart waar ik al 3 weken op wacht.
Vodafone heeft een programma voor Friends and Family. Voor prijzen zie: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily

Nu kwam ik erachter dat sommige zaken, bijvoorbeeld mobiel.nl goedkoper zijn wanneer je kiest voor 53 euro per maand en 344 bijbetalen via F&F, dan kom ik bij belsimpel uit op 50 per maand en +/- 300 bijbetalen. (Mocht je een F&F code willen, doe me een DM met je e-mailadres, dan genereer ik er 1 voor je)

Geloof dat het 300 euro goedkoper was over 24 maanden.
Ik weet niet meer zeker of het om belsimpel.nl ging. Excuses. Maar in iedergeval waren

Verwijderd

Mixpower schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:04:
[...]

Spotify is altijd inclusief, dat is gewoon het abonnement wat KPN aanbied, en die is er niet zonder. ;)
Ik had ze gister gebeld omdat het niet duidelijk op de site stond toen werd mij gezegd dat het zonder Spotify was en dat je dit als extra optie aan kon zetten. :? 8)7 (KPN PREMIUM EU 10GB)

• Mixpower
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:08:
[...]

Ik had ze gister gebeld omdat het niet duidelijk op de site stond toen werd mij gezegd dat het zonder Spotify was en dat je dit als extra optie aan kon zetten. :? 8)7 (KPN PREMIUM EU 10GB)
Je moet het via Mijn KPN wel aanzetten inderdaad, maar dit kost niks extra aangezien het bij het abbo inzit. :)

It's All In The "Mix"

Verwijderd

Mixpower schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:09:
[...]

Je moet het via Mijn KPN wel aanzetten inderdaad, maar dit kost niks extra aangezien het bij het abbo inzit. :)
Jammer van de slechte informatie van hun kant, heb daardoor afgezien van de bestelling en nu is ie niet meer op voorraad ;(

• Mixpower
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:12:
[...]

Jammer van de slechte informatie van hun kant, heb daardoor afgezien van de bestelling en nu is ie niet meer op voorraad ;(
Snap ik, heb het hun ook als tip gegeven dit erbij te zetten en ze zouden dit oppakken. :)

It's All In The "Mix"

• kmosterdijk
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 18:03
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:12:
[...]

Ik had hetzelfde gisteravond... maar uiteindelijk zelf contact gehad met KPN en die vertelde inderdaad dat het er altijd standaard zij zit in het zorgeloos premium abonnement.

Dus gelijk mijn pre-order bij CB gecanceld en bij Belsimpel de 7+ 128gb Black besteld! net de verzendbevestiging gehad en morgen in huis! :*)

• kmosterdijk
  • Laatst online: 28-11 18:03
Mixpower schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:15:
[...]

Snap ik, heb het hun ook als tip gegeven dit erbij te zetten en ze zouden dit oppakken. :)
Heb ik ook bij CB gedaan idd! die geven het ook niet aan op de website!

• Mixpower
kmosterdijk schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:17:
[...]

Heb ik ook bij CB gedaan idd! die geven het ook niet aan op de website!
Inderdaad CB had het wel bij het oude non-EU erbij staan.
Zojuist mijn CB order geannuleerd, schiet niet op daar ze weten niks en Belsimpel heeft voor KPN nu wel een lading gehad en CB schijnbaar niet erg vreemd.

Belsimpel heeft de 7 Plus 256GB Jet Black ook gewoon voorradig voor KPN. :D

[ Voor 8% gewijzigd door Mixpower op 03-10-2016 14:24 ]

It's All In The "Mix"

Verwijderd

kmosterdijk schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:16:
[...]

Ik had hetzelfde gisteravond... maar uiteindelijk zelf contact gehad met KPN en die vertelde inderdaad dat het er altijd standaard zij zit in het zorgeloos premium abonnement.

Dus gelijk mijn pre-order bij CB gecanceld en bij Belsimpel de 7+ 128gb Black besteld! net de verzendbevestiging gehad en morgen in huis! :*)
Nice, veel plezier ermee! Ik wilde dezelfde bestellen, helaas nu niet meer op voorraad.

• Mixpower
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:24:
[...]

Nice, veel plezier ermee! Ik wilde dezelfde bestellen, helaas nu niet meer op voorraad.
Neem je toch de 256GB, wat maakt het uit, doe eens gek, kom op joh... :+

It's All In The "Mix"

Verwijderd

Mixpower schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:26:
[...]

Neem je toch de 256GB, wat maakt het uit, doe eens gek, kom op joh... :+
Zit er net naar te kijken :+ Heb mn 6S verkocht en zit nu met een 4 :+

Scheelt niet heel veel per maand bij hun.

Verwijderd

Is Belsimpel niet hezelfde als Gsmwijzer? Ik wacht bij gsmwijzer namelijk op mijn iphone 7 plus 128gb jet black, wil best upgraden naar 256gb.

• Mixpower
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:28:
[...]

Zit er net naar te kijken :+ Heb mn 6S verkocht en zit nu met een 4 :+

Scheelt niet heel veel per maand bij hun.
Doe je dat toch, heb je hem morgen! ;)
Welkom bij de club, omdat mijn 6 Plus opgestuurd is voor reparatie zit ik ook op een 4. :+
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:28:
Is Belsimpel niet hezelfde als Gsmwijzer? Ik wacht bij gsmwijzer namelijk op mijn iphone 7 plus 128gb jet black, wil best upgraden naar 256gb.
Nee, dat is Mobiel.nl! ;)
Maar annuleren en ergens anders bestellen kan altijd!
Je word namelijk niet eerder aangesloten tot je toestel op voorraad is.

[ Voor 35% gewijzigd door Mixpower op 03-10-2016 14:31 ]

It's All In The "Mix"

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:42
Mixpower schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:22:
[...]

Inderdaad CB had het wel bij het oude non-EU erbij staan.
Zojuist mijn CB order geannuleerd, schiet niet op daar ze weten niks en Belsimpel heeft voor KPN nu wel een lading gehad en CB schijnbaar niet erg vreemd.

Belsimpel heeft de 7 Plus 256GB Jet Black ook gewoon voorradig voor KPN. :D
Ik heb afgelopen vrijdag precies hetzelfde gedaan.
Toedeloe Coolblue! 😉🤗

• Mixpower
alvani schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:38:
[...]

Ik heb afgelopen vrijdag precies hetzelfde gedaan.
Toedeloe Coolblue! 😉🤗
Nice, had het ook eerder gedaan als hij voorradig was geweest bij Belsimpel. :+

It's All In The "Mix"

• JesseV
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:31
Ik was ook net te laat bij belsimpel.nl, om de een of andere reden was verlengen bij hun veel duurder via KPN dan een nieuw abonnement. Terwijl ik in de wacht stond hebben jullie volgens mij hun gehele voorraad besteld.. op een 256GB roze na, maar dan wacht ik liever even wat langer.

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
Ik heb net een I7+ Black 128 GB bij MediaMarkt in Duiven gereserveerd. Misschien zijn er nog andere over? Vanavond moet ik wel helemaal vanuit Amsterdam met het OV naar Duiven op en neer.....

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

• alvani
JesseV schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:42:
Ik was ook net te laat bij belsimpel.nl, om de een of andere reden was verlengen bij hun veel duurder via KPN dan een nieuw abonnement. Terwijl ik in de wacht stond hebben jullie volgens mij hun gehele voorraad besteld.. op een 256GB roze na, maar dan wacht ik liever even wat langer.
De "gewone" zwarte 256GB Plus is nu wel op voorraad bij Belsimpel zie ik.

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Net m'n order bij CB voor een KPN-verlenging met een zwarte i7 32 GB maar geannuleerd en een 128 GB versie bij belsimpel verlengd. Was het wachten wel beu, nu morgen in huis.

• Mixpower
LOL, ik vind dit echt zo grappig dat Belsimpel gewoon voorraad heeft gekregen en het Oh zo machtige CB heeft nog steeds niks... In hun communicatie hebben ze ook aardig te kort gedaan de laatste tijd.

Vandaag zou mijn abbo aflopen, net de verlenging gedaan en hij staat er al meteen in! Kan meteen gaan met die handel, gewoon even lekker 10gb gebruiken in de EU :+

[ Voor 29% gewijzigd door Mixpower op 03-10-2016 14:59 ]

It's All In The "Mix"

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:19
Icaru schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:59:
@jordy5

Sinterklaas is net bij me langsgeweest! :-D
Gefeliciteerd. Ik laat hem op het depot vasthouden en haal hem vanavond op. Veel plezier ervan!!

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
mickezzz schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:50:
Ik heb net een I7+ Black 128 GB bij MediaMarkt in Duiven gereserveerd. Misschien zijn er nog andere over? Vanavond moet ik wel helemaal vanuit Amsterdam met het OV naar Duiven op en neer.....
Hmm ook niet echt netjes van het online bestel systeem dat er geen iphones 'vast' worden gehouden tijdens de betaling... Nu de order bevestiging binnen is is de levertijd van 'vandaag ophalen' naar 'afhalen in 2 weken' gegaan haha 8)7

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

• JesseV
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:31
alvani schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:51:
[...]

Ik zie het ook, ik heb alleen geen RABO scanner op kantoor. En via de app kan ik geen €300 overmaken..
:(

• Mixpower
JesseV schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:10:
[...]

Ik zie het ook, ik heb alleen geen RABO scanner op kantoor. En via de app kan ik geen €300 overmaken..
Andere bank nemen :+

It's All In The "Mix"

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:18
Besteld bij Belsimpel icm KPN abo de 7 Plus zwart 256GB. Stond op voorraad (en nog steeds) op de site en meteen besteld. Maar nu staat er bij de orderstatus ineens dat het toestel niet op voorraad is. Vaag... en bij Belsimpel geven ze aan dat ze hem wel degelijk op voorraad hebben en ze verwachten hem gewoon morgen te leveren. Maar anders op zeer korte termijn. Dus krijg ik vandaag geen verzendbevestiging annuleer ik de boel gewoon.

• Mixpower
macweeds schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:17:
Besteld bij Belsimpel icm KPN abo de 7 Plus zwart 256GB. Stond op voorraad (en nog steeds) op de site en meteen besteld. Maar nu staat er bij de orderstatus ineens dat het toestel niet op voorraad is. Vaag... en bij Belsimpel geven ze aan dat ze hem wel degelijk op voorraad hebben en ze verwachten hem gewoon morgen te leveren. Maar anders op zeer korte termijn. Dus krijg ik vandaag geen verzendbevestiging annuleer ik de boel gewoon.
Bij mij is de verlenging al gedaan bij KPN dus toestel is wel degelijk op voorraad, er staat bij mij Status: Op voorraad en alvast voor je gereserveerd.

It's All In The "Mix"

• alvani
JesseV schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:10:
[...]

Aaah, das balen. Lang leve de Rabo(bank)scanner ☹

• jibbs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-12-2022
net mailtje van mobiel.nl
Helaas is de levertijd van dit toestel onbekend

• Mixpower
alvani schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:27:
[...]

Aaah, das balen. Lang leve de Rabo(bank)scanner ☹
Haha, ik snap echt niet dat mensen anno 2016 afhankelijk blijven van een achterlijke RABO scanner. 8)7

It's All In The "Mix"

• hmr
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

macweeds schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:17:
Ik vind belsimpel wel erg duur vergeleken met andere websites..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• macweeds
Mixpower schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:18:
[...]

Bij mij is de verlenging al gedaan bij KPN dus toestel is wel degelijk op voorraad, er staat bij mij Status: Op voorraad en alvast voor je gereserveerd.
Heb mijn order geannuleerd bij Belsimpel eerst zeggen op moment van bestellen dat ie in voorraad is en dan daarna ineens zeggen dat het een paar werkdagen kan duren. Dan maar hopen dat Coolblue morgen voorraad krijgt.

• Mixpower
hmr schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:30:
[...]

Ik vind belsimpel wel erg duur vergeleken met andere websites..
Welke andere websites heb je het dan over? Want ze zijn namelijk best goedkoop. ;)
macweeds schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:31:
[...]

Heb mijn order geannuleerd bij Belsimpel eerst zeggen op moment van bestellen dat ie in voorraad is en dan daarna ineens zeggen dat het een paar werkdagen kan duren. Dan maar hopen dat Coolblue morgen voorraad krijgt.
Snap ik, maar dan nog denk ik dat je bij Belsimpel de meeste kans had gehad.
CB word ook niks deze week geloof mij maar, tot nu toe is er weinig terecht gekomen van hun beloftes.

It's All In The "Mix"

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-10 20:43
Ik heb er afgelopen donderdag 2 geannuleerd aan deur van KPN. Waarschijnlijk worden er 2 andere blij mee gemaakt :) Ging om een iPhone 7 Plus 128gb black

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:20
Lekker dan. Coolblue heeft vorige week een afspraak gemaakt om vandaag tussen 14:00 en 17:30 uur te komen leveren hier op kantoor. Komt de bezorger om 13:30 uur, en gaat weer weg omdat hij niet wil wachten tot 14:00 uur wanneer diegene aanwezig is die tekenbevoegd is.

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 10:16

ddZ

Icaru schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:37:
[...]

Die tijdspanne klopt niet 100% ;-)
Gelukkig maar ;)

Zo straks een verzendbevestiging gekregen met ook hier een leverdatum van 10 oktober..

• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Sunri5e schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:38:
Lekker dan. Coolblue heeft vorige week een afspraak gemaakt om vandaag tussen 14:00 en 17:30 uur te komen leveren hier op kantoor. Komt de bezorger om 13:30 uur, en gaat weer weg omdat hij niet wil wachten tot 14:00 uur wanneer diegene aanwezig is die tekenbevoegd is.
Gelijk met CB gebeld neem ik aan? Dit kan de transporteur echt niet maken.

3 in de rij, kassa erbij

• Sunri5e
MeesterBas schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:41:
[...]

Ja gedaan. Maar kunnen niet direct een oplossing bedenken.

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-11 08:28
Net mn 7+ 256Gb binnen in JetBlack.
Zaterdagmiddag (1-10) besteld via Belsimpel icm nieuw T-Mobile abo.
Super!
:)

• Mixpower
YES!! Mijn 7 Plus 256GB Gold is verstuurd en morgen in huis! 8)
Zowel KPN zelf en CoolBlue bleek allebei chaos en komen hun beloftes niet na,
denk niet dat het er deze week beter op word!

It's All In The "Mix"

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:49
Bij ons in de winkel zijn 2 iPhone 7 265GB Jetblack binnengekomen voor voorraad.

• brandon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:52
alvani schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:51:
[...]
Thx. Meteen besteld morgen wordt hij al geleverd!!!

• Sunri5e
MeesterBas schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:41:
[...]

CoolBlue blijkt diegene te zijn die de fout heeft gemaakt. Jammergenoeg gaat werkelijk alles momenteel fout in mijn order. Iets wat ik niet gewend ben van CoolBlue. Mijn volgende abonnementsverlenging zal niet meer via hun gaan.

Verwijderd

Mixpower schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:41:
YES!! Mijn 7 Plus 256GB Gold is verstuurd en morgen in huis! 8)
Zowel KPN zelf en CoolBlue bleek allebei chaos en komen hun beloftes niet na,
denk niet dat het er deze week beter op word!
Hier ook Track&Trace ontvangen, verlenging KPN met de Plus 256 GB Zwart _/-\o_

• ajax4life123
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-11-2022
Jongens, zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn om het linkje te sturen van de reserveringssite gemaakt door een tweaker?

Ben hem helaas even kwijt en kan hem zo snel niet vinden.

Heb mijn bestelling bij Coolblue inmiddels geannuleerd, dus druk op zoek naar een nieuwe :)

Alvast bedankt.

Verwijderd

ajax4life123 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 19:02:
Jongens, zou iemand zo vriendelijk kunnen zijn om het linkje te sturen van de reserveringssite gemaakt door een tweaker?

Ben hem helaas even kwijt en kan hem zo snel niet vinden.

Heb mijn bestelling bij Coolblue inmiddels geannuleerd, dus druk op zoek naar een nieuwe :)

Alvast bedankt.
Deze?
http://i.whos.nl/

• ajax4life123
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-11-2022
Yeess, hartstikke bedankt! En een top site aan de maker!

• Mixpower
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 18:48:
[...]

Hier ook Track&Trace ontvangen, verlenging KPN met de Plus 256 GB Zwart _/-\o_
Nice, toch een goede keuze gemaakt! :)

It's All In The "Mix"

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 21:35
m-tuning schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 16:59:
Bij ons in de winkel zijn 2 iPhone 7 265GB Jetblack binnengekomen voor voorraad.
Het verbaasd me dat nog niemand dit gevraagd heeft maar.. Welke winkel mag dat dan wel zijn? ;)

(Langs de andere kant verbaasd het me niet vermits de Plus veel populairder is dan de reguliere 7.)

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• MeesterBas
  • Niet online
Sunri5e schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:50:
[...]

CoolBlue blijkt diegene te zijn die de fout heeft gemaakt. Jammergenoeg gaat werkelijk alles momenteel fout in mijn order. Iets wat ik niet gewend ben van CoolBlue. Mijn volgende abonnementsverlenging zal niet meer via hun gaan.
Wel balen. En nu? Komen ze morgen weer?

3 in de rij, kassa erbij

• Sunri5e
MeesterBas schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 19:47:
[...]

Wel balen. En nu? Komen ze morgen weer?
Nee. Ze zouden nog terugbellen vandaag voor 19:00 uur. Niet gebeurd. Zelf zojuist maar weer gebeld. Ze konden niets melden. Morgen gaat niets afgeleverd worden. Sterker nog, de kans is groot dat het pas over 2 weken weer kan. Het is namelijk een toestel op naam van een bedrijf. De eigenaar moet aanwezig zijn om te tekenen maar zijn agenda zit al vol voor 1,5 week.

Ik ben dit soort dingen niet gewend van Coolblue. Fout op fout en afspraken niet nakomen.

Verwijderd

Ik heb op 9-9 de iPhone 7 plus 128 GB rose gold besteld via typhone icm met verlening abbonement. Helaas tot op heden nog geen toestel en geen indicatie van levertijd... ben het wachten nu ook echt wel beu.
Ik heb geprobeerd mijn order te annuleren om elders te bestellen, maar ik krijg het verhaal dat annuleren niet meer mogelijk is omdat mijn bedenktermijn van 14 dagen voor het abonnement is verstreken. Helaas, afwachten dus.
Heeft iemand al een iPhone 7 (plus) via typhone mogen ontvangen?

• MeesterBas
  • Niet online
Direct bij Vodafone ben je ook niet beter uit; op 9/9 gebeld om abonnement te verlengen i.c.m. iPhone 7 silver 128 gb. Ik zat bij de eerste levering, dus netjes op 16/9 bezorgd. Echter gele vlek in het scherm. Ik kon retourneren, waarna op dezelfde dag van ontvangst door VF een nieuwe iPhone zou worden teruggestuurd. Ik iPhone netjes teruggestuurd, en geen reactie van VF, ondanks dat ik met de T&T kon zien dat 'ie geretourneerd was. Dus zelf maar gebeld na een paar dagen. "Nee meneer, we kunnen niet direct een nieuwe sturen. Onze procedure is dat wij de eerste order annuleren en een nieuwe order aanmaken. Ik bel u overmorgen terug, want dan is de annulering verwerkt en kan ik een nieuwe order aanmaken".

Sjeesmina. Ik had geen keus, dus daar maar voor gekozen, na drie keer te hebben benadrukt dat het om een dead on arrival ging. Betekende dus dat op 27 september een nieuwe order aangemaakt kon worden en ik achteraan kon sluiten in de rij. De volgende dag na de annulering ingelogd op My Vodafone. De knop 'verlengen' was weer terug, dus ik dacht 'hoppa'. Voordat ze mij bellen (de volgende dag), verleng ik via Coolblue omdat 'ie daar voor Vodafone-abonnementen op voorraad was. Besteld, en de volgende dag in huis. Maar ook de volgende dag een bevestiging van VF (niet via CB) dat mijn abonnement is verlengd in combinatie met de iPhone 7. Men bij VF heeft dus opnieuw de bestelling geplaatst, zonder mij te bellen, zoals toegezegd. Deze order staat nog steeds op 'wordt verwerkt' in my Vodafone. Ben benieuwd of ik daar nog iets over hoor.

Intussen alweer in Groningen geweest bij Coolblue, om mijn tweede iPhone 7 om te ruilen wegens een donkere rand in het scherm. De iPhone die ik nu heb, heeft een donkere rand én een gele waas :'( Intussen maar weer een retour aangevraagd via Coolblue. Heb de neiging om de hele iPhone te retourneren en over een tijdje los bij Apple te bestellen. Hopen op een betere batch. En als er iets mankeert, hoef je niet je iPhone terug te sturen en af te wachten.

[ Voor 6% gewijzigd door MeesterBas op 03-10-2016 20:07 ]

3 in de rij, kassa erbij

• md65
  • Laatst online: 18-03-2021
Op 12 sept. heb ik een pre-order bij Coolblue geplaatst voor een iPhone 7 Plus 128 gb mat zwart icm nieuw KPN EU abonnement geplaatst. Heeft iemand van jullie een gelijke bestelling lopen bij Coolblue of al ontvangen?

Vandaag gebeld met CB, nog niets bekend over leveringen van KPN, wordt er inmiddels moedeloos van!
Iemand al een gelijkende pre-order ontvangen rond dezelfde datum?

Verwijderd

Mixpower schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 15:18:
[...]

Als het erop klikt staat er in een keer : Geen voorraad en komt je bij Vodafone.

• alvani
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 19:55:
Ik heb op 9-9 de iPhone 7 plus 128 GB rose gold besteld via typhone icm met verlening abbonement. Helaas tot op heden nog geen toestel en geen indicatie van levertijd... ben het wachten nu ook echt wel beu.
Ik heb geprobeerd mijn order te annuleren om elders te bestellen, maar ik krijg het verhaal dat annuleren niet meer mogelijk is omdat mijn bedenktermijn van 14 dagen voor het abonnement is verstreken. Helaas, afwachten dus.
Heeft iemand al een iPhone 7 (plus) via typhone mogen ontvangen?
De bedenktijd:
Als u koopt op afstand hebt u een wettelijke bedenktijd van veertien dagen. Uw bedenktijd begint op de dag nadat u het product hebt gekregen. Koopt u geen product maar een dienst? Dan gaat de bedenktijd in op de dag nadat u de dienst bestelt. Koopt u een product en een dienst samen? Dan begint de bedenktijd ook pas op de dag nadat u het product krijgt.
Bron: consuWijzer

In jouw geval gaat het volgens mij om een product (de iPhone) en een dienst (de verlenging) samen die je afneemt. Dus gaat de bedenktijd volgens mij pas in als je in dit geval de iPhone ontvangt.
Is je verlenging al wel doorgevoerd bij de provider?

Verwijderd

alvani schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:30:
[...]

De bedenktijd:
Als u koopt op afstand hebt u een wettelijke bedenktijd van veertien dagen. Uw bedenktijd begint op de dag nadat u het product hebt gekregen. Koopt u geen product maar een dienst? Dan gaat de bedenktijd in op de dag nadat u de dienst bestelt. Koopt u een product en een dienst samen? Dan begint de bedenktijd ook pas op de dag nadat u het product krijgt.
Bron: consuWijzer

In jouw geval gaat het volgens mij om een product (de iPhone) en een dienst (de verlenging) samen die je afneemt. Dus gaat de bedenktijd volgens mij pas in als je in dit geval de iPhone ontvangt.
Is je verlenging al wel doorgevoerd bij de provider?
Het nieuwe abonnement gaat pas in september in. Wel heb ik van de provider bevestigingsmails van de verlening ontvangen, dus het is al wel doorgevoerd ja.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2016 20:40 . Reden: Quote ]

• alvani
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 20:38:
[...]

Het nieuwe abonnement gaat pas in september in. Wel heb ik van de provider bevestigingsmails van de verlening ontvangen, dus het is al wel doorgevoerd ja.
Ik vind het een rare gang van zaken van typhone. Een abo alvast verlengen, terwijl het toestel nog niet geleverd kan worden.
Ik ben geen jurist, maar volgens mij moet je er o.b.v. de info op consuWijzer nog onderuit kunnen. Tenzij typhone andere (aanvullende) voorwaarden heeft.

• Richard0072
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-09 09:05
Er staat toch dat die 14 dagen ingaan op het moment dat je je product krijgt? Dus als je je iPhone hebt kan je het contact/verlenging nog ongedaan maken.

Sorry niet alles gelezen xD maar je kan het wel aanvechten als je er echt vanaf wel

[ Voor 23% gewijzigd door Richard0072 op 03-10-2016 22:36 ]

• Mixpower
Damn, ik zie dat CB de 7 Plus 256GB Gold voor KPN ineens op voorraad heeft... nja, ik krijg morgen mijn Belsimpel iPhone :+

It's All In The "Mix"

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 13:33
Mijn iPhone staat al de hele dag in Zuid Korea, volgens UPS. Volgens Apple zou hij morgen of woensdag geleverd moeten worden. Dat lijkt me onmogelijk. Vervelend, als je zeker weet dat hij op een bepaalde dag komt kun je daar rekening mee houden. Ik ga niet de hele week uit kijken naar elk bestelbusje dat lang komt.

• silvester6
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 28-11 07:34
Eindelijk bericht van CB. Morgen kan ik me 7+ mat zwart 128 gb ontvangen. Besteld op 9 sept 22 uur. 😁😁

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-12 13:15

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Nog als het meezit 2 dagen te gaan voor ik me iphone 7 plus 32 gb (zilver) ontvang.

15 september besteld met een Early renewal.

Dan zijn de 2 tot 3 weken tenminste om bij tmobile. Ben benieuwd maar vertrouw er niet al teveel op

[ Voor 11% gewijzigd door DidierB op 03-10-2016 23:42 ]

• macweeds
silvester6 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 23:28:
Eindelijk bericht van CB. Morgen kan ik me 7+ mat zwart 128 gb ontvangen. Besteld op 9 sept 22 uur. 😁😁
Los besteld of met abonnement?

• kaiiestan
  • Laatst online: 25-11 16:37
Iemand nog tips waar ik een Iphone 7 128 GB Gitzwart zonder abo kan bestellen en deze zsm te kunnen ontvangen. Geen zin om een maand te wachten eigenlijk :)

hondennamen.info Openscheermes.nl

Verwijderd

Vandaag 4 oktober zouden er weer wat leveringen kunnen plaatsvinden ( heb ik horen zeggen ).

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

De i7+ 128GB zwart op 09-09-2016 ~16:00 besteld bij CoolBlue en vandaag wordt het geleverd :9

[ Voor 3% gewijzigd door Satom op 04-10-2016 09:24 . Reden: Kleur toegevoegd. ]

• Probub
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:06
Same here! 8)7
PrinsPils schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:13:
Van Apple word ik ook niet veel wijzer...

Status Op doorreis naar het land van bestemming 28 september 2016
Gesch. levering 27 september 2016
Vervoerder DHL EXPRESS
Traceernummer *******
Vervoerder Standaardlevering

Gisteren was 'ie nog 'Onderweg naar klant', maar geen Bezorger Gemist-briefje in de bus gezien.

Oh en uiteraard werkt het Trackingnummer niet. 8)7

• Kjellzw
Satom schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:43:
De i7+ 128GB op 09-09-2016 ~16:00 besteld bij CoolBlue en vandaag wordt het geleverd :9
Welke kleur?

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:49
bibi2205 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 19:32:
[...]

Het verbaasd me dat nog niemand dit gevraagd heeft maar.. Welke winkel mag dat dan wel zijn? ;)

(Langs de andere kant verbaasd het me niet vermits de Plus veel populairder is dan de reguliere 7.)
RSE Telecom in Groningen.

liggen beide nog op voorraad.

• providedbyintel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
kaiiestan schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:19:
Iemand nog tips waar ik een Iphone 7 128 GB Gitzwart zonder abo kan bestellen en deze zsm te kunnen ontvangen. Geen zin om een maand te wachten eigenlijk :)
Daar wacht ik al sinds dag een op. Ik wil hem echter wel via een specifieke mediamarkt, omdat ik dan mn 20% personeelskorting kan toepassen.

volgens http://i.whos.nl is ie momenteel op voorraad in oberhausen keulen en dusseldorf, afhankelijk van waar je woont, kan dat een goede optie zijn om vandaag al te hebben :)

Verwijderd

KPN blijft aangeven bij nieuwe bestellingen dat 28 oktober de plus weer leverbaar is.

• kaiiestan
  • Laatst online: 25-11 16:37
providedbyintel schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:02:
[...]

Daar wacht ik al sinds dag een op. Ik wil hem echter wel via een specifieke mediamarkt, omdat ik dan mn 20% personeelskorting kan toepassen.

volgens http://i.whos.nl is ie momenteel op voorraad in oberhausen keulen en dusseldorf, afhankelijk van waar je woont, kan dat een goede optie zijn om vandaag al te hebben :)
Thanks, koop alleen het liefst in NL vanwege het terugvragen van de BTW...

hondennamen.info Openscheermes.nl

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

Sorry, vergeten te vermelden, zwart :)
Pagina: 1 ... 70 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.