• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 13:33
haroldso schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:47:
[...]

Ik heb ook al een mailtje mogen ontvangen dat die van mij is verzonden, maar alleen wordt die geleverd via DHL Express. Hij moet helemaal uit China komen en de estimated delivery zal morgen om 18.00 uur zijn. Bij mij staat ook in de mail dat die pas 7 oktober bij mij geleverd zal worden. Weet niet wat ik nou moet geloven.
Ik had dit ook eerder vandaag, nu heb ik echter een sms gekregen van Apple zelf dat mijn bestelling uiterlijk 4 oktober wordt bezorgd. Vreemdgenoeg staat bij UPS (track & trace) 5 oktober als geschatte leverdatum.

• hugo92
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 27-10 19:55
Th_mas schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 20:30:
[...]

Ik had dit ook eerder vandaag, nu heb ik echter een sms gekregen van Apple zelf dat mijn bestelling uiterlijk 4 oktober wordt bezorgd. Vreemdgenoeg staat bij UPS (track & trace) 5 oktober als geschatte leverdatum.
Had ook een sms'je gekregen van apple dat hij 5 okt word bezorgd. Dat staat ook op UPS.

Mijn status van verzending zo ver:

ZhengZhou, China 01/10/2016 2:04 Aankomstscan
01/10/2016 1:04 Vertrekscan
ZhengZhou, China 30/09/2016 23:58 Locatiescan
30/09/2016 23:49 Herkomstscan
China 30/09/2016 11:30 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

cant wait :)

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Mijn vervangende toestel is zojuist verstuurd, helaas pas op 10 oktober geleverd. Moet nog vanuit china komen.

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:45
Vandaag bij 4Launch besteld en kreeg s middags na een uur al een PostNL track&trace code toegestuurd via de mail.

Zojuist is deze ge-update: morgen middag levering _/-\o_ :D

[ Voor 58% gewijzigd door Selmer op 30-09-2016 23:42 ]

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Mijn iPhone 7+ hoes is binnen (vanaf Apple, lederen variant, duurde een week geloof ik). Nu de telefoon nog.
bartpostma schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:41:
Vandaag bij 4Launch besteld en kreeg s middags na een uur al een PostNL track&trace code toegestuurd via de mail.

Zojuist is deze ge-update: morgen middag levering _/-\o_ :D
Welke versie en kleur?
Jdome schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:36:
Vandaag een I7 128 GB jet black gereserveerd bij de Apple store. Ik had in de ochtend reserveert maar op de een of andere manier toen ik er aan kwam kreeg ik de mededeling dat er iets fout gegaan in hun systemen en dat ze 1 reservering te veel hadden weggegeven. Mijn toestel was dus nergens te vinden.

Gelukkig netjes opgelost door de medewerker door mij een 256GB JB te geven voor dezelfde prijs.
Erg goede service daar bij Apple :).
Zo. Dat is keurig!
Have fun!

[ Voor 99% gewijzigd door Kecin op 30-09-2016 23:47 ]

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-11 20:30
Kecin schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:44:
Mijn iPhone 7+ hoes is binnen (vanaf Apple, lederen variant, duurde een week geloof ik). Nu de telefoon nog.
[...]

Welke versie en kleur?
Ben ik ook benieuwd naar.. stond hij op snel leverbaar of direct?
Zit te twijfelen om daar de plus 128 matzwart te bestellen of nog even af te wachten..

• g00gle
  • Laatst online: 02-12 05:40
ExiZTeNcE schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 00:02:
[...]

Ben ik ook benieuwd naar.. stond hij op snel leverbaar of direct?
Zit te twijfelen om daar de plus 128 matzwart te bestellen of nog even af te wachten..
Heb ze vanmiddag gebeld om te vragen hoe het met de levering van de plus 128gb mat zit. Omdat die toen ik belde op snel leverbaar stond. Het vrouwtje vertelde mij dat die slecht leverbaar is en de levertijd ongeveer 2 weken zal zijn. En uurtje erna was ook het groene blokje op de site rood.. Dus ik heb besloten het niet te doen.

Oftewel wat op de site stond klopte niet!

[ Voor 3% gewijzigd door g00gle op 01-10-2016 01:03 ]

• asianlegend
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02-12 20:39
Voor de mensen die een 7 plus black 128 gb willen aanschaffen icm. kpn abonnement, belsimpel heeft redelijk wat varianten op voorraad icm. kpn abonnement.

op voorraad lijstje
1-10-2016 02:40
iPhone 7 beschikbaar:
32gb:black, gold, rose gold
128gb:black, silver, rose gold, gold
256gb:black, jet black, silver

iPhone 7 plus:
32gb:gold, silver
128gb:black, rose gold
256gb: black, rose gold (jet black 2-4werkdagen ?)

Let op! Alleen icm. KPN abonnement!!

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:45
Kecin schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 23:44:
[...]

Welke versie en kleur?

[...]

Zo. Dat is keurig!
Have fun!
Mitchelp schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 01:02:
[...]

Heb ze vanmiddag gebeld om te vragen hoe het met de levering van de plus 128gb mat zit. Omdat die toen ik belde op snel leverbaar stond. Het vrouwtje vertelde mij dat die slecht leverbaar is en de levertijd ongeveer 2 weken zal zijn. En uurtje erna was ook het groene blokje op de site rood.. Dus ik heb besloten het niet te doen.

Oftewel wat op de site stond klopte niet!
4.7" matzwart 128gb. Ze hadden er gisteren 4 direct op voorraad. Inmiddels zijn ze geloof ik door hun voorraad heen. Duurde inderdaad niet lang voordat alle blokjes met voorraad op rood stonden. Volgens mij ben je ook vaak al te laat als je via dit forum er achter komt dat er ergens voorraad is. Voorraden zijn altijd minimaal en er zitten volgens mij nog steeds iedere dag mensen de hele dag te refreshen.

Succes gewenst met er eentje bemachtigen

[ Voor 50% gewijzigd door Selmer op 01-10-2016 07:41 ]

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:27

InFamous

excommunicado

FUUUU...... :(

Ik zag de I7 + 128GB black op voorraad bij Belsimpel, ik bellen of ik de order kon aanpassen van I7 + 128GB jet black naar black. Blijk ik een abonnement verlengd te hebben die niet meer aangeboden word door KPN. Dus de keuze is net zo simpel als Belsimpel zelf, drie weken wachten of 10 euro per maand meer betalen.

Doordat ik op de 9de al verlengd heb kunnen ze deze order nog aansluiten, Belsimpel geeft aan alleen een nieuwe order aan te kunnen maken als ik het toestel wil omruilen voor een ander en daarbij vervalt de mogelijkheid om het oude abonnement aan te sluiten.

Belsimpel geeft aan geen andere mogelijkheden te hebben :( Zo moeilijk is dat toch niet om een product om te wisselen binnen een bestaande order lijkt mij.

[ Voor 23% gewijzigd door InFamous op 01-10-2016 10:45 ]

Formerly known as Ragdoll

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:14
Lol, kreeg op facebook herrinering dat ik mijn iphone 5, 4 jaar geleden vandaag kreeg. Nederland zat toen niet eens bij de eerste release.

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-10 20:43
@jordy5 De mijne is reeds in Brussel via Keulen aangekomen... ;-)
Misschien toch levering voorzien voor maandag ?

• djmaster329
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17:21
Mijn iPhone 7 32GB black is zojuist verstuurd :D
Afbeeldingslocatie: https://img.dsvr.nl/uAP9RPcP.png

Besteld op 11/09 rond 16:45.

• asianlegend
InFamous schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:43:
FUUUU...... :(

Ik zag de I7 + 128GB black op voorraad bij Belsimpel, ik bellen of ik de order kon aanpassen van I7 + 128GB jet black naar black. Blijk ik een abonnement verlengd te hebben die niet meer aangeboden word door KPN. Dus de keuze is net zo simpel als Belsimpel zelf, drie weken wachten of 10 euro per maand meer betalen.

Doordat ik op de 9de al verlengd heb kunnen ze deze order nog aansluiten, Belsimpel geeft aan alleen een nieuwe order aan te kunnen maken als ik het toestel wil omruilen voor een ander en daarbij vervalt de mogelijkheid om het oude abonnement aan te sluiten.

Belsimpel geeft aan geen andere mogelijkheden te hebben :( Zo moeilijk is dat toch niet om een product om te wisselen binnen een bestaande order lijkt mij.
Ik heb juist gezeik gehad met coolblue dat ik het nieuwe abonnement heb en niet alvast wouden aansluiten, dus no phone yet :+

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Heb ergens nog hoop dat T-Mobile me vandaag belt om de iPhone op te halen in de shop, maar eerlijk gezegd verwacht ik het niet. Zal pas over 2 weken worden of zo

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 11:36
Gistermiddag afgehaald bij de media markt, was blijkbaar gewoon op voorraad daar. Lekker makkelijk.

• S_tef
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:06
Alle Plussen zijn al goed op voorraad geweest bij Apple :).

• Proliner
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 09:55
Heeft AMP Logistics een track and trace functionaliteit?

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-12 15:14
S_tef schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:37:
Alle Plussen zijn al goed op voorraad geweest bij Apple :).
Bijna alleen in Brussel en Duitsland voor de gitzwarte helaas :(

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Verwijderd

Gister opnieuw een mail gehad van mobiel.nl :

Graag informeren wij je opnieuw over de levertijd van je bestelling.

Eerder mailden wij dat de levertijd van jouw iPhone vertraagd was. Helaas is de nieuwe iPhone op het moment nog steeds minimaal beschikbaar. De exacte levertijden zijn bij ons niet bekend, maar wij verwachten voor de iPhone 7 en de iPhone 7 Plus een levertijd van circa 2 weken , de levertijd van de versie Jet Black heeft echter een levertijd van circa 3 tot 4 weken.

Wanneer wij meer informatie hebben over je bestelling, houden wij je hiervan per mail op de hoogte. Zodra je bestelling verzonden is, hoor je dit ook van ons.

Onze excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,

Het team van Mobiel.nl

.
Ik heb mijn Iphone bestelt op 8 september 2016 21:32

Dit duurt echt allemaal veels te lang en er is echt 0.0 voortgang bij mobiel.nl
Telkens weer een mailtje met: Helaas 2 weken vertraging

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-12 15:19

d0s

sssst

Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:11:

Eerder mailden wij dat de levertijd van jouw iPhone vertraagd was. Helaas is de nieuwe iPhone op het moment nog steeds minimaal beschikbaar. De exacte levertijden zijn bij ons niet bekend, maar wij verwachten voor de iPhone 7 en de iPhone 7 Plus een levertijd van circa 2 weken , de levertijd van de versie Jet Black heeft echter een levertijd van circa 3 tot 4 weken.

Wanneer wij meer informatie hebben over je bestelling, houden wij je hiervan per mail op de hoogte. Zodra je bestelling verzonden is, hoor je dit ook van ons.

Met vriendelijke groet,

Het team van Mobiel.nl

.

Precies de reden waarom ik heb geannuleerd daar. Je doet er verstandig aan hetzelfde te doen :)

Die 75 euro extra had ik ieg wel over voor minder frustratie en 6 weken wachten..

[ Voor 3% gewijzigd door d0s op 01-10-2016 13:26 ]

• SpoekGTi
Net een gitzwarte 256Gb 7Plus gereserveerd voor ophalen in den haag vanmiddag om 16:30

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• jibbs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-12-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 13:11:

Met vriendelijke groet,

Het team van Mobiel.nl

.

Heel slecht bij mobiel.nl, ze reageren al niet eens meer op mijn mailtjes.
lijkt wel alsof ze helemaal niks binnen krijgen daar

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-10 11:48

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

djmaster329 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 11:29:
Mijn iPhone 7 32GB black is zojuist verstuurd :D
[afbeelding]

Besteld op 11/09 rond 16:45.
Wow, verbaasd mij dat T-Mobile dan nog sneller is geweest met leveren. :|

Verwijderd

Ik heb een jetblack 128gb genomen, waar is die wel leverbaar dan ?

• Ascension
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18:49
Vandaag om 12:30 een zwarte 7 128GB besteld via apple.nl en twee uur later opgehaald in Haarlem!

• Rossiejwt
  • Laatst online: 02-02 11:19
Waar ik eergisteren het bericht kreeg dat de + via KPN pas op 11-11 zou geleverd worden, kreeg ik gisteravond mail en heb ik hem net mogen ontvangen !!!

yeaaaaaaaaaaaah buddy

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:01
Zo juist mijn iPhone afgeleverd bij het postkantoor, terug naar Coolblue. Nog geen 24u in bezit, hopelijk deze week weer een nieuwe O-)

[ Voor 8% gewijzigd door Miki op 01-10-2016 15:52 ]

• xamirz
  • Laatst online: 08:14
Zoals sommige van jullie al weten wacht ik sinds 9-9 op mijn iphone 7+ 32 GB zwart.
Vandaag MM Groningen binnen gelopen en daar heb ik gewoon een kunnen kopen met abo.
Ik raad jullie ook aan om gewoon bij MM te lopen en vragen.

Goodluck all

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-12 11:19
Wacht nog steeds op CB voor m'n i7+ 128GB (mat)black. zie dat BelSimpel nou net die (met Vodafone) op vooraad heeft, zou hem morgen kunnen hebben. Enige verschil is dat ik voor exact zelfde verlenging bij CB goedkoper uit ben (176 eur voor toestel ipv 216 eur).

Ach ja, ik wacht nog wel even... komt steeds meer beschikbaar blijkbaar.

• SpoekGTi
Ik verhuis, ben nu mijn 7+ Jet Black 256GB aan het klaarmaken ciao

Ow en ik noem hem unicorn :D

• KingFox
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-12 23:01
Ik wacht momenteel nog op tracking. Ik heb een DHL-tracking van het formaat 6KYXXXX, maar ik kan die nergens invullen om een status te zien :(

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

xamirz schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 17:05:
Zoals sommige van jullie al weten wacht ik sinds 9-9 op mijn iphone 7+ 32 GB zwart.
Vandaag MM Groningen binnen gelopen en daar heb ik gewoon een kunnen kopen met abo.
Ik raad jullie ook aan om gewoon bij MM te lopen en vragen.

Goodluck all
Neeee was donderdagavond nog in de stad en twijfelde om langs te lopen, maar niet gedaan :9

• InFamous

InFamous

excommunicado

Proest...

Wat een zooitje daar bij Belsimpel. N.A.V. Van dit bericht: InFamous in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4"

Nog even mijn beklag gedaan via de email, krijg ik een mail terug die totaal niet voor mij bedoeld is en had moeten zijn. Man man man...

• haroldso
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-09 10:36
KingFox schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 18:40:
Ik wacht momenteel nog op tracking. Ik heb een DHL-tracking van het formaat 6KYXXXX, maar ik kan die nergens invullen om een status te zien :(
Zoek op track en trace luchtvracht van DHL Express en dan kan je dat nummer invoeren. Alleen klopt de estimated delivery niet, want dan zou ik de iPhone al vandaag om 18.00 uur in huis moeten hebben. Zal denk ik wel maandag worden.

[ Voor 17% gewijzigd door haroldso op 01-10-2016 22:03 ]

• KingFox
haroldso schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:02:
[...]

Zoek op track en trace luchtvracht van DHL Express en dan kan je dat nummer invoeren.
Ja, maar daar heb ik niets aan. Die vlucht is aangekomen in Amsterdam, so far so good, maar ik wil weten wanneer ik op het juiste kantoor op het werk moet zijn zodat ik mijn iPhone in ontvangst kan nemen...

Die trackingcode geeft geen tracking voor aflevering?

• haroldso
KingFox schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:04:
[...]

Ja, maar daar heb ik niets aan. Die vlucht is aangekomen in Amsterdam, so far so good, maar ik wil weten wanneer ik op het juiste kantoor op het werk moet zijn zodat ik mijn iPhone in ontvangst kan nemen...

Die trackingcode geeft geen tracking voor aflevering?
Heb ik helaas ook niet kunnen vinden :-(

• KingFox
haroldso schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:06:
[...]

Heb ik helaas ook niet kunnen vinden :-(
Estimated delivery is bij mij ook Sat, Oct 01, 2016, 18:00 maar dat is precies de estimated delivery voor het vliegtuig in Amsterdam ofzo.

Dat krijg je natuurlijk als je als bedrijf kiest voor zo'n prulkoerier als DHL. Ik kon echt wel janken toen ik een DHL-tracking kreeg en geen UPS-tracking :|

• haroldso
KingFox schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:10:
[...]

Estimated delivery is bij mij ook Sat, Oct 01, 2016, 18:00 maar dat is precies de estimated delivery voor het vliegtuig in Amsterdam ofzo.

Dat krijg je natuurlijk als je als bedrijf kiest voor zo'n prulkoerier als DHL. Ik kon echt wel janken toen ik een DHL-tracking kreeg en geen UPS-tracking :|
Meest logische is dat de levering maandag gaat plaatsvinden, daar die al in NL is aangekomen. Als je dan de bezorgtijden checkt op postcode, kan je zien in welk tijdvak de levering gaat plaatsvinden. En anders maandag even bellen.

• KingFox
haroldso schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:14:
[...]

Als je dan de bezorgtijden checkt op postcode, kan je zien in welk tijdvak de levering gaat plaatsvinden. En anders maandag even bellen.
Waar ergens kan je bezorgtijden checken? De mijne moet nog wel vanuit Amsterdam in België geraken :+

• haroldso
Ik heb dat kunnen checken via deze site:
https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-12 22:07
Kan iemand mij vertellen of de Vodafone abonnementen in de Apple Store voordeliger zijn, dan de Vodafone aanbiedingen op F&F pagina?

F&F aanbieding die ik op het oog heb:

iPhone 7 32GB:
5000MB data & 150min.
Per maand € 43,50
Eenmalig € 100,24

Alvast bedankt!

Verwijderd

SirWInsalot schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 00:20:
Kan iemand mij vertellen of de Vodafone abonnementen in de Apple Store voordeliger zijn, dan de Vodafone aanbiedingen op F&F pagina?

iPhone 7 32GB:
5000MB data & 150min.
Per maand € 43,50
Eenmalig € 100,24

Alvast bedankt!
Zelfde

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-12 22:07
Dan is het handiger om de iPhone via de Apple Store aan te schaffen toch?

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-11 20:00
SpoekGTi schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 18:16:
Ik verhuis, ben nu mijn 7+ Jet Black 256GB aan het klaarmaken ciao

Ow en ik noem hem unicorn :D
eindelijk heeft ie m hoor :) Haha geniet er van kerel. :9~

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Uhh, dat is DHL Parcel. Apple gebruikt DHL Express, dus die tijden gaan niet op. DHL Express levert tussen 9-18 of 18-21.

• Tumb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-11 20:40
Thks, iphone up and runnning, better then new ;)

Voor degene die nog op zoek zijn, succes.

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-11 18:21
SirWInsalot schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 00:20:

iPhone 7 32GB:
5000MB data & 150min.
Per maand € 43,50
Eenmalig € 100,24

Alvast bedankt!
In de Apple store moet je meer bijbetalen voor je toestel. Ze kennen toestelcategotie F niet in de Apple store. Je maandelijkse kosten lliggen weer wat lager omdat je hogere toestelbijdrage betaalt.

• here2stay
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:16
elaho schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:46:
[...]

In de Apple store moet je meer bijbetalen voor je toestel. Ze kennen toestelcategotie F niet in de Apple store. Je maandelijkse kosten lliggen weer wat lager omdat je hogere toestelbijdrage betaalt.
Dat. En je betaalt een euro meer per maand dan bij F&F. Bij vodafone zou ik €254 (incl thuiskopieheffing) voor mn toestel betaald hebben en erna €47 per maand. Via apple €346 voor toestel en €44 per maand.

Verwijderd

Het is ineens een stuk rustiger geworden in dit forum. Ik heb nog steeds niks gehoord van gsmwijzer, volgens de laatste berichten kan ik nog wel vier weken wachten. Een groot drama!

• SquareOne
  • Laatst online: 17:59
Ik heb nu makkelijk praten nu ik mijn toestel heb maar ik begrijp het bestellen van je iPhone bij dit soort webshops niet helemaal. In mijn ogen is het vrij logisch dat deze als laatste voorzien worden van toestellen (krijgen ze via de providers toch?), een provider maakt altijd meer winst als die een abonnement + toestel weet te verkopen via hun eigen kanalen. Indien er een abonnement via een andere webshop wordt afgesloten moeten de providers immers een fee betalen of iets dergelijks.

Verwijderd

Dat was voorheen niet zo, had mijn 6 plus heel snel na de release en kwam ook vis gsmwijzer. Toestellen komen via providers maar ook via Apple zelf. Scheelde voor mij met een KPN abonnement ontzettend veel geld.

• trapm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01-11 08:28
De mijne is onderweg. Zojuist T&T van postnl ontvangen.

Gisteren(14:53uur) een 7+ 256Gb JB besteld via Belsimpel/ T Mobile.

Morgen mn 6+ vervangen? :)

• haroldso
Rub147 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 05:53:
[...]

Uhh, dat is DHL Parcel. Apple gebruikt DHL Express, dus die tijden gaan niet op. DHL Express levert tussen 9-18 of 18-21.
Dus vanaf 9 uur maar op een campingstoeltje bij de deur gaan zitten ;)

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
haroldso schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:25:
[...]

Dus vanaf 9 uur maar op een campingstoeltje bij de deur gaan zitten ;)
Je kan altijd bellen of via https://delivery.dhl.com/prg/jsp/index.xhtml?ctrycode=NL de bezorging te verschuiven naar de avond. Auto's tellen op je campingstoel voor de deur is natuurlijk ook rustgevend en gezellig :)

• haroldso
Rub147 schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:26:
[...]

Je kan altijd bellen of via https://delivery.dhl.com/prg/jsp/index.xhtml?ctrycode=NL de bezorging te verschuiven naar de avond. Auto's tellen op je campingstoel voor de deur is natuurlijk ook rustgevend en gezellig :)
Ik zal morgen wel even om 8 uur bellen. De link is voor DHL pakketten, geen DHL Express pakketten. Als het zo gaat regenen als nu is relaxen op een campingstoeltje niet zo leuk meer.

[ Voor 8% gewijzigd door haroldso op 02-10-2016 14:44 ]

• asianlegend
Morgen van 14:00 kan ik mijn iPhone 7+ 128gb black ophalen in de belsimpel winkel, weet ik in iedergeval dat er niet een of andere postbode ermee vandoor gaat :D

• Kjellzw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-11 16:45
Vandaag even langs MediaMarkt Duiven geweest, wat is jetblack een mooie kleur zeg! Stond een normale 7 in die kleur als demomodel. Nog geen krassen te zien, alleen veel vingerafdrukken.

Zeker geen spijt van m'n bestelde iPhone 7 Plus Jetblack 128GB. Nu moet Coolblue alleen nog even een beetje snel gaan leveren. :9~

[ Voor 26% gewijzigd door Kjellzw op 02-10-2016 17:29 ]

• providedbyintel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
Kjellzw schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:28:
Vandaag even langs MediaMarkt Duiven geweest, wat is jetblack een mooie kleur zeg! Stond een normale 7 in die kleur als demomodel. Nog geen krassen te zien, alleen veel vingerafdrukken.

Zeker geen spijt van m'n bestelde iPhone 7 Plus Jetblack 128GB. Nu moet Coolblue alleen nog even een beetje snel gaan leveren. :9~
Ook bij MediaMarkt besteld?

• Kjellzw
Zoals je aan mijn bericht kunt zien schrijf ik dat Coolblue snel moet gaan leveren. Heb hem dus ook bij Coolblue besteld. :P

• providedbyintel
  • Laatst online: 29-09-2024
Kjellzw schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:32:
[...]

Zoals je aan mijn bericht kunt zien schrijf ik dat Coolblue snel moet gaan leveren. Heb hem dus ook bij Coolblue besteld. :P
oh inderdaad ja :P
ik heb m zelf bij de MM besteld op 09-09, maar nog steeds geen levering :(

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-12 16:55
Ik heb hem een aantal dagen geleden bij Coolblue besteld.

Vandaag heb ik ze nog even aan de lijn gehad en ze verwachten volgende week een groot aantal iPhones en zeiden dat ik er haast wel vanuit kon gaan dat mijn bestelling (iPhone 7 Plus 32GB - Zwart) volgende week wordt verzonden.

Laten we het hopen, haha! _/-\o_

Degene die ik aan de telefoon had, zei dat ze 400 exemplaren van de iPhone 7 Plus 32GB - Zwart hadden aangevraagd bij Apple en dat ze daar erg weinig van hadden gekregen. Dusja, zoiets maakt me dan wel weer wat angstig of ze wel volgende week mijn bestelling kunnen uitleveren. :/

[ Voor 30% gewijzigd door Mundatin op 02-10-2016 17:40 . Reden: laatste alinea met extra info ingevoegd ]

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:18
JannickNijholt schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:35:
Ik heb hem een aantal dagen geleden bij Coolblue besteld.

Vandaag heb ik ze nog even aan de lijn gehad en ze verwachten volgende week een groot aantal iPhones en zeiden dat ik er haast wel vanuit kon gaan dat mijn bestelling (iPhone 7 Plus 32GB - Zwart) volgende week wordt verzonden.

Laten we het hopen, haha! _/-\o_

Degene die ik aan de telefoon had, zei dat ze 400 exemplaren van de iPhone 7 Plus 32GB - Zwart hadden aangevraagd bij Apple en dat ze daar erg weinig van hadden gekregen. Dusja, zoiets maakt me dan wel weer wat angstig of ze wel volgende week mijn bestelling kunnen uitleveren. :/
400 stuks is toch best weinig. Ik pre-order voorgaan gewoon bij KPN zelf. Die bestellen veel grotere aantallen en krijgen ook veel eerder geleverd dan de relatief kleinere afnemers als CB. Zal mij benieuwen of ze volgende week de pre-orders kunnen uitleveren, wang ze hebben tot nu toe nog geen enkele belofte waar kunnen maken.

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-12 16:55
macweeds schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:47:
[...]

400 stuks is toch best weinig. Ik pre-order voorgaan gewoon bij KPN zelf. Die bestellen veel grotere aantallen en krijgen ook veel eerder geleverd dan de relatief kleinere afnemers als CB. Zal mij benieuwen of ze volgende week de pre-orders kunnen uitleveren, wang ze hebben tot nu toe nog geen enkele belofte waar kunnen maken.
Ja, ik weet niet wat veel of weinig is, ten opzichte van het aantal bestellingen die ze hebben gehad...

Inderdaad lees ik dat CB beloftes niet na heeft gekomen, maar ja welke webshop/provider niet? Van verschillende providers en webshops hoor ik problemen en dan vooral van mensen die op/of iets na 9-9 hebben besteld.

Zag laatst dat mijn model even beschikbaar was bij BCC, maar durf niet bij hun te bestellen i.v.m toekomstige garantie dingen.

Wat nou de beste tactiek is, nobody knows. Tsja, afhalen bij de dichtstbijzijnde Apple Store op 150km :|

[ Voor 0% gewijzigd door Mundatin op 02-10-2016 17:53 . Reden: Interpuctie ]

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

• tony92
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik ben gisteren in Brussel mijn iPhone 7 plus Jet Black - 256 gb kunnen gaan afhalen. Om 9u kon ik hem reserveren en om 15u gaan afhalen. Toptoestel! De reserveringspagina van Apple in de gaten houden is dus een goede tip!

• slijkie
InFamous schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:07:
Proest...

Wat een zooitje daar bij Belsimpel. N.A.V. Van dit bericht: InFamous in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4"

Nog even mijn beklag gedaan via de email, krijg ik een mail terug die totaal niet voor mij bedoeld is en had moeten zijn. Man man man...
Las het net even door. Het zou gewoon moeten kunnen. Hun zijn de leverancier van het toestel. Heeft niks met de abbo temaken. Je hebt een order staan voor 2 dingen. Abbo en toestel. Ze dienen alleen de SKU van het toestel in de huidige order te wijzigen.

Ik zou zeggen: "ik heb 2 weken wettelijk bedenktermijn, als jullie nu moeilijk doen dan kan ik het 'gebruikte' toestel ook terug geven in het bedenktermijn voor die andere."

Geloof mij, dan is het ineens wel mogelijk; want dan kost het hun meer centen.

• InFamous

InFamous

excommunicado

Al geprobeerd, ze houden voet bij stuk. Ze willen alleen een nieuwe order in schieten en dan vervalt het huidige abonnement en ben ik gebonden aan het nieuwe EU abonnement met een meer prijs van €10 per maand.

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-12 19:07
slijkie schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 22:56:
[...]

Las het net even door. Het zou gewoon moeten kunnen. Hun zijn de leverancier van het toestel. Heeft niks met de abbo temaken. Je hebt een order staan voor 2 dingen. Abbo en toestel. Ze dienen alleen de SKU van het toestel in de huidige order te wijzigen.

Ik zou zeggen: "ik heb 2 weken wettelijk bedenktermijn, als jullie nu moeilijk doen dan kan ik het 'gebruikte' toestel ook terug geven in het bedenktermijn voor die andere."

Geloof mij, dan is het ineens wel mogelijk; want dan kost het hun meer centen.
Man man man ben geen grammar nazi maar let eens op je taal. :N

• slijkie
Wouter Lucassen schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 01:08:
[...]

Man man man ben geen grammar nazi maar let eens op je taal. :N
A) laat
B) wijn
C) tijdelijke mobiel (bedankt Apple!)
D) groot deel van leven buiten NL gevestigd geweest
E) werk ook in 90% engels

Dus, krijg ik een vrijkaartje?

• Icaru
@jordy5

Heb jij ook een bericht gekregen van Apple dat het pakket vandaag geleverd gaat worden ?

Maar als ik op de site van UPS ga kijken zie ik nog steeds dat het pas morgen geleverd gaat worden...

• g00gle
Icaru schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:15:
@jordy5

Heb jij ook een bericht gekregen van Apple dat het pakket vandaag geleverd gaat worden ?

Maar als ik op de site van UPS ga kijken zie ik nog steeds dat het pas morgen geleverd gaat worden...
Ik gok toch dat UPS tracking gelijk heeft.. Nog nooit meegemaakt dat het namelijk niet klopt! Ik help je hopen O-)

Verwijderd

Nieuwe week, nieuwe ronde, nieuwe kansen. Veel succes vooral de plus mensen.

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-11 13:10
Mijn plus jet black wordt woensdag geleverd aan het einde van de dag! :)
Besteld op de dag vd release.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Kjellzw
crazylegs schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:51:
Mijn plus jet black wordt woensdag geleverd aan het einde van de dag! :)
Besteld op de dag vd release.
Waar en hoelaat heb je hem besteld? En heb je hem als los toestel of icm. abonnement besteld?

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-11 13:10
Via apple.nl zelf besteld als los toestel om 09:14.
Kjellzw schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:53:
[...]

Waar en hoelaat heb je hem besteld? En heb je hem als los toestel of icm. abonnement besteld?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• g00gle
Hier ook nog steeds wachtend op een i7+ 128GB Zwart(mat)
vandaag precies 3 weken :)

Verwijderd

Ik zit voor mijn 7 + zwart 32 gb ook op drie weken.

• g00gle
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 08:59:
Ik zit voor mijn 7 + zwart 32 gb ook op drie weken.
Laten we dan go...r hopen dat het deze week dan eindelijk gaat gebeuren :+
Ben nu wel aardig klaar met wachten eigenlijk !! :9

• jordy5
  • Laatst online: 15:19
@jordy5

Hij staat op bestemmingsscan Apeldoorn. Dus ik ga er vanuit dat hij inderdaad vandaag uitgeleverd word. Vanochtend stond er bij mij "Out for Delivery", maar die status is nu weg. Dus of bij Apple is de sms daarop getriggered en hij word pas morgen uitgeleverd of de UPS status is beetje van slag en toch vandaag.

Ik ga nog steeds uit van morgen ;) Ben vandaag toch niet thuis.

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 13:33
@jordy5

Ik heb ook tegenstrijdige leveringsdata. UPS zegt woensdag, Apple (sms) zegt uiterlijk dinsdag. Wat er dus op neer komt dat mijn toestel vandaag, morgen of overmorgen geleverd kan worden. Gek genoeg is mijn toestel volgens UPS nog steeds in China. Sinds zaterdag niet meer bijgewerkt.

• Icaru
jordy5 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:06:
[...]

Hij staat op bestemmingsscan Apeldoorn. Dus ik ga er vanuit dat hij inderdaad vandaag uitgeleverd word. Vanochtend stond er bij mij "Out for Delivery", maar die status is nu weg. Dus of bij Apple is de sms daarop getriggered en hij word pas morgen uitgeleverd of de UPS status is beetje van slag en toch vandaag.

Ik ga nog steeds uit van morgen ;) Ben vandaag toch niet thuis.
Bij mij staat hij ook op bestemmingsscan Brussel...

Ik word er gek van... |:( 8)7

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-12 12:34
Ik heb nog een pre-order bij de MediaMarkt in Amersfoort klaarliggen. Een iPhone 7+ 128GB Zwart. Bij interesse mij even een PM sturen.

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Haha, ik krijg net een verzendbevestiging van Vodafone (i7+ 128gb Jetblack). Blijk het echter niet om de telefoon te gaan maar om de Beoplay A1 speaker :'(.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• SMRF
  • Laatst online: 01-12 22:17
Wachten ben ik ook helemaal klaar mee. Drie weken is te veel. Zag mijn order uit 2014 nog rond deze periode. Toen 8 dagen gewacht en vond het toen al een hel. Luxeprobleem natuurlijk. Maar kom op. Hoe moeilijk is het om die ene plus 128 zwart voor mij ff op te sturen 😠

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:18
CFC-Mathijs schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:40:
Ik heb nog een pre-order bij de MediaMarkt in Amersfoort klaarliggen. Een iPhone 7+ 128GB Zwart. Bij interesse mij even een PM sturen.
Heb je een PM gestuurd :)

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Nog steeds niets van T-Mobile vernomen.
Heb een iPhone 7 128GB matzwart besteld op 15-09 met als keuze afhalen in de T-Mobile shop.
Ik lees al diverse verhalen op het forum van T-Mobile waarbij de aangegeven levertijd in de tabel van T-Mobile al verstreken is, maar mensen nog niets gehoord hebben.

Voor mijn model geld 3 tot 4 weken levertijd, donderdag zit ik op 3 weken, dus hopen dat die snel leverbaar is. Ik heb vernomen dat de i7 matzwart 128GB een model is welke door Apple veel geleverd wordt, heb dus wel hoop dat ik hem deze week krijg, maar aan de andere kant blijft het T-Mobile en kan het ook nog wel eens 10 weken duren :+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• ajax4life123
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-11-2022
Goedemorgen,

Ik heb op 20-9 bij Coolblue een Iphone 7 plus 32GB besteld i.c.m. een T-mobile abonnement.
Bij dit abonnement zou ik 295,-- euro moeten bijbetalen en een vast bedrag van 35,50 euro per maand voor 3gb +120 minuten.

Nou kon ik verlengen vanaf 3 oktober, vandaag dus en Coolblue zegt nu tegen mij dat aangezien de T-mobile madness days voorbij zijn ik een ander bedrag moet gaan betalen hiervoor. Dit is ca. 5 euro per maand meer. Van te voren heb ik ze gebeld met de vraag of ik alvast kon bestellen, toen was het antwoord ja.

Wat denken jullie, moet ik dit zomaar accepteren? Of is hier iets aan te doen? Ik vind het namelijk niet echt kunnen als ze van te voren aangeven dat het mogelijk is en achteraf gaan bellen dat het toch niet mogelijk is.

Ik hoop dat iemand me hierbij kan helpen.

• g00gle
ajax4life123 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:41:
Goedemorgen,

Ik heb op 20-9 bij Coolblue een Iphone 7 plus 32GB besteld i.c.m. een T-mobile abonnement.
Bij dit abonnement zou ik 295,-- euro moeten bijbetalen en een vast bedrag van 35,50 euro per maand voor 3gb +120 minuten.

Nou kon ik verlengen vanaf 3 oktober, vandaag dus en Coolblue zegt nu tegen mij dat aangezien de T-mobile madness days voorbij zijn ik een ander bedrag moet gaan betalen hiervoor. Dit is ca. 5 euro per maand meer. Van te voren heb ik ze gebeld met de vraag of ik alvast kon bestellen, toen was het antwoord ja.

Wat denken jullie, moet ik dit zomaar accepteren? Of is hier iets aan te doen? Ik vind het namelijk niet echt kunnen als ze van te voren aangeven dat het mogelijk is en achteraf gaan bellen dat het toch niet mogelijk is.

Heb je iets zwart op wit? Zo nee, dan is het jou woord tegen dat van hun. En dan zal het lastig worden denk ik ... :X

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
ajax4life123 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:41:
Goedemorgen,

Je mag toch pas vanaf vandaag verlengen zei je? Dan heb je dus geen recht op alle eerdere aanbiedingen... ik wilde afgelopen zomer ook graag verlengen met de aanbiedingen toen,maarja... als je contract nog loopt mag je dus niet verlengen..!

Dus je hebt al mazzel dat CB je dat toestel laat reserveren, want zelfs dat zou je pas vanaf vandaag mogen! Snap dus niet echt wat je probleem is!!

• ajax4life123
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-11-2022
Mitchelp schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:50:
[...]

Heb je iets zwart op wit? Zo nee, dan is het jou woord tegen dat van hun. En dan zal het lastig worden denk ik ... :X
Ik heb de orderbevestiging via de mail ontvangen en daarnaast heb ik ook gesproken met coolblue via whatsapp, waarin ze me vertelde dat ik gewoon alvast kon reserveren en bestellen. Dat heb ik dus wel nog.

Ik heb geen idee of zoiets voldoende is.

@jmetselaars
Ja dat kan ik me ook wel voorstellen, maar het was meer verwarrend voor mij aangezien ze wel al hebben aangegeven dat ik tegen die prijzen kon reserveren en bestellen.

[ Voor 15% gewijzigd door ajax4life123 op 03-10-2016 10:54 ]

• jmetselaars
Mitchelp schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:50:
[...]

CB zal nooit zeggen dat je mag verlengen als dat niet kan!! Je kunt namelijk in het systeem vd provider niets!

Hij mag blij zijn dat hij mocht reserveren! Daarmee hebben ze m gematst

• jmetselaars
ajax4life123 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:53:
[...]

Ik heb de orderbevestiging via de mail ontvangen en daarnaast heb ik ook gesproken met coolblue via whatsapp, waarin ze me vertelde dat ik gewoon alvast kon reserveren en bestellen. Dat heb ik dus wel nog.

Precies, ze zeggen dus niks over verlengen

• jmetselaars
ajax4life123 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 10:53:
[...]

@jmetselaars
Ja dat kan ik me ook wel voorstellen, maar het was meer verwarrend voor mij aangezien ze wel al hebben aangegeven dat ik tegen die prijzen kon reserveren en bestellen.
Hebben ze je bevestigd dat het om de toenmalige prijzen ging?

• KingFox
*zucht* Iemand die 6KY44XX code van DHL wél kan tracken? :(
Is het niet zo dat Coolblue pas een order in behandeling neemt als het toestel op voorraad is? Ik bedoel een iPhone met een abonnement bestellen kan iedereen, en pas achteraf wordt er - lijkt mij - gekeken of verlengen daadwerkelijk mogelijk is. Toch? Anders ontstaat deze situatie niet. Het lijkt mij dan ook de verantwoordelijkheid van de klant om zelf in de gaten te houden wanneer je waar recht op hebt. Je moet het zo zien: Stel dat de iPhone nog 4 weken lang niet leverbaar is, dan is het toch niet eerlijk als wel alvast je abonnementsaanvraag in behandeling wordt genomen? Volgens mij (ik weet het dus niet zeker) is het standaard beleid om eerst het toestel af te wachten en de levering daarvan samen te laten gaan met het activeren van het nieuwe abonnement. En dan heb ik het over standaard beleid, waar je dus onderling van af kunt wijken door voor te stellen wel alvast je abonnement in te laten gaan. Bij verlengen werkt dat natuurlijk anders omdat je dit vaak al >2 maanden van te voren kunt regelen en de betaling tussen je oude en nieuwe contract gewoon aansluitend door blijven lopen. Maar het zou dus zo kunnen zijn dat het bewust nog niet in behandeling nemen van de verlenging standaard beleid is (bij Coolblue). En dat zou kunnen verklaren dat er nog geen signaal is uitgegaan vanuit T-Mobile en Coolblue dat verlengen nog niet mogelijk is.

En dan zit je nog met puntje twee. Zelfs als de iPhone op voorraad was en het nieuwe abonnement in behandeling werd genomen, zou T-Mobile de aanvraag alsnog naar de prullenbak verwijzen, want: voor 3 oktober. De aanvraag is dus ongeldig. Dus Coolblue kan dit abonnement voor deze prijs met de beste wil van de wereld niet doordrukken bij T-Mobile, want je kunt pas vanaf vandaag een geldige aanvraag doen voor een verlenging. Helaas dus met de prijzen die vanaf vandaag gelden.

Kortom: Zo lang je alleen nog de bestelbevestiging hebt ontvangen, maar nog geen bevestiging of specificatie van T-Mobile en/of Coolblue omtrent het nieuwe abonnement, lijkt het mij dat je weinig kunt beginnen en dat ze niet anders kunnen zeggen dan "dan had u maar moeten wachten tot 3 oktober".

Stel dat die madnessmaand nog doorliep tot eind oktober ofzo (dus met onveranderde prijzen), dan had die constructie van eerder bestellen dan de officiële verlengdatum wellicht nog goed uitgepakt zo lang de iPhone niet op voorraad was.

[ Voor 3% gewijzigd door swv op 03-10-2016 11:40 ]

• jochenh
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-01-2023
http://www.dhl.com/en/log...ing_and_applications.html

rechts zie je een + Air Freight Tracking staan. Daar de nummer invullen.

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 10:16

ddZ

Vraagje voor diegenen die hun iPhone ook via de Apple store hebben besteld.

Als er in de status staat 'Verzending wordt voorbereid' (zie afbeelding) hoe lang heeft het bij jullie ongeveer geduurd totdat de iPhone op de mat lag? Just curious ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WUKqK2gBywB5d0L4U89CUY2k/full.png

• KingFox
jochenh schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:30:
http://www.dhl.com/en/log...ing_and_applications.html

rechts zie je een + Air Freight Tracking staan. Daar de nummer invullen.
Maar dat is enkel voor de vlucht, dat is geen tracking tot aan aflevering?
ddZ schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:44:
Vraagje voor diegenen die hun iPhone ook via de Apple store hebben besteld.

Als er in de status staat 'Verzending wordt voorbereid' (zie afbeelding) hoe lang heeft het bij jullie ongeveer geduurd totdat de iPhone op de mat lag? Just curious ;)

[afbeelding]
Dat was bij mij toch ook al snel één tot twee dagen.

• ddZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-11 10:16

ddZ

KingFox schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:45:
[...]

[...]

Dat was bij mij toch ook al snel één tot twee dagen.
Dat zou wel nice zijn! Thanks voor je antwoord :)

• jochenh
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-01-2023
Inderdaad enkel voor de vlucht. Meer vind ik ook niet terug tot nu toe. Mijn vlucht komt deze avond aan in Amsterdam rond 18u. Ik denk dat we dan een echte tracking krijgen.

Mijne is besteld 19/09 (7plus 128 black) en ik kreeg zaterdag Verzending wordt voorbereid. Zondagochtend 9u bericht dat hij verzonden was.
Pagina: 1 ... 69 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.