Op 12 sept. heb ik een pre-order bij Coolblue geplaatst voor een iPhone 7 Plus 128 gb mat zwart icm nieuw KPN EU abo geplaatst. Heeft iemand van jullie een gelijke bestelling lopen bij Coolblue of al ontvangen?
mailtje van mobiel.nl de verwachte levertijd is nog steeds 3 tot 4 weken voor jet black, dit zeggen ze al vanaf het begin.
Iemand al wel iphone van mobiel.nl ontvangen?
Iemand al wel iphone van mobiel.nl ontvangen?
Bingo! Dankzij i.wosh een mailtje gekregen dat de iPhone 7+ goud beschikbaar is. Gelijk gereserveerd. Hopelijk komt de rosegoud beschikbaar want die heb ik liever.
Volgens mij is die beschikbaar in Amsterdam 256GB Rose Gold PlusKhayma schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:40:
Bingo! Dankzij i.wosh een mailtje gekregen dat de iPhone 7+ goud beschikbaar is. Gelijk gereserveerd. Hopelijk komt de rosegoud beschikbaar want die heb ik liever.
" - iPhone 7 Plus Rose Gold - 256 GB"
Ik ben opzoek naar een 32GB. 256GB is teveel van het goede. Mijn vrouw heeft nu een 64GB en ze gebruikt maar 22GB.
Aah vandaar, die is er inderdaad niet!Khayma schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:43:
Ik ben opzoek naar een 32GB. 256GB is teveel van het goede. Mijn vrouw heeft nu een 64GB en ze gebruikt maar 22GB.
Zojuist een mail gekregen van Apple dat de mijn iPhone verzonden is. Gaat om de 7 Plus, matte black 32GB. Levertijd staat nog wel op 7 oktober? Los besteld, dus zonder abonnement. Hoop dat hij dan toch voor 7 oktober komt.
Iemand enig idee welke vervoerde T-Mobile gebruikt voor de iPhone zendingen?
Ik heb namelijk aangegeven m'n iPhone op te willen halen bij een T-Mobile shop, maar er is wel een UPS bezorger geweest met een pakketje (welke ik gemist heb)
Ik heb namelijk aangegeven m'n iPhone op te willen halen bij een T-Mobile shop, maar er is wel een UPS bezorger geweest met een pakketje (welke ik gemist heb)
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Maar van 32 blijft en maar 25/26 gb over zeggen ze en als je dan een update moet doen heb je dus al een probleem.Khayma schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:43:
Heeft ze daar rekening mee gehouden?
Inmiddels ook een email van Apple ontvangen dat mijn iPhone (7, Jet Black 128 GB) onderweg is. De mijne gaat via UPS. Helaas kan ik mijn zending (nog) niet volgen, UPS herkent het traceernummer niet, hebben meer mensen daar last van (gehad)?
ik denk het wel, bij coolblue sta ik voor de i7+ op 5e, kan me niet voorstellen dat ik tot nov moet wachten. Ik denk dat de tekst voor de nieuwe orders is.Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:28:
Hopelijk gaan er wat 32 gb plus modellen naar KPN. Daar staat alleen nog steeds dat ze leverbaar zijn vanaf 28 oktober. Ik mag toch aannemen dat de mensen die eerder besteld hebben eerder een toestel krijgen
Mijn i7 128gb Jet Black zojuist ontvangen (besteld via KPN, pre-order). Helemaal zwart ziet er wel erg strak uit!
i Know. heb zelf al een iPhone 7 32GB. Je gaat dingen op je iPhone gooien omdat je toch ruimte genoeg hebt. Als ze alles opruimt (dus de onzin whatsapp filmpjes, apps verwijerd) dan komt ze zeker wel op 17/18GB.Roos79 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:48:
[...]
Maar van 32 blijft en maar 25/26 gb over zeggen ze en als je dan een update moet doen heb je dus al een probleem.
Heeft ze daar rekening mee gehouden?
Mijne is via DHL ook nog niet traceerbaarTh_mas schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:50:
Inmiddels ook een email van Apple ontvangen dat mijn iPhone (7, Jet Black 128 GB) onderweg is. De mijne gaat via UPS. Helaas kan ik mijn zending (nog) niet volgen, UPS herkent het traceernummer niet, hebben meer mensen daar last van (gehad)?
Je moet er maar zin in hebben om alles continu te moeten verwijderen.Khayma schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:58:
[...]
i Know. heb zelf al een iPhone 7 32GB. Je gaat dingen op je iPhone gooien omdat je toch ruimte genoeg hebt. Als ze alles opruimt (dus de onzin whatsapp filmpjes, apps verwijerd) dan komt ze zeker wel op 17/18GB.
First world problem much?NotSoSteady schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:12:
[...]
Je moet er maar zin in hebben om alles continu te moeten verwijderen.
Ik snap het persoonlijk niet zo, je hebt wel geld om een telefoon van 759 euro te kopen, maar voor die laatste 100 euro ga je liever af en toe video's en andere content van je toestel verwijderen.
Die keus is toch persoonlijk? En bovendien je kan niet in de portemonnee kijken van deze persoon.NotSoSteady schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:18:
[...]
Ik snap het persoonlijk niet zo, je hebt wel geld om een telefoon van 759 euro te kopen, maar voor die laatste 100 euro ga je liever af en toe video's en andere content van je toestel verwijderen.
Omdat 32GB voldoende is? Zo kan je blijven doorgaan, waarom 128gb en waarom niet 256GB. Ik kies ervoor om een 32GB te nemen, simpel. Die extra 100 euro geef ik liever uit aan leuke paar schoenen of een tas voor mijn vrouw. Easy as thatNotSoSteady schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:18:
[...]
Er bestaan meer producten op de wereld dan alleen Apple/ een mobiel.
[ Voor 5% gewijzigd door Khayma op 30-09-2016 11:30 ]
M'n vriendin zou ook nooit meer dan 32 GB nodig hebben. Ze heeft op haar iPhone 6 nog ruim 4 GB vrij en dat is een 16GB model! En ze is echt niet vaak dingen aan het verwijderen of zo.
Ik zeg toch dat IK het niet snap.Mitchelp schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:19:
[...]
Die keus is toch persoonlijk? En bovendien je kan niet in de portemonnee kijken van deze persoon.![]()
daarom proberen we het je wel te laten snappen. Als je niet snapt dat iemand 100 euro meer wil lappen voor 96 gb extra dan is er toch iets mis met je inlevingsvermogen
Weer naar de orde van de dag?
miicker schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:23:
[...]
daarom proberen we het je wel te laten snappen. Als je niet snapt dat iemand 100 euro meer wil lappen voor 96 gb extra dan is er toch iets mis met je inlevingsvermogen
Same here...
KingFox schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:01:
[...]
Mijne is via DHL ook nog niet traceerbaar
Bij mij kwam het toestel met DHL ook gewoon uit China. Enige nadeel wat betreft DHL, is dat het netwerk van afhaalpunten zeer minimaal is.KingFox schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 09:13:
Vanochtend mijn iPhone 7 128GB JetBlack verzonden, besteld op 09/09 om 10:10![]()
Ik krijg geen UPS code maar eentje van DHL. Verschil tussen het ontvangen van de iPhone vanuit China of is DHL eerder vanuit een depot uit België/Nederland?
ba dum tssmiicker schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:23:
[...]
Mailtje van mobiel.nl:
Graag informeren wij je opnieuw over de levertijd van je bestelling.
Eerder mailden wij dat de levertijd van jouw iPhone vertraagd was. Helaas is de nieuwe iPhone op het moment nog steeds minimaal beschikbaar. De exacte levertijden zijn bij ons niet bekend, maar wij verwachten voor de iPhone 7 en de iPhone 7 Plus een levertijd van 1 tot 2 weken , de levertijd van de versie Jet Black heeft echter een levertijd van circa 3 tot 4 weken.
Wanneer wij meer informatie hebben over je bestelling, houden wij je hiervan per mail op de hoogte. Zodra je bestelling verzonden is, hoor je dit ook van ons.
Onze excuses voor dit ongemak.
Met vriendelijke groet,
Het team van Mobiel.nl
Eerder mailden wij dat de levertijd van jouw iPhone vertraagd was. Helaas is de nieuwe iPhone op het moment nog steeds minimaal beschikbaar. De exacte levertijden zijn bij ons niet bekend, maar wij verwachten voor de iPhone 7 en de iPhone 7 Plus een levertijd van 1 tot 2 weken , de levertijd van de versie Jet Black heeft echter een levertijd van circa 3 tot 4 weken.
Wanneer wij meer informatie hebben over je bestelling, houden wij je hiervan per mail op de hoogte. Zodra je bestelling verzonden is, hoor je dit ook van ons.
Met vriendelijke groet,
Het team van Mobiel.nl
Goed mailtje weer he haha om te huilenrobindboer schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:32:
Mailtje van mobiel.nl:
Met vriendelijke groet,
Het team van Mobiel.nl
Beter dat dan complete radiostilte zoals bij T-MobileShadow343 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:33:
[...]
Goed mailtje weer he haha om te huilen
Schoenen of een tas voor je vrouw van 100 euro of minder? Goedkope smaak dan! Lucky bastard!Khayma schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:20:
[...]
Omdat 32GB voldoende is? Zo kan je blijven doorgaan, waarom 128gb en waarom niet 256GB. Ik kies ervoor om een 32GB te nemen, simpel. Die extra 100 euro geef ik liever uit aan leuke paar schoenen of een tas voor mijn vrouw. Easy as that.
Er bestaan meer producten op de wereld dan alleen Apple/ een mobiel.
[ Voor 7% gewijzigd door hmr op 30-09-2016 12:56 ]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
1 dag langer dan mijn iPhone 7 128 GB mat zwart besteld op 15-09?Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:56:
16-9 besteld, iphone 7 plus 32 gb zwart. Hoe lang zou deze nog duren dan?
Mijn Iphone 7 plus 128gb via KPN besteld op 16-9 is inmiddels binnen. Grappig dat de factuur lager uitvalt. Ipv 279 bijbetalen 249. Toch weer meergenomen.
Zag via de Pricewatch dat 4Launch ineens toestellen beschikbaar had. Net na 12 uur besteld en nu al een PostNL track & trace een uur later. Matzwart i7 128GB.
Op moment van schrijven (13:21) hebben ze het volgende direct op voorraad:
2 stuks iPhone 7 128GB zwart
1 stuks iPhone 7 Plus 32GB zilver
1 stuks iPhone 7 Plus 256GB (mat)zwart
Op moment van schrijven (13:21) hebben ze het volgende direct op voorraad:
2 stuks iPhone 7 128GB zwart
1 stuks iPhone 7 Plus 32GB zilver
1 stuks iPhone 7 Plus 256GB (mat)zwart
Hoeveel betaal je per maand, want als ik kijk dan moet ik € 312,- bijbetalen als ik verleng bij KPN.joffrey19 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:16:
Mijn Iphone 7 plus 128gb via KPN besteld op 16-9 is inmiddels binnen. Grappig dat de factuur lager uitvalt. Ipv 279 bijbetalen 249. Toch weer meergenomen.
En betaal ik 54,- per maand na compleet voordeel.
Ik heb nog wel de oude abbonementen. Maar ik heb een zorgeloos 5gb abbo.macweeds schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:29:
[...]
Hoeveel betaal je per maand, want als ik kijk dan moet ik € 312,- bijbetalen als ik verleng bij KPN.
En betaal ik 54,- per maand na compleet voordeel.
- Normaal 64 euro p/m
- Actieperiode 59 p/m
- KPN compleet korting -5: 54 p/m
- Extra korting door bellen met opzeglijn -5: 49 p/m
Bijbetalen: 249 euro.
Zo dat is nog een een mooie aanbieding zeg!! € 1.425,- totaal kwijt, dit terwijl de € 1.019 kost.)joffrey19 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:36:
[...]
Ik heb nog wel de oude abbonementen. Maar ik heb een zorgeloos 5gb abbo.
- Normaal 64 euro p/m
- Actieperiode 59 p/m
- KPN compleet korting -5: 54 p/m
- Extra korting door bellen met opzeglijn -5: 49 p/m
Bijbetalen: 249 euro.
Beste deal die ik gezien heb!!
Komt vanwege de €30,- korting bij verlenging.joffrey19 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:16:
It's All In The "Mix"
iPhone 7 plus 128gb zwart
Met zorgeloos 5gb van KPN (oud) met verlenging
Bij KPN zelf 249,- bijbetalen.
Bij mediamarkt 208,- bijbetalen.
Kwam er alleen wat te laat achter dat het bij coolblue 168,- ofzo bijbetalen was..
Maarja toen had ik geen zin om weer achteraan in de rij aan te sluiten.
Kwam er alleen wat te laat achter dat het bij coolblue 168,- ofzo bijbetalen was..
Ik heb op 9-9 een pre-order geplaats bij CB en moest gewoon 284,- euro bijbetalen!Richard0072 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:57:
iPhone 7 plus 128gb zwart
Ook zorgeloos 5GB verlenging, dus weet niet wanneer jij gezien had dat het 168 euro was?
Maar nu zullen alle kpn verlengingen wel omgezet worden naar de nieuwe EU abonnementen.
Mwa, wat is goedkoop. Als ze er 5 per maand koopt, is het niet goedkoophmr schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:55:
[...]
Schoenen of een tas voor je vrouw van 100 euro of minder? Goedkope smaak dan! Lucky bastard!
Verwijderd
Nou gister eindelijk mn IPhone 7+ 128 Black binnen gekregen! 19-09 21:00 (telefonisch) besteld icm KPN NON-EU verlenging! denk dat er nog vele zijn die voor mij hebben besteld en nog steeds met lege handen staan
In de week van 20 septmacweeds schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:00:
[...]
Ik heb op 9-9 een pre-order geplaats bij CB en moest gewoon 284,- euro bijbetalen!
Ook zorgeloos 5GB verlenging, dus weet niet wanneer jij gezien had dat het 168 euro was?
Maar nu zullen alle kpn verlengingen wel omgezet worden naar de nieuwe EU abonnementen.
Heb op mijn mobiel nog een screenshot daarvan staan
Statusupdate Coolblue:

Ze maken het behoorlijk verwarrend, zijn er vandaag nou wel of geen toestellen binnen gekomen?

Ze maken het behoorlijk verwarrend, zijn er vandaag nou wel of geen toestellen binnen gekomen?
[ Voor 30% gewijzigd door Kjellzw op 30-09-2016 14:10 ]
Serieus? Belachelijk dit zeg.Kjellzw schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:09:
Statusupdate Coolblue:
[afbeelding]
Hele week lopen ze (en met hen allerlei andere instanties) te verkondigen dat er vandaag een grote hoeveelheid iPhones binnen zou komen en ja hoor.. het is weer zover, weer vertraging.
Owja offcourse 😜Mixpower schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:46:
[...]
Komt vanwege de €30,- korting bij verlenging.
Heb het even nagevraagd, niks om ons druk om te maken. Het gaat om 2 losse ladingenmiicker schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:12:
[...]
Serieus? Belachelijk dit zeg.
Hele week lopen ze (en met hen allerlei andere instanties) te verkondigen dat er vandaag een grote hoeveelheid iPhones binnen zou komen en ja hoor.. het is weer zover, weer vertraging.
maar ja voor welke provider zijn die nieuwe aanvullingen?kpn?Kjellzw schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:24:
[...]
Heb het even nagevraagd, niks om ons druk om te maken. Het gaat om 2 losse ladingen![]()
[afbeelding]
Verwijderd
KPN echt niet.. maar ik krijg zo antwoord en dan laat ik weten of KPN ook nieuws heeft
xamirz schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:30:
[...]
maar ja voor welke provider zijn die nieuwe aanvullingen?kpn?
Verwijderd
Antwoord KPN: De iPhone 7 Plus 32GB Black wordt verwacht vanaf 21 oktober. Dus dat is helaas nog even afwachten. Er zijn inderdaad wel andere modellen die wel vanaf vandaag geleverd worden, maar dit is erg verschillend per model.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:31:
KPN echt niet.. maar ik krijg zo antwoord en dan laat ik weten of KPN ook nieuws heeft
[...]
Die kreeg ik ook, en een uur erna deze:robindboer schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 11:32:
Mailtje van mobiel.nl:
Met vriendelijke groet,
Het team van Mobiel.nl
Al hoop ik niet dat ze hem vandaag uitleveren, want uitlever adres is werk en daar ben ik maandag pas weerJe orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
We hebben je bestelling met ordernummer verwerkt en overgedragen aan de koeriersdienst. Later vandaag ontvang je per e-mail en sms meer informatie over de aflevering en het tijdvak waarin je de koerier kunt verwachten.
Informatie over de procedure van de AMP levering vind je op onze website.
Deel deze aanbieding met je vrienden en familie en ontvang €30!
Of allebei €15 natuurlijk... Snel en eenvoudig via Vriendenvoordeel.
Handige links en informatie met betrekking tot je product:
- EWP My GSM Care-verzekeringspakket (binnen 30 dagen na factuurdatum)
- Elektronische handleiding van de Apple iPhone 7 Plus 128GB Silver T-Mobile
- Meer informatie over ruilen en herroepen vind je hier
- Meer informatie over garantie en reparatie of het melden van een manco vind je hier
Alvast veel plezier met je bestelling!
Met vriendelijke groet,
Het team van Mobiel.nl
Bevestigd en mocht je nog geen verzendbevestiging hebben gehad vandaag, dan zul je moeten wachten tot de volgende levering. Wel zijn er (veel) 7+ 128gb, ik ben namelijk zelf (veel) plaatsen opgeschoven. Ze gaan ervan uit dat ze in de komende 2 weken alle pre orders kunnen leverenKjellzw schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:24:
[...]
Heb het even nagevraagd, niks om ons druk om te maken. Het gaat om 2 losse ladingen![]()
[afbeelding]
Welk model en welke provider heb je?Aight! schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:43:
[...]
Die kreeg ik ook, en een uur erna deze:
[...]
Al hoop ik niet dat ze hem vandaag uitleveren, want uitlever adres is werk en daar ben ik maandag pas weer
7+ 128 gb Silver met t-mobile
Verwijderd
Klopt vanaf 26-09 is het alleen mogelijk om EU abbo's af te sluitenloekf2 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:06:
[...]
Beetje off-topic, maar 5 GB is sinds 26-9 toch alleen met "EU roaming" ? Gister mijn Sim only verlengd, heb nu Zorgeloos Std met onbeperkt bellen + 5 GB en automatisch roamen in de EU.
Ergens hoop ik vandaag of morgen een telefoontje te krijgen van de T-Mobile shop dat ik hem op kan komen halen. Maar acht de kans vrij klein
Heb je dan eindelijk je Iphone gereserveerd,. komt deze mafkees langs.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=z38hTrkiaXQ]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=z38hTrkiaXQ]
ik snap dat wel. Moet je lang wachten op je iPhone omdat er weinig beschikbaar is, leggen er wel 1000 demo modellen in één winkelTumb schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:47:
Heb je dan eindelijk je Iphone gereserveerd,. komt deze mafkees langs.
[video]
Lang getwijfeld of ik een iPhone 7 wilde. Heel de dag waren er voldoende iPhones op voorraad op de Apple site.
Ik heb vandaag om 15:00 uur een bestelling geplaatst op Apple.com, een iPhone 7 zilver, 128GB. Om 15:56 uur bevestiging dat ik 'm vandaag af kan halen in Apple Store in Den Haag.
Ik heb vandaag om 15:00 uur een bestelling geplaatst op Apple.com, een iPhone 7 zilver, 128GB. Om 15:56 uur bevestiging dat ik 'm vandaag af kan halen in Apple Store in Den Haag.
Je kan hier beter niets zetten....
En bovendien hebben ze vast Applecare+, dus niets aan het handje!miicker schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 15:57:
[...]
ik snap dat wel. Moet je lang wachten op je iPhone omdat er weinig beschikbaar is, leggen er wel 1000 demo modellen in één winkel
Op 9-9 10:00 pre-order gedaan met coolblue voor een abonnement van van KPN icm. met de iPhone 7+ 128 gb Black. Ennnnn nog niks, maar wel vage updates.
Verwijderd
Zie eerdere berichten van mij vandaag
asianlegend schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:10:
Op 9-9 10:00 pre-order gedaan met coolblue voor een abonnement van van KPN icm. met de iPhone 7+ 128 gb Black. Ennnnn nog niks, maar wel vage updates.
Same here. Gelijke pre-order 12-09.
asianlegend schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:10:
Vandaag is mijn iphone 7 128gb JB verzonden (besteld via apple). Er staat dat hij 7 okt word bezorgd. Is dat zo of komt hij eerder?
Ik kan niks vinden met de TT code van UPS. Weet iemand waarom?
Thanks
Thanks
Vodafone heeft hun sheet geupdate op www.vodafone.nl/levertijd
Jammergenoeg laten ze alleen orders zien die geplaatst zijn op of na 14 september. Ikzelf heb besteld op 9 september (i7+ 128gb, JB), maar heb nu geen idee wanneer ik wat kan verwachten. De vorige keer zeiden ze "Vanaf 14-10". Nu staat er besteld voor 14 september, levertijd = november.
Hoe de fuck kan iedereen hier al zo'n ding hebben, zelfs op het VF forum en ik word overgeslagen
. Lekker dit...
Jammergenoeg laten ze alleen orders zien die geplaatst zijn op of na 14 september. Ikzelf heb besteld op 9 september (i7+ 128gb, JB), maar heb nu geen idee wanneer ik wat kan verwachten. De vorige keer zeiden ze "Vanaf 14-10". Nu staat er besteld voor 14 september, levertijd = november.
Hoe de fuck kan iedereen hier al zo'n ding hebben, zelfs op het VF forum en ik word overgeslagen
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Betreft het ook voor toestellen die besteld bij bij cooblue ?Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:12:
Zie eerdere berichten van mij vandaag
[...]
En mailtje van AMP, afspraak gemaakt voor morgen.
Waar ik dan moet werken maar dat is pas om 12:00. Dus hopelijk krijg ik een smsje rond 07:30 dat hij pas tussen 12:00 en 14:00 er is
Waar ik dan moet werken maar dat is pas om 12:00. Dus hopelijk krijg ik een smsje rond 07:30 dat hij pas tussen 12:00 en 14:00 er is
Bij CentralPoint zijn de iPhone 7 en 7 Plus in het zwart op voorraad.
https://www.centralpoint....67846&utm_medium=daisycon
https://www.centralpoint....67846&utm_medium=daisycon
Ik had gisteren via MM gekozen voor 'vandaag ophalen in de winkel', nooit een mailtje gehad dat ik hem kon ophalen maar zonet langsgeweest en hij lag wel voor mij klaar (vooraf betaald etc). Dus als er bij MM staat dat het op voorraad is dan is dat geen onzin, ze moeten wel uit t magazijn dan naar de vestiging bergreep ik maar ik zou dan gewoon de volgende dag of aan het einde van diezelfde dag langs gaan. Met die mailtjes dat je hem op kan halen kan wat mis gaan. Ik heb nu wel mooi mijn zwarte iPhone 7 met 32 GB in mijn handen!!
Hoe groot is de kans nog op voorraad voor de stores morgen of zondag? Den haag heeft vandaag helemaal niets er bij gehad geloof ik?
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Wauw, ik ga echt ruzie zoeken met KPN nu! Ze houden toestellen achter voor Zakelijk... Zakelijk is mijn telefoon gewoon op voorraad en niet zo'n beetje ook!
It's All In The "Mix"
7 Plus 128GB JB nu op voorraad in Dusseldorf......
Met dank aan S_tef
maar ik ga er geen 2,5 uur voor heen en weer rijden.
Met dank aan S_tef
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Kan het even niet terug vinden, wat had je besteld, CB eigen stock of VF stock? Wacht zelf op de i7+ 128gb (mat)black van VF. begrepen dat ze 13 stks 'vandaag' kregen. Sta zelf ergens in de eerste 10. Heb nog niks gehoord.Satom schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:44:
[...]
Bevestigd en mocht je nog geen verzendbevestiging hebben gehad vandaag, dan zul je moeten wachten tot de volgende levering. Wel zijn er (veel) 7+ 128gb, ik ben namelijk zelf (veel) plaatsen opgeschoven. Ze gaan ervan uit dat ze in de komende 2 weken alle pre orders kunnen leveren
Op Gsmwijzer staan alle vormen van Iphones 7 op voorraad? Maar zodra ik wil verlengen kan ik nergens vinden of die daadwerkelijk op voorraad is...
Verkeerde topic
[ Voor 87% gewijzigd door Ryatzu op 30-09-2016 17:24 ]
Nee hoor.Shadow343 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:16:
Op Gsmwijzer staan alle vormen van Iphones 7 op voorraad? Maar zodra ik wil verlengen kan ik nergens vinden of die daadwerkelijk op voorraad is...
It's All In The "Mix"
Dude, je klikt gewoon op Telefoons bovenaan en dan het model dat je wil en dan zie je daar de voorraad informatie.
Wat er word weergegeven in de zoekfunctie klopt gewoon, daar worden de voorradige toestellen in hun juiste kleur weergegeven dus de zwart is inderdaad op voorraad.
[ Voor 22% gewijzigd door Mixpower op 30-09-2016 17:44 ]
It's All In The "Mix"
Ik ook. Heel vreemd. Ik heb namelijk al een afspraak staan dat ze hem maandag zouden komen leveren. Als ik dit mailtje lees snap ik er helemaal niets meer van.slijkie schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:43:
Nieuw mailtje binnen van CB...
Standaard mailtje naar alle pre-orders, ongeacht afspraak of niet.Sunri5e schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:44:
[...]
Ik ook. Heel vreemd. Ik heb namelijk al een afspraak staan dat ze hem maandag zouden komen leveren. Als ik dit mailtje lees snap ik er helemaal niets meer van.
It's All In The "Mix"
Hier ook, beetje bedroevend....
Sunri5e schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:44:
[...]
Ik ook. Heel vreemd. Ik heb namelijk al een afspraak staan dat ze hem maandag zouden komen leveren. Als ik dit mailtje lees snap ik er helemaal niets meer van.
Beetje dom. Nu weten ze zeker dat de klantenservicemedewerkers genoeg werk te doen hebben vanavondMixpower schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:45:
[...]
Standaard mailtje naar alle pre-orders, ongeacht afspraak of niet.
Want? Je kan toch lezen? Lijkt me vrij duidelijk dat als je al een afspraak gemaakt hebt dit mailtje dus niet voor jou geld.Sunri5e schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:47:
[...]
Beetje dom. Nu weten ze zeker dat de klantenservicemedewerkers genoeg werk te doen hebben vanavond
It's All In The "Mix"
Verwijderd
Gisteren naar de EE winkel geweest om mijn plus 128gb goud in te ruilen voor een 128gb goud normaal (geen plus) zeggen dat levertijd maar een paar dagen is.
Met veel geluk dit weekend al en anders begin volgende week met geluk!
Kan niet wachten
Kan niet wachten
Waarom ga je van een Plus naar een non-Plus?Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:58:
Gisteren naar de EE winkel geweest om mijn plus 128gb goud in te ruilen voor een 128gb goud normaal (geen plus) zeggen dat levertijd maar een paar dagen is.
Kan niet wachten
Al helemaal nu er een dual-camera op de Plus aanwezig is met 3GB RAM.
It's All In The "Mix"
Verwijderd
Na een stukje typen op de 6s plus van mijn vriendin vind ik hem echt te groot om dagelijks te gebruiken en hij past niet fijn in mijn broekzak en ook met 1 hand gebruiken is het -net niet- ik heb nu even een 5s in gebruik omdat ik mijn 6s heb verkocht net voor de 7 kwAm.Mixpower schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:00:
[...]
Waarom ga je van een Plus naar een non-Plus?
Al helemaal nu er een dual-camera op de Plus aanwezig is met 3GB RAM.
De 5s vind ik net te klein maar mijn oude 6s vond Ik toch perfect met typen en bedienen.
De dubbele camera en 3gb ram is leuk ja maar andere dingen als dagelijks gebruik is ook belangrijk.
Dus heb besloten om toch voor de 7 te gaan en voor het geld dat ik over hou (140£) koop ik een canon 1100D er bij om foto's te maken. Meeste gebruiken mijn vriendin en ik de voor camera en mijn vriendin wilt wel de 7+ dus soms gebruiken we haar telefoon vind ik niet erg.
Maar voor mij zelf persoonlijk vind ik tussen de 5 en 7 perfect en typen gaat beter op de 7.
Eigenlijk alles werkt voor mij beter op kleinere versie.
Dus daar voor wil ik wel de dubbele camera en 1GB meer ram voor opgeven.
Heb ook bijna nooit veel tabs open staan op de telefoon en gebruik ook niet heel veel Apps dus ach
Vandaag een I7 128 GB jet black gereserveerd bij de Apple store. Ik had in de ochtend reserveert maar op de een of andere manier toen ik er aan kwam kreeg ik de mededeling dat er iets fout gegaan in hun systemen en dat ze 1 reservering te veel hadden weggegeven. Mijn toestel was dus nergens te vinden.
Gelukkig netjes opgelost door de medewerker door mij een 256GB JB te geven voor dezelfde prijs.
Erg goede service daar bij Apple
.
Gelukkig netjes opgelost door de medewerker door mij een 256GB JB te geven voor dezelfde prijs.
Erg goede service daar bij Apple
[ Voor 8% gewijzigd door Jdome op 30-09-2016 19:41 ]
Vorige week zaterdag kregen ze allemaal voorraad, diverse kleuren en groottes. Op zondag amper.SpoekGTi schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:50:
Hoe groot is de kans nog op voorraad voor de stores morgen of zondag? Den haag heeft vandaag helemaal niets er bij gehad geloof ik?
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Ik heb ook al een mailtje mogen ontvangen dat die van mij is verzonden, maar alleen wordt die geleverd via DHL Express. Hij moet helemaal uit China komen en de estimated delivery zal morgen om 18.00 uur zijn. Bij mij staat ook in de mail dat die pas 7 oktober bij mij geleverd zal worden. Weet niet wat ik nou moet geloven.hugo92 schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 16:13:
Vandaag is mijn iphone 7 128gb JB verzonden (besteld via apple). Er staat dat hij 7 okt word bezorgd. Is dat zo of komt hij eerder?
Thanks
Hopen op zaterdag dan, het wordt dit weekend pestweer dus ik wil wat te spelen hebbenBushalte schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 19:41:
[...]
Vorige week zaterdag kregen ze allemaal voorraad, diverse kleuren en groottes. Op zondag amper.
Dit topic is gesloten.
![]()