Verwijderd

Weet iemand al iets over de toelevering bij providers van de plus toestellen?

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:18
Zie nu al twee berichten voorbij komen van mensen die bij CB besteld hebben ruim na mij en vandaag al hun toestel krijgen. Bij navraag bij CB wordt er dan gemeld dat zij waarschijnlijk eerder betaald hebben?? En dat ik snel aan de beurt ben. Vind het toch echt bizar hoe CB dit jaar te werk gaat. Ze hebben juist een goede naam wat betreft service en leveringen, maar heb het idee dat ze te groot geworden zijn en daardoor het nu echt een zooitje is.

• Kjellzw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 29-11 16:45
macweeds schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:35:
Zie nu al twee berichten voorbij komen van mensen die bij CB besteld hebben ruim na mij en vandaag al hun toestel krijgen. Bij navraag bij CB wordt er dan gemeld dat zij waarschijnlijk eerder betaald hebben?? En dat ik snel aan de beurt ben. Vind het toch echt bizar hoe CB dit jaar te werk gaat. Ze hebben juist een goede naam wat betreft service en leveringen, maar heb het idee dat ze te groot geworden zijn en daardoor het nu echt een zooitje is.
Ik heb mijn iPhone 7 Plus 128GB Jetblack 9 september om 9:19 besteld, gelijk betaald, maar nog steeds niks binnen. Dat verhaal lijkt me dus sterk...

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

macweeds schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:35:
Ik heb telefonisch besteld en direct betaald (dat werd ook aangeraden). Welke opzet heb jij gekozen?

• macweeds
Satom schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:37:
[...]
Ik heb telefonisch besteld en direct betaald (dat werd ook aangeraden). Welke opzet heb jij gekozen?
Heb online besteld (non-provider versie) icm met KPN verlenging en direct betaald met mijn creditkaart (ook meteen gereserveerd door CB). Ik heb het idee dat ze gewoon bestellingen afgaan zonder te kijken hoe laat iemand besteld heeft. Ook zonder duidelijk van tevoren te vermelden dat de levering 3 weken vertraagd is.
Ik snap best dat zij afhankelijk zijn van de leverancier of Apple, maar ze weten echt wel wanneer ze een levering krijgen en hoeveel toestellen dat zijn. Voor mij geen pre-order bij CB meer in de toekomst.

• Satom
  • Laatst online: 26-10 22:27

Satom

Verzamel ervaringen

macweeds schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:41:
[...]

Heb online besteld (non-provider versie) icm met KPN verlenging en direct betaald met mijn creditkaart (ook meteen gereserveerd door CB). Ik heb het idee dat ze gewoon bestellingen afgaan zonder te kijken hoe laat iemand besteld heeft. Ook zonder duidelijk van tevoren te vermelden dat de levering 3 weken vertraagd is.
Ik snap best dat zij afhankelijk zijn van de leverancier of Apple, maar ze weten echt wel wanneer ze een levering krijgen en hoeveel toestellen dat zijn. Voor mij geen pre-order bij CB meer in de toekomst.
Hmm misschien rekenen ze de KPN verlenging wel als provider toestel? Anders valt het niet te verklaren of beter gezegd is het niet netjes als ze inderdaad mensen voortrekken :O

• CokeZero
  • Laatst online: 07-11-2024
Satom schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:47:
[...]
Hmm misschien rekenen ze de KPN verlenging wel als provider toestel? Anders valt het niet te verklaren of beter gezegd is het niet netjes als ze inderdaad mensen voortrekken :O
Het is inderdaad een provider toestel. Zo is er ook een Vodafone en T-mobile specifiek toestel en marktvrij.

• macweeds
Satom schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:47:
[...]
Dat zou ook niet terecht zijn dan. Als ik mijn bestelling erbij pak en ik klik op de link van mijn bestelde product kom ik netjes op de iPhone 7 Plus 128GB welke lost te bestellen is.
Heb juist niet voor een provider versie gekozen! Dit kan bij CB namelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door macweeds op 04-10-2016 09:52 ]

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:34
macweeds schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:51:
[...]

Dat zou ook niet terecht zijn dan. Als ik mijn bestelling erbij pak en ik klik op de link van mijn bestelde product kom ik netjes op de iPhone 7 Plus 128GB welke lost te bestellen is.
Ja, maar, je hebt hem dus besteld met een KPN verlenging. Dus wordt je toestel (indirect) geleverd via KPN. :)

Een beetje onduidelijk misschien, maar helaas wel hoe het werkt :)

• macweeds
Mar.tin schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:52:
[...]

Ja, maar, je hebt hem dus besteld met een KPN verlenging. Dus wordt je toestel (indirect) geleverd via KPN. :)

Een beetje onduidelijk misschien, maar helaas wel hoe het werkt :)
http://www.pdashop.nl/abo...ctor_servicePlanId=736292
http://www.pdashop.nl/abo...ctor_servicePlanId=736292

Check de 2 links. 1 non-provider KPN verlenging ander KPN versie met verlenging

[ Voor 4% gewijzigd door macweeds op 04-10-2016 09:55 ]

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06:34
Volgens mij zit daar geen verschil tussen behoudens dat er bij de één specifiek KPN staat..

Als je een toestel met KPN verlenging en dus "subsidie" bestelt, wordt je toestel door KPN aan CB geleverd.

Tenzij je dus een los toestel, volle mep afgerekend hebt denk ik niet dat het anders werkt dan bovenstaande.

Maar iemand van CB kan je dit vast ook vertellen.

• macweeds
Mar.tin schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:56:
[...]

Volgens mij zit daar geen verschil tussen behoudens dat er bij de één specifiek KPN staat..

Als je een toestel met KPN verlenging en dus "subsidie" bestelt, wordt je toestel door KPN aan CB geleverd.

Tenzij je dus een los toestel, volle mep afgerekend hebt denk ik niet dat het anders werkt dan bovenstaande.

Maar iemand van CB kan je dit vast ook vertellen.
CB geeft mij aan; non-provider is geleverd door Apple en de KPN versie is gemarkeerd met KPN op de doos en geleverd door KPN. Lijkt me duidelijk toch? Het was zelfs zo erg dat een vriend non-provider besteld had omdat CB aangaf dat de Vodafone versie Vodafone software had. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door macweeds op 04-10-2016 09:59 ]

• md65
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-03-2021
Gisteren met CB gebeld en navraag gedaan naar mijn bestelling (12 sept. 7plus + KPN EU abonnement).
CB geeft aan dat mijn toestel via KPN aan CB geleverd wordt en voorzien is van 'eigen KPN software'?? Wat betekent dit in praktijk? Is dit toestel qua software anders dan een Apple toestel?

• macweeds
md65 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:07:
Gisteren met CB gebeld en navraag gedaan naar mijn bestelling (12 sept. 7plus + KPN EU abonnement).
CB geeft aan dat mijn toestel via KPN aan CB geleverd wordt en voorzien is van 'eigen KPN software'?? Wat betekent dit in praktijk? Is dit toestel qua software anders dan een Apple toestel?
Wederom een klantenservicemedewerker bij CB die er de ballen verstand van heeft! iPhones worden nooit geleverd met provider software!

• md65
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-03-2021
Dat is een geruststelling :)
macweeds schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:08:
[...]

Wederom een klantenservicemedewerker bij CB die er de ballen verstand van heeft! iPhones worden nooit geleverd met provider software!

• rolo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11-2021

rolo

FYI: 128 GB Plus Gitzwart, Rose en goud nu in stock in A'dam!

• Kjellzw
rolo schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:11:
FYI: 128 GB Plus Gitzwart, Rose en goud nu in stock in A'dam!
Gitzwart is al weer weg... ;w

• bibi2205
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08-10 21:35
kaiiestan schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:19:
Iemand nog tips waar ik een Iphone 7 128 GB Gitzwart zonder abo kan bestellen en deze zsm te kunnen ontvangen. Geen zin om een maand te wachten eigenlijk :)
De Apple store in Amsterdam heeft hem nu net op voorraad. :)
m-tuning schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:59:
[...]

RSE Telecom in Groningen.

liggen beide nog op voorraad.
Helaas niet meteen in mijn buurt.. Ik zal dan maar blijven hopen op Brussel. :/

[ Voor 28% gewijzigd door bibi2205 op 04-10-2016 10:16 ]

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
En wederom weer weg, er kwamen er twee na elkaar :P.

Overigens ben ik een kleine discussie gestart op Twitter met Vodafone. Hun F&F abonnementen zijn goedkoper geworden (nja, de bijbetaal prijs). Coolblue blijft alsnog goedkoper. Vrij waardeloos. Twitter helpdesk is incompetent en wil er niets aan doen lijkt het :')

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20-11 13:30

hmr

Bah.... ben ik weert net te laat in Amsterdam :[ zowel voor de 128gb gitzwarte als een zwarte 256 GB, allebei plus versies.

Ik had vertraging met die bevestigingscode :( :( :( :(

[ Voor 20% gewijzigd door hmr op 04-10-2016 10:22 ]

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• snaggyheadshot
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-11 20:01
T-mobile heeft zijn levertijden veranderd naar medio november!

Afbeeldingslocatie: https://d1b6tx2agdphz5.cloudfront.net/tmobile-nl/attachment/b1a6204a-a288-43a8-9a68-285cce15ff55.jpg

Beetje vreemd dat de I7 Gitzwart 128gb sneller wordt geleverd bij mensen die vanaf +/- 15 sep besteld hebben.. Apple Amsterdam heeft ze overigens op voorraad atm, net zoals de meeste stores in DE. Weet iemand eigenlijk of ik bij de Apple store ook tussendoor kan verlengen Sim-only naar abbo met toestel (net zoals bij T-mobile zelf) of dat ik alleen kan verlengen bij einde contract.

[ Voor 54% gewijzigd door snaggyheadshot op 04-10-2016 10:35 ]

• Snorlexxx
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-10 21:05
Kan er niet meer gereserveerd worden zonder vooraf te betalen?.....

• Mundatin
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-12 16:55
Ben het een beetje beu met CB. Heb op verschillende dagen contact met hun gehad en krijg alleen maar standaard antwoorden. Ze zitten ons op 30 september lekker te maken en nu weten ze het allemaal niet meer.

De MM bij mij in de buurt het de normale iPhone in voorraad, zit hevig te twijfelen die te halen. Maarja, wil toch ook wel graag de extra's die op de Plus zitten...

Voorliefde voor alles wat tech-gerelateerd is

• Mundatin
Snorlexxx schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:35:
Kan er niet meer gereserveerd worden zonder vooraf te betalen?.....
Je kan afhalen bij de MM, pre-orderen bij Wehkamp of zakelijk bestellen via Bol.com.

Dat zijn degene waarvan ik weet dat je daarvoor niet eerst hoeft te betalen.

• Snorlexxx
JannickNijholt schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:36:
[...]

Je kan afhalen bij de MM, pre-orderen bij Wehkamp of zakelijk bestellen via Bol.com.

Dat zijn degene waarvan ik weet dat je daarvoor niet eerst hoeft te betalen.
Dit kon eerst ook bij de apple store zelf toch? Zo heb ik het ook bij mn plus gedaan. Wil nu een voor een maat van me reserveren.

• Mundatin
Snorlexxx schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:38:
[...]

Dit kon eerst ook bij de apple store zelf toch? Zo heb ik het ook bij mn plus gedaan. Wil nu een voor een maat van me reserveren.
Oei, geen idee. Heb zelf geen Apple Store in de buurt. Was het maar zo :'(

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-12 13:48
Ik heb 'm inmiddels binnen hoor, woensdag was de bezorger inderdaad langsgeweest, heb 'm uiteindelijk donderdagavond op kunnen halen.

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
snaggyheadshot schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:25:
T-mobile heeft zijn levertijden veranderd naar medio november!

[afbeelding]

Beetje vreemd dat de I7 Gitzwart 128gb sneller wordt geleverd bij mensen die vanaf +/- 15 sep besteld hebben.. Apple Amsterdam heeft ze overigens op voorraad atm, net zoals de meeste stores in DE. Weet iemand eigenlijk of ik bij de Apple store ook tussendoor kan verlengen Sim-only naar abbo met toestel (net zoals bij T-mobile zelf) of dat ik alleen kan verlengen bij einde contract.
had de tabel inderdaad gezien, zou nvt betekenen dat ze allemaal uitgeleverd zijn?

Hope so, als dat zo is ben ik namelijk snel aan de beurt (iPhone 7 128GB matzwart besteld op 15.09)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 14:26
Bij CB besteld meet een T-Mobile abonnement verlenging. Echter heeft T-Mobile extra korting op de toestellen nu waardoor de abonnementsprijs gedaald is ten opzichte van vorige week. Aangezien mijn verlenging pas geregeld wordt zodra het toestel geleverd wordt heb ik maar even gevraagd of ik dan de nieuwe prijs krijg. Als dat niet het geval is dan annuleer ik mijn bestelling en bestel ik hem wel bij Mobiel.nl die hem wel voor die prijs kan leveren.

Of is er iemand die weet wat de toestelprijs is bij het verlengen met T-Mobile in de Apple Store met het volgende abonnement:
- Toestelbundel 25 euro
- 6GB internet bundel
- 120 minuten

Als je namelijk naar de Apple Store belt zeggen ze dat je daarvoor naar de winkel moet.

• bibi2205
Snorlexxx schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:38:
[...]

Dat kan nog steeds.. :)
https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1

Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x

• jibbs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-12-2022
The_Ghost16 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:43:
Bij CB besteld meet een T-Mobile abonnement verlenging. Echter heeft T-Mobile extra korting op de toestellen nu waardoor de abonnementsprijs gedaald is ten opzichte van vorige week. Aangezien mijn verlenging pas geregeld wordt zodra het toestel geleverd wordt heb ik maar even gevraagd of ik dan de nieuwe prijs krijg. Als dat niet het geval is dan annuleer ik mijn bestelling en bestel ik hem wel bij Mobiel.nl die hem wel voor die prijs kan leveren.

Of is er iemand die weet wat de toestelprijs is bij het verlengen met T-Mobile in de Apple Store met het volgende abonnement:
- Toestelbundel 25 euro
- 6GB internet bundel
- 120 minuten

Als je namelijk naar de Apple Store belt zeggen ze dat je daarvoor naar de winkel moet.
zou niet bij mobiel.nl bestellen, duurt waarschijnlijk nog een maand voor iphone jb

• The_Ghost16
jibbs schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:47:
[...]

zou niet bij mobiel.nl bestellen, duurt waarschijnlijk nog een maand voor iphone jb
Ik wil een mat zwarte (stond niet in mijn vorige post). Ik heb ook nog wel geduld hoor. Heb momenteel nog een goed werkende iPhone 6 maar mag toch mijn contract verlengen dus dan maar gelijk een iPhone 7 bestellen :)

edit: Maar de iPhone 7 128 GB is ook gewoon op voorraad bij de apple store in Haarlem. Vandaar dat ik vraag hoe het zit met de contracten daar en de bij betaal prijs. Anders ga ik daar gewoon langs en heb ik hem wel meteen.

[ Voor 21% gewijzigd door The_Ghost16 op 04-10-2016 10:51 ]

• ajax4life123
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-11-2022
Excuses als het al eerder gezegd is.

Ik weet dat je in de apple store een nieuw abonnement i.c.m. een Iphone kan afsluiten. Is dit ook het geval met een T-mobile verlenging?

Alvast hartelijk bedankt en het zou me de moeite besparen om helemaal naar Amsterdam te gaan ervoor!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 07:52
Weet iemand hoe het zit met omruilen binnen 14 dagen als die is aangekocht in de Apple Store Amsterdam? Zojuist de JB uitvoering kunnen reserveren, zou het mogelijk zijn dan om mijn iPhone 7 128 Mat gewoon in te ruilen onder het mom van binnen 14 dagen dat je geen reden hoeft op te geven?

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:42
ajax4life123 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:53:
Excuses als het al eerder gezegd is.

Ik weet dat je in de apple store een nieuw abonnement i.c.m. een Iphone kan afsluiten. Is dit ook het geval met een T-mobile verlenging?

Alvast hartelijk bedankt en het zou me de moeite besparen om helemaal naar Amsterdam te gaan ervoor!
In de Apple Store kun je voor zowel een nieuw abonnement als een verlenging van Vodafone én T-Mobile terecht.

[ Voor 64% gewijzigd door alvani op 04-10-2016 11:01 . Reden: Quote ]

• ajax4life123
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-11-2022
alvani schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:00:
In de Apple Store kun je voor zowel een nieuw abonnement als een verlenging van Vodafone én T-Mobile terecht.
Top, dankjewel!!

• hmr

hmr

Mocht iemand zijn reservering niet ophalen van een zwarte 128gb in Amsterdam, dan hoor ik t graag!

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• snaggyheadshot
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-11 20:01
alvani schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:00:
[...]

Maar kan dat ook met een tussentijdse verlenging bij T-mobile? (Verlengen met toestel zonder dat contract afgelopen is).

• RikDTC
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-01 14:13
Heeft iemand hier toevallig enig idee of er al rond januari een keer een aanbieding zal komen? Niet dat ik een korting van €100 verwacht, maar misschien keertje ergens €30 korting? Of gaat dat niet zo snel bij een nieuwe iPhone?
Ik mag in januari namelijk een nieuw toestel en was wel benieuwd of het nog uitmaakt om hem te kopen als er ergens genoeg voorraad is of nog even te wachten omdat er misschien rond deze tijd al ergens een keer een kleine korting komt.

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Oke, nare ervaring met Vodafone.

Situatie is als volgt, mijn i7+ 128gb Jet Black is nog niet geleverd. Logisch en prima. Ik heb via Friends and Family een goede deal weten te scoren. Nu zijn echter de prijzen daar gezakt. Ik heb nu met het F&F nummer gebeld van Vodafone. Zij geven aan mijn lopende bestelling niet aan te kunnen passen naar onderen toe. Het advies: Annuleer uw bestelling en bestel opnieuw via F&F, de levertijd gaat dan echter nóg later worden. Het ging net om 70 euro, ondertussen +/- 50. Volgens mij zijn ze de systemen aan het updaten.

Nu twijfel ik om het op te zeggen en vervolgens bij een MediaMarkt een reservering te plaatsen. Nu is mijn vraag:
1. Als ik bestel via de MediaMarkt en kies voor afhalen, moet ik dan betalen?
2. Als ik bij MediaMarkt ga afhalen, kan ik er dan nog wel een mobiel abonnement aanhangen? Heb weinig zin om 1100 euro in 1 keer te betalen.

Thanks alvast allen :)!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-11 23:31
Kecin schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:12:

Situatie is als volgt, mijn i7+ 128gb Jet Black is nog niet geleverd. Logisch en prima. Ik heb via Friends and Family een goede deal weten te scoren. Nu zijn echter de prijzen daar gezakt. Ik heb nu met het F&F nummer gebeld van Vodafone. Zij geven aan mijn lopende bestelling niet aan te kunnen passen naar onderen toe. Het advies: Annuleer uw bestelling en bestel opnieuw via F&F, de levertijd gaat dan echter nóg later worden. Het ging net om 70 euro, ondertussen +/- 50. Volgens mij zijn ze de systemen aan het updaten.

Nu twijfel ik om het op te zeggen en vervolgens bij een MediaMarkt een reservering te plaatsen. Nu is mijn vraag:
2. Als ik bij MediaMarkt ga afhalen, kan ik er dan nog wel een mobiel abonnement aanhangen? Heb weinig zin om 1100 euro in 1 keer te betalen.

Met jouw salaris maakt die €70 niet uit toch. ;)

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Robehr schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:17:
[...]

Met jouw salaris maakt die €70 niet uit toch. ;)
;-).

Net trouwens MediaMarkt Enschede gemist :(.
Dus ben wel serieus benieuwd naar het antwoord.

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:42
snaggyheadshot schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:09:
[...]

Maar kan dat ook met een tussentijdse verlenging bij T-mobile? (Verlengen met toestel zonder dat contract afgelopen is).
Je bedoelt early renewal?
Dat kan volgens mij alleen via de T-Mobile klantenservice.

• Probub
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09:06
Oke, dat is fijn! Ik ben nog aan het w88 op de JetBlack.... |:(
PrinsPils schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:40:
[...]

Ik heb 'm inmiddels binnen hoor, woensdag was de bezorger inderdaad langsgeweest, heb 'm uiteindelijk donderdagavond op kunnen halen.

• The_Ghost16
snaggyheadshot schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:09:
[...]

Als je binnen 4 maanden zit voor het einde van je contract is het gewoon een normale verlenging die hetzelfde is voor als je abonnement al verlopen is.

• Snorlexxx

Verwijderd

KPN heeft levertijden ook weer naar achteren geschoven. Alleen de plus is blijven staan op 28 oktober

• jibbs
Weet iemand wat de abonnements prijzen bij de apple store zijn?
Iphone 7 JB 128 gb is bij alle stores op voorraad, maar betaal nu 680 + 20 per maand.

• miicker
  • Niet online
jibbs schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:43:
Weet iemand wat de abonnements prijzen bij de apple store zijn?
Iphone 7 JB 128 gb is bij alle stores op voorraad, maar betaal nu 680 + 20 per maand.
ze halen de prijzen daar rechtstreeks van de t-mobile webshop heb ik gehoord

• Kjellzw
Welke lolbroek is er nu weer bezig met de Coolblue website?
Afbeeldingslocatie: http://image.prntscr.com/image/3522f0de27c546dbb387a0c839375118.png

• miicker
  • Niet online
Kjellzw schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:45:
Welke lolbroek is er nu weer bezig met de Coolblue website?
[afbeelding]
Dat bedrijf runt toch volledig op stagiaires? :+

• Mixpower
  • Laatst online: 02-12 13:24
Kecin schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:12:

Je kan gewoon bij MM reserveren en daar afhalen en betalen, en als je een abbo erbij wil kan je dat daar ook afsluiten. ;)

It's All In The "Mix"

• providedbyintel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
kaiiestan schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:15:
[...]

Thanks, koop alleen het liefst in NL vanwege het terugvragen van de BTW...
Hij is nu wel beschikbaar! zowel Haarlem, Den Haag en Amsterdam!

• bibi2205
providedbyintel schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 12:14:
[...]

Hij is nu wel beschikbaar! zowel Haarlem, Den Haag en Amsterdam!
En in Brussel, maar vandaag komt dat me erg slecht uit. :'(

• CokeZero
Nieuwe update van Coolblue:

Update 4 oktober:
Verspreid over de komende 7 dagen komt er een aanzienlijk aantal iPhone 7- en iPhone 7 Plus-modellen in diverse kleuren en opslagcapaciteiten binnen.

Hopelijk bellen ze me snel..

[ Voor 7% gewijzigd door CokeZero op 04-10-2016 13:02 ]

• macweeds
CokeZero schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:00:
Nieuwe update van Coolblue:

Update 4 oktober:
Verspreid over de komende 7 dagen komt er een aanzienlijk aantal iPhone 7- en iPhone 7 Plus-modellen in diverse kleuren en opslagcapaciteiten binnen.

Hopelijk bellen ze me snel..
Het kan dus evengoed nog een week duren. Ze kregen vorige week en begin deze week ook een aanzienlijk aantal binnen en daar zaten we ook niet bij. Ik denk dat zij het woord aanzienlijk moeten opzoeken in de Dikke van Dale, want een paar toestellen per levering is toch niet aanzienlijk?? Dit is pappen en nathouden en dat is eigenlijk best triest!

• CokeZero
macweeds schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:08:
[...]

Het kan dus evengoed nog een week duren. Ze kregen vorige week en begin deze week ook een aanzienlijk aantal binnen en daar zaten we ook niet bij. Ik denk dat zij het woord aanzienlijk moeten opzoeken in de Dikke van Dale, want een paar toestellen per levering is toch niet aanzienlijk?? Dit is pappen en nathouden en dat is eigenlijk best triest!
Ja, ik klaag niet heb hem pas op 1 oktober besteld. Maar als ik het hier zo hoor, gaat het best rampzalig bij de pre-orders van Coolblue. :/

• macweeds
CokeZero schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:16:
[...]

Ja, ik klaag niet heb hem pas op 1 oktober besteld. Maar als ik het hier zo hoor, gaat het best rampzalig bij de pre-orders van Coolblue. :/
Ik denk dat jij hem ongeveer tegelijk ontvangt met de mensen die hem op 9/9 al in de pre-order besteld hebben en dat is toch niet de bedoeling van een pre-order? Als CB direct had aangegeven dat het minimaal 2 weken levertijd was dan had dat duidelijk geweest. Nu geven ze bijna iedere dag valse hoop op levering binnen een paar dagen. Normaal gesproken vind ik het ook geen probleem om lang te wachten, maar ik loop nu al een tijdje rond met een gebarsten scherm in m'n huidige iPhone en dat is gewoon erg vervelend. Kan me herinneren dat ik 2 jaar geleden via KPN m'n iPhone 6 Plus meteen op release had en dat er toen ook veel mensen waren die klaagden over lange levertijden via andere kanalen. Het is dus eigenlijk ieder jaar hetzelfde liedje.

Verwijderd

Precies. Zeg dan gewoon we leveren pas vanaf 28 oktober.
macweeds schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:08:
[...]

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Mixpower schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:58:
[...]

Je kan gewoon bij MM reserveren en daar afhalen en betalen, en als je een abbo erbij wil kan je dat daar ook afsluiten. ;)
Ah thanks voor je antwoord!
Doorloop je dan de online variant of bel je naar de winkel om hem te reserveren?

• Mixpower
Kecin schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:34:
[...]

Ah thanks voor je antwoord!
Doorloop je dan de online variant of bel je naar de winkel om hem te reserveren?
Kan zowel online als telefonisch.
Bij online kan je kiezen voor afhalen en dan betalen bij afhalen. :)

It's All In The "Mix"

• ricop89
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-10-2020
Welke abonnementen (providers) kun je afsluiten via reserveren in de Apple store?

Verwijderd

Ik dacht T-Mobile en Vodafone
ricop89 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:00:
Welke abonnementen (providers) kun je afsluiten via reserveren in de Apple store?

• Zuperni
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-05 06:57
Ik had een order geplaatst bij belsimpel voor de iPhone 7 Plus 256gb Jet Black i.c.m. KPN verlening, omdat er op de site stond 2-4 werkdagen (ik heb dit ook telefonisch bevestigd gekregen). Nu een dag later staat er op de site 2 weken en geven ze telefonisch ook aan dat ik 2 weken kan wachten...

Verwijderd

Waarom zou jij het beter hebben dan alle andere hier ;-)))
Zuperni schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:09:
Ik had een order geplaatst bij belsimpel voor de iPhone 7 Plus 256gb Jet Black i.c.m. KPN verlening, omdat er op de site stond 2-4 werkdagen (ik heb dit ook telefonisch bevestigd gekregen). Nu een dag later staat er op de site 2 weken en geven ze telefonisch ook aan dat ik 2 weken kan wachten...

• Zuperni
  • Laatst online: 19-05 06:57
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:12:
Waarom zou jij het beter hebben dan alle andere hier ;-)))
[...]
Omdat een ander op dit forum van de week deze variant die op voorraad stond i.c.m. met T-Mobile had besteld bij belsimpel en hem wel direct geleverd kreeg.
Als ik dan zie dat de KPN variant 2-4 werkdagen duurt, ging ik er vanuit dat belsimpel meer info heeft over een eventuele levering die binnen 2-4 dagen plaatsvind.

Verwijderd

Ik maakte ook maar een grapje !! Ik hoop iig dat je hem snel hebt. ;-)
Zuperni schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:18:
[...]

Omdat een ander op dit forum van de week deze variant die op voorraad stond i.c.m. met T-Mobile had besteld bij belsimpel en hem wel direct geleverd kreeg.
Als ik dan zie dat de KPN variant 2-4 werkdagen duurt, ging ik er vanuit dat belsimpel meer info heeft over een eventuele levering die binnen 2-4 dagen plaatsvind.

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
UPS is het weer gigantisch aan het verprutsen; Apple stuurt een sms met levering op 5 oktober voor mijn vervangende toestel; nu is het "onbekend" geworden want UPS heeft het pakje niet op het vliegtuig gezet. Fijn. Apple denkt dat het 11 oktober wordt nu.

Nog mooier; de vervanging komt uit dezelfde fabriek (Chengdu), serienummer begint met DNP, dus, gezien de ervaringen met die fabriek online, weer rekening houden met een geel scherm :(

• djmaster329
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17:21
Eduardboon schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:25:
UPS is het weer gigantisch aan het verprutsen; Apple stuurt een sms met levering op 5 oktober voor mijn vervangende toestel; nu is het "onbekend" geworden want UPS heeft het pakje niet op het vliegtuig gezet. Fijn. Apple denkt dat het 11 oktober wordt nu.

Nog mooier; de vervanging komt uit dezelfde fabriek (Chengdu), serienummer begint met DNP, dus, gezien de ervaringen met die fabriek online, weer rekening houden met een geel scherm :(
Hier heb ik inderdaad ook last van. Eerst was het 5 okt, toen 6. Nu staat er onbekend en het pakketje in inmiddels al twee keer in Korea geweest. Hopelijk komt ie toch nog deze week...

EDIT: Overigens heb ik, ondanks dat ik dit bij Apple en UPS aangegeven heb, nog 0,0 aan verzendnotificaties gekregen. Complete stilte via email en SMS.

[ Voor 9% gewijzigd door djmaster329 op 04-10-2016 14:57 ]

Verwijderd

Waar kan ik de prijzen vinden van de abo's die ik in de apple store kan afsluiten? Tele2 order namelijk geannuleerd en maar een t-mobile abbo afsluiten in de apple store ( I7 128GB JB)

Verwijderd

Is er ondertussen bij Apple al een voorraad plus modellen van 32 gb zwart

• Mixpower
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:05:
Waar kan ik de prijzen vinden van de abo's die ik in de apple store kan afsluiten? Tele2 order namelijk geannuleerd en maar een t-mobile abbo afsluiten in de apple store ( I7 128GB JB)
Het zijn dezelfde prijzen als die getoond worden op de Vodafone en T-Mobile website. ;)

It's All In The "Mix"

• jibbs
net weer mail van mobiel.nl
Helaas is de levertijd van dit toestel onbekend. Je aanvraag staat geparkeerd, je krijgt het toestel dus voor de prijs die je met ons hebt afgesproken.

• providedbyintel
Ondertussen mail van MediaMarkt:
Bedankt dat u contact heeft opgenomen met Media Markt.

Op dit moment is de door u bestelde APPLE iPhone 7 128 GB Gitzwart helaas niet op voorraad, en is de levertijd onbekend. Zodra de levertijd bekend is en we uw bestelling zullen verzenden informeren we u hier per e-mail over.

Onze excuses voor het ongemak.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Verwijderd

Ik blijf het toch ook heel apart vinden dat ik bij de verschillende winkels echt de plus versie zwart voorbij zie komen en dat in dit geval KPN aan geeft er nog zo goed als niet te hebben ontvangen

Verwijderd

Ze nemen nu ten minste een standpunt in...
providedbyintel schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:10:
Ondertussen mail van MediaMarkt:

[...]

• Mixpower
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:10:
Ik blijf het toch ook heel apart vinden dat ik bij de verschillende winkels echt de plus versie zwart voorbij zie komen en dat in dit geval KPN aan geeft er nog zo goed als niet te hebben ontvangen
KPN stuurt aantallen die ze binnen krijgen gewoon door naar hun pre-orders en de pre-orders voor KPN bij derde partijen.
Je moet niet vergeten dat de aangegeven levertijd op de website puur is voor mensen die NU bestellen, en KPN verwacht vanaf die datum voldoende voorraad voor directe uitlevering.

It's All In The "Mix"

• providedbyintel
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:11:
Ze nemen nu ten minste een standpunt in...
[...]
Tis dat ik personeelskorting heb via MM, maar anders zou ik er nooit wat kopen..

Verwijderd

Rond 12 uur een iPhone 7 plus JB 128GB weten te reserveren en nu net omgeruild met de normale 7 die ik had.

• g00gle
  • Laatst online: 02-12 05:40
Hoppaa iPhone 7+ 128GB MatZwart kwam zojuist als verrassing binnen op de zaak!

Verwijderd

Vertel, ik heb 10-9 besteld. order door KPN geannuleerd. 16-9 weer besteld. Toen stond er twee tot 3 weken. wat mag ik dan aanhouden?
Mixpower schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:12:
[...]

KPN stuurt aantallen die ze binnen krijgen gewoon door naar hun pre-orders en de pre-orders voor KPN bij derde partijen.
Je moet niet vergeten dat de aangegeven levertijd op de website puur is voor mensen die NU bestellen, en KPN verwacht vanaf die datum voldoende voorraad voor directe uitlevering.

• Mixpower
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:13:
Vertel, ik heb 10-9 besteld. order door KPN geannuleerd. 16-9 weer besteld. Toen stond er twee tot 3 weken. wat mag ik dan aanhouden?
[...]
Dan moet je het laatste aanhouden, en het is echt chaos bij KPN natuurlijk maar als het goed is word op volgorde van order uitgeleverd.

It's All In The "Mix"

• providedbyintel
Mitchelp schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:13:
Hoppaa iPhone 7+ 128GB MatZwart kwam zojuist als verrassing binnen op de zaak!
Dat is t probleem van Apple, niet eens vertellen wie wanneer hoeveel krijgt. Ik vind t eigenlijk best sneu van Apple dat t zelfs voor jou, als winkelier(?), het een verassing is wanneer en wat er binnenkomt.

Verwijderd

En dat noem jij op volgorde uitleveren?? Het is inderdaad een puinhoop bij KPN. Klachten hebben een ruime wachttijd en een oplossing voor de fouten die ze maken komt er niet.
Maar goed hier heb ik het al vaak genoeg over gehad. We houden ergens eind november aan en alles wat eerder is is mooi meegenomen
Mixpower schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:15:
[...]

Dan moet je het laatste aanhouden, en het is echt chaos bij KPN natuurlijk maar als het goed is word op volgorde van order uitgeleverd.

• Mixpower
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:19:
En dat noem jij op volgorde uitleveren?? Het is inderdaad een puinhoop bij KPN. Klachten hebben een ruime wachttijd en een oplossing voor de fouten die ze maken komt er niet.
Maar goed hier heb ik het al vaak genoeg over gehad. We houden ergens eind november aan en alles wat eerder is is mooi meegenomen
[...]
Dat is wat ze doen, althans proberen.
Vind het klote voor je wachten is nooit leuk, en in jou geval is het al helemaal dramatisch.
Maar KPN krijg wel daadwerkelijk leveringen, anders kunnen er nu geen toestellen zijn voor KPN bij verschillende webshops.

It's All In The "Mix"

Verwijderd

Ze zouden eerst de orders moeten doen die ze zelf verkloot hebben. Dat zou eerlijk zijn toch
Mixpower schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:27:
[...]

Dat is wat ze doen, althans proberen.
Vind het klote voor je wachten is nooit leuk, en in jou geval is het al helemaal dramatisch.
Maar KPN krijg wel daadwerkelijk leveringen, anders kunnen er nu geen toestellen zijn voor KPN bij verschillende webshops.

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:28:
Ze zouden eerst de orders moeten doen die ze zelf verkloot hebben. Dat zou eerlijk zijn toch
[...]
Eerlijk voor jou. Het is de vraag of andere mensen het eerlijk vinden :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Ligt eraan, als deze mensen een order hebben geplaats welke niet geannuleerd is en dus later hebben besteld als dat ik in eerste instantie heb gedaan is dat toch eerlijk
hmr schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:29:
[...]

Eerlijk voor jou. Het is de vraag of andere mensen het eerlijk vinden :)

• Mixpower
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:28:
[...]
Dat zou fair zijn inderdaad, maar daarom snap ik ook niet dat je gewoon verlengd via een andere shop die hem op voorraad heeft.
Je bent dan goedkoper uit en van het gezeik af, heb het toen al gedaan met CB en nu die niet levert net mijn 7 Plus 256GB Gold ontvangen van Belsimpel gisteren verlengd. :)

It's All In The "Mix"

• hmr

hmr

Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:31:
Ligt eraan, als deze mensen een order hebben geplaats welke niet geannuleerd is en dus later hebben besteld als dat ik in eerste instantie heb gedaan is dat toch eerlijk
[...]
Technisch gezien heb je geen order geplaatst... Ik probeer je alleen maar duidelijk te maken dat "eerlijk" niet iets objectiefs is op dit moment. Zeker nu er zoveel mensen zitten te wachten. Ik vind het niet relaxt voor je hoor.. ik wacht zelf al weken op fucking Gsmwijzer die me al weken vertelt dat het 2 tot 3 weken nog duurt.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

Ik snap je, niets besteld, dat is nu net waar ik vind dat KPN aan zet is.
hmr schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:33:
[...]

Technisch gezien heb je geen order geplaatst... Ik probeer je alleen maar duidelijk te maken dat "eerlijk" niet iets objectiefs is op dit moment. Zeker nu er zoveel mensen zitten te wachten. Ik vind het niet relaxt voor je hoor.. ik wacht zelf al weken op fucking Gsmwijzer die me al weken vertelt dat het 2 tot 3 weken nog duurt.

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-07 15:48
Ik had 19-09 bij CB besteld. I7 32 gb black met KPN verlenging. Order ging pas 26 sept in behandeling vanwege EU abo bestelling. Kreeg vorige week vrijdag 30/9 een telefoontje voor een afspraak tot levering. Voor aankomende week een afspraak gemaakt met AMP voor levering.

Verwijderd

Als jij me kunt vertellen waar ik een zwarte plus 32 gb op voorraad kan vinden dan ga ik dat doen.
Mixpower schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:32:
[...]

Dat zou fair zijn inderdaad, maar daarom snap ik ook niet dat je gewoon verlengd via een andere shop die hem op voorraad heeft.
Je bent dan goedkoper uit en van het gezeik af, heb het toen al gedaan met CB en nu die niet levert net mijn 7 Plus 256GB Gold ontvangen van Belsimpel gisteren verlengd. :)

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
https://i.whos.nl/i/ ligt eruit :'(.

• Mixpower
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:34:
Als jij me kunt vertellen waar ik een zwarte plus 32 gb op voorraad kan vinden dan ga ik dat doen.
[...]
Op dit moment nergens, maar gisteren was hij wel op voorraad bij Belsimpel.
Even in de gaten houden komende dagen bij verschillende shops, er word wel steeds weer aangeleverd namelijk.
http://i.whos.nl/ ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Mixpower op 04-10-2016 15:41 ]

It's All In The "Mix"

Verwijderd

Dat blijft nog steeds provider afhankelijk. Heeft KPN ze niet dan ook belsimpel niet toch
Mixpower schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:40:
[...]

Op dit moment nergens, maar gisteren was hij wel op voorraad bij Belsimpel.
Even in de gaten houden komende dagen bij verschillende shops, er word wel steeds weer aangeleverd namelijk.

[...]

http://i.whos.nl/ ;)

• Mixpower
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:54:
Dat blijft nog steeds provider afhankelijk. Heeft KPN ze niet dan ook belsimpel niet toch
[...]
Nope, ik heb gisteren mijn 7 Plus 256GB Gold besteld met verlenging bij Belsimpel terwijl KPN het toestel niet heeft, rara hoe kan dat?
KPN levert gewoon uit simpel zat. ;)

It's All In The "Mix"

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Ja, hij doet het weer. Kreeg net ineens "Test" in beeld en toen werd ik doorverwezen naar de HTTPS verbinding :P.
Nu doet die het weer :+
Heerlen is wel erg lang beschikbaar met de 7+ Matzwart, het is dat het 3 uur rijden is voor mij, maar zit er toch aan te denken om dat te doen. Morgen toch een dagje vrij, kan ik er gelijk een roadtripje van maken :').

Verwijderd

Ik hou belsimpel wel even in de gaten maar op de site staat overal te leveren vanaf 2 weken werken ze met dezelfde kortingen?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2016 16:04 ]

• MeesterBas
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Eduardboon schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 14:25:Nog mooier; de vervanging komt uit dezelfde fabriek (Chengdu), serienummer begint met DNP, dus, gezien de ervaringen met die fabriek online, weer rekening houden met een geel scherm :(
Hier drie keer 'FK...' (China, Zhengzhou - Foxconn) serienummer gehad. Eenmaal gele waas, eenmaal blauwe/donkere rand rechts, eenmaal beide gebreken...

[ Voor 3% gewijzigd door MeesterBas op 04-10-2016 16:20 ]

3 in de rij, kassa erbij

Pagina: 1 ... 71 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.