• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-12 13:14
Kecin schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:33:
Ik twijfel toch erg om niet de gewone variant i.p.v. Jet Black te nemen wanneer ik het onderstaande zie (ondanks dat sommige dingen overdreven zijn, maar in het begin, je shirt bijv, zou het niet raar zijn).
[video]
Snap ook niet dat mensen een Jet Black willen, ziet er leuk uit maar binnen een uur zit hij onder de krassen en dan doe je er een case omheen en zie je niks meer van de kleur. :+

It's All In The "Mix"

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Mixpower schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:36:
[...]

Snap ook niet dat mensen een Jet Black willen, ziet er leuk uit maar binnen een uur zit hij onder de krassen en dan doe je er een case omheen en zie je niks meer van de kleur. :+
Ik ga er geen case om doen, het is uiteindelijk gewoon een gebruiksvoorwerp en als je een beetje oplet valt dat denk ik wel mee hoe erg het krast

• Mixpower
Teknix1982 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:44:
[...]

Ik ga er geen case om doen, het is uiteindelijk gewoon een gebruiksvoorwerp en als je een beetje oplet valt dat denk ik wel mee hoe erg het krast
Apple zet er niet voor niks een waarschuwing bij, en als je het filmpje ziet weet je genoeg.

It's All In The "Mix"

Verwijderd

Mixpower schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:36:
[...]

Heb zelf sinds gister ochtend een i7 Jet Black, maar dat valt echt reuze mee. Idd zitten er al krasjes op, maar deze zie je alleen als je in een goed verlichte kamer bent en 'm beweegt. Wat wel minder is, zijn de vingerafdrukken die altijd zichtbaar zullen zijn. Maar goed, dat heb je met zo'n glanzende kleur.

Voor de rest heel happy met m'n iPhone!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 29-12 22:16
Ik twijfel toch erg om niet de gewone variant i.p.v. Jet Black te nemen wanneer ik het onderstaande zie (ondanks dat sommige dingen overdreven zijn, maar in het begin, je shirt bijv, zou het niet raar zijn).
[video]
Ik heb mijn iPhone JB sinds de 16e, ik gebruik geen case, leg hem op mijn bureau, in mijn broekzak van mijn spijkerbroek en pantalon, geen krassen etc.
Enne, tis een gebruiksvoorwerp. :)

• Teknix1982
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Mixpower schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:54:
[...]

Apple zet er niet voor niks een waarschuwing bij, en als je het filmpje ziet weet je genoeg.
Haha dat filmpje is verre van reeel, zoveel kracht zet je niet op een munt of sleutel als je er even over nadenkt waar je ze bij in stopt.

Hopelijk komt die van mij nog voor maandag, ben dan een week weg. Heb vandaag verzenden voorbereiden status gekregen. Leverdatum nog steeds 3-7 okt.

• fjberkheij
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05-2021
Robehr schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:10:
Misschien een idee voor de plus gedupeerden, waaronder ik, om eigen uithuil- en klaagtopic te openen? ;)
Ik erger me aan de mensen die die hier komen melden dat ze hun normale 7 binnen hebben. Zijn ook gewoon goed leverbaar.
De i7 32G is anders nooit op voorraad. Behalve als je rosé goud wilt, maar wie wil dat nou..

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-12 21:01
Teknix1982 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:58:
[...]

Haha dat filmpje is verre van reeel, zoveel kracht zet je niet op een munt of sleutel als je er even over nadenkt waar je ze bij in stopt.

Hopelijk komt die van mij nog voor maandag, ben dan een week weg. Heb vandaag verzenden voorbereiden status gekregen. Leverdatum nog steeds 3-7 okt.
Het filmpje deed me al pijn om te zien. Laat staan als ik zelf zo'n ding heb. Dacht er wel gelijk aan om het plastic vel erop te laten zitten. Hoe dan ook krijg ik de mat zwarte ooit, in 2017, in de lente.

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-12 21:01
fjberkheij schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:59:
[...]

De i7 32G is anders nooit op voorraad. Behalve als je rosé goud wilt, maar wie wil dat nou..
Bij coolblue in zwart op voorraad. Wordt ook overal uitgeleverd momenteel mits je op tijd had gereserveerd. Meesten hier hebben gepreorderd.

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:19
[video]
Bij die Jet Black moet ik denken aan mijn oude 3GS:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.osxdaily.com/wp-content/uploads/2010/05/repair-iphone-scratches.jpg

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-12 23:23
fjberkheij schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:59:
[...]

Ik wel hoor maar ik ben dan ook een vrouw persoon😊 Ik heb ook niet voor de plus versie gekozen omdat ik geen grote handen heb en niks om de camera geef. Daarom is de gewone 7 voor mij juiste toestel en was meteen op voorraad bij de Apple store.

• fjberkheij
elaho schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:21:
[...]

Ik wel hoor maar ik ben dan ook een vrouw persoon😊 Ik heb ook niet voor de plus versie gekozen omdat ik geen grote handen heb en niks om de camera geef. Daarom is de gewone 7 voor mij juiste toestel en was meteen op voorraad bij de Apple store.
Ben ook een vrouw, en daarom inderdaad niet de plus versie. Wel gehad van de 6, maar ging me er op een gegeven moment toch aan ergeren dat het niet 'ff snel' met 1 hand kon. Die camera vind ik wel jammer dat ik dat nu mis, en rosé goud vind ik toch net iets té :p.

• elaho
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-12 23:23
Wat heb je nu gekozen? *;

[ Voor 6% gewijzigd door elaho op 28-09-2016 22:31 ]

Nu een week in bezit. Mijn jetblack iPhone heeft nog steeds geen krassen.

Iedereen praat elkaar maar lekker na op het internet, veelal mensen die zelf de jetblack niet eens in bezit hebben. Want ja, het staat op internet, dus 't klopt... |:( 8)7 |:(

Ik stop mijn iPhone niet in de broekzak waar ook mijn sleutels en kleingeld zit. Gewoon common sense gebruiken en bovenal genieten van de prachtige jetblack iPhone

• fjberkheij
Een gewone 7 in mat zwart :-). Hoopte hem in de winkel te kunnen halen maar ook maar besteld op apple.nl. Wel vrij laat dus wellicht reserveren in de winkel alsnog sowieso wel sneller. we gaan het zien!

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-07 18:14
Ik heb vandaag mijn S6 Edge kunnen ruilen voor een 6S, dus ik ga toch denk ik mijn order voor de 7 maar annuleren en wachten tot volgend jaar. Hopelijk krijgt iemand zijn / haar Coolblue KPN EU iPhone 7 Jet Black nu net iets eerder :D

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 11:36
Van T-Mobile bestellers hebben mensen van de 10e en 11e de meeste ook al binnen. Ik zal dus ook wel snel volgen, 15e helaas..

Enorm rare gang van zaken eigenlijk. De iPhone 6 had ik toen ook 'te laat' besteld, en had hem 2 dagen later in huis.

[ Voor 32% gewijzigd door Hoiz op 28-09-2016 22:41 ]

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Hoiz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:40:
Van T-Mobile bestellers hebben mensen van de 10e en 11e de meeste ook al binnen. Ik zal dus ook wel snel volgen, 15e helaas..

Enorm rare gang van zaken eigenlijk. De iPhone 6 had ik toen ook 'te laat' besteld, en had hem 2 dagen later in huis.
De meeste?
Lees je het T-Mobile forum?
Er zijn zat mensen die op 9-9 besteld hebben en nog niets ontvangen hebben.

Begin van de week zijn er wel veel iPhone 7 128 GB (mat)zwart modellen geleverd, laat ik die nu juist besteld hebben, maar helaas is de mijne er nog niet :(

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:41
Zeau, wekker gezet, MacBook erbij met onder de cmd + v mijn Apple ID password eens kijken of we morgenochtend een JB 7Plus 128GB of 256GB kunnen scoren

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Verwijderd

Goed nieuws! 19-09 iPhone 7+ 128GB matzwart icm KPN 5GB + onbeperkt bellen NON-EU verlenging besteld bij KPN (KPN compleet voordeel), krijg net een mailtje dat de telefoon is verzonden! Huidige status T&T: Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL

Verwijderd

Hmmm ik heb nog geen track and trace code gekregen.. mijn status bij KPN is nog gereedmaken bestelling.. morgen hopelijk.. :)

• Mixpower
SpoekGTi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:46:
Zeau, wekker gezet, MacBook erbij met onder de cmd + v mijn Apple ID password eens kijken of we morgenochtend een JB 7Plus 128GB of 256GB kunnen scoren
Nice, denk dat ik morgen ook maar eens richting de Apple Store knal.
Cayenne is zaterdag weer klaar maar heb morgen een Panamera tot mijn beschikking. :D

It's All In The "Mix"

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-12 21:28

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:22:
Iemand al iets ontvangen via GSMwijzer of niet? Wacht nog steeds op mijn iPhone 7 plus 128gb jet black besteld op 9-9, nog steeds levertijd onbekend.
Same here. Iets voor 20u besteld.

Ik ben de blij als ik m in oktober krijg. ;) Daarom ook via koerier besteld. Wordt ie op werk geleverd en betalen bij levering...

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-12 23:30
weer geen iPhone 7 plus 32gb op voorraad.

• SpoekGTi
Khayma schreef op donderdag 29 september 2016 @ 06:04:
weer geen iPhone 7 plus 32gb op voorraad.
Je kan beter zeggen weer geen enkele plus op voorraad

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Verwijderd

SpoekGTi schreef op donderdag 29 september 2016 @ 06:09:
[...]

Je kan beter zeggen weer geen enkele plus op voorraad
Heb toch een i7 Plus mat black 256 weten te reserveren.

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:23

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 06:10:
[...]

Heb toch een i7 Plus mat black 256 weten te reserveren.
Was er ook een met 128GB?

ingen vill veta var du köpt din tröja

Verwijderd

Niet dat ik zag. Van de plus waren bij alle Apple Store volgens mij alleen de Black 256 op voorraad.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:04
Haha godver, blijkbaar moet ik dus echt om 6 uur opstaan voor een Plus =p

• Mixpower
Hopelijk druppelen er straks weer wat binnen, had vrijdag ook gereserveerd rond een uur of 11.

It's All In The "Mix"

• SpoekGTi
Ik hoop het ook dit is de enige avond dat ik zou kunnen deze week

• Khayma
om 06.00 was de 265gb op voorraad in alle kleuren maar voor de rest niks.

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-12 15:23
Balen, moet mijn contract Inc i7 straks weigeren, CB heeft er een totaal ander telefoon nummer in staan😕...is het kpn niet dan is het wel een slapend administratief medewerker bij CB.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-12 21:37
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:47:
Goed nieuws! 19-09 iPhone 7+ 128GB matzwart icm KPN 5GB + onbeperkt bellen NON-EU verlenging besteld bij KPN (KPN compleet voordeel), krijg net een mailtje dat de telefoon is verzonden! Huidige status T&T: Zending is aangemeld maar nog niet ontvangen door PostNL
Beetje off-topic, maar 5 GB is sinds 26-9 toch alleen met "EU roaming" ? Gister mijn Sim only verlengd, heb nu Zorgeloos Std met onbeperkt bellen + 5 GB en automatisch roamen in de EU.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-10 20:43
Status update bij UPS :
29/09/2016 6:20 Uw pakket wacht bij de inklaringsinstantie op definitieve vrijgifte.
ZhengZhou, China 27/09/2016 19:30 Aankomstscan
27/09/2016 18:57 Vertrekscan
27/09/2016 17:35 Locatiescan
27/09/2016 15:33 Herkomstscan
China 27/09/2016 4:18 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS

Via Apple.be een 7+128Gb zwart besteld, vandaag deze update met dat het pakket bij de inklaringsinstantie zit, maar dit zonder locatie....

Weet iemand waar dit zou zijn en hoelang het nog zou duren ? ;-)

De applesite geeft levering voor morgen aan maar via sms heb ik een bericht van Apple gekregen dat het voor 04/10 zou zijn...

• Icaru
Update :
ZhengZhou, China 29/09/2016 14:30 Zending aangeboden na laatste afhaaltijdstip gevraagde dienst; waarsch dag vertraagd.

Fuck a duck zeg....

• Leezer14
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:28
Peaky schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:01:
Balen, moet mijn contract Inc i7 straks weigeren, CB heeft er een totaal ander telefoon nummer in staan😕...is het kpn niet dan is het wel een slapend administratief medewerker bij CB.
Aannemen en CB/KPN laten oplossen. Niet je abbo activeren lijkt mij?

Verwijderd

Yesssss eindelijk weer een mailtje van KPN.

Mijn toestel is nog steeds niet op voorraad.

• ludacrash
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-12 11:00
Mijn zusje heeft gister een iPhone 7 128GB Zilver bij KPN besteld en die gaven aan dat hij vrijdag 7 oktober geleverd zou worden als hij op voorraad zou zijn dan. Echter kreeg ze later op de dag een mail dat hij verstuurd was en komt hij vandaag al binnen. Dus daar is blijkbaar genoeg voorraad van, zelfs bij KPN.

Verwijderd

Ik hoorde ook dat deze op voorraad waren
ludacrash schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:04:
Mijn zusje heeft gister een iPhone 7 128GB Zilver bij KPN besteld en die gaven aan dat hij vrijdag 7 oktober geleverd zou worden als hij op voorraad zou zijn dan. Echter kreeg ze later op de dag een mail dat hij verstuurd was en komt hij vandaag al binnen. Dus daar is blijkbaar genoeg voorraad van, zelfs bij KPN.

• Mixpower
ludacrash schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:04:
Alle 7's zijn praktisch goed leverbaar dat is het probleem ook niet, maar bijna iedereen hier zit op een Plus te wachten. ;)

It's All In The "Mix"

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-12 23:31
Icaru schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:45:
Update :
ZhengZhou, China 29/09/2016 14:30 Zending aangeboden na laatste afhaaltijdstip gevraagde dienst; waarsch dag vertraagd.

Fuck a duck zeg....
In het engels is het iets duidelijker, maar vertraging had ik al verwacht:

Sender tendered the shipment to UPS after the latest pickup time for the requested service. A day delay is likely.

Zal wel 5 werkdagen worden (totale levertijd).

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:19
Peaky schreef op donderdag 29 september 2016 @ 08:01:
Gaat dit misschien om een nieuw abo met nummerbehoud waarbij de ingangsdatum in de toekomst ligt?

Dan kan het namelijk zijn dat je een tijdelijk nummer van de nieuwe provider krijgt (die je niet moet gebruiken!) en die automatisch op de porteringsdatum overgaat in het nummer wat je mee wilt nemen.

Ik zou de bestelling niet op voorhand weigeren aan de deur, maar eerst contact opnemen met CB of eventueel KPN.

• ludacrash
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-12 11:00
Mixpower schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:08:
[...]

Alle 7's zijn praktisch goed leverbaar dat is het probleem ook niet, maar bijna iedereen hier zit op een Plus te wachten. ;)
Ah oke, heb verder ook niet alles gelezen maar vond het wel apart dat ze dan 7 oktober aangeven en binnen een dag leveren. Dus wou het daarom hier even delen :).

• marrik
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-07 13:35

marrik

Live long and prosper

Duurde mij te lang bij Apple... 7+ 256GB zwart besteld op 10 september bleef op 4-10 oktober staan. Dinsdag was er een op voorraad bij BCC, gisteren geleverd! Mooi toestel en erg snel! :)

Marrik

• KingFox
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:20
iPhone 7 Jetblack 128GB, besteld op 09/09 om 10:10 bij Apple België (online): "Verzending wordt voorbereid". Levering 3 Okt - 7 Okt.

Huphup, beetje voortdoen in China graag. Gooi maar vlug in een doos en opsturen die handel.

[ Voor 5% gewijzigd door KingFox op 29-09-2016 09:24 ]

• Mixpower
ludacrash schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:14:
[...]

Ah oke, heb verder ook niet alles gelezen maar vond het wel apart dat ze dan 7 oktober aangeven en binnen een dag leveren. Dus wou het daarom hier even delen :).
Snap ik, in ieder geval fijn dat die wel geleverd kunnen worden. :)

It's All In The "Mix"

• Icaru
jordy5 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:09:
[...]

In het engels is het iets duidelijker, maar vertraging had ik al verwacht:

Sender tendered the shipment to UPS after the latest pickup time for the requested service. A day delay is likely.

Zal wel 5 werkdagen worden (totale levertijd).
Aha, jij zit in hetzelfde schuitje ? _/-\o_

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 29-12 20:58
Qlimaxxx schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:11:
[...]

Status Wordt bezorgd 28 september 2016
Gesch. levering 27 september 2016
Vervoerder DHL EXPRESS
Traceernummer .........
Vervoerder Standaardlevering

Als je naar DHL belt kunnen zij je voorzien van een Track&trace. Echter als ie onderweg is zullen ze je vertellen dat hij voor 18:00 geleverd kan worden.

Oh, en eventuele andere afspraken kunnen alleen tijdens kantoortijd omdat DHL Express eigenlijk op zakelijke markt gericht is. Ik kon ook 45 min rijden om vervolgens op te halen tussen 19:00 en 20:00 in Zwolle, maar ik heb iemand weten te strikken om het pakketje op te vangen :P

Oh ja, ik heb een iPhone 7 Plus mat zwart 128GB besteld op 9/9 om 9:13(lopen refreshen vanaf 5 voor 9....)
Ah ok! Gisteren helaas de bezorger gemist, en die heeft ook nagelaten een briefje in de bus te doen, Vanavond ga ik 'm dus maar ophalen, gelukkig slechts een kwartiertje van m'n huis. Was nog lastig, omdat ik geen werkend trackingnummer heb en ze dat telefonisch niet mogen geven van Apple 8)7

Overigens een 128gb matzwarte plus, besteld 9/9 rond 14.10.

• jordy5
Icaru schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:26:
[...]

Aha, jij zit in hetzelfde schuitje ? _/-\o_
Ja, denk dat onze telefoons samen worden verscheept 8)

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Ik zie op het Vodafone forum dat er een lading JetBlack 128GB Plus varianten zijn verstuurd.

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

• Khayma
Die plus toestellen zijn wel een drama zeg. Zelfs bij de Apple store komen ze niet meer binnen. Er is in ieder geval geen tekort aan de iPhone 7 32GB rosegold :+

• Icaru
jordy5 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:54:
[...]

Idd, het zal dan wel 04/10 worden zoals Apple via sms bevestigd heeft ...

En ik die al aant hopen was om dit weekend al op men nieuwe 7+ te tokkelen... |:(

• Silversin
Khayma schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:00:
Die plus toestellen zijn wel een drama zeg. Zelfs bij de Apple store komen ze niet meer binnen. Er is in ieder geval geen tekort aan de iPhone 7 32GB rosegold :+
Nooooooo!!!

Apple Store Amsterdam? Volgens mij krijgen ze de hele dag door kleine hoeveelheden binnen, alleen weten ze nooit wat het is.

• Icaru
jordy5 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:54:
[...]

Update :
29/09/2016 9:46 Uw pakket wacht bij de inklaringsinstantie op definitieve vrijgifte. / Uw pakket werd vrijgegeven door de inklaringsinstantie.

Nu volg ik niet meer hoor.... O-) 8)7

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-12 02:54
PrinsPils schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:28:
[...]

Ah ok! Gisteren helaas de bezorger gemist, en die heeft ook nagelaten een briefje in de bus te doen, Vanavond ga ik 'm dus maar ophalen, gelukkig slechts een kwartiertje van m'n huis. Was nog lastig, omdat ik geen werkend trackingnummer heb en ze dat telefonisch niet mogen geven van Apple 8)7

Overigens een 128gb matzwarte plus, besteld 9/9 rond 14.10.
Men, dan heb je geluk. Ik moest 'm ook ophalen, maar moest daar 120km voor rijden :(

• Mixpower
Jeej, mijn 6 Plus is dood :(

It's All In The "Mix"

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-12 16:15
Ik wil graag mijn abonnement via KPN verlengen. Nu zag ik via Coolblue dat je zelf je maandelijkse bedrag kan ingeven, en het bedrag verschilt ook nog is voor een KPN iPhone of een non-KPN iPhone. Wat is dit verschil? Behalve de prijs en dat hij door provider is geleverd? En via welke leverancier dan bijv CB maak ik het meeste kans op een iPhone 7 zwart 128. Ik wil hem dus via een abonnement.

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Icaru schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:05:
[...]

Update :
29/09/2016 9:46 Uw pakket wacht bij de inklaringsinstantie op definitieve vrijgifte. / Uw pakket werd vrijgegeven door de inklaringsinstantie.

Wat volg je daar niet aan?

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

• SpoekGTi
Cardo schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:14:
Ik wil graag mijn abonnement via KPN verlengen. Nu zag ik via Coolblue dat je zelf je maandelijkse bedrag kan ingeven, en het bedrag verschilt ook nog is voor een KPN iPhone of een non-KPN iPhone. Wat is dit verschil? Behalve de prijs en dat hij door provider is geleverd? En via welke leverancier dan bijv CB maak ik het meeste kans op een iPhone 7 zwart 128. Ik wil hem dus via een abonnement.
Probeer het hier eens [iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Als jij bij CB een telefoon koopt met Abo wordt die altijd vanuit de provider bezorgd (aan CB). De voorraad bij CB is per provider ook verschillend.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-12 16:15
Ik begrijp dat je me hiernaar verwijst, maar ik puur naar de levertijd en beschikbaarheid kijk, wat is dan het verstandigste? Ik volg het topic hier en daar, maar niet op de voet. Of is het nog steeds met hagel schieten en hopen dat je hem krijgt?

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

• SpoekGTi
Cardo schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:21:
Ik begrijp dat je me hiernaar verwijst, maar ik puur naar de levertijd en beschikbaarheid kijk, wat is dan het verstandigste? Ik volg het topic hier en daar, maar niet op de voet. Of is het nog steeds met hagel schieten en hopen dat je hem krijgt?

[...]
De 7 gewoon is prima beschikbaar als ik de stock monitor bekijk van de Apple store's zelf. Kortom providers en 3de partijen zijn ook gewoon de normale 7's aan het uitleveren. Zie ook een paar posts boven je waar iemand er gisteren eentje heeft besteld die hem waarschijnlijk vandaag al krijgt via KPN

zie ludacrash in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4"

De meeste die hier nog zitten wachten op de plus en die is inderdaad nog hagel schieten op een eenhoorn :)

[ Voor 5% gewijzigd door SpoekGTi op 29-09-2016 10:25 ]

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
Was mij ook opgevallen. Ik zou gewoon KPN even bellen als ik jouw was en vragen of andere maandelijkse bedragen ook mogelijk zijn. Bel meteen met de opzeglijn, die kunnen meestal nog wat meer betekenen met extra korting. Dus vraag of ze een aanbieding kunnen doen.

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 13:33
Mijn bestelling blijft maar hangen op ''levering: 3-7 oktober, verzendklaar: 2-3 weken.'' Wat gewoon niet klopt dus! Enige verschil is dat ik sinds vandaag niet meer kan annuleren. Weet iemand of dat iets betekent qua verzendproces?

Verwijderd

Annuleren kun je altijd nog, tot 14 dagen na ontvangst toestel
Th_mas schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:26:
Mijn bestelling blijft maar hangen op ''levering: 3-7 oktober, verzendklaar: 2-3 weken.'' Wat gewoon niet klopt dus! Enige verschil is dat ik sinds vandaag niet meer kan annuleren. Weet iemand of dat iets betekent qua verzendproces?

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 13:33
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:27:
Annuleren kun je altijd nog, tot 14 dagen na ontvangst toestel
[...]
Ja, maar niet meer vóór ontvangst blijkbaar. Zou hij dan onderweg zijn vraag ik mij af?

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:08
Mocht iemand willen:
iPhone 7 zwart 32gb nog 2 op voorraad bij wehkamp.

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 29-12 14:16
Mixpower schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:54:
[...]

"Haven't bought an iPhone 7 yet? Get the Jet Black? "But it'll scratch!" Get the Jet Black. "But I'll have to wait!" Get the Jet Black."
https://twitter.com/jcenters/status/779876187963269120

Er zijn ontzettend veel mensen online die extreem blij zijn met Jetblack en zeggen dat hij awesome aanvoelt, ja micro krasjes, vinden veel mensen geen probleem.

[Ontopic] Ik sta met mijn Jetblack bij Vodafone nog steeds op 'vanaf November' :')
Nog een mand wachten op mijn nieuwe iPhone, hoe dan? 8)7

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12 17:37
Impstoker schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:35:
[...]

"Haven't bought an iPhone 7 yet? Get the Jet Black? "But it'll scratch!" Get the Jet Black. "But I'll have to wait!" Get the Jet Black."

Er zijn ontzettend veel mensen online die extreem blij zijn met Jetblack en zeggen dat hij awesome aanvoelt, ja micro krasjes, vinden veel mensen geen probleem.

[Ontopic] Ik sta met mijn Jetblack bij Vodafone nog steeds op 'vanaf November' :')
Afbeeldingslocatie: http://www.hinck.nl/wp-content/uploads/2014/04/441-Waterhyacint-mand-1.png

Alvast een mand, nu nog het wachten :*

• Mixpower
Impstoker schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:35:
[...]

Hahaha, sure ik geloof dat het een fijn toestel is en dat hij er mooi uitziet en dat in de praktijk (ligt aan de persoon) de krassen wel meevallen.

Maar dan nog ik heb met mijn 6 Plus na bijna 2 jaar 0 krassen omdat ik er zuinig op ben, maar ik weet zeker dat die Jet Black na bijna 2 jaar er toch wel erger aan toe is, een val heeft mijn Gold ook al eens overleeft zonder krassen dat doet die Jet Black niet
.
Maar ieder zijn keus, ik begrijp dat mensen op safe spelen door er niet voor te kiezen. Al helemaal als de demo's al onder de krassen zitten in de Store's dat heb ik namelijk zelf ook gezien.

It's All In The "Mix"

• Blarretje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-10-2024
Kecin schreef op donderdag 29 september 2016 @ 09:57:
Ik zie op het Vodafone forum dat er een lading JetBlack 128GB Plus varianten zijn verstuurd.
Dan vraag ik me wel af waarheen die zijn verstuurd. Ik heb nog niets van Vodafone gehoord.

• Silversin
Net een 7+ JB besteld via de app, verzending november. Als ik vandaag (of morgen) nog een zwarte plus kan bemachtigen annuleer ik mijn order.

Morgen gaat mijn 7 32GB retour. Komend van een 6 plus is de switch naar een kleiner scherm gewoon niet fijn.

Verwijderd

Geen drama bij KPN ik heb m'n Iphone 7 plus 128gb zwart wss vanavond al.. ik krijg net een track and trace code van PostNL hij is onderweg! 😃
19/09 besteld..

• Mixpower
Zit nu op mijn oude iPhone 4, het valt me nog mee hoe rap dat ie is :+

It's All In The "Mix"

• Mar.tin
Mixpower schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:57:
Zit nu op mijn oude iPhone 4, het valt me nog mee hoe rap dat ie is :+
Annuleren die hap, prima toestel, niks meer aan doen :+ O+

Verwijderd

Zie dat de levertijden bij KPN veranderd zijn van vanaf november naar 28 oktober

• Mixpower
Mar.tin schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:58:
[...]

Annuleren die hap, prima toestel, niks meer aan doen :+ O+
Zit er wel sterk over na te denken ja. :D :+
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:58:
Zie dat de levertijden bij KPN veranderd zijn van vanaf november naar 28 oktober
Zie het ook ja, de 7 Plus 256GB Gold naar 7 Oktober, paar uur geleden stond er nog 14 Oktober. _/-\o_

[ Voor 40% gewijzigd door Mixpower op 29-09-2016 11:01 ]

It's All In The "Mix"

• deBennie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-12 20:17
BekSide schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:31:
Mocht iemand willen:
iPhone 7 zwart 32gb nog 2 op voorraad bij wehkamp.
En dan bestel je er 1, blijft de voorraad rustig op 2 staan en is de levertijd 3 weken... :S

• jordy5
Icaru schreef op donderdag 29 september 2016 @ 10:05:
[...]

Update :

Die van mij zal straks ook wel van status wijzigen. Dit is volgens mij gewoon dat hij klaar is om aan boord van het vliegtuig of het land in iedergeval uit te gaan. (Kan ook zijn dat dit in NL is, maar ik verwacht CN)

• jibbs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-12-2022
Nog steeds niks van mobiel.nl icm t-mobile. Zijn er mensen die hun telefoon al wel hebben ontvangen?

• Leezer14
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 15:28
Coolblue update:

"Update 29 september: Vodafone en marktvrij
Morgen komt er een aanzienlijk aantal iPhone-modellen binnen van Apple en Vodafone. Het betreft zowel iPhone 7 als iPhone 7 Plus in diverse opslagcapaciteiten en kleuren."

[ Voor 3% gewijzigd door Leezer14 op 29-09-2016 11:13 ]

• Selmer
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 28-12 05:04
deBennie schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:01:
[...]

En dan bestel je er 1, blijft de voorraad rustig op 2 staan en is de levertijd 3 weken... :S
Had een i7 128 matzwart besteld daar, 2-3 dagen levertijd, ook nog bij klantenservice gevraagd of dit correct was.

Volgende ochtend een mailtje: De levertijd van uw bestelling is gewijzigd -- 3 weken |:(

Geannuleerd en nu maar wachten op mijn order bij Apple zelf (bestelling 23 september en levering 17-21 oktober).

Hoop dat er in Amsterdam nog een 128 i7 zwart op voorraad komt om te reserveren, maar ik acht die kans klein

• hmr
  • Laatst online: 23-12 10:20

hmr

bartpostma schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:25:
[...]

Hoop dat er in Amsterdam nog een 128 i7 zwart op voorraad komt om te reserveren, maar ik acht die kans klein
Als dat zo was, dan haal ik hem elk moment vandaag nog op haha :) woon letterlijk 2 minuten daar vandaan.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Icaru
jordy5 schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:06:
[...]

Die van mij zal straks ook wel van status wijzigen. Dit is volgens mij gewoon dat hij klaar is om aan boord van het vliegtuig of het land in iedergeval uit te gaan. (Kan ook zijn dat dit in NL is, maar ik verwacht CN)
Idd,
Daar hoop ik ook stiekem op dat hij reeds in Europa zit...

De mijne moet wel richting Brussel uit... >:)

Verwijderd

Blijft angstvallig stil of heeft ondertussen iedereen zijn telefoon ;-)

• hmr
  • Laatst online: 23-12 10:20

hmr

Paar dagen geleden een e-mail gestuurd naar GSMwijzer, maar geen reactie ontvangen. echt schandalig.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Mar.tin
Verwijderd schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:11:
Blijft angstvallig stil of heeft ondertussen iedereen zijn telefoon ;-)
We zijn een heel eind denk ik? :)

• jordy5
Icaru schreef op donderdag 29 september 2016 @ 11:40:
[...]

Idd,
Daar hoop ik ook stiekem op dat hij reeds in Europa zit...

De mijne moet wel richting Brussel uit... >:)
Ahh.. :| Die van mij naar NL.

Verwijderd

Nou.... er zijn ook echt nog een heleboel plusjes die met spanning aan het wachten zijn.

• SpoekGTi
Ik CMD R me de tyfus de hele ochtend al

• Jdome
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 07:56
Tot zover amper tot geen nieuwe voorraad vandaag op de reserveringspagina :(

• Silversin
SpoekGTi schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:17:
Ik CMD R me de tyfus de hele ochtend al
Ik verwacht eerlijk gezegd vandaag niks meer. Zelfs de normale 7 zie ik niets veranderen qua voorraad.

Verwijderd

Iemand nog iets van Gsmwijzer gehoord? Wat een ballentent, hebben ze wel iets geleverd?

• SpoekGTi
Silversin schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:23:
[...]

Ik verwacht eerlijk gezegd vandaag niks meer. Zelfs de normale 7 zie ik niets veranderen qua voorraad.
Ik juist wel want ik denk juist dat de aanvoer op dinsdag en donderdag is bij de stores

• Khayma
Dat zou dan allang doorgevoerd moeten zijn. Het is inmiddels 12.30.

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Heb mijnes sinds gisteren :) big smile op me bakkus! :P

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• Silversin
Khayma schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:34:
Na de lunchpauze? :p

• SpoekGTi
Khayma schreef op donderdag 29 september 2016 @ 12:34:
Kan maar vervoerders kunnen palletzendingen ook nog wel eens pas laat in de middag brengen, eigen ervaring ;) dus tot 16:00 zeker nog kans

Pagina: 1 ... 66 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.