I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Status bij apple is nu "wordt bezorgd" . Nog steeds geen werkende tracking code.eisbaer schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:05:
[...]
Status is gewijzigd naar "onderweg naar land van bestemming".
Enige wat ik wil weten is wanneer ik thuis moet zijn maar dat wordt me niet duidelijk a.d.h.v. al die apple statussen.
Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3
Wauw......gewoon......wauwmiicker schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:25:
een medewerker vertelde me dat ik op de 16e een nieuwe iphone zou krijgen, dus heb de 16e om 00:00 uur precies mijn oude telefoon kapot geslagen met een hamer, de 16e niets, 17e ook niets, dus 18e ging ik boos bellen (met de telefoon van m'n vriendin aangezien de mijne kapot was), nu heb ik een goedkope telefoon van ze gekregen welke ik mag houden ter compensatie en krijg z.s.m. mijn iPhone
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Goed verhaalmiicker schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:25:
een medewerker vertelde me dat ik op de 16e een nieuwe iphone zou krijgen, dus heb de 16e om 00:00 uur precies mijn oude telefoon kapot geslagen met een hamer, de 16e niets, 17e ook niets, dus 18e ging ik boos bellen (met de telefoon van m'n vriendin aangezien de mijne kapot was), nu heb ik een goedkope telefoon van ze gekregen welke ik mag houden ter compensatie en krijg z.s.m. mijn iPhone
Toch besloten om er vanaf te zien... Wie er interesse heeft in een + zwart 256gb kan mijn reservering overnemen voor Den Haag, timeslot 1600-1615whoutman schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:55:
[...]
Thanks, ga straks mijn 128 GB + zwart omwisselen voor deze, merk dat 128 goed snel volgaat als je veel film en foto's maakt.... Uiteraard als iemand interesse heeft in 1 week oude 128+ zwart kan je het ook laten weten :-)
Heb je een berichtje gestuurd!whoutman schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:29:
[...]
Toch besloten om er vanaf te zien... Wie er interesse heeft in een + zwart 256gb kan mijn reservering overnemen voor Den Haag, timeslot 1600-1615
Ik ook, tot netSunri5e schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:20:
Ik begin toch sterk te twijfelen aan Coolblue. Ik zie allemaal mensen hier voorbij komen de de iPhone 7 128gb mat zwart in combinatie met KPN later hebben besteld en die hem wel morgen uitgeleverd krijgen. Ik heb nog niets vernomen.
R.D50
Wanneer heb je de order geplaatst?rvd50 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:47:
[...]
Ik ook, tot netBen namelijk net gebeld voor een aflever afspraak van morgen. (i7 128GB Mat Zwart - KPN EU verlenging)
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
besteld 10-9 in de avond.
i7 goud 32 gb.
[ Voor 55% gewijzigd door xamirz op 28-09-2016 15:02 ]
Waar is de communicatie wel goed?Shadow343 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:04:
Ik begin een beetje klaar te zijn met mobiel.nl.. wat is de communicatie daar bagger zeg.
Ik stond net bij T-Mobile als 69e in de wacht, na ruim een uur wachten kreeg ik te horen dat alles wat ik wilde niet kon. Ik wilde een account hebben zodat ik een bericht kon posten op het forum, dat kan dus niet als je nog geen T-Mobile klant bent, terwijl op de website dan weer staat dat je kunt inloggen als je een bestelling hebt geplaatst (wat ik dus gedaan heb op 15 september).
Voorbeeld vind ik Coolblue. Hun hebben een eigen pagina met alle updates die ze krijgen er ook neerzetten (dagelijks!!!!) de rest blijft wekelijks helemaal stil je hoort er totaal niks van. Ik geloof best dat ze er druk mee bezig zijn maar laat dit dan ook weten en merken aan de voorgrond.miicker schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:09:
[...]
Waar is de communicatie wel goed?
Ik stond net bij T-Mobile als 69e in de wacht, na ruim een uur wachten kreeg ik te horen dat alles wat ik wilde niet kon. Ik wilde een account hebben zodat ik een bericht kon posten op het forum, dat kan dus niet als je nog geen T-Mobile klant bent, terwijl op de website dan weer staat dat je kunt inloggen als je een bestelling hebt geplaatst (wat ik dus gedaan heb op 15 september).
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Wat ik hier zo lees denk ik alleen maar "ik ga nooit bij CB een iPhone in de pre-order periode kopen".Shadow343 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:14:
[...]
Voorbeeld vind ik Coolblue. Hun hebben een eigen pagina met alle updates die ze krijgen er ook neerzetten (dagelijks!!!!) de rest blijft wekelijks helemaal stil je hoort er totaal niks van. Ik geloof best dat ze er druk mee bezig zijn maar laat dit dan ook weten en merken aan de voorgrond.
CB is over het algemeen top, maar je hoeft het ook weer niet te overdrijven
Overdrijven? Noem 1 die beter is op dit moment? Buiten je achterban up-to-date houden. Mensen die lopen te klagen zijn die figuren die hadden verwacht de 16de wat te krijgenmiicker schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:16:
[...]
Wat ik hier zo lees denk ik alleen maar "ik ga nooit bij CB een iPhone in de pre-order periode kopen".
It's All In The "Mix"
gsmwijzer heeft eindelijk mn i7+ 256gb matzwart verstuurd.
op 9-9 12:00 besteld
Wtf? Ze hebben daar de prijzen flink omhoog gegooit zo te zien. Bij een Vodafone verlenging 658 euro bijbetalen (Red super + 24 euro pm toestelbundel). Dit hoort echt 200 euro lager te zijn!Mixpower schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:19:
Mobiel.nl heeft ook de 256GB Jet Black Vodafone op voorraad, maar wees snel!
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
de aankomende 4 tot 8 weken acht ik die kans 0, zero, nada, zip, noppesSilversin schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:33:
Aangezien de reserveringspagina maar 1x per dag ververst, wat is de kans dat Apple tussentijdse leveringen van de plus krijgt? In andere woorden, winkel binnenlopen en kopen?
Tja, zal met de schaarste te maken hebben?Kecin schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:33:
[...]
Wtf? Ze hebben daar de prijzen flink omhoog gegooit zo te zien. Bij een Vodafone verlenging 658 euro bijbetalen (Red super + 24 euro pm toestelbundel). Dit hoort echt 200 euro lager te zijn!
Zie wel bij meer dat de prijzen zijn verhoogd, Vodafone zelf is ook tering duur trouwens.
It's All In The "Mix"
Vergeet niet dat je hier alleen de slechte verhalen krijgt de horen, ik had bij CB een iPhone 7 (128GB, zwart) om 09:45 besteld en ontving hem netjes op de dag van release in huis.miicker schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:16:
[...]
Wat ik hier zo lees denk ik alleen maar "ik ga nooit bij CB een iPhone in de pre-order periode kopen".
Van de week kon je ze nog reserveren, niet gedaan. Stom, stom, stomSpoekGTi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:36:
[...]
de aankomende 4 tot 8 weken acht ik die kans 0, zero, nada, zip, noppes
Het valt nog mee wanneer je bij F&F besteld: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamilyMixpower schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:36:
[...]
Tja, zal met de schaarste te maken hebben?
Zie wel bij meer dat de prijzen zijn verhoogd, Vodafone zelf is ook tering duur trouwens.
Met de spits is het voor mij namelijk wat onzeker hoe laat ik er ben ivm de spits.
Reserveren kan ook nog wel zie http://stargfx.nl/iReserve/Silversin schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:40:
[...]
Van de week kon je ze nog reserveren, niet gedaan. Stom, stom, stom
maar de plusjes niet en vandaag verwacht ik ook niets meer.....morgen nieuwe kansen.
Korting van €3,00,- vind ik nou niet echt meevallen.Kecin schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:41:
[...]
Het valt nog mee wanneer je bij F&F besteld: https://directsales.vodafone.nl/friendsfamily
It's All In The "Mix"
Er was net nog heel even een plus 256 black in Haarlem beschikbaarSpoekGTi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:43:
[...]
Reserveren kan ook nog wel zie http://stargfx.nl/iReserve/
maar de plusjes niet en vandaag verwacht ik ook niets meer.....morgen nieuwe kansen.
Is toch 72 euro over de totale looptijd, en voor sommigen nog een gratis telefoonhoes. Dus als je naar deals aan het kijken bent scheelt het tochMixpower schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:44:
[...]
Korting van €3,00,- vind ik nou niet echt meevallen.
Mwa, dat zijn geen dingen die voor mij zoden aan de dijk zetten.Kecin schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:52:
[...]
Is toch 72 euro over de totale looptijd, en voor sommigen nog een gratis telefoonhoes. Dus als je naar deals aan het kijken bent scheelt het toch.
Ik kies dan toch liever voor €64,- p/m KPN met 238 voor het toestel.
It's All In The "Mix"
Toen ik het toestel op haalde hebben ze verteld dat het 3 uurtjes na je reserveringstijd wordt vastgehouden.OnlyVip schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:42:
Hoe strict is apple met de reserverings tijds frame?
Met de spits is het voor mij namelijk wat onzeker hoe laat ik er ben ivm de spits.
1774 euro bij KPN, 1622 bij Vodafone F&F.Mixpower schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:53:
[...]
Mwa, dat zijn geen dingen die voor mij zoden aan de dijk zetten.
Ik kies dan toch liever voor €64,- p/m KPN met 238 voor het toestel.
Ik heb dus voor de laatste gekozen, tel daarbij nog 3 maanden Netflix op (30 euro) en in mijn geval een Beoplay A1 speaker t.w.v. 249 eur.
Ik kan me echter voorstellen dat als je al KPN thuis hebt het een stuk goedkoper is. Ik ga in mijn berekening uit van een 128 GB + variant, ik weet niet of jij dat ook deed, wellicht had jij de 256GB variant, maar dan komt Vodafone alsnog goedkoper uit.
Update en weer weg
[ Voor 20% gewijzigd door SpoekGTi op 28-09-2016 16:01 ]
Viss schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:00:
VF status update: bestelling is verstuurd. 13-09 geplaatst, verlenging met iphone 7 32GB zwart.
De bestelling wordt verwerkt.
Tja, ik heb 2 KPN nummers op één adres dus 5 euro korting that's it.Kecin schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:58:
[...]
1774 euro bij KPN, 1622 bij Vodafone F&F.
Ik heb dus voor de laatste gekozen, tel daarbij nog 3 maanden Netflix op (30 euro) en in mijn geval een Beoplay A1 speaker t.w.v. 249 eur.
Ik kan me echter voorstellen dat als je al KPN thuis hebt het een stuk goedkoper is. Ik ga in mijn berekening uit van een 128 GB + variant, ik weet niet of jij dat ook deed, wellicht had jij de 256GB variant, maar dan komt Vodafone alsnog goedkoper uit.
Maar ik ben zo genaaid door Vodafone in het verleden en het bereik is zo ontzettend dramatisch dat ik nu bij KPN zit met 0 problemen.
Ik snap dat die aanbieding aantrekkelijk is, maar dan nog spreid ik dingen liever en niet zoals vrienden van mij die internet, televisie, mobiel allemaal van één provider hebben.
Maar ik ga dan voor een 256GB inderdaad, en betaal maandelijks liever wat meer en éénmalig wat minder dan andersom.
En anders koop ik het toestel in één keer los maar dat mocht schijnbaar ook niet afgelopen vrijdag.
Maar met de aanbieding die ik nu heb ben ik goedkoper uit dan bij Vodafone.
24 x 64 + 238 = 1774 KPN
24 x 60 + 350 = 1790 Vodafone
[ Voor 5% gewijzigd door Mixpower op 28-09-2016 16:04 ]
It's All In The "Mix"
SpoekGTi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:01:
iPhone 7+ zwart 256GB nu aanwezig in Den Haag
Update en weer weg
Via waar kan je dit checken? Site je net deelde?
Ik moet zeggen dat ik geen slecht bereik ervaar met Vodafone. Vooral de laatste jaren is er hard getimmerd aan hun netwerk. Ik ben veel te vinden in het Oosten des lands en daar heb ik echt 0 problemen.Mixpower schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:02:
[...]
Tja, ik heb 2 KPN nummers op één adres dus 5 euro korting that's it.
Maar ik ben zo genaaid door Vodafone in het verleden en het bereik is zo ontzettend dramatisch dat ik nu bij KPN zit met 0 problemen.
Ik snap dat die aanbieding aantrekkelijk is, maar dan nog spreid ik dingen liever en niet zoals vrienden van mij die internet, televisie, mobiel allemaal van één provider hebben.
Maar ik ga dan voor een 256GB inderdaad, en betaal maandelijks liever wat meer en éénmalig wat minder dan andersom.
En anders koop ik het toestel in één keer los maar dat mocht schijnbaar ook niet afgelopen vrijdag.
KPN is natuurlijk ook gewoon een Tier 1 provider. Vooral de Duo sim voor gratis vond ik leuk, dat heb ik namelijk nodig.
En ik zou ook eerder ergens verlengen waar ik al klant ben dan steeds te providerhoppen, dat is een drama qua nummerbehoud.
Je berekening gaat niet goed. Vodafone is 24 * 57 + 350 = 1.718 euro incl. duosim en vervangend toestel service.Mixpower schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:02:
Maar met de aanbieding die ik nu heb ben ik goedkoper uit dan bij Vodafone.
24 x 64 + 238 = 1774 KPN
24 x 60 + 350 = 1790 Vodafone
[ Voor 13% gewijzigd door Kecin op 28-09-2016 16:06 ]
Dat begrijp ik dan wel ja, als je die ervaring hebt dan is dat toch gewoon goed.Kecin schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:04:
[...]
Ik moet zeggen dat ik geen slecht bereik ervaar met Vodafone. Vooral de laatste jaren is er hard getimmerd aan hun netwerk. Ik ben veel te vinden in het Oosten des lands en daar heb ik echt 0 problemen.
KPN is natuurlijk ook gewoon een Tier 1 provider. Vooral de Duo sim voor gratis vond ik leuk, dat heb ik namelijk nodig.
En ik zou ook eerder ergens verlengen waar ik al klant ben dan steeds te providerhoppen, dat is een drama qua nummerbehoud.
Maar sinds ik nu bij KPN zit heb ik daar ook gewoon verlengd omdat 0 problemen,
anders was ik wel weer overgestapt maar T-Mobile ook slechte ervaring mee dus zit voorlopig wel goed.
It's All In The "Mix"
DuhSilversin schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:03:
[...]
![]()
Via waar kan je dit checken? Site je net deelde?
De communicatie van Coolblue was deze keer echt erg. Order geannuleerd.miicker schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:16:
[...]
Ik had al bij Apple Store Online besteld maar die gaven gelijk een levertijd van 3 oktober tot 7 oktober aan. Overigens wordt die vandaag al voor 18:00 geleverd volgens DHL.
Vervolgens uit teleursteling bij Coolblue besteld omdat zij omstreeks 9:20 nog aangaven dat de leverdatum 17 september was. Laat op de avond een mailtje met het nieuws dat er weinig leverig geweest was en dat je maar moet afwachten of je een Track&Trace ontvangt. Oh, en als je die niet krijgt? afwachten! Tot het moment dat ik vandaag ging annuleren konden ze me geen enkele info verschaffen.
Ik had Coolblue hoog zitten maar dit geeft een ontzettende deuk in het vertrouwen.
Dat is dan inderdaad met FF, maar ik ga nu uit van het standaard abbo wat iedereen kan bestellen.Kecin schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:04:
[...]
Je berekening gaat niet goed. Vodafone is 24 * 57 + 350 = 1.718 euro incl. duosim en vervangend toestel service.
It's All In The "Mix"
Ah zo, maar die kan ook iedereen!Mixpower schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:08:
[...]
Dat is dan inderdaad met FF, maar ik ga nu uit van het standaard abbo wat iedereen kan bestellen.
True snap ik, maar dan nog is het een beetje omslachtig.Kecin schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:09:
[...]
Ah zo, maar die kan ook iedereen!Er loopt een topic hier op Tweakers waar je codes kan aanvragen (of gewoon mij een DM doen, dan genereer ik er 1).
Laat maar weten hoe die B&O speaker klinkt ben wel benieuwd.
It's All In The "Mix"
Status Wordt bezorgd 28 september 2016PrinsPils schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:13:
[...]
Wat is je bestelstatus op de website van Apple?
Gesch. levering 27 september 2016
Vervoerder DHL EXPRESS
Traceernummer .........
Vervoerder Standaardlevering
Als je naar DHL belt kunnen zij je voorzien van een Track&trace. Echter als ie onderweg is zullen ze je vertellen dat hij voor 18:00 geleverd kan worden.
Oh, en eventuele andere afspraken kunnen alleen tijdens kantoortijd omdat DHL Express eigenlijk op zakelijke markt gericht is. Ik kon ook 45 min rijden om vervolgens op te halen tussen 19:00 en 20:00 in Zwolle, maar ik heb iemand weten te strikken om het pakketje op te vangen
Oh ja, ik heb een iPhone 7 Plus mat zwart 128GB besteld op 9/9 om 9:13(lopen refreshen vanaf 5 voor 9....)
En al een telefoontje gehad?Sunri5e schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:12:
Zojuist bij een KPN winkel geweest omdat mijn iPhone 6 defect was. Zij gaven direct aan dat ik mijn abonnement kon verlengen en ik direct een iPhone 7 128gb mat zwart mee kon nemen. Ik heb toen aangegeven dat ik er al een bij CoolBlue had besteld. Echter konden ze bij de KPN nog geen aanvraag van CoolBlue in het systeem zien staan. Ik heb toen ter plekke CoolBlue gebeld en die gaven aan dat vandaag alle KPN klanten een telefoontje van ze zouden krijgen. Ik ben benieuwd.... Ik lees hier andere verhalen. Ik hoop dat CoolBlue mij geen leugen heeft verteld om mij maar binnenboord te houden.
[ Voor 88% gewijzigd door Mixpower op 28-09-2016 16:19 ]
It's All In The "Mix"
Verwijderd
Mixpower schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:15:
Wauw een sms van KPN "U mag verlengen!" lol
[...]
En al een telefoontje gehad?
Haha, nou echt wel..
Dat telefoontje naar alle mensen met KPN bij CB zie ik ook niet gebeuren.
It's All In The "Mix"
Verwijderd
Mixpower schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:21:
[...]
Haha, nou echt wel..
Dat telefoontje naar alle mensen met KPN bij CB zie ik ook niet gebeuren.
Gok het wel ja, nou daar ga ik niet op zitten wachten.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:23:
KPN geeft me net nog aan dat de levering van de meeste toestellen pas achterin oktober gaat plaatsvinden. Ik neem aan dat dit dan ook geldt voor de toestellen die naar andere winkels gaan.
[...]
Deze week wil ik weten wanneer dat ding komt en anders koop ik hem wel los.
It's All In The "Mix"
Verwijderd
Mixpower schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:24:
[...]
Gok het wel ja, nou daar ga ik niet op zitten wachten.
Deze week wil ik weten wanneer dat ding komt en anders koop ik hem wel los.
Haha, dan kan je lang wachten dat gaat ook niet gebeuren.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:25:
Als KPN nu eens een oplossing verzint voor de blunders die ze bij mij hebben gemaakt. Ik heb wel een paar ideeën![]()
![]()
[...]
It's All In The "Mix"
Held! Hopelijk snel een gitzwarte beschikbaar in Brussel
Verwijderd
Mixpower schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:26:
[...]
Haha, dan kan je lang wachten dat gaat ook niet gebeuren.
Ik hoop het echt voor je, ben benieuwd waar ze mee komen.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:29:
Vergis je niet..... Er gaat een compensatie komen voor de fouten die ze niet 1 keer maar meerdere keren hebben gemaakt. dat is me namelijk al toegezegd.
[...]
It's All In The "Mix"
Verwijderd
Verwijderd
KPN heeft er nogal een handje van hun "afspraken" te vergeten..
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:29:
Vergis je niet..... Er gaat een compensatie komen voor de fouten die ze niet 1 keer maar meerdere keren hebben gemaakt. dat is me namelijk al toegezegd.
[...]
Voor die prijs kan je het ook bij KPN krijgen hoor, zolang je het maar niet bij KPN zelf besteldKecin schreef op woensdag 28 september 2016 @ 15:58:
[...]
1774 euro bij KPN, 1622 bij Vodafone F&F.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Wat had je van Coolblue willen horen dan? Ze weten het écht niet, dus dan beter niks zeggen dan valse hoop en termijnen noemen toch? Er zijn heel veel winkels geweest die valse informatie bij de levertijd hadden neergezet. BCC 5-10 werkdagen, Mediamarkt 5-7 werkdagen, Belsimpel 2-4 werkdagen, Wehkamp 3 weken, Centralpoint 2 weken (doen ze bij al hun niet voorradige producten trouwens) etc. etc. Geen van de bedrijven die dit waar kan maken bij bepaalde modellen hoor. De aangegeven levertijd wordt vaak gebruikt als placeholder. Coolblue is dan een van de weinige die terecht zegt leverdatum onbekend. En zo is het ook, want Apple vertelt ze niks, de providers (welke ook aan winkels als Coolblue leveren) vertellen ze niks omdat de providers zelf ook geen idee hebben omdat Apple niks zegt. Goed de providers hebben zelf wel een leverindicatie omdat ze zelf ook iPhone's distribueren in Nederland, maar dan is het alsnog de vraag wat Apple uiteindelijk op die pallets stopt. Vervolgens gaan de providers kijken welke iPhone's ze zelf houden en welke iPhone's er naar winkels als Coolblue worden verstuurd. Dit melden ze dan een dag van te voren. Zie maar de berichten van Coolblue met de mededeling 'we krijgen morgen een kleine voorraad van provider X met modellen Y en Z'. Dat is zo al een paar keer voorgekomen. Meer dan dat weten ze dus echt niet.Qlimaxxx schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:07:
[...]
De communicatie van Coolblue was deze keer echt erg. Order geannuleerd.
Ik had al bij Apple Store Online besteld maar die gaven gelijk een levertijd van 3 oktober tot 7 oktober aan. Overigens wordt die vandaag al voor 18:00 geleverd volgens DHL.
Vervolgens uit teleursteling bij Coolblue besteld omdat zij omstreeks 9:20 nog aangaven dat de leverdatum 17 september was. Laat op de avond een mailtje met het nieuws dat er weinig leverig geweest was en dat je maar moet afwachten of je een Track&Trace ontvangt. Oh, en als je die niet krijgt? afwachten! Tot het moment dat ik vandaag ging annuleren konden ze me geen enkele info verschaffen.
Ik had Coolblue hoog zitten maar dit geeft een ontzettende deuk in het vertrouwen.
Tóch trekt Coolblue zich deze commotie aan en daarom hebben ze een aantal klanten uitgenodigd bij hun op het hoofdkantoor om te praten over het preorderen van in dit geval iPhone's heb ik begrepen. Het enige wat ze wat mij betreft fout hebben gedaan aan het begin is tijdelijk die leverdatum van (vanaf) 17 september op de site vermelden. Dat hadden ze nooit moeten doen, en dat had hun in het weekend van zaterdag 17 september een hoop ellende kunnen besparen. Ja de dagen en weken erna krijg je dan natuurlijk nog steeds een tsunami aan klagende klanten omdat men geen levertijd weet. En het is dan net welke vriendelijke klantenservicemedewerker je treft en welke woordkeuze hij of zij dan gebruikt. En zo gaat dat dan elke keer bij een iPhone launch.
En hoe kan het dat Apple Online wel een levertermijn weet? Tja dat weet Apple zelf als geen ander hè. Zij weten precies wanneer jouw iPhone wordt geproduceerd en wanneer deze kan worden verzonden naar het door jouw opgegeven adres.
Ik blijf bij Coolblue. Alles wat ik bestel hebben ze in principe op voorraad en dat gaat altijd goed, en wat ze niet hebben kan je vaak ook niet bestellen. Ik weet nog goed dat ik de Day One PS4 had besteld bij hun. En ik was er niet eens als de kippen bij, maar toch had ik hem op de releasedag in huis. Hoe zou dat toch komen? Blijkbaar was Sony vooraf duidelijk over de oplage en niet veel later was de Day One editie ook uitverkocht. Als Apple en indirect ook de providers bij de iPhone nou ook vooraf duidelijk zijn over de levertijd dan scheelt dat een hoop ergernis. Want een iPhone bij een andere winkel dan Coolblue bestellen levert nog steeds dezelfde ergernis op. Dat kan je Coolblue echt niet aanrekenen dat ze niks weten.
Als iPhone-preorder-veteraan is mijn advies dan ook: Wil je weten waar je aan toe bent? Bestel of reserveer bij Apple via de website. Dan heb je het toestel als een van de eersten in bezit.
Ik heb geen aandelen ofzo bij Coolblue maar moest het wel even kwijt.
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:38:
Heb je dit zwart op wit laten bevestigen?
KPN heeft er nogal een handje van hun "afspraken" te vergeten..
[...]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Verwijderd
Ik ben benieuwd naar hoeveel klanten providers zijn verloren met al dit gezeik.
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:44:
Nee, maar ik ben rustig in staat om mijn hele thuis pakket ook op te zeggen als ze niet met een goed voorstel komen.
[...]
Zeker geen plus?Miki schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:02:
Yes, net mail gehad van Coolblue. Mijn leveringsafspraak onder voorbehoud is omgezet naar definitief. Aankomende vrijdag mijn iPhone 7
Ook nog een order via Apple zelf openstaan van voor het weekend maar daar staat levering 17-21 oktober..
Als het een los toestel was zou hij geen afleverafspraak hebben. Gaat dus hoogst waarschijnlijk wel om een toestel incl. abonnement.
De status wijzigt vandaag naar "wordt bezorgd", geen track&trace code.
Blijkt bij thuiskomt dat dhl al langsgeweest is. Je mag toch verwachten dat je een dag van te voren te horen krijgt wanneer je thuis moet zijn voor bezorging.
Staat er op dat dhl kaartje wat de bezorger achterlaat dat je een afspraak kan maken, maar op de website heb je dan de trace code nodig. Moet je dus dhl gaan bellen om te achterhalen wat die code is.
Ik ga opzoeken waar je een klacht kan indienen bij apple. Ik heb dat ding bij hen besteld dus zij zijn verantwoordelijk. Zou het beste zijn dat iedereen dit doet, die ook zo slecht geinformeerd is. Misschien wordt er dan eens wat aan gedaan.
Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3
Benieuwd het nu nog duurt voor ie dr is.
*jetblack 7 plus 128GB.
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Betreft een iPhone 7 128gb mat zwart, een non-provider variant met een KPN EU abonnement. Dus geen KPN variant dwz KPN levering maar uit de Apple levering.
[ Voor 3% gewijzigd door Miki op 28-09-2016 17:31 ]
Hier ookMiki schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:02:
Yes, net mail gehad van Coolblue. Mijn leveringsafspraak onder voorbehoud is omgezet naar definitief. Aankomende vrijdag mijn iPhone 7
Hier ook, zelfde model, netjes op de afgesproken dag via UPS.Scrtz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:52:
Toestel zojuist binnenkregen! iPhone 7 plus 128gb black
Hoe kan ik mijn Track & Trace code vinden? DHL/UPS?
Precies 2 weken geleden besteld.
Verwijderd
Welke provider?hugo92 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 18:07:
Verzending wordt voorbereid. Iphone 7+ 128gb JB
Hoe kan ik mijn Track & Trace code vinden? DHL/UPS?
Maar goed ik klaag niet
Edit: net bericht gehad toch foutje van coolblue
[ Voor 16% gewijzigd door Bas_R op 28-09-2016 23:00 . Reden: Update ]
Onderweg naar huis. Iphone is netjes opgehaald door vriendin lief!
Benieuwd hoeveel sneller hij is dan me iphone 6.
[ Voor 63% gewijzigd door Xtr3me4me op 28-09-2016 19:00 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
7 128gb mat zwart
Dikke blije bakkes!
Op de wind van gister kan je niet zeilen
Hier hetzelfde. Volgens hun eigen leverschema komt hij tussen 30-09 en 07-10. Ik verwacht hem morgen dan ook niet, maar vrijdag.kx22 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 18:07:
Ik heb een niet werkende T&T gekregen van Vodafone voor het bezorgen van mijn iPhone 7+ 128GB met abonnement.
Precies 2 weken geleden besteld.
Yero schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:00:
[...]
Dankzij deze ^^ tip van ExiZTeNcE gisteren een 7+ Jet Black 256GB kunnen scoren bij BCC. Dank voor de tip!
Had eigenlijk de 128GB versie bij Vodafone besteld, maar ik kon mijn rechtervinger niet bedwingen gisteren. Net aangekomen.
[afbeelding]
Overigens tof om te zien hoe iedereen elkaar helpt in dit Forum!
Gister 27-9 besteld, en vandaag de 128 mat ontvangen.bartpostma schreef op woensdag 28 september 2016 @ 17:04:
Bij Wehkamp zeggen ze voor sommige modellen 2-3 dagen levertijd. Via de klantenservice gevraagd of dat correct was en ze zeiden van wel. i7 128 matzwart besteld en hopen dat het klopt.
Ook nog een order via Apple zelf openstaan van voor het weekend maar daar staat levering 17-21 oktober..
Ik erger me aan de mensen die die hier komen melden dat ze hun normale 7 binnen hebben. Zijn ook gewoon goed leverbaar.
Richard0072 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:18:
Ik heb zelf de i7+ 128gb mat zwart besteld bij de mm op 16-9. Echter heb ik na de bevestiging niks meer vernomen.. Hopen dat ze ook daar weer volop binnen krijgen.
https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Idd...mijn hoesje zijn ook al binnen..miicker schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:18:
Ik maakte er laatst een grapje over, maar het is nu dus echt gebeurt: de op AliExpress bestelde screenprotectors zijn eerder binnen dan de iPhone zelf
Ik kan via de mediamarkt site mijn status van bestelling niet zien. Behalve de bevestiging van de order.crazylegs schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:19:
Waar? Ik op dezelfde dag hetzelfde model via apple zelf en vandaag status versprongen naar zending wordt voorbereid.
[...]
(Overigens wel, KPN abbo verlenging)
Was op 16-9 nog in vestiging Zwolle daar hadden ze wel de iPhone 7 toen gewoon op voorraad maar niet de plus helaas.. Dus toen thuis maar besteld via de site.
Dit topic is gesloten.
![]()