• S_tef
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 29-12 12:10
Jdome schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:04:
Wat is die website ookalweer met dat script die de reserveer pagina van Apple bijhoudt?
Bedoel je deze? Kun je ook e-mail alerts instellen bij stock :).

Er zijn een aantal mensen die alerts hebben gehad, zijn deze tevreden tot nu toe?

[ Voor 12% gewijzigd door S_tef op 28-09-2016 10:07 ]

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:58
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:57:
[...]

Bij mij precies hetzelfde. DHL zelf kan geen NL traceercode aan dit trackingnummer hangen. Vroegen me of het toch geen Phishingmail is ;). Vonden het een vreem trackingnummer
Kan nu bij Apple ook niets meer zien: Er is iets fout gegaan met je aanvraag. Probeer het later opnieuw. :'(
Oh dat is helemaal vreemd. Waarschijnlijk was het een trackingnummer van een pallet, op een eerder genoemde pagina was 'ie wel te tracken, vanaf het punt dat 'ie vertrok in China, tot 'ie was aangekomen in NL. Vanaf dat moment helaas niet meer bruikbaar.

Bij mij doet de Applepagina het overigens nog wel, ben benieuwd hoe lang nog dan.

Verwijderd

Ja, klopt. Kon m ook traceren tot aankomst in NL, nu dus niet meer
Hopelijk komt ie vandaag, maar verder ben ik niet ongeduldig hoor!!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-12 08:14
Holly molly, dode boel hier :(
Opes, ma bad

[ Voor 25% gewijzigd door xamirz op 28-09-2016 10:17 ]

• OnlyVip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-12 14:01
S_tef schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:07:
[...]

Er zijn een aantal mensen die alerts hebben gehad, zijn deze tevreden tot nu toe?
Voor mij zijn email alerts toch wat te langzaam aangezien, van wat ik gezien heb, vele modellen binnen 10minuten toch al weer weg zijn. Ik heb daarom een variant op https://github.com/insanoid/Apple-Store-Reserve-Monitor lopen dat elke 10seconden een poll doet(pythonscriptje).

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12 22:17
Jammer, ziet er niet naar uit dat vandaag ik nog een 128GB kan gaan reserveren!

• disbehave
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Mijn iPhone 7 32 GB T-Mobile van Coolblue wordt vanmiddag afgeleverd, gisteren gebeld voor afleverafspraak. Ik heb 12-9 besteld.

Verwijderd

kx22 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:19:
Jammer, ziet er niet naar uit dat vandaag ik nog een 128GB kan gaan reserveren!
Just a tip: de Iphone 7 256 GB is zowel in mat zwart als in git zwart bij alle Apple Stores beschikbaar voor ophalen. Wel natuurlijk 100 euro duurder.

• kx22
  • Laatst online: 28-12 22:17
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:33:
[...]

Just a tip: de Iphone 7 256 GB is zowel in mat zwart als in git zwart bij alle Apple Stores beschikbaar voor ophalen. Wel natuurlijk 100 euro duurder.
Ik bedoel de plus :)

• Tidus-X
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:04:
Tekst van KPN net ontvangen in de chat.: Ik zie dat de levering vertraging heeft opgelopen, de telefoons worden tussen 7 en 14 oktober geleverd. Betreft 7+ 32 gb zwart
Dat is gek, ik heb dr 11e iPhone 7plus 128GB black besteld: gisteren email ; geen voorraad, vandaag staat mijn bestelling op ; bestelling wordt verwerkt.

• mikevanwanrooij
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Levertijd
Besteldatum: 09-09-2016
Besteltijd: 16:00
Winkel: CoolBlue
Versie: iPhone 7 plus
Geheugen: 128GB
Kleur: Jet Black
(Verwachte) levertijd: ?

Verwijderd

Ik ben er nu wel achter dat het bij KPN allemaal erg vreemd gaat. Elke keer een ander antwoord.
Tidus-X schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:35:
[...]

Dat is gek, ik heb dr 11e iPhone 7plus 128GB black besteld: gisteren email ; geen voorraad, vandaag staat mijn bestelling op ; bestelling wordt verwerkt.

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-12 16:46
Levertijd
Besteltijd: 09:25
Winkel: KPN Online, verlenging abo naar EU variant
Einde vd middag van de 9e een algemeen bericht dat mijn bestelling geregisteerd staat.
Op 16e opnieuw de bestelling geplaatst omdat een ordernummer uitblijft ondanks bellen, mailen en chat met KPN. Kreeg gelijk op het scherm een bevestiging te zien met een 12XXXXXXXX 10-cijferig ordernummer.
Op de 17e eerste mailtje gekregen met de bevestiging en uitleg hoe de bestelling te kunnen volgen. Er staat echter een 16XXXXXXX 9-cijferig ordernummer vermeld. Beide ordernummers komen op dezelfde bestelling uit. Zou de oorspronkelijke bestelling weer boven water zijn? Ik weet het niet, maar blijkbaar kan KPN dit model voorlopig niet leveren.

• KingFox
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22:45
S_tef schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:07:
[...]

Brussel telt niet meer mee als Apple Store? :)

Verwijderd

Dit is bijna hetzelfde wat mij is overkomen. Ik kreeg na mijn eerste bestelling na 4 dagen een mail dat deze geannuleerd was. Na een halve dag een mail dat de order weer door hen hersteld was maar niemand kon deze vinden en de order liep ook niet door. Ook ik heb de 16 zelf maar weer een bestelling gedaan. deze staat sinds dien op controleren bestelling.
BellySM schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:08:
Levertijd
Besteltijd: 09:25
Winkel: KPN Online, verlenging abo naar EU variant
Einde vd middag van de 9e een algemeen bericht dat mijn bestelling geregisteerd staat.
Op 16e opnieuw de bestelling geplaatst omdat een ordernummer uitblijft ondanks bellen, mailen en chat met KPN. Kreeg gelijk op het scherm een bevestiging te zien met een 12XXXXXXXX 10-cijferig ordernummer.
Op de 17e eerste mailtje gekregen met de bevestiging en uitleg hoe de bestelling te kunnen volgen. Er staat echter een 16XXXXXXX 9-cijferig ordernummer vermeld. Beide ordernummers komen op dezelfde bestelling uit. Zou de oorspronkelijke bestelling weer boven water zijn? Ik weet het niet, maar blijkbaar kan KPN dit model voorlopig niet leveren.

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20-12 15:46

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Er lijkt idd ergens weer een batch te zijn aangekomen, onze iPhones (zakelijk, via Apple) zouden ook volgende week komen, nu bericht dat ze vandaag bezorgd worden.

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

• BellySM
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:12:
Dit is bijna hetzelfde wat mij is overkomen. Ik kreeg na mijn eerste bestelling na 4 dagen een mail dat deze geannuleerd was. Na een halve dag een mail dat de order weer door hen hersteld was maar niemand kon deze vinden en de order liep ook niet door. Ook ik heb de 16 zelf maar weer een bestelling gedaan. deze staat sinds dien op controleren bestelling.
[...]
Wat zijn de eerste cijfers van je ordernummer en is deze 9- of 10 cijferig? Het is mij nog steeds een raadsel waarom ik 2 ordernummers heb voor dezelfde? bestelling.... 8)7

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Jeetje die vodafone chat is continue bezet. Zucht irritant!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Verwijderd

Mijn eerste cijfers zijn: 16289
Daarbij moet ik wel zeggen dat KPN zelf drie order heeft ingeschoten en er ook onbekende ordernummers tussen zitten. Bovenstaande order is dus van mijn laatste zelfgeplaatste order.
Betreft 9 cijfers
BellySM schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:16:
[...]

Wat zijn de eerste cijfers van je ordernummer en is deze 9- of 10 cijferig? Het is mij nog steeds een raadsel waarom ik 2 ordernummers heb voor dezelfde? bestelling.... 8)7

• BellySM
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:25:
Mijn eerste cijfers zijn: 16289
Daarbij moet ik wel zeggen dat KPN zelf drie order heeft ingeschoten en er ook onbekende ordernummers tussen zitten. Bovenstaande order is dus van mijn laatste zelfgeplaatste order.
Betreft 9 cijfers
[...]
Hmmm... hier is dus ook geen soep van te breien. Hopelijk deze week nog een gunstige statusverandering: "2. Gereedmaken bestelling" oOo

Verwijderd

Nee klopt, is een groot zooitje. Maar het zal vanzelf wel een keer goed komen hoop ik.
BellySM schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:30:
[...]

Hmmm... hier is dus ook geen soep van te breien. Hopelijk deze week nog een gunstige statusverandering: "2. Gereedmaken bestelling" oOo

• SP75
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-12 08:51
3 dagen geleden de iPhone 7 Plus 128gb black opgehaald, maar deze wil ik weer retour doen bij Apple, als ik iemand hier blij er mee kan maken doe ik dat, anders gaat deze terug

Verwijderd

En waarom wil je dat dan?
SP75 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:33:
3 dagen geleden de iPhone 7 Plus 128gb black opgehaald, maar deze wil ik weer retour doen bij Apple, als ik iemand hier blij er mee kan maken doe ik dat, anders gaat deze terug

Verwijderd

19-09 9.00 uur besteld: matzwart 128 gb iphone 7+ bij KPN XL in Groningen.. vandaag een bevestiging gekregen:
Gereed maken voor bezorging in het magazijn.
Dus ik verwacht een dezer dagen mijn toestel te ontvangen want het toestel ligt bij het magazijn van KPN.. 👌🏼

• SP75
Ik had via KPN een bestelling lopen (verlenging), ik dacht dat deze te lang op zich liet wachten, maar voordat ik t heb geannuleerd kreeg ik een mail dat deze morgen wordt bezorgd. Zo kom ik goedkoper uit dan een los toestel zeg maar.

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-07 18:14
Coolblue Update 28 september:
Vrijdag komt er vanuit Apple (dus geen provider modellen) een aanzienlijk aantal iPhones binnen. Op dit moment is het nog niet bekend welke kleuren en opslagcapaciteiten dat zullen zijn. Daarover later meer.

Verwijderd

Dus deze gaan niet naar de providers begrijp ik??
iFlames schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:40:
Coolblue Update 28 september:
Vrijdag komt er vanuit Apple (dus geen provider modellen) een aanzienlijk aantal iPhones binnen. Op dit moment is het nog niet bekend welke kleuren en opslagcapaciteiten dat zullen zijn. Daarover later meer.

• xamirz
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:41:

[...]
ik dacht van wel, alleen kijken ze dan wie het eerst heeft besteld en welke provider.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-12 09:28
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:41:

[...]
Klopt deze zijn voor de losse verkoop dus NIET voor de verlengingen en nieuwe abbo's

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Leezer14
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-12 19:17
Jahoor!

"Update 28 september:
Vrijdag komt er vanuit Apple (dus geen provider modellen) een aanzienlijk aantal iPhones binnen. Op dit moment is het nog niet bekend welke kleuren en opslagcapaciteiten dat zullen zijn. Daarover later meer."

Oeps, via telefoon, pagina niet herladen :F

[ Voor 10% gewijzigd door Leezer14 op 28-09-2016 11:46 ]

Verwijderd

Dat zou toch vreemd zijn, ik neem aan dat de providers ook een en ander gaan krijgen.
SpoekGTi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:43:
[...]

Klopt deze zijn voor de losse verkoop dus NIET voor de verlengingen en nieuwe abbo's

• SpoekGTi
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:46:
Dat zou toch vreemd zijn, ik neem aan dat de providers ook een en ander gaan krijgen.
[...]
De toestellen die CB aangeleverd krijgt van Apple zijn voor de losse verkoop.

De toestellen die CB doorgeleverd krijgt van providers zijn voor de abbo's en verlengingen.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Xenomorphh
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:46:
[...]
Zal ook vast wel, alleen moeten deze eerst nog door worden gezet richting coolblue.

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Verwijderd

Dan zullen de providers ook wel toestellen krijgen anders kunnen ze deze niet naar de winkels sturen lijkt me
SpoekGTi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:47:
[...]

De toestellen die CB aangeleverd krijgt van Apple zijn voor de losse verkoop.

De toestellen die CB doorgeleverd krijgt van providers zijn voor de abbo's en verlengingen.

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-12 14:25
Nou de mijne is binnen. De UPS man kwam om een uur of 9 al dus ik kan dit topic nu verlaten.

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12 17:37
dcell schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:49:
Nou de mijne is binnen. De UPS man kwam om een uur of 9 al dus ik kan dit topic nu verlaten.
;w

:* Veel plezier ermee! :) Wat voor model?

Verwijderd

KPN blijft zeggen dat de 7 plus 32 gb zwart pas 21 oktober binnen gaat komen

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
dcell schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:49:
het wordt nog eens rustig in dit topic :+
Heb toch het gevoel dat ik als laatste achter zal blijven :P

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 00:09
miicker schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:53:
[...]

Dan ben je niet de enige, wat een ramp |:(

• xamirz
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:52:
KPN blijft zeggen dat de 7 plus 32 gb zwart pas 21 oktober binnen gaat komen
Holy, 21 okt pas. is dit algemeen of in jou geval?

• Tumb
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-12 10:56
SP75 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:33:
Yup, zie DM.

• Qlimaxxx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-12 17:53
De zending is inmiddels ook onderweg met DHL. Heb daar zelf achteraan moeten vissen. Vervolgens zeggen ze dat de koerier er voor 18:00 is. Nogal een ruim begrip vind ik zo.

Zit nu thuis pauze te houden, dus maar hopen dat ie in mijn pauze komt...

Verwijderd

Dit is in het geval van de 7+ 32 gb zwart
xamirz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:55:
[...]

Holy, 21 okt pas. is dit algemeen of in jou geval?

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-10 11:48

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Xtr3me4me schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:47:
[...]

Roep dat niet te hard. Bij T-mobile loopt het ook al raar. Mensen die later besteld hebben kregen hem eerder dan de mensen die eerder besteld hadden.
Ja maar dat is T-Mobile.
Hun hele F.I.F.O. systeem is verrot 8)7

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:29

GforceNL

Out of memory....

Ik kom net bij Coolblue vandaan, grote teleurstelling.... Ondanks toezeggingen bleek de telefoon er niet te zijn.

De persoon van de klantenservice die me gisteren overhaalde om mijn abonnement (KPN) te verlengen verzekerde mij dat als ik de iphone 7 matzwart 128gb zou nemen, ik deze vandaag op kon halen, Volgens hem was de 32gb was niet op voorraad en de 128gb wel op het moment van bestellen, dus daarom voor een 128gb gekozen.

Heb daarna ook een bevestiging op de mail gehad dat ik hem vandaag vanaf 9:30 op kon halen.

Dit soort streken ben ik niet gewend van Coolblue. Heb mijn verlenging daarom ook maar geannuleerd en ga nu rustig even verder kijken.

<Zinloze tekst hier>

• xamirz
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:57:
Dit is in het geval van de 7+ 32 gb zwart
[...]
tering hey, ik heb via CB kpn verlenging voor 7+ 32 gb matzwart. Dat wordt dus ook wachten mocht die waar zijn.

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07:59
iPhone 7 Plus 128GB zwart besteld bij VF op 09/09 telefonisch zojuist verzonden.

• Snorlexxx
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-10 21:05
Zojuist kwam de UPS langs en heb mijn splinternieuwe vervangende toestel ontvangen! O-)

• g00gle
  • Laatst online: 00:09
Snorlexxx schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:00:
Zojuist kwam de UPS langs en heb mijn splinternieuwe vervangende toestel ontvangen! O-)
Lucky you _/-\o_

• 2be
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-10 08:12

2be

SquareOne schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:00:
iPhone 7 Plus 128GB zwart besteld bij VF op 09/09 telefonisch zojuist verzonden.
Yep hier ook! _/-\o_

• Proliner
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-12 12:19
CB Update 28 september:

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 07:51
Zojuist bij een KPN winkel geweest omdat mijn iPhone 6 defect was. Zij gaven direct aan dat ik mijn abonnement kon verlengen en ik direct een iPhone 7 128gb mat zwart mee kon nemen. Ik heb toen aangegeven dat ik er al een bij CoolBlue had besteld. Echter konden ze bij de KPN nog geen aanvraag van CoolBlue in het systeem zien staan. Ik heb toen ter plekke CoolBlue gebeld en die gaven aan dat vandaag alle KPN klanten een telefoontje van ze zouden krijgen. Ik ben benieuwd.... Ik lees hier andere verhalen. Ik hoop dat CoolBlue mij geen leugen heeft verteld om mij maar binnenboord te houden.

• dcell
Mar.tin schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:51:
[...]

;w

:* Veel plezier ermee! :) Wat voor model?
7 Plus 128GB zwart, besteld bij Apple.

• j.a.knobben
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09-2022
Iphone 7+ JB 256GB
Besteld 9-9-2016 21:01
Belsimpel

Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 30-09-2016 weer op voorraad te hebben.

update 29-9-2016

Status: Niet op voorraad. Wij verwachten dit product op 04-10-2016 weer op voorraad te hebben 8)7

[ Voor 28% gewijzigd door j.a.knobben op 29-09-2016 14:08 . Reden: wijziging datum ]

Verwijderd

Misschien ook maar een langs gaan in de winkel en gewoon een groter exemplaar nemen
Sunri5e schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:12:
Zojuist bij een KPN winkel geweest omdat mijn iPhone 6 defect was. Zij gaven direct aan dat ik mijn abonnement kon verlengen en ik direct een iPhone 7 128gb mat zwart mee kon nemen. Ik heb toen aangegeven dat ik er al een bij CoolBlue had besteld. Echter konden ze bij de KPN nog geen aanvraag van CoolBlue in het systeem zien staan. Ik heb toen ter plekke CoolBlue gebeld en die gaven aan dat vandaag alle KPN klanten een telefoontje van ze zouden krijgen. Ik ben benieuwd.... Ik lees hier andere verhalen. Ik hoop dat CoolBlue mij geen leugen heeft verteld om mij maar binnenboord te houden.

Verwijderd

Waarom niet meteen daar de verlenging gedaan en toestel meegenomen???
Sunri5e schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:12:

• xamirz
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:23:
[...]
waarschijnlijk omdat die duurder was.

• S_tef
KingFox schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:09:
[...]

Staat er nu bij :), dankje.

• Sunri5e
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:23:
[...]
Omdat CoolBlue wel wat voorwerk heeft gedaan. Ik ben altijd wel zo loyaal om bedrijven/mensen die wat voor mij hebben gedaan de kans te geven om het te regelen. Ik stap niet voor 1 dag eerder mijn iPhone over naar een ander. Maar ik mag wel hopen dat ze hun afspraken dan ook nakomen.

• Sunri5e
xamirz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:23:
[...]

waarschijnlijk omdat die duurder was.
Nope. Exact dezelfde prijs.

• S_tef
KingFox schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:09:
[...]

Done, enkel voor iPhones.

*** Het updaten van de stock (en versturen van alerts) gebeurt nu elke minuut :D ***

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ohhh Yeahhhhhh

Vodafone:

Status van je bestelling:

De bestelling is verstuurd.

Bestelnummer:

2495xxxxx

Bezorgwijze: pick_up_in_shop

15-09 besteld met verlenging om 20:10 in de avond.

Morgen me nieuwe tel dus halen denk?

Edit: Ben net opgebeld, me telefoon ligt al klaar voor me in de zaak :D :D *O*

[ Voor 26% gewijzigd door Xtr3me4me op 28-09-2016 12:57 ]

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:16
Mooi te zien dat de i7 256GB JetBlack overal beschikbaar is :D

• jibbs
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-12-2022
nu de iphone 7 128GB JB nog

Verwijderd

Snorlexxx schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:00:
Woon j in amsterdam dan kan ik weten hoe laat mijn toestel komt want ik wacht nog steeds

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:58
Qlimaxxx schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:57:
De zending is inmiddels ook onderweg met DHL. Heb daar zelf achteraan moeten vissen. Vervolgens zeggen ze dat de koerier er voor 18:00 is. Nogal een ruim begrip vind ik zo.

Zit nu thuis pauze te houden, dus maar hopen dat ie in mijn pauze komt...
Wat is je bestelstatus op de website van Apple?

• Snorlexxx
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 27-10 21:05
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:07:
[...]

Woon j in amsterdam dan kan ik weten hoe laat mijn toestel komt want ik wacht nog steeds
Woon in Deventer en ging om een vervangend toestel aangezien ik mn iPhone had laten vallen :+

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-12 15:23
Zojuist gebeld door CB, verlenging Kpn EU met i7 mat zwart,kon nu wel geleverd worden, kon eerder niet ivm storing bij kpn.
Kreeg de avond levering gratis ipv 10 euro.

• dcell
miicker schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:53:
[...]

Ik hoop dat je snel mee kan doen in het ervaringen topic :P

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-12 13:14
Peaky schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:16:
Zojuist gebeld door CB, verlenging Kpn EU met i7 mat zwart,kon nu wel geleverd worden, kon eerder niet ivm storing bij kpn.
Lucky you, ik denk dat ik met mijn 7 Plus 256GB Gold iedere keer buiten de boot blijf vallen.
Niemand heeft hem, niemand krijgt hem... :/

It's All In The "Mix"

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-12 15:13
Als iemand de UPS postbode ziet, vertel hem dan even dat die wat harder moet werken vandaag, hier ook nog niks gezien :P

• xamirz
Peaky schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:16:
wanneer had je besteld?

• S_tef
Mixpower schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:18:
[...]

Lucky you, ik denk dat ik met mijn 7 Plus 256GB Gold iedere keer buiten de boot blijf vallen.
Niemand heeft hem, niemand krijgt hem... :/
Op te halen in Köln :).

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-12 11:05
inderdaad zeg...

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:36:
19-09 9.00 uur besteld: matzwart 128 gb iphone 7+ bij KPN XL in Groningen.. vandaag een bevestiging gekregen:
Gereed maken voor bezorging in het magazijn.
Dus ik verwacht een dezer dagen mijn toestel te ontvangen want het toestel ligt bij het magazijn van KPN.. 👌🏼
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!! mijn bestelling is ook eindelijk naar "gereed maken bestelling"
Ook op 19-09 hetzelfde toestel besteld alleen om 21:00.

Iemand enig idee hoe het vervolg nu in elkaar steekt?

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 29-12 13:14
I know, maar heb momenteel even geen auto. ;)

It's All In The "Mix"

• SpoekGTi
Zeg stef :P ik krijg NU net een mailtje dat de 7 128GB Jetblack op voorraad is in Haarlem, uiteraard top systeem, maar ik heb alleen maar ingeschreven op de PLUS variant daarvan... :P

• SP75
Hij is verkocht aan Tumb

• S_tef
Voor de geïnteresseerden, er is de afgelopen dagen op de volgende tijdstip voorraad gekomen:

Amsterdam
- 6 uur
- 9 uur
- 10 uur
- 11 uur
- 13 uur
- 15 uur
- 18 uur

Den Haag
- 6 uur
- 10 uur
- 11 uur
- 12 uur
- 13 uur
- 14 uur
- 15 uur
- 18 uur

Haarlem
- 6 uur
- 9 uur
- 10 uur
- 11 uur
- 13 uur
- 15 uur
- 18 uur

Düsseldorf
- 6 uur
- 8 uur
- 10 uur
- 11 uur
- 12 uur
- 13 uur
- 15 uur

Köln
- 6 uur
- 10 uur
- 12 uur
- 13 uur
- 15 uur

Oberhausen
- 6 uur
- 10 uur
- 11 uur
- 12 uur
- 13 uur
- 15 uur

Niet dat het echt veel zegt natuurlijk...

[ Voor 3% gewijzigd door S_tef op 28-09-2016 13:46 ]

• SpoekGTi
7 + 256GB Zwart op voorraad in Den Haag nu

• IP_Inspect
  • Laatst online: 04-12 17:51
Ik heb geleerd van de levertijden van Apple.. Op 13 september een bestelling (bij Apple) geplaatst voor een I7 32 Zwart. Dezelfde avond mijn iPhone 6S verkocht voor een zeer goede prijs... Sindsdien loop ik met een 4S die niet vooruit is te branden en de status van mijn bestelling blijft maar hangen op Artikelen worden verwerkt... Volgende keer mijn oude telefoon pas verkopen als de nieuwe binnen is... 8)7

• SpoekGTi
IP_Inspect schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:49:
Ik heb geleerd van de levertijden van Apple.. Op 13 september een bestelling (bij Apple) geplaatst voor een I7 32 Zwart. Dezelfde avond mijn iPhone 6S verkocht voor een zeer goede prijs... Sindsdien loop ik met een 4S die niet vooruit is te branden en de status van mijn bestelling blijft maar hangen op Artikelen worden verwerkt... Volgende keer mijn oude telefoon pas verkopen als de nieuwe binnen is... 8)7
Iets met de huid verkopen niet voor dat de beer geschoten is :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:29:
[...]

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey!! mijn bestelling is ook eindelijk naar "gereed maken bestelling"
Ook op 19-09 hetzelfde toestel besteld alleen om 21:00.

Iemand enig idee hoe het vervolg nu in elkaar steekt?
Ik heb net contact gehad met KPN Chat....... bizar langzaam en vaag. "Ik wacht op hetzelfde toestel dus wat dat betreft loop je voor op mij.." dat is wat de medewerker zei. Een T mobile achtig antwoord.. en verder zei hij dat ik waarschijnlijk binnen enkele dagen mijn telefoon zal ontvangen..

Verwijderd

Ha ha hier precies hetzelfde
IP_Inspect schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:49:

• whoutman
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-01 11:03
SpoekGTi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:47:
7 + 256GB Zwart op voorraad in Den Haag nu
Thanks, ga straks mijn 128 GB + zwart omwisselen voor deze, merk dat 128 goed snel volgaat als je veel film en foto's maakt.... Uiteraard als iemand interesse heeft in 1 week oude 128+ zwart kan je het ook laten weten :-)

• SpoekGTi
whoutman schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:55:
[...]

Thanks, ga straks mijn 128 GB + zwart omwisselen voor deze, merk dat 128 goed snel volgaat als je veel film en foto's maakt.... Uiteraard als iemand interesse heeft in 1 week oude 128+ zwart kan je het ook laten weten :-)
En weer weg.....

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-12 15:23
9-9 22 uur nog wat. Hij zou al eerder komen, alleen ivm storing kpn bij de Eu abonnementen (iets met activeren) waren die orders even op hold gezet. Nu kon hij wel uitgeleverd worden.

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-12 23:58

Yero

Reviewer
ExiZTeNcE schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:55:
Bij de BCC zijn de 7+ zwart en JB op voorraad.. overige modellen/kleuren nietgekeken
Dankzij deze ^^ tip van ExiZTeNcE gisteren een 7+ Jet Black 256GB kunnen scoren bij BCC. Dank voor de tip!

Had eigenlijk de 128GB versie bij Vodafone besteld, maar ik kon mijn rechtervinger niet bedwingen gisteren. Net aangekomen.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/8468803/iphone7plus-jb-2016-09-28%2012.44.17.jpg

Overigens tof om te zien hoe iedereen elkaar helpt in dit Forum! _/-\o_

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Yero schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:00:
[...]

Dankzij deze ^^ tip van ExiZTeNcE gisteren een 7+ Jet Black 256GB kunnen scoren bij BCC. Dank voor de tip!

Had eigenlijk de 128GB versie bij Vodafone besteld, maar ik kon mijn rechtervinger niet bedwingen gisteren. Net aangekomen.

[afbeelding]

helpen ja, en dus niet jaloers maken met foto's :+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:15
Coolblue krijgt aankomende vrijdag een aanzienlijke lading van Apple. Hopelijk zit ik er nu wel bij :)

• SpoekGTi
Miki schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:02:
Coolblue krijgt aankomende vrijdag een aanzienlijke lading van Apple. Hopelijk zit ik er nu wel bij :)
Alleen als je een los toestel hebt besteld heb je kans, combi's met abbo's zijn deze niet voor

• Miki
SpoekGTi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:03:
[...]

Alleen als je een los toestel hebt besteld heb je kans, combi's met abbo's zijn deze niet voor
Ik heb een non provider variant besteld icm met een KPN EU abbonement. Dus ik krijg hem uit deze lading.

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Yero schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:00:
[...]

[afbeelding]

Gefeliciteerd. Geniet ervan zou ik zeggen en laat ons je bevinden weten :) 8)

• xamirz
Miki schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:06:
[...]

Ik heb een non provider variant besteld icm met een KPN EU abbonement. Dus ik krijg hem uit deze lading.
Miki, ik weet niet meer welke variant ik besteld had, hoe kan ik dit het beste nakijken.

• Miki
xamirz schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:11:
[...]

Miki, ik weet niet meer welke variant ik besteld had, hoe kan ik dit het beste nakijken.
Als het goed is kun je dat zien in je bevestigingsmail of CB account. De KPN versies als ook die van Vodafone worden ook zo specifiek genoemd. Dwz iPhone 7 128gb mat zwart KPN.

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:22
SpoekGTi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:03:
[...]

De niet provider variant is ook voor abo's van providers die geen "eigen" toestellen leveren. Zoals Telfort en Hollands Nieuwe.
Ondanks dat deze providers vaak onderdeel zijn van een grote provider zoals KPN (Telfort) en Vodafone (Hollands Nieuwe)

• Sunri5e
Ik begin toch sterk te twijfelen aan Coolblue. Ik zie allemaal mensen hier voorbij komen de de iPhone 7 128gb mat zwart in combinatie met KPN later hebben besteld en die hem wel morgen uitgeleverd krijgen. Ik heb nog niets vernomen.

• xamirz
Miki schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:16:
[...]

Als het goed is kun je dat zien in je bevestigingsmail of CB account. De KPN versies als ook die van Vodafone worden ook zo specifiek genoemd. Dwz iPhone 7 128gb mat zwart KPN.
Hmmm, ik zie kpn staan, dan moet het dus een provider levering worden. Kaaak

• IP_Inspect
  • Laatst online: 04-12 17:51
SpoekGTi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:50:
[...]

Iets met de huid verkopen niet voor dat de beer geschoten is :P
Yep I know... hoopte op een snellere levering |:(
Pagina: 1 ... 64 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.