Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Mijn Vodafone abbo is online al aangemaakt maar ik zie nog geen telefoon. Iemand hier hetzelfde?slijkie schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:02:
Coolblue Update (zag hem de laatste 5 pagina's niet):
[...]
Tuurlijk heb ik weer de VF i7+ mat zwart 128gb...
Dit is de leveringstopic.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:31:
Een hele domme vraag misschien maar is je telefoon made in china of amerika?
[iPhone 7 & iPhone 7 Plus] Ervaringen & discussie
Je telefoon is 'designed in California' en 'made in China'.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:31:
Ik zie niet echt in waarom je hem gelijk naar het andere topic verwijst. Eigenlijk is dit een vraag die niet echt in beide thuis hoort.Joshoon schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:39:
[...]
Dit is de leveringstopic.
[iPhone 7 & iPhone 7 Plus] Ervaringen & discussie
Als die made in America zou zijn dan zou hij waarschijnlijk nog 2x zoveel kosten.....Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:31:
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Bij mij de volgende dag. Daarna een mailtje en sms van Apple er achter aan ter bevestiging.Kethij schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:05:
Vandaag is mijn status ook versprongen naar verzending wordt voorbereid. 7+ 128 GB JB besteld op 9 september 09.10. Levering 3-7 oktober. Hoe lang duurt het gemiddeld voor dat de status verspringt naar verzonden?
Ik ga echt voor de 128, kan 100 extra niet uitleggen aan mezelf als ik het toch niet gebruik.. morgen alleen weer werken dus reserveren zit er de komende dagen helaas niet in waarschijnlijkSpoekGTi schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 18:15:
[...]
Nou ik zet mijn zinnen op een JB 128Gb 7 plus te reserveren in den haag maar als er Smorgens al een 256Gb variant beschikbaar komt reserveer ik die ook gewoon 100€ is een no brainer tov de opslag
Is alleen het scherm kapot? Dan laat je die toch voor €29 repareren bij de Apple Store. Hoezo sturen ze jou een nieuwe toe?Snorlexxx schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:17:
iPhone 7 plus zwart 128gb laten vallen afgelopen zondag en scherm kapotGelukkig Apple care afgesloten en vervangende toestel is al onderweg
. Ze hebben dus blijkbaar toestellen achter de hand voor de Apple care service!
Dat mag ik toch hopen, immers zullen er ook toestellen DOA zijn, of andere defecten vertonen.Snorlexxx schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:17:
iPhone 7 plus zwart 128gb laten vallen afgelopen zondag en scherm kapotGelukkig Apple care afgesloten en vervangende toestel is al onderweg
. Ze hebben dus blijkbaar toestellen achter de hand voor de Apple care service!
shit, had wel gehoord dat hij minder breekbaar zou zijn. Hoe liet je hem vallen?ExiZTeNcE schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:09:
[...]
Ik ga echt voor de 128, kan 100 extra niet uitleggen aan mezelf als ik het toch niet gebruik.. morgen alleen weer werken dus reserveren zit er de komende dagen helaas niet in waarschijnlijk
Zit ook nog te twijfelen over applecare, wel duur, maar ik laat ook wel vaak die dingen vallen
Zijn nog een aantal mensen die de i7 32gb matzwart hebben besteld op 11 september en ook mail hebben ontvangen van AMP, net zoals ik zojuist heb gekregen.
En dat terwijl er mensen zijn die eerder hebben besteld (op de 10e bijvoorbeeld) en ondertussen nog niets hebben gekregen.
Waar gaat 't fout.
kost me inderdaad ook €29 maar met snelle vervangservice sturen ze een nieuw/refurb toestel op welke ik mag houden en stuur mijn oude toestel op die dan gerepareerd word (alleen het scherm) en Apple gebruikt deze weer voor andere Apple care service.Geert1976 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:19:
[...]
Is alleen het scherm kapot? Dan laat je die toch voor €29 repareren bij de Apple Store. Hoezo sturen ze jou een nieuwe toe?
Scheelt mij weer een rit naar Amsterdam en kon anders pas zaterdag terecht voor reparatie (op afspraak). Nu toestel morgen/donderdag binnen!
Stapte bij mn vriendin in de auto (met een slokje op) en had de telefoon nog in mijn hand bij het dicht trekken van de deur. Hier glipte de telefoon uit mn hand, dus ongeveer op een hoogte van een deurhendel van een auto..... (iets lager nog aangezien het binnenhendel van de deur betrof). Viel denk ik net verkeerd op een klinkermaximiliaan! schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:19:
[...]
shit, had wel gehoord dat hij minder breekbaar zou zijn. Hoe liet je hem vallen?
Zit ook nog te twijfelen over applecare, wel duur, maar ik laat ook wel vaak die dingen vallen
En ja het is weer 150 euro extra maar de service die je ervoor krijgt is top!
[ Voor 13% gewijzigd door Snorlexxx op 27-09-2016 19:28 ]
goeie service van Apple ja! Klopt het dat er wel een hold op je creditcard gezet wordr ter waarde van de aanschafprijs van jouw toestel?Snorlexxx schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:24:
[...]
kost me inderdaad ook €29 maar met snelle vervangservice sturen ze een nieuw/refurb toestel op welke ik mag houden en stuur mijn oude toestel op die dan gerepareerd word (alleen het scherm) en Apple gebruikt deze weer voor andere Apple care service.![]()
Scheelt mij weer een rit naar Amsterdam en kon anders pas zaterdag terecht voor reparatie (op afspraak). Nu toestel morgen/donderdag binnen!
Hoe gaat het in zijn werk? Een tripje Apple store is voor mij normaal 2 uur enkele reis. Je belt, en ze sturen een koerier o.i.d?Snorlexxx schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:26:
[...]
Stapte bij mn vriendin in de auto (met een slokje op) en had de telefoon nog in mijn hand bij het dicht trekken van de deur. Hier glipte de telefoon uit mn hand, dus ongeveer op een hoogte van een deurhendel van een auto..... (iets lager nog aangezien het binnenhendel van de deur betrof). Viel denk ik net verkeerd op een klinker
En ja het is weer 150 euro extra maar de service die je ervoor krijgt is top!Alleen het scherm los vervangen kost je al 178 euro en hier ben je gedekt voor 2 schadegevallen + de extra service.
Heb nog nooit zelf een iPhone gesloopt, maar gezien ik de JB variant heb besteld zou een refresh niet verkeerd zijn na verloop van tijd. Of zou dit dan buiten Care vallen?
I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A
Een vervangend toestel is volgens mij 99 euro ipv 29. 29 euro is enkel het scherm vervangen in eigen body (dus beschadiging blijf je houden). Ik zou het maar goed navragen.Snorlexxx schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:24:
[...]
kost me inderdaad ook €29 maar met snelle vervangservice sturen ze een nieuw/refurb toestel op welke ik mag houden en stuur mijn oude toestel op die dan gerepareerd word (alleen het scherm) en Apple gebruikt deze weer voor andere Apple care service.![]()
Coolblue belde mij net op om aan te geven dat; als zij mij niet binnen 3 weken m'n iphone7+ kunnen aanleveren, mijn gekozen abonnement niet door kan gaan
Boyzonderman houd van stekkers!
Verklaard waarom ik hem nu ook ineens donderdag ga ontvangen denk ik
Zie ik nou CB staan op de containers?Joshoon schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:08:
[...]
Verklaard waarom ik hem nu ook ineens donderdag ga ontvangen denk ik
Dat klopt, nieuwwaarde toestel wordt gereserveerd samen met het bedrag wat gemoeid is voor de swap. Als het defecte toestel binnen is bij Apple verdwijnt de reservering vanzelf.Geert1976 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:33:
[...]
goeie service van Apple ja! Klopt het dat er wel een hold op je creditcard gezet wordr ter waarde van de aanschafprijs van jouw toestel?
T-Mobile maakt er inderdaad een bende van. Als reactie van een webcare medewerker kreeg ik: 'ik wacht er zelf ook nog op'. Dat schoot bij mij wel dusdanig in het verkeerde keelgat dat ik mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd heb.Joshoon schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:22:
T-Mobile maakt er echt een rommeltje van.
Zijn nog een aantal mensen die de i7 32gb matzwart hebben besteld op 11 september en ook mail hebben ontvangen van AMP, net zoals ik zojuist heb gekregen.
En dat terwijl er mensen zijn die eerder hebben besteld (op de 10e bijvoorbeeld) en ondertussen nog niets hebben gekregen.
Waar gaat 't fout.
HAHHAHAHAHAHHAAHhhahahahKjellzw schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:17:
[...]
Verrek, je hebt nog gelijk ook!![]()
![]()
[afbeelding]
Uw vorige order is helaas door een interne storing bij Vodafone vastgelopen en geannuleerd.
We hebben geprobeerd de aanvraag opnieuw in te dienen maar deze lijkt er helaas ook niet doorheen te zijn gekomen.
Bij Apple reserveren en verlengenProliner schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:21:
Kreeg net het volgende mailtje van CoolBlue
Uw vorige order is helaas door een interne storing bij Vodafone vastgelopen en geannuleerd.
We hebben geprobeerd de aanvraag opnieuw in te dienen maar deze lijkt er helaas ook niet doorheen te zijn gekomen.
Verwijderd
Kreeg net het volgende mailtje van CoolBlue
[/quote]
ja ik dacht dat ik dat al wist inderdaad. Dit is de bevestiging daarvan dus, thanks!SpoekGTi schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:13:
[...]
Dat klopt, nieuwwaarde toestel wordt gereserveerd samen met het bedrag wat gemoeid is voor de swap. Als het defecte toestel binnen is bij Apple verdwijnt de reservering vanzelf.
Vanmorgen kunnen reserveren en vanmiddag opgehaald. Ik had een verlenging besteld bij KPN maar heb besloten om toch over te stappen naar T-mobile. KPN heeft 0,0 info en het kan nog tot sint juttemus duren. Bovendien bespaarde het me ook nog eens zo'n 200 eu op het totaal bedrag.
Ik heb nog wat info gevraagd aan de Apple medewerker (aardige gast die de boel rondom de iPhone 7 coördineerde in Haarlem) hij wist me te vertellen dat slechts 10% van alle leveringen naar de resellers gaan, de rest allemaal naar de store. Zolang ze zelf nog schaarste hebben zal dit bij de resellers zo blijven...
Ik heb hem ook gevraagd waarom Apple niet aan KPN verlengingen doet in de store, hij gaf aan dat dit komt omdat Apple vind dat het systeem van KPN te onveilig is. Zolang KPN dit niet aanpast, de procedure, zal Apple nooit KPN abo's gaan doen...
Of het allemaal waar is en klopt durf ik natuurlijk niet te zeggen maar dit is wat hij zei.
Meen je niet? Stuurden zij jou serieus een bericht met alleen 'Ik wacht er zelf ook nog op.'?paulcito schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:15:
[...]
T-Mobile maakt er inderdaad een bende van. Als reactie van een webcare medewerker kreeg ik: 'ik wacht er zelf ook nog op'. Dat schoot bij mij wel dusdanig in het verkeerde keelgat dat ik mijn bestelling bij T-Mobile geannuleerd heb.
Ik had het als ik jou was ook goed laten weten dat ze de iPhone in een ruimte mogen duwen waar de zon nooit schijnt
Ik zou zeggen, iedereen massaal aanmelden?
http://image.prntscr.com/...240a6b465280da13bac3c.png
[ Voor 13% gewijzigd door Satom op 27-09-2016 20:52 ]
http://stargfx.nl/iReserve/?region=nlPukson schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:04:
Iemand nog een website waar de reservering check nog werkt? I.whos lijkt niet echt meer te worden geüpdatet voor de plus. Hou me altijd bevolen voor reservering van de plus 128 zwart
Maar doet het nu niet omdat je 's avonds niet kunt reserveren. Overdag is deze site ideaal.
Zo heb ik m ook bemachtigd omdat je meteen door kunt klikken naar de reserveringspagina. Met dank aan de tweaker die dit gemaakt heeft
Je belt idd dat je toestel schade heeft en vraagt dan snelle vervangservice aan. Heb maandag gebeld en zojuist zie ik dat de t&t actief is en het toestel morgenmiddag geleverd door UPS. Bij het pakket zit verpakkingsmaterieel en instructies om je kapotte iPhone weer retour te sturen.Kecin schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:53:
[...]
Hoe gaat het in zijn werk? Een tripje Apple store is voor mij normaal 2 uur enkele reis. Je belt, en ze sturen een koerier o.i.d?
Heb nog nooit zelf een iPhone gesloopt, maar gezien ik de JB variant heb besteld zou een refresh niet verkeerd zijn na verloop van tijd. Of zou dit dan buiten Care vallen?
99 euro kost het als er meer dan alleen schade aan het scherm is idd. En je oude body met nieuw scherm is als je in de store langs gaat. Met de express service mag je het nieuwe (refurb) toestel houden.Khayma schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 20:02:
[...]
Een vervangend toestel is volgens mij 99 euro ipv 29. 29 euro is enkel het scherm vervangen in eigen body (dus beschadiging blijf je houden). Ik zou het maar goed navragen.
Sorry ik was er weer even aan het sleutelen, maar hij werkt weer hoor.Pukson schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:04:
Iemand nog een website waar de reservering check nog werkt? I.whos lijkt niet echt meer te worden geüpdatet voor de plus. Hou me altijd bevolen voor reservering van de plus 128 zwart
Maar s'avonds wordt er idd niets geupdate.
Verwijderd
Heb jij nog updates bij je UPS tracking ? Mijn tracking lijkt al 2 dagen niet meer bijgewerkt te zijn. Volgens UPS ligt mijn toestel nog in China. Al hoop ik dat de tracking niet klopt. De verwachte leverdatum zou morgen moeten zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:33:
Weet iemand hoe ik kan weten hoe laat ups mijn pakket bezorgt ? Ja tussen 9 en 19"00 maar hoe laat ongeveer
Gearriveerd in Keulen
[ Voor 3% gewijzigd door dcell op 27-09-2016 23:59 ]
Ik zei ook dat ik had gelezen dat er sporadisch wel eens toestellen beschikbaar kwamen voor de losse verkoop, maar dat zou dan enkel om goude of rosé iphones gaan..
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Apple contacten als je hem hebt.Kecin schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:15:
Hoe zou ik het beste Apple Care kunnen toevoegen aan mijn iPhone wanneer ik bij een telco bestel en liever niet naar de Appstore toewil?
tussen 9 en 7 ongeveerVerwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:33:
Weet iemand hoe ik kan weten hoe laat ups mijn pakket bezorgt ? Ja tussen 9 en 19"00 maar hoe laat ongeveer
Zou lullig zijn als ik anderhalf uur reis (mocht hij überhaupt morgen beschikbaar komen op een punt in de dag) voor niets namelijk..
[ Voor 19% gewijzigd door Hoiz op 27-09-2016 22:55 ]
Heb er zelf geen ervaring mee, maar wat ik hier in het topic heb gelezen krijg je in de store dezelfde aanbieding als op de siteHoiz schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:54:
Zijn ze bij de Apple store ook in staat om T-mobile abonnementen af te sluiten waar je een deel van je mobiel op afbetaling krijgt in de vorm van een maandelijkse ophoging van het factuurbedrag zoals dit op de site ook kan? Je hebt daar namelijk drie keuzes; ik hoopte op de tweede..
Zou lullig zijn als ik anderhalf uur reis (mocht hij überhaupt morgen beschikbaar komen op een punt in de dag) voor niets namelijk..
Ze pakken in de Apple Store gewoon de T-Mobile website erbij, dus de abbo's die daar staan met toestel prijzen krijg je gewoon aangeboden.Hoiz schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:54:
Zijn ze bij de Apple store ook in staat om T-mobile abonnementen af te sluiten waar je een deel van je mobiel op afbetaling krijgt in de vorm van een maandelijkse ophoging van het factuurbedrag zoals dit op de site ook kan? Je hebt daar namelijk drie keuzes; ik hoopte op de tweede..
It's All In The "Mix"
Let wel dat sommige schades ook onder je inboedelverzekering vallen, zeker als je ook elektronica buitenhuis verzekering hebt.Kecin schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:35:
Thanks guys. Ik denk dat ik dat dit jaar doe. Vooral met de JB variant lijkt me dat geen overbodige luxe!
Ja, en die komen ze zelfs gewoon bij je thuis ophalen als je wilt. Helemaal geniaalSnorlexxx schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:27:
[...]
Je belt idd dat je toestel schade heeft en vraagt dan snelle vervangservice aan. Heb maandag gebeld en zojuist zie ik dat de t&t actief is en het toestel morgenmiddag geleverd door UPS. Bij het pakket zit verpakkingsmaterieel en instructies om je kapotte iPhone weer retour te sturen.
Gewoon op de UPS site zeggen dat de koerier maar lekker langs moet komen, en voila... ze komen op de afgesproken dag, en vaak kan je dan nog een tijdvak invoeren ook
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Verrassend genoeg was hij gewoon 3 minuten lang beschikbaar in Amsterdam deze ochtend
PfffffOnlyVip schreef op woensdag 28 september 2016 @ 06:09:
Heb voor mezelf in ieder geval een 7+ jet black 128GB weten te reserveren. Wilde eigenlijk de black hebben, maar heb in ieder geval nu deze.
Verrassend genoeg was hij gewoon 3 minuten lang beschikbaar in Amsterdam deze ochtend
Ruilen met een mat zwart 128gb plus?
Ik koop hem zakelijk, dus helaas gaat dat niet.kx22 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 06:15:
[...]
Pfffff
Ruilen met een mat zwart 128gb plus?
Mocht je hem nog graag willen reserveren, dan kun je misschien dit script runnen
https://github.com/insanoid/Apple-Store-Reserve-Monitor
Verwijderd
Die van mij is in de lokale vrachtwagen en ik kreeg wel updatesdcell schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 21:42:
[...]
Heb jij nog updates bij je UPS tracking ? Mijn tracking lijkt al 2 dagen niet meer bijgewerkt te zijn. Volgens UPS ligt mijn toestel nog in China. Al hoop ik dat de tracking niet klopt. De verwachte leverdatum zou morgen moeten zijn.
Gearriveerd in Keulen
Status is gewijzigd naar "onderweg naar land van bestemming".eisbaer schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:52:
Status is nog steeds Onderweg naar klant-verzending op schema, maar geschatte levering is nu 27 sept.
Lijkt me sterk. Na status verzonden krijg je binnen 24 uur een trace code. Ik gok dat-ie er dan donderdag is.
Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3
Nadat het toestel in Keulen was gearriveerd kreeg ik ook weer de normale updates. Vandaag komt de koerier ook bij mij langsVerwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:02:
[...]
Die van mij is in de lokale vrachtwagen en ik kreeg wel updates
Verwijderd
4 oktober vind ik alsnog lang durenLegeBoekenkast schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:30:
Mijn zwarte iPhone 7 plus 128gb is onderweg naar mij toe. Heb hem 12 september besteld. Verwachte leverdatum is 4 oktober.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Verwijderd
Xtr3me4me schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:34:
Mijn iphone zal wel volgende week komen. Als dat schip nog gelost moet worden dan moet het allemaal nog verwerkt worden. Gaat dus wel even duren
Zou mooi zijn als het zo is, maar wie zegt dat daar iPhones op zitten? Dat bedrijf is 30 augustus surseance van betaling verleend. Ik zou het raar vinden als Apple hier iPhones mee zou vervoeren.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:29:
Morgen allen, schip met iphone mag in Hamburg gelost worden las ik gisteren, ik mag hopen dat dit voor een groot aantal van ons een positief bericht is.
Verwijderd
Leezer14 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:38:
[...]
Zou mooi zijn als het zo is, maar wie zegt dat daar iPhones op zitten? Dat bedrijf is 30 augustus surseance van betaling verleend. Ik zou het raar vinden als Apple hier iPhones mee zou vervoeren.
Laten we het hopen, ik wacht op een iPhone 7 32gb zwart van Coolblue. 12-09 besteld.
Coolblue gaf mij gisteren aan dat de kans klein was dat ik bij de aankomende Apple levering zou zitten. Ik heb de 9de besteld voor 10u. Als jij de twaalfde pas een order hebt geplaatst dan kun je echt lang wachten.Leezer14 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:42:
[...]
Laten we het hopen, ik wacht op een iPhone 7 32gb zwart van Coolblue. 12-09 besteld.
Roep dat niet te hard. Bij T-mobile loopt het ook al raar. Mensen die later besteld hebben kregen hem eerder dan de mensen die eerder besteld hadden.Miki schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:44:
[...]
Coolblue gaf mij gisteren aan dat de kans klein was dat ik bij de aankomende Apple levering zou zitten. Ik heb de 9de besteld voor 10u. Als jij de twaalfde pas een order hebt geplaatst dan kun je echt lang wachten.
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik zou juist bij de eerste 50 zitten van alle pre orders. Ik heb totaal geen beeld van wat de omvang is van een levering van Apple aan CB, 10, 100, 200 toestellen?Miki schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:44:
[...]
Coolblue gaf mij gisteren aan dat de kans klein was dat ik bij de aankomende Apple levering zou zitten. Ik heb de 9de besteld voor 10u. Als jij de twaalfde pas een order hebt geplaatst dan kun je echt lang wachten.
Ja dat zei CB tegen mij ook toen ik de 17de belde, maar vorige week voor ik cancellede dat ik ergens in de eerste 150/200 preorders zat (7+ 128GB Zwart) dus wat ze zeggen hecht er niet te veel waarde aan. En ik had om 11;32 besteld op 9-9Leezer14 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:48:
[...]
Ik zou juist bij de eerste 50 zitten van alle pre orders. Ik heb totaal geen beeld van wat de omvang is van een levering van Apple aan CB, 10, 100, 200 toestellen?
EN gezien mijn distri hapjes krijgt van max 500 toestellen per type welke dan verdeeld moeten worden over de retailers en e-tailers, hoef je er niet van uit te gaan dat CB er 100 tot 200 krijgt hoor per zending....
Zolang de toestellen bij de stores van Apple zelf schaars blijven en alleen op reservering zijn op te halen kan je er wel van uit gaan dat de andere kanalen mondjesmaat krijgen.
[ Voor 27% gewijzigd door SpoekGTi op 28-09-2016 09:00 ]
Verwijderd
SpoekGTi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:58:
[...]
Ja dat zei CB tegen mij ook toen ik de 17de belde, maar vorige week voor ik cancellede dat ik ergens in de eerste 150/200 preorders zat (7+ 128GB Zwart) dus wat ze zeggen hecht er niet te veel waarde aan. En ik had om 11;32 besteld op 9-9
True, misschien dat de plus (nog) slechter leverbaar is? Ik wacht afSpoekGTi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 08:58:
[...]
Ja dat zei CB tegen mij ook toen ik de 17de belde, maar vorige week voor ik cancellede dat ik ergens in de eerste 150/200 preorders zat (7+ 128GB Zwart) dus wat ze zeggen hecht er niet te veel waarde aan. En ik had om 11;32 besteld op 9-9
EN gezien mijn distri hapjes krijgt van max 500 toestellen per type welke dan verdeeld moeten worden over de retailers en e-tailers, hoef je er niet van uit te gaan dat CB er 100 tot 200 krijgt hoor per zending....
Zolang de toestellen bij de stores van Apple zelf schaars blijven en alleen op reservering zijn op te halen kan je er wel van uit gaan dat de andere kanalen mondjesmaat krijgen.
Yep, dat heb ik. De max is bij mijn verzekering echter vastgesteld op 250 euro voor een iPhone.WhatsappHack schreef op woensdag 28 september 2016 @ 05:06:
[...]
Let wel dat sommige schades ook onder je inboedelverzekering vallen, zeker als je ook elektronica buitenhuis verzekering hebt.
Om hem in de losse kostbaarheden verzekering te proppen is ook zo wat
Niet als je je telefoon het liefst 4 keer per dag kapot wil slaan, of tegen een muur gooien
Dan is geduld juist een schone zaakmiicker schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:06:
[...]
Niet als je je telefoon het liefst 4 keer per dag kapot wil slaan, of tegen een muur gooien
Status Op doorreis naar het land van bestemming 28 september 2016
Gesch. levering 27 september 2016
Vervoerder DHL EXPRESS
Traceernummer *******
Vervoerder Standaardlevering
Gisteren was 'ie nog 'Onderweg naar klant', maar geen Bezorger Gemist-briefje in de bus gezien.
Oh en uiteraard werkt het Trackingnummer niet.
[ Voor 7% gewijzigd door PrinsPils op 28-09-2016 09:14 ]
PrinsPils schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:13:
Van Apple word ik ook niet veel wijzer...
Vervoerder DHL EXPRESS
Traceernummer *******
Gisteren was 'ie nog 'Onderweg naar klant', maar geen Bezorger Gemist-briefje in de bus gezien.
zijn tracking is ook gewoon een nummer maar wegens privacy heeft hij hem ge'sterreddezeppo schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:24:
Precies hetzelfde voor mij. Mijn tracking is echter niet enkel sterretjes, het eindigt op 258 en ik denk dat dat een tracking is voor meerdere collis.
[...]
Holy shit, serieus?dezeppo schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:24:
Precies hetzelfde voor mij. Mijn tracking is echter niet enkel sterretjes, het eindigt op 258 en ik denk dat dat een tracking is voor meerdere collis.
[...]
Met hetzelfde type een slagje kleiner in opslag gaat het wat minderMilan93 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:37:
Ik kan zo mijn iphone ophalen in amsterdam, i7 128gb black. Uurtje geleden kunnen reserveren
SOrry my badMilan93 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:37:
Ik kan zo mijn iphone ophalen in amsterdam, i7 128gb black. Uurtje geleden kunnen reserveren
[ Voor 18% gewijzigd door SpoekGTi op 28-09-2016 09:45 ]
Je kan ook na koop ruilen, garantie blijft op toestel. Jij dient je bonnetje in en krijgt aftrek van het bedrag dat op het bonnetje staatOnlyVip schreef op woensdag 28 september 2016 @ 06:26:
[...]
Ik koop hem zakelijk, dus helaas gaat dat niet.
Mocht je hem nog graag willen reserveren, dan kun je misschien dit script runnen
https://github.com/insanoid/Apple-Store-Reserve-Monitor
Maar ik snap wel als je geen zin in hebt, de Jet Black is heel erg mooi! (totdat je vingerafdrukken erop komen).
Ik blijf doorzoeken!
Edit: verwachte 'vanaf' levertijd van de 7+ 256GB zwart is ook weer van 14 oktober naar 30 september gegaan op de website. Ik krijg steeds meer sprankjes hoop!
[ Voor 35% gewijzigd door bjonnie op 28-09-2016 09:53 ]
Verwijderd
Iedereen begint zich zo langzamerhand erbij neer te leggen dat ze gewoon geduld moeten hebben en ten 2e beginnen de leveringen met wat meer regelmaat te lopen.Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:44:
Ik denk dat ik maar eens ga stoppen met refreshen... ben er even klaar mee. Ook de updates hier laat te wensen over. Daar kunnen jullie niets aan doen maar er gebeurd gewoon erg weinig met de leveringen
Verwijderd
Myrdhin schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:52:
[...]
Iedereen begint zich zo langzamerhand erbij neer te leggen dat ze gewoon geduld moeten hebben en ten 2e beginnen de leveringen met wat meer regelmaat te lopen.
Verwijderd
Bij mij precies hetzelfde. DHL zelf kan geen NL traceercode aan dit trackingnummer hangen. Vroegen me of het toch geen Phishingmail isPrinsPils schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:13:
Van Apple word ik ook niet veel wijzer...
Vervoerder DHL EXPRESS
Traceernummer *******
Kan nu bij Apple ook niets meer zien: Er is iets fout gegaan met je aanvraag. Probeer het later opnieuw.
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2016 10:07 ]
http://stargfx.nl/iReserve/?region=nlJdome schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:04:
Wat is die website ookalweer met dat script die de reserveer pagina van Apple bijhoudt?
Dit topic is gesloten.
![]()