moet je vooral zijn naam quotenmprkooij schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:28:
[...]
Misschien netjes als je voor de privacy van deze persoon zijn naam eruit haalt.
Ontopic:
iPhone 7+ 256 matzwart ook beschikbaar nu in Den Haag.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Voortaan het bericht openen, zie je dat ik zijn naam heb vervangen met *********** je was te vroeg
[ Voor 3% gewijzigd door mprkooij op 27-09-2016 14:31 ]
Die informatie staat niet eens bij mijn UPS tracking. Laatste status is "location scan" op 25 september met tijdstip en dat het pakket nog in Zhengzhou is.posttoast schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:22:
[...]
Zelfde verhaal hier. "Uw pakket wacht bij de inklaringsinstantie op definitieve vrijgifte." staat er al een tijdje op de trackingpagina van UPS. Ik vraag me af of ze hem binnen 24 uur vanuit China hier krijgen, ik heb het vermoeden van niet
Niet in de aanhef....mprkooij schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:30:
[...]
Voortaan het bericht openen, zie je dat ik zijn naam heb vervangen met *********** je was te vroeg![]()
![]()
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Wat voor mail heb je gekregen dan? En welke vervoerder heb je? UPS? DHL?Icaru schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:31:
Aha, zonet een mail van Apple gekregen!! :-D
Yeah baby !!!
Ik heb op de internation DHL tracking eindelijk staan dat hij delivered is. Op de Apple site staat nu "Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid". Verwachtte datum nog steeds 3 oktober, dus maar even duimen!
Ik heb zojuist een mail gekregen van Apple dat men bestelling verzonden is, dit samen met een tracking link.Qlimaxxx schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:47:
[...]
Wat voor mail heb je gekregen dan? En welke vervoerder heb je? UPS? DHL?
Ik heb op de internation DHL tracking eindelijk staan dat hij delivered is. Op de Apple site staat nu "Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid". Verwachtte datum nog steeds 3 oktober, dus maar even duimen!
Ik heb een bericht gekregen van Apple dat men verzending vertrokken is, met de vermoedelijke leverdatum 04/10.
En als ik op de site van Apple ga kijken, dan krijg ik dit :
Status Bestelling verzonden 27 september 2016
Gesch. levering 30 september 2016
Vervoerder UPS
Traceernummer xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Vervoerder Standaardlevering
Op de site van UPS heb ik dit :
Vestiging Datum Lokale Tijd Activiteit
ZhengZhou, China 27/09/2016 18:57 Vertrekscan
27/09/2016 17:35 Locatiescan
27/09/2016 15:33 Herkomstscan
China 27/09/2016 4:18 Bestelling Verwerkt: Klaar voor UPS
Wat is het nu ?
Status van je bestelling:
De bestelling wordt verwerkt.
Bestelnummer:
2495xxxx
Details bezorging
Bezorgwijze: pick_up_in_shop
Moet ik hiervan uit gaan dat me phone er bijna is? Of zegt dit nog geen klap? Zie dit nu pas
p.s. iemand heeft de chat functie van Vodafone kapot gemaakt
[ Voor 13% gewijzigd door Xtr3me4me op 27-09-2016 14:53 ]
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Ik ben bang dat ik je dat niet kan vertellen. Ik zelf wacht op een pakket dat volgens Apple op 24 september verstuurd is en nu bij Apple in NL klaar ligt om aan DHL mee te geven.Icaru schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:50:
[...]
Ik heb zojuist een mail gekregen van Apple dat men bestelling verzonden is, dit samen met een tracking link.
Ik heb een bericht gekregen van Apple dat men verzending vertrokken is, met de vermoedelijke leverdatum 04/10.
Vervoerder UPS
Wat is het nu ?
Lijkt toch wel behoorlijk overeen te komen?Icaru schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:50:
[...]
Ik heb zojuist een mail gekregen van Apple dat men bestelling verzonden is, dit samen met een tracking link.
Vervoerder UPS
Wat is het nu ?
Vandaag vertrokken uit China. Dus zal er morgen of overmorgen wel zijn gok ik zo.
Dus ja.. ik verwacht dat de levertijd onder tracking wel de verwachting is.
Verwijderd
jordy5 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:56:
Ik heb zojuist ook een SMS van apple gekregen met de mededeling: De artikelen van levering nummer WXXXXXXXX worden uiterlijk bezorgd op 30Sep. Meer info: <link tracking>.
Vreemd, aangezien onze phones blijkbaar op dezelfde vlucht zijn...jordy5 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:56:
Ik heb zojuist ook een SMS van apple gekregen met de mededeling: De artikelen van levering nummer WXXXXXXXX worden uiterlijk bezorgd op 30Sep. Meer info: <link tracking>.
Alleen moet de mijne richting Brussel... haha
Ik verwacht niet dat ze me er een meegeven, maar moet straks toch nog even in de stad zijn.
[ Voor 22% gewijzigd door miicker op 27-09-2016 14:58 ]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Neen, de sms zegt levering 04/10 en de site van Apple zegt 30/09...Mar.tin schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:53:
[...]
Lijkt toch wel behoorlijk overeen te komen?
Vandaag vertrokken uit China. Dus zal er morgen of overmorgen wel zijn gok ik zo.
Wil je even laten weten hoe het loopt? Ik heb namelijk ook hetzelfde bij een T-Mobile shop besteldmiicker schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:58:
Ik ga vandaag even langs de T-Mobile shop, even informeren hoe lang het nog gaat duren tot ik mijn iPhone 7 128GB matzwart kan ophalen in de shop. Dan meteen even vermelden dat ik op het forum gezien heb dat mensen die hetzelfde model op dezelfde dag besteld hebben het toestel vandaag al ontvangen hebben.
Ik verwacht niet dat ze me er een meegeven, maar moet straks toch nog even in de stad zijn.
Sorry, smsje over het hoofd gezienIcaru schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:00:
[...]
Neen, de sms zegt levering 04/10 en de site van Apple zegt 30/09...
04-10 lijkt een veilige schatting, misschien is de 30-09 gebaseerd op de huidige tracking info?
Bij mij staat er niet eens een vertrekscanIcaru schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:50:
[...]
Vervoerder UPS
Wat is het nu ?
Dat is precies niet pluis...dcell schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:11:
[...]
Bij mij staat er niet eens een vertrekscanlaatste status bij mij is van 25 september en locatiescan.
Mjah, het is alvast allebei onder de prognose, dus dat is alvast positief!Mar.tin schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:09:
[...]
Sorry, smsje over het hoofd gezien.
04-10 lijkt een veilige schatting, misschien is de 30-09 gebaseerd op de huidige tracking info?
Volgende week kan ik me alvast de trotse eigenaar van een 7+ 128Gb zwart noemen...
Verzend Apple met 2 verschillende transporteurs ?
Bij mijn weten doen ze alles met UPS, maar wellicht dat ze in china tot aan het vliegveld een ander hebben?Icaru schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:14:
[...]
Mjah, het is alvast allebei onder de prognose, dus dat is alvast positief!![]()
Volgende week kan ik me alvast de trotse eigenaar van een 7+ 128Gb zwart noemen...![]()
Verzend Apple met 2 verschillende transporteurs ?
Ik kan me voorstellen dat ze het smsje sturen met een standaard 7 dagen levertijd, en dat vervolgens de status op de site na het inscannen geupdate wordt naar 30/09
<Zinloze tekst hier>
Ik hoop maar dat ze de tracking niet hebben geupdate en de UPS koerier mij morgen komt verrassen ...
een 7 wat? Een paarse?GforceNL schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:18:
Zojuist een 7 128gb besteld bij Coolblue, morgen al af te halen. Hadden er op moment van bestellen 7 op voorraad.
De normale zwart 32gb met Vodafone was direct leverbaar.
Iphone 7 128gb matzwart.
<Zinloze tekst hier>
Ow ok...Mar.tin schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:16:
[...]
Bij mijn weten doen ze alles met UPS, maar wellicht dat ze in china tot aan het vliegveld een ander hebben?
Ik kan me voorstellen dat ze het smsje sturen met een standaard 7 dagen levertijd, en dat vervolgens de status op de site na het inscannen geupdate wordt naar 30/09
Neen, omdat ik hier veel DHL zie passeren, vandaar...
Laat ons hopen dat de site van Apple het bij het juiste eind heeft...
30/09 moet in feite toch lukken eh als het vandaag vanuit China vertrekt...
Altijd gezellig
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Uh los of met een abonnement, want anders is dat wel een tikje vreemd.GforceNL schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:18:
Zojuist een 7 128gb besteld bij Coolblue, morgen al af te halen. Hadden er op moment van bestellen 7 op voorraad.
ghstly schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:25:
[...]
Uh los of met een abonnement, want anders is dat wel een tikje vreemd.
Abonnement omgezet van Vodafone naar KPN, dus ik neem aan dat hij uit de KPN voorraad komt.ghstly schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:25:
[...]
Uh los of met een abonnement, want anders is dat wel een tikje vreemd.
<Zinloze tekst hier>
Status Onderweg naar klant – verzending op schema 27 september 2016
Gesch. levering 27 september 2016
DHL klantenservice kan hem inmiddels ook zien maar die zeggen dat hij nog opgehaald moet worden, eindelijk een werkend trackingnummer maar erg veel informatie verschaft die nog niet... Spannend!
Dus alles verloopt bij jou via DHL en niet UPS ??Qlimaxxx schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:35:
nmiddels is het zelfs helemaal gissen geworden. De apple site is overgesprongen op
DHL klantenservice kan hem inmiddels ook zien maar die zeggen dat hij nog opgehaald moet worden, eindelijk een werkend trackingnummer maar erg veel informatie verschaft die nog niet... Spannend!
https://www.whinkel.nl/ca...lt/?cat=0&q=iPhone+7+Plus
It's All In The "Mix"
Verwijderd
Qlimaxxx schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:35:
nmiddels is het zelfs helemaal gissen geworden. De apple site is overgesprongen op
Er staat allemaal achter de omschrijving (PRE-ORDER) granted, dit kan beter. Maar goed tis niet verkeerd.Mixpower schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:44:
Of deze site klopt niet, of ze hebben allemaal Plusjes op voorraad?
https://www.whinkel.nl/ca...lt/?cat=0&q=iPhone+7+Plus
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Tja, via the pricewatch staat deze op voorraad.SpoekGTi schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:48:
[...]
Er staat allemaal achter de omschrijving (PRE-ORDER) granted, dit kan beter. Maar goed tis niet verkeerd.
Mobiel heeft voor de liefhebber de Plus 256GB Zwart beschikbaar.
https://www.mobiel.nl/smartphone/apple/iphone-7-plus-256gb
It's All In The "Mix"
Verwijderd
SpoekGTi schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:48:
[...]
Er staat allemaal achter de omschrijving (PRE-ORDER) granted, dit kan beter. Maar goed tis niet verkeerd.
Volgens mij zit ik in exact hetzelfde schuitje. Ben erg benieuwdQlimaxxx schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:35:
Losse verkoop - Black
Vodafone - Silver
Tele 2 - Black
Hollands Nieuwe - Black
Simyo - Black
It's All In The "Mix"
In combinatie met een specifiek abbo of geheel los?GforceNL schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:18:
Net opnieuw CB gebeld en ze hebben geen KPN varianten want niet geleverd. Vind dit dus een zeer bijzonder verhaal. Ook gevraagd of het verstandig is om als nog te switchen van non provider naar provider variant en dat werd afgeraden ivm met geringe leveranties. Je verhaal lijkt niet te kloppen of CB is echt de boel aan het flessen.
[ Voor 37% gewijzigd door Miki op 27-09-2016 16:19 ]
"
Voorraad: 3 stuks bij onze leverancier
Type: iPhone 7 Plus
SKU: MN4V2ZD/A
EAN: ebben maar dit klopt niet. "
Ofwel het zijn lokkertjes of foutjes in het systeem, k vertrouw niet op de voorraad status.
Mobiel.nl heeft tot nu geen voorraad gehad, en na contact met een medewerker blijk die status wel accuraat te zijn.Tumb schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:01:
@mixpower 4launch.nl zegt ook voorraad te hebben 7+JB 128 gb.
"
Ofwel het zijn lokkertjes of foutjes in het systeem, k vertrouw niet op de voorraad status.
It's All In The "Mix"
Dat klopt. Misschien vindt UPS mij niet zo aardig... 2 jaar terug was ik ook een van de mensen die via TNT geleverd kreeg. Toen was dat een nadeel, hopelijk nu niet! hahaIcaru schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:42:
[...]
Dus alles verloopt bij jou via DHL en niet UPS ??
Ik ben ook benieuwd. Ik ben inmiddels het wachten wel een beetje beu. Ook wel prettig als ik kan regelen dat er iemand thuis is ten tijde van aflevering, ik werk fulltime en niet op een vaste locatie dus op het werk bezorgen was ook geen optie helaas.PrinsPils schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:49:
[...]
Volgens mij zit ik in exact hetzelfde schuitje. Ben erg benieuwdVoor het weekend moet te doen zijn dus.
Alle tekenen wijzen er hier juist op dat ik hem deze week nog krijg. Verzendklaar in 2-3 weken staat er bij mij al niet meer sinds afgelopen zaterdag. Kreeg toen ook bericht dat ie verstuurd was met verwachte leverdatum 3 oktober.Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 15:47:
De levertijden van Apple zelf zijn van verzenden vanaf 2-3 weken naar 3-4 weken versprongen..
[...]
[ Voor 21% gewijzigd door Qlimaxxx op 27-09-2016 16:11 ]
En de Gold, Rose GoldSpoekGTi schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:10:
7 plus 256GB zwart op voorraad Den Haag
Ik blijf erbij dat momenteel een 7 Plus ophalen bij een Apple Store met of zonder abbo de beste optie is.
It's All In The "Mix"
Dan zijn er nog webshops die het wel goed voor elkaar hebben.Mixpower schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:04:
[...]
Mobiel.nl heeft tot nu geen voorraad gehad, en na contact met een medewerker blijk die status wel accuraat te zijn.
Controlleren of de voorraad status klopt, lijkt me wel vertsandig.
Ben zelf op zoek naar de 7+ JB 128Gb ben helaas niet de enige,
Dat geld natuurlijk alleen voor mensen die in de randstad wonen. Vanaf Mijn woonplaats is de dichtstbijzijnde Apple Store(Amsterdam) 2 uur rijden. Dat is exclusief de huidige 30 min vertragingMixpower schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:12:
[...]
En de Gold, Rose Gold
Ik blijf erbij dat momenteel een 7 Plus ophalen bij een Apple Store met of zonder abbo de beste optie is.
Het is weer bijna September 2026 :)
Verwijderd
Jaymone schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:15:
2e wave landen zijn ook gelanceerd, dat speelt ook een rol waarom er deze week minder voorraden in de 1e wave landen zijn
Zoals ik al aangaf heb ik het gecheckt bij Mobiel.nl en de status klopt.Tumb schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:14:
[...]
Dan zijn er nog webshops die het wel goed voor elkaar hebben.
Controlleren of de voorraad status klopt, lijkt me wel vertsandig.
Ben zelf op zoek naar de 7+ JB 128Gb ben helaas niet de enige,
True, ik heb het er wel voor over maar momenteel niet de tijd en zin om te gaan mede omdat ik het nu even met een andere auto moet doen.Qlimaxxx schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:14:
[...]
Dat geld natuurlijk alleen voor mensen die in de randstad wonen. Vanaf Mijn woonplaats is de dichtstbijzijnde Apple Store(Amsterdam) 2 uur rijden. Dat is exclusief de huidige 30 min vertraging
It's All In The "Mix"
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:15:
Ze hadden er gewoon voor moeten zorgen dat er in de eerste landen voldoende voorraad was!
[...]
Verwijderd
Jaymone schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:18:
Dat staat buiten kijf, maar als ze dat hadden gedaan, vonden we het vanzelfsprekender (lees saai) om snel aan een iPhone te komen waardoor misschien het effect niet zo bijzonder was geweest als dat het nu is..
[...]
Verwijderd
Moet alleen rond 2 tot 3 weken wachten tot mijn tel binnen is
Ik begrijp ook totaal niet waarom ze in Groningen nog geen Apple Store hebben gebouwd. 3 Apple Stores in de randstad begrijp ik wel. Mensen uit het zuiden kunnen al gauw uitwijken naar Duitsland(Ruhrgebied) of België... Maar of ik nou naar Amsterdam of naar Bremen rijd, het blijft 2 uur tuffen. (en nog legio voorbeelden, allemaal op ongeveer 2 uur reizen).Mixpower schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:15:
[...]
True, ik heb het er wel voor over maar momenteel niet de tijd en zin om te gaan mede omdat ik het even met een andere auto moet stellen nu.
Oh ja, dan woon ik nog eens in Emmen, dat scheelt al gauw 30 tot 60 minuten met Groningen zelf.
Hee een mede Emmenaar!Qlimaxxx schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:20:
[...]
Ik begrijp ook totaal niet waarom ze in Groningen nog geen Apple Store hebben gebouwd. 3 Apple Stores in de randstad begrijp ik wel. Mensen uit het zuiden kunnen al gauw uitwijken naar Duitsland(Ruhrgebied) of België... Maar of ik nou naar Amsterdam of naar Bremen rijd, het blijft 2 uur tuffen. (en nog legio voorbeelden, allemaal op ongeveer 2 uur reizen).
Oh ja, dan woon ik nog eens in Emmen, dat scheelt al gauw 30 tot 60 minuten met Groningen zelf.
Inderdaad ik begrijp ook niet waarom er nog geen Apple Store is in Groningen, authentieke panden genoeg maar dat komt vast nog wel! Ze zetten hier wel een achterlijke MM neer
It's All In The "Mix"
Ik heb gisteren bij 4Launch de i7+ JB 128GB besteld en toen stonden er nog 5 of 10 op voorraad bij de leverancier. De voorraad is dus wel geüpdate sinds gisteren maar of die klopt betwijfel ik nog....Tumb schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:01:
@mixpower 4launch.nl zegt ook voorraad te hebben 7+JB 128 gb.
"
MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4
Nou ja, buitendorp van Emmen, maar voel mij net zo goed een EmmenaarMixpower schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:22:
[...]
Hee een mede Emmenaar!
Inderdaad ik begrijp ook niet waarom er nog geen Apple Store is in Groningen, authentieke panden genoeg maar dat komt vast nog wel! Ze zetten hier wel een achterlijke MM neer
Zit ik even je profiel te bespieken of ik je misschien ken... ben je ook nog op dezelfde dag jarig... dit wordt wel erg creepy zo... gelukkig schelen we 3 jaar
En wat betreft die MM, die is ook al de helft kleiner nu... Ik vermoed niet dat die lang blijft tbh
[ Voor 8% gewijzigd door Qlimaxxx op 27-09-2016 16:27 ]
Buitendorp of niet je ben een EmmenaarQlimaxxx schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:26:
[...]
Nou ja, buitendorp van Emmen, maar voel mij net zo goed een Emmenaar![]()
Zit ik even je profiel te bespieken of ik je misschien ken... ben je ook nog op dezelfde dag jarig... dit wordt wel erg creepy zo... gelukkig schelen we 3 jaar
Hahaha, dat is wel echt toevallig dan!
It's All In The "Mix"
Steeffeh schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:25:
Website: i.whos.nl toont helaas een lege pagina aan
Dat wordt dan Oberhausen, plank gas tussen de baustelle op de 31 🇩🇪 en een lege tank bij thuiskomst.Qlimaxxx schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:20:
[...]
Ik begrijp ook totaal niet waarom ze in Groningen nog geen Apple Store hebben gebouwd. 3 Apple Stores in de randstad begrijp ik wel. Mensen uit het zuiden kunnen al gauw uitwijken naar Duitsland(Ruhrgebied) of België... Maar of ik nou naar Amsterdam of naar Bremen rijd, het blijft 2 uur tuffen. (en nog legio voorbeelden, allemaal op ongeveer 2 uur reizen).
Ga zelf mss begin volgende week proberen.
Zit nu in Barcelona daar is helemaal niks te verkrijgen.
Nee dan geeft die aan geen voorraad
Ik was er waarschijnlijk dan even mee bezig, werkt nu weer tochSteeffeh schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:25:
Website: i.whos.nl toont helaas een lege pagina aan
GOED NIEUWS, nee niet dat alles op voorraad is helaas.
Je kunt nu stock reminders krijgen, je vult je e-mailadres in en kiest je device (je kunt meerdere keren aanmelden met andere devices) en je krijgt e-mail als het product in stock komt
Ook als het later weer weggaat en het komt terug, krijg je opnieuw een e-mail (je kunt je ook weer afmelden).
klikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklik
[ Voor 20% gewijzigd door S_tef op 27-09-2016 16:33 ]
Werkt...NietS_tef schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:32:
[...]
Ik was er waarschijnlijk dan even mee bezig, werkt nu weer toch?
GOED NIEUWS, nee niet dat alles op voorraad is helaas.
Je kunt nu stock reminders krijgen, je vult je e-mailadres in en kiest je device (je kunt meerdere keren aanmelden met andere devices) en je krijgt e-mail als het product in stock komt.
Ook als het later weer weggaat en het komt terug, krijg je opnieuw een e-mail (je kunt je ook weer afmelden).
klikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklikklik
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
"We nemen momenteel geen iPhone-reserveringen meer aan."
op de reservation pagina?
Morgen een nieuwe dag, met nieuwe kansenOnlyVip schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:49:
Krijgen jullie ook:
"We nemen momenteel geen iPhone-reserveringen meer aan."
op de reservation pagina?
Heb jij een andere bcc.nl dan ik dan? Geen van de plussen op voorraad..... 2 -4 weken levertijd.ExiZTeNcE schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:55:
Bij de BCC zijn de 7+ zwart en JB op voorraad.. overige modellen/kleuren nietgekeken
Nee, zijn hetzelfde als unbranded.Sonnve schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:56:
Heeft iemand toevallig de 'Branded' versie van Vodafone aangeschaft? Deze worden namelijk binnen een dag geleverd via CB, echter vraag ik mij af of deze zijn vorozien van een VF opstartscherm e.d. (CB heeft er 7 op voorraad)
Welles
Ben bang dat het niet klopt, had het ook gezien, in de chat gaven ze aan dat het half oktober pas op voorraad is.mickezzz schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:24:
[...]
Ik heb gisteren bij 4Launch de i7+ JB 128GB besteld en toen stonden er nog 5 of 10 op voorraad bij de leverancier. De voorraad is dus wel geüpdate sinds gisteren maar of die klopt betwijfel ik nog....
256gb echt wel... begon aan mezelf te twijfelen, maar staan echt op voorraad..SpoekGTi schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:59:
[...]
Heb jij een andere bcc.nl dan ik dan? Geen van de plussen op voorraad..... 2 -4 weken levertijd.
http://www.bcc.nl/navigat...--git-zwart-256gb(222972)
[ Voor 68% gewijzigd door ExiZTeNcE op 27-09-2016 17:05 ]
Heb het ook gevraagd nog via FB, ze verwachten die of deze week of volgende week te kunnen leveren.. niet echt snel leverbaar dus en alsnog onduidelijk.. wel leuk btw dat ze 2 verschillende verhalen vertellen..Tumb schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:01:
[...]
Ben bang dat het niet klopt, had het ook gezien, in de chat gaven ze aan dat het half oktober pas op voorraad is.
Ah ik dacht de 128GB My bad.ExiZTeNcE schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:01:
[...]
256gb echt wel... begon aan mezelf te twijfelen, maar staan echt op voorraad..
http://www.bcc.nl/navigat...--git-zwart-256gb(222972)
Dacht al zoiets
Artikelen worden verwerkt
128‑GB iPhone 7 Plus, gitzwart
Verzendklaar 2-3 weken
Levering 3 Okt - 7 Okt door Standaardlevering
-______-'
Iemand anders met het zelfde probleem?
[ Voor 5% gewijzigd door hugo92 op 27-09-2016 17:13 ]
Je telefoon is precies het zelfde als de 'apple versie'. Het enige verschil is dat ze via Vodafone komen. De 7 op voorraad betwijfel ik, want ik heb die van mij ge-preorderd en ze hebben nog steeds geen contact opgenomen.Sonnve schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 16:56:
Heeft iemand toevallig de 'Branded' versie van Vodafone aangeschaft? Deze worden namelijk binnen een dag geleverd via CB, echter vraag ik mij af of deze zijn vorozien van een VF opstartscherm e.d. (CB heeft er 7 op voorraad)
[ Voor 10% gewijzigd door Proliner op 27-09-2016 17:31 ]
Hier inderdaad ook nog steeds de itunes kaart niet ontvangen.Sefaex schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:09:
[...]
We zijn nu 10 dagen verder en ik heb nog steeds geen iTunes kaart van Typhone ontvangen.
Ik denk zelf dat ze die code pas na 14 dagen zullen mailen, aangezien je je bestelling binnen 14 dagen nog kan retourneren.
Als ik over 4 dagen nog niks heb ontvangen... neem ik even contact met ze op
[...]
Dan hadden ze beter kunnen zeggen dat ze hem NA 14 dagen mailen en niet binnen 14 dagen..
T-mobile, 9-9 10:59
Op het T-mobile forum stromen de berichtjes binnen van mensen met hetzelfde toestel.
Wat voor itunescode? Ik heb ook bij typhone besteld maar weet van niks...ook nog geen telefoon trouwens, 13 sep besteld (7 plus 128GB zwart)Chntl321 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:33:
[quote]Sefaex schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:09:
[...]
We zijn nu 10 dagen verder en ik heb nog steeds geen iTunes kaart van Typhone ontvangen.
Ik denk zelf dat ze die code pas na 14 dagen zullen mailen, aangezien je je bestelling binnen 14 dagen nog kan retourneren.
Als ik over 4 dagen nog niks heb ontvangen... neem ik even contact met ze op
[...]
Hier inderdaad ook nog steeds de itunes kaart niet ontvangen.
Dan hadden ze beter kunnen zeggen dat ze hem NA 14 dagen mailen en niet binnen 14 dagen..
Status is vandaag veranderd van artikelen worden verwerkt naar verzending wordt voorbereid. Levering staat (nog steeds) op 3-7 oktober.
Ze adverteerden op hun site dat je bij een pre-order een itunes kaart van 15 euro zou ontvangenSMRF schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:42:
[...]
Wat voor itunescode? Ik heb ook bij typhone besteld maar weet van niks...ook nog geen telefoon trouwens, 13 sep besteld (7 plus 128GB zwart)
Was een tijdelijke actie...SMRF schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:42:
[...]
Wat voor itunescode? Ik heb ook bij typhone besteld maar weet van niks...ook nog geen telefoon trouwens, 13 sep besteld (7 plus 128GB zwart)
Als je op 9 sept een iPhone 7 pre-orderde kreeg je een iTunes kaart twv €15 gratis (in eerste instantie was dit €30, maar dit werd 9 sept na 09:00 snel gecorrigeerd).
Als je de actie tijdens het bestelprocess niet voorbij heb zien komen, denk ik dat je te laat bent.
Nu we het toch over Typhone hebben. Ik zie dat hetzelfde abonnement die ik op 9 sept bij ze heb besteld nu €60 goedkoper is geworden..
Er is zeker niks dat ik kan doen ?
Lijkt me sterk. Na status verzonden krijg je binnen 24 uur een trace code. Ik gok dat-ie er dan donderdag is.
[ Voor 52% gewijzigd door eisbaer op 27-09-2016 18:50 ]
Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3
Hooguit annuleren en opnieuw beginnenSefaex schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:50:
[...]
Was een tijdelijke actie...
Als je op 9 sept een iPhone 7 pre-orderde kreeg je een iTunes kaart twv €15 gratis (in eerste instantie was dit €30, maar dit werd 9 sept na 09:00 snel gecorrigeerd).
Als je de actie tijdens het bestelprocess niet voorbij heb zien komen, denk ik dat je te laat bent.
Nu we het toch over Typhone hebben. Ik zie dat hetzelfde abonnement die ik op 9 sept bij ze heb besteld nu €60 goedkoper is geworden..
Er is zeker niks dat ik kan doen ?
Tuurlijk heb ik weer de VF i7+ mat zwart 128gb...Update 27 september: Vodafone
Eind deze week verwachten we enkele iPhone 7- en iPhone 7 Plus-modellen te ontvangen van Vodafone. Het gaat om iPhone 7 128 GB in Mat Zwart en Goud en iPhone 7 Plus 32 GB en 256 GB in zowel Mat als Glanzend Zwart.
[ Voor 16% gewijzigd door slijkie op 27-09-2016 18:02 ]
iPhone 7 32 matzwart via T-Mobile, wordt donderdag 29 september bezorgd.
Besteld op 11-9.
[ Voor 7% gewijzigd door Joshoon op 27-09-2016 19:13 ]
Dit topic is gesloten.
![]()