• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:16
i 7+ Black 256GB in Amsterdam beschikbaar.

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:00
Wat houdt de "KPN Variant" in bij Coolblue?

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-12 15:23
rvd50 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:11:
Zijn er mensen die vandaag van Coolbue een iPhone 7 geleverd krijgen met een KPN EU abonnement? (zowel verlenging als nieuw abonnement?)
Ik zou hem vandaag krijgen, maar er was iets mis met de nieuwe kpn eu abonnementen en daarom konden ze niet uitleveren. (was geen CB maar kpn foutje)

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Djezus, levertijden van Vodafone voor de 7+ 128gb Gitzwart, nu "Vanaf" 14-10 i.p.v. "Voor" 14-10.

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-12 09:28
Sunri5e schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:27:
Dat het toestel via KPN geleverd wordt

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-12 15:23
Sunri5e schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:27:
Niks spannends, alleen dat deze geleverd word via de provider.

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:49
Ben weer een stapje verder bij GSMEasy... Bevestiging ontvangen en de melding dat het pakket aan de koerier gaat worden afgeleverd.. Hopelijk dus deze week binnen, verlenging afgelopen zaterdag gemaakt.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Peaky schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:27:
[...]

Ik zou hem vandaag krijgen, maar er was iets mis met de nieuwe kpn eu abonnementen en daarom konden ze niet uitleveren. (was geen CB maar kpn foutje)
Ik heb deze mail inderdaad ook gehad, maar gister hebben een aantal mensen gepost dat ze geen mail hebben ontvangen. Ben benieuwd of zij hem wel vandaag uitgeleverd gaan krijgen vandaag...

R.D50

• Tombason
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12 12:57
KPN heeft nog steeds problemen met systemen dus ga er maar niet vanuit. Zelf de 7+ 128 GB besteld bij CB. Kreeg een mail voor een afleverafspraak, gemaakt voor 27/09. Vervolgens werd dit niet bevestigd door coolblue dus heb 4 keer met ze gebeld en elke medewerker bevestigde dat ze dan zouden komen. Gisteren nog een keer gebeld en toen kreeg ik hetzelfde riedeltje te horen van KPN levert niet genoeg toestellen dus we moeten u teleurstellen.. Als ik zelf niet had gebeld had ik vandaag lekker zitten wachten voor niks.

• md65
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-03-2021
Wanneer heb je de pre-order geplaatst?
Tombason schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:35:
KPN heeft nog steeds problemen met systemen dus ga er maar niet vanuit. Zelf de 7+ 128 GB besteld bij CB. Kreeg een mail voor een afleverafspraak, gemaakt voor 27/09. Vervolgens werd dit niet bevestigd door coolblue dus heb 4 keer met ze gebeld en elke medewerker bevestigde dat ze dan zouden komen. Gisteren nog een keer gebeld en toen kreeg ik hetzelfde riedeltje te horen van KPN levert niet genoeg toestellen dus we moeten u teleurstellen.. Als ik zelf niet had gebeld had ik vandaag lekker zitten wachten voor niks.

• Tombason
  • Laatst online: 29-12 12:57
md65 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:37:
Wanneer heb je de pre-order geplaatst?
[...]
10-09 om 09:30 ongeveer

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
man man man.. wat een teleurstelling :+

Werd net gebeld, was te laat met opnemen is er ingesproken:
"Hallo met *insert random name here* van vestiging Utrecht, je bestelling ligt bij ons klaar dus die kun je komen ophalen"

Ik denk NICE! iPhone 7 128 GB matzwart, maar helaas, het heeft niet zo mogen zijn, bleek iets anders te zijn haha :P fijn dat die troela niet even erbij zegt van welk bedrijf ze belt, dan had ik het tenminste geweten :+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:26
miicker schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:42:
man man man.. wat een teleurstelling :+

Werd net gebeld, was te laat met opnemen is er ingesproken:
"Hallo met *insert random name here* van vestiging Utrecht, je bestelling ligt bij ons klaar dus die kun je komen ophalen"

Ik denk NICE! iPhone 7 128 GB matzwart, maar helaas, het heeft niet zo mogen zijn, bleek iets anders te zijn haha :P fijn dat die troela niet even erbij zegt van welk bedrijf ze belt, dan had ik het tenminste geweten :+
Deze zijn bij de mediamarkt in Eindhoven gewoon op voorraad in vrije verkoop

• miicker
  • Niet online
BekSide schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:43:
[...]

Deze zijn bij de mediamarkt in Eindhoven gewoon op voorraad in vrije verkoop
Niet echt relevant aangezien ik een aanbieding heb gekregen van een T-Mobile medewerker welke alleen gebruikt kan worden als je besteld in een T-Mobile Shop :P

• BekSide
miicker schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:44:
[...]

Niet echt relevant aangezien ik een aanbieding heb gekregen van een T-Mobile medewerker welke alleen gebruikt kan worden als je besteld in een T-Mobile Shop :P
Ah duidelijk okido

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-12 18:41
rvd50 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:30:
[...]

Ik heb deze mail inderdaad ook gehad, maar gister hebben een aantal mensen gepost dat ze geen mail hebben ontvangen. Ben benieuwd of zij hem wel vandaag uitgeleverd gaan krijgen vandaag...
Ik heb nog geen mail gehad van CoolBlue maar de dag is nog niet voorbij, ik post wel mocht ik m wel krijgen.

XboxLive: Dave 130R

• BekSide
Ik hoop hier 1 of misschien wel 2 tweakers blij te maken.

Het is mij gelukt om 2 iphone 7 plus Gitzwart 128gb te reserveren in Amsterdam, ophalen: 13:15-13:30.
Echter heb ik er voor zakelijk gebruik 3 nodig en was te laat om er nog een reservering in te zetten. Ook moet ik te ver rijden om ze op te halen vandaar dat ik niet op en neer ga rijden voor 2 toestellen terwijl ik er 3 nodig heb.

Voor iemand die wil kan ik de reservering dus doormailen dan kan je ze beide ophalen. Anders gaan ze gewoon de voorraad weer in. Stuur een PM mocht je hem willen hebben.

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:30
BekSide schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:01:

Het is mij gelukt om 2 iphone 7 plus Gitzwart 128gb te reserveren in Amsterdam, ophalen: 13:15-13:30.
Echter heb ik er voor zakelijk gebruik 3 nodig en was te laat om er nog een reservering in te zetten. Ook moet ik te ver rijden om ze op te halen vandaar dat ik niet op en neer ga rijden voor 2 toestellen terwijl ik er 3 nodig heb.

Voor iemand die wil kan ik de reservering dus doormailen dan kan je ze beide ophalen. Anders gaan ze gewoon de voorraad weer in. Stuur een PM mocht je hem willen hebben.
Ik zou er wel 1 willen hebben. Wellicht dat ik de 2e kan ophalen voor een medetweaker?

• BekSide
Khayma schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:03:
[...]

Ik zou er wel 1 willen hebben. Wellicht dat ik de 2e kan ophalen voor een medetweaker?
De reserve rings mail gaat naar: Geert1976, wellicht kunnen jullie samen afspreken?
Heeft iemand ervaringen met een reservering ophalen bij de Apple Store voor iemand anders?

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:46
Chntl321 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 22:14:
[...]

Nee, hier nog niet ontvangen. Heb erover gemaild en kreeg vandaag als reactie dat deze nog per mail toegestuurd zou worden. Snap ook niet waarom dat dan langer moet duren..is 2 seconden werk..
We zijn nu 10 dagen verder en ik heb nog steeds geen iTunes kaart van Typhone ontvangen.

Ik denk zelf dat ze die code pas na 14 dagen zullen mailen, aangezien je je bestelling binnen 14 dagen nog kan retourneren.

Als ik over 4 dagen nog niks heb ontvangen... neem ik even contact met ze op ;)
Geert1976 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:08:
Heeft iemand ervaringen met een reservering ophalen bij de Apple Store voor iemand anders?
Ja, mijn vriendin heeft mijn Apple Case opgehaald (die werkt vlakbij de Apple Store). Ik moest haar naam invullen en zij moest haar ID laten zien. Bestelling stond wel op mijn naam !!

Kortom: als iemand anders het ophaalt, moet je op de reserveringspagina niet je eigen naam invullen.

Anders zou ik ze gewoon van te voren even opbellen ...

[ Voor 32% gewijzigd door Sefaex op 27-09-2016 11:13 ]

• BekSide
Misschien even de mail laten zien waarin ik vanaf mijn email adres jouw ''toestemming'' geef de iphone op te halen. Wellicht is dat voldoende aangezien die ook afkomstig is van het email adres waarmee ze zijn gereserveerd. Verwacht er weinig problemen mee maar je weet nooit.....

• Jieve
Ze vragen de barcode, die scannen ze en verifiëren je naam.
Meer niet.

• iFlames
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-07 18:14
Coolblue update 27 september: Vodafone
Eind deze week verwachten we enkele iPhone 7- en iPhone 7 Plus-modellen te ontvangen van Vodafone. Het gaat om iPhone 7 128 GB in Mat Zwart en Goud en iPhone 7 Plus 32 GB en 256 GB in zowel Mat als Glanzend Zwart.

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:15
rvd50 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:11:
Zijn er mensen die vandaag van Coolbue een iPhone 7 geleverd krijgen met een KPN EU abonnement? (zowel verlenging als nieuw abonnement?)
Nog helemaal niets vernomen, 9de bestelt voor 10u. I7 128gb mat zwart, KPN EU non-provider versie(Apple levering).
Sefaex schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:09:
[...]

We zijn nu 10 dagen verder en ik heb nog steeds geen iTunes kaart van Typhone ontvangen.

Ik denk zelf dat ze die code pas na 14 dagen zullen mailen, aangezien je je bestelling binnen 14 dagen nog kan retourneren.

Als ik over 4 dagen nog niks heb ontvangen... neem ik even contact met ze o

[...]

Ja, mijn vriendin heeft mijn Apple Case opgehaald (die werkt vlakbij de Apple Store). Ik moest haar naam invullen en zij moest haar ID laten zien. Bestelling stond wel op mijn naam !!

Kortom: als iemand anders het ophaalt, moet je op de reserveringspagina niet je eigen naam invullen.

Anders zou ik ze gewoon van te voren even opbellen ...
BekSide schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:13:
[...]

Misschien even de mail laten zien waarin ik vanaf mijn email adres jouw ''toestemming'' geef de iphone op te halen. Wellicht is dat voldoende aangezien die ook afkomstig is van het email adres waarmee ze zijn gereserveerd. Verwacht er weinig problemen mee maar je weet nooit.....
Net even gebeld met Apple Store Amsterdam, tis gewoon mogelijk inderdaad zolang je maar reserveringsnummer hebt.

Nogmaals, thanks @BekSide

• Dylannx3
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-11-2024

Ik heb interesse! Of al weggegeven!?

• BekSide
Dylannx3 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:23:
[...]

Ik heb interesse! Of al weggegeven!?
De mail is naar ''Geert1976'' gegaan, weet niet of hij er 1 of 2 nodig heeft, misschien is er dus nog 1 beschikbaar als je dit afstemt met Geert;)

• Jieve
Er zijn weer i7+ Black 256Gb beschikbaar in Amsterdam.

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-12 19:11
Jieve schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:27:
Er zijn weer i7+ Black 256Gb beschikbaar in Amsterdam.
Ook in Den Haag.. komt er eindelijk voorraad daar is het 256gb -_-'

Edit.. eeeen beide weg

[ Voor 5% gewijzigd door ExiZTeNcE op 27-09-2016 11:31 ]

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-11 20:00

Even tussen twee haakjes, je weet dat je er überhaupt maar 2 mag reserveren? Dus je moet al met meerdere Apple ID's aan de gang om er 3 te kunnen halen.

• BekSide
ElayZ schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:30:
[...]

Even tussen twee haakjes, je weet dat je er überhaupt maar 2 mag reserveren? Dus je moet al met meerdere Apple ID's aan de gang om er 3 te kunnen halen.
Nee je kan maximaal 2 reserveringen plaatsen, dus ook 2 maal 2 toestellen. Als het zakelijk is krijg je ze ook gewoon mee. (particulier denk ik ook hoor)

• Dylannx3
BekSide schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:31:
[...]

Nee je kan maximaal 2 reserveringen plaatsen, dus ook 2 maal 2 toestellen. Als het zakelijk is krijg je ze ook gewoon mee. (particulier denk ik ook hoor)
Mag ik vragen hoelaat jij de iP+ JB 128GB had geresereerd?

• BekSide
Dylannx3 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:42:
[...]

Mag ik vragen hoelaat jij de iP+ JB 128GB had geresereerd?
10:11 gereserveerd, maar het waren er heel erg weinig. zou zelfs denken dat dit de enige 2 waren :'(

• Dylannx3
BekSide schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:44:
[...]

10:11 gereserveerd, maar het waren er heel erg weinig. zou zelfs denken dat dit de enige 2 waren :'(
Dan was ik net te laat. Ik wacht maar rustig af op de 256GB variant :(

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-12 06:15
Iemand nog een tip om te reserveren in Belgie of Duitsland zonder lokaal telefoonnummer? Moet een sms sturen voor een code.

• OnlyVip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-12 14:01
Dylannx3 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:47:
[...]

Dan was ik net te laat. Ik wacht maar rustig af op de 256GB variant :(
Die was tot zeker 10:30 volgens mij nog beschikbaar

• Dylannx3
OnlyVip schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:49:
[...]

Die was tot zeker 10:30 volgens mij nog beschikbaar
Echt waar... Ik keek niet de hele tijd op de website ):

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:53
128GB iPhone 7 Zwart beschikbaar (Amsterdam)

[ Voor 15% gewijzigd door G33st op 27-09-2016 11:59 ]

• OnlyVip
G33st schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:59:
128GB iPhone 7 Zwart beschikbaar (Amsterdam)
Niet meer, en ik heb het niet gezien terwijl ik de laatste paar minuten wel een aantal keer gerefreshed heb.
Nvm, 7, niet plus -,-

[ Voor 4% gewijzigd door OnlyVip op 27-09-2016 12:01 ]

• G33st
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:53
Inderdaad, een 7. Welke nog steeds te reserveren is.

• OnlyVip
Maar het zijn voornamelijk de 32GB versies van de 7 die niet te krijgen zijn

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-12 16:15
Wat mij vooral opvalt, want ik volg dit topic al een tijdje, is hoe slecht die iPhone leverbaar is. Naar mijn idee en ervaring is dit voorgaande jaren toch nooit zo erg geweest? Hoe kan het zo zijn dat ik na zo'n periode nog steeds niet gelijk mijn iPhone kan krijgen, be-la-che-lijk!

En geloof me: ik wil hem. :-) 8)7 8)7

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-12 12:38
Hopelijk werkt stargfx ook met de launch van de 8
ExiZTeNcE schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:19:
[...]

Probeer je het toevallig via een iPhone? Deed hij bij mij ook niet... als je via de stargfx voorraad pagina doorklikt doet hij het wel bij mij, of via een pc/iPad, dat werkt ook..

Het is weer bijna September 2026 :)

• OnlyVip
Cardo schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:03:
Wat mij vooral opvalt, want ik volg dit topic al een tijdje, is hoe slecht die iPhone leverbaar is. Naar mijn idee en ervaring is dit voorgaande jaren toch nooit zo erg geweest? Hoe kan het zo zijn dat ik na zo'n periode nog steeds niet gelijk mijn iPhone kan krijgen, be-la-che-lijk!

Ik kan het me niet helemaal precies herinneren, maar was de release in Nederland niet meestal, wat later in Oktober?

Verwijderd

Dit is eerder nooit zo erg geweest, dat klopt
Cardo schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:03:

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:01
OnlyVip schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:07:
[...]

Ik kan het me niet helemaal precies herinneren, maar was de release in Nederland niet meestal, wat later in Oktober?
Klopt. De 6 was er eerste week oktober zo uit m'n hoofd. Begin november kon ik echter zo mediamarkt inlopen om er eentje op te pikken zonder te reserveren of iets.

• ExiZTeNcE
OnlyVip schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:07:
[...]

Wel later, met de release vd 6 in de tweede groep landen. Was een week later als de release date voor de eerste groep.

Verwijderd

Komt dit jaar voor de meeste ook op hetzelfde neer ;-)
ExiZTeNcE schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:11:
[...]

Wel later, met de release vd 6 in de tweede groep landen. Was een week later als de release date voor de eerste groep.

• ExiZTeNcE
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:11:
Komt dit jaar voor de meeste ook op hetzelfde neer ;-)
[...]
Yep, of nog langer zelfs ;)

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-10 11:48

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

miicker schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:36:
Gister werd het volgende gepost:

[...]

Zijn er mensen die ook de iPhone 7 128GB matzwart besteld hebben bij T-Mobile en hem al binnen hebben? Zo ja, welke datum besteld?

Ik heb de 15e besteld, in de T-Mobile shop, en moet hem daar ophalen, maar heb helaas nog niets gehoord.
Heb al mensen gezien die hem op de 10e hebben besteld en hem al binnen hebben inmiddels.
Volgens mij zag ik gisteren daar nog iemand over namelijk.

Betekend dat je nog wel tot oktober zit te wachten denk ik.

• Cardo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-12 16:15
Kan het te maken met het faillissement/bijna faillissement van rederij Hanjin? Ik hoor net uit bronnen dat dit er ook mee te maken kan hebben. Maar goed die bron is enkel iemand uit de Telecom.

Dan refereer ik naar het slecht beschikbaar zijn van de toestellen :+

[ Voor 16% gewijzigd door Cardo op 27-09-2016 12:19 ]

Een dag niet leechen is een dag niet leven ! :p

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Cardo schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:19:
Kan het te maken met het faillissement/bijna faillissement van rederij Hanjin? Ik hoor net uit bronnen dat dit er ook mee te maken kan hebben. Maar goed die bron is enkel iemand uit de Telecom.

Dan refereer ik naar het slecht beschikbaar zijn van de toestellen :+
Ja, dat heeft er zeker mee te maken, had ik gisteren ook al in dit topic gepost :9
Een ander onbekend tech bedrijf heeft de boel nu gefinancierd, en daardoor zou er tegen 8 oktober een flinke lading binnen moeten komen.

Verwijderd

8 oktober PAS? HA HA

• aart97
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-05-2021
12 september bij mobiel.nl een Iphone 7 128 GB Matt Black gepreorderd.
Vandaag mail gekregen dat mij iphone is verzonden!
Ik verwacht hem morgen :)

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Hier nogmaals het bericht over Hanjin vracht http://appleinsider.com/a...l-freight-logjam-to-blame

Verwijderd

KPN geeft nu aan dat de order ergens tussen half oktober en eind november geleverd gaan worden. Het wordt verdorie steeds gekker

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-12 18:39

pdavie2311

Live life to the fullest..

Zo! De plus omgeruild voor een 7 128GB zwart..Er was ook een rij zonder reserveringen en deze mensen liepen ook gewoon met een 7 naar buiten hoor..Dit was in Amsterdam..

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:48:
KPN geeft nu aan dat de order ergens tussen half oktober en eind november geleverd gaan worden. Het wordt verdorie steeds gekker
Lol, welke orders? Voor welke toestellen?

Verwijderd

7+ 32gb zwart
Joshoon schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:51:
[...]

Lol, welke orders? Voor welke toestellen?

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Ja die Plus toestellen zijn helemaal een ramp inderdaad :-(
Heb zelf geen Plus toestel besteld, en ik denk dat de reguliere iPhone 7 wel eerder komt. Hoop ik :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:48:
Waar heb je deze info vandaan? -O-

• jibbs
  • Laatst online: 18-12-2022
Iemand al iets van mobiel.nl gehoord?
Duurt nog 3 tot 4 weken voor de jet black

Verwijderd

Vanochtend een7 JB 256 opgepikt in Den Haag. Wat een mooie kleur zeg..

Verwijderd

Via chat met KPN
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:57:
[...]

Waar heb je deze info vandaan? -O-

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 11:36
Hm voorlopig geen reserveringen voor de i7 32gb zwart beschikbaar bij de store.. iemand een reservering over toevallig?

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:13
Ik ga binnenkort reserveren in de winkel bij T-Mobile (ivm speciale korting), hoe lang zal het gaan duren? :')

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-12 08:14
Bushalte schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:02:
Ik ga binnenkort reserveren in de winkel bij T-Mobile (ivm speciale korting), hoe lang zal het gaan duren? :')
ligt eraan wat je besteld...

• miicker
  • Niet online
Bushalte schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:02:
maandje, misschien meer. Ik zou zeggen kijk op de T-Mobile website op het forum, daar vind je een tabel met verwachtte levertijden per model.

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:13
Ja joh, de meest gewilde zo ongeveer. 32GB zwart. Maar ik wacht wel rustig af.

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

• Jieve
i7 JetBlack 256GB in Amsterdam en Haarlem.

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-12 00:44
Voor 23.59 besteld is morgen thuis volgens CoolBlue bij enkele ''Vodafone'' iPhones.
In hoeverre is dit geloofwaardig?

• SpoekGTi
i7+ Gitzwart 128GB NU in Den Haag En de mat zwart ook

Gitzwart is weg...

[ Voor 41% gewijzigd door SpoekGTi op 27-09-2016 13:44 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Jieve
Jieve schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:39:
i7 JetBlack 256GB in Amsterdam en Haarlem.
Amsterdam 128GB JetBlack i7.

• Dylannx3
Net de iPhone 7+ JB 128GB weten te reserveren in Den Haag en om 3 uur ophalen. Mocht de 256GB variant nog beschikbaar komen, dan wil mijn reservering weggeven.

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:31
jordy5 schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:01:
[...]

Status is nu "je bestelling wordt klaargemaakt voor verzending"

Verwachte levertijd nog steeds 5-11 oktober
Zojuist is hij verzonden vanuit China. Tracking info binnen. Er word door UPS geen verwachte afleverdatum gegeven, apple mail zegt nu 4 oktober. Ik ga er vanuit dat dat gebeurd als het pakketje in nederland is.

[ Voor 3% gewijzigd door jordy5 op 27-09-2016 14:01 ]

• ExiZTeNcE
Dylannx3 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:46:
Net de iPhone 7+ JB 128GB weten te reserveren in Den Haag en om 3 uur ophalen. Mocht de 256GB variant nog beschikbaar komen, dan wil mijn reservering weggeven.
Dus jij hebt hem onder Mn neus weg gekaapt ;)

• SpoekGTi
Pret, net dit mailtje.

Van: J.V
Datum: 27 september 2016 13:45:35 CEST
Aan: SpoekGTi
Onderwerp: Coolblue - Pre-order iPhone 7 - Hoe kan het beter?

Beste SpoekGTi,

In de afgelopen tijd heb je een pre-order geplaatst voor de iPhone 7 of iPhone 7 Plus. Voor veel klanten is dit goed gegaan en zijn in het trotse bezit van de nieuwste iPhone, maar helaas wachten er ook nog veel klanten op hun toestel.

Wij doen ons uiterste best om een pre-order zo goed mogelijk te laten verlopen. Maar bij Coolblue willen we graag iedere dag een beetje beter worden. Zo willen we nog beter worden in het organiseren van een pre-order. Oprecht denk ik dat jij, de klant, het beste kan vertellen welke zaken we op dit moment goed doen en nog meer, welke dingen we de volgende keer beter kunnen doen.

Ik zou je dan ook graag uitnodigen op ons kantoor. In een groep met een aantal andere klanten willen we jullie graag een korte uitleg geven over hoe een pre-order vanuit ons verloopt. Daarna horen we graag hoe jij de pre-order ervaren hebt en of er zaken zijn die we beter kunnen doen. Dit zal ongeveer een uur duren. Mocht je het leuk vinden, dan kunnen we je daarna natuurlijk ook een rondleiding door het Coolblue kantoor geven.

Dit zal plaatsvinden op woensdag 05 oktober om 15:30.

Voor je idee, ons kantoor is drie keer koprollen vanaf Rotterdam CS. :)

Ik hoop dat je hierbij wilt zijn en ervoor wilt zorgen dat jij en alle andere klanten bij de volgende pre-order nog blijer worden.
Zou je mij willen laten weten of je kan? Dan stuur ik je nog een definitieve uitnodiging met alle verdere details.
Met vriendelijke groet,

J.V.

• KingFox
  • Laatst online: 22:45
Kijk, dat is echt mooi van Coolblue. Ze kunnen er zelf ook niets aan doen dat het niet zo vlot verloopt, maar het is een mooi initiatief.

(Oja, mijn iPhone 7 JB 128Gb, 09/09 om 10:10 wordt nog steeds in mekaar geflanst in China. "Artikelen worden verwerkt", het mag toch een beetje gaan opschieten.)

Verwijderd

Als je daarna met een toestel naar buiten loopt zou ik het zeker doen.
SpoekGTi schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:49:
Pret, net dit mailtje.

Van: Jorrit Veenis

Beste SpoekGTi,

In de afgelopen tijd heb je een pre-order geplaatst voor de iPhone 7 of iPhone 7 Plus. Voor veel klanten is dit goed gegaan en zijn in het trotse bezit van de nieuwste iPhone, maar helaas wachten er ook nog veel klanten op hun toestel.

Wij doen ons uiterste best om een pre-order zo goed mogelijk te laten verlopen. Maar bij Coolblue willen we graag iedere dag een beetje beter worden. Zo willen we nog beter worden in het organiseren van een pre-order. Oprecht denk ik dat jij, de klant, het beste kan vertellen welke zaken we op dit moment goed doen en nog meer, welke dingen we de volgende keer beter kunnen doen.

Ik zou je dan ook graag uitnodigen op ons kantoor. In een groep met een aantal andere klanten willen we jullie graag een korte uitleg geven over hoe een pre-order vanuit ons verloopt. Daarna horen we graag hoe jij de pre-order ervaren hebt en of er zaken zijn die we beter kunnen doen. Dit zal ongeveer een uur duren. Mocht je het leuk vinden, dan kunnen we je daarna natuurlijk ook een rondleiding door het Coolblue kantoor geven.

Ik hoop dat je hierbij wilt zijn en ervoor wilt zorgen dat jij en alle andere klanten bij de volgende pre-order nog blijer worden.
Zou je mij willen laten weten of je kan? Dan stuur ik je nog een definitieve uitnodiging met alle verdere details.
Met vriendelijke groet,

Jorrit Veenis

• hmr
  • Laatst online: 23-12 10:20

hmr

Iemand nog bericht van Gsmwijzer.nl? Die zitten al lekker op mijn 900,- en communiceren niet...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:56:
Iemand nog bericht van Gsmwijzer.nl? Die zitten al lekker op mijn 900,- en communiceren niet...
Zelfde hier, heb ook al betaald en geen informatie of iets. iphone 7 plus 128gb jet black besteld, jij?

• hmr
  • Laatst online: 23-12 10:20

hmr

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:57:
[...]

Zelfde hier, heb ook al betaald en geen informatie of iets. iphone 7 plus 128gb jet black besteld, jij?
Zelf een 7+ 128bgb mat black. Sta op het punt gewoon te annuleren...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• PrinsPils
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:58
Mijn I7+ mat zwart, besteld op 9/9 om 14.10 via Apple, staat nu op "Overdracht aan laatste vervoerder wordt voorbereid". Geschatte levertijd nog steeds 3 oktober, maar heb hoop dat 'ie voor het weekend komt...

Verwijderd

hmr schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:58:
[...]

Zelf een 7+ 128bgb mat black. Sta op het punt gewoon te annuleren...
Heb ze al 2x gebeld, ze kunnen 0 informatie geven. Heb je met abonnement afgesloten? Ik wel namelijk, weet niet hoe annuleren precies gaat dan.

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-10 20:43
jordy5 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:48:
[...]

Zojuist is hij verzonden vanuit China. Tracking info binnen. Er word door UPS geen verwachte afleverdatum gegeven, apple mail zegt nu 4 oktober. Ik ga er vanuit dat dat gebeurd als het pakketje in nederland is.
Ik heb ook deze verwachte levertijd bij Apple, gauw eens piepen op de site van Apple zelf...

• Rdeurloo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-12-2023
Mensen al meer gehoord van vodafone, die na 16-9 besteld hebben?
Bij mijn staat bij de status bestelling verstuurd, alleen ik heb nog geen mail van Post NL.
(iPhone 7 + 265GB)

• Icaru
Icaru schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:02:
[...]

Ik heb ook deze verwachte levertijd bij Apple, gauw eens piepen op de site van Apple zelf...
Bij mij staat het ook op verzonden, maar ik heb wel geen mail van Apple zelf gekregen...

Is dat normaal ?

• Icaru
Icaru schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:03:
[...]

Bij mij staat het ook op verzonden, maar ik heb wel geen mail van Apple zelf gekregen...

Is dat normaal ?
Geschatte leverdatum is 30/09...

Pfffrt, en ik werk die dag "maar" tot 15u...

• Icaru
Kan je bij UPS het afleveruur veranderen eigenlijk ?

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 23:31
Icaru schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:09:
Kan je bij UPS het afleveruur veranderen eigenlijk ?
Nee volgens mij niet. Althans voor mijn woonplaats was het altijd "voor het einde van de dag". Wel kan je met UPC MyChoice een aanpassing maken in de dag of locatie en telefonisch kunnen ze hem op 1 van de UPS locaties vasthouden.

Geschatte leverdatum apple is inderdaad ook 30/9

• dcell
  • Laatst online: 22-12 14:25
Mijn 7 Plus 128GB zwart is op 24 september verzonden maar volgens de UPS tracking heeft die China nog niet verlaten. Daar staat verder geen verwachte leverdatum.

Op de Apple order pagina staat geschatte levering 28 september en "op doorreis naar land van bestemming".

• Jojyn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-12 13:21
Net een reservering kunnen plaatsen voor een i7 128gb JB, vanavond ophalen in Den Haag.

Zo te zien beginnen ze nu dus mondjes maat bij Apple voorraad te krijgen.

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 00:22
dcell schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:19:
Mijn 7 Plus 128GB zwart is op 24 september verzonden maar volgens de UPS tracking heeft die China nog niet verlaten. Daar staat verder geen verwachte leverdatum.

Op de Apple order pagina staat geschatte levering 28 september en "op doorreis naar land van bestemming".
Zelfde verhaal hier. "Uw pakket wacht bij de inklaringsinstantie op definitieve vrijgifte." staat er al een tijdje op de trackingpagina van UPS. Ik vraag me af of ze hem binnen 24 uur vanuit China hier krijgen, ik heb het vermoeden van niet ;)

omniscale.nl

Verwijderd

Ik moet zeggen dat ik onderhand erg gefrustreerd raak van al die verschillende levertijden. Het is elke keer weer wat anders.

• Icaru
Hebben jullie een mail gekregen van Apple dat het pakket verzonden is ?

• Dylannx3
Onderweg naar de Apple Store Den Haag om mijn iP+ JB op te halen! Zin in!!!

• Blarretje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-10-2024
Rdeurloo schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:03:
Mensen al meer gehoord van vodafone, die na 16-9 besteld hebben?
Bij mijn staat bij de status bestelling verstuurd, alleen ik heb nog geen mail van Post NL.
(iPhone 7 + 265GB)
Ik heb op 17 september besteld bij Vodafone. Nog geen enkele update betreffende status van bestelling.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 14:22:
Ik moet zeggen dat ik onderhand erg gefrustreerd raak van al die verschillende levertijden. Het is elke keer weer wat anders.
Zelfde hier man, eerst I7+ JB 128GB besteld bij KPN, toch maar vanaf gezien (geen verlengkorting & JB schijnt al te krassen als je er naar kijkt) 19-09 opnieuw besteld I7+ Matzwart 128GB. op het moment van bestellen stond op de KPN website leverdatum: 07-10 maar volgens de CS medewerker waar ik de order heb geplaatst was dit erg ruim genomen..

Ben benieuwd wanneer er geleverd gaat worden. Over anderhalf jaar maar eens overstappen van provider.
Anders over 5 dagen al.. *offtopic - iemand nog tips? Alles-in-1 pakketten icm mobiel?

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:44
SpoekGTi schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:49:
Pret, net dit mailtje.

Van: *********

Beste SpoekGTi,

Met vriendelijke groet,

Misschien netjes als je voor de privacy van deze persoon zijn naam eruit haalt.

Ontopic:

iPhone 7+ 256 matzwart ook beschikbaar nu in Den Haag.
Pagina: 1 ... 61 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.