• md65
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-03-2021
Betreft dit ook een EU abonnement? In combi met 7+ variant? Datum pre-order?
xamirz schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:55:
zoooooooooooooo slecht, krijg net volgende mail van coolblue.

Geachte heer,

Helaas kan de gemaakte afleverafspraak niet doorgaan. Op dit moment is het namelijk niet mogelijk om de nieuwe abonnementsvormen in het systeem van KPN aan te sluiten. KPN is hiervan op de hoogte en is momenteel bezig om dit probleem op te lossen. Zodra er een oplossing is en wij uw abonnement dus kunnen aansluiten, zullen we telefonisch contact met u opnemen voor het maken van een nieuwe afleverafspraak. Onze excuses voor het ongemak.

Voor vragen kunt u contact opnemen met de PDAshop.nl klantenservice:

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:37
iPhone 7 Plus 32GB (zwart) op voorraad bij 4launch (1stuk)

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-12 08:14
md65 schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:22:
Betreft dit ook een EU abonnement? In combi met 7+ variant? Datum pre-order?

[...]
Volgens mij alle, op coolblue kan je de vooral internet abbos ook niet meer zien. Maar goed, dit is meer kpn fout dan coolblue.

[ Voor 5% gewijzigd door xamirz op 26-09-2016 19:31 ]

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-10 11:48

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Zo te zien heeft T-Mobile een hoop iPhone 7 Matzwart 128GB's binnen gekregen.
Mensen die pas op de 15e hebben besteld hebben zelfs al mail van AMP.

De 32GB zal wel veel meer besteld zijn, dus daar moeten we vast nog een heel tijdje op wachten :(

Verwijderd

Jaymone schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:18:
Kan je makkelijk online checken door product te selecteren en daarna beschikbaarheid

[...]
Wil jij dat aub voor mee doen want ik begrijp het niet het gaat om een lether case zwart iphone 7 _/-\o_ _/-\o_

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Vodafone heeft de JB Plus variant op november gezet als je na 10 september hebt besteld. Lijkt dus alleen maar meer vertraging daar...

I'm not a number, I'm a free man! Geld over? Check m'n V&A

• armin1980
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13-12 17:43
losse iPhone 7 plus toestellen zijn via wel verkrijgbaar bij mediamarkt in duitsland.
tenminste als ik de website mag geloven.

iemand ervaring?

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Joshoon schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:31:

De 32GB zal wel veel meer besteld zijn, dus daar moeten we vast nog een heel tijdje op wachten :(
Ik heb op de 15e besteld (wel gekozen voor ophalen in de T-Mobile store), maar nog niets gehoord. Wanneer kunnen mensen de iPhone 7 128 GB Mat Zwart laten bezorgen? (hopelijk kan ik hem dan namelijk ook ophalen)

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Verwijderd

Heb ik eindelijk een iphone 7 heb ik geen mooi en zakelijk hoesje. Ik dacht dat die zwarte leren hoesje van apple mooi en zakelijk is. Maar ik kan niet zien dat die op voorraad is. En ik wil ook niet voor niets naar amsterdam afreizen.
Iemand advies voor mooie en zakelijke hoesjes? Of dat iemand voor mij de voorraad checkt van de zwart lether cases voor i7

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-12 18:41
xamirz schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:55:
zoooooooooooooo slecht, krijg net volgende mail van coolblue.

Geachte heer,

Helaas kan de gemaakte afleverafspraak niet doorgaan. Op dit moment is het namelijk niet mogelijk om de nieuwe abonnementsvormen in het systeem van KPN aan te sluiten. KPN is hiervan op de hoogte en is momenteel bezig om dit probleem op te lossen. Zodra er een oplossing is en wij uw abonnement dus kunnen aansluiten, zullen we telefonisch contact met u opnemen voor het maken van een nieuwe afleverafspraak. Onze excuses voor het ongemak.

Voor vragen kunt u contact opnemen met de PDAshop.nl klantenservice:
Heel vreemd allemaal, ik heb nog geen mailtje gehad maar als ik het zo zie verwacht ik m nog wel.
Het zal wel heel vreemd zijn als het bij mij wel doorgaat, welke datum hebben de mensen besteld die het mailtje wel hebben gekregen?

XboxLive: Dave 130R

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-12 12:38
Amsterdam heeft m niet, 6 okt weer. Haarlem wel.
Je zou ook Amac of iCentre kunnen proberen.
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:35:
[...]

Wil jij dat aub voor mee doen want ik begrijp het niet het gaat om een lether case zwart iphone 7 _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Jaymone op 26-09-2016 19:43 ]

Het is weer bijna September 2026 :)

• xamirz
  • Laatst online: 03-12 08:14
Earzz schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:42:
[...]

Heel vreemd allemaal, ik heb nog geen mailtje gehad maar als ik het zo zie verwacht ik m nog wel.
Het zal wel heel vreemd zijn als het bij mij wel doorgaat, welke datum hebben de mensen besteld die het mailtje wel hebben gekregen?
Deze abo had ik voor mijn vrouw besteld op 10-9 om 21 uur ongeveer

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
[...]

9-9 om 10:55, iphone 7 128GB Mat zwart. Overigens stond mijn afleverafspraak voor komende donderdag gepland.

[ Voor 8% gewijzigd door EvEs0r op 26-09-2016 19:45 ]

Nee, ik ben géén Belg!

• NotSoSteady
  • Nu online
armin1980 schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:37:
losse iPhone 7 plus toestellen zijn via wel verkrijgbaar bij mediamarkt in duitsland.
tenminste als ik de website mag geloven.

iemand ervaring?
Nee, cursus Duits is mijn advies.

• Zuperni
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-05 06:57
Is er al iemand die een iPhone 7 Plus 128gb Jet Black heeft?
En zo ja, via welk kanaal? (Apple, Provider, Reseller)

Ik heb denk alle toestellen al wel voorbij zien komen behalve de 128 Plus Jet Black variant.

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-12 19:11
4 launch heeft 7 plus 32 gb zwart en de 128gb gitzwart op voorraad bij de leverancier! Resp, 10 en 5 stuks

• marijni12
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 30-08 13:23
Heeft iemand enige idee waarom de verlengingen bij KPN zelf zo waardeloos zijn (via de site) vergeleken met een KPN-verlenging bij Coolblue/mobiel.nl/whatever? Heb even met ze gebeld, en meneer wees mij erop dat ik dan geen service voor mijn iPhone kan krijgen bij een KPN-winkel, maar alleen bij Coolblue. Voor mij is dat nog een bijkomend voordeel. Kan iemand mij dit uitleggen? Voorbeeldje:

Verlenging bij KPN zelf:
iPhone 7 Plus 32GB, Zorgeloos Premium 10GB en 31 euro bijbetalen voor toestel komt op een maandtotaal van 66 euro en eenmalig 144 euro bijbetalen

Verlenging bij Coolblue:
iPhone 7 Plus 32GB, Zorgeloos Premium 10GB en 31 euro bijbetalen voor toestel komt op een maandtotaal van 66 euro en eenmalig 18 euro bijbetalen

Je zou toch wel gek zijn om 126 euro extra te betalen om langs een KPN-shop te kunnen...

• Hokkie
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:17

Hokkie

Hello

ExiZTeNcE schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:33:
4 launch heeft 7 plus 32 gb zwart en de 128gb gitzwart op voorraad bij de leverancier! Resp, 10 en 5 stuks
Tja... Zo lust ik er nog wel een paar... Levertijd is 10 dagen+...
marijni12 schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:44:Je zou toch wel gek zijn om 126 euro extra te betalen om langs een KPN-shop te kunnen...
Duur abonnementje...

[ Voor 28% gewijzigd door Hokkie op 26-09-2016 20:47 ]

 MacBook Air M2  Apple TV 4 64GB  HomeKit  iPhone 13 Pro  Apple Watch Ultra || Pass Labs XA25 || Dynaudio Special Forty || Bluesound Node n130

Verwijderd

Parkeergelegenheid apple store haarlem?

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-12 17:14
Parkeergarage, 5 minuten lopen, verder nihil.

[ Voor 26% gewijzigd door RaijRaij op 26-09-2016 21:07 ]

Verwijderd

Is het in apple store haarlem druk rond 1 uur in de middag

• g00gle
  • Laatst online: 14:45
fjberkheij schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:01:
Hmm ik hoop toch wel dat ze ergens deze week binnen gaan stromen in de apple stores, zodat ik er eentje kan reserveren en ophalen. Heb afgelopen weekeind mijn telefoon al verkocht maar dus nog geen nieuwe! Heb nu wel een android telefoontje van 100,- geleend van een vriendin, maar dat is toch wat beholpen. In elk geval zal de verbetering naar iphone 7 dan weer groots aanvoelen :D Dus ik hoop dat de info van de kennis bij Swissport klopt!

(Ik wil de iphone 7, zwart, 32 GB - Kom van de iphone 6 plus 64 GB)
Waarom van een plus model naar een normaal model? Ik doe het andersom nu, weet alleen nog niet of ik er goed aan doe!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:07
[...]

Dat zou haast niet mogelijk kunnen zijn, je hebt een KPN EU bundel gekozen die per de 26ste verwerkt kan worden en zelfs de twaalfde pas een order hebt geplaatst.

Als dit wel mogelijk blijkt te zijn dan ben ik heel erg blij voor jou en mag CoolBlue zich gaan opmaken voor een angry mob. Immers houden ze zich totaal niet aan hun eigen woorden en dan gaat hun leuke marge en bonussen in rook op als de orders worden ingetrokken.
marijni12 schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:44:
Heeft iemand enige idee waarom de verlengingen bij KPN zelf zo waardeloos zijn (via de site) vergeleken met een KPN-verlenging bij Coolblue/mobiel.nl/whatever? Heb even met ze gebeld, en meneer wees mij erop dat ik dan geen service voor mijn iPhone kan krijgen bij een KPN-winkel, maar alleen bij Coolblue. Voor mij is dat nog een bijkomend voordeel. Kan iemand mij dit uitleggen? Voorbeeldje:

Verlenging bij KPN zelf:
iPhone 7 Plus 32GB, Zorgeloos Premium 10GB en 31 euro bijbetalen voor toestel komt op een maandtotaal van 66 euro en eenmalig 144 euro bijbetalen

Verlenging bij Coolblue:
iPhone 7 Plus 32GB, Zorgeloos Premium 10GB en 31 euro bijbetalen voor toestel komt op een maandtotaal van 66 euro en eenmalig 18 euro bijbetalen

Je zou toch wel gek zijn om 126 euro extra te betalen om langs een KPN-shop te kunnen...
Dit samen met KPN compleet korting en verdubbeling data zijn het enige waarom ik bij CoolBlue icm met KPN heb besteld. Ik ben er verder wel helemaal klaar mee, het heeft totaal geen nut om zo vroeg mogelijk te pre-orderen.

• ExiZTeNcE
Bijdehand, bij de JB staat zeer snel leverbaar, wat bij de 32gb net ook stond, inmiddels 10+ werkdagen dus waarschijnlijk zijn die inmiddels gekocht oid
Hokkie schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:45:
[...]

Tja... Zo lust ik er nog wel een paar... Levertijd is 10 dagen+...

[...]

Duur abonnementje...

• awdehaan
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09-03 07:32
Vanochtend bij de Mediamarkt Groningen, Sontplein een iPhone 7, Silver 32GB besteld. Vanmiddag opgehaald.

• mickezzz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-11-2022
ExiZTeNcE schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:17:
Bijdehand, bij de JB staat zeer snel leverbaar, wat bij de 32gb net ook stond, inmiddels 10+ werkdagen dus waarschijnlijk zijn die inmiddels gekocht oid

[...]
Ik heb net de I7+ 128gb Jet Black bij 4Launch besteld. Hij stond nog op 'snel leverbaar' dus ik ben benieuwd.

MBP 2015, iPhone 7+, AppleTV4

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:16
jordy5 schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:26:
Mijn online bestelling van Apple.nl is zojuist afgeschreven van mijn creditcard.
I7+ 128GB Black. Besteld op 13/9 15:54.

Status is nog wel "wordt verwerkt".
Status is nu "je bestelling wordt klaargemaakt voor verzending"

Verwachte levertijd nog steeds 5-11 oktober

[ Voor 7% gewijzigd door jordy5 op 26-09-2016 22:08 ]

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
Met even teruglezen kon ik dit niet zo gauw vinden, maar wanneer kun je gewoon de iphone 7 in een apple store kopen? IS dat ook allemaal uitverkocht?

• dcell
  • Laatst online: 22-12 14:25
jordy5 schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:01:
[...]

Status is nu "verzending wordt voorbereid".

Verwachte levertijd nog steeds 5-11 oktober
Ik had een oorspronkelijke leverdatum van 3-7 oktober en afgelopen weekend is mijn toestel eindelijk verzonden. Daarna werd de geschatte leverdatum 28 sept.

Helaas ligt de mijne volgens de UPS tracking nog steeds in China. Ik ben benieuwd of ze overmorgen bij mij voor de deur staan.

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 15:16
We gaan het mee maken. Elke dag eerder is meegenomen.

[ Voor 44% gewijzigd door jordy5 op 26-09-2016 22:16 ]

• miicker
  • Niet online
thettes schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:02:
Met even teruglezen kon ik dit niet zo gauw vinden, maar wanneer kun je gewoon de iphone 7 in een apple store kopen? IS dat ook allemaal uitverkocht?
Op dit moment werkt vrijwel alles d.m.v. reserveren. Je kunt gewoon op de Apple website kijken wat er gereserveerd kan worden, dagelijks komen er wel wat iPhones beschikbaar voor reservatie, die kun je dan dezelfde dag nog ophalen.

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
miicker schreef op maandag 26 september 2016 @ 22:16:
[...]

Op dit moment werkt vrijwel alles d.m.v. reserveren. Je kunt gewoon op de Apple website kijken wat er gereserveerd kan worden, dagelijks komen er wel wat iPhones beschikbaar voor reservatie, die kun je dan dezelfde dag nog ophalen.
dank!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:00
Earzz schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:45:
Ik ben afgelopen vrijdag gebeld door CoolBlue voor een aflever afspraak, levering is afgesproken voor aanstaande vrijdag aangezien ik dan mijn roostervrije dag heb (ga er echt geen vrij voor nemen).
Gaat over een iPhone 7 128GB zwart samen met een KPN EU abbonement, het geheel is op 12-9 besteld.
Ik heb 9-9 exact hetzelfde bestel bij CB maar ik heb nog geen enkel bericht gehad. Hoe kan dat nou?

• SirWInsalot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 00:44
Vanmiddag langs alle winkels geweest in Utrechtste binnenstad en omstreken en vragen naar de iPhone 7.
Gasten keken me aan alsof om een iPhone 8S vroeg: '' voorlopig helemaal niets, meneer''

-_-

• Fighting Power
  • Laatst online: 27-10 15:35
Mister Neegi schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:26:
[...]

Je kan hem normaal gezien volgen via:
https://dhli.dhl.com/dhli-client/publicTracking?2

Mijn status nu:
Recovered
Amsterdam
Mon, Sep 26, 2016 12:42
Ah nu kan ik hem eindelijk volgen Thanks

PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12 22:17
SirWInsalot schreef op maandag 26 september 2016 @ 23:00:
Vanmiddag langs alle winkels geweest in Utrechtste binnenstad en omstreken en vragen naar de iPhone 7.
Gasten keken me aan alsof om een iPhone 8S vroeg: '' voorlopig helemaal niets, meneer''

-_-
Lijkt me logisch. Mensen doen alle moeite om aan een iPhone 7 te komen en jij hoopt een winkel binnen te hoppen en met een buiten te komen haha.

• SirWInsalot
kx22 schreef op maandag 26 september 2016 @ 23:18:
[...]

Lijkt me logisch. Mensen doen alle moeite om aan een iPhone 7 te komen en jij hoopt een winkel binnen te hoppen en met een buiten te komen haha.
Haha, misschien iets te makkelijk over gedacht. De vraag zal al eerder gesteld zijn, maar doe het toch:

Je kan gewoon een aboonement afsluiten/verlengen/overstappen in de Apple Stores?
Vodafone als ik me niet vergis?

• ExiZTeNcE
SirWInsalot schreef op maandag 26 september 2016 @ 23:34:
[...]

Haha, misschien iets te makkelijk over gedacht. De vraag zal al eerder gesteld zijn, maar doe het toch:

Je kan gewoon een aboonement afsluiten/verlengen/overstappen in de Apple Stores?
Vodafone als ik me niet vergis?
Valt altijd te proberen, niet geschoten altijd mis ;) winkels met voorraad zijn schaars , maar zijn er wel

En vwb de Apple store, Klopt, Vodafone en t-mobile.

Verwijderd

marijni12 schreef op maandag 26 september 2016 @ 20:44:

Verlenging bij KPN zelf:

Verlenging bij Coolblue:

Nou t is imo wel comfort als je de telefoon kunt inleveren en een nieuwe krijgt als ze het niet kunnen repareren + je krijgt een leentoestel

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-11 20:00
Ik heb voor de grap ook even naar mijn keuze gekeken (heb zelf via KPN besteld)

Mijn bestelling:
Maandelijkse kosten
Abonnementskosten per maand van voor
Zorgeloos Standaard € 30,00
Compleet korting € - 5,00
Toestel per maand € 29,00
Totaal per maand € 54,00

Eenmalige kosten via 1e factuur
Apple iPhone 7 Plus 256GB Black € 432,00
Thuiskopieheffing € 4,23
Totaal eenmalige kosten via 1e factuur € 436,23
Exact hetzelfde bij CB:
Maandelijkse kosten
Volledige looptijd p/m
Zorgeloos Standaard 2 jaar verlenging € 30,00
Bedrag voor tel: € 29,00
Ik heb vast internet van KPN (Instap 4.0 € -5,00
Totaal € 54,00
Totale kosten (incl. toestelprijs) over de gehele looptijd:
€ 1.598,00
Eenmalige kosten
Apple iPhone 7 Plus 256 GB Zwart KPN: € 302,0
Scheelt gewoon ff 132 eu voor exact hetzelfde abo...

Als ik voor vrijdag geen duidelijkheid heb van KPN wbt levering dan annuleer ik en stap ik in de Apple store over naar VF of T-mob. (je hebt 2 wk om bestelling te annuleren). Heb vd week al op t punt gestaan, sterker nog ik HAD een reservering bij de store maar heb m niet opgehaald omdat ik toch wel erg graag bij KPN wil blijven (ivm compleet etc). Ook achterlijk trouwens dat je wel VF en Tmob kan in de store maar KPN niet... 8)7

Maar ik ben onderhand zo klaar met 0,0 info wat ze je kunnen geven... Dagelijks zijn er iPhones te reserveren via de store maar KPN kan nog steeds niks leveren en kunnen niks zeggen over wanneer wel, ja na 7 okt. werd vd week gezegd.

En nu ik dit prijsverschil zie maakt de overstap alleen maar weer aantrekkelijker...

[edit] volgende keer gewoon weer lekker op tijd geld op zij zetten en m los kopen ipv verlenging gedoe. sim-only ftw

[ Voor 7% gewijzigd door ElayZ op 27-09-2016 00:59 ]

• SirWInsalot
ExiZTeNcE schreef op maandag 26 september 2016 @ 23:43:
[...]

Valt altijd te proberen, niet geschoten altijd mis ;) winkels met voorraad zijn schaars , maar zijn er wel

En vwb de Apple store, Klopt, Vodafone en t-mobile.
Dank! _/-\o_

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-10 11:48

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

First in first out bij T-Mobile is een regelrechte ramp.
Iemand heeft vandaag mail gehad van AMP voor bezorging van zijn iPhone 7 Matzwart 32GB, die hij op 9-9 om 11:45 heeft besteld.
Dit terwijl ik al berichten heb gezien van mensen die hem ook geleverd hebben gekregen, maar op 10-9 hebben besteld.
Een FIFO systeem van niks dus.

Maargoed, als ze nu nog bezig zijn met de i7 orders geplaatst op 9-9 en in de ochtend, kan men voorlopig nog wel even fluiten naar zijn toestel. ;w
Ik begin steeds meer overtuigd te worden om het voorlopig bij m'n oude vertrouwde iPhone 6 te houden. :/

• Zuperni
  • Laatst online: 19-05 06:57
Iemand al ervaring met de naked wrap van slickwraps of de skin van bestskinsever?

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:16
7+ Black & Silver 256GB beschikbaar in Amsterdam :)

Alleen de Silver nog haha, gaat snel :P

[ Voor 38% gewijzigd door Jieve op 27-09-2016 06:04 ]

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10-11 11:36
Bah geen enkele 32gb i7 zwart beschikbaar..

• Jieve
Hoiz schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 06:04:
Wel een 7 JetBlack 256GB in DH )

• OnlyVip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-12 14:01
Had het wel verwacht denk ik, aangezien ze gisteren al de hele dag geen voorraad meer hadden

• OnlyVip
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 01-12 14:01
Jieve schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 06:05:
[...]

Wel een 7 JetBlack 256GB in DH )
Woah je hebt gelijk, wow XD

• Jieve
OnlyVip schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 06:06:
[...]

Woah je hebt gelijk, wow XD
Mooi toestel, heb hem nu sinds de 16e.
Totaal geen spijt van, eerst twijfelde ik over de normale black, maar deze is wel erg mooi O+

• fjberkheij
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05-2021
Mitchelp schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:08:
[...]

Waarom van een plus model naar een normaal model? Ik doe het andersom nu, weet alleen nog niet of ik er goed aan doe!
Ik vond het in gebruik meestal heel fijn om een groot scherm te hebben maar ik had steeds vaker dat ik 'ff snel' iets met één hand wilde typen maar dan kon ik echt niet bij het knopje op het toetsenbord om de leesteken te kunnen kiezen oid. Ik moest dus wel met 2 handen de telefoon gebruiken. Wanneer je rustig zit is dit prima, maar niet altijd fijn dat het dan ook altijd moet. Wel jammer dat ik bij de 7 dan nu de dubbele camera lens mis, maar t formaat is voor mij de doorslag.

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21-12 18:39

pdavie2311

Live life to the fullest..

Verdorie! Nog geen dag, maar de 7 plus gaat weer retour voor een 7..Ja, een vergissing is menselijk…Toch te lomp voor mij..Beter nu gelijk dan over 2 weken en kans op schade…Nu heb ik een 256GB kunnen reserveren voor vandaag. Veels te veel opslag voor mij, maar wel weer een normale 7 terug dan..

Zowel in Haarlem als in Oberhausen gereserveerd. Haarlem is een ruil en Oberhausen moet ik hem kopen en dan deze 7 plus retour sturen naar Apple..Meer gedoe, maar Oberhausen is iets makkelijker voor mij qua rijden..Haarlem gaat niet moeilijk doen na een dag alweer ruil toch? Recht van de consument? 256GB is nog het enige dat mij weerhoudt…Verkoop je zo'n ding wel weer voor een aardige prijs volgend jaar...

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

• g00gle
fjberkheij schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 06:58:
[...]

Ik vond het in gebruik meestal heel fijn om een groot scherm te hebben maar ik had steeds vaker dat ik 'ff snel' iets met één hand wilde typen maar dan kon ik echt niet bij het knopje op het toetsenbord om de leesteken te kunnen kiezen oid. Ik moest dus wel met 2 handen de telefoon gebruiken. Wanneer je rustig zit is dit prima, maar niet altijd fijn dat het dan ook altijd moet. Wel jammer dat ik bij de 7 dan nu de dubbele camera lens mis, maar t formaat is voor mij de doorslag.
Ik snap je punt, toch hoor ik wel veel mensen die eenmaal een plus hebben en dit ook graag zo houden omdat het toch wel erg fijn is! Verbaast me dan ook een beetje dat je toch terug gaat naar het normale model!

Hoop dat die van mij snel komt en dat ik er geen last van krijg :) We gaan het meemaken!
Nieuwe dag, Nieuwe kansen vandaag... Ben benieuwd!
(wacht op een iP7+ 128GB Mat Zwart)

• Jaymone
Ik ben ook teruggegaan van een Plus naar de normale 7 maar dat duurde nog geen dag en weer happy terug naar de Plus..tja..
Op jouw vraag terugkomend, je mag het zeker bij Apple Nederland met een dag, max 14 dagen, terugbrengen/omruilen. Kwa opslag, ik denk dat het met de 256 moeilijker zal worden volgend jaar of je moet het voor dezelfde prijs als die van 128 kwijt willen.
pdavie2311 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 07:07:
Verdorie! Nog geen dag, maar de 7 plus gaat weer retour voor een 7..Ja, een vergissing is menselijk…Toch te lomp voor mij..Beter nu gelijk dan over 2 weken en kans op schade…Nu heb ik een 256GB kunnen reserveren voor vandaag. Veels te veel opslag voor mij, maar wel weer een normale 7 terug dan..

Zowel in Haarlem als in Oberhausen gereserveerd. Haarlem is een ruil en Oberhausen moet ik hem kopen en dan deze 7 plus retour sturen naar Apple..Meer gedoe, maar Oberhausen is iets makkelijker voor mij qua rijden..Haarlem gaat niet moeilijk doen na een dag alweer ruil toch? Recht van de consument? 256GB is nog het enige dat mij weerhoudt…Verkoop je zo'n ding wel weer voor een aardige prijs volgend jaar...

• g00gle
Jaymone schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 07:12:
Ik ben ook teruggegaan van een Plus naar de normale 7 maar dat duurde nog geen dag en weer happy terug naar de Plus..tja..
[....]
Wat was voor jou de reden om toch maar weer terug te gaan? En uberhaupt te besluiten eerst een 7 te nemen? Gewoon nieuwsgierig :P O-)

• pdavie2311

pdavie2311

Jaymone schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 07:12:
Op jouw vraag terugkomend, je mag het zeker bij Apple Nederland met een dag, max 14 dagen, terugbrengen/omruilen. Kwa opslag, ik denk dat het met de 256 moeilijker zal worden volgend jaar of je moet het voor dezelfde prijs als die van 128 kwijt willen.

[...]
Tja..Dan inderdaad verkopen als een 128GB met een keer zoveel opslag..Kan morgen ook afwachten of donderdag, maar ben nu in de gelegenheid..

Edit..Of daar aangekomen kijken of ze toch een 128GB hebben toevallig…Zal wel niet worden..Iemand die nog een goede parkeergarage weet dichtbij Apple Store in Haarlem? Ben een boer uit het noorden, moet niet heel het centrum door aub..Makkelijk bereikbaar aub.. :X

[ Voor 17% gewijzigd door pdavie2311 op 27-09-2016 07:33 ]

• Mar.tin
  • Laatst online: 28-12 17:37
pdavie2311 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 07:25:
[...]

Tja..Dan inderdaad verkopen als een 128GB met een keer zoveel opslag..Kan morgen ook afwachten of donderdag, maar ben nu in de gelegenheid..

Edit..Of daar aangekomen kijken of ze toch een 128GB hebben toevallig…Zal wel niet worden..Iemand die nog een goede parkeergarage weet dichtbij Apple Store in Haarlem? Ben een boer uit het noorden, moet niet heel het centrum door aub..Makkelijk bereikbaar aub.. :X
Parkeergarage De Kamp, raden ze zelf aan :)

• pdavie2311

pdavie2311

Mar.tin schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 07:34:
[...]

Parkeergarage De Kamp, raden ze zelf aan :)
_/-\o_

• Mar.tin
500mtr lopen, dus moet goed komen, uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het voor een plattelander redelijk te vinden is :>

• fjberkheij
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05-2021
Mitchelp schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 07:08:
[...]

Ik snap je punt, toch hoor ik wel veel mensen die eenmaal een plus hebben en dit ook graag zo houden omdat het toch wel erg fijn is! Verbaast me dan ook een beetje dat je toch terug gaat naar het normale model!

Hoop dat die van mij snel komt en dat ik er geen last van krijg :) We gaan het meemaken!
Misschien is het verschil ook dat ik een vrouw ben met kleine vrouwenhandjes :+ . En aangezien ik nu met mijn 100,- android barreltje loop en mijn iphone dit weekeind al verkocht heb, is de gewone iphone 7 toch alweer mooi groot en een genot in gebruik in vergelijking, dus dat maakt de overstap denk ik wel soort van makkelijker :P

• Mar.tin
fjberkheij schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 07:44:
[...]

Misschien is het verschil ook dat ik een vrouw ben met kleine vrouwenhandjes :+ . En aangezien ik nu met mijn 100,- android barreltje loop en mijn iphone dit weekeind al verkocht heb, is de gewone iphone 7 toch alweer mooi groot en een genot in gebruik in vergelijking, dus dat maakt de overstap denk ik wel soort van makkelijker :P
Fanatieke overstap van een 6+ naar een Android barreltje. Zorgt er wel voor dat je straks goed gaat genieten van die 7 gok ik zo :D

• pdavie2311

pdavie2311

Mar.tin schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 07:41:
[...]

500mtr lopen, dus moet goed komen, uit eigen ervaring kan ik zeggen dat het voor een plattelander redelijk te vinden is :>
We gaan naar Amsterdam! Toch weer geprobeerd en daar ligt nu een 7 128GB zwart voor mij klaar! Misschien wel de beste keuze achteraf ook nog!

• Mar.tin
pdavie2311 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 07:58:
[...]

We gaan naar Amsterdam! Toch weer geprobeerd en daar ligt nu een 7 128GB zwart voor mij klaar! Misschien wel de beste keuze achteraf ook nog!
Amsterdam ook prima te doen, parkeren in Byzantium, 200mtr lopen.

Niet te lang blijven hangen, parkeren kost €2 / 17 minuten.. 8)7 8)7

• pdavie2311

pdavie2311

Mar.tin schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 08:06:
[...]

Amsterdam ook prima te doen, parkeren in Byzantium, 200mtr lopen.

Niet te lang blijven hangen, parkeren kost €2 / 17 minuten.. 8)7 8)7
Yep! Backup en apps terugzetten in app store duurt altijd even..maar gelijk weer weg idd...

• Aight!
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 28-12 22:22

Aight!

'A toy robot...'

ElayZ schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 00:50:
Ik heb voor de grap ook even naar mijn keuze gekeken (heb zelf via KPN besteld)

Mijn bestelling:

[...]

Exact hetzelfde bij CB:

[...]

Scheelt gewoon ff 132 eu voor exact hetzelfde abo...

Als ik voor vrijdag geen duidelijkheid heb van KPN wbt levering dan annuleer ik en stap ik in de Apple store over naar VF of T-mob. (je hebt 2 wk om bestelling te annuleren). Heb vd week al op t punt gestaan, sterker nog ik HAD een reservering bij de store maar heb m niet opgehaald omdat ik toch wel erg graag bij KPN wil blijven (ivm compleet etc). Ook achterlijk trouwens dat je wel VF en Tmob kan in de store maar KPN niet... 8)7

Maar ik ben onderhand zo klaar met 0,0 info wat ze je kunnen geven... Dagelijks zijn er iPhones te reserveren via de store maar KPN kan nog steeds niks leveren en kunnen niks zeggen over wanneer wel, ja na 7 okt. werd vd week gezegd.

En nu ik dit prijsverschil zie maakt de overstap alleen maar weer aantrekkelijker...

[edit] volgende keer gewoon weer lekker op tijd geld op zij zetten en m los kopen ipv verlenging gedoe. sim-only ftw
Laatst ook even gekeken omdat bij mobiel.nl het erg stil is, om order te annuleren.

Maar ben bij Mobiel nog altijd 100 euro goedkoper uit dan bij T-mobile hahaha voor hetzelfde.
Dan nog maar een week wachten, wacht nu toch al 2 weken :P

• miicker
  • Niet online
Gister werd het volgende gepost:
Joshoon schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:31:

Zijn er mensen die ook de iPhone 7 128GB matzwart besteld hebben bij T-Mobile en hem al binnen hebben? Zo ja, welke datum besteld?

Ik heb de 15e besteld, in de T-Mobile shop, en moet hem daar ophalen, maar heb helaas nog niets gehoord.

Verwijderd

Goedemorgen, vandaag nieuwe ronde nieuwe kansen

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:37
Heb de 11e de iPhone 7 128gb matzwart besteld bij T-Mobile.
Ik krijg hem vanmiddag binnen.

• SpoekGTi
  • Laatst online: 27-12 09:28
Ik denk ik ga eens bij mijn distri kijken:

Blijmakert met dode mus

Ik denk goh 3 oktober NICE!!!! oOo *O* voor alle plus modellen en die aantallen ik zeg we doen er 1. d:)b

Bellen, ehm ja nee das is een indicatie -O- , we kunnen een week naar voren kijken van wat we krijgen. Dus die aantallen kloppen maar er is geen vrije voorraad meer...... 7(8)7 hou maar een week of 4 tot 8 aan voor alle plussen. 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7 7(8)7

Damnit dat wordt dus pas <+:) of o<:)

Ik ga koffie pakken. :-(

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Hoiz schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 06:04:
Er wordt straks ongetwijfeld nieuwe voorraad toegevoegd. Dinsdag is altijd een goede dag als het aankomt op nieuwe voorraad.

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:08
Mitchelp schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 07:08:
[...]

Ik snap waarom mensen de plus te groot vinden.

Persoonlijk vind ik het een verademing. Ik heb na mijn 6s tijdelijk een Samsung Edge en Moto g. Beide hebben grotere schermen dan een normale iPhone. En toen ik de iPhone 7 op 17 sept in mijn hand had kon ik maar moeilijk wennen aan het 4,7 inch scherm.

Dus ik ben erg blij dat ik daarna toch een iPhone 7 plus Matt zwart 128gb heb kunnen reserveren.

Moet wel zeggen dat ik niet meer alles met 1 hand kan (vanwege het formaat). Dat is het enige minpunt. Veel mensen willen om die reden al geen plus hebben.

• Qlimaxxx
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 20-12 17:53
Ik heb op meerdere paarden gewed maar dat heeft me ook niks gebracht...

Ben 1,5 uur later op vakantie gegaan om maar een goede verbinding te hebben voor het bestellen.

Vanaf kwart voor 9 op 9 september regelmatig de pagina gerefresht, vanaf 9:00 bijna constant. Ik begon al wat argwaan te krijgen toen er mensen al wel een pagina te zien kregen. Ook op de app van de apple store nog niks te zien. Uiteindelijk omstreeks 9:13 pas die pagina ervoor. Krijg ik gelijk te zien: verwachte leverdatum 3-7 oktober.

Onder het mom van, als ik nu niet bestel kan ik nog langer wachten toen maar een bestelling geplaatst(binnen 1 minuut na online gaan Apple store).

Zwaar teleurgesteld lees je vervolgens op een forum dat Coolblue nog wel leverdatum 17 september aanhoudt. Vervolgens voor 9:20 de 2e bestelling geplaatst met het idee een van de orders te annuleren of te retourneren.

16 september begon het gedoe, Coolblue geeft pas laat in de avond aan dat alleen de mensen die die nacht een Track&Trace nummer krijgen de volgende dag een levering krijgen. De rest tast in het duister. Verscheidene malen geprobeerd duidelijkheid te krijgen, maar vooralsnog kunnen ze 0,0 duidelijkheid verschaffen. Absoluut geen Coolblue-waardige klantervaring dit! Riekt zelfs naar misleidende reclame, aangezien ze pas de 16e laat op de dag hun levertijd gewijzigd hebben op e site.

Afijn, zoals een aantal andere lotgenoten ook zaterdag de melding dat mijn toestel vanuit Apple China verzonden is via DHL. Zadelen ze me op met 2 tracking/referentienummers. 6KY... (7 tekens), is alleen te tracken als je goed zoekt en een 10 cijferig referentienummer.

Volgens het kortere tracking nummer is de laatste statusupdate dat gisteren rond 12:12 het pakketje door de douane in Amsterdam is gekomen. DHL klantenservice begrijpt er echter niks van. Als ze op het 10 cijferige nummer zoeken krijgen ze te zien dat het pakketje nog niet is aangeleverd door Apple.

Al met al kunnen uitdokteren dat Apple allereerst zelf het pakketje via een grote shipping naar een locatie in NL verscheept via DHL international oid. Vervolgens na sorteren gewoon een binnenlandse DHL verzending.

Nu dus maar hopen dat m'n iPhone daadwerkelijk in NL is en niet tot het weekend op een of ander depot blijft liggen...

• Jadang
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:25
De iPhone 7 (4.7") 256GB Jetblack/ gitzwart is beschikbaar in Amsterdam. Zelf net 1 gereserveerd. 8)

Edit: Nu ook in Haarlem. Daarnaast nog een iPhone 7 Plus 256GB matzwart beschikbaar in Haarlem.

[ Voor 34% gewijzigd door Jadang op 27-09-2016 09:49 ]

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-10 20:43
Status van mijn 7+128Gb zwart bestel op de apple.be is gewijzigd naar "verzending wordt voorbereid"...

Wanneer kan ik me eraan verwachten ? :-D

Deze is besteld op 09/09 om 09u15...

Eindelijk zou ik zo zeggen ? :-D

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-12 13:13
Iemand al een plus via t-mobile binnen? Heb gelijk de eerste dag besteld maar nog niks gehoord verder.

• SpoekGTi
7+ mat zwart 256GB nu op voorraad in haarlem get them while they last

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Malt007 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:40:
Iemand al een plus via t-mobile binnen? Heb gelijk de eerste dag besteld maar nog niks gehoord verder.
Jazeker, net mijn iPhone 7 Plus 128GB Zwart binnen, ook besteld op de eerste dag rond 9:15 bij T-Mobile!

• ElayZ
Diverse plus modellen NU in Haarlem beschikbaar, o.a jet black!

http://stargfx.nl/iReserve/?region=nl

Verwijderd

alleen weer niet de 32 gb/ Erg opvallend vind ik dat.
ElayZ schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:51:
Diverse plus modellen NU in Haarlem beschikbaar, o.a jet black!

Verwijderd

Dat ziet er veelbelovend uit! Elayz

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-12 21:36
Alweer uitverkocht:(

• ElayZ
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:53:
alleen weer niet de 32 gb/ Erg opvallend vind ik dat.
[...]
Dat is waar ja, maar voor t eerst dat ik een iPhone 7 plus Jet Black in 128gb voorbij zie komen...

[edit] btw, tweaker die deze site heeft gemaakt (weet niet meer wie dit was..) echt geniaal gedaan. Ook dat je meteen doorgelinkt wordt naar de reserveringspagina.

[ Voor 23% gewijzigd door ElayZ op 27-09-2016 09:56 ]

Verwijderd

Ook dat is waar inderdaad.
ElayZ schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 09:54:
[...]

Dat is waar ja, maar voor t eerst dat ik een iPhone 7 plus Jet Black in 128gb voorbij zie komen...

• ElayZ
Ja alle zwarte alweer weg. Nog wel goud en rose. Maar dit was alleen Haarlem. Je ziet steeds dat ze om de beurt rond 10u ineens nieuwe voorraad krijgen. Ik verwacht over paar min dat Ams en Den Haag ineens weer voorraad heeft. Hou die site gewoon in de gaten.

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-12 15:23
Ik houd deze in de gaten
http://i.whos.nl

• g00gle
Die lijkt niet echt te kloppen eigenlijk:
Afbeeldingslocatie: http://shot.xsnews.nl/mitchel/20160927100518.png

Deze klopt wel als ik het vergelijk met de reservatie pagina van Apple:

[ Voor 17% gewijzigd door g00gle op 27-09-2016 10:07 ]

mmm raar. Ik wil een iPhone 7 reserveren voor mijn vriendin via de de online Apple Store; nadat ik model + opslag selecteer krijg ik daarna melding dat ik al maximaal toestel reserveringen heb bereikt...
Haha heb nog niks gereserveerd (laatste keer was week geleden)

iemand dit eerder ervaren en tips? tnx

[ Voor 8% gewijzigd door _Bailey_ op 27-09-2016 10:08 ]

• ElayZ
Ja kan ook, maar daar kun je niet op klikken om meteen te reserveren. Moet je alsnog zelf naar de store gaan. Kost allemaal tijd ;)

• SpoekGTi
128GB gitwart 7+ nu in amsterdam :)

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

Zijn er mensen die vandaag van Coolbue een iPhone 7 geleverd krijgen met een KPN EU abonnement? (zowel verlenging als nieuw abonnement?)

R.D50

• Jaymone
Ik heb de 6 Plus en de 6s Plus gehad. Eerlijk gezegd vind ik de Plus modellen iets aan te grote en zware kant. De normale 7 vind ik ergonomischer, echter als ik de normale versie gebruik, kom ik weer tot de conclusie dat de Plus meer voordelen dan nadelen biedt, waaronder scherm en accu. Als je daarnaast ook kijkt naar het verschil in bedrag, 140,-, dan is het een simpel rekensommetje waarom ik toch weer besluit om de Plus te nemen.
Mitchelp schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 07:23:
[...]

Wat was voor jou de reden om toch maar weer terug te gaan? En uberhaupt te besluiten eerst een 7 te nemen? Gewoon nieuwsgierig :P O-)

• md65
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-03-2021
Heb 12/9 pre-order geplaatst voor 7+ 128gb zwart met nieuw KPN EU abo / nog niets vernomen.
rvd50 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:11:
Zijn er mensen die vandaag van Coolbue een iPhone 7 geleverd krijgen met een KPN EU abonnement? (zowel verlenging als nieuw abonnement?)

• Th_mas
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-09 13:33
Bij mijn reservering via Apple staat tegenstrijdige informatie, namelijk:

Levering: 3-7 oktober.
Verzendklaar: 2-3 weken.

Weet iemand waar ik dan vanuit moet gaan?
kan iemand voor mij een iPhone 7+ 128Gb gitzwart reserveren?
mijn vriendin zou eeuwif dankbaar zijn

mij lukt het niet

• S_tef
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:10
Mitchelp schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:06:
[...]

Die lijkt niet echt te kloppen eigenlijk:
[afbeelding]

Deze klopt wel als ik het vergelijk met de reservatie pagina van Apple:
Dat is de schuld van Apple :).
Ze hebben verschillen op de reserveringspagina en op de productpagina qua voorraad.
Geert1976 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:16:
kan iemand voor mij een iPhone 7+ 128Gb gitzwart reserveren?
mijn vriendin zou eeuwif dankbaar zijn

mij lukt het niet
eventueel kleine vergoeding uiteraard

thanks!

klote reserveringspagina

EDIT; nevermind, ze zijn al weg...haha...

Echt raar dat de site mij niet laat reserveren, probeer het op 2 verschillende Apple ID's, telkens melding Maximaal aantal reserveringen Per klant bereikt....dit terwijl ik dus gewoon niks heb gereserveerd

[ Voor 28% gewijzigd door _Bailey_ op 27-09-2016 10:18 ]

• SpoekGTi
Geert1976 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:17:
[...]

thanks!

klote reserveringspagina
doe geen moeite is al weg

• ExiZTeNcE
Geert1976 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:17:
[...]

thanks!

klote reserveringspagina
Probeer je het toevallig via een iPhone? Deed hij bij mij ook niet... als je via de stargfx voorraad pagina doorklikt doet hij het wel bij mij, of via een pc/iPad, dat werkt ook..

• ExiZTeNcE
mickezzz schreef op maandag 26 september 2016 @ 21:41:
[...]

Ik heb net de I7+ 128gb Jet Black bij 4Launch besteld. Hij stond nog op 'snel leverbaar' dus ik ben benieuwd.
En?? Ben benieuwd of het inderdaad klopt :o
ExiZTeNcE schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:19:
[...]

Probeer je het toevallig via een iPhone? Deed hij bij mij ook niet... als je via de stargfx voorraad pagina doorklikt doet hij het wel bij mij, of via een pc/iPad, dat werkt ook..
nee, ik probeer het via mijn MacBook... welke Apple ID ik ook probeer, telkens dus die melding dat ik al maximaal aantal reserveringen heb bereikt, blijkbaar is dat voor mij bij Apple, 0 (nul) haha

Stel prutsers daar

Verwijderd

Iemand al iets ontvangen via GSMwijzer of niet? Wacht nog steeds op mijn iPhone 7 plus 128gb jet black besteld op 9-9, nog steeds levertijd onbekend.
Pagina: 1 ... 60 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.