• xdc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23-11 19:15

xdc

rolo schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:00:
Zaterdagochtend zag ik hier die link waarop beschikbare phones voor reserveringen te zien zijn. Toevallig stond de 128GB 7 Plus zwart erbij, reservering gemaakt (2x) en paar uur later kon ik er 3 ophalen in Haarlem. het KAN dus soms ook makkelijk ;)

[afbeelding]
mag je er zoveel kopen ? geen max aantal per persoon ?

slimmehotspot.nl

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-12 23:44
xdc schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:12:
[...]

mag je er zoveel kopen ? geen max aantal per persoon ?
Max 2 per persoon :)

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 14:26
Jieve schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:11:
[...]

Oke op die manier.
Weet niet of je overwogen hebt om te verlengen in de store bij Apple zelf?
Dat heb ik niet overwogen omdat ik ook niet wist dat dat kon. Kun je ergens zien wat het je dan gaat kosten als ik dat zou willen doen?

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-12 10:20

hmr

rolo schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:00:
Zaterdagochtend zag ik hier die link waarop beschikbare phones voor reserveringen te zien zijn. Toevallig stond de 128GB 7 Plus zwart erbij, reservering gemaakt (2x) en paar uur later kon ik er 3 ophalen in Haarlem. het KAN dus soms ook makkelijk ;)

[afbeelding]
Nice hoor.. Wat ga je ermee doen? Eigen gebruik, verkoop of misbruik maken van de schaarste zoal sommige andere mensen hier op Tweakers..

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• Jieve
The_Ghost16 schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:19:
[...]

Dat heb ik niet overwogen omdat ik ook niet wist dat dat kon. Kun je ergens zien wat het je dan gaat kosten als ik dat zou willen doen?
Apple Store hanteert de kosten die op de website van T-Mobile/Vodafone staan.
Je kan dus een iPhone reserveren en dan aangegeven als je hem ophaalt of je wil verlengen of los wil aanschaffen.

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-10 14:26
Jieve schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:29:
[...]

Apple Store hanteert de kosten die op de website van T-Mobile/Vodafone staan.
Je kan dus een iPhone reserveren en dan aangegeven als je hem ophaalt of je wil verlengen of los wil aanschaffen.
Oke bedankt voor de info. Maar dan is hij dus 50 euro duurder dan bij CoolBlue. Dan wacht ik wel tot hij leverbaar is. Mijn iPhone 6 doet het nog prima.

• fjberkheij
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05-2021
ik heb vanmorgen om half 7 gechekt en na 10u weer maar de iPhone 7 in mat zwart (32GB) was niet beschikbaar voor reserveren. Ik hoor van de ene kant dat je na 6u 's ochtends moet kijken en ergens anders 's ochtends na 10u. Maar uit dit forum begrijp ik dus dat vanaf 6u de nieuwe voorraden te reserveren zijn via de Apple website?

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12 17:37
fjberkheij schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:33:
ik heb vanmorgen om half 7 gechekt en na 10u weer maar de iPhone 7 in mat zwart (32GB) was niet beschikbaar voor reserveren. Ik hoor van de ene kant dat je na 6u 's ochtends moet kijken en ergens anders 's ochtends na 10u. Maar uit dit forum begrijp ik dus dat vanaf 6u de nieuwe voorraden te reserveren zijn via de Apple website?
In mijn beleving niet persé op vaste momenten op de dag. Als je echt er eentje te pakken wil krijgen, moet je echt een uurtje f5-en, of deze website even in de gaten houden:

http://www.istocknow.com/live/

• rolo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-11-2021

rolo

Kreeg er gewoon 3 mee, samen op 1 bon, no problem. Kon er alleen 2 ineens reserveren, daarna nog een keer reservering gemaakt voor 1. Totaal dus 3.

Wellicht omdat het een zakelijke aankoop was.

[ Voor 7% gewijzigd door rolo op 26-09-2016 10:49 ]

Verwijderd

rustig hier nog, moet men nog wakker worden, de meeste zijn al met hun nieuwe Phone aan het spelem ;-)

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2016 11:35 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:34:
rustig hier nog, moet men nog wakker worden, de meeste zijn al met hun nieuwe Phone aan het spelem ;-)
Of aan het werk, dat moet ook nog wel eens 😀

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-12 09:28
Update CB: for what its worth

STATUS IPHONE 7 EN IPHONE 7 PLUS

Update 26 september:
Niet geheel onverwacht, maar ook het weekend heeft geen nieuwe vooruitzichten gebracht. Hopelijk in de loop van deze week positiever bericht.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11:06
hmr schreef op maandag 26 september 2016 @ 10:23:
[...]

Nice hoor.. Wat ga je ermee doen? Eigen gebruik, verkoop of misbruik maken van de schaarste zoal sommige andere mensen hier op Tweakers..
Ik heb hem ook nog niet... maar misbruik vind ik het niet. Kunnen mensen lekker simpel op zakenlui afreageren, echter zou ik met de fakkels naar Apple gaan. Hun maken een productie tekort, elk jaar weer hetzelfde. Als er voldoende productie is, dan heeft het voor de handelslui ook geen zin om er meerdere te kopen. Heel simpel.

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-12 08:14
SpoekGTi schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:37:
Update CB: for what its worth

STATUS IPHONE 7 EN IPHONE 7 PLUS

Update 26 september:
Niet geheel onverwacht, maar ook het weekend heeft geen nieuwe vooruitzichten gebracht. Hopelijk in de loop van deze week positiever bericht.
Ik ben bang dat het inderdaad Oktober wordt.
Man, 2 jaar geleden met de iphone 6 was de levering sneller :P

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-12 17:37
Gevoelsmatig wordt het ieder jaar een beetje beter met de levertijd.

Vergeet niet, dat we pas een week + 3 dagen verder zijn van de launchday.

• SpoekGTi
Ik heb zojuist mijn order gecancelled bij CB.....ik zet mijn geld wel op een reservering aankomend weekend.

Dus in het nieuws voor de wachtenden op een 7 Plus 128GB zwart, je bent 1 plekje opgeschoven d:)b

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Verwijderd

Beter.... Eerder slechter
Mar.tin schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:42:
Gevoelsmatig wordt het ieder jaar een beetje beter met de levertijd.

Vergeet niet, dat we pas een week + 3 dagen verder zijn van de launchday.

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-12 18:41
Ik ben afgelopen vrijdag gebeld door CoolBlue voor een aflever afspraak, levering is afgesproken voor aanstaande vrijdag aangezien ik dan mijn roostervrije dag heb (ga er echt geen vrij voor nemen).
Gaat over een iPhone 7 128GB zwart samen met een KPN EU abbonement, het geheel is op 12-9 besteld.

XboxLive: Dave 130R

• xamirz
SpoekGTi schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:43:
Ik heb zojuist mijn order gecancelled bij CB.....ik zet mijn geld wel op een reservering aankomend weekend.

Dus in het nieuws voor de wachtenden op een 7 Plus 128GB zwart, je bent 1 plekje opgeschoven d:)b
Welke bestelling had je bij CB?
Off-topic: Je hebt niet volgehouden he :P 1 week niet op deze forum komen :p

• SpoekGTi
xamirz schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:54:
[...]

Welke bestelling had je bij CB?
Off-topic: Je hebt niet volgehouden he :P 1 week niet op deze forum komen :p
Nee ik miste de menselijke interactie :P En zie mijn omschrijving van wat ik heb gecancelled

[ Voor 8% gewijzigd door SpoekGTi op 26-09-2016 11:56 ]

• xamirz
SpoekGTi schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:56:
[...]

Nee ik miste de menselijke interactie :P En zie mijn omschrijving van wat ik heb gecancelled
Nog steeds benieuwd wat je bestelling was bij CB

• hmr
  • Laatst online: 23-12 10:20

hmr

slijkie schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:37:
[...]

Ik heb hem ook nog niet... maar misbruik vind ik het niet. Kunnen mensen lekker simpel op zakenlui afreageren, echter zou ik met de fakkels naar Apple gaan. Hun maken een productie tekort, elk jaar weer hetzelfde. Als er voldoende productie is, dan heeft het voor de handelslui ook geen zin om er meerdere te kopen. Heel simpel.
Handelslui... achja. Ik ga helemaal nergens met een fakkel heen. Heb alleen een broertje dood aan mensen die hier op tweakers met 300 euro winst proberen een i7 te verkopen. Wellicht verwacht ik dat gewoon niet op een dergelijke community. Meer marktplaatspartijen. Zoals reeds eerder aangegeven vallen dit soort mensen in de categorie kaartjes opkopers bij populaire concerten. In principe mag het (nog). Maar ik vind het maar een beetje een treurige manier. Wellicht ook omdat ik er zelf door geraakt word...

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12 22:17
Het is vandaag bizar slecht met de reserveringen.
Vandaag eindelijk een dagje vrij en probeer nu een zwarte plus 128Gb te reserveren. De hele dag al helemaal NIETS te reserveren. Welke kleur dan ook!

Zaterdag leek er nog veel in te komen, maar vandaag....
Volgens mij zijn de voorraadjes echt op.

• SpoekGTi
xamirz schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:58:
[...]

Nog steeds benieuwd wat je bestelling was bij CB
Net wakker ofzo ?

7 Plus 128GB zwart :)

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Earzz schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:45:
Ik ben afgelopen vrijdag gebeld door CoolBlue voor een aflever afspraak, levering is afgesproken voor aanstaande vrijdag aangezien ik dan mijn roostervrije dag heb (ga er echt geen vrij voor nemen).
Gaat over een iPhone 7 128GB zwart samen met een KPN EU abbonement, het geheel is op 12-9 besteld.
Heb jij de KPN variant of de non-provider versie bestelt?

Verwijderd

Is toch allemaal non-provider tegenwoordig?
Miki schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:16:
[...]

• Miki
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:17:
Is toch allemaal non-provider tegenwoordig?
[...]
Nee bij CB kun je kiezen, waarbij soms de provider variant goedkoper is. Alleen deze wordt vanuit de provider aangeleverd en de non-provider vanuit Apple zelf.

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-10 11:48

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Volgens het tabel van T-Mobile zou ik hem deze week binnen moeten krijgen, want aankomend weekend is het 3 weken geleden dat ik hem heb besteld.

Iets verteld mij dat dit op lange na niet gaat lukken.

• Earzz
Miki schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:16:
[...]

Ik heb de KPN variant besteld.

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-12 22:06
4launch heeft me afgelopen weekend een mailtje gestuurd dat ze mijn bestelde iPhone 7 Plus jet black 27 September te kunnen leveren _/-\o_ _/-\o_ hoop hoop :X (besteld 20 sept.)

[ Voor 5% gewijzigd door x360junkie op 26-09-2016 12:27 ]

Verwijderd

x360junkie schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:26:
4launch heeft me afgelopen weekend een mailtje gestuurd dat ze mijn besteld iPhone 7 Plus jet black 27 September te kunnen leveren _/-\o_ _/-\o_ hoop hoop :X
256 of 128 versie?
Als dit zo is mag TMobile wel opschieten met mijn jb+ 128 besteld op 9-9

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2016 12:29 ]

• x360junkie
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 28-12 22:06
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:27:
[...]

256 of 128 versie?
Als dit zo is mag TMobile wel opschieten met mijn jb+ 128 besteld op 9-9
256GB O-)

• g00gle
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:12
Vriend van me werkt bij Swissport, vrijdag is daar een zending van 40 ton Apple producten binnen gekomen. Hij zij ook dat ze nu dagelijks binnen gaan komen..

Misschien gaat het balletje nu eindelijk wat beter rollen en worden de voorraad achterstanden weggewerkt.

Let's hope so O-)

[ Voor 3% gewijzigd door g00gle op 26-09-2016 12:34 ]

Mitchelp schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:32:
Vriend van me werkt bij Swissport, vrijdag is daar een zending van 40 ton Apple producten binnen gekomen. Hij zou ook dat ze nu dagelijks binnen gaan komen..

Misschien gaat het balletje nu eindelijk wat beter rollen en worden de voorraad achterstanden weggewerkt.
40 ton!?? tering... dat lijken mij wel erg veel Apple devices haha
Maar mooi voor diegene die al een tijdje wachten, als dit waar is uiteraard.

• Miki
  • Nu online
Earzz schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:25:
[...]

Ik heb de KPN variant besteld.
Crap, verkeerd gegokt :F

• Proliner
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-12 12:19
Bericht van Coolblue:
"Niet geheel onverwacht, maar ook het weekend heeft geen nieuwe vooruitzichten gebracht. Hopelijk in de loop van deze week positiever bericht."

Verwijderd

Die kunnen vandaag nog komen die inzichten
Proliner schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:47:
Bericht van Coolblue:
"Niet geheel onverwacht, maar ook het weekend heeft geen nieuwe vooruitzichten gebracht. Hopelijk in de loop van deze week positiever bericht."

• Proliner
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:49:
Die kunnen vandaag nog komen die inzichten
[...]
Ik hoop het :*)

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-12 10:46
Earzz schreef op maandag 26 september 2016 @ 11:45:
Gaat het om een afleverdatum onder voorbehoud? Want er wachten nog zat mensen die 9/9 hebben besteld met KPN abo en nog steeds geen definitieve datum hebben gekregen van CB!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
helaas ga ik ervan uit dat ik nog 1347 en een halve maand moet wachten bij t-mobile.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

• Earzz
Altijd voor de provider variant gaan (koppelverkoop).
macweeds schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:54:
[...]

Gaat het om een afleverdatum onder voorbehoud? Want er wachten nog zat mensen die 9/9 hebben besteld met KPN abo en nog steeds geen definitieve datum hebben gekregen van CB!
Niets onder voorbehoud, hij word vrijdag geleverd tussen 08.30 en 13.00.

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Verklaring voor de dikke vertraging, en een goed vooruitzicht: http://appleinsider.com/a...l-freight-logjam-to-blame

• macweeds
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-12 10:46
Earzz schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:59:
[...]

[...]

Dat is dan toch behoorlijk bizar! Ik en velen met mij hebben hetzelfde toestel in de pre-order besteld op 9/9 en hebben helemaal nog geen afleverafspraak gekregen. Dat wordt de klantenservice weer lastigvallen.

Edit: gaat om de kleine 7 en geen plus, vandaar. die was dit weekend zelfs gewoon in voorraad bij CB.

[ Voor 10% gewijzigd door macweeds op 26-09-2016 13:04 ]

Verwijderd

Proliner schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:47:
Bericht van Coolblue:
:9 8)7
Wat ben ik blij dat ik op tijd nog bij Apple Store Den Haag een Iphone heb kunnen kopen en niet op CB heb zitten afwachten. Heeft me wel wat minder blije vrienden opgeleverd omdat ik wat later op een verjaardagsfeestje aan kwam. Maar dat is het zo te merken helemaal waard geweest.

• Earzz
macweeds schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:01:
[...]

Dat is dan toch behoorlijk bizar! Ik en velen met mij hebben hetzelfde toestel in de pre-order besteld op 9/9 en hebben helemaal nog geen afleverafspraak gekregen. Dat wordt de klantenservice weer lastigvallen.
Ach ik had er helemaal geen haast mee, liever een wat nieuwere batch om heel eerlijk te zijn.
2 jaar geleden met de 6+ van de eerste lichting best wel wat ellende meegemaakt, daarom had ik nu niet meteen besteld maar ik krijg m nu toch sneller dan verwacht.

• xamirz
Earzz schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:09:
[...]

Ach ik had er helemaal geen haast mee, liever een wat nieuwere batch om heel eerlijk te zijn.
2 jaar geleden met de 6+ van de eerste lichting best wel wat ellende meegemaakt, daarom had ik nu niet meteen besteld maar ik krijg m nu toch sneller dan verwacht.
Ik vraag me inderdaad af, of met de nieuwe batches bijvoorbeeld de Hissing problemen opgelost worden.

Verwijderd

Apple krijgt het nog druk, nu de opnieuw uitgebrachte note 7 ook problemen kent met accu's die te heet worden en te snel leeg gaan

Bron nu.nl

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2016 13:17 ]

• KingFox
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 09:57
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:17:
Apple krijgt het nog druk, nu de opnieuw uitgebrachte note 7 ook problemen kent met accu's die te heet worden en te snel leeg gaan

Bron nu.nl
Puur sensatienieuws, zoals altijd. Vroeger was er de 'bendgate', ze zullen nu wel iets anders uitvinden.

• Mixpower
  • Laatst online: 28-12 13:41
KingFox schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:26:
[...]

Puur sensatienieuws, zoals altijd. Vroeger was er de 'bendgate', ze zullen nu wel iets anders uitvinden.
Eh, bendgate was de iPhone. ;)

It's All In The "Mix"

• Proliner
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:07:
[...]

:9 8)7
Wat ben ik blij dat ik op tijd nog bij Apple Store Den Haag een Iphone heb kunnen kopen en niet op CB heb zitten afwachten. Heeft me wel wat minder blije vrienden opgeleverd omdat ik wat later op een verjaardagsfeestje aan kwam. Maar dat is het zo te merken helemaal waard geweest.
Tja, voor sommige is een tripje naar Den Haag best ver. In ieder geval veel plezier met je nieuwe telefoon :)

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:27
Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik hem voorlopig niet krijg. Voor november zou mooi zijn.;)

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:28
Mixpower schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:30:
[...]

Denk dat Kingfox daar meer mee bedoelde dat die 'bendgate' ook sensatienieuws was, niet zozeer of het om een Samsung of Apple model ging. :P

• KingFox
Mixpower schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:30:
[...]

Ik had het bericht boven me ietwat fout geïnterpreteerd, ik dacht dat men over de iPhone 7 dezelfde geruchten begon te verspreiden :D

• Mixpower
  • Laatst online: 28-12 13:41
KingFox schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:40:
[...]

Ik had het bericht boven me ietwat fout geïnterpreteerd, ik dacht dat men over de iPhone 7 dezelfde geruchten begon te verspreiden :D
Haha, zo'n vermoeden had ik al. :+

It's All In The "Mix"

• Joshoon

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

Robehr schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:35:
Ik heb me er maar bij neergelegd dat ik hem voorlopig niet krijg. Voor november zou mooi zijn.;)
Zou graag met je mee willen doen, maar vanaf volgende week heb ik niet meer de kans om hem aan te nemen, ben dan vrijwel bijna niet meer thuis :'(

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:38
Ìk heb een pre-order van een iPhone 7 Plus 128GB Zwart die nu bij de Mediamarkt in Apeldoorn klaarligt om opgehaald te worden. Ik heb echter al een iPhone 7+. Is er hier iemand aan wie ik het bestelnummer en mijn volledige naam kan geven? Wellicht dat je hem dan kan ophalen.

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:48
Levering via apple staat nog steeds tussen 3 en 7 oktober, artikelen worden verwerkt.
Wanneer zou je hier verandering in moeten gaan zien?

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

• Scrtz
crazylegs schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:52:
Levering via apple staat nog steeds tussen 3 en 7 oktober, artikelen worden verwerkt.
Wanneer zou je hier verandering in moeten gaan zien?
wanneer heb je besteld?

Ik had om 9:12 op de pre-order dag besteld en mijne is zaterdag verzonden en komt uiterlijk woensdag aan. iPhone 7 plus 128gb black

• Fighting Power
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-10 15:35
Zaterdag is mijn Iphone via DHL verstuurd maar ik kan hem nog steeds niet traceren.
Hebben meer mensen hier last van?

PSN: FightingPower, Gamertag: Fighting Power7, System Specs

• Miki
  • Nu online
Earzz schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:59:
[...]

[...]

Vanwege de ervaringen uit het verleden als ook dat een provider er nog eens tussen zit(Apple > Provider > CB) bedacht om voor de directe Apple levering te kiezen. Scheelde me toen maar 1€, dat is trouwens nu anders.

Zojuist nog even gebeld met KS van CB maar de man kan me geheel niets vertellen. Het schijnt dat er een apart iPhone team de bestellingen afhandeld en ze het verder moeten doen met een protocol wat ze wel en niet mogen zeggen. Ik werd ook een paar keer in de wacht gezet zodat hij met die betreffende afdeling kon overleggen.

Als ik een betere deal kan vinden cancel ik mijn order.

Verwijderd

Geert1976 schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:34:
[...]

40 ton!?? tering... dat lijken mij wel erg veel Apple devices haha
Maar mooi voor diegene die al een tijdje wachten, als dit waar is uiteraard.
De gehele 40T is vaak niet alleen voor nederland! (o.a.BeNeLux)

• KingFox
De mijne is op 09/09 om 10:10 besteld, iPhone 7 128Gb in JetBlack.

Voorzien voor 3-7 oktober, nog geen progress...

... MAAR WEL hadden ze tot en met gisteren €1 gereserveerd op mijn creditcard. Die reservering is ondertussen ingetrokken en in dit topic had iemand gepost (denk ik) dat dit dan (spoedig) kan betekenen dat er een verzendbevestiging op komst is :D

• crazylegs
Dag van release ook om 09:15
Scrtz schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:11:
[...]

wanneer heb je besteld?

Ik had om 9:12 op de pre-order dag besteld en mijne is zaterdag verzonden en komt uiterlijk woensdag aan. iPhone 7 plus 128gb black

KingFox schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:18:

... MAAR WEL hadden ze tot en met gisteren €1 gereserveerd op mijn creditcard. Die reservering is ondertussen ingetrokken en in dit topic had iemand gepost (denk ik) dat dit dan (spoedig) kan betekenen dat er een verzendbevestiging op komst is :D
ja of het betekent dat de reservering van €1 door Apple weer is vrijgegeven. Reserveringen gelden vaak voor 14 dagen. Maar ik hoop uiteraard dat jij later vandaag Het Verlossende Woord zal vernemen ;)

• Scrtz
crazylegs schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:22:
Dag van release ook om 09:15

[...]
Tel er maar op dat die 3 minuten je minstens een week schelen..

• providedbyintel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
KingFox schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:18:

Ik hoop het voor je :) Het schijnt dat het procédé van de Jetblack nog wat foutjes bevat waardoor Apple 30 tot 40% van de geproduceerde jetblacks na productie moet afkeuren, omdat de kwaliteit niet voldoende is.
Daarnaast is het sowieso ook het model waar de winstmarges het laagste zijn (en door de bovenstaande issues nog lager worden, dus ze Apple voelt zich natuurlijk niet gemotiveerd om zich keihard in te zetten voor hooghangend fruit. Er valt nog genoeg te cashen met prioriteit geven aan de andere modellen.

Ik wacht namelijk op hetzelfde model, maar helaas kan ik niet reserveren als MM medewerker. Alhowel er in mijn vestiging nog 0 reserveringen zijn voor de nonplus 128GB Jetblack, maar we hebben ook letterlijk 0 binnengekregen. (nee ik ga niet vertellen welke vestiging ik werk :+ )

• Mister Neegi
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-11 14:19
Fighting Power schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:15:
Zaterdag is mijn Iphone via DHL verstuurd maar ik kan hem nog steeds niet traceren.
Hebben meer mensen hier last van?
Je kan hem normaal gezien volgen via:
https://dhli.dhl.com/dhli-client/publicTracking?2

Mijn status nu:
Recovered
Amsterdam
Mon, Sep 26, 2016 12:42

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12 11:19
Geert1976 schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:23:
[...]

ja of het betekent dat de reservering van €1 door Apple weer is vrijgegeven. Reserveringen gelden vaak voor 14 dagen. Maar ik hoop uiteraard dat jij later vandaag Het Verlossende Woord zal vernemen ;)
De reservering is puur een check of jouw creditcard gegevens kloppen. Als de bestelling echt gaat gebeuren zou je snel een reservering voor de volle mep moeten zien.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• KingFox
Pff, *weg hoop* :D

• crazylegs
Dat schreef ik ook.. De mijne wordt ergens volgende week geleverd.
Artikelen worden verwerkt is de status nu, vraag was wanneer ik daar verandering in kan verwachten..
Scrtz schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:23:
[...]

Tel er maar op dat die 3 minuten je minstens een week schelen..

loekf2 schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:27:
[...]

De reservering is puur een check of jouw creditcard gegevens kloppen. Als de bestelling echt gaat gebeuren zou je snel een reservering voor de volle mep moeten zien.
ah, ok! thanks voor de opheldering

Verwijderd

CFC-Mathijs schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:48:
Ìk heb een pre-order van een iPhone 7 Plus 128GB Zwart die nu bij de Mediamarkt in Apeldoorn klaarligt om opgehaald te worden. Ik heb echter al een iPhone 7+. Is er hier iemand aan wie ik het bestelnummer en mijn volledige naam kan geven? Wellicht dat je hem dan kan ophalen.
Ja ik heel graag! Heb je de reservering nog staan?

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-12 15:23
Zojuist gebeld door CB, I7 32GB mat zwart voor morgen avond aan deur.
Besteld 9-9 22:55 uur.

Verlenging kpn eu met kpn toestel

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:38
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:38:
[...]

Ja ik heel graag! Heb je de reservering nog staan?
Sorry ik had net de informatie vergeven aan een andere Tweaker die net wat eerder was..

• Leezer14
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:27
CB:

"Update 26 september: T-Mobile en KPN
Morgen komt er een klein aantal iPhone 7 32 en 128 GB Mat Zwart binnen van T-Mobile.
Van KPN verwachten we een zeer klein aantal iPhone 7 128 GB in Mat Zwart en Goud. Houd je e-mail in de gaten!"

• m-tuning
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-12 14:47
Wij hebben er 1 binnen :D

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/296cc3k.jpg

• Jieve

• Icaru
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16-10 20:43
Het wachten duurt laaaaang...
Hier besteld op 09/09 om 09u15 voor een mat zwarte 7+ 128Gb...

Nog steeds artikelen worden verwerkt en geschatte leverdatum 05/okt - 11 okt....

Hopelijk zal het lange wachten beloond worden ? :-S

Nuja, tegen dan is de portrait mode misschien uit beta en goed werkend...

• fjberkheij
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-05-2021
Hmm ik hoop toch wel dat ze ergens deze week binnen gaan stromen in de apple stores, zodat ik er eentje kan reserveren en ophalen. Heb afgelopen weekeind mijn telefoon al verkocht maar dus nog geen nieuwe! Heb nu wel een android telefoontje van 100,- geleend van een vriendin, maar dat is toch wat beholpen. In elk geval zal de verbetering naar iphone 7 dan weer groots aanvoelen :D Dus ik hoop dat de info van de kennis bij Swissport klopt!

(Ik wil de iphone 7, zwart, 32 GB - Kom van de iphone 6 plus 64 GB)

[ Voor 14% gewijzigd door fjberkheij op 26-09-2016 16:02 ]

• ghstly
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 18-11 15:30
Ik wil serieus CoolBlue ontlasten door geen contact met ze op te nemen, maar zijn er ook simonly bestellers hier die iets van ze hebben gehoord? Op hun preorder pagina lees ik er ook niks over. Een heel klein beetje indicatie als van: 'we weten dat jullie er ook nog zijn' zou ook aardig zijn.

Verwijderd

Deze website: http://www.istocknow.com/live/

Zegt dat er gewoon nergens in Europa Plus modellen in roze/goud of goud zijn en al helemaal niet in 128gb..

EE zegt het volgende:
We've managed to negotiate with apple and we'll be getting approximately 3,000 units of plus size models tomorrow on top of our regular delivery on Thursday so we'll start shipping to pre-orders then. First come first served. More bad news we had 37,000 plus size pre-orders on day one so if apple continue to deliver at this rate it's going to take some time to get you your devices.
en
We have another confirmed Apple delivery arriving soon all iphone 7 NO plus models , and our teams will continue working around the clock to get the new iPhones on their way to you hopefully within the next 21 days

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2016 16:20 ]

• Vvb
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-04-2024

Vvb

Op CB zijn de iphone 7 32GB in het roze en goud samen met Tmobile nog te verkrijgen..!! Ik wil een matzwarte dus moet nog even wachten..

Verwijderd

Vvb schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:26:
Op CB zijn de iphone 7 32GB in het roze en goud samen met Tmobile nog te verkrijgen..!! Ik wil een matzwarte dus moet nog even wachten..
Wat is CB (edit: Ohh cool blue)? wij willen 128GB en de Plus versie.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2016 16:32 ]

• xamirz
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:31:
[...]

Coolblue

• Vvb
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-04-2024

Vvb

IDD Coolblue.. En jij wil de 128gb en of de plus..er volgen hier ook mensen die de iphone 32 gb in het zwart willen
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 16:31:
[...]

• NotSoSteady
  • Laatst online: 28-12 21:23
Central Point – Op dit moment zijn er bij Central Point een groot aantal iPhone 7-modellen uit voorraad leverbaar. Helaas blijken de Plus-versies moeilijk leverbaar en datzelfde kunnen we ook zeggen over de kleur gitzwart.

Deze modellen zijn direct leverbaar:

iPhone 7 zwart (32GB, 128GB)
iPhone 7 Plus zwart (256GB)
iPhone 7 goud (32GB)
iPhone 7 zilver (128GB)
iPhone 7 roségoud (32GB, 128GB)

https://www.centralpoint....67846&utm_medium=daisycon

• jordy5
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10:46
Mijn online bestelling van Apple.nl is zojuist afgeschreven van mijn creditcard.
I7+ 128GB Black. Besteld op 13/9 15:54.

Status is nog wel "wordt verwerkt".

Verwijderd

zit er een verschil in toestel tussen centralpoint.nl en de .be variant? De levertijden in NL zijn precies 'beter' dan in belgië..

• NotSoSteady
  • Laatst online: 28-12 21:23
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:36:
zit er een verschil in toestel tussen centralpoint.nl en de .be variant? De levertijden in NL zijn precies 'beter' dan in belgië..
Ik denk dat ze vanuit Nederland worden verstuurd, voorraad indicatie lijkt identiek te zijn.

• eisbaer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-12 19:22

eisbaer

Zie signature

eisbaer schreef op zondag 25 september 2016 @ 18:59:
Op deze pagina https://dhli.dhl.com/dhli-client/publicTracking?9
staat bij mijn tracking nummer, estimated delivery 26 sept 1800 uur.
Status op de apple pagina: Onderweg naar klant-verzending op schema.
Geschatte levering nog steeds 3 okt.

Favorieten: Samsung S24 Apps: Backup Restore - Fietsen: Kalkhoff 3B excite, VM S3 fw 1.9.3

• djmaster329
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 12:15
Mijn iPhone 7 (matte) black 32GB staat nog steeds op "Artikelen worden verwerkt" met levering tussen 04 en 10 okt. Besteld op 11/09 rond 16:45.

Hopelijk binnenkort verandering :)

Verwijderd

Levering 28 september zegt apple maar ik kan het niet op ups terug vinden... Wie heeft dit ook?

• xamirz
zoooooooooooooo slecht, krijg net volgende mail van coolblue.

Geachte heer,

Helaas kan de gemaakte afleverafspraak niet doorgaan. Op dit moment is het namelijk niet mogelijk om de nieuwe abonnementsvormen in het systeem van KPN aan te sluiten. KPN is hiervan op de hoogte en is momenteel bezig om dit probleem op te lossen. Zodra er een oplossing is en wij uw abonnement dus kunnen aansluiten, zullen we telefonisch contact met u opnemen voor het maken van een nieuwe afleverafspraak. Onze excuses voor het ongemak.

Voor vragen kunt u contact opnemen met de PDAshop.nl klantenservice:

Verwijderd

Weet iemand iets over de voorraad van de zwarte lether cases in apple store adm want ik wil niet voor niets een bezoek brengen

Verwijderd

Die van mij wordt door DHLExpress geleverd en is vanmiddag vrijgegeven door de douane. Ben benieuwd wanneer DHL m dan bij mij gaat afleveren!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18-07 22:38

rvd50

...................

xamirz schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:55:

Geachte heer,

Helaas kan de gemaakte afleverafspraak niet doorgaan. Op dit moment is het namelijk niet mogelijk om de nieuwe abonnementsvormen in het systeem van KPN aan te sluiten. KPN is hiervan op de hoogte en is momenteel bezig om dit probleem op te lossen. Zodra er een oplossing is en wij uw abonnement dus kunnen aansluiten, zullen we telefonisch contact met u opnemen voor het maken van een nieuwe afleverafspraak. Onze excuses voor het ongemak.

Hier hetzelfde. Echt schandalig voor een van de grootste providers van Nederland. Ook op de dag van de release was het al 1 grote ellende zowel op de website als in de winkel waar het personeel 0,0 geinformeerd was. Ook ben ik 2x gebeld met 'een hele goede aanbieding' waarbij het toestel ruim €100 duurder en €5 euro per maand extra dan CB 8)7

KPN heeft deze release echt de plank volledig misgeslagen. Heel amateuristisch, blijkbaar niks geleerd van de voorafgaande keren...

R.D50

• Kjellzw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 28-12 21:16
Is zo'n Leather Case van Apple 59 euro waard? Heb een 7 Plus Jetblack besteld en heb op dit moment alleen een transparante TPU case maar vind die Leather Case er wel heel mooi uit zien...

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
xamirz schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:55:

Geachte heer,

Yep, hier ook...pff :(

Nee, ik ben géén Belg!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 27-12 12:38
Kan je makkelijk online checken door product te selecteren en daarna beschikbaarheid
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 19:02:
Weet iemand iets over de voorraad van de zwarte lether cases in apple store adm want ik wil niet voor niets een bezoek brengen

Het is weer bijna September 2026 :)

Pagina: 1 ... 59 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.