11:46Jaymone schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:55:
Gefeliciteerd. Hoe laat had je m gereserveerd?
[...]
✌
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
11:46Jaymone schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:55:
Gefeliciteerd. Hoe laat had je m gereserveerd?
[...]
✌
Verwijderd
Werken verlengingen via de provider? Heb zelf KPN verlengd bij GSMwijzer namelijk.Nyana schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:59:
Dus KPN heeft inmiddels een paar zwarte 7 plussen verstuurd. Dan ben ik benieuwd of ze ook zo lief zijn een stapeltje naar Coolblue te sturen voor de verlengingen aldaar. Wacht af..
[iPhone 7 & iPhone 7 Plus] Ervaringen & discussiePlucky schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:00:
Zijn er al mensen die ervaring hebben met de krasgevoeligheid van de JetBlack? Heb er twee in pre-order staan maar overweeg ze om te zetten naar MattBlack en Silver.
Adviezen?
Ik bedoel. Kpn verlenging via Coolblue. Hun moeten die toestellen dan vanuit Kpn krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:00:
[...]
Werken verlengingen via de provider? Heb zelf KPN verlengd bij GSMwijzer namelijk.
[ Voor 7% gewijzigd door Nyana op 20-09-2016 18:04 ]
Voorraad van type model etc?LopendeVogel schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:07:
Ik weet niet of het vermeld is maar de MM heeft ze volle bak op voorraad sinds vandaag, collega heeft er 3 gehaald vandaag (volgens mij 1 voor hem en 2 voor fam). Deze waren sinds 15:00 op voorraad.
Ah handig om aan te geven.. Wat hij ging halen (inmiddels gehaald heeft) was een iPhone 7 mat zwart 128gb, 1 gold en 1 zilver 32gb. Betreft dus verschillende modellen van de normale 7, de plus weet ik niet.
[ Voor 5% gewijzigd door LopendeVogel op 20-09-2016 18:12 ]
Phonehouse en MM zijn autorised reseller, daarom krijgen zij meer aangeleverd.ritchiegreb schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:13:
Ik heb zelf ook me i7 normaal 128gb matzwart vrijdagavond bij mediamarkt rijswijk verlengd, (kpn)
Toen werd mij al verteld dat mediamarkt veel meer toestelen krijgt dan providers, (normale 7) plus zou ook langer duren)
En ik hoefde voor me telefoon maar 51 euro te bijbetalen en via kpn was dat 181 euro
Robehr schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:18:
Twee jaar terug met release van de 6 liep ik begin november gewoon de mediamarkt binnen om er een op de kop te tikken. Misschien wat saai maar toen bracht ik geen dagen door in een topic als dit.
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Absoluut. Toch een soort houvast in deze moeilijke tijden.LorenzoG schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:21:
Nu ga je dit topic nog missen als je je iPhone ontvangen hebt...
[...]
Jazeker dan weet je ook meteen dat er meer mensen zijn met een goede OCDRobehr schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:27:
[...]
Absoluut. Toch een soort houvast in deze moeilijke tijden.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
MM Zaandam, Heerhugowaard en A'dam noord hebben ook niksKecin schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:24:
MediaMarkt net aan de telefoon gehad. Denk misschien hebben ze daar wat. Vriendelijke dame stond me te woord en gaf aan:
1. Zij was niet fysiek aanwezig in de winkel
2. Waren ingehuurd door de grote aanvraag voor de iPhone 7 (+)
3. Voorraad statussen op de website klopten niet
4. Zij kon niet bekijken of er voorraad was, omdat het systeem stuk is / aan het resetten.
5. De kans groot was dat er fysiek in de winkel gewoon toestellen aanwezig zijn
Dus iemand die wil gokken? Had gebeld naar MediaMarkt Hengelo (OV)
Anders ik wel met mijn bestelling voor een 32GB MatzwartDennisweb schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:40:
Volgens mij ben ik straks de laatste in dit topic.
Zo voel ik me ook.Dennisweb schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:40:
[ Voor 3% gewijzigd door VeQVQUCjsxagUCH op 20-09-2016 18:42 ]
Heb zojuist Mediamarkt Amsterdam Arena gebeld. En die hebben vooralsnog geen enkele iPhone 7 binnen gekregen.Kecin schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:24:
MediaMarkt net aan de telefoon gehad. Denk misschien hebben ze daar wat. Vriendelijke dame stond me te woord en gaf aan:
1. Zij was niet fysiek aanwezig in de winkel
2. Waren ingehuurd door de grote aanvraag voor de iPhone 7 (+)
3. Voorraad statussen op de website klopten niet
4. Zij kon niet bekijken of er voorraad was, omdat het systeem stuk is / aan het resetten.
5. De kans groot was dat er fysiek in de winkel gewoon toestellen aanwezig zijn
Dus iemand die wil gokken? Had gebeld naar MediaMarkt Hengelo (OV)
[ Voor 21% gewijzigd door BlueTooth76 op 20-09-2016 18:47 ]
2x SE8K | 68x Talesun 300Wp | 16 oost, 16 west, 25 zuid, 11 noord | 20.400Wp | pvoutput.org | Mitsubishi Zubadan 14kW @ 50% vermogen
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
ASSSpoekGTi schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:29:
[...]
Jazeker dan weet je ook meteen dat er meer mensen zijn met een goede OCD
13 september besteld. Levering pas tussen 5-11 oktober.VeQVQUCjsxagUCH schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:41:
[...]
Zo voel ik me ook.
9 september om 10:00 ge pre-orderd (7+ 128GB black), maar helaas nog steeds "Processing Items".
Verwijderd
Welke MM was dit?LopendeVogel schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:07:
Ik weet niet of het vermeld is maar de MM heeft ze volle bak op voorraad sinds vandaag, collega heeft er 3 gehaald vandaag (volgens mij 1 voor hem en 2 voor fam). Deze waren sinds 15:00 op voorraad.
Die kan niet anders dan naar voren schuiven, omdat onze ook allemaal zijn opgeschoven.Dennisweb schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:46:
[...]
13 september besteld. Levering pas tussen 5-11 oktober.
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Bij mij is de levering wel ietsje eerder (3 Okt - 7 Okt), maar dat komt waarschijnlijk omdat ik hem eerder gepreorderd heb.Dennisweb schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:46:
[...]
13 september besteld. Levering pas tussen 5-11 oktober.
Ik wacht ook nog steeds op mijn iPhone 7 Plus 128GB Jetblack van Coolblue. Heb hem op 9 september om 9:19 besteld, dus zou wel verwachten dat hij snel komt...Dennisweb schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:40:
Verwijderd
gisteren was de gouden Plus 32GB op voorraad bij CoolblueXtr3me4me schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:52:
Jezus tussen 30 sept en 7 oktober ppffff had voor gold moeten gaan....cry myself a river!
Waar?Xtr3me4me schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:52:
Jezus tussen 30 sept en 7 oktober ppffff had voor gold moeten gaan....cry myself a river!
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Vodafone verlenging. Iphone 7 32GB zwart
Bij T-mobile is het niet veel anders. IPhone 7 128 GB zwart besteld op 15.09 geschatte levertijd 3 tot 4 wekenXtr3me4me schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:57:
[...]
Vodafone verlenging. Iphone 7 32GB zwart
Het is vervelend. Ik zit hier met een aan diggelen scherm iphone 6 64GB. Gebeurde 3 weken terug. Dacht ach binnen kort toch verlengen en iphone kwam met een nieuw mobiel, wacht er lekker mee met repareren.miicker schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:59:
[...]
Bij T-mobile is het niet veel anders. IPhone 7 128 GB zwart besteld op 15.09 geschatte levertijd 3 tot 4 weken
Ik heb ook 15-09 besteld alleen dan bij Vodafone, dat ziet er toch wat gunstiger uit qua levering.miicker schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:59:
[...]
Bij T-mobile is het niet veel anders. IPhone 7 128 GB zwart besteld op 15.09 geschatte levertijd 3 tot 4 weken
Tja als je de berichtgeving over de Jet Black hoort ben je waarschijnlijk nog eerder aan de beurt. Of heel veel mensen moeten hetzelfde idee krijgen als jijPlucky schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:02:
Kogel is door de kerk, twee orders bij CB voor i7 128gb JetBlack omgezet in Silver en MattBlack.
Kom waarschijnlijk wel weer achteraan de rij, grmbl...
Verwijderd
Apple store, reserverings pagina in de gaten houden.Teletekst schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:08:
Ik wil de 32 GB mat zwart bestellen. Waar heb ik de meeste kans? Gewoon een los toestel, want ik heb sim only.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2016 19:09 ]
Niet waarschijnlijk hoor is 100 % zekerPlucky schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:02:
Kogel is door de kerk, twee orders bij CB voor i7 128gb JetBlack omgezet in Silver en MattBlack.
Kom waarschijnlijk wel weer achteraan de rij, grmbl...
Lol goeie...zal denk mediamarkt zijn. Daarover hoor ik het meeste goede nieuws.Teletekst schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:08:
Ik wil de 32 GB mat zwart bestellen. Waar heb ik de meeste kans? Gewoon een los toestel, want ik heb sim only.
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Verwijderd
Apple hoesjes?Toppe schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:14:
Ondertussen dan maar de accessoires bestellen? Wat is een goed hoesje? Ben erg tevreden met Tech21, lekkere dikken hoeken... maar nog nergens echt te verkrijgen voor de 7+
Let's hope so.stefan_el schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:06:
[...]
Tja als je de berichtgeving over de Jet Black hoort ben je waarschijnlijk nog eerder aan de beurt. Of heel veel mensen moeten hetzelfde idee krijgen als jij
Vodafone en bezorgdienst Deliveroo leveren iPhone 7 per fiets
Auteur: Mediarelaties
De nieuwe iPhone ontvangen was nog nooit zo makkelijk. Vodafone zet bezorgers van Deliveroo in om de iPhone 7 bij klanten af te leveren. Dankzij de samenwerking met Deliveroo kunnen klanten zelf aangeven waar en wanneer zij hun nieuwe iPhone bezorgd willen hebben. De Vodafonewinkels in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Den Haag, Eindhoven en Haarlem bieden deze service aan.
Marcel de Groot, directeur consumentenmarkt bij Vodafone Nederland: “Dit jaar pakken we het met de introductie van de nieuwe iPhone heel anders aan. Gezien de opmars van de vele on demand diensten, was het voor ons niet meer dan logisch om klanten zelf te laten bepalen waar én wanneer zij de nieuwe iPhone willen ontvangen. In samenwerking met bezorgdienst Deliveroo zijn we een pilot gestart om dit te realiseren.”
Elke introductie van een nieuwe iPhone gaat gepaard met lange wachtrijen. Om deze wachtrij te omzeilen, bieden Vodafone en Deliveroo de on demand bezorgdienst. Deliveroo - de bezorgservice van lokale favoriete restaurants - gaat vrijdag 16 september de nieuwe iPhones op spierkracht bezorgen. De smartphones worden in combinatie met een versgebakken appeltaart bezorgd. De klant kan op de dag van levering in de Deliveroo app de bezorging op de voet volgen. Bestaande Vodafoneklanten die de nieuwe iPhone 7 voor 15 september 12.00 uur in een van de geselecteerde Vodafonewinkels hebben besteld, krijgen deze service aangeboden.
Na deze pilot gaan Vodafone en Deliveroo bekijken of er vaker producten op deze manier bezorgd kunnen worden.
///////////////
Voorwaarden
De actie start op 9 september 09.00 uur en eindigt op 15 september 12:00 uur. Gedurende deze periode kunnen bestaande Vodafoneklanten die de iPhone 7 hebben besteld zonder toestelbijbetaling, gebruikmaken van deze on demand service. Vodafonewinkels waar de actie geldt:
Amsterdam (Nieuwendijk 205), Rotterdam (Lijnbaan 104), Utrecht (Lange Elisabethstraat 26), Den Haag (Venestraat 35-37), Eindhoven (Woensel 36) en Haarlem (Grote Houtstraat 29-29A).
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Verwijderd
Gaat er zeker komen voor de casual gelegenheden maar voor het dagelijks gebruik vindt ik ze niet fantastisch... ondertussen wel de Tech21 bij CB gevonden, die maar bestellen denk ik
Niet alleen bij Tele2Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:18:
Die zijn helemaal gek geworden bij Tele2.
Binnen 4 tot 8 weken is mijn toestel binnen zegt ie.
iPhone 7+ 32GB Black.
9-9 09:20 besteld...
[ Voor 40% gewijzigd door Toppe op 20-09-2016 19:23 ]
Bagger den helder weer niet....gaat mijn appeltaart boeeeeee vodafoneKecin schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:18:
Om te janken dit:
https://www.vodafone.nl/o...st_id=269271&cmpid=100120
[...]
Jeetje helemaaaaaal laat zeg. Bestellen ze soms 20 per maand ofzo?Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:18:
iPhone 7+ 32GB Black.
✌
Ik krijg net de mail van Apple,MJHH93 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:32:
Net een melding gekregen dat de Jet Black i7 128gb bezorgd wordt op 23 september door UPS.
(9:13 9 sep besteld)
Bij mij stond die eerst ook op 27/09 maar na 2 uur kreeg ik een mail met 23/09gsm frikandel schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:35:
[...]
Ik krijg net de mail van Apple,
Verzonden
Wordt op 27/09/2016
geleverd via Standaardlevering
Moet ik nu serieus een week gaan wachten
✌
Eh. Mijn verwachte levertijd is medio november, dus het zal wel meevallen hahaha. Dan heb je in ieder geval mij nog. Het gaat trouwens om een iphone 7 plus 128gb JB. Heb mijn toestel verlengd bij tmobile onlineVeQVQUCjsxagUCH schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:41:
[...]
Zo voel ik me ook.
9 september om 10:00 ge pre-orderd (7+ 128GB black), maar helaas nog steeds "Processing Items".
[ Voor 15% gewijzigd door Talezz op 20-09-2016 20:07 ]
Via apple.com? Ik heb leverdatum 20-22 september maar hij staat nog steeds op voorbereiden. Toch raar dat dat je wel kunt reserveren voor dezelfde dag maar dat als je 9 september besteld hebt nog niks krijgt. Ik woon nou niet echt in de buurt van een Apple store...Talezz schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:47:
Net een mailtje gehad dat ie morgen komt (7+ 128GB matte black)
Formerly known as Ragdoll
Ja, ik heb op 9 september besteld ergens tussen 09:01 en 09:10 weet niet precies meer.noarhuus schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:49:
[...]
Via apple.com? Ik heb leverdatum 20-22 september maar hij staat nog steeds op voorbereiden. Toch raar dat dat je wel kunt reserveren voor dezelfde dag maar dat als je 9 september besteld hebt nog niks krijgt. Ik woon nou niet echt in de buurt van een Apple store...
Thx voor de tip! Hopelijk hadden ze na sluitingstijd nog tijd of morgenochtend zodat de reserveringspagina snel is bijgewerkt.InFamous schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:04:
Mijn collega was om 5 uur vandaag bij AS Den Haag en de genius gaf aan dat er een hele lading iphones binnen waren gekomen, ze hadden echter nog geen tijd om te kijken welke formaten en kleuren.
Zal toch wel?sww89 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:09:
[...]
Thx voor de tip! Hopelijk hadden ze na sluitingstijd nog tijd of morgenochtend zodat de reserveringspagina snel is bijgewerkt.
Het gaat mij er om of ik nu wéér om 6 uur wakker moet worden
Tele2 is de weg kwijt.Heb vanochtend gebeld toen kreeg ik horen zeker 2 weken minimaal.Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:18:
iPhone 7+ 32GB Black.
JaaaahaaaaaDylannx3 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:13:
Ik kan toch in de Apple Store een tmobile abonnement afsluiten met dezelfde voorwaarde/prijzen als de tmobile? Zo ja dan ga ik maar de reseveringspagina in de gaten houden. Geen zin om tot medio november te wachten
Verwijderd
Woon zelf in Adamsww89 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:13:
[...]
Het gaat mij er om of ik nu wéér om 6 uur wakker moet wordenMoet er maar aan geloven denk ik. In het ergste geval komen ze later online. Haarlem en Amsterdam hebben vandaag al gehad dus vond het al vreemd dat Den Haag nog niks liet zien. Nja we gaan het meemaken.
Ik ook. En ik hoop op donderdag. Dan kan ik er namelijk achter aan. Morgen niet.Sefaex schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:24:
[...]
Woon zelf in Adam
En ik ga weer om 06:00 op staan.
Geen idee hoe vaak een Apple Store filiaal iets binnen krijg
Ik ben zelf op zoek naar en i7 Plus 128gb matte black. In Duitsland werd hij vandaag volop verkocht in de Apple Store, daarnaast heb ik hem vandaag niet voorbij zien komen op de Nederlandse Apple site. Dus ik denk zelf dat er wel een kans is dat hij deze week via die reserverings pagina te bestellen is.
Maar goed, dit baseer ik nergens op,alleen heb ik dat vermoeden gewoon
Heb een matzwarte in order staan nope niets gewijzigd.Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:23:
Weet iemand of Coolblue al een iPhone 7+ gitzwart heeft verstuurd? Ik hoor niks bellen of chatten met ze heeft geen zin.
Verwijderd
kan nooit kwaad heSven robeyns schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:38:
Hier nog steeds "artikelen worden verwerkt", levering 20-22/09, ip7+ 256gb zwart, morgen misschien toch maar effe Apple bellen!
Het lijkt er in ieder geval op dat Apple zich aan de leverdata houdt die bij de bestelling staannoarhuus schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:49:
Na honderden keren (niet overdreven) refreshenis ook mijn iPhone 7 128GB matzwart verzonden! Als een kind zo blij! Al meerdere Samsungs en HTCs gehad maar nog nooit zo verlangen naar een telefoon... Gek he?! Ik had nooit verwacht dat ik aan deze gekte mee zou doen.
wat was je oorspronkelijke leverdatum ?noarhuus schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:49:
Na honderden keren (niet overdreven) refreshenis ook mijn iPhone 7 128GB matzwart verzonden! Als een kind zo blij! Al meerdere Samsungs en HTCs gehad maar nog nooit zo verlangen naar een telefoon... Gek he?! Ik had nooit verwacht dat ik aan deze gekte mee zou doen.
20-22 september. Ik had 9 september 15.45 besteld.gsm frikandel schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:52:
[...]
wat was je oorspronkelijke leverdatum ?
Lens is van saffier, knappe jongen als je er normaal mee omgaat en er dan krassen op komen...ajax4life123 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:52:
Zit zelf nog een beetje te twijfelen op welke site ik de Iphone 7 plus ga pre-orderen. Volgens mij is Coolblue of mobiel.nl het goedkoopst i.c.m. een verlenging bij T-mobile, ik kies maar voor coolblue dan.
Mag zelf vanaf 3 oktober verlengen. Is het dan al verstandig om hem nu al te pre-orderen?
Het wordt voor mij de eerste Iphone sinds mijn overstap naar Android (Note 3 en 4), als laatst heb ik de Iphone 4 gehad dus ik ben zeer benieuwd! Ik vind het toch wel weer fijn om terug te gaan richting de Iphone!
Trouwens, hoe beschermen jullie het glas dat voor de camera lens zit? Ik heb hem bij de note 4 onbeschermd gelaten en daar zitten allemaal krassen in, wat te zien is op foto's..
Ja, dat las ik inderdaad. Maar wist het toch niet zeker en was er een beetje bang voor omdat het een duur ding isToppe schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:54:
[...]
Lens is van saffier, knappe jongen als je er normaal mee omgaat en er dan krassen op komen...
Lens is NIET van saffier....Toppe schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:54:
[...]
Lens is van saffier, knappe jongen als je er normaal mee omgaat en er dan krassen op komen...
Verwijderd
als je er een hoesje voor gaat gebruiken dan zal er geen probleem zijn, een hoesje is in 90 procent vd gevallen dik genoeg om boven de lens uit te komenajax4life123 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:56:
[...]
Ja, dat las ik inderdaad. Maar wist het toch niet zeker en was er een beetje bang voor omdat het een duur ding is. Bedankt in ieder geval!
Verwijderd
Bij mij was het: verzending op 17/9 verwachtte leverdatum 26 september. Ik kijk net weer en nu staat er sinds 20:00u bij de info op mijn account bij de Apple store opeens: onderweg naar klant, vandaag bezorgd! DHL tracking geeft nog steeds niks aan.....gsm frikandel schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:35:
[...]
Ik krijg net de mail van Apple,
Verzonden
Wordt op 27/09/2016
geleverd via Standaardlevering
Moet ik nu serieus een week gaan wachten
Jawel
[ Voor 5% gewijzigd door Toppe op 20-09-2016 21:03 ]
Oké dus de datum welke in de mail van Apple staat klopt. Ik dacht wanneer het toestel wordt verzonden dat deze dan de volgende dag bezorgd wordt. Lijkt er op dat hij verzonden is vanuit China dan ofzoVerwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:58:
[...]
Bij mij was het: verzending op 17/9 verwachtte leverdatum 26 september. Ik kijk net weer en nu staat er sinds 20:00u bij de info op mijn account bij de Apple store opeens: onderweg naar klant, vandaag bezorgd! DHL tracking geeft nog steeds niks aan.....
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq