Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen zondag heb ik dus de normale 7 128 gb matzwart van de Apple Store in Den Haag opgehaald. En ik had nog vrij laat (11:00 uur) in de ochtend gereserveerd! Ik zou als ik jullie was elke ochtend dezelfde vestiging checken.
Een medewerker vertelde me dat zij t.o.v. de stores in Amsterdam en Haarlem er veel meer hadden gekregen. En ja je kan in de store gelijk je abbo bij T-Mobile verlengen, het zou dan wel flink langer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Toch jammer dat ik een early renewal heb gedaan. Daarmee zal ik wel niks kunnen in de apple store.

Volgens t-mobile 2/3 weken. Heb op de 15de een 7+ 32 gb besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrV
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-02 15:53

MrV

Scrtz schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:11:
Morgen komen de iPhones van mijn schoonouders binnen, had ik ze toch maar door hun laten bestellen, mijne komt rond 3 oktober pas :( Balen als je de iPhone al bij anderen ziet en zelf nog moet wachten haha..
Je bent niet de enige hoor.
De mijne komt ook pas tussen 3 en 7 oktober.

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ExiZTeNcE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 12:02
Tipje.. Zie net dat bij 4launch dat er een aantal onderweg zijn vanuit de leverancier en snel leverbaar zijn..
Niet veel de 7 32gb zwart en rose gold, 7+ 32gb zilver.. Verder een aantal types op 6-10 dagen leverbaar (geen idee hoe betrouwbaar dit is..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylannx3
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:15:
Afgelopen zondag heb ik dus de normale 7 128 gb matzwart van de Apple Store in Den Haag opgehaald. En ik had nog vrij laat (11:00 uur) in de ochtend gereserveerd! Ik zou als ik jullie was elke ochtend dezelfde vestiging checken.
Een medewerker vertelde me dat zij t.o.v. de stores in Amsterdam en Haarlem er veel meer hadden gekregen. En ja je kan in de store gelijk je abbo bij T-Mobile verlengen, het zou dan wel flink langer duren.
Waarom zou het Veel langer duren als je je tmobile abbo in de Apple Store verlengt? Ik neem aan dat je daar naar toe gaat nadat je op de website van Apple je telefoon hebt gereserveerd? Of begrijp ik je verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrtz
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:28
Mauminator schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:18:
[...]

Je bent niet de enige hoor.
De mijne komt ook pas tussen 3 en 7 oktober.
nee snap ik, maar als er dan een aantal zijn in je nabije omgeving die hem wel al hebben is het extra balen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sven robeyns schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 20:38:
Hier nog steeds "artikelen worden verwerkt", levering 20-22/09, ip7+ 256gb zwart, morgen misschien toch maar effe Apple bellen!
Staat hier voor dezelfde configuratie&datum, ook nog onder "artikelen worden verwerkt"!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• providedbyintel
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-09-2024
Als MediaMarkt medewerker kan ik mn toestel met 20% korting kopen, alleen mag ik niet reserveren. Voor iedereen die via MM heeft besteld. De Jetblacks laten zeker 4 weken op zich wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajax4life123
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 17-11-2022
Jahoor! Het is gelukt. Zojuist de Iphone 7+ 32gb zwart besteld bij Coolblue i.c.m. een contractverlenging bij T-mobile. Heb ook een cashback gebruikt van https://www.cashbackxl.nl/, waardoor ik nog eens 25 euro bespaar op het bedrag.

Dat is altijd fijn en kan ik leuke accessoires van kopen!

Ik ben benieuwd hoelang het gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Vanochtend een reservering geplaatst voor een iPhone 7 128GB Black. Na ongeveer 1,5 uur in de rij te hebben gestaan en eindelijk aan de beurt te zijn verteld de medewerker me leuk dat een verlenging van een abonnement alleen mogelijk is voor 2 jaar en niet 1 jaar zoals ik graag wilde. Ongelofelijk, nergens wordt hier iets over vermeld en de afgelopen twee jaar heb ik elk jaar weer verlengd en ineens blijkt dit niet meer mogelijk wegens afspraken met T-Mobile en Vodafone. Vervolgens met lege handen naar huis en maar een aantal weken wachten tot er weer voorraad is bij Vodafone of een winkel. Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV

MrV

providedbyintel schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:41:
Als MediaMarkt medewerker kan ik mn toestel met 20% korting kopen, alleen mag ik niet reserveren. Voor iedereen die via MM heeft besteld. De Jetblacks laten zeker 4 weken op zich wachten.
Kun jij achterhalen hoe het zit met de iPhone 7 Plus zwart 32GB? Deze heb ik een week geleden besteld voor op te laten halen in Den Bosch, maar nog steeds niks te horen gekregen en de "levertijd" wordt niet aangepast...

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Wat zijn de ervaringen met een nieuwe iPhone ophalen zo'n 1 tot 2 maanden na release? Zijn er dan ook nog vaak terkorten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:09
GeorgeMichael schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:50:
Wat zijn de ervaringen met een nieuwe iPhone ophalen zo'n 1 tot 2 maanden na release? Zijn er dan ook nog vaak terkorten?
Normaal gesproken valt het dan wel mee. Maar normaal gesproken wordt er ook meer uitgeleverd door providers... Het is dus nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12:40
providedbyintel schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:41:
Dan zou ik lekker wachten

€200 korting is best lekker als je een i7+ gaat kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylannx3
Iemand de afgelopen dagen een i7+ 128GB JB weten te reserveren op de Apple website ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeorgeMichael
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
SquareOne schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:52:
[...]

Normaal gesproken valt het dan wel mee. Maar normaal gesproken wordt er ook meer uitgeleverd door providers... Het is dus nog even afwachten.
We houden het spannend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Levering geschat 'by end of day', wordt morgen dus een lange dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• providedbyintel
Mauminator schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:47:
[...]

Kun jij achterhalen hoe het zit met de iPhone 7 Plus zwart 32GB? Deze heb ik een week geleden besteld voor op te laten halen in Den Bosch, maar nog steeds niks te horen gekregen en de "levertijd" wordt niet aangepast...
De plusmodellen krijgen we maar mondjesmaat binnen, we kregen pas vandaag ons eerste plus showmodel binnen. De non-plus matzwart krijgen we wel dagelijks 1 tot 3 stuks van binnen. Al is dat voor ons ook elke keer weer een verassing, Apple zegt niet wanneer en hoeveel ze leveren.

Op onze openingsdag kregen we bijvoorbeeld maar 32 modellen, geen enkele jetblack. En ze waren allemaal al gereserveerd op twee Gold na.

Heel Nederland heeft op de 16e maar 35 JetBlacks gekregen, waarvan toevallig eentje als showmodel bij de Amac in Den Bosch.

Ik werk trouwens niet in MM Den Bosch, maar zelfs zij weten t niet wat zij binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beats72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-03 21:59
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:55:
Staat bij iedereen, eerste levering was op 16/09 rond 10 uur als ik mij niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• providedbyintel
Sefaex schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:53:
[...]

Dan zou ik lekker wachten

€200 korting is best lekker als je een i7+ gaat kopen.
een jetblack 128gb, alsnog 180 piek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beats72 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:56:
[...]

Staat bij iedereen, eerste levering was op 16/09 rond 10 uur als ik mij niet vergis.
ow, okay :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 10:28

NvU

Mijn i7+ 128GB is inmiddels ook verzonden(vanmiddag om half 4 verzendsbevestiging gehad)
Nu is er morgen niemand thuis, weinig ervaring met DHL dus maar hopen op t beste!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 11:53
NvU schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 22:07:
Mijn i7+ 128GB is inmiddels ook verzonden(vanmiddag om half 4 verzendsbevestiging gehad)
Nu is er morgen niemand thuis, weinig ervaring met DHL dus maar hopen op t beste!
Als het goed is heb je een sms met info gekregen en een link erin. Via die link kun je de verzending aanpassen en bijvoorbeeld een ophaalpunt selecteren.

Durf alleen niet te zeggen of hij dan ook morgen bij dat punt ligt .....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Whop, iPhone al in Brussel, enkele km's van bij mij dus😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:55:
Apple gaf aan bezorging vandaag (20/9, end of day). Geen DHL gezien. Wat een waardeloos bedrijf is dat toch. Tracking heeft het nooit gedaan, klantenservice kan geen vraag beantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 22:34:
[...]

Apple gaf aan bezorging vandaag (20/9, end of day). Geen DHL gezien. Wat een waardeloos bedrijf is dat toch. Tracking heeft het nooit gedaan, klantenservice kan geen vraag beantwoorden.
Ben ook geen fan van DHL, liever UPS
Hopelijk krijg ik hem morgen wel, en jij ook😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

smoken schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 22:25:
[...]

Als het goed is heb je een sms met info gekregen en een link erin. Via die link kun je de verzending aanpassen en bijvoorbeeld een ophaalpunt selecteren.

Durf alleen niet te zeggen of hij dan ook morgen bij dat punt ligt .....?
Ik heb niets geen sms gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
NvU schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 23:06:
[...]

Ik heb niets geen sms gekregen?
Oh, ik wel....rond 22u
Maar nu moet ik wel zeggen dat ik dat ook meteen ingesteld had bij DHL via de website, dus dat zal dan daar aan liggen natuurlijk ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvU

NvU

Ik vind de dhl site echt verschrikkelijk voor tracking zeg. Maar laten we hopen dat hij morgen komt. En anders overmogen, ook geen ramp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mixpower
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:34
http://www.istocknow.com/live/
Kan je meteen de status zien bij alle Stores dus ook in NL super handig :)

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smoken schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 23:18:
[...]

Oh, ik wel....rond 22u
Maar nu moet ik wel zeggen dat ik dat ook meteen ingesteld had bij DHL via de website, dus dat zal dan daar aan liggen natuurlijk ....
Het is bijna zo ver haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 20:50

Nyana

Who?!

Mixpower schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 23:23:
In Duitsland weer zat zwarte plus 128gb. Nederland nada.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Ja, bestelling is nu in Brussel ... logisch ... not ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
Nyana schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 23:29:
[...]

In Duitsland weer zat zwarte plus 128gb. Nederland nada.. -O-
Inderdaad, wel grappig om te zien dat werkelijk waar nergens ter wereld een 7 Plus 256GB Gold is behalve in Australië? Like WTF :? 8)7

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Mixpower schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 23:23:
Hmm jammer in Adam alleen de Plus 128gb Roze op voorraad.

Geen Plus Matte Black 128gb :(

Weet niet of ik nu wel of niet om 06:00 moet op staan. :P

Maar goed, het kan snel veranderen. Vanmiddag kwamen er ook ook uit het niets allemaal Plus modellen online (wel pas rond 12:00 - 13:00).

[ Voor 3% gewijzigd door Sefaex op 20-09-2016 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smoken schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 23:31:
[...]

Ja, bestelling is nu in Brussel ... logisch ... not ...
Voor mij wel want ik woon naast Brussel 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 23:44:
[...]

Voor mij wel want ik woon naast Brussel 😀
hhhahahha, zit wat in ... ik niet echt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV

MrV

Sefaex schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 23:33:
[...]

Hmm jammer in Adam alleen de Plus 128gb Roze op voorraad.

Geen Plus Matte Black 128gb :(

Weet niet of ik nu wel of niet om 06:00 moet op staan. :P

Maar goed, het kan snel veranderen. Vanmiddag kwamen er ook ook uit het niets allemaal Plus modellen online (wel pas rond 12:00 - 13:00).
Het lijkt me nou echt niet dat Apple medewerkers om pakweg 12 uur in de nacht iPhones bij zitten te vullen...

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Mauminator schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 23:49:
[...]

Het lijkt me nou echt niet dat Apple medewerkers om pakweg 12 uur in de nacht iPhones bij zitten te vullen...
Nee idd. Die gekke Duitsers en linksrijdende Britten wel. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV

MrV

Nyana schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 23:58:
[...]

Nee idd. Die gekke Duitsers en linksrijdende Britten wel. :+
Zelfs die niet..

Dikke doei!

• Sefaex
Apple Adam heeft nu helemaal geen voorraad meer (Den Haag en Haarlem ook niet)

Of het is een storing of ze zijn om 06:00 weer live

Ach ja, ik moet toch rond 07:00 op staan. Dus het is geen ramp om wat eerder op te staan.

We zullen het straks wel zien. Nu snel slapen ;)

• Nyana

Nyana

Who?!

Niet helemaal betrouwbaar die website. Net had Duitsland nog heel veel mat zwart op voorraad en nu niks. Gewoon morgen Apple zelf checken in de vroege uurtjes.

• ElayZ
  • Laatst online: 11-07 17:14
Vanavond rond 23:00 weer bericht gehad van KPN:
Bedankt voor uw bestelling bij KPN. Uw Apple iPhone 7 Plus 256GB, Black is helaas nog niet voorradig. Onze excuses hiervoor. In deze e-mail informeren wij u over het vervolg.

Wij houden u op de hoogte
Zodra het mobiele toestel weer leverbaar is, stellen wij u hiervan op de hoogte via e-mail en sms.
Beetje jammer...

Verwijderd

Heb mijn pre-order bij Coolblue voor de iPhone 7plus 128gb jetblack gecanceld, dus iedereen boven nr.88 staat nu weer een plekje dichterbij :9
Nogmaals dank voor de vele info die mij geholpen heeft aan mijn gitzwarte plus, en @sww89 krijgt een coolblue cadeau bon voor de gouden tip _/-\o_
Ik hoop jullie te zien in het ervaring topic :w

• MrV

MrV

Sefaex schreef op woensdag 21 september 2016 @ 00:11:
[...]

Apple Adam heeft nu helemaal geen voorraad meer (Den Haag en Haarlem ook niet)

Of het is een storing of ze zijn om 06:00 weer live

Ach ja, ik moet toch rond 07:00 op staan. Dus het is geen ramp om wat eerder op te staan.

We zullen het straks wel zien. Nu snel slapen ;)
Nyana schreef op woensdag 21 september 2016 @ 00:13:
Niet helemaal betrouwbaar die website. Net had Duitsland nog heel veel mat zwart op voorraad en nu niks. Gewoon morgen Apple zelf checken in de vroege uurtjes.
Die site kan gewoon niet kloppen.
Dan zou de iPhone 7 Plus 32GB zwart NERGENS op de wereld op voorraad zijn, behalve twee winkeltjes in Amerika...

Dikke doei!

• Plucky
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 00:20:
Heb mijn pre-order bij Coolblue voor de iPhone 7plus 128gb jetblack gecanceld, dus iedereen boven nr.88 staat nu weer een plekje dichterbij :9
Nogmaals dank voor de vele info die mij geholpen heeft aan mijn gitzwarte plus, en @sww89 krijgt een coolblue cadeau bon voor de gouden tip _/-\o_
Ik hoop jullie te zien in het ervaring topic :w
Hoe ben jij erachter gekomen op welke plaats je staat op de wachtlijst?

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:21

d0s

sssst

caroden schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:15:
Ik heb op 11/9 een i7 128 matzwart besteld via Mobiel.nl (verlenging Vodafone). 12/9 gaven zij aan dat het 1-3 weken zou duren. Maar als ik hier zie dat de orders van 9/9 nog niet eens allemaal uitgeleverd zijn dan vrees ik dat het nog wel een gaat duren...

Iemand ervaring met levering iPhone7 via Mobiel.nl??

Wachten is niet leuk maar zodra je je prachtige iPhone hebt en 'm voor het eerst uit het doosje haalt dan ben je alles weer vergeten :-)
Annuleren en de Apple stores in de gaten houden!

• Mixpower
Mauminator schreef op woensdag 21 september 2016 @ 00:22:
[...]

[...]

Die site kan gewoon niet kloppen.
Dan zou de iPhone 7 Plus 32GB zwart NERGENS op de wereld op voorraad zijn, behalve twee winkeltjes in Amerika...
Dat klopt dus gewoon, dit zijn de actuele voorraden die je via de site van Apple zelf kan inzien en reserveren, morgen zijn ze er misschien wel weer! Maar ik heb nog nergens maar dan ook nergens een 7 Plus 256GB Gold in het wild gespot en hier in Europa is er bij mijn weten nog geen één!
Dat geeft maar weer eens aan hoe slecht de Plus leverbaar is en al helemaal de 256GB Gold aangezien die ook minder gewild is, er komen echt dagelijks shipments uit China dus dat is een hele grote operatie.

It's All In The "Mix"

Verwijderd

Mixpower schreef op woensdag 21 september 2016 @ 00:47:
[...]

Dat klopt dus gewoon, dit zijn de actuele voorraden die je via de site van Apple zelf kan inzien en reserveren, morgen zijn ze er misschien wel weer! Maar ik heb nog nergens maar dan ook nergens een 7 Plus 256GB in het wild gespot en hier in Europa is er bij mijn weten nog geen één!
Dat geeft maar weer eens aan hoe slecht de Plus leverbaar is en al helemaal de 256GB aangezien die ook minder gewild is, er komen echt dagelijks shipments uit China dus dat is een hele grote operatie.
Ik heb vandaag in de apple store Haarlem een Gitzwarte 256GB Plus gekocht.

• Mixpower
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 01:00:
[...]

Ik heb vandaag in de apple store Haarlem een Gitzwarte 256GB Plus gekocht.
Dat weet ik, maar dat is geen Gold ;)

It's All In The "Mix"

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
LorenzoG schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:01:
Jawel, lens is zeker wel van saffier. Zie de tweet van Phil Schiller: https://twitter.com/pschiller/status/777178829290741761
Ja, waarom de lens dan zo makkelijk krast wordt dan niet beantwoord door Phil - waarschijnlijk zit er een zeer dun laagje op waardoor het de naam mag dragen maar niet de bescherming biedt die wordt verondersteld.

Apple :X

• MrV

MrV

En nog steeds geen iPhone 7 Plus in het zwart...

Dikke doei!

• dof250
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 10:13
Ik heb m'n 256GB Gitzwart in Haarlem!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17:38
dof250 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 06:03:
In Amsterdam ook nog te reserveren.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

• Dylannx3
Ga je hem met abbo afsluiten in de apple store?

• dof250
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 10:13
Dylannx3 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 06:05:
[...]

Ga je hem met abbo afsluiten in de apple store?
Nee ik koop hem los

Inmiddels is alles weer op...

[ Voor 77% gewijzigd door dof250 op 21-09-2016 06:06 ]

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:38
Goedemorgen allen, krijgen jullie ook Reserveren is niet mogelijk foutmelding nadat je op verder klikt tijdens reserveren?

Het is weer September 2025 :)

• Dylannx3
dof250 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 06:05:
[...]

Nee ik koop hem los

Inmiddels is alles weer op...
Ik verwacht vandaag de IP+ gitzwart 128GB dan ook niet...

• Sefaex
Irritant is dat

Wou zelf toch voor de jet black gaan...

Aangezien er tot vandaag toch geen matte zwarte i7 plusjes boven de 128gb online waren gekomen en ik toch een case ga kopen. Zie ik weer die reserveren is op dit moment niet mogelijk melding.... :(

• lottepanda
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-12-2022
Damn was helemaal m'n reservering aan t doen voor oberhausen, en hup weg :(
+ zwart 128

• Dylannx3
Sefaex schreef op woensdag 21 september 2016 @ 06:08:
[...]

Irritant is dat

Wou zelf toch voor de jet black gaan...

Aangezien er tot vandaag toch geen matte zwarte i7 plusjes boven de 128gb online waren gekomen en ik toch een case ga kopen. Zie ik weer die reserveren is op dit moment niet mogelijk melding.... :(
Ook geen geluk hier...

• TakkUNL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-08 10:29
Dan ben jij me net voor geweest helaas, was zelf al een tijdslot aan het reserveren!

• Jasperb_
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19-10-2023
Zojuist de i7 128GB mat zwart weten te reserveren in Den Haag!

[ Voor 7% gewijzigd door Jasperb_ op 21-09-2016 06:34 ]

• Jaymone
Via reserveringspagina? Zonder foutmelding?
Jasperb_ schreef op woensdag 21 september 2016 @ 06:16:
Zojuist de i7 128GB mat zwart weten te reserveren in Den Haag!

• Sefaex
Als ik nu klik op een random iPhone 7 krijg ik wel de reserveringspagina te zien.

Kreeg hiervoor bij alle iPhones die ik selecteerde steeds een foutmelding.

Goed nieuws :)

Nu nog een i7+ black (of jet black) 128gb of 256gb zien te reserveren. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Sefaex op 21-09-2016 06:42 ]

• Jasperb_
  • Laatst online: 19-10-2023
Jaymone schreef op woensdag 21 september 2016 @ 06:38:
Via reserveringspagina? Zonder foutmelding?

[...]
Zonder foutmelding inderdaad.

• Jaymone
Welke browser gebruik je?
Sefaex schreef op woensdag 21 september 2016 @ 06:41:
Als ik nu klik op een random iPhone 7 krijg ik wel de reserveringspagina te zien.

Kreeg hiervoor bij alle iPhones die ik selecteerde steeds een foutmelding.

Goed nieuws :)

Nu nog een i7+ black (of jet black) 128gb of 256gb zien te reserveren. :P

• Jaymone
Dat is mooi, maar ik begrijp niet meer waar deze foutmelding vandaan komt, ook bij een iphone die gewoon beschikbaar is..
Jasperb_ schreef op woensdag 21 september 2016 @ 06:45:
[...]

Zonder foutmelding inderdaad.

• Sefaex
Chrome

Denk niet dat het met de browser te maken heeft.

Toen ik die foutmelding kreeg heb ik het namelijk ook met Safari en Firefox geprobeerd. Kreeg toen hetzelfde !

Weet niet precies aan wat het ligt.

Kreeg gisteren te horen dat je die melding alleen krijgt als iemand de betreffende iPhone voor je neus heeft weggekaapt. Maar dat lijkt me onzin aangezien ik die melding ook kreeg bij iPhones die al uren op voorraad waren (bij een i7 rozegoud 32gb bijv).

Maar goed, die melding krijg ik nu in ieder geval niet meer.

• Jaymone
Krijg je die melding spontaan niet meer of heb je een handeling verricht?
Onzin inderdaad aangezien deze melding ook bij voorradige voorkomt.
Sefaex schreef op woensdag 21 september 2016 @ 06:49:
Chrome

Denk niet dat het met de browser te maken heeft.

Toen ik die foutmelding kreeg heb ik het namelijk ook met Safari en Firefox geprobeerd. Kreeg toen hetzelfde !

Weet niet precies aan wat het ligt.

Kreeg gisteren te horen dat je die melding alleen krijgt als iemand de betreffende iPhone voor je neus heeft weggekaapt. Maar dat lijkt me onzin aangezien ik die melding ook kreeg bij iPhones die al uren op voorraad waren (bij een i7 rozegoud 32gb bijv).

Maar goed, die melding krijg ik nu in ieder geval niet meer.

• Sefaex
Ik heb op alle iPhones geklikt die op voorraad waren. En toen ging de melding eigenlijk vanzelf weg. :P

Daarnaast wou ik ook zien hoe het reserveringsproces eruit zag; Wat je allemaal moest invullen of je van te voren moest betalen etc etc

Als je een iPhone 7 reserveert wil je dat natuurlijk zo snel mogelijk doen.

Ik heb vorige week een Apple Case gereserveerd... en toen moest je ook van te voren betalen etc etc (best veel stappen).

Gelukkig ziet de reserveringspagina van de iPhone 7 er vrij eenvoudig uit; je kan uitkiezen hoeveel iPhones je wil reserveren (max 2) en je kan een inchecktijd kiezen. Daarnaast moet je ook je naam, mail en tel invoeren. Maar die zijn al automatisch ingevuld als je een Apple ID hebt of eerder iets in de Apple store hebt gekocht. Daarna klik je op de Bevestig reserving button :)

• Jaymone
Tja, zo makkelijk zou het kunnen zijn idd maar bij gaat gaat de melding nog steeds niet weg, krijg Reserveren is op dit moment niet mogelijk..pfffff..zo schiet het niet op natuurlijk..zie je een i7 plus 128 zwart op voorraad maar je kunt niet reserveren 8)7
Sefaex schreef op woensdag 21 september 2016 @ 07:01:
Ik heb op alle iPhones geklikt die op voorraad waren. En toen ging de melding eigenlijk vanzelf weg. :P

Daarnaast wou ik ook zien hoe het reserveringsproces eruit zag; Wat je allemaal moest invullen of je van te voren moest betalen etc etc

Als je een iPhone 7 reserveert wil je dat natuurlijk zo snel mogelijk doen.

Ik heb vorige week een Apple Case gereserveerd... en toen moest je ook van te voren betalen etc etc (best veel stappen).

Gelukkig ziet de reserveringspagina van de iPhone 7 er vrij eenvoudig uit; je kan uitkiezen hoeveel iPhones je wil reserveren (max 2) en je kan een inchecktijd kiezen. Daarnaast moet je ook je naam, mail en tel invoeren. Maar die zijn al automatisch ingevuld als je een Apple ID hebt of eerder iets in de Apple store hebt gekocht. Daarna klik je op de Bevestig reserving button :)

• Sefaex
Er is ook een andere manier

Via http://www.apple.com/nl/shop/buy-iphone/iphone-7# de iPhone 7 selecteren die op voorraad is. En dan bij afrekenen voor ophalen kiezen.

Bovenstaande methode vergt wat meer stappen. En de kans is groot dat iemand je iPhone al heeft weggekaapt voordat je bij het afrekenen scherm bent aangekomen :P. Maar goed,als het echt niet lukt is dit de enige andere manier die werkt.

• Brabant
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-02-2023
Ik zie geen i7 Plus om te reserveren
Jaymone schreef op woensdag 21 september 2016 @ 07:07:
Tja, zo makkelijk zou het kunnen zijn idd maar bij gaat gaat de melding nog steeds niet weg, krijg Reserveren is op dit moment niet mogelijk..pfffff..zo schiet het niet op natuurlijk..zie je een i7 plus 128 zwart op voorraad maar je kunt niet reserveren 8)7

[...]

• Sefaex
Brabant schreef op woensdag 21 september 2016 @ 07:21:
Ik zie geen i7 Plus om te reserveren

[...]
Hij gaf denk ik een voorbeeld

Ik weet trouwens waarom sommige mensen die foutmelding zien

Je moet via deze link een reservering plaatsen
https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1

En niet via deze link
https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

Via de 2e link krijg je bij alle iPhones een foutmelding. Via de 1e link kan je gewoon een reservering plaatsen zonder problemen.

Die "?channel=1" hoort dus schijnbaar in de link te staan. Dan weet je dat je goed zit.

Als ik dit van te voren had geweten had ik nu al een Jet Black Plus gehad :F

[ Voor 6% gewijzigd door Sefaex op 21-09-2016 07:25 ]

• Jaymone
Je bent een held! _/-\o_
Klopt, i7 pl was een vb

Het werkt nu gelukkig, balen..gisteren had ik anders allang een i7 pl 128 gereserveerd haha
Sefaex schreef op woensdag 21 september 2016 @ 07:24:
[...]

Hij gaf denk ik een voorbeeld

Ik weet trouwens waarom sommige mensen die foutmelding zien

Je moet via deze link een reservering plaatsen

En niet via deze link
https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

Via de 2e link krijg je bij alle iPhones een foutmelding. Via de 1e link kan je gewoon een reservering plaatsen zonder problemen.

Die "?channel=1" hoort dus schijnbaar in de link te staan. Dan weet je dat je goed zit.

Als ik dit van te voren had geweten had ik nu al een Jet Black Plus gehad :F

[ Voor 6% gewijzigd door Jaymone op 21-09-2016 07:30 ]

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21:01

Typhone

Who Dares Wins

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:21

Toppe

Oké ✅

KPN heeft sommige modellen allicht op voorraad; meteen een A4 advertentie in de krant

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Verwijderd

Zijn er deze dagen enigsinds wel i7 plussen geleverd vanuit Tmobile....zal wel niet. Zit zelf ook met smart te wachten

• EValentino
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:01:
Zijn er deze dagen enigsinds wel i7 plussen geleverd vanuit Tmobile....zal wel niet. Zit zelf ook met smart te wachten
Hier ook nog geen bericht, verlengd op launchdag om 09:15 met een iPhone 7 Plus 128GB mat zwart

Verwijderd

EValentino schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:02:
[...]

Hier ook nog geen bericht, verlengd op launchdag om 09:15 met een iPhone 7 Plus 128GB mat zwart
In hetzelfde schuitje dus.....zelfde tijd en uitvoering besteld......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
Ik wil diegene nog even bedanken die mij gisteren heeft verwezen naar de voorraad in Oberhausen, geen idee meer wie het was aangezien dit topic zo snel gaat ;) Ik ben nu de gelukkig eigenaar van een iPhone 7 Plus 128GB zwart :) Het was echt bizar druk in de Apple Store daar. Maar alsnog met een reservering binnen 5 minuten geholpen. Helaas zijn er amper leren hoesjes op voorraad, die moet ik dus even ergens anders gaan scoren!

• Teletekst
  • Niet online
Hoe zit dat nu met die reservering link?
Kan de voorraad nog wijzigen in de loop van de dag of moet ik om 6 uur in de ochtend de wekker zetten?

Ik zou bijna een roze iPhone 32gb gaan halen. Is al de hele week op voorraad. :+
Teletekst schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:19:
Kan de voorraad nog wijzigen in de loop van de dag of moet ik om 6 uur in de ochtend de wekker zetten?

Ik zou bijna een roze iPhone 32gb gaan halen. Is al de hele week op voorraad. :+
24/7 scherp zijn is het devies.

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:17

Gisteren is er door de dag heen ook nog voorraad gekomen, waar deze vandaan kwam geen idee. Half 1 kwamen er jet black's binnen, zowel plus als gewoon.

• Sefaex

Gisteren kwamen er rond 12:00 - 13:00 een hoop Plus modellen online.

De voorraad veranderd constant

Soms blijft het wel uren stil... dus ja, je moet een beetje geluk hebben. Want niet iedereen zit de hele dag op de reserveringspagina.

P.S. Alle plus modellen in Duitsland lijken uitverkocht. Ben benieuwd of de Nederlandse Apple stores vandaag een aantal i7+ 128gb matte black modellen binnen krijgen.

Die waren gisteren volop te koop in Duitsland

[ Voor 15% gewijzigd door Sefaex op 21-09-2016 08:26 ]

• Teletekst
  • Niet online
Bedankt voor de snelle reacties. Ik moet vandaag werken, dus gaat hem niet worden denk ik.

Voor degenen die er wel tijd voor hebben vandaag....succes.

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:59
CFC-Mathijs schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:08:
Ik wil diegene nog even bedanken die mij gisteren heeft verwezen naar de voorraad in Oberhausen, geen idee meer wie het was aangezien dit topic zo snel gaat ;) Ik ben nu de gelukkig eigenaar van een iPhone 7 Plus 128GB zwart :) Het was echt bizar druk in de Apple Store daar. Maar alsnog met een reservering binnen 5 minuten geholpen. Helaas zijn er amper leren hoesjes op voorraad, die moet ik dus even ergens anders gaan scoren!
Het was inderdaad enorm druk daarbinnen! Ik had eigenlijk tussen 15:45 en 16:00 staan maar om 15:15 liep ik al naar buiten met een 7+ 128gb zwart. En helaas ook geen hoesje kunnen scoren. Mediamarkt en Ivizi hadden ook nog niks :-(

• BCGraaf
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-09 05:56

BCGraaf

BC

Sefaex schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:22:
[...]

Gisteren kwamen er rond 12:00 - 13:00 een hoop Plus modellen online.

De voorraad veranderd constant

Soms blijft het wel uren stil... dus ja, je moet een beetje geluk hebben. Want niet iedereen zit de hele dag op de reservingspagina
De meesten hier op tweakers volgens mij wel ;)

MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X,  Watch,  TV 4K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50
Hopelijk krijgt Vodafone ook een zootje van die zwarte plusjes binnen vandaag, zou fijn zijn maar geloof er niet zo in eigenlijk.

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:17
Zwarte plus 32gb op voorraad in keulen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:41
Ik denk dat het leveren zo gaat:

Maandag shippen orders apple naar online orders en shops/providers. Dinsdag shippen dan de providers en de shops naar klanten ontvangen woensdag.

Donderdag shippen orders apple naar online orders en shops/providers en dan vrijdag shippen de providers en de shops weer naar klanten.

Kortom we kunnen van de 3de partijen waarschijnlijk alleen shipments op wo en vrij/zat verwachten.

De Apple stores zelf krijgen denk dagelijks wat toestellen.

* zit net naar mijn Karma te kijken, sinds launch van de iPhone gaat mijn grafiek haast ff'ing vertical :D

[ Voor 11% gewijzigd door SpoekGTi op 21-09-2016 08:40 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Verwijderd

Update KPN...

Bedankt voor uw bestelling van een mobiel toestel met abonnement. De Apple iPhone 7 Plus 32GB, Black is tijdelijk nog niet voorradig. Onze excuses hiervoor. In deze e-mail informeren wij u over het vervolg.

Oud nieuws!

• Whatarethose
  • Laatst online: 17-09 19:09
Omdat ik mijn contract moest omzetten van mijn ene bedrijf naar mijn andere pas later kunnen pre-orderen dan de bedoeling was, nml. afgelopen woensdag avond pas. Ik heb afgewacht tot afgelopen maandag en na deze volledige periode 1 mailtje te hebben gehad van CoolBlue ben ik eens gaan zoeken of ik de enige was die nog geen telefoon had... Toen kwam ik hier!

Jullie tip om te reserveren bij Apple heeft gewerkt. Ik kan vanmiddag een Plus 256 GB zwart ophalen die ik vanmorgen om 06:02 heb gereserveerd. Althans ik neem aan dat hij niet meer ingetrokken wordt door geen voorraad o.i.d... Bij Vodafone en CB geven ze aan 4-6 weken.

Nog 1 vraag: kun je ook je abonnement verlengen in de Apple store, maar dan wel eentje die op een zakelijke naam staat? Wil gewoon een particuliere vorm van abonnement (Red Super), maar op naam van mijn bedrijf... Iemand ervaring mee?

• Mon0lith
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 10:31

Mon0lith

Yes Herr Flick

Op 9 september pre-order geplaatst bij KPN voor iPhone 7 32gb Black.
Wel een ordebevestiging gekregen maar tot heden niks meer gehoord.

Begreep wel dat er problemen waren met levering van iPhone 7 Plus Black, maar ook het gewone model?
Andere mensen tot op heden ook niks vernomen van KPN of ben ik de enige?

PSN: Von_Smallhausn

• AddictIII
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-09-2023
Iphone 7, 128GB JB besteld via apple op 9-9 om 9:13 is onderweg met het vliegtuig! https://fr24.com/YZR7451/b112e3f

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50
AddictIII schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:55:
Iphone 7, 128GB JB besteld via apple op 9-9 om 9:13 is onderweg met het vliegtuig! https://fr24.com/YZR7451/b112e3f
Als ie maar niet te hard vliegt, straks krasjes in de lak 8)7

Verwijderd

OM 10:15, 10:30, 11:45 UPDATE
HELAAS GEEN PLUS MODELLEN!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:57
AddictIII schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:55:
Hahahha zo vet... :)
Pagina: 1 ... 44 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.