Acties:
  • 0 Henk 'm!
Levertijd
Besteldatum: 14-09-2016
Besteltijd: 19:00
Winkel: Typhone.nl
Versie: iPhone 7
Geheugen: 128 GB
Kleur: zwart
(Verwachte) levertijd: onbekend

Voordat iemand zegt dat ik véél te laat ben geweest met bestellen: toen ik twee jaar geleden een dag voor de releasedatum de iPhone 6 bestelde, kreeg ik deze alsnog netjes op de releasedag geleverd. Ook bij Typhone.nl. Vandaar dat ik dat deze keer ook maar weer geprobeerd heb. Helaas minder geluk deze keer, door matige levering vanuit Apple.

Wel zie ik gelukkig verbetering, vooral op MacRumors zijn er steeds meer mensen die hun iPhone eerder geleverd krijgen. Benieuwd hoe snel Typhone is dus.
Wouter Lucassen schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 02:09:
[...]

Haha wat dacht je van typhone. Die beweerde grote voorraden te hebben:p en preorder vandaag morgen in huis!!
Nou, het kan best hoor. De iPhone 6 had ik destijds zelfs één dag voor de release besteld (was omdat ik aanvankelijk bij Dixons bestelde die gewoon niet veel konden leveren), en ik kreeg 'm netjes op de releasedag binnen. Dus zo gek is dat niet hoor. Nu valt het helaas wat tegen, en Apple laat hen blijkbaar net zo min weten. In een reactie op mijn vraag hierover:
"Uit het systeem verneem ik dat je toestel nog in bestelling is. Wanneer wij exact weer een nieuwe levering krijgen van de leverancier is helaas nog onbekend bij ons. Fabrikanten zijn afhankelijk van veel factoren als het gaat om het maken van toestellen. En wij zijn natuurlijk weer afhankelijk van de fabrikanten om voldoende toestellen te krijgen om naar alle klanten te sturen. Meestal loopt alles op rolletjes en krijgt elke klant zijn toestel op de dag die we als leverdatum geven.

Echter kunnen toestellen ook schaars worden. Bijvoorbeeld doordat zij immens populair blijken en de fabrikant niet kan voldoen aan de vraag. Zoals bij de iPhone. In dat geval zijn wij afhankelijk van de informatie die wij van ons leveringskanaal krijgen. Het vervelende is dat deze informatie vaak verandert en het moeilijk is om je als klant een exacte leverdatum te beloven. Daarom houden we je altijd zo goed mogelijk op de hoogte van de leverdatum die wij verwachten en stellen we altijd alles in het werk om je zo snel mogelijk een schaars toestel te leveren."

[ Voor 110% gewijzigd door DutchDeafBoy op 20-09-2016 16:12 ]

LG OLED55C9PLA | iPhone 15 Pro Max | 11-inch iPad Pro (2024) | Apple Watch Series 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:40
Rickth64 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:54:
[...]

Volgens mij kun je hem dan pas ophalen op de dag dat hij ook verzonden kan worden. Niet diezelfde dag of de dag erna zoals op de speciale reserveringspagina.
Heb op deze manier ook een Apple Case gereserveerd... en ik kon mijn bestelling dezelfde dag nog ophalen. Terwijl de levertijd 5-7 werkdagen bedroeg.

Denk dus dat het op hetzelfde neer komt.

Ach ja, ik heb beide links in een tab open staan. Voor het geval dat er vandaag nog een i7+ matt black 128GB online komt te staan (wat ik betwijfel). :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
Arnhem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisrdam
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17-07-2024
Shadow343 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:52:
[...]

Wanneer heb jij hem gereserveerd? Bizarre is 23ste kan ik pas verlengen heb hem al wel betaald en aangevraagd en ze gaven mij expliciet aan dat ze alles pas de 23ste in werking gingen zetten.

Nu kreeg ik wel een mail dat ik nog niet bij de eerste levering zat en mijn Iphone 7 Plus pas over 1-3 weken kan verwachten..
Ik heb op 9-9 9.22 een bestelling voor een plus 32gb zwart gedaan en deze vervolgens om 12.22 gewijzigd naar de 128gb versie. Afgelopen vrijdag een mail gehad waarin staat dat ik ook 1-3 weken moet wachten op het toestel....

Dus blijf nog even hier gluren.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:24
Kay das nog wel te doen, hmmz even overleggen met het thuis front :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Ik ga trouwens geen pre-order plaatsen. Wou het nog even afwachten... maar ik zie dat de Apple Store meerdere malen per week kleine leveringen binnen krijgt. Dus met een beetje geluk heb je deze week al je gewenste iPhone.

Waarom dan wachten tot midden-eind okt ?

Enige minpunt is wel dat je een beetje moet no lifen op die apple reserveringspagina. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 11:53
En mijn bestelling is verzonden!
Nog geen dhl gegevens. Hopelijk wordt ie morgen afgegeven ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffeh
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 04-03-2023
Bij Vodafone pre-orderen heeft sowieso al geen zin want dan krijg je hem pas na 14-10...
Een pre-order van 9-9 krijgt zijn toestel pas tussen 30-9 en 7-10. Hier praat ik dan over een iPhone + 128GB model.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:25

d0s

sssst

Nou de Apple store hanteert dus gewoon exact de vodafone aanbiedingen :) net als voor tmobile. Ze loggen in op een portal.

Betaal zelfs iets minder (geen thuiskopieheffing).

Ik had er 1 van de 3 vandaag. Gaat vooral om reserveringen die niet worden afgehaald en dan direct in de voorraad komen.

Onderweg naar huis dus met mijn 32gb Black. Gsmwijzer meteen annuleren!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robhof
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:08

robhof

Lembongan view

Jeroenvde89 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:59:
Vodafone heeft z'n lijst met levertijden geüpdatet:

https://www.vodafone.nl/_...hone-7-plus-pre-order.pdf

*

Ik heb 'm (Black 32GB) de 9e besteld. Kan dus nog tot de 30e duren. Wel vreemd dat dezelfde levertijden worden gehanteerd voor mensen die bijvoorbeeld 13 september pas besteld hebben, maar goed..
Volgens de kop bovenaan het document gaat het wel degelijk op volgorde van datum en tijdstip van bestellen. De door mij op 10 september bestelde 7 128GB matzwart werd zaterdagochtend afgeleverd. Erg netjes, ook al was de communicatie daaromtrent wat slordig (standaardmails die niet klopten).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:44

KroeT

[...]

Vandaag besteld bij CoolBlue, alwaar een vriendelijke telefoniste aangaf dat ze geen idee had wanneer de iPhone 7 128 GB mat zwart zou kunnen worden geleverd. Mijn reactie, namelijk dat ik wegens een verbouwing de telefoon liever later dan eerder zou ontvangen, deed haar grinniken. Kennelijk staan de meeste mensen er anders in ;). Abonnement verloopt op 12 december pas, dus ivm nummerportering moet de telefoon voor mij sowieso na 13 oktober komen. Nummerbehoud zou anders niet mogelijk zijn (>60 dagen voor einde contract) en dat zou dodelijk zijn. Met andere woorden: ik heb mooi besteld voordat de verbouwing begint zodat ik me daar niet meer druk over hoef te maken, en over anderhalve maand pak ik m'n iPhone wel uit ter vervanging van mijn dan ongetwijfeld nog erger bekraste en stoffige 5S. Ideaal :)

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smoken schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:12:
Yesss, wij alledrie blij😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SMRF schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:04:
[...]

Dat doen ze allemaal. Toen ik reserveerde op 13 sep bij Typhone stonden alle types op 'ruim op voorraad'. Ook stond er dat er de 16e geleverd zou worden. Dus ik heb een 7 plus 128 zwart besteld. Gelijk mn oude 6 plus verkocht.... Zit nu op mn nog oudere iphone 4 te tikken. Typhone heeft laten weten dat ze mijn toestel niet op voorraad hebben en dat er gemaild wordt wanneer dat wel zo is. Zonder indicatie van wanneer of een nr in de wachtrij. Ze wisten best hoe het zat maar doen het net als de rest. Lijkt wel de voorverkoop van kruidnoten. Het is nog lang geen sinterklaas maar toch liggen de schappen vol.
Dan ben ik misschien wel één van de weinigen die bij de iPhone 6 één dag voor de release bestelde en het toestel toch gewoon op de release zelf geleverd kreeg. Vreemd..

Snap die kritiek naar Typhone ook niet echt. Met hun communicatie is weinig mis, ze kunnen nou eenmaal weinig zeggen als ze van Apple geen informatie binnen krijgen. De bal ligt uiteindelijk bij Apple, die levert de iPhones. En het is duidelijk dat deze gewoon niet voldoende beschikbaar zijn. Althans, dat waren ze. maar als ik al die reacties op MacRumors mag geloven zijn ze wel druk bezig om dat weer goed te maken.

Ik ben in elk geval benieuwd wanneer mijn iPhone 7 binnenkomt, ook besteld bij Typhone, op de 14e.

LG OLED55C9PLA | iPhone 15 Pro Max | 11-inch iPad Pro (2024) | Apple Watch Series 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noarhuus
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 13-09-2024
Ik zit nog te wachten op een wijziging. Vanaf gisteren 17.26 wordt de verzending voorbereid... Gaat overigens om een i7 128 black.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riderider
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 00:15
Status bij gsmwijzer veranderd naar "nummerbehoud". Vodafone moet mijn nummerbehoud goedkeuren omdat ik overgestapt ben van tele2. Er staat dat dit 5-10 werkdagen kan duren.... kan ik dit versnellen?

En dit zou moeten betekenen dat gsmwijzer mijn iphone 7 128gb black op voorraad heeft??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMRF
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09 21:06
DutchTech schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:21:
[...]

Dan ben ik misschien wel één van de weinigen die bij de iPhone 6 één dag voor de release bestelde en het toestel toch gewoon op de release zelf geleverd kreeg. Vreemd..

Snap die kritiek naar Typhone ook niet echt. Met hun communicatie is weinig mis, ze kunnen nou eenmaal weinig zeggen als ze van Apple geen informatie binnen krijgen. De bal ligt uiteindelijk bij Apple, die levert de iPhones. En het is duidelijk dat deze gewoon niet voldoende beschikbaar zijn. Althans, dat waren ze. maar als ik al die reacties op MacRumors mag geloven zijn ze wel druk bezig om dat weer goed te maken.

Ik ben in elk geval benieuwd wanneer mijn iPhone 7 binnenkomt, ook besteld bij Typhone, op de 14e.
De kritiek zit m erin dat ze melden dat ze iets ruim op voorraad hebben en de 16e zullen leveren als je NU bestelt. Nu is dus 13 september. Maar vervolgens zeggen dat ze het helemaal niet op voorraad hebben.
Ik begrijp best dat ze afhankelijk zijn van levering door Apple. Maar wees dan niet zo stellig met je ruime voorraad en zeg waar het op staat: leveringsdatum afhankelijk van actuele voorraad oid. Dat zou ik veel netter vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik bij de Apple store een abonnement afsluit, kan dat gewoon terwijl mijn pre-order bij tele2 nog loopt? Zodra ik hem van de Apple store heb ontvangen annuleer ik Tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
Dionlinn schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:24:
Status bij gsmwijzer veranderd naar "nummerbehoud". Vodafone moet mijn nummerbehoud goedkeuren omdat ik overgestapt ben van tele2. Er staat dat dit 5-10 werkdagen kan duren.... kan ik dit versnellen?

En dit zou moeten betekenen dat gsmwijzer mijn iphone 7 128gb black op voorraad heeft??
Heb ook nummerbehoud gekozen, maar heb nog geen statuswijziging (iPhone 7 Black 32GB). Er staat nog steeds: Verwacht 2-3 weken.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook nummerbehoud gekozen, staat nog levertijd onbekend bij gsmwijzer...

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2016 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
Mocht iemand nog interesse hebben: Vandaag tot 8 uur op te halen bij de apple store in Dusseldorf: 2 x I7+ 128GB Mat Zwart. 1 was voor mijn bedoeld en een ander voor een vriend, maar aangezien ik wat moeilijker weg kan nu: Mocht iemand ze op kunnen halen ben ik bereid de 2e af te staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
Iemand ervaring met het volgende?

Vodafone abonnement is verlengt met een iPhone. Tevens gaat het nieuwe abonnement in zodra het toestel is ontvangen + de simkaart (logisch).

Maar op dit moment (eigenlijk gisteren al) mijn abonnement over zijn einddatum heen.

Waar moet ik nu van uit gaan? Moet ik nu voor elke MB en elke minuut gaan betalen? Maak ik nu nog gebruik van mijn oude abonnement? (niet bepaald logisch want het nieuwe abonnement is goedkoper voor meer). Hier heb ik dan dus ook niet om gevraagd om er langer mee door te gaan.

Enig idee iemand? Heb het ook op het Vodafone forum gevraagd alleen hier wordt geen antwoord op gegeven door een Moderator alleen vermoedens van mede personen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Zijn er überhaupt mensen die een i7+ 256gb matte black hebben ?

Het lijkt wel of niemand in Nederland deze iPhone heeft.

Vandaag op de Apple reservering pagina wel de 32gb variant voorbij zien komen (en de JB versie)

Diverse Apple filialen in Duitsland hebben ze vandaag binnen gekregen, dus ik hoop dat ze deze week nog te bestellen zijn via de Nederlandse reserverings pagina van Apple

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noarhuus schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:22:
[...]

Ik zit nog te wachten op een wijziging. Vanaf gisteren 17.26 wordt de verzending voorbereid... Gaat overigens om een i7 128 black.
zal normaal gezien vandaag of morgen verzonden worden denk ik
hoe laat had je besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joshoon
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 16:11

Joshoon

Hardstyle DJ, ICT'er

miicker schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:55:
[...]

Denk ook dat het even wachten wordt. Heb de mijne op 15 september besteld, dus de laatste dag welke nog binnen de pre-order tijd valt. Op het forum circuleert er een bericht dat alle pre-orders voor 30 september afgehandeld zullen worden, maar heel eerlijk gezegd geloof ik er niets van.

Wat ik trouwens echt belachelijk vind is dat T-Mobile mensen min of meer beloofd heeft dat ze de iPhone 16 september zouden hebben, zeker als je op day-one van de pre-order besteld had. Dan zat je namelijk sowieso in de eerste ronde en kreeg je dan sowieso je voorraad. Vervolgens werd bij T-Mobile bekend dat er vertraging plaatsvond vanuit Apple (waar ze natuurlijk niets aan kunnen doen), maar dit wordt vervolgens op geen enkele manier naar klanten gecommuniceerd. Mensen komen er 16 of 17 september pas achter.

Dat vind ik een smerige zaak van T-Mobile, want ze wisten waarschijnlijk ook wel dat veel mensen zouden annuleren als ze 11 september gezegd zouden hebben dat er 2-3 weken vertraging zou zijn. Dus ze kiezen ervoor om niets te zeggen, zodat de iPhone op het moment van communicatie overal uitverkocht is en mensen minder snel zullen annuleren omdat hij toch nergens anders verkrijgbaar is.
Dit dus.
Ook niets aan toe te voegen _/-\o_

Ze verwijzen je simpelweg naar een forum die vol klagende mensen staat, nee daar hebben we wat aan als klant die op hun bestelling zitten te wachten die 16 september was beloofd 8)7

Ik had overigens begin vorige week ook nog contact gehad, en toen werd er mij ook nog doodleuk beloofd dat ik hem begin deze week zou krijgen, lijkt het tot nu toe niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sefaex schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:35:
Zijn er überhaupt mensen die een i7+ 256gb matte black hebben ?

Het lijkt wel of niemand in Nederland deze iPhone heeft.

Vandaag op de Apple reservering pagina wel de 32gb variant voorbij zien komen (en de JB versie)
Er is geen 32 GB Jet Black dus ik denk dat je niet goed gekeken hebt.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leontjuh1
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-08 17:58
Steeffeh schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:34:
Iemand ervaring met het volgende?

Vodafone abonnement is verlengt met een iPhone. Tevens gaat het nieuwe abonnement in zodra het toestel is ontvangen + de simkaart (logisch).

Maar op dit moment (eigenlijk gisteren al) mijn abonnement over zijn einddatum heen.

Waar moet ik nu van uit gaan? Moet ik nu voor elke MB en elke minuut gaan betalen? Maak ik nu nog gebruik van mijn oude abonnement? (niet bepaald logisch want het nieuwe abonnement is goedkoper voor meer). Hier heb ik dan dus ook niet om gevraagd om er langer mee door te gaan.

Enig idee iemand? Heb het ook op het Vodafone forum gevraagd alleen hier wordt geen antwoord op gegeven door een Moderator alleen vermoedens van mede personen.
Ik denk dat je het beste even de livechat van Vodafone kan opzoeken, of gewoon even klantenservice bellen, gezien dat een redelijk bijzondere situatie is. Persoonlijk denk ik dat je oude abonnement doorloopt (automatisch verlengd met een maand) totdat je nieuwe ingaat. Puur speculatie van mijn kant natuurlijk, maar daarom kun je het beste even bellen/chatten met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffeh
Leontjuh1 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:38:
[...]

Ik denk dat je het beste even de livechat van Vodafone kan opzoeken, of gewoon even klantenservice bellen, gezien dat een redelijk bijzondere situatie is. Persoonlijk denk ik dat je oude abonnement doorloopt (automatisch verlengd met een maand) totdat je nieuwe ingaat. Puur speculatie van mijn kant natuurlijk, maar daarom kun je het beste even bellen/chatten met ze.
Ga ik zo even bellen ben benieuwd wat ze dan te zeggen hebben :) In ieder geval bedankt voor je reactie zo snel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Iphone van mij is al in Eindhoven!
7+ 32GB zwart
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:41:
7+ 32GB zwart
_/-\o_
wordt hij morgen geleverd?j
jaa bij mij nu ook zichbaar waar hij is, ook Eindhoven!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2016 16:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
7+ 32GB zwart
_/-\o_
Ja en daarna gaat ie naar Brussel, vervolgens naar Amsterdam en ten slotte naar jouw afleveradres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij nog een een link geven van waar je kon kijken wanneer je iPhone geproduceerd is adhv serienummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja als het goed is wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:17

hmr

jmetselaars schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:30:
Mocht iemand nog interesse hebben: Vandaag tot 8 uur op te halen bij de apple store in Dusseldorf: 2 x I7+ 128GB Mat Zwart. 1 was voor mijn bedoeld en een ander voor een vriend, maar aangezien ik wat moeilijker weg kan nu: Mocht iemand ze op kunnen halen ben ik bereid de 2e af te staan.
Als jij de reiskosten vergoed vanuit Amsterdam :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noarhuus
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:38:
[...]

zal normaal gezien vandaag of morgen verzonden worden denk ik
hoe laat had je besteld?
9 september om 15.30. Ook ik had levering van 20 sep - 22 sep.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:38:
[...]

Hij bedoelt met 32 GB JB versie, de 32 GB JailBreak versie, die is ook te koop op www.zwartemarktplaats.nl :+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noarhuus schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:43:
[...]

9 september om 15.30. Ook ik had levering van 20 sep - 22 sep.
dan zal je hem donderdag wel hebben denk ik
Bij mij sprong hij gisteren rond 17u naar 'verzending voorbereiden' en vanmiddag naar 'verzonden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Donstil schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:38:
[...]

Ik bedoelde dat ik een i7+ 32gb matte black voorbij zag komen en een i7+ Jet Black (256gb geloof ik). Ook andere kleuren waren vandaag beschikbaar (i7+ rozégoud, i7+ zilver). Maar geen i7+ matte black 128GB helaas.

Daarom vroeg ik me af of er wel mensen zijn die deze iPhone al hebben. Je hoort er heel weinig over... en als er ergens iPhones beschikbaar zijn dan is het nooit deze versie.

Reserveringspagina is trouwens zojuist gesloten. Morgen om 06:00 gaat ie weer open.

[ Voor 10% gewijzigd door Sefaex op 20-09-2016 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noarhuus
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:44:
[...]

dan zal je hem donderdag wel hebben denk ik
Bij mij sprong hij gisteren rond 17u naar 'verzending voorbereiden' en vanmiddag naar 'verzonden'
Zou toch gek zijn als er maar een half uur verschil zit in verwerken naar voorbereiden? Mijn werkgever zal blij zijn als ik hem binnen heb en eindelijk weer aan het werk kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
noarhuus schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:46:
[...]

Zou toch gek zijn als er maar een half uur verschil zit in verwerken naar voorbereiden? Mijn werkgever zal blij zijn als ik hem binnen heb en eindelijk weer aan het werk kan.
Denk eerder dattie blij is dat jij weer aan het werk gaat d:)b

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjellzw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-09 08:33
miicker schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:43:
[...]

Hij bedoelt met 32 GB JB versie, de 32 GB JailBreak versie, die is ook te koop op www.zwartemarktplaats.nl :+
Ik denk eerder de Juiste Beslissing. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 13:41
7+ 32GB zwart
_/-\o_
Van mij ook :)

Maar het gaat wel om regio Eindhoven, volgens mij valt Maastricht daar zelfs nog onder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

I7 32gb zwart 09-09 besteld via apple.nl rond 10 uur in d ochtend besteld, en dan krijg ik hem pas 3-7 okt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:13
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:42:
Kan iemand mij nog een een link geven van waar je kon kijken wanneer je iPhone geproduceerd is adhv serienummer?
Dat was deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik een goede sreeprotector kopen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SpoekGTi
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:52:
Waar kan ik een goede sreeprotector kopen?
www.google.nl en als je toch bezig bent pak meteen een nieuw keyboard mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:52:
I7 32gb zwart 09-09 besteld via apple.nl rond 10 uur in d ochtend besteld, en dan krijg ik hem pas 3-7 okt
Deze iPhone was vandaag gewoon te reserveren via de Apple website, en je kon hem meteen ophalen.

Als je dicht bij een Apple Store woont zou ik morgen de reserveringspagina in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rickth64 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:48:
[...]

Van mij ook :)

Maar het gaat wel om regio Eindhoven, volgens mij valt Maastricht daar zelfs nog onder :+
Kon ik hem maar zo oppikken, even uurtje rijden i.p.v dat hij na brussel gaat, en nog eens na Amsterdam en dan weer terug Maastricht. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is mijn eerste iphone, dus ik vraag het hier aan mensen met ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sefaex schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:54:
[...]

Deze iPhone was vandaag gewoon te reserveren via de Apple website, en je kon hem meteen ophalen.

Als je dicht bij een Apple Store woont zou ik morgen de reserveringspagina in de gaten houden.
Jaa dat had ik al gezien maar woon nog al ver van een apple store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:54:
Dit is mijn eerste iphone, dus ik vraag het hier aan mensen met ervaring.
Kijk eens [iPhone 7 & iPhone 7 Plus] Ervaringen & discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er staat dat het voor Mac is en als ik het serienr ingeef krijg ik telkens een nieuwe pagina waar ik het serienummer moet ingeven

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2016 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 18:41
Snap hier werkelijk niets van, alle vormen van browsers gebruikt..hopelijk morgen beter
Dennisweb schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:23:
[...]

Zonet geprobeerd. Geen error. Maar helaas woon ik in noord-Nederland. Ver weg van alles en iedereen.

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tnezor0
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-05-2021
Vorige week een iPhone 7 pre-ordered bij KPN via de telefoon, netjes een bevestiging ontvangen en tot op heden geen verzendbevestiging ontvangen. Na een telefoontje naar KPN bleek dat mijn order geannuleerd was en ik de iPhone opnieuw moet bestellen met een wachttijd van twee weken.

Dit kunnen zij toch niet maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMRF
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10-09 21:06
Samkent schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:01:
Vorige week een iPhone 7 pre-ordered bij KPN via de telefoon, netjes een bevestiging ontvangen en tot op heden geen verzendbevestiging ontvangen. Na een telefoontje naar KPN bleek dat mijn order geannuleerd was en ik de iPhone opnieuw moet bestellen met een wachttijd van twee weken.

Balen maar lijkt erop dat ze dat zeker kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Zo te zien dus wel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-08 07:50

Lijkt mij ook niet.
Als jij de bevestiging kunt aantonen zullen ze je vast wel tegemoet komen qua wachtrij. Dat zou wel zo eerlijk zijn gezien het hun fout is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tnezor0
Brabso schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:04:
[...]

Lijkt mij ook niet.
Als jij de bevestiging kunt aantonen zullen ze je vast wel tegemoet komen qua wachtrij. Dat zou wel zo eerlijk zijn gezien het hun fout is.
Thanks! Ik ga een poging wagen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://sndeep.info/en
deze site werkt voor mij, mijne komt uit Zhengzhou :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

Sterkte. Bij mij het zelfde (medewerker annuleert zonder toestemming 'oeps was foutje')

Na 12 uur ben ik iets verder. Stuur even een PB;-)

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:05:
http://sndeep.info/en
deze site werkt voor mij, mijne komt uit Zhengzhou :)
Volgens mij zocht jij deze http://www.chipmunk.nl/klantenservice/applemodel.html

[ Voor 5% gewijzigd door swv op 20-09-2016 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tnezor0
Toppe schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:05:
[...]

Sterkte. Bij mij het zelfde (medewerker annuleert zonder toestemming 'oeps was foutje')

Na 12 uur ben ik iets verder. Stuur even een PB;-)
Sterkte!

Check je inbox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

Kan je in de Apple Store ook een abbo afsluiten bij Tele2?

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amiet01 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:09:
Kan je in de Apple Store ook een abbo afsluiten bij Tele2?
Enkel T-Mobile en Vodafone dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-09 08:53

Amiet01

Master_A

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:10:
[...]

Enkel T-Mobile en Vodafone dacht ik
Ik weet wel dat ze KPN ook doen. Daar wees een medewerker mij een paar maanden geleden op.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Amiet01 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:18:
[...]

Ik weet wel dat ze KPN ook doen. Daar wees een medewerker mij een paar maanden geleden op.
Niet meer. Alleen Vodafone en tmobile tegen dezelfde voorwaarden als bij de providers zelf.

Vandaag nagevraagd en zelf ook tegen de vodafone voorwaarden verlengt in de Apple store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alvani
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:50
Amiet01 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:18:
[...]

Ze verkopen "al lang" geen KPN abo's meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 12:53
op welk tijdstip is de reserverings pagina up2date trouwens?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Spoiler-2634/hero/28547946

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Spoiler schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:26:
Om 06:00. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gelukt!
iPhone 7 plus jetblack 256GB net afgehaald in Haarlem.
Voor de grap op marktplaats gezet, heb al een bod van €3000 van ene ranshid xD.
Geloof het niet zo, om eerlijk te zijn.
En ik wil hem zelf houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:29:
Het is gelukt!
Als die 3k serieus is zou ik hem verkopen en een nieuwe halen xD

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Het is gelukt!
Naam zegt al genoeg... :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
DennusB schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:31:
[...]

Als die 3k serieus is zou ik hem verkopen en een nieuwe halen xD
Voor 3k verkocht ik hem, en kocht ik die van 1400 uit V&A. Heb je toch snel 1600 euro winst. Daar moet ik normaal een fulltime week voor werken.

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smoken schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 16:12:
Mijne is al sinds afgelopen zaterdag verzonden. DHL Tracking werkt nog steeds niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorenzoG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18:29
Ik heb zoveel mogelijk van de afgelopen pagina's gelezen maar kan het antwoord nog niet vinden: is er iemand die via KPN al een 7 Plus gekregen heeft?

Ik heb de 7 Plus 128 GB zwart besteld. Maar het is stil bij KPN...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Laatst online: 01:19
Het is gelukt!
Als je hem zelf wilt houden waarom dan toch op Marktplaats zetten?
Dat is ook misleiding ;)
LorenzoG schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:32:
Ik heb zoveel mogelijk van de afgelopen pagina's gelezen maar kan het antwoord nog niet vinden: is er iemand die via KPN al een 7 Plus gekregen heeft?

Op die vlogger die zwaar gesponsord word door KPN na, helemaal niemand. :+

[ Voor 32% gewijzigd door Mixpower op 20-09-2016 17:33 ]

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Spoiler schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:26:
Volgens mij random. 6 uur vanochtend had ik geen succes. Vervolgens wel rond 10 uur. Het is maar net wat ze binnen krijgen en wat er niet afgehaald wordt aan reserveringen.

Je moet gewoon met geluk hebben dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

LorenzoG schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:32:

Voor zover ik weet; Nee er zijn door KPN geen 7+ modellen geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spoiler
d0s schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:33:
[...]

Volgens mij random. 6 uur vanochtend had ik geen succes. Vervolgens wel rond 10 uur. Het is maar net wat ze binnen krijgen en wat er niet afgehaald wordt aan reserveringen.

One, maar je kan toch wel gewoon je moment van oppikken selecteren nietwaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Spoiler schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:35:
[...]

One, maar je kan toch wel gewoon je moment van oppikken selecteren nietwaar?
Ja, je kiest gewoon een tijdslot van een kwartier

[ Voor 3% gewijzigd door d0s op 20-09-2016 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:30
Morgen dag tot half 7 op school. Geen tijd om dan naar Amsterdam te gaan. Zul je net zien dat morgen de matzwarte Plusjes op voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
d0s schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:33:
[...]

Ik betwijfel of het alleen om reserveringen gaat die niet worden afgehaald. Denk dat ze sowieso alle iPhones die ze binnen krijgen meteen op de website zetten.

Want vandaag hadden ze ze vrij veel iPhones op voorraad.

Die normale iPhones waren vandaag vrijwel de hele dag op voorraad (in alle kleuren). Soms zag je een iPhone 7 Plus voorbij komen (32gb matte black, 256gb jet black, en ook een paar in het zilver en rozégoud).

Heb helaas geen iPhone 7 Plus 128gb matte black voorbij zien komen.

Dus ik ga het morgen gewoon weer proberen.

Denk dat je op deze manier sneller aan een iPhone komt dan een reservering (waarbij je tot midden -eind okt moet wachten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Ik denk dat ik mijn order bij Vodafone gewoon stopzet, doorga met mijn huidige toestel en over 2 maanden een betere deal ga scoren. Sommige mensen daar melden op het forum dat ze een iPhone toegestuurd krijgen (i7 128gb plus zwart). Maar ik als 10+ jaar klant, loyalty en al mag wachten. Buuuurp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:32:
[...]

Mijne is al sinds afgelopen zaterdag verzonden. DHL Tracking werkt nog steeds niet...
hmm, das vreemd
Mijn tracking van DHL werkt ook niet maar nu dus wel, zie dat hij in Eindhoven is
anders klantenservice eens bellen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-09 22:11
Kecin schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:42:
Ik denk dat ik mijn order bij Vodafone gewoon stopzet, doorga met mijn huidige toestel en over 2 maanden een betere deal ga scoren. Sommige mensen daar melden op het forum dat ze een iPhone toegestuurd krijgen (i7 128gb plus zwart). Maar ik als 10+ jaar klant, loyalty en al mag wachten. Buuuurp.
Aangezien jij 1600 netto per week verdient kan je die uit de V&A wel nemen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noarhuus
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:43:
[...]

hmm, das vreemd
Mijn tracking van DHL werkt ook niet maar nu dus wel, zie dat hij in Eindhoven is
anders klantenservice eens bellen?
Jij belt wel heel snel of niet? Het heeft trouwens geen zin om te bellen, klantenservice heeft net zo veel info als jij over je toestel, aangezien de medewerker aan de telefoon niet in het magazijn werkt of contact heeft met DHL. Jouw telefoon is nu weg uit het magazijn van Apple en onderweg naar DHL.

[ Voor 6% gewijzigd door noarhuus op 20-09-2016 17:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Robehr schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:44:
[...]

Aangezien jij 1600 netto per week verdient kan je die uit de V&A wel nemen. ;)
:D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar neen, als zijn bestelling al sinds zaterdag verzonden is maar Track&Trace niet werkt mag hij toch wel eens naar DHL bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJSP
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 22:29
iPhone 7+ JB 128 GB verlenging KPN om 9:10 bestelt op 9 sept zojuist afgeleverd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noarhuus
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:46:
maar neen, als zijn bestelling al sinds zaterdag verzonden is maar Track&Trace niet werkt mag hij toch wel eens naar DHL bellen?
Hij wel, jij hebt er nog geen reden voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toppe
  • Nu online

Toppe

Oké ✅

CJSP schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:47:
iPhone 7+ JB 128 GB verlenging KPN om 9:10 bestelt op 9 sept zojuist afgeleverd. :)
Eerste plus mode, zit schot in de zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 11:53
Vanaf welk moment kun je bij DHL zien wanneer de bestelling geleverd wordt?

Ik zie mijn zending terugkomen bij DHL, puur dat hij voorgemeld is. Kan echter nergens een afleverdarum vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:11
Vanmiddag in Oberhausen de i7 + 128 gb black opgehaald. Vanochtend gereserveerd. Echt een mooi toestel! Kreeg ook net de bevestiging dat de i7 128 gb jet black verzonden is. Die gaat de verkoop in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

noarhuus schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:47:
[...]

Hij wel, jij hebt er nog geen reden voor.
awel, ik ga toch helemaal niet bellen?
wanneer heb ik dat gezegd

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2016 17:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisweb
Juist. Nu is mij duidelijk waar die schaarste vandaan komt. Men koopt 1-5 toestellen en zet er een paar op Marktplaats. En wij 'plebs' mogen dan wachten omdat de handelaren de plekjes hebben gekaapt. Of wij moeten natuurlijk een vermogen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
Gefeliciteerd. Hoe laat had je m gereserveerd?
MJHH93 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:52:
Vanmiddag in Oberhausen de i7 + 128 gb black opgehaald. Vanochtend gereserveerd. Echt een mooi toestel! Kreeg ook net de bevestiging dat de i7 128 gb jet black verzonden is. Die gaat de verkoop in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Topicstarter
Dennisweb schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:53:
Juist. Nu is mij duidelijk waar die schaarste vandaan komt. Men koopt 1-5 toestellen en zet er een paar op Marktplaats. En wij 'plebs' mogen dan wachten omdat de handelaren de plekjes hebben gekaapt. Of wij moeten natuurlijk een vermogen betalen.
Dat is vrije marktwerking. Daar doe je niets tegen. Je mag er gewoon zoveel bestellen als je wilt. Dus, jammer, maar helaas.

Voordeel is wel dat ze waarschijnlijk door het cancellen van de pre-orders eerder beschikbaar worden gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 17-09 22:11
Dennisweb schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:53:
Als niemand die telefoons koopt dan zullen ze hem uiteindelijk onder de kostprijs moeten verkopen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
Kecin schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:55:
[...]

Dat is vrije marktwerking. Daar doe je niets tegen. Je mag er gewoon zoveel bestellen als je wilt. Dus, jammer, maar helaas.

Voordeel is wel dat ze waarschijnlijk door het cancellen van de pre-orders eerder beschikbaar worden gemaakt.
Ik kan me jaren herinneren waarbij Apple maximaal 2 iPhones per klant verkocht. Dat was tevens het jaar dat de meeste mensen hun iPhone op de releasedag al hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 15:17

hmr

Robehr schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:55:
[...]

Als niemand die telefoons koopt dan zullen ze hem uiteindelijk onder de kostprijs moeten verkopen. ;)
Dat hoop ik echt van ganser harte! Het mag allemaal wel, maar ik vind het moreel verwerpelijk. Net als die idioten met concertkaartjes. Bah!

May karma strike you! |:(

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Pagina: 1 ... 42 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.