Levertijd
Besteldatum: 14-09-2016
Besteltijd: 19:00
Winkel: Typhone.nl
Versie: iPhone 7
Geheugen: 128 GB
Kleur: zwart
(Verwachte) levertijd: onbekend
Voordat iemand zegt dat ik véél te laat ben geweest met bestellen: toen ik twee jaar geleden een dag voor de releasedatum de iPhone 6 bestelde, kreeg ik deze alsnog netjes op de releasedag geleverd. Ook bij Typhone.nl. Vandaar dat ik dat deze keer ook maar weer geprobeerd heb. Helaas minder geluk deze keer, door matige levering vanuit Apple.
Wel zie ik gelukkig verbetering, vooral op MacRumors zijn er steeds meer mensen die hun iPhone eerder geleverd krijgen. Benieuwd hoe snel Typhone is dus.
Besteldatum: 14-09-2016
Besteltijd: 19:00
Winkel: Typhone.nl
Versie: iPhone 7
Geheugen: 128 GB
Kleur: zwart
(Verwachte) levertijd: onbekend
Voordat iemand zegt dat ik véél te laat ben geweest met bestellen: toen ik twee jaar geleden een dag voor de releasedatum de iPhone 6 bestelde, kreeg ik deze alsnog netjes op de releasedag geleverd. Ook bij Typhone.nl. Vandaar dat ik dat deze keer ook maar weer geprobeerd heb. Helaas minder geluk deze keer, door matige levering vanuit Apple.
Wel zie ik gelukkig verbetering, vooral op MacRumors zijn er steeds meer mensen die hun iPhone eerder geleverd krijgen. Benieuwd hoe snel Typhone is dus.
Nou, het kan best hoor. De iPhone 6 had ik destijds zelfs één dag voor de release besteld (was omdat ik aanvankelijk bij Dixons bestelde die gewoon niet veel konden leveren), en ik kreeg 'm netjes op de releasedag binnen. Dus zo gek is dat niet hoor. Nu valt het helaas wat tegen, en Apple laat hen blijkbaar net zo min weten. In een reactie op mijn vraag hierover:Wouter Lucassen schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 02:09:
[...]
Haha wat dacht je van typhone. Die beweerde grote voorraden te hebben:p en preorder vandaag morgen in huis!!
"Uit het systeem verneem ik dat je toestel nog in bestelling is. Wanneer wij exact weer een nieuwe levering krijgen van de leverancier is helaas nog onbekend bij ons. Fabrikanten zijn afhankelijk van veel factoren als het gaat om het maken van toestellen. En wij zijn natuurlijk weer afhankelijk van de fabrikanten om voldoende toestellen te krijgen om naar alle klanten te sturen. Meestal loopt alles op rolletjes en krijgt elke klant zijn toestel op de dag die we als leverdatum geven.
Echter kunnen toestellen ook schaars worden. Bijvoorbeeld doordat zij immens populair blijken en de fabrikant niet kan voldoen aan de vraag. Zoals bij de iPhone. In dat geval zijn wij afhankelijk van de informatie die wij van ons leveringskanaal krijgen. Het vervelende is dat deze informatie vaak verandert en het moeilijk is om je als klant een exacte leverdatum te beloven. Daarom houden we je altijd zo goed mogelijk op de hoogte van de leverdatum die wij verwachten en stellen we altijd alles in het werk om je zo snel mogelijk een schaars toestel te leveren."
[ Voor 110% gewijzigd door DutchDeafBoy op 20-09-2016 16:12 ]
LG OLED55C9PLA | iPhone 15 Pro Max | 11-inch iPad Pro (2024) | Apple Watch Series 10