Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Eerste lichting, 2e lichting... elk jaar is het tzelfde liedje. Er is altijd schaarste in het begin. Het is onderhand een traditie aan t worden. Spanningen en frustraties die oplopen hier op GoT. Mensen die elke 10 min gaan posten of hun status al is bijgewerkt... Heerlijk toch? :9 Waar zouden we ons anders druk over moeten maken... ;)

Maar even op iets serieuzere noot; ik blijf me toch verbazen dat dit elk jaar weer zo is. Is het echt een geval dat Apple gebaat is bij schaarste en daarmee populariteit>hype in stand blijft? Het lijkt me toch ook dat ze het liefst zo veel mogelijk willen verkopen? Nu loop je ook het risico dat mensen die achter t net vissen ergens een mooie aanbieding voor een S7 krijgen bijv en dan toch besluiten om daar voor te gaan. Of kunnen ze écht de vraag simpelweg niet aan? Ze weten toch van allllle voorgaande jaren al dat de vraag met een nieuw versie nummer 5>6>7>? (dus de S ff daargelaten) gigantisch hoog is? Lijkt me toch dat ze wel meer kunnen produceren? Of ze hebben wel genoeg voorraad maar de distributiekanalen zijn gewoon te langzaam en ontstaat er een soort file...?

We zullen er wel nooit achter komen vrees ik. Maar zodoende hebben we elk jaar weer een mooie traditie, vol met spanning en emotie's (over een telefoon...;) ) Heerlijk, die 1st world problems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brabso schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:12:
Apple moet gewoon genoeg iphones op voorhand van de release produceren, elke keer inderdaad het zelfde riedeltje.
ElayZ schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:15:
Lijkt me toch dat ze wel meer kunnen produceren? Of ze hebben wel genoeg voorraad maar de distributiekanalen zijn gewoon te langzaam en ontstaat er een soort file...?
Ik denk dat er maar één mogelijke verklaring is, en dat is 'korte lijntjes'. Natuurlijk KUNNEN ze miljoenen iPhone's opslaan in een magazijn en vervolgens iedereen in één keer voorzien van een iPhone. Maar dat WILLEN ze niet. Zoals ze het nu doen is veel efficiënter: direct verzenden vanuit de fabriek naar klanten met een vooraf verzonden kleine buffer voor losse verkoop op de releasedag. Dit jaar is de buffer helaas uitgebleven voor de Plus- en gitzwart modellen.

Waarom al die moeite met bergen iPhone's opslaan als het alleen frustraties geeft in de eerste laten we zeggen drie weken in het jaar? Dat is hetzelfde als elk jaar met software updates. Je kunt natuurlijk net als de hele wereld op de releasedag van iOS en macOS gaan downloaden met trage downloads tot gevolg, maar je kunt ook een dag later downloaden en dat het dan wel snel en stabiel gaat. Waarom dan enorme servercapaciteit aanleggen voor die ene dag piekbelasting in het jaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-09 13:37
Volgens mij verkopen ze op deze manier meer toestellen.

- Elke website plaatst een bericht dat de iphone 7 weer uitverkocht is, dus denken mensen onbewust, ''wow die moet wel goed zijn ik moet er ook 1 hebben!''

- Omdat mensen hem zo snel mogelijk willen hebben gaan ze hem alvast reserveren waardoor ze niet snel meer verder kijken want ze hebben al een toestel gereserveerd.

- En misschien kunnen ze de vraag niet helemaal aan, zou in theorie kunnen maar dan zouden ze de telefoon later uit moeten brengen ( waardoor ze dus een langere productietijd hebben ), want het toestel is nog geen maandenlang in productie op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17:31
http://www.pdashop.nl/cat...e-7-en-iphone-7-plus.html overal dezelfde kut review door 1 of andere kutuser :P

Downvoten :D

Tijdverdrijfmodus aan

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:54
Denman schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:14:
[...]

Is ook gebaseerd op niets, zoals ik boven zeg. Maar jij bent dan gewoon extreem gelukkig geweest, want anders zeg je hiermee dat Apple 300% van de reserveringen uit heeft geleverd ;)
En ja... door jou hebben 2 anderen op de releasedag géén toestel gehad, maar dat terzijde.
Heeft niets met geluk te maken maar met op tijd reserveren. Overigens kan Apple zoveel leveren als dat ze produceren. Net zoals ik ook gewoon een aantal maanden moet wachten op mijn nieuwe auto. Daar zit gewoon een productietijd aan vast en dat kunnen ze niet versnellen. (Vraag en aanbod verhaal).

Overigens is je opmerkingen over dat 2 anderen géén toestel op de releasedag hebben echt compleet onzin. Want de 3 toestellen zijn namelijk niet voor mij bedoeld. 1 daarvan is voor mij en 2 voor familieleden dus nee, je opmerking klopt. 3 mensen hebben op de releasedag een toestel, maar dat terzijde :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm Haarlem en Amsterdam hebben zwarte 7's op voorraad. Nog geen Plus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:57
i7 128GB Mat Zwart kan je momenteel reserveren in de Apple Store (Amsterdam).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat geeft apple zelf op de site aan?
sww89 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:39:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15-09 20:18
sww89 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:22:
[...]

[...]

Ik denk dat er maar één mogelijke verklaring is, en dat is 'korte lijntjes'. Natuurlijk KUNNEN ze miljoenen iPhone's opslaan in een magazijn en vervolgens iedereen in één keer voorzien van een iPhone. Maar dat WILLEN ze niet. Zoals ze het nu doen is veel efficiënter: direct verzenden vanuit de fabriek naar klanten met een vooraf verzonden kleine buffer voor losse verkoop op de releasedag. Dit jaar is de buffer helaas uitgebleven voor de Plus- en gitzwart modellen.

Waarom al die moeite met bergen iPhone's opslaan als het alleen frustraties geeft in de eerste laten we zeggen drie weken in het jaar? Dat is hetzelfde als elk jaar met software updates. Je kunt natuurlijk net als de hele wereld op de releasedag van iOS en macOS gaan downloaden met trage downloads tot gevolg, maar je kunt ook een dag later downloaden en dat het dan wel snel en stabiel gaat. Waarom dan enorme servercapaciteit aanleggen voor die ene dag piekbelasting in het jaar?
Apple wil ook niet dat het product uitlekt. Dus je krijgt de keuze presentatie van Apple en beperkte oplage of presentatie van Apple 3 maanden productie en dan is er genoeg voor iedereen op launch. Als Apple 6 maanden eerder begint met iphones maken lekt alles al uit en zakt hun hele marketing in.

Vroeger zat er volgens mij 2/3 maanden tussen de presentatie en het uitleveren van de telefoons.

[ Voor 3% gewijzigd door alwind op 20-09-2016 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:39:
Wat geeft apple zelf op de site aan?
[...]
Dat er zwarte 7's op voorraad zijn :? Online store nog steeds 2-3 weken uiteraard.

[ Voor 10% gewijzigd door swv op 20-09-2016 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oeps sorry ik had je bericht blijkbaar verkeerd gelezen.
sww89 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:41:
[...]

Dat er zwarte 7's op voorraad zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:57
sww89 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:39:
Volgens mij heeft nog niemand een zwarte plus

Heb vooralsnog alleen goud en roze voorbij zien komen.

Duimen dat er vandaag een i7+ mat black 128gb online te reserveren is bij Appie Adam

Hopelijk wordt het no-lifen toch nog beloond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lpetersen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-01-2024
Sefaex schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:39:
i7 128GB Mat Zwart kan je momenteel reserveren in de Apple Store (Amsterdam).
Got one! Vanmiddag oppikken, dank voor de heads-up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie Darko
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:00
Zijn er al tweakers met een normale i7 Jet Black?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:17
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er eigenlijk al iemand een jet black plus 128 binnen gekregen?
Niet de gewone dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylannx3
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:54:
Niet de gewone dus.
Was het maar zo'n feest, middels al meerder keren met T-Mobile in contact geweest. Zij vermelden keer op keer dat zij er niks aan kunnen doen en zeer afhankelijk is van Apple. Jammer, maar het kan niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk niemand
Niet de gewone dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:19
Niet de gewone dus.
Apple levert dit model pas later deze week uit aan de eerste kopers volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dylannx3
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
MelvinW schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:58:
[...]

Apple levert dit model pas later deze week uit aan de eerste kopers volgens mij
How do you know?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:39
Donstil schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 08:04:
Nou onze iPhones zijn in het laatste distributie centum aangekomen. Nu nog even duimen tot ze daadwerkelijk in het busje zitten en dan kunnen we onderuit zakken en beginnen aan her laatste wacht gedeelte.

Ben nu wel klaar met dat wachten. Volgend jaar maar gewoon weer op release.
En? Ga je ze vandaag ontvangen??

Kun jij eens kijken of je bij DHL ook kunt traceren op "reference" met bijvoorbeeld je tel nr of ordernummer? Bij UPS schijnt dat te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-09 07:56

d0s

sssst

32 GB nu op voorraad in Amsterdam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabant
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07-02-2023
iPhone 7 (1)
iPhone 7 128 GB Diamantschwarz
Der volle Preis wird unten angezeigt.
Einer unserer Mitarbeiter kann dich bei der optimalen Tarifwahl unterstützen und deine SIM-Karte aktivieren.
Preis869,00 €

Apple Store, Centro

Yet Black iPhone 7 128GB vooradilg

[ Voor 12% gewijzigd door Brabant op 20-09-2016 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-02 15:53

MrV

d0s schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:05:
Maar geen + :-(

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Donnie Darko schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:53:
Zijn er al tweakers met een normale i7 Jet Black?
Ik heb de i7 256Gb JetBlack, vrijdag opgehaald bij MediaMarkt Amersfoort.
Deze was door niemand gereserveerd en er was maar 1 JetBlack geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kun je nagaan hoe de logistieke en productie processen voor het veelbelovende 2017 model gaan verlopen!?

Bestel in september 2017 15 minuten ná de start van de pre order en ontvang je iPhone 7S/8 medio februari 2018! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

d0s schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:05:
YES gereserveerd!

Eens kijken wat die 32gb moet kosten icm met Vodafone. Iemand daar ervaring mee, zelfde prijzen als bij Vodafone zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d0s schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:08:
[...]

YES gereserveerd!

Eens kijken wat die 32gb moet kosten icm met Vodafone. Iemand daar ervaring mee, zelfde prijzen als bij Vodafone zelf?
Praat je altijd zo tegen jezelf :+ Was al 20 minuten op voorraad ofzo hoor. Bij de Apple Store gebruiken ze de vodafone website om een abonnement af te sluiten. Weet niet precies hoe en wat maar daardoor komen de prijzen wel overeen ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Thanks!

Soms praat ik tegen mezelf, als ik enthousiast ben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:06
Khayma schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:30:
[...]

Heeft niets met geluk te maken maar met op tijd reserveren. Overigens kan Apple zoveel leveren als dat ze produceren. Net zoals ik ook gewoon een aantal maanden moet wachten op mijn nieuwe auto. Daar zit gewoon een productietijd aan vast en dat kunnen ze niet versnellen. (Vraag en aanbod verhaal).

Overigens is je opmerkingen over dat 2 anderen géén toestel op de releasedag hebben echt compleet onzin. Want de 3 toestellen zijn namelijk niet voor mij bedoeld. 1 daarvan is voor mij en 2 voor familieleden dus nee, je opmerking klopt. 3 mensen hebben op de releasedag een toestel, maar dat terzijde :).
Tuurlijk heeft het wel met geluk te maken. Ik heb zowel bij VF als Apple direct besteld toen de website (en app) voor mij online kwam. Tot nu toe beide nog niet verzonden (i7+ 128gb zwart) Dat de website bij de een iets later online komt dan bij de ander is gewoon geluk voor de één en pecht voor de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV

MrV

Als je via de website reserveert, is het trouwens verplicht om er een abonnement bij af te sluiten?

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d0s schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:10:
Thanks!

Soms praat ik tegen mezelf, als ik enthousiast ben ;)
Misschien kan je even een belletje wagen aan de store in Amsterdam voor wat zekerheid.
Mauminator schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:11:
Als je via de website reserveert, is het trouwens verplicht om er een abonnement bij af te sluiten?
Nee.

[ Voor 30% gewijzigd door swv op 20-09-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Mauminator schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:11:
Nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22:11
Eigenlijk is dit een soort praatgroep geworden voor verslaafden.:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 10:19
Ik heb gisteren mijn abbo bij Vodafone kunnen verlengen en een iPhone 7 Plus Jet Black besteld, nu maar wachten....
Het zou me niets verbazen als die 6 weken gaat duren 7(8)7 _O-

Ik hoorde een bekende analist zeggen in een podcast (Carolina Milanesi) dat Apple waarschijnlijk veel stock richting China heeft gestuurd, omdat daar nog mega rijden voor de winkels te vinden waren/zijn. Een dure iPhone kopen is daar voor de opkomende middenklasse echt nog een status symbool. En de hype van het eerste dag voor de winkel liggen wachten is in Europa en de VS toch wat minder aan 't worden allemaal door dat de markt al goed voorzien is.
Dus zodra de Chinese markt een beetje voorzien is (hopelijk zo snel mogelijk) kan er meer productie deze kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MJHH93 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 09:13:
i7 128 GB jet black staat sinds vanochtend op 'Verzending wordt voorbereid' (9:13 besteld op 9 september)
Maar die gaat weer retour als die binnen is want ik wil nu toch liever een plus :+
Vanmiddag eens even naar de lokale mediamarkt om te kijken of ze daar al iets weten over levertijden etc.
Retour? Op marktplaats krijg je het dubbelen, en mocht je dat niet willen, denk ik dat mening tweaker heb graag van je overneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Impstoker schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:17:
Ik heb gisteren mijn abbo bij Vodafone kunnen verlengen en een iPhone 7 Plus Jet Black besteld, nu maar wachten....
Het zou me niets verbazen als die 6 weken gaat duren 7(8)7 _O-

Ik hoorde een bekende analist zeggen in een podcast (Carolina Milanesi) dat Apple waarschijnlijk veel stock richting China heeft gestuurd, omdat daar nog mega rijden voor de winkels te vinden waren/zijn. Een dure iPhone kopen is daar voor de opkomende middenklasse echt nog een status symbool. En de hype van het eerste dag voor de winkel liggen wachten is in Europa en de VS toch wat minder aan 't worden allemaal door dat de markt al goed voorzien is.
Dus zodra de Chinese markt een beetje voorzien is (hopelijk zo snel mogelijk) kan er meer productie deze kant op.
En toch mis ik die tijd wel, dat niet elke opgeschoten puber van net 14 met een iPhone liep. Toen het nog speciaal was zeg maar.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 16:06
In Keulen net de plus te reserveren in zwart!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag me af of deze nog wel gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV

MrV

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:22:
Vraag me af of deze nog wel gaat komen.
[...]
Eind deze maand of zo...?

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:14
SquareOne schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:20:
In Keulen net de plus te reserveren in zwart!
Zag het! Ik zie het als hopelijk een eerste teken dat de plussen eindelijk meer beginnen te verschijnen in de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das goed nieuws, maar dan natuurlijk eerst alle presails..
bjonnie schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:24:
[...]

Zag het! Ik zie het als hopelijk een eerste teken dat de plussen eindelijk meer beginnen te verschijnen in de EU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Sowieso zie ik veel mensen dubbel (of zelfs vier!) bestellen bij verschillende shops om de kans een iPhone te bemachtigen te spreiden.. Dit heeft natuurlijk ook effect op de voorraden die continue wisselen omdat er van verschillende kanten weer toestellen retour komen terwijl deze eerst niet in de voorraad zaten..

Het blijft een fenomeen zo'n lancering :) Ondertussen geniet ik al vanaf afgelopen zaterdag van m'n nieuwe 7 128GB (zilver) ;) Indexeren etc. is ook klaar, haal nu een 7 uur gebruik met 43.24 uur standby en heb nog 15% over, me is happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV

MrV

D-Ed schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:25:
Sowieso zie ik veel mensen dubbel (of zelfs vier!) bestellen bij verschillende shops om de kans een iPhone te bemachtigen te spreiden.. Dit heeft natuurlijk ook effect op de voorraden die continue wisselen omdat er van verschillende kanten weer toestellen retour komen terwijl deze eerst niet in de voorraad zaten..

Het blijft een fenomeen zo'n lancering :) Ondertussen geniet ik al vanaf afgelopen zaterdag van m'n nieuwe 7 128GB (zilver) ;) Indexeren etc. is ook klaar, haal nu een 7 uur gebruik met 43.24 uur standby en heb nog 15% over, me is happy.
Ja, maar ik hoef geen 4,7 inch toestel...

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:04

S2S

SpoekGTi schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:19:
[...]

En toch mis ik die tijd wel, dat niet elke opgeschoten puber van net 14 met een iPhone liep. Toen het nog speciaal was zeg maar.
Ach elk commercieel product is naar mijn mening niet super speciaal.. dus wat maakt het uit? Iedereen kan er 1 kopen, maar die 14 jarige krijgen er vast 1 van de ouders :p

[ Voor 7% gewijzigd door S2S op 20-09-2016 10:43 ]

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s3n
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:33

s3n

Ik zie bij meerdere duitse stores de zwarte 7+ te reserveren. Maar niet op plekken om even op en neer te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan komen ze vanzelf hier terecht. we moeten gewoon nog even geduld hebben.
s3n schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:44:
Ik zie bij meerdere duitse stores de zwarte 7+ te reserveren. Maar niet op plekken om even op en neer te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ping83
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:09
SpoekGTi schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:19:
[...]

Yep, toen een Macbook\iPhone nog duur was. Als je nu op het middelbaar onderwijs kijkt heeft iedere "arme student" wel een macbook van ongeveer €2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Ping83 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:45:
[...]

Yep, toen een Macbook\iPhone nog duur was. Als je nu op het middelbaar onderwijs kijkt heeft iedere "arme student" wel een macbook van ongeveer €2000.
Ja toen een 20GB ipod nog 500-600 euro was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ping83 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:45:
[...]

en wat is het probleem daar dan mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ping83
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:09
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:46:
[...]

en wat is het probleem daar dan mee?
Ik heb niet gezegd dat dit een probleem is :S , ik probeer te zeggen dat de producten van Apple toen iets exclusiever waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:04

S2S

s3n schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:44:
Nooit aan gedacht! Is natuurlijk ook een optie, woon aan de grens, ik heb 12-9 bij KPN verlengt, 32GB zwart, maar blijft verdacht stil.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdeurloo
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 01-12-2023
Iemand al een 7+ van de Mediamarkt in ontvangst mogen nemen?
Ik heb nog steeds weinig gehoord van de MM alleen dat het nog 1/2 weken kan duren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ping83 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:48:
[...]

Ik heb niet gezegd dat dit een probleem is :S , ik probeer te zeggen dat de producten van Apple toen iets exclusiever waren.
ja, das waar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAEvakYD
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:11
Rdeurloo schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:52:
Iemand al een 7+ van de Mediamarkt in ontvangst mogen nemen?
Ik heb nog steeds weinig gehoord van de MM alleen dat het nog 1/2 weken kan duren....
Nope, ze blijven zeggen, 'morgen komt er weer een levering'

Lekker duurzaam. Skoda Enyaq EV - First edtion, Alpha Innotec Brine warmtepomp (MSW2-6S), Totaal 12135 Wp aan Zonnepanelen geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Lekker dan.. apple store kan telefonisch niet aangeven of ze dezelfde abonnementsprijzen hanteren als Vodafone zelf. Enige manier om erachter te komen is er heenrijden.

Achjah, je moet er iets voor over hebben toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
Ping83 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:48:
[...]

De producten zijn nu steeds meer een fashion/life-style statement geworden - voor technologische vernieuwing hoef je niet meer bij Apple te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
d0s schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:55:
Lekker dan.. apple store kan telefonisch niet aangeven of ze dezelfde abonnementsprijzen hanteren als Vodafone zelf. Enige manier om erachter te komen is er heenrijden.

Hmm jammer is dat. Succes straks! Ik blijf nog ff F5-en. Ik bedoel cmd+r-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blarretje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-10-2024
d0s schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:55:

Bespaar je de rit. Apple hanteert veel hogere abonnementsprijzen. Je kunt het abonnement beter bij de provider zelf afsluiten. Ik ben zaterdag jl naar de Applestore in Amsterdam geweest en ik viel steil achterover van de prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel benieuwd hoeveel presails er voor de zwarte + 32 gb gedaan zijn dit jaar. Deze mensen zullen als eerste uitgeleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV

MrV

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:57:
Ben wel benieuwd hoeveel presails er voor de zwarte + 32 gb gedaan zijn dit jaar. Deze mensen zullen als eerste uitgeleverd worden.
Ik heb er eentje op de 10e in pre-order gedaan bij de Phonehouse. Nog steeds niks van ze gehoord.
Ze weten zelf ook niks zeggen ze.

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blarretje schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:56:
[...]

Bespaar je de rit. Apple hanteert veel hogere abonnementsprijzen. Je kunt het abonnement beter bij de provider zelf afsluiten. Ik ben zaterdag jl naar de Applestore in Amsterdam geweest en ik viel steil achterover van de prijzen.
In dat geval spijt het mij zeer. Ik had daar nog niemand over gehoord. Behalve dat het mogelijk was.

Misschien een losse iPhone + sim only constructie verzinnen @d0s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 22:30
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:57:
Ik heb de gewone 7 zwart 32GB besteld, maar daar is ook nog vrij weinig over bekend ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dw1-nl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-08 19:49

Dw1-nl

Webontwikkelaar

4 dagen geleden deze e-mail ontvangen van Vodafone:
Het product dat u heeft besteld is nieuw in ons assortiment en we wachten nog op de levering. Helaas kunnen we het daarom pas later bij u bezorgen.

Zodra het op voorraad is, nemen we contact met u op voor een bezorgafspraak. U hoort in ieder geval binnen 5 dagen weer van ons.

Bedankt voor uw geduld,

Vodafone

Dus vandaag of morgen krijg ik een update hopelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3M1
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 15:31
Dw1-nl schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:00:
Het product dat u heeft besteld is nieuw in ons assortiment en we wachten nog op de levering. Helaas kunnen we het daarom pas later bij u bezorgen.

Zodra het op voorraad is, nemen we contact met u op voor een bezorgafspraak. U hoort in ieder geval binnen 5 dagen weer van ons.

Bedankt voor uw geduld,

Vodafone

Reken daar niet op - dit is een standaard mailtje - ik heb sinds 09/09 een iPhone 7+ 128GB in bestelling staan - geen enkel bericht van VF sinds die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolblue Update 20 september:
Gisteren is er een klein aantal iPhones binnengekomen in verschillende kleuren en opslagcapaciteiten. Deze worden vandaag uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:29
Dw1-nl schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:00:

Bedankt voor uw geduld,

Vodafone

Je krijgt een update met dat je telefoon er nog niet is en moet kijken naar:
https://www.vodafone.nl/levertijd/

In alle 3 de Apple stores zijn iPhone 7's te koop.
De 7 plussen nog niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
R3M1 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:02:
[...]

Reken daar niet op - dit is een standaard mailtje - ik heb sinds 09/09 een iPhone 7+ 128GB in bestelling staan - geen enkel bericht van VF sinds die tijd.
Ook mail systemen kunnen gewoon weer een teleurstellend mailtje doen na 5 dagen hoor geheel automatisch

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In Zwitserland nu ook riante voorraden van de zwarte Plus.

Edit: In Genève waren het alle GB's maar nu al weer op.

Edit 2: en weer beschikbaar. Wij zouden toch ook aan de beurt moeten zijn zou je zeggen

[ Voor 61% gewijzigd door swv op 20-09-2016 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:04:
Gisteren is er een klein aantal iPhones binnengekomen in verschillende kleuren en opslagcapaciteiten. Deze worden vandaag uitgeleverd.
Een klein aantal of een aantal kleine iphones :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:04:
Dit gaat over coolblue, mocht jullie je afvragen
Is al aangepast zie ik :)

[ Voor 4% gewijzigd door xamirz op 20-09-2016 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Net is wel de iPhone SE van de vriendin hier afgeleverd, in ieder geval iets om mee te spelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:32
SpoekGTi schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:10:
Net is wel de iPhone SE van de vriendin hier afgeleverd, in ieder geval iets om mee te spelen
Is je vriendin er niet dan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SpoekGTi
BekSide schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:11:
[...]

Is je vriendin er niet dan?
Nee en als zou die er zijn is het een beetje raar t.o.v. mijn collega's om daar mee te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoekGTi schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:12:
[...]

Nee en als zou die er zijn is het een beetje raar t.o.v. mijn collega's om daar mee te gaan spelen.
Ik ga deze chat wel missen zeg, ineens vind ik het minder erg dat mijn iPhone er nog niet is _O- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:18:
[...]

Ik ga deze chat wel missen zeg, ineens vind ik het minder erg dat mijn iPhone er nog niet is _O- ;)
Ik ook, ik lach me stuk af en toe hier op werk tussen de bedrijven door. :9

[edit]

Als mensen nog zitten te wachten op een levering van de gewone 7, kun je beter gewoon de apple reserveringsite in de gaten houden. De gewone 7 in mat zwart is er nu weer op voorraad in Amsterdam en Haarlem (128 en 256). Gisteren ook al regelmatig voorbij zien komen.

[ Voor 37% gewijzigd door ElayZ op 20-09-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:18:
[...]

Precies, het lijkt een beetje Barrens Chat van WoW te worden, maar dan leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
Lol, artikel praat over 7s. Ik wist niet dat die uit was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat zo snel bij Apple, zo snel dat ze de leveringen niet eens aan kunnen. ;-))
xamirz schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:20:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Laatst online: 22:32
geen idee of dit iets van waarde heeft, wellicht hier iemand op zoek naar dit model:

Werkkamp zegt de iPhone 7 plus 32gb zilver voorradig te hebben...... weet niet of dit klopt aangezien de rest allemaal 3 weken levertijd heeft:

http://www.wehkamp.nl/Win...EW=Grid&Ntt=iphone+7+plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV

MrV

BekSide schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:24:
geen idee of dit iets van waarde heeft, wellicht hier iemand op zoek naar dit model:

Werkkamp zegt de iPhone 7 plus 32gb zilver voorradig te hebben...... weet niet of dit klopt aangezien de rest allemaal 3 weken levertijd heeft:

http://www.wehkamp.nl/Win...EW=Grid&Ntt=iphone+7+plus
Zilver is op zich ook wel oké... Maar ik wil geen witte voorkant.. :P

Ik wacht wel op de zwarte. :D

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is dit nou weer voor onzin!!! Kreeg gister een mail van Mediamarkt dat mijn abonnement + toestel is overgedragen aan AMP en vandaag geleverd zou worden. Vervolgens krijg ik vammorgen een email van Mediamarkt dat mijn toestel niet op voorraad is, ik dacht, wat is dit voor onzin de koerier is al onderweg. Komt vervolgens AMP aan de deur met alleen de simkaart(!) En een mooi briefje waarop staat dat ik nog even geduld moet hebben en de iPhone zo spoedig mogelijk nageleverd wordt. Wat een *** bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:27:
Wat is dit nou weer voor onzin!!! Kreeg gister een mail van Mediamarkt dat mijn abonnement + toestel is overgedragen aan AMP en vandaag geleverd zou worden. Vervolgens krijg ik vammorgen een email van Mediamarkt dat mijn toestel niet op voorraad is, ik dacht, wat is dit voor onzin de koerier is al onderweg. Komt vervolgens AMP aan de deur met alleen de simkaart(!) En een mooi briefje waarop staat dat ik nog even geduld moet hebben en de iPhone zo spoedig mogelijk nageleverd wordt. Wat een *** bedrijf.
Meen je? 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCGraaf
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-09 05:56

BCGraaf

BC

sww89 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:59:
[...]

In dat geval spijt het mij zeer. Ik had daar nog niemand over gehoord. Behalve dat het mogelijk was.

Misschien een losse iPhone + sim only constructie verzinnen @d0s?
Vorig jaar heeft mijn broertje ook zijn abbo verlengt in de Apple store in Amsterdam maar dit was met de zelfde tarieven als dat KPN hanteert. Zelf wil ik dit jaar mijn abbo van Vodafone verlengen. De sim only verschilt maar met 1 euro per maand met een abbo met een toestel er bij. Zelf wou ik nu ook in de Apple store verlengen als er een 7 plus is.

MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X,  Watch,  TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tidus-X
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
Serieus? 😂😂😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xenomorphh
  • Laatst online: 12-03 09:18

Xenomorphh

Soep met Ballen

Hoe vervelend het ook voor je is, stiekem vind ik het wel een beetje komisch :X

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV

MrV

Wtf.. wauw. Dat is wel erg laag van ze...

Ik hoop zo voor je dat ze nu nog meer hun best gaan doen om je telefoon bij je af te leveren!

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 08:53

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

xamirz schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:20:
[...]

Beter lezen. Ze hebben het over 'meerdere iPhone 7s', oftewel het meervoud van iPhone 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
*proest* Even een nieuwe monitor uit de kast pakken, deze zit onder de koffie nu :+

Maar goed, doe dan niets MediaMarkt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV

MrV

Nog even op de Duiste iPhone reserveringspagina gekeken, en inderdaad lijken ze steeds meer iPhone 7 Plus modellen in het zwart te krijgen.
Steeds meer winkels, die tot op 1 uur geleden nog niks hadden, hebben ze nu wel.

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Citroentaart
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-06 17:10
Afgelopen vrijdag besteld bij Telefonade in Kesteren iPhone 7 128gb Goud. Vandaag binnen en afhalen :)

[ Voor 6% gewijzigd door Citroentaart op 20-09-2016 11:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
Icephase schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:30:
[...]

Beter lezen. Ze hebben het over 'meerdere iPhone 7s', oftewel het meervoud van iPhone 7.
Ja maar punctuatie.

Helping your Uncle Jack, off a horse, or Helping your Uncle jack off a horse _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Icephase
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17-09 08:53

Icephase

Alle generalisaties zijn FOUT!

SpoekGTi schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:32:
[...]

Ja maar punctuatie.

Helping your Uncle Jack, off a horse, or Helping your Uncle jack off a horse _/-\o_
Punctuatie is geen woord, interpunctie wel. Maar wat is er mis met 'iPhone 7s' als meervoud?

De regel is (in het Engels): meervoud = enkelvoud + s, tenzij hierdoor de uitspraak verandert. Dan is het enkelvoud + 's. Overigens hoort er ook geen komma in je eerste voorbeeldzin. Het verschil zit 'm puur in de hoofdletter. Graag verwijs ik je voor meer info (althans, niet over het gebruik van komma's in de Engelse maar in de Nederlandse taal) naar www.sos.nl (Stichting Onjuist Spatiegebruik)

[ Voor 38% gewijzigd door Icephase op 20-09-2016 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJHH93
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:49
Mauminator schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:31:
Nog even op de Duiste iPhone reserveringspagina gekeken, en inderdaad lijken ze steeds meer iPhone 7 Plus modellen in het zwart te krijgen.
Steeds meer winkels, die tot op 1 uur geleden nog niks hadden, hebben ze nu wel.
Ik zag het ook al, zit de hele tijd al te refreshen. Ik zit te wachten op de stores die dicht bij de grens zitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Icephase schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:33:
[...]

Punctuatie is geen woord, interpunctie wel. Maar wat is er mis met 'iPhone 7s' als meervoud?
Got me there

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:15
Dat van de Mediamarkt is wel een naaistreek. Omdat feitelijk gezien je nieuwe abbo ingaat ondanks dat je nog geen telefoon hebt. Dan vind ik het systeem van CB nog niet zo slecht. Die leveren echt pas uit als abbo en telefoon er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 22:30
Update vanuit T-mobile. Voor wat het waard is.

Goedemorgen allemaal,

Ik begrijp heel goed dat jullie allemaal zo snel mogelijk jullie nieuwe iPhone 7 (Plus) in handen willen hebben. Als we ergens een stapel met nieuwe iPhones hadden liggen, zouden we die natuurlijk direct naar jullie sturen. Ik zie namelijk niets liever dan klanten die hun nieuwe toestel zo snel mogelijk ontvangen zoals jullie waarschijnlijk wel begrijpen. Helaas hebben we een kleinere voorraad ontvangen dan we hadden verwacht. We zijn met het leveren van de toestellen afhankelijk van Apple. Zoals een aantal van jullie ook opmerkten zie je dat zelfs bij Apple zelf bepaalde iPhone 7's niet leverbaar zijn. We houden zeker geen toestel achter om jullie te plagen of iets dergelijks. Zodra wij nieuwe iPhone 7's hebben ontvangen, worden deze gelijk in het bezorgproces opgenomen.

Het staat al in de openingspost, maar voor alle duidelijkheid nog even een uitleg over het aantal toestellen: "We hebben minder toestellen ontvangen dan de indicatie die we van te voren van Apple hadden gekregen. Op die indicatie en het verwachte aantal bestellingen hadden wij de levertijden gebaseerd. Helaas hebben we door de lage aantallen toestellen de levertijden moeten aanpassen. Excuses hiervoor. We doen ons best jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden."

We zien meerdere van jullie reageren dat jullie contact hebben opgenomen met de klantenservice. Ik wil benadrukken dat het bellen of chatten met de klantenservice over de levertijd geen zin heeft. Jouw toestel wordt er niet sneller mee geleverd. Alle informatie die we hebben staat in dit topic vermeld. Collega's van de klantenservice hebben precies dezelfde informatie tot hun beschikking. Zodra jouw toestel beschikbaar is, hoor je dit van ons.

Ik zag een aantal vragen voorbijkomen over het ordernummer en het volgen van jouw bestelling. Je kunt de status van jouw bestelling volgen via deze pagina. Je kunt het ook controleren zonder ordernummer, dus met je e-mail adres en je adres.

Als laatste wil ik nog benadrukken dat we al jullie reacties lezen en dit zeker niet negeren. Als wij nieuwe informatie hebben of een vraag kunnen beantwoorden, dan reageren we uiteraard in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:47
Miki schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:35:
Dat van de Mediamarkt is wel een naaistreek. Omdat feitelijk gezien je nieuwe abbo ingaat ondanks dat je nog geen telefoon hebt. Dan vind ik het systeem van CB nog niet zo slecht. Die leveren echt pas uit als abbo en telefoon er zijn.
Dat is niet altijd het geval. Ik heb ook een nieuwe abo bij t-mobile afgesloten en die gaat pas in zodra mijn vodafone abo afloopt (midde november) echter krijg ik de telefoon + simkaart eerder en kan ik gewoon op vodafone blijven draaien tot ik de overstap maak.

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Pagina: 1 ... 38 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.