Stores in Duitsland beginnen 'voorraad' te krijgen van 7 Plus zwart modellen in 128 en 256GB, zou toch moeten betekenen dat Nederland 1 deze dagen ook een shipment krijgt met deze modellen lijkt mij
Oberhausen heeft de Plus nu op voorraad in matzwart 128GBMJHH93 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:34:
[...]
Ik zag het ook al, zit de hele tijd al te refreshen. Ik zit te wachten op de stores die dicht bij de grens zitten
Edit: en ook de Plus in gitzwart 256GB
[ Voor 6% gewijzigd door alvani op 20-09-2016 11:43 ]
Wie rijdt en haalt ff een doos op voor ons allemaal? wij betalen de bezninealvani schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:42:
[...]
Oberhausen heeft de Plus nu op voorraad in matzwart 128GB
Goed idee, +1 voor mij aubElayZ schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:43:
[...]
Wie rijdt en haalt ff een doos op voor ons allemaal? wij betalen de beznine![]()
Alleen Gold in Oberhausen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:45:
En ook al modellen van 32 gb zwart plus??
Dit is goed nieuws om morgen mijn 7+ in matzwart te ontvangen via apple.com.
Worden de iphone's altijd met dhl verzonden? want krijg normaal mn bestellingen via UPS van apple.
Ben morgen helaas niet thuis, geen hele goede ervaringen met DHL als ik niet thuis was.
Worden de iphone's altijd met dhl verzonden? want krijg normaal mn bestellingen via UPS van apple.
Ben morgen helaas niet thuis, geen hele goede ervaringen met DHL als ik niet thuis was.
Ik wacht lekker tot hij in Nederland in de store t reserveren is, Apple online store bestelling levertijd is 2-3 weken voor mijn huidige order; 7 Plus matzwart 128GB. Moet toch eerder dan 2-3 weken te reserveren zijn in de Nederlandse fysieke store
Hmmmm, toch ook flauw.
Dan hebben ze dus zwarte 7+ modellen naar de Apple Stores gestuurd voor vrije verkoop terwijl die van mij nog niet eens verzonden is ..... de boefjes ....
Nu hopen dat ze vandaag dan toch echt verzenden ...
Dan hebben ze dus zwarte 7+ modellen naar de Apple Stores gestuurd voor vrije verkoop terwijl die van mij nog niet eens verzonden is ..... de boefjes ....
Nu hopen dat ze vandaag dan toch echt verzenden ...
We kunnen er wel 50.000 gebruiken ja.YordiLorenzo schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:40:
Stores in Duitsland beginnen 'voorraad' te krijgen van 7 Plus zwart modellen in 128 en 256GB, zou toch moeten betekenen dat Nederland 1 deze dagen ook een shipment krijgt met deze modellen lijkt mij
Pfff bijna een hartstilstand hier. In Amsterdam kwam er een 128GB Plus beschikbaar. Slechts in rosegoud.
Pfffsww89 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:47:
Pfff bijna een hartstilstand hier. In Amsterdam kwam er een 32GB Plus beschikbaar. Slechts in rosegoud.
Zag het ja
Hier ook, kwam net een 128GB vrij, was rosegoudsww89 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:47:
Pfff bijna een hartstilstand hier. In Amsterdam kwam er een 128GB Plus beschikbaar. Slechts in rosegoud.
JAAAAAAAA NU IN AMSTERDAM!!!! NOG GEEN 128GB helaas
sssssssssstttt ik zit hier voor mijn rustsww89 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:55:
JAAAAAAAA NU IN AMSTERDAM!!!! NOG GEEN 128GB helaas
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Sorry maar wil behulpzaam zijnSpoekGTi schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:56:
[...]
sssssssssstttt ik zit hier voor mijn rust
i7+ 256GB JB momenteel op voorraad in Adam
Ook i7+ 32GB Matzwart.... helaas nog geen 128GB
Maar het gaat de goede kant op
Ook i7+ 32GB Matzwart.... helaas nog geen 128GB
Maar het gaat de goede kant op
Kan iemand mij uitleggen waarom er iPhone voor losse verkoop in de Apple stores te vinden zijn terwijl er heel veel mensen nog wachten die online besteld hebben?
Andere voorraad.Rdeurloo schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:58:
Kan iemand mij uitleggen waarom er iPhone voor losse verkoop in de Apple stores te vinden zijn terwijl er heel veel mensen nog wachten die online besteld hebben?
Omdat een fysieke winkel ook voorraad moet hebben...Rdeurloo schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 11:58:
Het zou nu vrij snel moeten gaan.
The Phonehouse heeft flinke vracht binnen gekregen, en hebben nu 240 iPhone's.
i7+ 128GB Zilver is nu ook op voorraad (eerst alleen Roségoud).
Nu de i7+ 128GB matzwart nog AUB
Nu de i7+ 128GB matzwart nog AUB
[ Voor 4% gewijzigd door Sefaex op 20-09-2016 12:01 ]
Je kan helaas niks reserveren. Reserveren op dit moment niet mogelijk krijg ik.
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
iPhone 7 128GB in JB is / was gewoon te reserveren terwijl CB nog van niks weet
i7+ 256GB gitzwart jet black nu ook beschikbaar in Amsterdam. Zojuist gereserveerd.
[ Voor 5% gewijzigd door TweakersOnly op 20-09-2016 12:02 ]
In ybelgie is er een nieuwe voorraad toegevoeg om te reserveren misschien voor jullie in NL ook.
Geen Plus versies
Geen Plus versies
Hoe weet je daT?Joshoon schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:00:
Het zou nu vrij snel moeten gaan.
Een maat van mij werkt bij de Phonehouse
Iemand succesvol gereserveerd? Ik kom er niet door
Recht op morgen heb ik niet, maar morgen wordt beter dan vandaag en gisteren bestaat niet.
Ook de zwarte?Dylannx3 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:03:
iPhone 7 Plus 256 GB te reserveren in ADam!
Mij benieuwen wanneer Vodafone de eerste exemplaren 7+ 128 binnenkrijgt.
Het is in ieder geval hoopvol dat Duitsland ze al heeft op voorraad.
Het is in ieder geval hoopvol dat Duitsland ze al heeft op voorraad.
Ook de gewone 7 256 gbTweakersOnly schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:02:
i7+ 256GB gitzwart jet black nu ook beschikbaar in Amsterdam. Zojuist gereserveerd.
Kun je vragen of dat er ook Plussen naar Boxtel worden verstuurd?Joshoon schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:04:
[...]
Dikke doei!
NiceJoshoon schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:04:
[...]
Alleen Jet black
Nice!menalert schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:07:
i7+ JB 256gb gereserveerd Adam!
Is alweer wegDylannx3 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:07:
[...]
Alleen Jet black. Denk dat het inmiddels wel weg is. Check deze link: https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1
Je moet er wel echt snel bij zijn. Er zijn hyena's hier op de forum (Goed bedoeld
De gitzwart is nog beschikbaar wel geen plus versie.
Welke kleur en GB?Mauminator schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:06:
[...]
Kun je vragen of dat er ook Plussen naar Boxtel worden verstuurd?
Want er zijn geen matzwarte 32GB Plus toestellen geleverd.
Dan gaan we zometeen maar richting Oberhausen
Die bedoel ik dus...Joshoon schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:15:
[...]
Welke kleur en GB?
Want er zijn geen matzwarte 32GB Plus toestellen geleverd.
Dikke doei!
Heb ik nooit ontvangen, dus voor mij kwam het bericht dat ik hem vandaag (inmiddels) al ontvang als een verrassing.d0s schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:55:
[...]
Dat is hoopgevend, ik dinsdag met Vodafone abonnement.
Wat was je indicatie van levertijd tot voor deze melding?
Waaw serieus? Hoelaat had jij bevestiging? Na mij toch? Mijne nog niet verzonden...Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:15:
iPhone 7 Plus 32GB zwart net verzonden!
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Verwijderd
Blijft zuur dat ik ook bij jullie groep zat maar door een fout van KPN nu bij de groep zit die net voor het afgelopen weekend hebben besteld.
Maikjuh schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:21:
[...]
Waaw serieus? Hoelaat had jij bevestiging? Na mij toch? Mijne nog niet verzonden...
Verwijderd
Volgens OPD wordt mijn bestelling ingepakt.
Volgens Tele2 is die niet op voorraad...
iPhone 7+ 32 GB BLACK
Wat kan ik verwachten?
iPhone 7+ 32 GB BLACK
Wat kan ik verwachten?
Verwijderd
Vermoedelijk nog even wat langer wachten. Info blijkt van alle kanten niet te kloppen. Ze spreken elkaar allemaal tegen maar dat komt ook omdat er vanuit appel onduidelijke informatie komt.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:24:
iPhone 7+ 32 GB BLACK
Wat kan ik verwachten?
Tof, er komt dus weer wat beweging in!Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:15:
Happy voor jou, nu hopen dat die van mij ook over springt op verzonden...
[ Voor 17% gewijzigd door smoken op 20-09-2016 12:34 ]
Een iPhone 7+ 32 GB Black want die heb je besteld, ze gaan je geen pluchen konijn extra large sturen met een 64GB usb-stick in zijn hol en ingebouwde nanny camVerwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:24:
iPhone 7+ 32 GB BLACK
Wat kan ik verwachten?
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Balen

Heb overigens net te horen gekregen dat er sowieso geen toestellen richting Phonehouse Boxtel gaan vandaag
een los exemplaar of met abonnement?Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:15:
Ik zit hier te wachten op hetzelfde model via Vodaf....schiet niet op.
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Kan je enige indicatie achterhalen wanneer wel?Joshoon schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:29:
[...]
Balen![]()
Heb overigens net te horen gekregen dat er sowieso geen toestellen richting Phonehouse Boxtel gaan vandaag
Dikke doei!
Weet iemand of je bij Apple store ook je mobiel kan verlengen (overstap van Vodafone naar T-Mobile). Ik wil een iPhone 7 Plus 128GB JB bestellen...
Verwijderd
Hoorde dat dit heel erg veel duurder zou zijn dan bij de providers zelf
Dylannx3 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:34:
Weet iemand of je bij Apple store ook je mobiel kan verlengen (overstap van Vodafone naar T-Mobile). Ik wil een iPhone 7 Plus 128GB JB bestellen...
Ja dit is mogelijk, alleen in de store zelf en niet op de websiteDylannx3 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:34:
Ooh je krijgt dus niet de T-Mobile "Mobile Madness" aanbieding?xamirz schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:35:
[...]
Ja dit is mogelijk, alleen in de store zelf en niet op de website
Verwijderd
Vermoedelijk niet nee
Dylannx3 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:36:
[...]
Ooh je krijgt dus niet de T-Mobile "Mobile Madness" aanbieding?
Oh echt waar... Dan maar op de website van Tmobile bestellenVerwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:35:
Hoorde dat dit heel erg veel duurder zou zijn dan bij de providers zelf
[...]
Eindelijk! Na een weekend geen/onzinnig antwoord van de klantservice krijg ik morgen van DHL mijn mat zwarte 32GB geleverd!
Verwijderd
+ versie?
Krysa schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:39:
Eindelijk! Na een weekend geen/onzinnig antwoord van de klantservice krijg ik morgen van DHL mijn mat zwarte 32GB geleverd!
T-Mobile contract verlengd in de Apple Store. Gaat gewoon via de T-Mobile portal, dus prijs is hetzelfde. Enige verschil is dat de telefoon direct via Apple geleverd wordt en je garantie en consumentenrecht direct via Apple loopt.Dylannx3 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:36:
[...]
Oh echt waar... Dan maar op de website van Tmobile bestellen
Dat is toch alleen maar mooi? Op de T-Mobile website staat namelijk dat de iPhone 7 128GB JB pas in medio november wordt geleverd. Als ik mijn abbo bij Apple afsluit, krijg ik mijn mobiel dan ook veel sneller aangezien het direct via Apple geleverd wordt? Had jij je abbo met de korting van "Mobile Madness" afgesloten?Oppernerd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:41:
[...]
T-Mobile contract verlengd in de Apple Store. Gaat gewoon via de T-Mobile portal, dus prijs is hetzelfde. Enige verschil is dat de telefoon direct via Apple geleverd wordt en je garantie en consumentenrecht direct via Apple loopt.
Niet echtMauminator schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:34:
[...]
Kan je enige indicatie achterhalen wanneer wel?
Ja ze liggen er al. Moet alleen nog tot 17:30 werken voor ik ze ophalen kansmoken schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 10:01:
[...]
En? Ga je ze vandaag ontvangen??
Kun jij eens kijken of je bij DHL ook kunt traceren op "reference" met bijvoorbeeld je tel nr of ordernummer? Bij UPS schijnt dat te werken.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Had het destijds met de 6 gedaan. Dus kan helaas geen antwoord geven op je vraag.Dylannx3 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:43:
[...]
Dat is toch alleen maar mooi? Op de T-Mobile website staat namelijk dat de iPhone 7 128GB JB pas in medio november wordt geleverd. Als ik mijn abbo bij Apple afsluit, krijg ik mijn mobiel dan ook veel sneller aangezien het direct via Apple geleverd wordt? Had jij je abbo met de korting van "Mobile Madness" afgesloten?
Verwijderd
Wanneer besteld?Krysa schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:39:
Iemand ook deze melding tijdens reserveren via duitse pagina?
Dieser Service ist zurzeit leider nicht verfügbar.
Het is weer September 2025 :)
Jammer. Ik zal het zelf even vragen. ThanksOppernerd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:48:
[...]
Had het destijds met de 6 gedaan. Dus kan helaas geen antwoord geven op je vraag.
Dan was iemand je net voor.Jaymone schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:49:
Iemand ook deze melding tijdens reserveren via duitse pagina?
Dikke doei!
Verwijderd
tuurlijk
Mauminator schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:52:
Alle + modellen zijn trouwens niet meer verkrijgbaar in de NL stores.
Oke, dacht even dat we dit jaar vanuit NL niet mochten reserveren...
Uuhhmm, ja.. kijk zelf maar: https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1
Dikke doei!
Tot nog geen uurtje geleden was dat ook met iets van 2 toestellen...Dennisweb schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:54:
Het wordt zo langzamerhand wel tijd dat Apple de Plus ook in Nederland leverbaar krijgt.
Dikke doei!
Wat ben ik het toch hiermee eens..
Dennisweb schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:54:
Het wordt zo langzamerhand wel tijd dat Apple de Plus ook in Nederland leverbaar krijgt.
Oh jawel: https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1Jaymone schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:54:
Oke, dacht even dat we dit jaar vanuit NL niet mochten reserveren...
[...]
Dikke doei!
Bedoelde vanuit NL op de Duitse reserveringspagina reserveren..
Ah top! Sterkte nog ff met werken dan ;-)Donstil schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:44:
[...]
Ja ze liggen er al. Moet alleen nog tot 17:30 werken voor ik ze ophalen kan
Kan/wil iemand een reservering proberen te doen via de Duitse reserveringspagina https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability om te kijken of na verder te drukken er een foutmelding komt? Dit doet ie bij alle toestellen waarvan voorraad is namelijk, lijkt erop dat ze op ip/land het blokkeren..
Gelukkig nog wel in sommige non-Apple winkelsMauminator schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:52:
Alle + modellen zijn trouwens niet meer verkrijgbaar in de NL stores.
Zoals?Joshoon schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:01:
[...]
Gelukkig nog wel in sommige non-Apple winkels
Phonehouse heeft er bijvoorbeeld ook een paar.
Geen 32GB Zwart iig.
[ Voor 5% gewijzigd door Joshoon op 20-09-2016 13:03 ]
Ja, zoals?Joshoon schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:01:
[...]
Gelukkig nog wel in sommige non-Apple winkels
Dikke doei!
De Phonehouse heeft naar mijn weten geen Plus modellen, 32GB zwart.Joshoon schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:02:
[...]
Phonehouse heeft er bijvoorbeeld ook een paar.
Geen 32GB Zwart iig.
Dikke doei!
Error dat de Gateway niet reageert 504Jaymone schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:01:
Kan/wil iemand een reservering proberen te doen via de Duitse reserveringspagina https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability om te kijken of na verder te drukken er een foutmelding komt? Dit doet ie bij alle toestellen waarvan voorraad is namelijk, lijkt erop dat ze op ip/land het blokkeren..
Verwijderd
Ik had om 11u gekeken en toen stond hij nog op 'verzending wordt voorbereid', om 12u stond hij op verzonden, hoop da die van jou ook snel komt!Maikjuh schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:21:
[...]
Waaw serieus? Hoelaat had jij bevestiging? Na mij toch? Mijne nog niet verzonden...
Hoop hetzelfde voor jou, zal wel gebeuren vandaag. Mijne wordt verzonden met DHLsmoken schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:29:
[...]
Tof, er komt dus weer wat beweging in!
Happy voor jou, nu hopen dat die van mij ook over springt op verzonden...
Los, besteld bij Apple.be, verzending van +'en zullen nu wel loslopensjolmers schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 12:33:
[...]
een los exemplaar of met abonnement?
Ik zit hier te wachten op hetzelfde model via Vodaf....schiet niet op.
Geen 32GB Zwart neeMauminator schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:03:
[...]
De Phonehouse heeft naar mijn weten geen Plus modellen, 32GB zwart.
En kans is ook nog groot dat ze waarschijnlijk allemaal naar de pre-orders gaan.
Dank, dus toch een blokkade vanuit NL?
Ik heb er eentje in de pre-order zitten...Joshoon schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:05:
[...]
Geen 32GB Zwart nee
En kans is ook nog groot dat ze waarschijnlijk allemaal naar de pre-orders gaan.
10 sept om 10 uur in de ochtend..
Ze weten hier nog niks in ieder geval.
Dikke doei!
iPhone 128GB mat zwart afgeleverd, nu nog wachten tot ik klaar ben met werken.. :-)
Voor jullie ook nog succes met het afwachten ;-)
Voor jullie ook nog succes met het afwachten ;-)
Dit topic is gesloten.