M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Verwijderd
waar staat dat je hem morgen in huis hebt als ik vragen magVerwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:17:
verzending wordt voorbereidMorgen in huis
2 maal 7+ 32GB zwart
Dit is sinds zaterdag al
Ja snap ik maar betekend wel dat er vandaag wat pallets binnen gekomen zijn, dus ook levering aan providers?Donstil schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:01:
[...]
20-22 sept gaat over Apple online store bestellingen.
De levering naar de Apple winkels of de derde partijen staat daar los van.
Maakt mij niet uit vd week of volgende week. Vriend van min heeft de zijne al verkocht en wacht wel tot ik een nieuwe heb
Nee dat hoeft dus niet. Zijn drie losse bevoorradingen.U2psv schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:20:
[...]
Ja snap ik maar betekend wel dat er vandaag wat pallets binnen gekomen zijn, dus ook levering aan providers?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Niet. Dat fantaseert hij erbij.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:17:
[...]
waar staat dat je hem morgen in huis hebt als ik vragen mag![]()
[ Voor 6% gewijzigd door Sefaex op 19-09-2016 17:35 ]
I7+ 32 Gb. Ontvangst bevestiging 09:18
Loopt allemaal maar raar.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:52:
Morgen mijn iPhone binnen! Besteld bij Mediamarkt op 14/09. I7 32gb matzwart
Had de mijne op 11 september besteld bij TMobile, en daar nog niets van vernomen

Blijkbaar zijn ze de website op dit moment aan het aanpassenSefaex schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:34:
Mediamarkt heeft de iPhone 7 128GB Matte Black op voorraad (levertijd is 2-3 werkdagen, andere versies hebben een levertijd van meer dan 2 weken).
Want ook de Plus 128 GB Zilver en Plus 128 GB Goud hebben nu een levertijd van 2-3 werkdagen.
Nu nog de Matte Black en ik ga bestellen.
Same, ik op 09/09 besteld. 😭Joshoon schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:39:
[...]
Loopt allemaal maar raar.
Had de mijne op 11 september besteld bij TMobile, en daar nog niets van vernomen
Verwijderd
wanneer de status op 'verzonden' staatDVDB schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:37:
Mijn status staat ook op "verzending wordt voorbereid". Wanneer weet ik nu of ik hem morgen kan verwachten? Wanneer laten ze de werkelijke afleverdatum weten?
Ook TMobile? zwart 32? Hoe laat?
Same here 9-9 9:30 besteld (7 128gb zwart)
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Ok, bedanktVerwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:43:
[...]
wanneer de status op 'verzonden' staat
Ik neem aan dat ik hem dan waarschijnlijk overmorgen in ontvangst mag nemen
Verwijderd
Vraag mij af of wij überhaupt voor het einde van maand iets krijgen, ben bang van nietKjellzw schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:24:
Hier nog niks van Coolblue. Mijn iPhone 7 Plus 128GB Jetblack zal dus weer niet bij deze levering zitten ben ik bang...
Ik hoop het toch echt wel, zit al anderhalve week zonder telefoon namelijk...Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:53:
[...]
Vraag mij af of wij überhaupt voor het einde van maand iets krijgen, ben bang van niet
Verwijderd
Ik zou goed rond kijken voor alternatieve, misschien komt hij plots ergens op voorraad, en als Coolblue alsnog komt kan je hem altijd nog op marktplaats knallen voor 2300 euroKjellzw schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:00:
[...]
Ik hoop het toch echt wel, zit al anderhalve week zonder telefoon namelijk...

En anders komt Sinterklaas hem gelijk brengenNyana schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:55:
Zolang het geen 2/8 weken meer duurt vind ik het goed.

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Verwijderd
laten we hopen, zou amazing zijnMaikjuh schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:06:
Jup, mijn iPhone 7 plus 32 Gb matzwart is ook voorbereiden op verzenden. Wss morgen binnen dus!
Ik heb zelf geen zin en tijd om dit allemaal in de gaten te gaan houden. Heb hem om 9:19 besteld bij Coolblue dus ga er stiekem wel van uit dat zodra de Jetblack op voorraad is bij Coolblue dat er dan ook een toestel voor mij bij zit.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:03:
[...]
Ik zou goed rond kijken voor alternatieve, misschien komt hij plots ergens op voorraad, en als Coolblue alsnog komt kan je hem altijd nog op marktplaats knallen voor 2300 euro
Come on apple, give cb some i7+
Verwijderd
Als ik het lageren tarief wil kom ik zeker weer achteraan te staan?
Nog niets gehoord, orderstatus geeft alleen nog weer: Bedankt voor uw bestelling.
Vorig jaar deden ze nachtlevering en had ik hem de nacht van de release al in huis.
Ja, en het annuleren van je abonnement kan ook een week in beslag nemen.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:16:
Ik zie net dat mijn Tele2 abonnement (+Gitzwart 128plus) 3 euro per maand goedkoper is geworden![]()
Het hangt ook af waar je je abonnement hebt afgesloten.
Had zelf een iPhone 7 128GB besteld bij Typhone met €119 bij betaling. Bij CB zag ik het zelfde abonnement en daar hoefde ik maar €46 bij te betalen.
Heb dus vrijdag 9 sept contact opgenomen met Typhone. En het zou volgens hun 2-5 werkdagen in beslag nemen voordat mijn verlenging was geannuleerd. Daarna zou ik nog een week op mijn geld moeten wachten.
Echter kreeg ik die vrijdag daarop (exact 7 dagen later) gewoon een verzendbevestiging dat mijn iPhone geleverd zou worden. Erg vreemd !!
Als ik het pakket had geweigerd had het waarschijnlijk nog langer geduurd voordat ik een nieuwe abonnement kon bestellen. Uiteindelijk toch maar het pakket aangenomen.
Dan maar €70 armer
Weet in ieder geval dat ik nooit meer een abbo via Typhone ga afsluiten.
[ Voor 5% gewijzigd door Sefaex op 19-09-2016 18:33 ]
Was dat niet gewoon zon games for cats appVerwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:35:
snel of topic... hebben de iPhone's 7 die 'visjes' die bewegen als je erop 3D toucht?
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
V&A aangeboden: Apple iPhone 7 Plus 32GB Zwart - Nieuw.
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 19-09-2016 18:57 ]
Mooi, maar waarom hou je deze niet zelf als ik vragen mag ?Donstil schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:55:
Voor de mensen welke het vanmiddag gevraagd hadden. Er blijft er 1 over.
Nu lijkt het of je deze puur voor de handel hebt met € 100,- + prijs alla marktplaats namelijk.
Ik hou er zelf ook een.Brabso schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:59:
[...]
Mooi, maar waarom hou je deze niet zelf als ik vragen mag ?
Nu lijkt het of je deze puur voor de handel hebt met € 100,- + prijs alla marktplaats namelijk.
Hadden er vijf. Blijft er 1 over.
Gevalletje op meerdere paarden wedden.
Vaak zat ingekocht voor een lekkere marge maar dat is nu niet het geval. Daarom ook de geringe meerprijs.
Als je er 20 euro meer voor had gevraagd, nam ik hem graag van je over.. Maar 100 euro is mij toch niet iets te veel...Donstil schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:55:
Voor de mensen welke het vanmiddag gevraagd hadden. Er blijft er 1 over.
Dikke doei!
Hier niet...Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:46:
Zijn er nog leverdata s ingekort??
Dikke doei!
Terug brengen kan altijd nog (14 dagen lang), dus probeer het even een weekje. Anders gaat hij retour.SquareOne schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:20:
Achja, ik vind het zuur dat ik m'n iPhone zelf nog niet heb. Maar begrijp wel dat als je op meerdere paarden gewed hebt en er een over blijft die weg gaat met een mooie premium. Zelf ook jaren lang gedaan toen de toestellen in eerste instantie alleen in Duitsland beschikbaar waren.
ALs je een 128GB had en voor een oud gorrokko bewoner hem schappelijk had geprijsd had je hem vanavond nog kwijtgeweestDonstil schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:01:
[...]
Ik hou er zelf ook een.
Vaak zat ingekocht voor een lekkere marge maar dat is nu niet het geval. Daarom ook de geringe meerprijs.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ben benieuwd of wij ze, net als Donstil, ook morgen mogen verwachten.......
Dat is een hoop AlsSpoekGTi schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:22:
[...]
ALs je een 128GB had en voor een oud gorrokko bewoner hem schappelijk had geprijsd had je hem vanavond nog kwijtgeweest
Totaal niks gehoord van T-MobileVerwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:46:
Zijn er nog leverdata s ingekort??
Nee nog steeds op voorbereiden. Is het morgen niet dat is het bijna zeker overmorgen.smoken schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:22:
Iemand al status verzonden van het groepje dat vanmiddag op "verzending wordt voorbereid" gesprongen is?
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Verwijderd
nog niet, maar blijf kijken de hele avond langsmoken schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:22:
Iemand al status verzonden van het groepje dat vanmiddag op "verzending wordt voorbereid" gesprongen is?
Vraag me af tot hoe laat die zendingen aangemeld worden,.....Maikjuh schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:28:
[...]
Nee nog steeds op voorbereiden. Is het morgen niet dat is het bijna zeker overmorgen.
Als een Coolblue dat tot 23.59 kan doen zou Apple dat ook moeten kunnen, toch? ;-)
Jahahhaha, me2Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:32:
[...]
nog niet, maar blijf kijken de hele avond lang
Zou erg leuk zijn in ieders geval..Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:33:
[...]
ik geloof in Apple's doorzettingsvermogen![]()
![]()
![]()
Ik zie nog niets terug in mijn Support Profile qua 7+ trouwens, al weet ik niet precies waar in het proces die toegekend worden.
Credit Card is afgeschreven, dat wel!
Verwijderd
nope, bij mij ook nietsmoken schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:35:
[...]
Zou erg leuk zijn in ieders geval..
Ik zie nog niets terug in mijn Support Profile qua 7+ trouwens, al weet ik niet precies waar in het proces die toegekend worden.
Credit Card is afgeschreven, dat wel!
Edit:
iPhone 7 32GB goud
iPhone 7 32GB roze
iPhone 7 128GB zwart
https://www.centralpoint....67846&utm_medium=daisycon
[ Voor 17% gewijzigd door NotSoSteady op 19-09-2016 19:47 ]
Mijn status is sinds zaterdag al zending wordt voorbereid
Ik heb laatst een Time Capsule gekocht bij Apple en toen werd de status pas 01:45 gewijzigd naar 'Verzonden". Wel gewoon die dag in huis.smoken schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:22:
Waar zie je dat staan?Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:16:
Ik zie net dat mijn Tele2 abonnement (+Gitzwart 128plus) 3 euro per maand goedkoper is geworden![]()
Levering 23 Sep - 30 Sep door Standaardlevering
iPhone 7 128GB Jet Black besteld 9-11 om 09:14 bij Apple.nl
Verwijderd
Ik was aan het kijken naar de bestel pagina en vulde mijn abbo even in(om te kijken hoeveel meer het bij belsimpel zou kosten), en zag met de zelfde aanbetaling ineens 3 euro minder elke maand 37 ipv 40.
"Verzending wordt voorbereid"
Wat moeten ze voorbereiden? iPhone in een doosje en een stikker er op...:)
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Dat geeft de burger moed!noarhuus schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:45:
[...]
Ik heb laatst een Time Capsule gekocht bij Apple en toen werd de status pas 01:45 gewijzigd naar 'Verzonden". Wel gewoon die dag in huis.
Ik in dat van jou...Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:33:
[...]
ik geloof in Apple's doorzettingsvermogen![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Ja, ik ben mijn 6 Plus echt beu, homeknop maakt altijd dubbele klik en wordt daar gék vanElayZ schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:59:
[...]
Ik in dat van jou...Haha jemig man jij wil m écht graag hebben he? No offense, gewoon grappig, had ik vroeger ook. Nu denk ik naja komt vanzelf wel ergens komende weken. Mijn 6+ doet t tenslotte ook gewoon prima... haha
Verwijderd
Klinkt toch beter als elke ochtend om 5:50Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:57:
[...]
Ja LOL, nu ben ik geneigd mijn wekker om 2u te zetten![]()

Maar zeker nu er massaal zwarte plussen geleverd worden wil ik het nog wel een keer proberen

Op een prijs van 900 euro is 100 euro nou niet echt een geringe meerprijs, natuurlijk handel is handel maar kom dan niet over alsof dit een vriendenprijsje zou moeten zijn.Donstil schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:01:
[...]
Ik hou er zelf ook een.
Voorheen kon je idd leuk verdienen op een IPhone maar jij weet ook wel dat 100 euro het meest haalbare is nu er geen ernstige tekorten meer zijn zoals vroeger.
Verwijderd
In de mail die je van Apple krijgt staat ook een referentienummer voor de zending. Dat nummer heb ik op de DHL site ingevoerd bij Tracking via referentie, en daar staat nu dat de zending zich in Eindhoven bevindt met leverdatum onbekend... het trackingnummer van DHL waar de Apple site direct naar linkt doet nog altijd niks!
Hier ook. Zelfde toestel, zelfde besteltijd.gsm frikandel schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:56:
Verzending wordt voorbereid
Levering 23 Sep - 30 Sep door Standaardlevering
iPhone 7 128GB Jet Black besteld 9-11 om 09:14 bij Apple.nl
Same here. Ik krijg steeds meer de overtuiging dat er een deze dagen zwarte Plussen te reserveren zijn.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:02:
[...]
Klinkt toch beter als elke ochtend om 5:50![]()
Maar zeker nu er massaal zwarte plussen geleverd worden wil ik het nog wel een keer proberen
Idem hier!OllieMongollie schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:07:
[...]
Hier ook. Zelfde toestel, zelfde besteltijd.
Nou ja, dan heb je iig nog even de tijd om je bestelling te annulerenDennisweb schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:10:
Volgens mij ben ik straks echt de laatste man op aarde met de iPhone 7. Of de iPhone 10 is al uit tegen de tijd mijn iPhone 7 Plus geleverd is.
Nou laten we niet doen alsof 100,- gigantisch veel geld is, ik vind dat persoonlijk best "gering".schumi1986 schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:05:
[...]
Op een prijs van 900 euro is 100 euro nou niet echt een geringe meerprijs, natuurlijk handel is handel maar kom dan niet over alsof dit een vriendenprijsje zou moeten zijn.
Voorheen kon je idd leuk verdienen op een IPhone maar jij weet ook wel dat 100 euro het meest haalbare is nu er geen ernstige tekorten meer zijn zoals vroeger.
Op Marktplaats vliegen de biedingen om mijn oren trouwens, kan ik hem al voor 1150,- kwijt.
Verwijderd
Iedereen mag zijn producten verkopen voor de prijs die hij/zij zelf wilt heDonstil schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:15:
[...]
Nou laten we niet doen alsof 100,- gigantisch veel geld is, ik vind dat persoonlijk best "gering".
Op Marktplaats vliegen de biedingen om mijn oren trouwens, kan ik hem al voor 1150,- kwijt.
Doe dat dan! Je bent toch wel een echte Nederlander, he?Donstil schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:15:
[...]
Nou laten we niet doen alsof 100,- gigantisch veel geld is, ik vind dat persoonlijk best "gering".
Verwijderd

Hij komt hooguit nog onder de kerstboom te liggen, later zal het echt niet wordenDennisweb schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:10:
Volgens mij ben ik straks echt de laatste man op aarde met de iPhone 7. Of de iPhone 10 is al uit tegen de tijd mijn iPhone 7 Plus geleverd is.

Ik kan ook nog wel een tijdje wachten

Dat snap ik ook niet, waarom dan niet via MP verkopen ?Donstil schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:15:
[...]
Het gaat je schijnbaar puur om de handel, als het was om een mede tweaker blij te maken had je er niet meer voor gevraagd lijkt me ...
Laat hem gewoon doen wat ie wil doen? Gewoon iedereen lekker zijn gang laten gaan, je hoeft het immers niet van hem te kopen.Brabso schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:31:
[...]
Dat snap ik ook niet, waarom dan niet via MP verkopen ?
Het gaat je schijnbaar puur om de handel, als het was om een mede tweaker blij te maken had je er niet meer voor gevraagd lijkt me ...
Verwijderd
Nu zie ik op forums dat er een fout in de website zit dus weet iemand wat ik kan verwachten?
Weet iemand meer?
En eenmaal als er een afspraak gemaakt is moet hij uiteraard bezorgd worden neem ik aan?
(iPhone 7+ 32GB BLACK)
Besteld op 09-09 09:20
Nee dat heb ik juist al een paar keer aangegeven. Het gaat me niet puur om de handel. Ik heb er gewoon toevallig 1 extra.Brabso schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:31:
[...]
Dat snap ik ook niet, waarom dan niet via MP verkopen ?
Om helemaal open kaart te spelen, ik had waterschade op mijn 6s Plus. Koste bij Apple 350,- en CC vergoed 250,-. Daar is de 100,- dus voor.
Hij blijft trouwens in de Club, gaat naar een tweaker. Waarom een tweaker? Nou omdat je die kunt vertrouwen ( Althans de meeste dan), op MP is dat nog maar de vraag.
Besteldatum: 09-09-2016
Besteltijd: 12:45
Winkel: Mediamarkt Eindhoven Centrum
Versie: iPhone 7 plus
Geheugen: 128GB
Kleur: Jet Black (Git Zwart)
(Verwachte) levertijd: Langer dan twee weken (meer durven ze niet te zeggen)...
[ Voor 3% gewijzigd door Rickemonds op 19-09-2016 20:59 ]
Verwijderd
Ook al ging het wel om handel, dan nog moeten mensen niet zo zeuren. Heb zelf ook wel eens een extra toestel doorverkocht met grote winst. Zie het als een mooie korting op je eigen toestelDonstil schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:38:
[...]
Nee dat heb ik juist al een paar keer aangegeven. Het gaat me niet puur om de handel. Ik heb er gewoon toevallig 1 extra.
Om helemaal open kaart te spelen, ik had waterschade op mijn 6s Plus. Koste bij Apple 350,- en CC vergoed 250,-. Daar is de 100,- dus voor.
Hij blijft trouwens in de Club, gaat naar een tweaker. Waarom een tweaker? Nou omdat je die kunt vertrouwen ( Althans de meeste dan), op MP is dat nog maar de vraag.
Verkeerde topic sorry
[ Voor 21% gewijzigd door trummel op 19-09-2016 21:03 ]
Het is ook geen verwijt, je bent immers vrij in je vraagprijs.Donstil schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:38:
[...]
Nee dat heb ik juist al een paar keer aangegeven. Het gaat me niet puur om de handel. Ik heb er gewoon toevallig 1 extra.
Alleen persoonlijk vind ik tweakers niet de site om prijzen boven winkelprijzen te vragen en vind MP daar uitermate geschikt voor.
Ok, je hebt gelijk, je komt daar van alles tegen waar je niet op kunt vertrouwen en tweakers heb ik wat dat betreft wat hoger in het vaandel.
Toch heb je de adv. ook op MP gezet geef je aan, waarom als je hem daar toch niet wilt slijten ?
No hard feelings hoor, probeer het gewoon te begrijpen
Biedingen op marktplaats moet je echt niet serieus nemen. Markplaats is 1 grote jokeRickemonds schreef op maandag 19 september 2016 @ 21:02:
En dan na te gaan dat er op marktplaats biedingen van respectievelijk 2500 en 2800 euro zijn voor de iphone 7 plus 256GB Jet black.... bizar. De vraag is natuurlijk hoe serieus die biedingen zijn, maar het blijft bizar.
Doe zelf veel liever zaken op tweakers dan op marktplaats.
Iedereen heeft er een eigen mening over maar naar mijn mening mag je zelf bepalen voor hoeveel je wat verkoopt. Als je een iPhone 7 met €200 winst wil doorverkopen. Tja, als je het niet laten kan gewoon doen.
Anderzijds kan je ook een mede tweaker gelukkig maken door die iPhone voor de kostprijs te verkopen. Waarom over een week retourneren als er op tweakers zoveel wachtende zijn denk ik dan
Maar goed, ieder zijn ding.
Verwijderd
Dat je winst wil maken is meer dan prima, heb ik in het verleden ook meerdere malen gedaan met iPhones.Donstil schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:38:
[...]
Alleen om te zeggen dat je toevallig 1 over hebt ahaha.
Denk dat dhl problemen heeft. Donderdag ook iets uit Duitsland besteld en die dag verstuurd. Zie alleen maar dat het aangemeld is meer niet.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 21:20:
Heeft iemand anders ook dat het DHL Express trackingnummer niet werkt (3 dagen na melding 'verzonden')?
😂😂
Apple, begin oktober: pre-order dag om 09:15 besteld en afgehandeld
Wehkamp, 3 weken. 10e besteld
MediaMarkt: 15e besteld, levering is helemaal niet zeker
Phonehouse, ja, die weten ook helemaal niks...
Dikke doei!
Gelukkig zegt die zelfde dame in het telefoon gesprek dat inderdaad de medewerkers van de klantenservice niet kunnen mailenquote: KPNHallo, we hebben inderdaad elkaar gesproken vanmiddag. Ik zou het je laten weten wanneer ik meer wist. Intussen heb ik overleg gehad met mijn meerdere en zij heeft aangegeven dat we op basis van de printscreen een vergoeding zouden geven, indien dit letterlijk is toegezegd. Dit kan ik echter niet terugvinden in de afbeeldingen die je gestuurd hebt. Zolang ik hier geen schriftelijk bewijs van heb en dit ook niet terug te vinden is in de notities die mijn collega's hebben gemaakt, kan ik niets voor je betekenen. Ik hoop dat je mij het gedeelte van het gesprek kunt overleggen waarin dit letterlijk toegezegd is. Ik hoor graag van je!

Overigens belde ze met lichte paniek omdat ik stuurde dat ik me zelf ondertussen net zo goed kan verhangen in de kantine van t werk

Snappen jullie het nog?

[ Voor 7% gewijzigd door Toppe op 19-09-2016 21:34 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Dit topic is gesloten.