En op de site staat 5 dagen...Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:55:
Heb de iPhone 7 Plus 128 GB in matzwart besteld bij Vodafone op 9 September.
Gevraagd bij bestelling of ik bij de eerste groep zat die geleverd zouden krijgen. Antwoord was ja. Op het forum van Vodafone stond op 16 september dat er per 16 september uitgeleverd wordt, verder geen specifieke gegevens te vinden. Omdat ik van het weekend niets vernomen had heb ik zojuist gebeld.
"Sorry meneer, het gaat minimaal twee tot drie weken duren voordat we kunnen leveren. We zijn bezig om de pagina op het forum bij te werken." Bedankt Vodafone, volgende keer maar weer gewoon in een winkel bestellen ipv via de klantenservice...
Heb het al meerderen zien zeggen.miicker schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:49:
[...]
Benieuwd hoe betrouwbaar dit is, op zich zou ik er blij mee zijn, heb de mijne op 15 september besteld, 128 GB mat zwart, volgens de tabel is de levertijd dan 3 tot 4 weken, maar als ze verwachten alle pre-orders voor 30 september afgehandeld te hebben ben ik er blij mee
Op zich is het wel positief inderdaad, dat moet ik je meegeven
Je moet niet vergeten dat die 3-4 weken ruim zijn genomen om op die manier niet meer teleurstelling te creëren. Dit had een T-Mobile medewerker mij ook verteld.
Apart om te zien dat er nog zoveel mensen zijn die een telefoon met abonnement pakken voor een jaar, of twee. Moet er niet aan denken...
On-topic:
Artikelen worden verwerkt - Verzendklaar 6-8 werkdagen
Levering 20 Sep - 22 Sep door Standaardlevering
Ben benieuwd wanneer die status gaat wijzigen
On-topic:
In andere woorden, een lening nemen om het nieuwste toestel te kunnen hebben.Rickth64 schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:57:
Apart om te zien dat er nog zoveel mensen zijn die een telefoon met abonnement pakken voor een jaar, of twee. Moet er niet aan denken...
Is gewoon een keuze of €1000 in 1x of verspreid over 2 jaarRickth64 schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:57:
On-topic:
Dat is heel simpel. Een Sim-only van 8 tot 10GB kost je al snel €35 per maand.Rickth64 schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:57:
On-topic:
De iPhone 7 32GB Black los kost je €769. In totaal ben je over 2 jaar dus €1609 kwijt.
Ik ben met een 12GB abonnement + toestel over 24 maanden rond de €1220 kwijt. (€48 per maand en heb €67 bijbetaald)
Een SIM-only abonnement is gewoon veel te prijzig en het is voor mij dus voordeliger om een abonnement + toestel te nemen (zeker gezien ik echt behoefte heb aan 10GB+)
Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
Bij vodafone kost het toestel (32 gb 7) mij 24 euro per maand, 2 jaar dus 576 euro.Sinus_rhythm schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:01:
[...]
Is gewoon een keuze of €1000 in 1x of verspreid over 2 jaar
Ik had tot op heden ook altijd sim-only maar bespaar nu in 2 jaar tijd 100 euro op het toestel én mijn GB verhoogd van 3 naar 6. En dan betaal ik niks meer voor mijn abo
Ben ik trouwens de enige die het raar vindt dat Media Markt deze week de iPhone 7 en 7 plus in de 'aanbieding' gooit, zonder dat deze online goed leverbaar zijn..?
Nee, mensen komen naar de winkel. Teleurgesteld dat er geen zevens zijn maar bij MM wel de hoop dat ze andere dingen kopen.bjonnie schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:08:
Ben ik trouwens de enige die het raar vindt dat Media Markt deze week de iPhone 7 en 7 plus in de aanbieding gooit, zonder dat deze online goed leverbaar zijn..?
Daarnaast hopen ze daarme het aantal consumenten dat afhaakt door de lange levertijd te compenseren met mensen die eventjes wachten prima vinden voor een korting.Sinus_rhythm schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:10:
[...]
Nee, mensen komen naar de winkel. Teleurgesteld dat er geen zevens zijn maar bij MM wel de hoop dat ze andere dingen kopen.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
ik vind 20 euro niet echt een aanbieding als het product 789 euro kost..bjonnie schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:08:
Ben ik trouwens de enige die het raar vindt dat Media Markt deze week de iPhone 7 en 7 plus in de 'aanbieding' gooit, zonder dat deze online goed leverbaar zijn..?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Voor de geïnteresseerden, bij ivizi hebben ze 1 iphone 7 jet black 128 / 256 op voorraad.

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
dikke kans dat het om een fout gaatkoekjeh schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:11:
Voor de geïnteresseerden, bij ivizi hebben ze 1 iphone 7 jet black 128 / 256 op voorraad.
[afbeelding]
[afbeelding]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Sinds wanneer kun je bij de media markt online een abonnement afsluiten?
Nooit eerder gezien!
Nooit eerder gezien!
...less is more
Een iPhone 7 32GB kost bij Apple ook gewoon €769, dus er is helemaal geen aanbieding.miicker schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:11:
[...]
ik vind 20 euro niet echt een aanbieding als het product 789 euro kost..
Daarom ook 'aanbieding'miicker schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:11:
[...]
ik vind 20 euro niet echt een aanbieding als het product 789 euro kost..
Zelf hoop ik dat ze gewoon verwachten een sh•tload aan toestellen binnen te krijgen dus dat iedereen deze week bij hen terecht kan. En ja, dat is heel erge wishful thinking.
Altijd het proberen waard en je kunt natuurlijk ook gewoon even bellen en hun laten checken.
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Ik keek dus net even in mijn Coolblue-account...
iPhone 7 nonplus 128GB Black staat ineens op "Je bestelling wordt ingepakt"!
9 september om 13.23 besteld. Zijn er meer mensen bij wie de status veranderd is?
iPhone 7 nonplus 128GB Black staat ineens op "Je bestelling wordt ingepakt"!
9 september om 13.23 besteld. Zijn er meer mensen bij wie de status veranderd is?
Jij hebt zeker nooit rekenen gehad op school?Rickth64 schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:57:
On-topic:
Verwijderd
Net van Mediamarkt een mailtje gehad dat mijn bestelling wordt ingepakt en over wordt gedragen aan de koerier. Hoelang kan het dan nog duren?
Meneer Dieke van Coolblue is weer terug van z'n weekend hoor!

Toch maar omgezet. Plaats #10 nu. Schijnt dat de mega wachtrijen zijn bij mensen die zonder abbo nemen. 100-200+.
Nu dus van i7+ 128gb JB naar i7+ 128gb mat black.
De 256 gb van die mat black plus is er maar 1 in preorder. Dus diegene die nu besteld staat wel op #2. Wel de Vodafone versie. (Die van VF af komt dus)
Wat ze eigenlijk zeggen: stop deze week maar weer met vragen.Kjellzw schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:30:
[afbeelding]
Verwijderd
Ik begrijp op moment echt niets meer van de pre-order leveringen van Apple....
Op 9 september 9.13 uur heb ik mijn nieuwe iPhone 7+ 32GB Matt Zwart besteld....sinds de aankoop staat de status op ''Processing Items''.
De levering zal tussen 20 en 22 september moeten zijn, maar dat zie ik echt niet gebeuren omdat het bedrag nog geen eens is ingehouden van mijn creditcard
Tevens al meerder telefoontjes gepleegd naar Apple en elke keer komen ze daar tot de conclusie dat de iPhone vandaag of morgen uit het magazijn verzonden moet worden....
Op 9 september 9.13 uur heb ik mijn nieuwe iPhone 7+ 32GB Matt Zwart besteld....sinds de aankoop staat de status op ''Processing Items''.
De levering zal tussen 20 en 22 september moeten zijn, maar dat zie ik echt niet gebeuren omdat het bedrag nog geen eens is ingehouden van mijn creditcard

Tevens al meerder telefoontjes gepleegd naar Apple en elke keer komen ze daar tot de conclusie dat de iPhone vandaag of morgen uit het magazijn verzonden moet worden....
[sarcasm]Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:30:
Net van Mediamarkt een mailtje gehad dat mijn bestelling wordt ingepakt en over wordt gedragen aan de koerier. Hoelang kan het dan nog duren?
4 weken want het is gelukkig al jaren de tendens dat webshops vandaag besteld morgen in huis hanteren.
[/sarcasm]
[ Voor 3% gewijzigd door SpoekGTi op 19-09-2016 15:34 ]
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Bedankt voor je uitgebreide informatie en uiterst intelligente vraag.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:30:
Apple incasseert vaak pas als je hem hebt ontvangen of als hij daar is verzonden.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:33:
De levering zal tussen 20 en 22 september moeten zijn, maar dat zie ik echt niet gebeuren omdat het bedrag nog geen eens is ingehouden van mijn creditcard![]()
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Verwijderd
Haha. Er wordt niet duidelijk aangegeven dat mijn iPhone wel al geleverd is bij Mediamarkt... Dus dit is weer een mail waar ik niks mee kan.SpoekGTi schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:33:
[...]
[sarcasm]
4 weken want het is gelukkig al jaren de tendens dat webshops vandaag besteld morgen in huis hanteren.
[/sarcasm]
Je krijgt gewoon een mail wanneer je de iPhone kan afhalen.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:38:
[...]
Haha. Er wordt niet duidelijk aangegeven dat mijn iPhone wel al geleverd is bij Mediamarkt... Dus dit is weer een mail waar ik niks mee kan.
Kun je overigens ook gewoon lezen op de site van de Media Markt:
U kunt ervoor kiezen om een product dat u in de webshop bestelt zonder bijkomende kosten op te halen bij een Media Markt-winkel bij u in de buurt. Selecteer hiervoor tijdens het bestelproces de Media Markt-winkel waar u het product wilt afhalen. U ontvangt van ons een e-mail zodra de bestelling in de door u gekozen vestiging klaarligt. In de winkel dient u als bewijs deze e-mail, de eerder verstuurde factuur en een geldig legitimatiebewijs te overhandigen. Zonder deze documenten kunnen wij de goederen niet aan u meegeven.
Later afhalen
U kunt uw bestelling nog tot 3 weken na de oorspronkelijke afhaaldatum ophalen. Als u het product na 3 weken niet opgehaald hebt, wordt de bestelling geannuleerd en storten wij het aankoopbedrag terug op uw rekening.
[ Voor 56% gewijzigd door NotSoSteady op 19-09-2016 15:41 ]
Verwijderd
Ohh oke, dan kan dat dus altijd nog later zijn en hoeft het niet specifiek te zijn voordat de iPhone pas verzonden wordt?SpoekGTi schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:37:
[...]
Apple incasseert vaak pas als je hem hebt ontvangen of als hij daar is verzonden.
Correct..Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:49:
[...]
Ohh oke, dan kan dat dus altijd nog later zijn en hoeft het niet specifiek te zijn voordat de iPhone pas verzonden wordt?
Maar wat is hierin het probleem dan? Je creditcard wordt belast als de status veranderd.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:33:
De levering zal tussen 20 en 22 september moeten zijn, maar dat zie ik echt niet gebeuren omdat het bedrag nog geen eens is ingehouden van mijn creditcard![]()
Dus 20-22 leveren. Betekend dat ze tot laat in de avond van 21-9 kunnen shippen en je kaart kunnen belasten.
Om dan nu al te bellen enz gaat wel wat ver.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Het enigste wat ik nu kan doen is weinig en gewoon rustig afwachten totdat er een mailtje van Apple komt, dat de iPhone verzonden is
Hopelijk wordt de iPhone wel geleverd binnen de opgegeven termijn van Apple (20 - 22 september)..
Verwijderd
Ik heb hier niet een direct probleem in, maar het is meer het feit dat hopelijk de iPhone geleverd wordt binnen de door hun aangegeven termijn.Donstil schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:49:
[...]
Maar wat is hierin het probleem dan? Je creditcard wordt belast als de status veranderd.
Dus 20-22 leveren. Betekend dat ze tot laat in de avond van 21-9 kunnen shippen en je kaart kunnen belasten.
Om dan nu al te bellen enz gaat wel wat ver.
Persoonlijk vindt ik bellen niet heel ver gaan, want ik dwing ze niets. Ik stel alleen de vraag of zij mij iets meer kunnen vertellen over de levering
Net bij mediamarkt Utrecht the wall iPhone 7 plus 128 Gb zwart gereserveerd. 6 man maar voor mij. Ze verwachten dat ik hem begin volgende week heb
Mijn bestelling bij aMac ga ik dus intrekken. (11 sep besteld)
Mijn bestelling bij aMac ga ik dus intrekken. (11 sep besteld)
Verwijderd
Coolblue:
We verwachten deze week een zeer kleine hoeveelheid iPhone 7 en iPhone 7 Plus binnen te krijgen. Helaas bij lange na niet genoeg om alle pre-orders uit te leveren.
Eindelijk eens een duidelijk antwoord
We verwachten deze week een zeer kleine hoeveelheid iPhone 7 en iPhone 7 Plus binnen te krijgen. Helaas bij lange na niet genoeg om alle pre-orders uit te leveren.
Eindelijk eens een duidelijk antwoord
In India heeft de levering van iPhones wat vertraging opgelopen:
http://timesofindia.india.../articleshow/54353349.cms

...less is more
Hoe zit het eigenlijk bij de MM met die "betalingsverplichting"..hebben al die kids die op 4 plekken gereserveerd hebben daar op geklikt?
Zo verplicht is het dan ook weer niet.
Ik moest aanbetaling van €20 doen. Dus dat is wel te overzien
Heeft er iemand info of het na te gaan welk nummer je in de wachtrij bent bij Vodafone ?
Medewerker kon mij niks vertellen bij de bestelling namelijk.
Het gaat bij mij om de 7+ 128 mat zwart (ben bang net als velen
)
Medewerker kon mij niks vertellen bij de bestelling namelijk.
Het gaat bij mij om de 7+ 128 mat zwart (ben bang net als velen
Ook wat info van mobiel.nl gekregen, mijn 7+ zwart 128GB van T-Mobile word pas over 2-3 weken verwacht.
Ik heb hem dus rond 9:30 op de 9e besteld
Volgende keer dus maar rechtstreeks bij de provider pre-orderen want dit schiet niet op.
Ik heb hem dus rond 9:30 op de 9e besteld

Volgende keer dus maar rechtstreeks bij de provider pre-orderen want dit schiet niet op.
Verwijderd
Tja in ieder geval wat duidelijkheidPing83 schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:08:
Ook wat info van mobiel.nl gekregen, mijn 7+ zwart 128GB van T-Mobile word pas over 2-3 weken verwacht.
Ik heb hem dus rond 9:30 op de 9e besteld![]()
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2016 16:11 ]
Denk dat de MM daar niet zo moeilijk over doet, je kan altijd binnen 14 dagen ongeopend retourneren. Dus dan is niet ophalen eigenlijk bijna hetzelfde... Dan is het nog netjes om je pre-order te annuleren.Rebel-Rebel schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:58:
Hoe zit het eigenlijk bij de MM met die "betalingsverplichting"..hebben al die kids die op 4 plekken gereserveerd hebben daar op geklikt?
The Phonehouse heeft 41 zwarte iPhone 7's klaarliggen voor de webshop.
Ze zijn nu nog bezig met het afwerken van pre-orders. Zijn 75 verzonden naar winkels.
Zijn vandaag binnen gekomen, dus is nog even afwachten wanneer deze vrijgegeven worden voor de webshop.
Ze zijn nu nog bezig met het afwerken van pre-orders. Zijn 75 verzonden naar winkels.
Zijn vandaag binnen gekomen, dus is nog even afwachten wanneer deze vrijgegeven worden voor de webshop.
[ Voor 20% gewijzigd door Joshoon op 19-09-2016 16:22 ]
Weet iemand tot hoe laat ze doorwerken in het magazijn van Apple? Heb namelijk leverdatum 20-22 september en wil de bezorger niet missen, dus dat wordt een paar uurtjes vrij nemen.
Zijn er mensen met dezelfde bezorgdatum die al een wijziging hebben ipv 'artikelen worden verwerkt'?
(7 128GB matzwart)
Zijn er mensen met dezelfde bezorgdatum die al een wijziging hebben ipv 'artikelen worden verwerkt'?
(7 128GB matzwart)
[ Voor 3% gewijzigd door noarhuus op 19-09-2016 16:22 ]
Net gebeld door CB n.a.v. mijn email. Vandaag zijn er i7's binnengekomen, maar geen +. Ze weten pas welke modellen het zijn als ze de doos openmaken. Ook zijn er veel ongeplande leveringen, ze verwacht dagelijks mondjesmaat wat toestellen binnen te krijgen. Het maakt overigens niks uit als het toestel met abonnement is of zonder, je plaatsingstijd is leidend wat betreft de uitlevering. Ze kon me ook garanderen dat wanneer er een batch van i7+ 128 JB binnenkomt ik geleverd ga krijgen. Hoopvol dat deze week wel geleverd gaat worden aangezien preorders op 20-23sep staan.
Wat betreft de blog: de marketingafdeling gaat hierover
Wat betreft de blog: de marketingafdeling gaat hierover
[ Voor 5% gewijzigd door menalert op 19-09-2016 16:23 ]
Je krijgt vanzelf een mail met een exact leverdatumnoarhuus schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:21:
Weet iemand tot hoe laat ze doorwerken in het magazijn van Apple? Heb namelijk leverdatum 20-22 september en wil de bezorger niet missen, dus dat wordt een paar uurtjes vrij nemen.
Net telefoontje gehad van CoolBlue. Mijn iPhone 7 128GB Zwart wordt morgen geleverd.
Besteld 9-9 9:35
iPhone 7 128GB Matzwart
Overstap van Vodafone naar KPN.
Besteld 9-9 9:35
iPhone 7 128GB Matzwart
Overstap van Vodafone naar KPN.
Levertijd
Besteldatum: 09-09-2016
Besteltijd: 21:56
Winkel: Coolblue
Versie: iPhone 7
Geheugen: 32GB
Kleur: Mat Zwart
(Verwachte) levertijd: 20-09-2016 18:00-21:00
Bovenstaande had ik besteld bij Coolblue. Werd net om 16:00 gebeld om een aflever afspraak in te plannen. Dit word dus morgenavond. Normaal wordt hier €10 extra voor gevraagd. Dit kreeg ik cadeau omdat het zo lang duurt...
Besteldatum: 09-09-2016
Besteltijd: 21:56
Winkel: Coolblue
Versie: iPhone 7
Geheugen: 32GB
Kleur: Mat Zwart
(Verwachte) levertijd: 20-09-2016 18:00-21:00
Bovenstaande had ik besteld bij Coolblue. Werd net om 16:00 gebeld om een aflever afspraak in te plannen. Dit word dus morgenavond. Normaal wordt hier €10 extra voor gevraagd. Dit kreeg ik cadeau omdat het zo lang duurt...
CB is standaard replies aan het c/p'en via Twittert, ik krijg namelijk net een reply dat de gemaakte afspraak niet gehaald werd door te weinig toestellen, terwijl ik a. geen abbo er bij heb en b. geen afspraak heb gehad/gehoord of gemaild, immers niet nodig want geen abbo.
Verwijderd
Tele2 heeft nog geen idee...
Ze kon me wel garanderen dat ik mn i7 Plus 32 GB black voor Kerstmis binnen kreeg...
Ze kon me wel garanderen dat ik mn i7 Plus 32 GB black voor Kerstmis binnen kreeg...
Kijk dat zijn berichten in ieder geval iets onder de boomVerwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:30:
Tele2 heeft nog geen idee...
Verwijderd
De mijne zou 20-22 september geleverd moeten worden maar staat nog steeds op 'Artikelen worden verwerkt'
kan het dat dat vanavond nog veranderd en dat ik hem morgen alsnog heb of is dat te kortdag?
In Amerika kun je de plus reserveren (ook zwart). Ik ga ervan uit dat dit deze week toch ook in Europa het geval moet worden.
Ik kom net van de Phonehouse, waar ik een zwarte 7 Plus in de pre-order had.
Niemand schijnt te weten wanneer, hoeveel er binnen komen. Kan 1 week duren, maar kan ook 1 maand duren...
Niemand schijnt te weten wanneer, hoeveel er binnen komen. Kan 1 week duren, maar kan ook 1 maand duren...
Dikke doei!
Wederom ja, jij hebt wel veel bevestigingen nodig heVerwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:33:
De mijne zou 20-22 september geleverd moeten worden maar staat nog steeds op 'Artikelen worden verwerkt'kan het dat dat vanavond nog veranderd en dat ik hem morgen alsnog heb of is dat te kortdag?

Ja en ik geef garantie dat het deze week droog blijftVerwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:36:
Vodafone geeft garantie dat de Plus tussen 5 en 10 werkdagen geleverd kan worden!
Verwijderd
Garantie? HahaVerwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:36:
Vodafone geeft garantie dat de Plus tussen 5 en 10 werkdagen geleverd kan worden!

En op de website staat 5 dagen...Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:36:
In Vodafone heb ik geen vertrouwen meer dat ze hun beloftes waarmaken..
Puur zodat Geoffkecroes het niet hoeft te vragenSpoekGTi schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:34:
[...]
Wederom ja, jij hebt wel veel bevestigingen nodig he
Ook ik sta nog op processing, 20-22 september verwachte leverdatum.... AAAAAAARGH
Verwijderd
Haha bedankt, jij begrijpt mij 😋smoken schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:45:
[...]
Puur zodat Geoffkecroes het niet hoeft te vragen: iemand enig idee (op basis van ervaring) tot hoe laat Apple de status bij kan werken voor levering morgen??
Ook ik sta nog op processing, 20-22 september verwachte leverdatum.... AAAAAAARGH
Zojuist bevestiging van Coolblue dat mijn vrouw haar iPhone 7 32 GB matzwart woensdag krijgt. Mijn plusje zal nog wel een week of 2 op zich laten wachten vrees ik.
Het totaalbedrag van m'n iPhone 7 Plus (zwart, 256GB, 20 Sep - 22 Sep) is zojuist van m'n creditcard afgeschreven. Dat is in ieder geval een goed teken. Kan niet lang meer duren voordat de status veranderd.
Ik heb ook trouwens hetzelfde iphone 7 plus, levering 20-22 sept. Status op Artikelen worden verwerkt (en credit card het bedrag nu afgeschreven)
[ Voor 7% gewijzigd door 1sectionone1 op 19-09-2016 17:01 ]
Maar wel positief om te zien dat er dus wel weer meteen toestellen aangeleverd worden.
Het Apple warehouse zal er echt wel meer op voorraad hebben dan we nu moeten geloven maar denk dat de op die manier vraag-aanbod beter kunnen beheren. Zou natuurlijk raar zijn dat Vodafone 500 wachtende klanten heeft terwijl KPN die toestellen heeft liggen..?
Het Apple warehouse zal er echt wel meer op voorraad hebben dan we nu moeten geloven maar denk dat de op die manier vraag-aanbod beter kunnen beheren. Zou natuurlijk raar zijn dat Vodafone 500 wachtende klanten heeft terwijl KPN die toestellen heeft liggen..?
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Oeh, extra spannend .... zelfde model, zelfde datum ... #wilikookbasvanderploeg schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:52:
Het totaalbedrag van m'n iPhone 7 Plus (zwart, 256GB, 20 Sep - 22 Sep) is zojuist van m'n creditcard afgeschreven. Dat is in ieder geval een goed teken. Kan niet lang meer duren voordat de status veranderd.
Verwijderd
Ik heb minder GB maar wel zwart, sssspannendsmoken schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:55:
[...]
Oeh, extra spannend .... zelfde model, zelfde datum ... #wilikook
Moet dan vanmiddag/vanavond wel veranderen naar "verzending wordt voorbereid". Dan kan hij eventueel vanavond laat/vannacht nog naar "verzonden" springen.smoken schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:45:
[...]
Puur zodat Geoffkecroes het niet hoeft te vragen: iemand enig idee (op basis van ervaring) tot hoe laat Apple de status bij kan werken voor levering morgen??
Ik denk eerder dat het 20-22 Window betekend dat je bij de eerste nederlandse zwarte Plus zending zit, tweede zending is dan 26-28.
Heb je erg vroeg 0901 tot in ieder geval 0907 (want daar zit ik) besteld en betaald met CC dan zit je op 20 sept.
Heb je later besteld of een betalingsmethode gebruikt welke later pas 100% verwerkt wordt dan zit je op 21 of 22 september.
Hier ook bedrag van CC afgeschreven (zwarte iphone 7+ 128gb, 20-22 sept)
[ Voor 5% gewijzigd door symen89 op 19-09-2016 16:57 ]
Nog even (eindelijk) een eenduidige uitleg van Coolblue over iPhones icm abbo's:
bronUpdate 19 september: iPhone 7 (Plus) i.c.m. abonnement van KPN, Vodafone of T-Mobile
Om onduidelijkheid te voorkomen, willen we graag even een korte uitleg geven over hoe het zit als je een iPhone 7 (Plus) met abonnement van KPN, Vodafone of T-Mobile bestelt. Wij krijgen onze iPhones namelijk geleverd vanuit Apple zelf, maar ook vanuit KPN, Vodafone en T-Mobile. De toestellen die van een provider komen kunnen alleen met een abonnement van die provider besteld worden. Hierdoor zijn ze gunstiger geprijsd dan de iPhones die vanuit Apple geleverd worden. Er zitten geen logo's, aangepaste software of simlocks op de telefoons vanuit de providers. Op onze website herken je deze toestellen aan de toevoeging van de provider in de naam. Ook staat er een melding onderaan de productpagina.
Bestel je bijvoorbeeld een iPhone 7 32 GB Zwart zonder abonnement, dan komt jouw toestel uit de levering van Apple. Bestel je een iPhone 7 32 GB Zwart KPN met een abonnement, dan komt jouw toestel uit de levering van KPN.
Hierdoor kan het gebeuren dat iemand die op een later moment dan jij een los toestel heeft besteld, hij of zij deze eerder ontvangt dan jij datzelfde model in combinatie met een KPN-, Vodafone- of T-Mobile-abonnement. Of andersom. Uiteraard worden binnen de diverse voorraden toestellen wel op volgorde van besteldatum uitgeleverd.
Ik heb gisteren mijn iPhone 7 128GB verkocht en ik wil nu een plus 128GB pre-orderenKjellzw schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:30:
[afbeelding]
Maar ben nog steeds aan het twijfelen bij welke (web)winkel ik hem ga pre-orderen.
Coolblue is qua service top.
Apple store verzend met DHL (heb persoonlijk slechte ervaringen met de DHL bezorgers uit deze wijk)...
Bol.com is weinig genoemd in dit topic (kan een goed teken zijn). Normaal gesproken kan je bij bol.com op acceptgiro bestellen. Maar met de iPhone lukt dat niet.
Daarnaast heb je ook winkels als A-mac, iCentre, Typhone waar je 3 jaar garantie krijgt.
Mijn gevoel zegt dat ik bij CB het langst ga wachten, aangezien ik CB in dit topic op elke pagina meerdere malen voorbij zie komen. Als ik een Plus via de Apple website bestel wordt hij volgens de website geleverd tussen 11 okt en 17 okt. Tja, als je bij Apple besteld weet je in ieder geval waar je aan toe bent (mits de bezorgdatums kloppen natuurlijk).
Misschien toch Bol.com of A-mac/Icentre proberen (vanwege de extra garantie). Hoop zelf dat ik rond 30 sept een iPhone 7 Plus heb
Moeilijk..
Ga vandaag of morgen toch echt de knoop doorhakken. Anders heb ik in Nov/Dec nog geen iPhone
20-22 sept gaat over Apple online store bestellingen.U2psv schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:00:
Hoop dat ik dan tussen 20-22 sep een belletje krijg van de vf winkel, 7+ 256 mat zwart
De levering naar de Apple winkels of de derde partijen staat daar los van.
Heb mijn toestel al volledig betaald bij gsmwijzer.nl en bij mij staat er nog steeds 2 a 3 weken...
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Bij belsimpel heeft de iPhone 7 Plus 128GB Jet Black een levertijd van 2-4 werkdagen en de Matte Black een levertijd van 5-7 werkdagen.
Ze vragen trouwens wel €1139 (ipv €1019)
Ze vragen trouwens wel €1139 (ipv €1019)
En tot hoe laat verwacht je dat de status zou kunnen verspringen? Lees: tot hoe laat scannen ze iPhones ;-)Donstil schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:57:
[...]
Moet dan vanmiddag/vanavond wel veranderen naar "verzending wordt voorbereid". Dan kan hij eventueel vanavond laat/vannacht nog naar "verzonden" springen.
Ik denk eerder dat het 20-22 Window betekend dat je bij de eerste nederlandse zwarte Plus zending zit, tweede zending is dan 26-28.
Heb je erg vroeg 0901 tot in ieder geval 0907 (want daar zit ik) besteld en betaald met CC dan zit je op 20 sept.
Heb je later besteld of een betalingsmethode gebruikt welke later pas 100% verwerkt wordt dan zit je op 21 of 22 september.
Mijn bestelling was rond 09:08, bevestiging mail 09:10
Toch jammer dat de store pas zo laat online kwam bij mij. Bestelling is pas om 9:14 geregistreerd (orderbevestiging via mail), zo te zien zit je met dit tijdstip en toestel (7+ 128gb zwart) pas in de derde ronde (3-7 okt).
[ Voor 6% gewijzigd door SquareOne op 19-09-2016 17:09 ]
Mijn zwarte 7+ 256GB is zojuist op 'Preparing for shipment' gesprongen :-) Ik verwacht hem nog steeds gewoon morgen.
Afgelopen vrijdag besteld met KPN Iphone 7 128gb mat zwart, wordt morgen geleverd.
Verwijderd
Yesss iPhone 'verzending wordt voorbereid'!!!!!!!!!!!!!smoken schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:07:
[...]
En tot hoe laat verwacht je dat de status zou kunnen verspringen? Lees: tot hoe laat scannen ze iPhones ;-)
Mijn bestelling was rond 09:08, bevestiging mail 09:10
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2016 17:13 ]
Geen idee of het al is gepost
Maar de iPhone 7 Plus 32GB Goud is bij CB gewoon op voorraad.
Vanuit het tele2 forum:Sinus_rhythm schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:35:
Via het tele2 forum (dus alleen bij TELE2):
Je kan bij http://www.afspraakstatus.nu/ met je ordernummer en postcode een afspraakmoment in plannen. Bij mij is het gelukt (Iphone 7 Plus 32GB).
Geen idee wat er gaat gebeuren
Even voor de duidelijkheid: Tele2 heeft nooit aangegeven dat het mogelijk was om een bezorgafspraak in te plannen. Een forumlid heeft op eigen initiatief geprobeerd om via de website van OPD een bezorgafspraak in te plannen. Omdat dit is gelukt, hebben meerdere forumleden dit ook gedaan. Tele2 heeft altijd aangegeven dat klanten dienen te wachten op de e-mail van OPD voordat er een bezorgafspraak gemaakt kan worden.
Dat het via de OPD website blijkbaar toch mogelijk is om een afspraak te maken is natuurlijk erg verwarrend en daarom zijn we intern bezig om dit met OPD af te stemmen. Zodra we daar duidelijkheid over hebben, zullen we dat hier aangeven.
Helaas dus
Sefaex schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:12:
Geen idee of het al is gepost

[ Voor 9% gewijzigd door Sinus_rhythm op 19-09-2016 17:13 ]
Verwijderd
iPhone 7 Plus 32GB zonet 'Verzending wordt voorbereid', bevestigingsmail op 9 september om 9u17 ontvangen
Nu ook hier de statusupdate:
Verzending wordt voorbereid
Verzending wordt voorbereid
iPhone 7+ zwart 128gb via Apple hier nu ook verzending wordt voorbereid.
https://www.gamegeschiedenis.nl
Eindelijk van dat gezeur af.Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:12:
iPhone 7 Plus 32GB zonet 'Verzending wordt voorbereid', bevestigingsmail op 9 september om 9u17 ontvangen
YES!!! Ik mag meedoen met het feestje!
Verzending wordt voorbereid!
Verwijderd
misschien toch morgen dansmoken schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:14:
YES!!! Ik mag meedoen met het feestje!
Nou maar hopen dat KPN ook een paar Plus modellen geleverd krijgt morgen.. Ben blij voor jullie hoor. Maar ik wil hem ook haha.
Verwijderd
volledig begrijpelijkLorenzoG schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:15:
Nou maar hopen dat KPN ook een paar Plus modellen geleverd krijgt morgen.. Ben blij voor jullie hoor. Maar ik wil hem ook haha.
Ik hoop met je mee!LorenzoG schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:15:
Dat zou natuurlijk súper zijn ....
Moeten ons wel realiseren dat er wel mensen zijn die een aantal dagen deze status gehad hebben..
Dit topic is gesloten.