Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:41
Kecin schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:50:
Je kan zeker geen Vodafone Friends and Family verlengen bij de Applestore?
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:34
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:19:
Yes, in Den Haag de iPhone 7 matzwarte 128 gb gereserveerd. Vanmiddag ff op en neer rijden! En COOLBLUE annuleren
Heb precies hetzelfde, zelfde model, zelfde zaken :) heb je al nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
iPhone 7+ Goud 128GB beschikbaar in Den Haag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jieve schreef op zondag 18 september 2016 @ 15:46:
iPhone 7+ Goud 128GB beschikbaar in Den Haag.
Ja die is al sinds de lancering beschikbaar. Wil niemand hebben :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edwardmp
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-08 18:27
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 10:49:
[...]

Weet je het zeker?
Ik heb ook 9-9 telefonisch besteld bij T mobile en direct ruim 400 voldaan via ideal.
Sindsdien heb ik niets meer van ze gehoord.
Geen sms geen mail en geen belletje.
De enige info is te vinden op hun forum....

Gaat om iphone 7 plus jet Black 128 gb
Het leek bij mij met T-Mobile goed te gaan, en zou hem gister krijgen.. maar er zat geen contract op de doos en de koerier moest hem weer terugnemen. 2 uur gebeld met T-Mobile en het gaat tot minstens woensdag duren voor het is opgelost, terwijl ik mijn toestel al volledig (800 euro) heb betaald en hij dus voor mn neus heeft gelegen (ipv incrementeel terugbetalen in de maandelijkse kosten). Ik ga om compensatie vragen anders ben ik daar weg. Echter, het lijkt er op dat *alle* telco's er een zooitje van maken. Misschien zelf maar eens een nieuwe provider oprichten waar de IT tenminste een keer op orde is. Snap niet hoe die bedrijven zo kunnen werken.

[ Voor 10% gewijzigd door edwardmp op 18-09-2016 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pmdrawde schreef op zondag 18 september 2016 @ 15:48:
[...]

Het leek bij mij met T-Mobile goed te gaan, en zou hem gister krijgen.. maar er zat geen contract op de doos en de koerier moest hem weer terugnemen. 2 uur gebeld met T-Mobile en het gaat tot minstens woensdag duren voor het is opgelost, terwijl ik mijn toestel al volledig (800 euro) heb betaald en hij dus voor mn neus heeft gelegen (ipv incrementeel terugbetalen in de maandelijkse kosten). Ik ga om compensatie vragen anders ben ik daar weg. Echter, het lijkt er op dat *alle* telco's er een zooitje van maken. Misschien zelf maar eens een nieuwe provider oprichten waar de IT tenminste een keer op orde is. Snap niet hoe die bedrijven zo kunnen werken.
Waar moet je precies gecompenseerd voor worden dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-09 12:57
Iemand nieuws over coolblue?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:32
Nope

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VeQVQUCjsxagUCH
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 23-06-2024
Wat is eigenlijk het voordeel van bestellen bij een webshop als Coolblue, in tegenstelling tot de officiële site van Apple? Ik heb tot nu toe namelijk al mijn Apple producten nog via apple.com besteld.

[ Voor 8% gewijzigd door VeQVQUCjsxagUCH op 18-09-2016 16:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• machetes
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-07-2023
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:43:
Maar in de Apple store kan je dus een abonnement afsluiten, bijvoorbeeld voor 54 euro per maand en het toestel gratis meenemen?
Ja, dit heb ik net gedaan. Medewerker in de T-Mobile winkel was geïrriteerd dat ik mijn reservering wilde annuleren maarja wat denk je zelf, dat ik nog ff 4 weken zonder nieuws ga wachten terwijl ik in de Apple Store mijn abonnement voor dezelfde prijs kan verlengen en hij daar gewoon op voorraad is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Donstil schreef op zondag 18 september 2016 @ 15:47:
[...]

Ja die is al sinds de lancering beschikbaar. Wil niemand hebben :+
Die heb ik. Beste model.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

machetes schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:16:
[...]

Ja, dit heb ik net gedaan. Medewerker in de T-Mobile winkel was geïrriteerd dat ik mijn reservering wilde annuleren maarja wat denk je zelf, dat ik nog ff 4 weken zonder nieuws ga wachten terwijl ik in de Apple Store mijn abonnement voor dezelfde prijs kan verlengen en hij daar gewoon op voorraad is?
Top, dus je kan uit alle t mobile abonnementen kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:20:
[...]

Niet altijd.
Gisteren bij Apple Store Amsterdam het abonnement van mijn vriendin haar broertje verlengd, op de website van Vodafone stonden er 6 keuzes en hun hadden er 5.
Misschien dat het bij T-Mobile anders is.

Op de website van Vodafone staat de Red 5Gb onbeperkt bellen/sms, 2 voor voor 54€ p/m. en het toestel gratis voor 2 jaar.
Maar die hadden ze gisteren dus niet.
Medewerker wist ook niet waarom dit was.

[ Voor 20% gewijzigd door Jieve op 18-09-2016 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:04
Jieve schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:22:
[...]

Niet altijd.
Gisteren bij Apple Store Amsterdam het abonnement van mijn vriendin haar broertje verlengd, op de website van Vodafone stonden er 6 keuzes en hun hadden er 5.
Misschien dat het bij T-Mobile anders is.
Hoe waren de prijzen van het abonnement t.o.v. van Vodafone zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
menalert schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:24:
[...]

Hoe waren de prijzen van het abonnement t.o.v. van Vodafone zelf?
Apple Amsterdam had dus dan eenmalig 96€, 5Gb onbeperkt bellen/sms voor 2 jaar 46€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• machetes
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20-07-2023
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:20:
[...]

Voor zover ik weet wel - ze gebruikten gewoon de website van T-Mobile om de prijzen te checken (die hetzelfde waren als in een of ander programma op hun iPads). Maar ik weet het alleen zeker voor de stel samen abonnementen, de rest heb ik namelijk niet gezien omdat dat niet nodig was voor mij. Ik zie nu de reactie van hierboven ook al gaat dat over Vodafone, maar voor T-Mobile was de optie waarbij je de iPhone 7 gratis mee krijgt er dus wel gewoon.

[ Voor 14% gewijzigd door machetes op 18-09-2016 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, dus gewoon reserveren bij Apple en dan vragen voor een abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is morgen maar weer de wekker zetten om 5:50 8)7 |:( in de hoop van een zwarte plus (maakt niet uit welke)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jieve
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:18:
Oke, dus gewoon reserveren bij Apple en dan vragen voor een abonnement?
Ja, gewoon reserveren en als je aan de beurt bent aangeven dat je wil verlengen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gsm frikandel
  • Laatst online: 26-10-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beats72
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 18-03 21:59
Ik ben er bijna zeker van dat een zot dat gaat willen betalen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beats72 schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:58:
[...]

Ik ben er bijna zeker van dat een zot dat gaat willen betalen |:(
tuurlijk, zotten genoeg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Zo, reservering bij t-mobile geannuleerd, en vanmiddag bij de Apple store de matzwarte 128gb non plus gehaald met een tmobile abonnement. Exact dezelfde aanbieding als rechtstreeks bij tmobile, maar dan zonder verwijderingsbijdrage:-)

Fijn dat ik via dit forum erachter kwam dat de Apple store dezelfde aanbiedingen heeft als rechtstreeks bij de providers, dus voor mij nooit meer rechtstreeks bij de provider met hun vage reserveringsbeleid en halve beloftes wanneer de toestellen geleverd worden.

Zie jullie straks in het ervaringentopic!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:15
DaSaN schreef op zondag 18 september 2016 @ 18:16:
Zo, reservering bij t-mobile geannuleerd, en vanmiddag bij de Apple store de matzwarte 128gb non plus gehaald met een tmobile abonnement. Exact dezelfde aanbieding als rechtstreeks bij tmobile, maar dan zonder verwijderingsbijdrage:-)

Fijn dat ik via dit forum erachter kwam dat de Apple store dezelfde aanbiedingen heeft als rechtstreeks bij de providers, dus voor mij nooit meer rechtstreeks bij de provider met hun vage reserveringsbeleid en halve beloftes wanneer de toestellen geleverd worden.

Zie jullie straks in het ervaringentopic!
Natuurlijk, mee eens dat providers beter en eerlijker kunnen communiceren, maar ik denk dat ze ook een beetje met de rug tegen de muur staan. Ik bedoel: als je als provider roept dat je de iPhone de eerste week niet kan leveren, en je concurrent doet dat wel (en dat doen ze) dan bestelt natuurlijk niemand meer bij je en schiet je jezelf in je voet. Dus communiceert geen enkele provider op die manier. Dan nemen ze die annuleringen wel voor lief, want onder de streep hou je er meer bestellingen aan over.

Verder denk ik dat Apple het, zoals altijd, slim speelt en her en der in NL nog wel wat pallets met iPhones op voorraad heeft, maar die in eerste instantie voor de eigen winkels wil gebruiken. Dan zal er ongetwijfeld nog iets meer aan de strijkstok blijven hangen dan wanneer er een provider tussen zit. Bijkomend voordeel is dan natuurlijk het creëren van schaarste waardoor er nog meer bestellingen volgen :)

Het zou mij in ieder geval niet verbazen als er in de loop van volgende week "ineens" veel toestellen naar de providers verstuurd gaan worden door Apple waardoor er weer veel leveringen zullen plaatsvinden buiten Apple om.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:24

d0s

sssst

Iemand ervaringen met de Vodafone aanbiedingen voor abonnementen in de Apple stores? Zijn dit dezelfde maandprijzen? Overweeg mijn bestelling bij mobiel.nl te annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefan_el
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 24-01 17:55
Er is 2300 geboden 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beats72
8)7 |:( :F
2000 was waarschijnlijk het bedrag om de biedingen te starten...

Er wordt zelfs al 1350 geboden op toestelen die nog niet eens geleverd zijn |:(
http://www.marktplaats.nl...c1b&previousPage=lr&pos=7

[ Voor 37% gewijzigd door beats72 op 18-09-2016 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 12:25
i7 128 GB bij VF Red 5GB kost bij Vodafone 120 euro, bij Mediamarkt 49 euro, hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Denman schreef op zondag 18 september 2016 @ 18:29:
[...]

Natuurlijk, mee eens dat providers beter en eerlijker kunnen communiceren, maar ik denk dat ze ook een beetje met de rug tegen de muur staan. Ik bedoel: als je als provider roept dat je de iPhone de eerste week niet kan leveren, en je concurrent doet dat wel (en dat doen ze) dan bestelt natuurlijk niemand meer bij je en schiet je jezelf in je voet. Dus communiceert geen enkele provider op die manier. Dan nemen ze die annuleringen wel voor lief, want onder de streep hou je er meer bestellingen aan over.

Verder denk ik dat Apple het, zoals altijd, slim speelt en her en der in NL nog wel wat pallets met iPhones op voorraad heeft, maar die in eerste instantie voor de eigen winkels wil gebruiken. Dan zal er ongetwijfeld nog iets meer aan de strijkstok blijven hangen dan wanneer er een provider tussen zit. Bijkomend voordeel is dan natuurlijk het creëren van schaarste waardoor er nog meer bestellingen volgen :)

Het zou mij in ieder geval niet verbazen als er in de loop van volgende week "ineens" veel toestellen naar de providers verstuurd gaan worden door Apple waardoor er weer veel leveringen zullen plaatsvinden buiten Apple om.
Helemaal met je eens, en zo wordt het spelletje natuurlijk ook gespeeld, maar als consument ben je altijd de dupe wanneer je bij een provider bestelt, zonder dat de provider er veel aan kan doen.

Ergo, nu weet ik sinds gisteren dat de Apple store dus dezelfde aanbiedingen heeft, dus hoef ik in de toekomst niet meer te wachten: fijn voor mij, misschien minder fijn voor de providers. Maar in dit geval vind ik mijn eigenbelang toch iets belangrijker:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
Eindelijk verzendbewijs van CB voor i7+ gold 32gb:

Uw bestelling wordt maandag 19 september 2016 tussen 08.30 en 13.00 aangeboden door een koerier van AMP Logistics. Deze zal met u aan de deur het contract afhandelen.

Meer mensen een verzendbevestiging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjellzw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 19-09 15:07
menalert schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:14:

Uw bestelling wordt maandag 19 september 2016 tussen 08.30 en 13.00 aangeboden door een koerier van AMP Logistics. Deze zal met u aan de deur het contract afhandelen.

Zelf nog niks ontvangen, het gaat bij jou om de iPhone i.c.m. abonnement als ik het zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de iphone reserveerd bij Apple, krijg je dan nog steeds een tijdvak waarin je deze moet ophalen? Hoelang houden ze hem voor je vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SquareOne
  • Laatst online: 23:41
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:17:
Als je de iphone reserveerd bij Apple, krijg je dan nog steeds een tijdvak waarin je deze moet ophalen? Hoelang houden ze hem voor je vast?
Waarom zou je niet kiezen voor een tijdvak waarin je ook daadwerkelijk kunt gaan? Kan tussen 9:00 en 20:00 per kwartier. Tijd zat lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
menalert schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:14:

Wanneer had jij die van jou besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SquareOne schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:21:
[...]

Waarom zou je niet kiezen voor een tijdvak waarin je ook daadwerkelijk kunt gaan? Kan tussen 9:00 en 20:00 per kwartier. Tijd zat lijkt me.
Precies. Altijd het laatst mogelijke slot kiezen, eerder is nooit een probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 00:38
william89 schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:11:
i7 128 GB bij VF Red 5GB kost bij Vodafone 120 euro, bij Mediamarkt 49 euro, hoe kan dat?
Vodafone zelf is altijd duurder:
Als je ergens een goede aanbieding online vindt, kun je bellen met afdeling opzeggingen van Vodafone: ze geven je dan waarschijnlijk een paar euro korting op het abonnement. Ze kijken dan dus wel eerst met je mee naar de betreffende website.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menalert
xamirz schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:22:
[...]

Wanneer had jij die van jou besteld?
9 september: 9.04.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Mooi man. Ik zie dat je goud besteld heb, Ik heb zwart mat 32gb besteld om 9.47. Stond 5e op list.
Hopelijk krijg ik hem ook zsm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• william89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 15-09 12:25
funk-e schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:22:
[...]

Vodafone zelf is altijd duurder:
Als je ergens een goede aanbieding online vindt, kun je bellen met afdeling opzeggingen van Vodafone: ze geven je dan waarschijnlijk een paar euro korting op het abonnement. Ze kijken dan dus wel eerst met je mee naar de betreffende website.
Maar in de Apple Store kijken ze naar website van Vodafone dus dat is beetje jammer;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SquareOne schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:21:
[...]

Aah, ik dacht dat je een tijdvak kreeg toegewezen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds niet veranderd aan mijn status :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:31:
[...]

Aah, ik dacht dat je een tijdvak kreeg toegewezen. :z
Nou ja, hoe later je bent met reserveren, hoe minder tijden er over blijven. Dit om de last een beetje te verspreiden over de dag.
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:33:
Zondag is toch altijd status-verander-dag? Althans vooral in de avonden verandert er vaak wel het een en ander. Ik verwacht voor mijzelf dan geen statusupdate, maar wel bijgewerkte leverdata. Ik sta nu nog op 2-3 weken. Zou onderhand een week later tenminste 1-2 moeten worden. Dus hoop nu ook op gunstig bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sww89 schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:39:
[...]

Nou ja, hoe later je bent met reserveren, hoe minder tijden er over blijven. Dit om de last een beetje te verspreiden over de dag.

[...]

Zondag is toch altijd status-verander-dag? Althans vooral in de avonden verandert er vaak wel het een en ander. Ik verwacht voor mijzelf dan geen statusupdate, maar wel bijgewerkte leverdata. Ik sta nu nog op 2-3 weken. Zou onderhand een week later tenminste 1-2 moeten worden. Dus hoop nu ook op gunstig bericht.
bij mij staat er 'levering tussen 20-22 september' maar status is nog steeds 'artikelen worden verwerkt' :( :( :( :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
las trouwens vanmiddag dat er ineens door heel de VS massaal, (o.a zwarte) 7 Plussen in de Apple Stores in diverse Staten aan de voorraad waren toegevoegd die je dus kon reserveren en direct ophalen.

Hopelijk ook snel voor de liefhebbers hier in NL!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 11:53
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:33:
Same here,......

Op het forum van MacRumors posten aardig wat mensen dat ze hun zwarte 7+ (zowel mat als git) morgen/dinsdag geleverd krijgen vanuit China (althans, daar vertrekt ie nu).
Zelfs mensen die oorspronkelijk een leverdatum in oktober hadden....en waarvan de datum niet eerder is aangepast.

En wij maar wachten op beweging in een bestelling die als verwachte leverdatum 20-22 september heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smoken schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:42:
[...]

Same here,......

Op het forum van MacRumors posten aardig wat mensen dat ze hun zwarte 7+ (zowel mat als git) morgen/dinsdag geleverd krijgen vanuit China (althans, daar vertrekt ie nu).
Zelfs mensen die oorspronkelijk een leverdatum in oktober hadden....en waarvan de datum niet eerder is aangepast.

En wij maar wachten op beweging in een bestelling die als verwachte leverdatum 20-22 september heeft...
het is erg he, ik heb het ook al gelezen... ook mensen uit de VS die gitzwart 256GB eerst op 3-7 oktober hadden staan, nu plots morgen geleverd?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:43:
[...]

het is erg he, ik heb het ook al gelezen... ook mensen uit de VS die gitzwart 256GB eerst op 3-7 oktober hadden staan, nu plots morgen geleverd?!
Tja,....het zou natuurlijk kunnen zijn dat onze bestellingen ook nu vanuit China naar centraal magazijn NL gaan en dan aan ons toegekend worden. Dan zouden we morgen toch beweging moeten zien en woensdag/donderdag levering... dinsdag lijkt me dan erg snel...

Van de andere kant moet ik wel zeggen dat alle bestellingen die ik ooit bij Apple gedaan heb geleverd zijn op de eerste dag van de indicatie datum (dinsdag dus in dit geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smoken schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:47:
[...]

Tja,....het zou natuurlijk kunnen zijn dat onze bestellingen ook nu vanuit China naar centraal magazijn NL gaan en dan aan ons toegekend worden. Dan zouden we morgen toch beweging moeten zien en woensdag/donderdag levering... dinsdag lijkt me dan erg snel...

Van de andere kant moet ik wel zeggen dat alle bestellingen die ik ooit bij Apple gedaan heb geleverd zijn op de eerste dag van de indicatie datum (dinsdag dus in dit geval)
ja dat herinner ik me ook, altijd het begin van de data zoals jij al zegt... laten we hopen dat op dit moment een medewerker van UPS mijn levering scant zodat die over enkele minuten 'verzonden' is ;) en ik hoop wel degelijk op UPS omdat ik UPS MyChoice heb geactiveerd en ingegeven dat als ik niet thuis ben ze het pakket moeten leveren in het Acces Point 1km verderop ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 20:50

Nyana

Who?!

Apple heeft nog steeds goede afspraken met de duane, het kan snel gaan.
Goed om te horen dat de eerste zwarte plussen uitgeleverd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nyana schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:53:
Apple heeft nog steeds goede afspraken met de duane, het kan snel gaan.
Goed om te horen dat de eerste zwarte plussen uitgeleverd worden.
ja, dat wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvanderploeg
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-08 15:31
Hier ook een leverdatum tussen 20 en 23 september, met de status "Artikelen worden verwerkt". Gaat om een zwarte iPhone 7 Plus, 256GB.

Het totaalbedrag is ook nog niet van m'n creditcard afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Vanmiddag bij de Mediamarkt even de mat zwarte plus in handen gehad, hij is echt heel erg nice! Ik ben zo blij dat ik die Jet black die ik aanvankelijk had gereserveerd toch geannuleerd heb. Nu hopen dat ie volgende week ergens geleverd wordt. Maar gezien de positieve berichten over de leveringen verwacht ik niet dat t nog weken zal duren eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

basvanderploeg schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:55:
Hier ook een leverdatum tussen 20 en 23 september, met de status "Artikelen worden verwerkt". Gaat om een zwarte iPhone 7 Plus, 256GB.

Het totaalbedrag is ook nog niet van m'n creditcard afgeschreven.
als ik ooit nog een keer 'Artikelen worden verwerkt' zie staan wordt ik gek ;) ;) >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-02 15:53

MrV

Ik heb 4x een iPhone 7 Plus zwart 32GB in bestelling bij Apple, MediaMarkt, Phonehouse en Wehkamp.
Nog geen één winkel heeft er een in huis (voor mij, terwijl ik ze overal op de 9e had besteld).

De levertijd van Apple staat bij mij nog steeds op "verzendklaar 2-3 weken, geleverd 3 - 7 okt.
De levertijd van Wehkamp staat (terwijl hij eerst op 3-5 dagen stond) ineens bij mij op 3 weken.
De levertijd van de Phonehouse weten ze zelf niet eens (fysiek in de winkel) (vorig jaar kwamen de Plus modellen een week later, nu geen idee zeggen ze)
De levertijd van de MediaMarkt staat bij mij al sinds bestelling op (ophalen) 7 tot 8 dagen. (maar volgens een medewerker klopt dat niet voor mij... want het wordt niet bijgewerkt)

Dus, tja... Ik weet het ook even niet meer...

Ik hou ook elke ochtend om 06:00 uur stipt de reserveringspagina van Apple in de gaten. Maar tot nu toe geen enkele keer een zwarte iPhone 7 Plus beschikbaar. In geen enkele Apple store in NL.

Ik zit ontzettend te duimen dat ik begin van deze week iets hoor of iets kan regelen... :-(

[ Voor 5% gewijzigd door MrV op 18-09-2016 20:05 ]

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beats72
HooijmansNL schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:03:
Ik heb 4x een iPhone 7 Plus zwart 32GB in bestelling bij Apple, MediaMarkt, Phonehouse en Wehkamp.
Nog geen één winkel heeft er een in huis (voor mij, terwijl ik ze overal op de 9e had besteld).

De levertijd van Apple staat bij mij nog steeds op "verzendklaar 2-3 weken, geleverd 3 - 7 okt.
De levertijd van Wehkamp staat (terwijl hij eerst op 3-5 dagen stond) ineens bij mij op 3 weken.
De levertijd van de Phonehouse weten ze zelf niet eens (fysiek in de winkel) (vorig jaar kwamen de Plus modellen een week later, nu geen idee zeggen ze)
De levertijd van de MediaMarkt staat bij mij al sinds bestelling op (ophalen) 7 tot 8 dagen. (maar volgens een medewerker klopt dat niet voor mij... want het wordt niet bijgewerkt)

Ik hou ook elke ochtend om 06:00 uur stipt de reserveringspagina van Apple in de gaten. Maar tot nu toe geen enkele keer een zwarte iPhone 7 Plus beschikbaar. In geen enkele Apple store in NL.

Ik zit ontzettend te duimen dat ik begin van deze week iets hoor of iets kan regelen... :-(
Ik hoop dat je deze niet allemaal moet vooruitbetalen ? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
HooijmansNL schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:03:

De levertijd van de MediaMarkt staat bij mij al sinds bestelling op (ophalen) 7 tot 8 dagen. (maar volgens een medewerker klopt dat niet voor mij...)

Je post komt redelijk obsessief over.
"Ik weet het ook even niet meer...". Gast, het is een telefoon! 8)7

Daarnaast, als iedereen zoveel iPhones reserveert dan ga je inderdaad dit soort dingen krijgen. Ik blijf het maar raar en egoïstisch vinden. :/
Ik zou het haast je verdiende loon noemen :P

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:57:
[...]

als ik ooit nog een keer 'Artikelen worden verwerkt' zie staan wordt ik gek ;) ;) >:) >:)
"Verzending wordt voorbereid" / "verzonden" zou een zeer welkome afwisseling zijn inderdaad.. Tot die tijd moet ik toch tegen die andere melding aankijken blijkbaar ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
smoken schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:10:
[...]

"Verzending wordt voorbereid" / "verzonden" zou een zeer welkome afwisseling zijn inderdaad.. Tot die tijd moet ik toch tegen die andere melding aankijken blijkbaar ;-)
Heb jij nog geen Verzending wordt voorbereid dan :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

smoken schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:10:
[...]

'verzending wordt voorbereid' is voor mij al meeeeeeeeeer dan genoeg, als die lelijke 'artikelen worden verwerkt' maar ophoepelt >:) >:) :9 :9 :o :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• smoken
Donstil schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:10:
[...]

Heb jij nog geen Verzending wordt voorbereid dan :+
Hahahahhaha,......sjjjjjjjt.....weet je nog.... :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrV

MrV

beats72 schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:07:
[...]

Ik hoop dat je deze niet allemaal moet vooruitbetalen ? :D
Nope! :P
Denman schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:07:
[...]

Je post komt redelijk obsessief over.
"Ik weet het ook even niet meer...". Gast, het is een telefoon! 8)7

Daarnaast, als iedereen zoveel iPhones reserveert dan ga je inderdaad dit soort dingen krijgen. Ik blijf het maar raar en egoïstisch vinden. :/
Ik zou het haast je verdiende loon noemen :P
Volgens mij mag ik zelf weten hoeveel iPhones is 'aanschaf'.
En ja, het is een telefoon. So what? De ene spaart hard voor een auto, en ik voor een iPhone elke twee jaar.. Problemen mee? Pech gehad! :(

Ooit gehoord van wie het eerst komt, het eerst maalt?

[ Voor 3% gewijzigd door MrV op 18-09-2016 20:16 ]

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmaster329
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 00:55
Bij sommigen staat de verwachte levertijd op 20-22 sept... Maar het kan nog erger:
Afbeeldingslocatie: https://img.dsvr.nl/H0ejYuVy.png

Besteld op 11/09 rond 16:45.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
smoken schreef op zondag 18 september 2016 @ 19:47:
[...]

Ik verwacht dat ook. Vrijdag in China verscheept naar Eindhoven.
Morgen (maandag) komen ze dan aan in Eindhoven en worden ze opnieuw verpakt om met DHL naar ons te komen. Dinsdag worden ze dan bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djmaster329 schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:16:
Bij sommigen staat de verwachte levertijd op 20-22 sept... Maar het kan nog erger:
[afbeelding]

Deze moet je annuleren joh, de 7 black 32 is gewoon op voorraad bij de Apple Winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmaster329
Donstil schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:17:
[...]

Deze moet je annuleren joh, de 7 black 32 is gewoon op voorraad bij de Apple Winkels.
Op zich geen slecht idee, maar ik woon niet bepaald in de buurt van een Apple store. Bovendien duurt het vast een paar dagen voordat ik mn geld terug heb. Tegen die tijd is de levertijd misschien alweer ingekort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Morgen (maandag) komen ze dan aan in Eindhoven en worden ze opnieuw verpakt om met DHL naar ons te komen. Dinsdag worden ze dan bezorgd.
Ja, klinkt logisch
Morgen dan maar tussen de lessen door de site checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV

MrV

[...]

Net even gekeken, en nee, niet beschikbaar.
djmaster329 schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:16:
[afbeelding]

Ik leef met je mee! Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LaN1JsI.png

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmaster329
HooijmansNL schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:20:
[...]

Net even gekeken, en nee, niet beschikbaar.

[...]

Ik leef met je mee! [afbeelding]
Donstil bedoelt waarschijnlijk in de ochtend. Wanneer heb jij besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

de dag dat de iphone bezorgd wordt blijf ik thuis ;)
Ben vast weer de laatste aangezien ik in Maastricht woon, hoop toch wel dat ik morgenvroeg wakker wordt met ''verzending wordt voorbereid''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV

MrV

djmaster329 schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:22:
[...]

Ik heb de 9e om 09:15 besteld...

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
djmaster329 schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:22:
[...]

in de ochtend idd. 06:00 gewoon te reserveren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
HooijmansNL schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:15:
[...]

Nope! :P

[...]

Volgens mij mag ik zelf weten hoeveel iPhones is 'aanschaf'.
En ja, het is een telefoon. So what? De ene spaart hard voor een auto, en ik voor een iPhone elke twee jaar.. Problemen mee? Pech gehad! :(

Ooit gehoord van wie het eerst komt, het eerst maalt?
Ja, alleen schaf je ze niet aan en dat is een wezenlijk verschil. Of ga je ze alle 4 houden? Dan heb ik niks gezegd.

En natuurlijk vind ik het prima wat je met je geld doet, maar sommige mensen doen of hun leven er vanaf hangt en dat snap ik niet. Je 6 doet het toch nog prima denk ik? Apple levert immers kwaliteit. Dan kunnen die paar dagen of wellicht weken ook wel lijkt me.
Je doet of je ten einde raad bent omdat je iPhone nog niet binnen is. Later als je groot bent mag je om "echte" dingen ten einde raad zijn :P

En ja, ik heb gehoord van wie het eerst komt wie het eerst maalt (overigens is het juiste spreekwoord in jouw geval "wedden op meerdere paarden" en zo te zien heb je verloren :D). Deze regeling is volledig logisch bij een launch als dit, en aangezien ik pas afgelopen zondag heb besteld boeit het me ook geen zier wanneer m'n nieuwe 7 binnen komt. Dan 'm maar een paar weken minder gebruikt hebben als ik 'm volgend jaar inruil voor de 8 ;)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrV

MrV

Denman schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:28:
[...]

Je doet of je ten einde raad bent omdat je iPhone nog niet binnen is. Later als je groot bent mag je om "echte" dingen ten einde raad zijn :P
:F Please. just sh*t the F*ck up... Jij weet gelukkig niet hoe mijn leven er uit ziet, en zo moet je jezelf dus al helemaal niet gedragen.
Denman schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:28:
[...]

(overigens is het juiste spreekwoord in jouw geval "wedden op meerdere paarden" en zo te zien heb je verloren :D).
Lees mij niet de les... Misschien geef jij snel op, maar ik in ieder geval niet.

[ Voor 46% gewijzigd door MrV op 18-09-2016 20:40 ]

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een hele domme vraag maar kan iemand even een linkje sturen van waar je de voorraden kunt bekijken van apple stores

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 15:26
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:38:
Een hele domme vraag maar kan iemand even een linkje sturen van waar je de voorraden kunt bekijken van apple stores
*snip* LMGTFY is lame
Eerste link :9

[ Voor 14% gewijzigd door Daedalus op 19-09-2016 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:23:
de dag dat de iphone bezorgd wordt blijf ik thuis ;)
Ben vast weer de laatste aangezien ik in Maastricht woon, hoop toch wel dat ik morgenvroeg wakker wordt met ''verzending wordt voorbereid''
Zou leuk zijn als dat er staat morgen ja....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
[...]

Dinsdag is goed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand na hoeveel dagen je je geld terug krijgt als je nu je bestelling annuleert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV

MrV

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:48:
Weet iemand na hoeveel dagen je je geld terug krijgt als je nu je bestelling annuleert
Klik HIER! :P

Vijf tot 7 werkdagen.

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
Dat had ook met een LMGTFY gekund 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door bjonnie op 18-09-2016 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dinsdag is the deal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
Ik hoop met jullie mee! Met een beetje geluk komen er dan de dag erna via de telco's ook een hoop beschikbaar voor alle tweakers :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 14:23
Gewoon morgenvroeg even wekker zetten om 6 uur. Heb het gevoel dat de zwarte plus beschikbaar wordt nu haha

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-09 09:27
Heb nu tijdelijk een ip5 in gebruik, dat valt tegen zeg na een plus gewend te zijn.

Pre-ordered 7 plus zwart 128
11-17 okt

Hopelijk eerder..

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
HooijmansNL schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:38:
[...]

:F Please. just sh*t the F*ck up... Jij weet gelukkig niet hoe mijn leven er uit ziet, en zo moet je jezelf dus al helemaal niet gedragen.

[...]

Lees mij niet de les... Misschien geef jij snel op, maar ik in ieder geval niet.
Interessant, eerst vertellen dat ik niet weet hoe je leven er uit, om vervolgens een aanname te doen over het mijne :P

En nee, ik geef niet snel op, anders had ik geen prachtig nieuwbouwhuis in het verschiet, een mooie auto onder m'n kont en (straks) een iPhone 7, maar dat terzijde.

Het was helemaal geen persoonlijke aanval op jou maar een algemene constatering dat mensen zo in paniek kunnen raken als hun telefoontje wat later geleverd wordt. Ik ben gewoon benieuwd naar de redenen daarachter. Is het zodat je dan aan klasgenoten/collega's kunt laten zien dat je 'm als eerste hebt? De enige echte reden die ik kan verzinnen voor het non-stop F5'en van de bestelling status is omdat je huidige telefoon defect is en je dus helemaal geen telefoon hebt, maar zelfs dan zijn er vaak nog legio alternatieven.

Nogmaals, het was niet op jou persoonlijk gericht, maar die hysterie slaat allemaal nergens op.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foxpat schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:59:
[...]

Heb precies hetzelfde, zelfde model, zelfde zaken :) heb je al nieuws?
Yep, vanuit Amstelfveen naar Den Haag gereden en na 45 minuten wachten in de rij was het mijn beurt. Ook een siliconen case gekocht. Van de 5s naar de 7 is een vrij grote verandering. Het is dat mijn Iphone 5s het bijna niet meer deed( stof tussen scherm, niet willen opladen, foto's met vlekken, scherm twee keer stuk, etc) anders had ik wel gewacht op de levering van CB.
Zo even CoolBlue annuleren en via T-mobile.nl m'n abbo verlengen. Ik had geen tijd anders had ik het gelijk in de winkel gedaan. Twijfel wel of ik nog even moet wachten op een betere T-mobile verlengingsactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de kans groot dat morgen data s voor leverdatum worden opgeschort? Want je zou denken nieuwe week voorrad etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:59
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 21:20:
Is de kans groot dat morgen data s voor leverdatum worden opgeschort? Want je zou denken nieuwe week voorrad etc.
Ik hoop het. Want ik sta nog steeds op 5 - 11 Oktober en vind dat toch wel lang wachten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-09 20:04

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

2 tot 3 weken hier met een iPhone 7 plus 32 gb bij tmobile. Vorige week woensdag besteld met een verlenging.

Hopen op deze week. Maar heb sowieso nog even want pas op vrijdag kan ik het in ontvangst nemen. Ben benieuwd naar me eerste iphone sinds de 3gs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennisweb schreef op zondag 18 september 2016 @ 21:23:
[...]

Ik hoop het. Want ik sta nog steeds op 5 - 11 Oktober en vind dat toch wel lang wachten. :D
Ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik morgen een iphonee reserveer via apple. Mag ik dan zelf kiezen wanneer en hoe laat ik hem ophaal? Dus ik kan er voor kiezen om hem 23 september pas op te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:59
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 21:31:
als ik morgen een iphonee reserveer via apple. Mag ik dan zelf kiezen wanneer en hoe laat ik hem ophaal? Dus ik kan er voor kiezen om hem 23 september pas op te halen
Nee. Ophalen moet dezelfde dag, zei de telefonische medewerker van Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:12
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 21:20:
Ik heb vandaag mijn iPhone 7 128GB verkocht. En ik wil nu ergens een iPhone 7 Plus 128GB pre-orderen.

Maar ik denk dat ik even 1-2 dagen wacht. Zou zomaar kunnen dat de levertijden vanaf morgen wat korter zijn.

Of dat een winkel (eerder dan verwacht) toch wel een paar iPhones op voorraad heeft

Vaker meegemaakt... :)

[ Voor 8% gewijzigd door Sefaex op 18-09-2016 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan kun je toch veel beter nu bestellen. Ook als je nu besteld worden dan voor jou ook de wachttijden korter
Sefaex schreef op zondag 18 september 2016 @ 21:39:
[...]

Ik heb vandaag mijn iPhone 7 128GB verkocht. En ik wil nu ergens een iPhone 7 Plus 128GB pre-orderen.

Maar ik denk dat ik even 1-2 dagen wacht. Zou zomaar kunnen dat de levertijden vanaf morgen wat korter zijn.

Vaker meegemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-09 09:27
Mee eens
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 21:41:
Dan kun je toch veel beter nu bestellen. Ook als je nu besteld worden dan voor jou ook de wachttijden korter

[...]

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 21:41:

[...]
Stel ik reserveer nu een iPhone op de website van Apple.

Dan is het wel vervelend als Coolblue morgen een voorraadje online heeft staan (om maar een voorbeeld te nemen).

Daarom wacht ik gewoon even 2 dagen af.

Nieuwe week = nieuwe kansen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 20:50

Nyana

Who?!

Coolblue heeft nog zat wachtenden op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefaex
Heb hem net toch maar bij bol.com gereserveerd. Aangezien bol één van de weinige webshops is waarbij je met acceptgiro kan betalen (scheelt toch een hoop gedoe als je je bestelling wil annuleren).

Daarnaast heb ik bol.com weinig voorbij zien komen in dit topic. Misschien dat hun toch wat eerder leveren dan verwacht.

Ach ja, in het ergste geval heb ik mijn iPhone plus over 3 weken. Er zijn ergere dingen waar je je druk om kan maken :+

[ Voor 16% gewijzigd door Sefaex op 18-09-2016 21:59 ]

Pagina: 1 ... 32 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.