Dit vertellen ze Helaas kunnen wij je dit niet vertellen. Als we dit konden inzien, hadden we dit natuurlijk gedaan. Word duidelijk met twee maten gemeten.
Dit wil ik ook doen! Sorry voor de domme vraag, maar had je in de Apple Store gewoon dezelfde prijzen qua verlenging van je abonnement? En had je de iPhone eerst online geselecteerd om op te halen of was je gewoon binnen gelopen?Tim14ww schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:06:
Ik heb het gezeik met T-Mobile vanmiddag opgegeven. Ben naar de store gereden, heb mijn pre-order geannuleerd en daarna naar Amsterdam gereden om een iPhone 7 32GB zwart op te pikken, met dezelfde T-Mobile verlenging.
Het had wat voeten in aarde maar inmiddels ligt hij hier nu voor me. Happy me!
Lijkt KPN welVerwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:16:
Dit vertellen ze Helaas kunnen wij je dit niet vertellen. Als we dit konden inzien, hadden we dit natuurlijk gedaan. Word duidelijk met twee maten gemeten.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Gelukkig kun je er weer een beetje om lachen.
Vraagje voor de mensen die bij Typhone hebben gepreorderd en de iPhone 7 al binnen hebben
Hebben jullie die gratis iTunes kaart al ontvangen ? 😌
Vandaag bij T-Mobile afgesloten. 35,5 euro per maand. 6GB internet , onbeperkt bellen/smsen, 435 euro bijbetalen voor de iPhone 7 PLUS 128GB. Tja, het zal nu wel erg lang duren voordat ik hem heb, maar het prijsverschil met typhone was enorm. Kom nu min de toestelkosten op 11.60 EU voor het abo uit. Niet slecht....
Verwijderd
Nyana hoe ben jij dan achter je nr gekomen en welke bestelling heb jij bij Cool Blue lopen dan want tegen mij doen ze als of het een staatsgeheim is😂😂
Via de chat gevraagd, kreeg echt gelijk antwoordt. Morgen nog een keer proberen dan zit er weer iemand anders.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:44:
Nyana hoe ben jij dan achter je nr gekomen en welke bestelling heb jij bij Cool Blue lopen dan want tegen mij doen ze als of het een staatsgeheim is😂😂
Ja hoor. Heb besloten dat als de afdeling klachten niets kan doen ze van mij een grote dikke poep taart krijgen in zn grote kartonnen doos mer helium balonnenNyana schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:40:
[...]
Gelukkig kun je er weer een beetje om lachen.

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Dat is een mooie deal! Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Als ik op de tmobile site kijk zijn de tarieven veel hogerWouter Lucassen schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:43:
Vandaag bij T-Mobile afgesloten. 35,5 euro per maand. 6GB internet , onbeperkt bellen/smsen, 435 euro bijbetalen voor de iPhone 7 PLUS 128GB. Tja, het zal nu wel erg lang duren voordat ik hem heb, maar het prijsverschil met typhone was enorm. Kom nu min de toestelkosten op 11.60 EU voor het abo uit. Niet slecht....
Via een tweaker hier op het forum. 5 euro korting op het abo, en dan vervolgens nog 2.5 groepskorting. (hiervoor hoef je maar 1 iemand te kennen die bij t-mobile is aangesloten.) Dus in totaal 7.5 euro korting per maand!Jdome schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:49:
[...]
Dat is een mooie deal! Hoe heb je dit voor elkaar gekregen? Als ik op de tmobile site kijk zijn de tarieven veel hoger
Verwijderd
Waarom betaal ik daarvoor €43 p maand en 435 bijbetalen?Wouter Lucassen schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:43:
Vrijdag gereserveerd
Omdat je niet de vrienden korting hebt die ik wel heb ontvangenVerwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:52:
[...]
Waarom betaal ik daarvoor €43 p maand en 435 bijbetalen?
Vrijdag gereserveerd
Oh, als deze tweaker dit toevallig leest zou ik die 5 euro korting ook wel graag willenWouter Lucassen schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:50:
[...]
Via een tweaker hier op het forum. 5 euro korting op het abo, en dan vervolgens nog 2.5 groepskorting. (hiervoor hoef je maar 1 iemand te kennen die bij t-mobile is aangesloten.) Dus in totaal 7.5 euro korting per maand!
Nee, hier nog niet ontvangen. Heb erover gemaild en kreeg vandaag als reactie dat deze nog per mail toegestuurd zou worden. Snap ook niet waarom dat dan langer moet duren..is 2 seconden werk..Sefaex schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:42:
Vraagje voor de mensen die bij Typhone hebben gepreorderd en de iPhone 7 al binnen hebben
Verwijderd
Toen ik gebeld werd of ik een pre-order wilde plaatsen was ik al zo giftig dat ik bij Apple zelf niks had kunnen krijgen dat ik nogal neidig zij dat ik zeker dan in November pas iets krijg, waarop hij antwoorde:Kjellzw schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 19:35:
[...]
Hoe ben je te weten gekomen welk nr. je bent?
Wachten moet je toch, je hebt het toestel eerder als pre-orderd, je bent pas nr.88.
Achteraf de meest waardeloze info, geen enkel Gitzwart toestel is in NL is geleverd aan resellers.
Meet #1Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 19:32:
Heb zelf een 7plus 128gb JetBlack bij Coolblue besteld rond 21:00 (9/9) en ben nr.88
Ben toch bang dat zelfs nr.1 nog lang moet wachten, een gitzwarte plus is gewoon niet te krijgen.
Laat de pre-order lekker staan, maar kijk wel elke ochtend even bij Apple.
En deze elke dag even bekijken: http://www.pdashop.nl/adv...ie-over-pre-ordering.html

Edit. Ik was in top 5 van coolblue stock. Had 15 min erna gewijzigd (wegens 100 euro goedkoper) naar vodafone stock. Daar sta ik nu #1 op. Heb wel vaker mn zakelijke accountmanager gesproken en achteraf had ok zowel van stock als vodafone moeten laten staan. Maargoed. We zien wel.
[ Voor 21% gewijzigd door slijkie op 17-09-2016 22:30 ]
Terwijl wij hier nog in de voorpret zitten, gaat het in het ervaringentopic over hoe de iPhone 7 niet vernieuwend is. De iPhone 7 Plus heeft die vernieuwingen (zeker op cameragebied) wel. Voorzichtig concludeer ik dat als je de iPhone 7 Plus besteld hebt, je dan de betere keuze gemaakt hebt. Maar dat is persoonlijk. Heb nu ook een iPhone 6S Plus en ben journalist. Een goede camera is dus altijd 'ja graag!'
LOL ik ben ook weer terug, na een dagje wellness.. werd gek anders 
Maar even contact gehad net met CB, medewerker mocht ook mij niet vertellen hoeveelste ik was, maar hij zei wel ook al mocht hij dat ook niet zeggen (right
) dat als er een batch komt van de 256GB Gold dat ik er sowieso één krijg. Zoiets wist ik ook al aangezien er minder dan 10 besteld zijn
Maar even contact gehad net met CB, medewerker mocht ook mij niet vertellen hoeveelste ik was, maar hij zei wel ook al mocht hij dat ook niet zeggen (right
It's All In The "Mix"
Hey, sorry voor de late reactie. Ik had mijn model vanmorgen om 6 uur gereserveerd omdat ik vrij zeker wist dat hij anders weer uitverkocht zou zijn (32GB Zwart iPhone 7).machetes schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:22:
[...]
Dit wil ik ook doen! Sorry voor de domme vraag, maar had je in de Apple Store gewoon dezelfde prijzen qua verlenging van je abonnement? En had je de iPhone eerst online geselecteerd om op te halen of was je gewoon binnen gelopen?
De prijzen zijn volledig hetzelfde, in de store pakken ze gewoon de T-Mobile website er bij.
Het enige verschil is dat ik bij T-Mobile zelf 4 euro nog wat thuiskopieheffing zou moeten betalen, en dat hoefde nu niet

Verlengen of nieuw abonnement afsluiten is dus helemaal geen probleem en kan gewoon, krijg je meteen je telefoon mee. Als je niet gereserveerd hebt kan het ook (dat vroeg ik namelijk), maar ben je dus wel afhankelijk van wat voor stock ze nog hebben liggen in de winkel..
Zojuist een mail gehad van KPN met track en trace. PostNL geeft aan dat de bezorging morgen 18 september is tussen 12:00 uur en 18:00 uur. Ben benieuwd!
Have fun!naman schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 23:50:
Zojuist een mail gehad van KPN met track en trace. PostNL geeft aan dat de bezorging morgen 18 september is tussen 12:00 uur en 18:00 uur. Ben benieuwd!
Welke had je besteld?
It's All In The "Mix"
Intotaal 3 bestellingen. Eerst de Plus 128GB JB, toen de Plus 256 Black, maar nadat ik in de Apple Store geweest ben en de Plus te groot vind, een normale 128GB Gold.
Ik gebruik een hoes, dus je ziet het goud nauwelijks en is eigenlijk wel mooi met het zwart van de hoes
Ah oke nice!naman schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 23:57:
[...]
Intotaal 3 bestellingen. Eerst de Plus 128GB JB, toen de Plus 256 Black, maar nadat ik in de Apple Store geweest ben en de Plus te groot vind, een normale 128GB Gold.
Ik gebruik een hoes, dus je ziet het goud nauwelijks en is eigenlijk wel mooi met het zwart van de hoes
It's All In The "Mix"
Ik begin het idee te krijgen dan tele2 een hele grote (inkoop)fout heeft gemaakt en dat ze het minimale willen los laten qua informatie. Ik heb er spijt van dat ik bij tele2 heb besteld en zal een tweede keer geen pre-order er meer plaatsen.Jdome schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:54:
[...]
Oh, als deze tweaker dit toevallig leest zou ik die 5 euro korting ook wel graag willen. Dan cancel ik het abonnement dat ik via Tele2 heb aangevraagd. Ben namelijk erg ontevreden over hun manier van (niet) communiceren.

Helaas moet je nu weer achteraansluiten bij een andere provider als je ergens anders besteld..
Bedankt! Ik hoop dat het model dat ik wil om 06:00 op voorraad is, dan ga ik dit ook doen. Echt jammer dat ik niet eerder wist dat verlengen ook gewoon konTim14ww schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 23:39:
[...]
Hey, sorry voor de late reactie. Ik had mijn model vanmorgen om 6 uur gereserveerd omdat ik vrij zeker wist dat hij anders weer uitverkocht zou zijn (32GB Zwart iPhone 7).
De prijzen zijn volledig hetzelfde, in de store pakken ze gewoon de T-Mobile website er bij.
Het enige verschil is dat ik bij T-Mobile zelf 4 euro nog wat thuiskopieheffing zou moeten betalen, en dat hoefde nu niet![]()
Verlengen of nieuw abonnement afsluiten is dus helemaal geen probleem en kan gewoon, krijg je meteen je telefoon mee. Als je niet gereserveerd hebt kan het ook (dat vroeg ik namelijk), maar ben je dus wel afhankelijk van wat voor stock ze nog hebben liggen in de winkel..

Ik hoop stiekem dat er volgende week een flinke lading iPhones binnen komt.
Heb het gevoel dat de 2-3 week bij T-Mobile wat ruim is genomen om zo nog meer teleurstelling te voorkomen.
Ik heb goede hoop hahahah
Heb het gevoel dat de 2-3 week bij T-Mobile wat ruim is genomen om zo nog meer teleurstelling te voorkomen.
Ik heb goede hoop hahahah
vanmorgen keek ik rond een uur of zeven op die reserveringspagina en toen was er zat te reserveren. Wegens twijfel niet gedaan, maar er was voldoende keuze in normale modellen (plus dus niet)machetes schreef op zondag 18 september 2016 @ 00:21:
[...]
Bedankt! Ik hoop dat het model dat ik wil om 06:00 op voorraad is, dan ga ik dit ook doen. Echt jammer dat ik niet eerder wist dat verlengen ook gewoon kon
Nou ik heb de iPhone 7 vandaag ook ontvangen via Coolblue en BCC. Mocht je in het bezit zijn van een iPhone 6s, dan kun je gerust even wachten, want het verschil tussen de twee is nihil.
Coolblue op 9 september (09:45) besteld
BCC op 16 september (10:50) besteld
In beide gevallen ging het om de iPhone 7 (128GB) in matzwart.
Ik kom van een 6, mag hopen dat het het dan wel waard isNotSoSteady schreef op zondag 18 september 2016 @ 00:34:
Nou ik heb de iPhone 7 vandaag ook ontvangen via Coolblue en BCC. Mocht je in het bezit zijn van een iPhone 6s, dan kun je gerust even wachten, want het verschil tussen de twee is nihil.
Dan ga je het wel goed merken ja, maar ik zal dit topic niet verder vervuilen.Joshoon schreef op zondag 18 september 2016 @ 00:36:
[...]
Ik kom van een 6, mag hopen dat het het dan wel waard is
Ik denk persoonlijk ook wel dat dit zo is. Althans voor de normale versie dan. Het verschil voor de Plus versie is met de aanzienlijk betere camera beter te verantwoorden.NotSoSteady schreef op zondag 18 september 2016 @ 00:34:
Mocht je in het bezit zijn van een iPhone 6s, dan kun je gerust even wachten, want het verschil tussen de twee is nihil.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Maar betaal je in de Apple store dan de Apple prijs (879 voor iPhone 7 128 gb) of de t-mobile prijs (724,19)?Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:16:
Even om het voor mezelf op een rijtje te krijgen. Je kan dus ook in de apple store een abonnement afsluiten incl toestel?
De vrienden korting van eenmalig 25€ ken ik maar die van 5€ extra korting per maand ken ik niet? Die 2.5 is gewoon korting voor stel samen toch?Wouter Lucassen schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:50:
[...]
Via een tweaker hier op het forum. 5 euro korting op het abo, en dan vervolgens nog 2.5 groepskorting. (hiervoor hoef je maar 1 iemand te kennen die bij t-mobile is aangesloten.) Dus in totaal 7.5 euro korting per maand!
Nog steeds niks gehoord van amp btw.
En de reservering pagina waar jullie het over hebben, welke is dat? Misschien dat ik ook even ga kijken om 06:00.
[ Voor 9% gewijzigd door ralph0603 op 18-09-2016 01:22 ]
Ik vermoed deze: https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1ralph0603 schreef op zondag 18 september 2016 @ 01:17:
[...]
En de reservering pagina waar jullie het over hebben, welke is dat? Misschien dat ik ook even ga kijken om 06:00.
Intel Core i7-12700K : Noctua NH-D15S chromax.black : MSI MPG Z690 Edge Wifi DDR4 : 32GB DDR4 G.Skill Trident-Z Neo 3600C16 : Crucial P5 Plus 2TB : AMD Radeon 6800XT Midnight Black : Fractal Design Define R6 : Corsair RM850x
Iemand van het forum is een tmobile mederwerker. 5 euro korting op tmobile start en 2.5 korting komt van de groepskorting.ralph0603 schreef op zondag 18 september 2016 @ 01:17:
[...]
De vrienden korting van eenmalig 25€ ken ik maar die van 5€ extra korting per maand ken ik niet? Die 2.5 is gewoon korting voor stel samen toch?
Nog steeds niks gehoord van amp btw.
Ok super, dit zijn dan niet opgehaalde modellen van vandaag ofzo?
Kun je hier ook met abbo kopen of enkel los toestel?
Je kan een abonnement bij Vodafone of T-Mobile afsluiten, als je dat niet wil, dan kan je toestel los kopen.ralph0603 schreef op zondag 18 september 2016 @ 01:30:
[...]
Ok super, dit zijn dan niet opgehaalde modellen van vandaag ofzo?
Kun je hier ook met abbo kopen of enkel los toestel?
Maar wel reserveren!
Heeft iemand enig idee of Apple Store in Amsterdam de 7plus op voorraad heeft? Ik ben in een van de icentres vandaag geweest en zij vertelden mij dat m'n beste kans in Amsterdam is.
Weet nou niet echt of ik dat moet geloven, tenzij iemand het daar werkelijk geeft gekocht
Weet nou niet echt of ik dat moet geloven, tenzij iemand het daar werkelijk geeft gekocht
En weer slapen. Geen 128GB Plus Black op voorraad. Alleen Goud.
Helaas nog steeds geen zwarte plussen voor te reserveren... welterusten!
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Iemand ook de reserverings- pagina in Duitsland aan het controleren? Deze is nog niet geupdate?
In Du zijn de meeste (of misschien wel alle) winkels dicht op zondag! Geen verkoop dus
Mijn dank!jmetselaars schreef op zondag 18 september 2016 @ 06:09:
In Du zijn de meeste (of misschien wel alle) winkels dicht op zondag! Geen verkoop dus
Jaaaa eindelijk een matzwarte 128 gb nonplus gereserveerd! Vanmiddag mijn order bij t-mobile maar eens annuleren!
Het is geluktRedshark schreef op zondag 18 september 2016 @ 00:30:
[...]
vanmorgen keek ik rond een uur of zeven op die reserveringspagina en toen was er zat te reserveren. Wegens twijfel niet gedaan, maar er was voldoende keuze in normale modellen (plus dus niet)
2 maal non plus (zwart) geserveerd voor vanmiddag!
Ik wil hem vraag afhalen icm een abonnement.
Maar betaal je in de Apple store dan de Apple prijs (879 voor iPhone 7 128 gb) of de t-mobile prijs (724,19) voor de telefoon?
Dank is groot!
Maar betaal je in de Apple store dan de Apple prijs (879 voor iPhone 7 128 gb) of de t-mobile prijs (724,19) voor de telefoon?
Dank is groot!
Zojuist zie ik op mijn status pagina van KPN dat mijn bestelling wordt gereed gemaakt.... ik durf het bijna niet te geloven maar houdt dit in dat mijn iphone er snel aan zit te komen?
-9-9-9:10 bij KPN verlenging abbo 7+ 128 gb JB
-9-9-9:10 bij KPN verlenging abbo 7+ 128 gb JB
Ondertussen staat mijn plus 32 Gb matzwart nog steeds op verwerken, wel nog op 20-22 september. Maar dan lijkt me dat het eens tijd wordt dat hij omspringt.
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Mee eens ,..... hoop dat dit intussen bij mij ook eens gaat gebeuren,...Maikjuh schreef op zondag 18 september 2016 @ 09:01:
Ondertussen staat mijn plus 32 Gb matzwart nog steeds op verwerken, wel nog op 20-22 september. Maar dan lijkt me dat het eens tijd wordt dat hij omspringt.
Idem!Jdome schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:54:
[...]
Oh, als deze tweaker dit toevallig leest zou ik die 5 euro korting ook wel graag willen. Dan cancel ik het abonnement dat ik via Tele2 heb aangevraagd. Ben namelijk erg ontevreden over hun manier van (niet) communiceren.
Dat zou echt super zijn.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Hij heeft mij een paar dagen terug benaderd nadat ik ook interesse toonde maar daarna helaas niks meer van hem vernomen ....
Alhoewel mijn deal met Vodafone soortgelijk is het zij dan €38 p maand maar goed ik ken ook niemand met tmobile in mijn omgeving dus tmobile zou dan ook op €38 uitkomen
Verwijderd
jaa, ik stond net op en keek op de website of het al veranderd was, maar noppessmoken schreef op zondag 18 september 2016 @ 09:05:
[...]
Mee eens ,..... hoop dat dit intussen bij mij ook eens gaat gebeuren,...
Misschien zal het dan toch echt pas morgen in de loop van de dag gebeuren ....Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 09:32:
[...]
jaa, ik stond net op en keek op de website of het al veranderd was, maar noppes
Zie dat de matte 128gb non-Plus vandaag op te halen is in de Apple Store Den Haag. Zou haast even een Hema treinkaartje scoren en ff op en neer reizen
Tesla M3LR '21
KPN EU Bundel
Daar waar ik vrijdag een mail kreeg dat het tussen 1 a 2 weken zou duren, zojuist een bezorgafspraak gemaakt voor morgen. Ben blij.
KPN EU Bundel
iPhone 7 128gb Matte Black
Besteld: 13 sep via KPN (webshop)
Daar waar ik vrijdag een mail kreeg dat het tussen 1 a 2 weken zou duren, zojuist een bezorgafspraak gemaakt voor morgen. Ben blij.
KPN EU Bundel
iPhone 7 128gb Matte Black
Besteld: 13 sep via KPN (webshop)
[ Voor 6% gewijzigd door AnubisNefer op 18-09-2016 09:58 ]
Somewhere between 192.168.Sevn & Legian
Afhalen icm een abonnement, hoe doe je dat? Op apple.nl kan ik volgens mij alleen maar een los toestel reserveren.ralph0603 schreef op zondag 18 september 2016 @ 07:39:
2 maal non plus (zwart) geserveerd voor vanmiddag!
Dank is groot!
Verwijderd
ik vrees van wel =( ik verlang gewoon enorm hevig naar de nieuwe iPhone en de uren gaan maar niet voorbij hahahasmoken schreef op zondag 18 september 2016 @ 09:40:
[...]
Misschien zal het dan toch echt pas morgen in de loop van de dag gebeuren ....
Toestel reserveren via de website, naar de winkel gaan en reservering laten zien en aangeven dat je dit met abonnement wil.JDTeunis schreef op zondag 18 september 2016 @ 10:00:
[...]
Afhalen icm een abonnement, hoe doe je dat? Op apple.nl kan ik volgens mij alleen maar een los toestel reserveren.
In de Apple Store kan je alleen kiezen tussen Vodafone en T-Mobile.
Dus verlenging of afsluiten bij een andere provider dan die 2 kan dus niet.
Verwijderd
wilt er eens iemand kijken naar zijn bestelstatus? Ik krijg het bericht 'Het spijt ons, er is iets fout gegaan met je aanvraag. Probeer het later opnieuw'. Krijg telkens hetzelfde bericht, als ik mij inlog / bestelnr ingeef?smoken schreef op zondag 18 september 2016 @ 09:40:
[...]
Misschien zal het dan toch echt pas morgen in de loop van de dag gebeuren ....
EDIT
nu staat er dat de bestelstatus-service het zeer druk heeft...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2016 10:17 ]
Verwijderd
zou er dan straks iets veranderen qua status?....Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 10:19:
bij mij hetzelfde, bestelstatus-service heeft het zeer druk..
Verwijderd
ja dat liever danVerwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 10:21:
of niet? en dan dat je bestelling vertraagd is![]()
ik hoop op onderhoud.
Hier het zelfde,
http://i68.tinypic.com/359k5lx.png
http://i68.tinypic.com/359k5lx.png
Nee ik niet. Ga vandaag mijn pre-order annuleren en overstappen naar T-Mobile. Ben zeer ontevreden over de communicatie vanuit Tele2.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 10:41:
Iemand al een toestel binnen gehad van Tele2?
Denk dat de communicatie bij elke provider bijna het zelfde is.Jdome schreef op zondag 18 september 2016 @ 10:42:
[...]
Nee ik niet. Ga vandaag mijn pre-order annuleren en overstappen naar T-Mobile. Ben zeer ontevreden over de communicatie vanuit Tele2.
Jammer dat de plus inmiddels niet meer te krijgen is om op te halen anders was ik even naar Haarlem gegaan. De gewone 7 in mat zwart is overigens nog direct beschikbaar in 128 (Den Haag) en 256 (alle 3) op dit moment.
[edit] btw echt irritant dat je steeds per model opnieuw je postcode in moet voeren... Jammer dat ze niet gewoon 1 tabelletje hebben met alle modellen en welke waar op voorraad is...
)
[edit] btw echt irritant dat je steeds per model opnieuw je postcode in moet voeren... Jammer dat ze niet gewoon 1 tabelletje hebben met alle modellen en welke waar op voorraad is...

[ Voor 30% gewijzigd door ElayZ op 18-09-2016 10:52 ]
Verwijderd
Weet je het zeker?Jdome schreef op zondag 18 september 2016 @ 10:42:
[...]
Nee ik niet. Ga vandaag mijn pre-order annuleren en overstappen naar T-Mobile. Ben zeer ontevreden over de communicatie vanuit Tele2.
Ik heb ook 9-9 telefonisch besteld bij T mobile en direct ruim 400 voldaan via ideal.
Sindsdien heb ik niets meer van ze gehoord.
Geen sms geen mail en geen belletje.
De enige info is te vinden op hun forum....
Gaat om iphone 7 plus jet Black 128 gb
Is het ook mogelijk om over te stappen van bijvoorbeeld KPN naar Vodafone in de Apple Store (met nummerbehoud)?
Jamenalert schreef op zondag 18 september 2016 @ 10:58:
Is het ook mogelijk om over te stappen van bijvoorbeeld KPN naar Vodafone in de Apple Store (met nummerbehoud)?
Verwijderd
Probeer deze link, kun je per store kijken wat ze hebben.ElayZ schreef op zondag 18 september 2016 @ 10:47:
Jammer dat de plus inmiddels niet meer te krijgen is om op te halen anders was ik even naar Haarlem gegaan. De gewone 7 in mat zwart is overigens nog direct beschikbaar in 128 (Den Haag) en 256 (alle 3) op dit moment.
[edit] btw echt irritant dat je steeds per model opnieuw je postcode in moet voeren... Jammer dat ze niet gewoon 1 tabelletje hebben met alle modellen en welke waar op voorraad is...)
https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1
De app werkt het weer, geen wijziging in de status...
Verwijderd
Ik heb op 09/09 een Iphone 7 plus 256Gb Jet Black besteld bij KPN. Ik kreeg direct de bevestigingsmail en toen maar wachten op 16/09.
In plaats van de Iphone kreeg ik op 16/09 alleen maar een mail van KPN met daarin het bericht dat mijn Iphone tijdelijk niet op voorraad was en dat ze verwachten mijn Iphone binnen 4 tot 8 weken te kunnen versturen. Een beste tegenvaller. Mijn inziens had het dus geen enkele zin om te pre-orderen.
Vandaag log ik in op mijn bestelling van KPN en tot mijn stomme verbazing zie ik staan dat mijn bestelling wordt verwerkt door het magazijn.
Aan de ene kant blij dat ik hem toch eerder ga krijgen, maar aan de adere kant het gevoel dat ik een afdankertje van iemand anders ga krijgen.
In plaats van de Iphone kreeg ik op 16/09 alleen maar een mail van KPN met daarin het bericht dat mijn Iphone tijdelijk niet op voorraad was en dat ze verwachten mijn Iphone binnen 4 tot 8 weken te kunnen versturen. Een beste tegenvaller. Mijn inziens had het dus geen enkele zin om te pre-orderen.
Vandaag log ik in op mijn bestelling van KPN en tot mijn stomme verbazing zie ik staan dat mijn bestelling wordt verwerkt door het magazijn.
Aan de ene kant blij dat ik hem toch eerder ga krijgen, maar aan de adere kant het gevoel dat ik een afdankertje van iemand anders ga krijgen.
Ja, bij T-Mobile geven ze tenminste duidelijke tabellen met levertijden. Ook hun klantenservice is erg actief op o.a. social media. Daarnaast betaal ik bij T-Mobile maar 42 euro p/m, waarvan eenmalig 100 euro bijbetalen voor een I7 128 GB. Daarvan krijg ik 25 euro terug op mijn eerste factuur dankzij de vriendenkorting.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 10:49:
[...]
Weet je het zeker?
Ik heb ook 9-9 telefonisch besteld bij T mobile en direct ruim 400 voldaan via ideal.
Sindsdien heb ik niets meer van ze gehoord.
Geen sms geen mail en geen belletje.
De enige info is te vinden op hun forum....
Gaat om iphone 7 plus jet Black 128 gb
Heb er gewoon een beter gevoel bij en het is ook nog een stuk voordeliger.
Verwijderd
nope, bij mij ook nietsmoken schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:11:
[...]
De app werkt het weer, geen wijziging in de status...
Yup.sww89 schreef op zondag 18 september 2016 @ 10:20:
Op zondagmorgen is er toch altijd onderhoud?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Yes, in Den Haag de iPhone 7 matzwarte 128 gb gereserveerd. Vanmiddag ff op en neer rijden! En COOLBLUE annuleren
Hoezo afdankertje? Genoeg mensen die hun order hebben geannuleerd en zijn overgestapt naar een andere provider. Tel daarbij op dat hun emails voorzichtige prognoses zijn om hunzelf in te dekken en het feit dat zij dus nu wel voorraad hebben, zorgt er alleen maar voor dat je eerder geholpen wordt.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:13:
Ik heb op 09/09 een Iphone 7 plus 256Gb Jet Black besteld bij KPN. Ik kreeg direct de bevestigingsmail en toen maar wachten op 16/09.
Gewoon blij zijn en niet teveel erover nadenken. Afdankertje is het sowieso niet. Je krijgt altijd een gesealed exemplaar.
Ik kreeg vanochtend een bezorgafspraak inplannen mail, dus wellicht is het verstandig dat mensen die hem bij KPN hebben besteld, MIJNBESTELLING even nakijken. Wellicht is het van status veranderd en is er iets misgegaan met de bijbehorende bezorgafspraak mailing. ;-)
[ Voor 9% gewijzigd door AnubisNefer op 18-09-2016 11:21 ]
Somewhere between 192.168.Sevn & Legian
Beginnen ze eindelijk met de plus uit te leveren en dan ga je lopen zeuren dat je een afdankertje krijgt?Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:13:
Wees blij dat je niet 8 weken hoeft te wachten man. Is zoals hierboven staat gewoon gesealed exemplaar.
Verwijderd
Maar in de Apple store kan je dus een abonnement afsluiten, bijvoorbeeld voor 54 euro per maand en het toestel gratis meenemen?
Ik ga hier over 15 min over bellen naar de Apple store in Haarlem(zijn pas om 12u open). En dan vraag ik wat er mogelijk is.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:43:
Maar in de Apple store kan je dus een abonnement afsluiten, bijvoorbeeld voor 54 euro per maand en het toestel gratis meenemen?
Je kan zeker geen Vodafone Friends and Family verlengen bij de Applestore?
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik heb een bestelling lopen bij Vodafone voor verlenging van mijn abbo + iphone. Nu moet ik zometeen naar Amsterdam en ik zag dat de Apple store de iPhone heeft welke ik wil.
Ik heb een mailtje gehad dat vanaf eind oktober mijn nieuw abonnement ingaat. Op de Vodafone website staat een knop dat ik mijn bestelling nog kan annuleren, als ik hierop druk, vervalt dan ook de verlenging of wordt enkel de iPhone gecanceld?
Ik heb een mailtje gehad dat vanaf eind oktober mijn nieuw abonnement ingaat. Op de Vodafone website staat een knop dat ik mijn bestelling nog kan annuleren, als ik hierop druk, vervalt dan ook de verlenging of wordt enkel de iPhone gecanceld?
Verwijderd
je kunt toch sws dat abonnement in de Apple Store afsluiten lees ik hierboven? of begrijp ik dat verkeerdneonite schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:51:
Ik heb een bestelling lopen bij Vodafone voor verlenging van mijn abbo + iphone. Nu moet ik zometeen naar Amsterdam en ik zag dat de Apple store de iPhone heeft welke ik wil.
Ja dat is ook de bedoeling, maar ik zit nog even met mijn huidige verlenging welke ik bi de Vodafone website heb afgeslotenVerwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:53:
[...]
je kunt toch sws dat abonnement in de Apple Store afsluiten lees ik hierboven? of begrijp ik dat verkeerd
Als je kan zou ik even contact opnemen met Vodafone, kan zijn dat er een bepaalde tijd over heengaat als je annuleert. Zou zonde zijn als je hem annuleert en je kan alsnog niets verlengen bij apple.neonite schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:51:
Verwijderd
En heb je wat info voor ons? (:ralph0603 schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:45:
[...]
Ik ga hier over 15 min over bellen naar de Apple store in Haarlem(zijn pas om 12u open). En dan vraag ik wat er mogelijk is.
Is het serieus mogelijk een abonnement af te sluiten bij de Apple Store? Dat heb ik nog nooit gehoord! Ik zou dus mijn tele 2 abonnement kunnen verlengen bij de Apple Store?
Allleen Vodafone en T-MobileiRepsac schreef op zondag 18 september 2016 @ 12:46:
Is het serieus mogelijk een abonnement af te sluiten bij de Apple Store? Dat heb ik nog nooit gehoord! Ik zou dus mijn tele 2 abonnement kunnen verlengen bij de Apple Store?
Welke prijzen hanteren ze dan in de Apple Store voor abbo's en bijbetalingsprijzen?
Ik raad het je sterk af.Jdome schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:14:
[...]
Ja, bij T-Mobile geven ze tenminste duidelijke tabellen met levertijden. Ook hun klantenservice is erg actief op o.a. social media. Daarnaast betaal ik bij T-Mobile maar 42 euro p/m, waarvan eenmalig 100 euro bijbetalen voor een I7 128 GB. Daarvan krijg ik 25 euro terug op mijn eerste factuur dankzij de vriendenkorting.
Heb er gewoon een beter gevoel bij en het is ook nog een stuk voordeliger.
Ik heb ook bij T-Mobile besteld op de 11e, toen zeiden ze nog vrolijk tegen iedereen die op de 9e, 10e en 11e hadden besteld sowieso vrijdag hun toestel zouden krijgen.
Ook donderdag zeiden ze dit nog tegen hun klanten, pas aan het einde van de dag vertelden ze vrolijk dat je ineens wel 3 weken moest wachten.
Communicatie is ook erg slecht.
Je sturen je geen mail, geen SMS, of iets dergelijks, ze verwijzen je naar een forum vol klagende mensen, en waar ze af en toe eens een berichtje neer zetten van 'Ja we weten dat iedereen wacht op hun prachtige iPhone 7, en dat begrijp ik best want ik wacht er ook op! Maar we hebben minder toestellen van Apple gekregen blablabla'.
En als je hen telefonisch probeert te bereiken, met bijvoorbeeld een vraag over je abonnement of een vraag over de iPhone 7, dan mag je ongeveer een uur tot 2 uur in de wacht staan bij hun klantenservice.
Je moet het maar willen

Bij mij hetzelfde verhaal. Ik vraag mij alleen af of deze status dus inhoud dat er voor ons een exemplaar op voorraad is en dat ze deze aan het inpakken zijn of dat men nu wacht totdat de iphone op voorraad is wat 4-8 weken kan duren.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:13:
Dit topic is gesloten.