We zullen het zien, ik hoop in de loop van vandaag toch wel wat verandering te zien.Maikjuh schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:26:
[...]
Precies hetzelfde model als ik, ik heb echter 3 minuten eerder bestelt. Staat nog steeds op verwerken. Ben benieuwd.
Verwijderd
bij mij dezelfde situatie, kijk elke 10m of er toch nog niets veranderd isVerwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:19:
[...]
We zullen het zien, ik hoop in de loop van vandaag toch wel wat verandering te zien.
Verwijderd
Mediamarkt heeft niks meer geleverd gehad vandaag en verwachten het ook niet meer helaas ):
LOL klein beetje geobsedeerd?Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:24:
[...]
bij mij dezelfde situatie, kijk elke 10m of er toch nog niets veranderd is
Als iemand trouwens andere kleur wilt dan een vd zwarte, kijk gewoon in de ochtend bij de apple store. Vanmorgen om 10:00 ofzo kon ik zo een 256gb Gouden plus bestellen en ophalen in Haarlem bijv.
Verwijderd
haha meer dan een beetjeElayZ schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:59:
[...]
LOL klein beetje geobsedeerd?
Als iemand trouwens andere kleur wilt dan een vd zwarte, kijk gewoon in de ochtend bij de apple store. Vanmorgen om 10:00 ofzo kon ik zo een 256gb Gouden plus bestellen en ophalen in Haarlem bijv.
Ach geen telefoon dit weekend, mijn 5S doet het nog, zit niet op een schopstoel, en in ieder geval kaartjes Qlimax in de pocket
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ik heb een paar pagina's terug een app gepost.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:24:
[...]
bij mij dezelfde situatie, kijk elke 10m of er toch nog niets veranderd is
Als je daar je Apple bestel nummer in ingeeft hoef je niet steeds te kijken. Krijg je vanzelf een push als er iets aangepast wordt.
Scheelt een hoop frustratie.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
klopt, ik herinnerde mij zoiets maar kon me niet meer herinneren op welk forum... bedankt!Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:29:
[...]
Ik heb een paar pagina's terug een app gepost.
Als je daar je Apple bestel nummer in ingeeft hoef je niet steeds te kijken. Krijg je vanzelf een push als er iets aangepast wordt.
Belsimpel heeft altijd op een of andere manier iPhone's beschikbaar omdat het import betreft. Van de week een iPhone SE gekocht daar omdat ze de goedkoopste waren ik weet ook waarom: UK model. Zelfde gold voor de 5s die ik daar ook ooit had gekocht.InFamous schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:08:
Heb zojuist bericht gehad van Belsimpel dat de 7 plus black en jet black verwacht worden binnen twee weken.
Ik geloof er niks van aangezien KPN al 7 en 14 oktober aangeeft, Tmobile geeft voor de jet black medio november en voor de black 4 tot 6 weken.
Zou dus best kunnen dat ze ergens van de eerste batch kunnen meeprofiteren. Maar eerlijk gezegd zou ik het nu bij hun nu ook niet aandurven om te bestellen.
Verwijderd
kostte die app geen 4,99?Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:29:
[...]
Krijg net een sms met een UPS track en trace nummer. Bestelling zou tussen 23 en 30 september geleverd worden. Komt nu de 21e. Besteld direct bij Apple.
Klopt maar ben dan toch zo om 5 euro voor zon app duur te vinden, terwijl ik 910 euro voor een telefoon neer tik...Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:29:
[...]

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Zou je aub even willen herhalen wat je ook alweer had besteld? Bij voorbaat dankmaarten22 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:57:
Krijg net een sms met een UPS track en trace nummer. Bestelling zou tussen 23 en 30 september geleverd worden. Komt nu de 21e. Besteld direct bij Apple.
Verwijderd
snik, bij mij nog steeds 'Artikelen worden verwerkt'
daar zit ik dan te staren naar mijn 'iPhone 7 Plus Silicone Case'
Holy moly!maarten22 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:00:
Jetblack plus 256gb.
iPhone 7 32GB Goud zojuist geleverd.
Coolblue met KPN verlenging besteld 9-9 15u.
Maar eens aanzwengelen zo na de F1 kwali.
Coolblue met KPN verlenging besteld 9-9 15u.
Maar eens aanzwengelen zo na de F1 kwali.
Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20
Apart, die datums had ik nog niet gehoord. Mijn staat op verwerken en zou de 20-22 komen. 20e halen ze dus al niet meer en 21e lijkt me dan ook niet.maarten22 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:57:
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Verwijderd
Ik heb dezelfde iPhone (7+ 256 GB Jet Black) besteld via Apple.
- 9/9 9:07 bevestigingsmail van Apple met data 23-30 september.
-16/9 14u bedrag afgeschreven van credit card en naar status 'verzending wordt voorbereid'
17/9 16:15u status gewijzigd naar 'verzonden'. Ik krijg bij de traceerinfo te zien dat mijne via DHL wordt bezorgd op 26 september... ik hoop dat het wat eerder wordt.
-16/9 14u bedrag afgeschreven van credit card en naar status 'verzending wordt voorbereid'
17/9 16:15u status gewijzigd naar 'verzonden'. Ik krijg bij de traceerinfo te zien dat mijne via DHL wordt bezorgd op 26 september... ik hoop dat het wat eerder wordt.
18 september moet het nog wordenVerwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:30:
-17/9 14u bedrag afgeschreven van credit card en naar status 'verzending wordt voorbereid'
18/9 16:15u status gewijzigd naar 'verzonden'. Ik krijg bij de traceerinfo te zien dat mijne via DHL wordt bezorgd op 26 september... ik hoop dat het wat eerder wordt.
Zo, net weer met KPN gebeld. Dit keer voor mijn vrouw, ik vond 32GB beetje weinig voor haar (100 apps, 5 die gebruikt worden...)
Situatie gister:
iPhone 7, 32GB Zilver. €54 per maand, eenmalig €192. Levertijd onbekend.
Situatie nu:
iPhone 7, 128GB Zilver. €54 per maand, eenmalig €168. Levertijd morgen
Best vreemd dat je eenmalig minder gaat betalen voor 4x zoveel opslag.
Overigens wel een EU contract;-)
Situatie gister:
Situatie nu:
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Lol meer opslag minder betalen en sneller geleverdToppe schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:43:
Zo, net weer met KPN gebeld. Dit keer voor mijn vrouw, ik vond 32GB beetje weinig voor haar (100 apps, 5 die gebruikt worden...)
Situatie gister:
Situatie nu:

Verwijderd
Kan iemand mij eens uitleggen hoe het zit in NL met al die iPhone's? Is het bij jullie zo dat je altijd een iPhone koopt bij een bepaalde provider, en zoja, is die dan simlocked? In België koop je gewoon een iPhone die je met elke provider die er is kan gebruiken. Want zelfs in de Nederlandse Apple Store moet je een provider kiezen voor je de iPhone koopt... Bedankt!
Weet niet precies wat hij kost maar hij kost wel iets idd.
Moet zeggen dat de voorraad bij Apple in Amsterdam voor de normale 7 niet slecht is, de gitzwarte daargelaten. Alleen wil ik een plus..
Alle iPhone's in Nederland zijn simlockvrij. Sluit je een abonnement af bij jouw iPhone, dan is deze ook simlockvrij. Zelfs als je zaken doet bij de provider zelf. In de Apple Store koop je je iPhone in principe los, maar is het ook mogelijk om er een abonnement bij af te sluiten. Hoe dat precies werkt weet ik niet want ik kom daar alleen om mijn iPhone's los te kopenVerwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:49:
Kan iemand mij eens uitleggen hoe het zit in NL met al die iPhone's? Is het bij jullie zo dat je altijd een iPhone koopt bij een bepaalde provider, en zoja, is die dan simlocked? In België koop je gewoon een iPhone die je met elke provider die er is kan gebruiken. Want zelfs in de Nederlandse Apple Store moet je een provider kiezen voor je de iPhone koopt... Bedankt!
Vandaag verstuurd en dan 26 geleverd? Dat zou wel echt balen zijn zeg.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:30:
Verwijderd
oke, bedankt, dus gewoon zoals in België... ik vroeg me dat even af omdat iedereen hier is like 'ik heb een iPhone bij KPN', 'ah ja ik bij Vodafone' en iedereen vermeldt zijn abonnement erbij dus ik dacht even 'huh werken onze noorderburen ook met een simlock?'sww89 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:54:
[...]
Alle iPhone's in Nederland zijn simlockvrij. Sluit je een abonnement af bij jouw iPhone, dan is deze ook simlockvrij. Zelfs als je zaken doet bij de provider zelf. In de Apple Store koop je je iPhone in principe los, maar is het ook mogelijk om er een abonnement bij af te sluiten. Hoe dat precies werkt weet ik niet want ik kom daar alleen om mijn iPhone's los te kopenDe mail die je krijgt van Apple doet inderdaad wel vermoeden dat je er een abonnement bij moet nemen (dat je je bankpas mee moet nemen enzo), maar dat is niet zo.
Verwijderd
Zeker, ik vertrek namelijk de 24e op vakantie...Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:55:
[...]
Vandaag verstuurd en dan 26 geleverd? Dat zou wel echt balen zijn zeg.
Weet iemand hoe verlengen in een Apple Store werkt? Ik sta als nummer 1 op de lijst, maar T-Mobile heeft helemaal niets van mijn configuratie en kleur binnen gekregen. Terwijl ik net even keek en ik hem zo bij de Apple Store in Den Haag zou kunnen ophalen. Het enige ding is dat ik bij T-Mobile niks voor het toestel hoef bij te betalen als ik verleng, en niet weet of dat in de Apple Store ook zo is. Of kan dat sowieso alleen met nieuwe abonnementen?
Ik kan er op apple.com ook niks over vinden.. of ik kijk verkeerd.
Ik kan er op apple.com ook niks over vinden.. of ik kijk verkeerd.
Nog totaal geen beweging in mijn order ...
Nog steeds "artikelen worden verwerkt" verwachte levering 20-22 september ..
Verwijderd
bij mij ook, begin de moed te verliezen dat ik hem dinsdag zal hebbensmoken schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:27:
Nog totaal geen beweging in mijn order ...
Je moet niet kijken naar de leveringen in de VS. Die krijgen ze direct vanuit de fabriek opgestuurd met UPS. Datzelfde gebeurt wanneer je hier een aangepaste MacBook bestelt bijvoorbeeld.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:30:
[...]
bij mij ook, begin de moed te verliezen dat ik hem dinsdag zal hebben![]()
![]()
![]()
In Nederland (en volgens mij een groot deel van Europa) komen de iPhones en iPads vanuit een distributiecentrum in (ik dacht) Eindhoven en levert DHL ze aan de eindklanten. De iPhones zijn ofwel gezellig samen op een pallet daar naartoe onderweg - kans is groot dat UPS dat stuk doet - of ze liggen er al te wachten om door DHL verstuurd te worden. Een ander proces dus dan in de VS.
Wanneer hij maandag op 'preparing for shipment' springt is dat vroeg zat om nog dezelfde dag te worden verstuurd en om dinsdag bezorgd te worden. Ik maak me er totaal geen zorgen over
Verwijderd
haha bedankt, ik ben weer gerustgesteld nuLongbowh schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:48:
[...]
Je moet niet kijken naar de leveringen in de VS. Die krijgen ze direct vanuit de fabriek opgestuurd met UPS. Datzelfde gebeurt wanneer je hier een aangepaste MacBook bestelt bijvoorbeeld.
In Nederland (en volgens mij een groot deel van Europa) komen de iPhones en iPads vanuit een distributiecentrum in (ik dacht) Eindhoven en levert DHL ze aan de eindklanten. De iPhones zijn ofwel gezellig samen op een pallet daar naartoe onderweg - kans is groot dat UPS dat stuk doet - of ze liggen er al te wachten om door DHL verstuurd te worden. Een ander proces dus dan in de VS.
Wanneer hij maandag op 'preparing for shipment' springt is dat vroeg zat om nog dezelfde dag te worden verstuurd en om dinsdag bezorgd te worden. Ik maak me er totaal geen zorgen over
Verwijderd
ja he, je hoort iedereen spreken over de nieuwe iPhone dus wil je hem zelf ook natuurlijksmoken schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:48:
Ik probeer goede hoop te houden .... maar het begint lastig te worden ;-)
juist !Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:50:
[...]
ja he, je hoort iedereen spreken over de nieuwe iPhone dus wil je hem zelf ook natuurlijk![]()
Sleeve en nieuwe autohouder liggen klaar ... dus die willen ook gebruikt worden ;-)
En ondertussen baal ik dat die van mij via KPN loopt en het super onduidelijk is wanneer hij geleverd gaat worden (7 Plus 128 GB Zwart). Officieel 2-3 weken. Vraag me af als ik hem verhoog naar 256 GB hij sneller geleverd wordt. Of dat ik weer achteraan de wachtrij kom te staan.
Verwijderd
haha je begrijpt mij, mijn Silicone Case roept om gebruikt te wordensmoken schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:50:
[...]
juist !
Sleeve en nieuwe autohouder liggen klaar ... dus die willen ook gebruikt worden ;-)
Hahaha, juist!!!Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:53:
[...]
haha je begrijpt mij, mijn Silicone Case roept om gebruikt te worden![]()
Alleen zou dat voor maarten22 en Pullie! hierboven dan toch eigenlijk niet van toepassing moeten zijn?Longbowh schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:48:
[...]
Je moet niet kijken naar de leveringen in de VS. Die krijgen ze direct vanuit de fabriek opgestuurd met UPS. Datzelfde gebeurt wanneer je hier een aangepaste MacBook bestelt bijvoorbeeld.
Lijkt me dat die rechtstreeks vanuit NL verzonden worden, maar wel een leverdatum van 21sept en 26sept.
Tja acht, we kunnen ons gek maken wat we willen (dat lukt me aardig moet ik zeggen) maar uiteindelijk moeten we toch gewoon "rustig" afwachten..
Is dit hetzelfde bij levering naar Coolblue? Sturen ze dan gewoon vanaf daar een doosje of 3 op naar Coolblue waarna zij ze weer versturen naar de klanten?Longbowh schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:48:
[...]
Edit: Ik bedoel hierbij de losse toestellen, dus niet i.c.m. abonnement van KPN/T-Mobile/Vodafone etc.
[ Voor 4% gewijzigd door Kjellzw op 17-09-2016 18:03 ]
Verwijderd
yep, coolblue krijgt een levering iPhones en zij sturen die uit naar de klantenKjellzw schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:02:
[...]
Is dit hetzelfde bij levering naar Coolblue? Sturen ze dan gewoon vanaf daar een doosje of 3 op naar Coolblue waarna zij ze weer versturen naar de klanten?
Niet alle iPhones komen rechtstreeks uit Eindhoven hoor. Leveren vanuit de fabriek is ook hier wel gebruikelijk.Longbowh schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:48:
[...]
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik van Coolblue verwacht had dat er vandaag wel een mailtje naar alle klanten die hem nog niet ontvangen hebben zou gaan.
Hoeft niet eens een specifieke datum in te staan wanneer er weer voorraad binnen komt. Gewoon een berichtje waar in ze zeggen dat het nog niet bekend is wanneer nieuwe toestellen komen zou al genoeg zijn. Zo hou je klanten wel te vriend lijkt mij...
Hoeft niet eens een specifieke datum in te staan wanneer er weer voorraad binnen komt. Gewoon een berichtje waar in ze zeggen dat het nog niet bekend is wanneer nieuwe toestellen komen zou al genoeg zijn. Zo hou je klanten wel te vriend lijkt mij...
iPhone update voor wie er belang bij heeft:
9-9 besteld om 9:15 Apple.nl
iPhone 7 32GB matzwart, verwachte leverdatum 16-9
15-9 verzonden
16-9 via DHL bericht dat het de 19e bezorgd ging worden (ook niet gek, ze hadden hem vanuit Nederland naar Brussel gestuurd)
Dus ik verwacht 'm nu maandag de 19e.
Wel gek eigenlijk dat ze de 16e beloven, maar goed, maakt me ook niet zo heel veel uit.
9-9 besteld om 9:15 Apple.nl
iPhone 7 32GB matzwart, verwachte leverdatum 16-9
15-9 verzonden
16-9 via DHL bericht dat het de 19e bezorgd ging worden (ook niet gek, ze hadden hem vanuit Nederland naar Brussel gestuurd)
Dus ik verwacht 'm nu maandag de 19e.
Wel gek eigenlijk dat ze de 16e beloven, maar goed, maakt me ook niet zo heel veel uit.
[ Voor 3% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 17-09-2016 18:07 ]
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Zo! Net even verhaal gehaald op de chat... kon t klachten formulier niet vinden dus maar even vragen. Ook hier gaan ze discussie voeren...
Dame geeft aan dat er wel degelijk een lijst is die op volgorde word afgewerkt en dat ze me wel op de plek kunnen zetten waar ik stond maar ze t niet willen...
Uiteindelijk weer iemand anders op de chat, alles uitgelegd en wordt nu binnen 2 werkdagen gebeld... onderaan zijn bericht naar de afdeling klachten stond gelukkkg wel "Ontzettend onprofessioneel."
Dame geeft aan dat er wel degelijk een lijst is die op volgorde word afgewerkt en dat ze me wel op de plek kunnen zetten waar ik stond maar ze t niet willen...
Uiteindelijk weer iemand anders op de chat, alles uitgelegd en wordt nu binnen 2 werkdagen gebeld... onderaan zijn bericht naar de afdeling klachten stond gelukkkg wel "Ontzettend onprofessioneel."
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Dat gaat om Jet Black modellen. Ik gok dat die nog zo schaars zijn dat ze mondjesmaat 'individueel' verstuurd worden en dat er op het laatste moment wat geschoven is in de uitlevering (minder naar resellers, meer naar Apple bijvoorbeeld) waardoor voor een aantal mensen de levering ineens is vervroegdsmoken schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:58:
[...]
Alleen zou dat voor maarten22 en Pullie! hierboven dan toch eigenlijk niet van toepassing moeten zijn?
Lijkt me dat die rechtstreeks vanuit NL verzonden worden, maar wel een leverdatum van 21sept en 26sept.
Tja acht, we kunnen ons gek maken wat we willen (dat lukt me aardig moet ik zeggen) maar uiteindelijk moeten we toch gewoon "rustig" afwachten..
De matzwarte plus is echter ook nog vrijwel niet geleverd, maar gezien die niet in negen stappen gepolijst hoeven te worden en ze echt wel wisten dat het een populaire kleur zou worden lijkt het me dat ze er daar wel wat meer van hebben.
Waarom ze ze donderdag niet al verstuurd hebben met de rest? Ik denk dat het eerder aan capaciteit van de bezorgdiensten ligt dan aan de productie. Die liggen gewoon al ergens op een pallet te wachten
Okay, duidelijk en een zeer plausibel verhaal!Longbowh schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:11:
[...]
Dat gaat om Jet Black modellen. Ik gok dat die nog zo schaars zijn dat ze mondjesmaat 'individueel' verstuurd worden en dat er op het laatste moment wat geschoven is in de uitlevering (minder naar resellers, meer naar Apple bijvoorbeeld) waardoor voor een aantal mensen de levering ineens is vervroegd
De matzwarte plus is echter ook nog vrijwel niet geleverd, maar gezien die niet in negen stappen gepolijst hoeven te worden en ze echt wel wisten dat het een populaire kleur zou worden lijkt het me dat ze er daar wel wat meer van hebben.
Waarom ze ze donderdag niet al verstuurd hebben met de rest? Ik denk dat het eerder aan capaciteit van de bezorgdiensten ligt dan aan de productie. Die liggen gewoon al ergens op een pallet te wachten
Dat gezegd hebbende, verwacht ik dat meneer of mevrouw UPS/DHL maandag, een dag eerder dan verwacht, aan de deur staat als verrassing ...

Verwijderd
Krijg nu pas van tele2 een toestelfactuur (bevestiging) toegestuurd. Heb hem de 14e besteld. Verder nog geen info over de levering. Iemand anders wat van tele2 of mediamarkt ontvangen? Heb een 32gb matzwart geenplus besteld.
Overbodige eigenschap, moet niet nodig zijn.neonite schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:25:
Wat is geduld toch een mooie eigenschap
Ze zouden ons dagelijks informeren, dus je zou het wel verwachten. Echter denk ik dat Kay Dieke "manager tevreden klanten", lekker weekend heeft en druk aan t spelen is met zn nieuwe iPhone.Kjellzw schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:05:
Ik moet trouwens wel zeggen dat ik van Coolblue verwacht had dat er vandaag wel een mailtje naar alle klanten die hem nog niet ontvangen hebben zou gaan.
Geduld is een bitch
Verwijderd
Nou ik begrijp niet dat coolblue niet een statusupdate per IPhone model/kleur kan geven dat zegt mij meer dan zo,n standaard email van helaas zat je niet bij de eerste verzending heb begrip. Onbegrijpelijk zo heeft een pre order ook weinig zin.
iPhone 7 Plus Matzwart 128GB. Komt naar verwachting 5-11 oktober pas.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:49:
Op welk model wachten jullie trouwens? ik de iPhone 7 plus Jetblack 128 gb.

Same hereDennisweb schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:50:
[...]
iPhone 7 Plus Matzwart 128GB. Komt naar verwachting 5-11 oktober pas.
Voor iedereen die nog op zoek is naar een 7:
Apple Amsterdam heeft een levering iPhone 7's gehad. Alle kleuren en GB's muv de Jet Black zijn op voorraad...
Apple Amsterdam heeft een levering iPhone 7's gehad. Alle kleuren en GB's muv de Jet Black zijn op voorraad...
Eind van de middag ofzo? En geen Plus?jmetselaars schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:51:
Ter verduidelijking: Het viel mij op dat Amsterdam vandaag de hele dag zo'n beetje alle 7's op voorraad had. Ik meen gezien te hebben dat ze in de ochtend de reserveringspagina hadden bijgewerkt, omdat er om 06:00 een aantal modellen al uitverkocht raakten welke later weer beschikbaar waren. Dus dan ben ik benieuwd of er in de middag een tweede levering is geweest
[ Voor 37% gewijzigd door swv op 17-09-2016 19:11 ]
Ik dus ook, maar hoe kom jij aan die datum en waar en wanneer heb je besteld ?Dennisweb schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:50:
[...]
iPhone 7 Plus Matzwart 128GB. Komt naar verwachting 5-11 oktober pas.
Dat zegt Apple.nl. Ik had eerst de Jet Black besteld, maar was niet zo blij met het krassenverhaal. Dus bestelde ik afgelopen dinsdag deze variant. Dus een beetje mijn eigen schuld, ook.Brabso schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 19:16:
[...]
Ik dus ook, maar hoe kom jij aan die datum en waar en wanneer heb je besteld ?
Ah ok.Dennisweb schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 19:20:
[...]
Dat zegt Apple.nl. Ik had eerst de Jet Black besteld, maar was niet zo blij met het krassenverhaal. Dus bestelde ik afgelopen dinsdag deze variant. Dus een beetje mijn eigen schuld, ook.
Ik heb donderdag besteld bij Vodafone en ging uit vd 2 a 3 weken levering dus hooguit 6 oktober. Een weekje eerder. Maar neem aan dat de leveringen van Apple nauwkeuriger zijn.
Verwijderd
Heb zelf een 7plus 128gb JetBlack bij Coolblue besteld rond 21:00 (9/9) en ben nr.88
Ben toch bang dat zelfs nr.1 nog lang moet wachten, een gitzwarte plus is gewoon niet te krijgen.
Laat de pre-order lekker staan, maar kijk wel elke ochtend even bij Apple.
En deze elke dag even bekijken: http://www.pdashop.nl/adv...ie-over-pre-ordering.html
Ben toch bang dat zelfs nr.1 nog lang moet wachten, een gitzwarte plus is gewoon niet te krijgen.
En deze elke dag even bekijken: http://www.pdashop.nl/adv...ie-over-pre-ordering.html
Verwijderd
Wow ik had black iphone7 32 gb op 09-09 besteld om 10 uur ochtend. Maar ik krijg hem pas 3-7 oktober. Dat is nou echt laat. Ik hoop dat het nog wordt aangepast. Want anders heeft het geen eens nut gehad voor een pre order
Hoe ben je te weten gekomen welk nr. je bent?Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 19:32:
Heb zelf een 7plus 128gb JetBlack bij Coolblue besteld rond 21:00 (9/9) en ben nr.88
Ff chat starten, mailen, appen of bellen.
Iphone 7 matzwart 128 gb, besteld bij coolblue op 14-9. Zal dus nog wel ff duren.....Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:49:
Verwijderd
Meen je niet, waar had je hem besteld?Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 19:33:
Wow ik had black iphone7 32 gb op 09-09 besteld om 10 uur ochtend. Maar ik krijg hem pas 3-7 oktober. Dat is nou echt laat. Ik hoop dat het nog wordt aangepast. Want anders heeft het geen eens nut gehad voor een pre order
Ik heb toch mijn iPhone 7 Plus matzwart 128gb veranderd naar een iPhone 7 goud 128gb. De plus is gewoon veel te groot voor mij met mijn kleine vingers ben ik achter gekomen vandaag in de Apple Store.
Daarnaast wil ik een Apple zwart leren hoesje gebruiken en daarbij zie je de kleur van de iPhone zelf nauwelijks.
Ik vind het eigenlijk wel mooi zwart met een beetje goud bij de camera en de onderkant.
Ik verwacht hem maandag of dinsdag binnen te hebben. Ik sta bij KPN gelijk bij stap 2!
Daarnaast wil ik een Apple zwart leren hoesje gebruiken en daarbij zie je de kleur van de iPhone zelf nauwelijks.
Ik vind het eigenlijk wel mooi zwart met een beetje goud bij de camera en de onderkant.
Ik verwacht hem maandag of dinsdag binnen te hebben. Ik sta bij KPN gelijk bij stap 2!
[ Voor 8% gewijzigd door naman op 17-09-2016 19:57 ]
Je weet wel dat een gouden iPhone niet zwart (maar wit) is aan de voorkant?naman schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 19:55:
Ik heb toch mijn iPhone 7 Plus matzwart 128gb veranderd naar een iPhone 7 goud 128gb. De plus is gewoon veel te groot voor mij met mijn kleine vingers ben ik achter gekomen vandaag in de Apple Store.
Verwijderd
Ik ben benieuwd heb nu aan Coolblue mijn nr gevraagd qua pre-order wachtrij niet dat het veel zegt maar toch weer wat info. Men zei dat Apple niet reageerd op verzoeken wanneer de tweede batch komt. Dus eigenlijk de info die je krijgt wij weten het ook niet succes:(
Hoe heb je ze dit gevraagd als ik vragen mag? Kan namelijk geen chat starten op de website...Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 19:58:
Ik ben benieuwd heb nu aan Coolblue mijn nr gevraagd qua pre-order wachtrij niet dat het veel zegt maar toch weer wat info. Men zei dat Apple niet reageerd op verzoeken wanneer de tweede batch komt. Dus eigenlijk de info die je krijgt wij weten het ook niet succes:(
Ik sta met i7+ JB 128GB in de top 3 met 9.00 als bevestigingstijd bij Coolblue. Vanwege concurrentie kunnen ze de exacte plaats niet vrijgeven 😂.
Oh ja. Dat ook inderdaad. Vandaag gezien in de Apple Store. Oogt echt veel rustiger. Bijna alle apps zijn wit, dus witte bezels zijn eigenlijk mooier imo.basvanderploeg schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 19:57:
[...]
Je weet wel dat een gouden iPhone niet zwart (maar wit) is aan de voorkant?
Met "Zwart op goud" had ik het meer over het zwarte hoesje over de gouden iPhone. Zie ook op de Apple store bij accessoires. Daar zie je het leren zwarte hoesje met de gouden iPhone.
Veel mooier dan het zwart op zwart. Geeft wat meer contrast.
Daarnaast vind ik goud meer op brons lijken als het om de iPhone gaat.
3x 7+ 32GB Black. > Preparing for shipment.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:49:
Tsja, ieder zijn ding zal ik maar zeggen.naman schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:01:
[...]
Oh ja. Dat ook inderdaad. Vandaag gezien in de Apple Store. Oogt echt veel rustiger. Bijna alle apps zijn wit, dus witte bezels zijn eigenlijk mooier imo.
Met "Zwart op goud" had ik het meer over het zwarte hoesje over de gouden iPhone. Zie ook op de Apple store bij accessoires. Daar zie je het leren zwarte hoesje met de gouden iPhone.
Veel mooier dan het zwart op zwart. Geeft wat meer contrast.
Daarnaast vind ik goud meer op brons lijken als het om de iPhone gaat.
Ik vind het bv. helemaal niks m'n dochters hebben het ook.
In dit geval beter voor de rest die net als mij een mat zwarte plus hebben besteld
Ik heb hetzelfde probleem hoor. 09-09 om 10u10 besteld bij Apple, levering van iPhone 128GB JB voorzien vanaf 3 oktober...Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 19:55:
[...]
Meen je niet, waar had je hem besteld?
Verwijderd
Via twitter heb ik het gevraagd. Top 3 dan is er schijnbaar bij de eerste batch helemaal geen JB IPhone + geleverd.
Sjjjjjjjjjt Donstil......iedere keer als jij zegt dat jouw bestelling op "preparing for shipment" staat, ga ik bij mij controleren om vervolgens weer te concluderen dat er nog steeds "artikelen worden verwerkt" staat ....Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:03:
[...]
3x 7+ 32GB Black. > Preparing for shipment.
Heb het ze nu ook gevraagd via Twitter, ben benieuwd of hier antwoord op gegeven gaat worden...Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:07:
Via twitter heb ik het gevraagd. Top 3 dan is er schijnbaar bij de eerste batch helemaal geen JB IPhone + geleverd.
Haha sorry sorrysmoken schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:07:
[...]
Sjjjjjjjjjt Donstil......iedere keer als jij zegt dat jouw bestelling op "preparing for shipment" staat, ga ik bij mij controleren om vervolgens weer te concluderen dat er nog steeds "artikelen worden verwerkt" staat ....
Hahahah, Apple zit me te foppen!
Krijg net een factuur binnen, ik denk "YES creditcard afgeboekt dus verzonden!"
.....€0,99 voor mijn iCloud abonnement.....
Krijg net een factuur binnen, ik denk "YES creditcard afgeboekt dus verzonden!"
.....€0,99 voor mijn iCloud abonnement.....
Verwijderd
Tegen mij zeggen ze het volgende: bedankt voor je bericht. Wij zijn erg benieuwd naar hoe zij aan deze informatie zijn gekomen, wij kunnen je dat namelijk nog helemaal niet vertellen. Wat we je wel kunnen vertellen is dat onze inkopers nu heel hard aan het werk zijn om ervoor te zorgen dat jij zo snel mogelijk je toestel hebt. We hebben hier ook een speciale pagina voor ingericht. Op deze pagina, kan je de updates met betrekking tot de nieuwe iPhone 7 op de voet volgen. Als je verder nog vragen hebt, mag je die natuurlijk altijd stellen.
bit.ly/2cauTMa
Bla bla
bit.ly/2cauTMa
Bla bla
Ik had al inmiddels contact gehad met Coolblue en ze konden mij vertellen dat ik voor de iPhone 7 plus 32 GB zwart nr 5 was. Apple, kom maar op met die toestelen richting coolblue.
Lees net op 9to5 dat Apple stores in Canada deze zaterdag nieuwe voorraad hebben gekregen en ook van modellen welke ze eerst niet hadden.
Dat wordt morgen de wekker weer zetten om 06:00

Nou meneer Donstil, neem het maar tegen mij op dan! Ik zat er vanmorgen ook in. Alle varianten beschikbaar. Ook bij de Plus. Behalve Jet Black en Black. Die zijn nooit op voorraad geweest.Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:21:
Lees net op 9to5 dat Apple stores in Canada deze zaterdag nieuwe voorraad hebben gekregen en ook van modellen welke ze eerst niet hadden.
Challenge accepted.
Hahaha Nice oneDennisweb schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:25:
[...]
Nou meneer Donstil, neem het maar tegen mij op dan! Ik zat er vanmorgen ook in. Alle varianten beschikbaar. Ook bij de Plus. Behalve Jet Black en Black. Die zijn nooit op voorraad geweest.
Challenge accepted.
Mijn vriendin en ik zaten ook klaar vanmorgen, Duits, Belgisch en Nederlandse reserverings pagina open.
Waar kan je ook alweer een DDOS aanval kopen voor een tientje?
Vanmorgen reageerde reserveringspagina trouwens erg vlot. Kan mij herinneren dat het wel eens trager ging. Mja welke malloot gaat elke keer vroeg op voor een telefoon
Mag ik jullie ook nog even herinneren aan:
Vanmorgen reageerde reserveringspagina trouwens erg vlot. Kan mij herinneren dat het wel eens trager ging. Mja welke malloot gaat elke keer vroeg op voor een telefoon

Mag ik jullie ook nog even herinneren aan:
jmetselaars schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:51:
[ Voor 61% gewijzigd door swv op 17-09-2016 20:39 ]
Coolblue laat bij mij niks los. Krijg als reactie 'Helaas kunnen wij dit niet bekijken, Kjell.'
Ik heb het van de abonnementen afdeling gehoord. Klantenservice (front) kan dit inderdaad niet inzien.Kjellzw schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:39:
Coolblue laat bij mij niks los. Krijg als reactie 'Helaas kunnen wij dit niet bekijken, Kjell.'
Verwijderd
Abonnementen afdeling maar ik bestel bij Coolblue de telefoon los. Ik ga er vanuit dat het pre order systeem een geautomatiseerd systeem is dan is het toch simpel te zeggen welk nr je bent.
Dat lijkt mij inderdaad ook, heb zelf het toestel ook los besteld en wil wel graag weten welk nummertje ik getrokken heb...Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:48:
Abonnementen afdeling maar ik bestel bij Coolblue de telefoon los. Ik ga er vanuit dat het pre order systeem een geautomatiseerd systeem is dan is het toch simpel te zeggen welk nr je bent.
Volgens mij zei hij dat deze afdeling over inkoop van de iPhones gaat. Maar goed wellicht ook niet zo relevant.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:48:
Verwijderd
Apple.nlVerwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 19:55:
[...]
Meen je niet, waar had je hem besteld?
Ik heb het gezeik met T-Mobile vanmiddag opgegeven. Ben naar de store gereden, heb mijn pre-order geannuleerd en daarna naar Amsterdam gereden om een iPhone 7 32GB zwart op te pikken, met dezelfde T-Mobile verlenging.
Het had wat voeten in aarde maar inmiddels ligt hij hier nu voor me. Happy me!
Het had wat voeten in aarde maar inmiddels ligt hij hier nu voor me. Happy me!
Ik heb het via de chat gevraagd vd week binnen 10 seconden wist ik het. Is gewoon bullshit dat ze dit niet kunnen zien. Ze durven/willen het niet vertellen.Kjellzw schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:50:
[...]
Dat lijkt mij inderdaad ook, heb zelf het toestel ook los besteld en wil wel graag weten welk nummertje ik getrokken heb...
Als Apple langzaam begint met het uitleveren van de zwarte plus, dan zullen de meesten die vrijdag ochtend besteld hebben toch wel voor oktober hun toestel binnen hebben. Als de normale 7 nu redelijk te verkrijgen is.
Jammer dat Apple niet gewoon met berichten komt wat er per dag/week geleverd wordt naar elk land.
Apple heeft toch geen druk achter zich. De eerste note 7's gaan pas eind september weer in de verkoop.
Wel fijn dat Coolblue ons netjes op de hoogte heeft gehouden vandaag. Not.

[ Voor 4% gewijzigd door Nyana op 17-09-2016 21:14 ]
Verwijderd
Even om het voor mezelf op een rijtje te krijgen. Je kan dus ook in de apple store een abonnement afsluiten incl toestel?
Dit topic is gesloten.