Duidelijks!!
Verwijderd
Iemand enig idee of er vandaag weer een voorraad iPhones wordt geleverd bij bv Mediamarkt?
Geen flauw idee. Ze kwamen er zelf mee. Heb de cadeaubon zelfs al ontvangen.Nyana schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 08:55:
[...]
Krijg alleen jij een cadeaubon? Ik heb niks gehoord. Alleen een mailtje, terwijl er hier ook geleverd zou worden vandaag. En gebeld zelfs..
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 09:10:
Iemand enig idee of er vandaag weer een voorraad iPhones wordt geleverd bij bv Mediamarkt?
Ik heb Coolblue inmiddels via whatsapp, telefoon en e-mail benaderd. Mijn vraag is waarom anderen exact hetzelfde toestel wel uitgeleverd krijgen die later dan mij hebben besteld. Ze ontlopen heel strategisch de vraag en een duidelijk antwoord krijg ik maar niet. Op volgorde uitleveren my *ss.. Ik ga doordrukken tot ik mijn antwoord en tegemoetkoming krijg want dit vind ik erg incorrect. Kan waarschijnlijk nog weken op mijn toestel wachten hierdoor.
Vind het nog steeds redelijk bizar na vorige launches dat Apple Nederland nog steeds zo onderschat. De meeste in de thread die hier hebben besteld bij een derde partij zitten nog steeds volledig in het donker wanneer hun frikkin' telefoon komt. Ik moest ook ontzettend lachen en huilen van bovenstaand plaatje. Dus ik zit hier nu ook met m'n CoolBlue bestelling te wachten totdat hun weer informatie hebben. Grum.
Jij ook toch? Of de 128 matzwart?
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Verwijderd
Ik heb de 7 Plus 32GB Mat zwart besteld en toen de levertijd plots van 26-28 september versprong naar 20-22 september was ik enorm blij. Maar ondertussen lees ik posts van mensen die gisteren een mail gekregen hebben dat Apple de Plus-preorders niet kan uitleveren wegens een groot tekort?!
Begin nu toch wel te vrezen dat ik mijn iPhone nog een tijdje niet ga zien want staat nog steeds op 'Artikelen worden verwerkt'... Even Apple contacteren dan maar...
*EDIT4*
... maar die chatten niet in het weekend
Begin nu toch wel te vrezen dat ik mijn iPhone nog een tijdje niet ga zien want staat nog steeds op 'Artikelen worden verwerkt'... Even Apple contacteren dan maar...
*EDIT4*
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2016 09:47 ]
Coolblue krijgt toestellen van Apple, KPN, T-Mobile en Vodafone geleverd.keest12 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 09:31:
Ik heb Coolblue inmiddels via whatsapp, telefoon en e-mail benaderd. Mijn vraag is waarom anderen exact hetzelfde toestel wel uitgeleverd krijgen die later dan mij hebben besteld. Ze ontlopen heel strategisch de vraag en een duidelijk antwoord krijg ik maar niet. Op volgorde uitleveren my *ss.. Ik ga doordrukken tot ik mijn antwoord en tegemoetkoming krijg want dit vind ik erg incorrect. Kan waarschijnlijk nog weken op mijn toestel wachten hierdoor.
Een toestel geleverd door Apple kan los worden verkocht, of eventueel in combinatie met een abonnement. Met bovengenoemde drie, maar in het bijzonder ook i.c.m. Hollandsenieuwe en Telfort.
Een toestel geleverd door KPN kan alleen verkocht worden i.c.m. met een KPN abonnement.
Een toestel geleverd door T-Mobile kan alleen verkocht worden i.c.m. met een T-Mobile abonnement.
Een toestel geleverd door Vodafone kan alleen verkocht worden i.c.m. met een Vodafone abonnement.
Waarom? KPN levert natuurlijk geen toestellen aan Coolblue om klanten te helpen aan abonnementen van de concurrent. Lijkt mij logisch. Zou ik ook zo doen. Hetzelfde geldt natuurlijk voor T-Mobile en Vodafone.
Stel jij hebt een iPhone 7 32GB mat zwart besteld i.c.m. een Vodafone abonnement, en jij ziet hier in dit topic dat iemand anders die later heeft besteld dan jou, er nu eerder vandoor gaat met een iPhone 7 32GB mat zwart i.c.m. een Vodafone abonnement, dan heb je wel recht van klagen.
Stel jij hebt een iPhone 7 32GB mat zwart besteld i.c.m. een Vodafone abonnement, en jij ziet hier in dit topic dat iemand anders die later heeft besteld dan jou, er nu eerder vandoor gaat met een iPhone 7 32GB mat zwart i.c.m. een KPN abonnement, dan heb je géén recht van klagen.
Zie het beetje alsof je in de Vodafone webshop je iPhone bestelt, en iemand in de KPN webshop krijgt hem eerder. Balen natuurlijk, maar dan begrijp je het verschil; andere webshop andere voorraad. Coolblue brengt deze voorraden bij elkaar maar verkoopt die dus wel exclusief i.c.m. een bepaalde provider. Daarom hebben ze elke iPhone in hun webshop expliciet een providertoevoeging gegeven.
Ben je echter zeker van je zaak dat jij toch echt wordt benadeeld door Coolblue, dan heb ik natuurlijk niks gezegd. En als Coolblue dit niet duidelijk maakt, mag je ook klagen. Maar hou even rekening met bovenstaande. Hier in dit topic wordt vaak niet duidelijk vermeldt welke iPhone met welk abonnement (of los) wordt verzonden.
Ik ben wel benieuwd wat CB bij mij gaat doen volgende week als mijn order verwerkt kan worden ivm KPN EU bundel. Ik heb namelijk een non provider toestel en voor 10u bestelt op de 9de. Daarbij was ik de 12de besteller van de combi KPN EU bundel icm 7 128gb mat zwart.
The truth has been spokensww89 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 09:53:
[...]
Ben je echter zeker van je zaak dat jij toch echt wordt benadeeld door Coolblue, dan heb ik natuurlijk niks gezegd. En als Coolblue dit niet duidelijk maakt, mag je ook klagen. Maar hou even rekening met bovenstaande. Hier in dit topic wordt vaak niet duidelijk vermeldt welke iPhone met welk abonnement (of los) wordt verzonden.
Had je de update van CB hierover gezien?Miki schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 09:58:
Ik ben wel benieuwd wat CB bij mij gaat doen volgende week als mijn order verwerkt kan worden ivm KPN EU bundel. Ik heb namelijk een non provider toestel en voor 10u bestelt op de 9de. Daarbij was ik de 12de besteller van de combi KPN EU bundel icm 7 128gb mat zwart.
Bron: http://www.pdashop.nl/adv...iphone-7-en-iphone-7-plusUpdate 16 september: KPN EU iPhone 7 pre-orders
Heb je een pre-order geplaatst voor de iPhone 7 of 7 Plus in combinatie met een KPN EU iPhone 7-abonnement, dan wordt deze op z'n vroegst 26 september uitgeleverd. Dat is de datum dat deze nieuwe abonnementen aangesloten kunnen worden bij KPN. Dit heeft geen gevolgen voor de status van je pre-order. Pre-orders worden uitgeleverd op volgorde van besteldatum. Is je nieuwe iPhone voor 26 september beschikbaar, dan wordt deze tot die datum voor je gereserveerd.
[ Voor 52% gewijzigd door bjonnie op 17-09-2016 10:01 ]
Ik had ook een non provider toestel besteld maar die zette coolblue eind vrijdag middag gewoon op een KPN toestel.Miki schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 09:58:
Duidelijk uitgelegd! 👍sww89 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 09:53:
[...]
Coolblue krijgt toestellen van Apple, KPN, T-Mobile en Vodafone geleverd.
Een toestel geleverd door Apple kan los worden verkocht, of eventueel in combinatie met een abonnement. Met bovengenoemde drie, maar in het bijzonder ook i.c.m. Hollandsenieuwe en Telfort.
Een toestel geleverd door KPN kan alleen verkocht worden i.c.m. met een KPN abonnement.
Een toestel geleverd door T-Mobile kan alleen verkocht worden i.c.m. met een T-Mobile abonnement.
Een toestel geleverd door Vodafone kan alleen verkocht worden i.c.m. met een Vodafone abonnement.
Waarom? KPN levert natuurlijk geen toestellen aan Coolblue om klanten te helpen aan abonnementen van de concurrent. Lijkt mij logisch. Zou ik ook zo doen. Hetzelfde geldt natuurlijk voor T-Mobile en Vodafone.
Stel jij hebt een iPhone 7 32GB mat zwart besteld i.c.m. een Vodafone abonnement, en jij ziet hier in dit topic dat iemand anders die later heeft besteld dan jou, er nu eerder vandoor gaat met een iPhone 7 32GB mat zwart i.c.m. een Vodafone abonnement, dan heb je wel recht van klagen.
Stel jij hebt een iPhone 7 32GB mat zwart besteld i.c.m. een Vodafone abonnement, en jij ziet hier in dit topic dat iemand anders die later heeft besteld dan jou, er nu eerder vandoor gaat met een iPhone 7 32GB mat zwart i.c.m. een KPN abonnement, dan heb je géén recht van klagen.
Zie het beetje alsof je in de Vodafone webshop je iPhone bestelt, en iemand in de KPN webshop krijgt hem eerder. Balen natuurlijk, maar dan begrijp je het verschil; andere webshop andere voorraad. Coolblue brengt deze voorraden bij elkaar maar verkoopt die dus wel exclusief i.c.m. een bepaalde provider. Daarom hebben ze elke iPhone in hun webshop expliciet een providertoevoeging gegeven.
Ik werd ook op vrijdag gebeld maar heb dat aanbod geweigerd, puur omdat ik dan een nieuwe order moest inschieten.Nyana schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:01:
[...]
Ik had ook een non provider toestel besteld maar die zette coolblue eind vrijdag middag gewoon op een KPN toestel.
Ik kreeg wederom gewoon een mailtje waarin me dat verteld werd. Was iets voordeliger en er werd wel beloofd dat ik hoog in de lijst zou blijven staan. Maar het moet nu wel van een andere stapel komen.Miki schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:03:
[...]
Ik werd ook op vrijdag gebeld maar heb dat aanbod geweigerd, puur omdat ik dan een nieuwe order moest inschieten.
Mijn iPhone 7 128 gb Black is net bezorgd door PostNL.
Ik heb op 9-9 rond 20:30 mijn abbo verlengd bij Vodafone.
Ik heb op 9-9 rond 20:30 mijn abbo verlengd bij Vodafone.
3x Victron MP2-5000 | 32 kWh thuisaccu | 7.230 Wp Zonnepanelen | Gasloos | WP Boiler | Lucht-Lucht WP
Ik werd 2x gebeld maar het scheelde me een €1 op het eenmalige bedrag (€288 om €287) dus toen vriendelijk bedankt.Nyana schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:08:
[...]
Ik kreeg wederom gewoon een mailtje waarin me dat verteld werd. Was iets voordeliger en er werd wel beloofd dat ik hoog in de lijst zou blijven staan. Maar het moet nu wel van een andere stapel komen.
Zojuist even met Coolblue contact gehad en ik krijg de iPhone dus wel vandaag geleverd! Raar verhaal dus van de klantenservice dat ze geen iPhone 32GB Goud hadden ontvangen.VidaR-9 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 03:35:
[...]
Ok. Dit is heel vreemd. Na bovenstaande ("we hebben geen gouden 32gb ontvangen") rond 12 uur toch een mail ontvangen dat mijn bestelling verstuurd is. Dus ik dacht: raar, maar zal mijn verlenging dan wel zijn. Nu zit ik echter mijn contract door te lezen en daar staat gewoon een IMEI# van een iPhone 7 bij.
Benieuwd wat we morgen tussen 16-18 gaat gebeuren.
Betreft KPN verlenging en besteld 9-9 rond 15u.
Zojuist AMP aan de deur gehad. Ging om een 128GB mat zwart iPhone 7. Levertijd was dus prima, maar ze hebben hem weer terug moeten nemen omdat er geen contract in/aan de doos zat... Ging overigens om een zakelijke bestelling en koerier gaf aan vandaag elders geen zakelijk. Lekker geregeld, T-Mobile wijst naar AMP en AMP wijst naar T-Mobile. Anyhow, gaat tot woensdag duren, ga het denk ik maar cancelen
[ Voor 19% gewijzigd door edwardmp op 17-09-2016 11:01 ]
Ik ga straks even een belletje wagen.Kjellzw schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 17:17:
[...]
Als dit een voorteken is dat iedereen waarvan de bestelling niet geleverd kan worden een telefoontje van Coolblue gaat krijgen dan zullen de medewerkers gaan overwerken vanavond. En ook die 20e cadeaukaart is heel leuk!
Ik heb wel de mail dat als ik niets ontvang ik geen telefoon krijg, maar qua levertijden van een 7 Plus Mat 128GB laten ze ook niets horen, als ik een verwachte leverdatum kan krijgen dan zou ik al tevreden zijn, maar nu weet je niets.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Jij had toch ook de Jetblack besteld, of heb je hem omgezet in een mat black?SpoekGTi schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:38:
[...]
Ik ga straks even een belletje wagen.
Ik heb wel de mail dat als ik niets ontvang ik geen telefoon krijg, maar qua levertijden van een 7 Plus Mat 128GB laten ze ook niets horen, als ik een verwachte leverdatum kan krijgen dan zou ik al tevreden zijn, maar nu weet je niets.
Nee in een vlaag van white noise en rage omdat de site van apple het niet deed de 9de heb ik schijnbaar een mat zwarte besteldKjellzw schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:39:
[...]
Jij had toch ook de Jetblack besteld, of heb je hem omgezet in een mat black?
Maar goed zoals ik nu de reviews lees en hoor ben ik er wel blij om
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Bij gsmwijzer 9-9 een plus 128 gb black met verlenging vodafone besteld. Om 11 uur besteld en betaald. Gister mailtje gehad dat het nog wel een week of drie duurt en zie bij vodafone dat er ook nog niets aan de einddatum van mijn contract is gewijzigd.
Familielid heeft de plus 128 gb jet black icm vodafone verlenging besteld en kreeg hetzelfde mailtje dat ze binnen drie weken verwachten het toestel te kunnen leveren;) Ook 9-9 pre-order bij gsmwijzer.
Overigens betaal je bij gsmwijzer inmiddels €60 meer voor het toestel voor dezelfde deal.
Ik ga €48 pm betalen voor onbeperkt bellen en 4,5 gb data en eenmalig €162 voor het toestel.
Zelfde deal betaal je nu €222 voor toestel. Rechtstreeks bij vodafone €250 voor toestel, dus vind het prima om voor die €90 verschil wat later de telefoon te ontvangen.
Familielid heeft de plus 128 gb jet black icm vodafone verlenging besteld en kreeg hetzelfde mailtje dat ze binnen drie weken verwachten het toestel te kunnen leveren;) Ook 9-9 pre-order bij gsmwijzer.
Overigens betaal je bij gsmwijzer inmiddels €60 meer voor het toestel voor dezelfde deal.
Ik ga €48 pm betalen voor onbeperkt bellen en 4,5 gb data en eenmalig €162 voor het toestel.
Zelfde deal betaal je nu €222 voor toestel. Rechtstreeks bij vodafone €250 voor toestel, dus vind het prima om voor die €90 verschil wat later de telefoon te ontvangen.
Ah oke, ik heb dus wel de Jetblack besteld. En wat betreft communicatie ben ik beter gewend van Coolblue.SpoekGTi schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:40:
[...]
Nee in een vlaag van white noise en rage omdat de site van apple het niet deed de 9de heb ik schijnbaar een mat zwarte besteld![]()
Maar goed zoals ik nu de reviews lees en hoor ben ik er wel blij om
Ze verlengen pas als ze het IMEI van de telefoon aan het abonnement kunnen koppelen is mij verteld door Mobiel.nl. Dus op het moment dat het toestel verzendklaar is wordt ook je contract pas daadwerkelijk verlengd.here2stay schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:41:
Bij gsmwijzer 9-9 een plus 128 gb black met verlenging vodafone besteld. Om 11 uur besteld en betaald. Gister mailtje gehad dat het nog wel een week of drie duurt en zie bij vodafone dat er ook nog niets aan de einddatum van mijn contract is gewijzigd.
Is het niet zo dat uit veiligheidsoverwegingen nooit bekend wordt gemaakt hoeveel iPhone's waar worden geleverd? En zodoende de webshops nooit weten wanneer ze wat krijgen? Stel er werkt bij Coolblue een 'Coolbluemol' die informatie doorspeelt aan z'n 'maten'...
"Woensdagmorgen krijgen we een vrachtwagen vol met 5000 iPhone's boys."
Ik weet niet waarom maar kan mij dit nog herinneren rjhilbrink in "HTC HD2 levertijden- en abonnemententopic"
Ik weet niet waarom maar kan mij dit nog herinneren rjhilbrink in "HTC HD2 levertijden- en abonnemententopic"
Waar heb je gelezen dat mensen een dergelijke mail van Apple ontvangen hebben? Ben ik nog nergens tegengekomen namelijk.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 09:45:
Ik heb de 7 Plus 32GB Mat zwart besteld en toen de levertijd plots van 26-28 september versprong naar 20-22 september was ik enorm blij. Maar ondertussen lees ik posts van mensen die gisteren een mail gekregen hebben dat Apple de Plus-preorders niet kan uitleveren wegens een groot tekort?!
*EDIT4*
Dame die ik gisteren via de telefoon sprak gaf ook aan dat mijn Plus tussen 20-22 sept gewoon geleverd zou worden ..
Gisterenochtend online de iPhone 7 128GB Zwart besteld bij BCC en vandaag om 9:24 uur netjes geleverd door DHL! Super communicatie en geen gedoe
Verwijderd
daar hebben ze de niet-zwarte iPhone 7's idd nog op voorraad, jammer genoeg geen Plussenjmetselaars schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:25:
Gisterenochtend online de iPhone 7 128GB Zwart besteld bij BCC en vandaag om 9:24 uur netjes geleverd door DHL! Super communicatie en geen gedoe
Dank voor je uitleg!d0s schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:44:
[...]
Ze verlengen pas als ze het IMEI van de telefoon aan het abonnement kunnen koppelen is mij verteld door Mobiel.nl. Dus op het moment dat het toestel verzendklaar is wordt ook je contract pas daadwerkelijk verlengd.
Kun je mij vertellen welke dag/tijd je deze bestelling geplaatst hebt?pmdrawde schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:37:
Zojuist AMP aan de deur gehad. Ging om een 128GB mat zwart iPhone 7.
[...]
Hier ook zakelijk een matzwarte iPhone 7 128GB besteld, maar nog geen enkele mail ontvangen.
9 september, 09:57 eerste mail, bevestiging volgde om 10:18. Bestelling als nieuwe klant, geen verlenging.meneer-de-uil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:44:
[...]
Kun je mij vertellen welke dag/tijd je deze bestelling geplaatst hebt?
Hier ook zakelijk een matzwarte iPhone 7 128GB besteld, maar nog geen enkele mail ontvangen.
[ Voor 6% gewijzigd door edwardmp op 17-09-2016 11:49 ]
DHL
. Gisteravond een iPhone 7 128GB Silver besteld bij BCC, keurig op tijd verstuurd en de iPhone zou vanochtend tussen 09:00 uur en 13:00 uur worden bezorgd. Kijk ik net even naar de bezorgstatus, staat er doodleuk: 'bewoner niet thuis'. Even gekeken in de brievenbus, geen DHL gemist briefje. Kortom: de bezorger was gewoon te lui en/of hij heeft geen moeite gedaan om de brievenbus te vinden (appartementencomplex). Meteen gebeld met DHL en ze kunnen er nu niets meer aan doen. Zogenaamd hebben ze geen contactgegevens van de chauffeur. Nu moet ik het toestel maandag ophalen bij een DHL punt...
Waardeloos!
Waardeloos!
Verwijderd
Hire vaak hetzelfde probleem gehad met DHL chauffeurs, officiële klachten ingediend en chauffeur kwam met hangende poten excuses maken. Zou je het zeker aanraden om te doen! Veranderd voor nu weinig maar voorkomt problemen in de toekomstVeeGee schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:45:
DHL. Gisteravond een iPhone 7 128GB Silver besteld bij BCC, keurig op tijd verstuurd en de iPhone zou vanochtend tussen 09:00 uur en 13:00 uur worden bezorgd. Kijk ik net even naar de bezorgstatus, staat er doodleuk: 'bewoner niet thuis'. Even gekeken in de brievenbus, geen DHL gemist briefje. Kortom: de bezorger was gewoon te lui en/of hij heeft geen moeite gedaan om de brievenbus te vinden (appartementencomplex). Meteen gebeld met DHL en ze kunnen er nu niets meer aan doen. Zogenaamd hebben ze geen contactgegevens van de chauffeur. Nu moet ik het toestel maandag ophalen bij een DHL punt...
Waardeloos!
nvmpmdrawde schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 10:37:
Zojuist AMP aan de deur gehad. Ging om een 128GB mat zwart iPhone 7. Levertijd was dus prima, maar ze hebben hem weer terug moeten nemen omdat er geen contract in/aan de doos zat... Ging overigens om een zakelijke bestelling en koerier gaf aan vandaag elders geen zakelijk. Lekker geregeld, T-Mobile wijst naar AMP en AMP wijst naar T-Mobile. Anyhow, gaat tot woensdag duren, ga het denk ik maar cancelen
[ Voor 4% gewijzigd door koekjeh op 17-09-2016 11:50 ]
M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171
Zie paar posts terugkoekjeh schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:50:
[...]
Hoelaat had je de bestelling geplaatst / bevestiging?
Het blijft raar.. Ik heb gewoon om 9.30 via de telefoon mij abo afgesloten ( ook zakelijk) maar wel pas om 18:00 de mail: welkom als nieuwe klant blabla. Tot nu toe nog geen bericht van AMP. Gisteren met de account manager gebeld maar die wist mij ook niet meer te vertellen dan binnen nu en 3 weken...
Bedankt voor de uitlegsww89 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 09:53:
[...]
Coolblue krijgt toestellen van Apple, KPN, T-Mobile en Vodafone geleverd.
DHL probeer ik altijd te vermijden indien mogelijk. Man man, wat is dat een waardeloos bedrijf met dat bezorgerssysteem.VeeGee schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:45:
DHL. Gisteravond een iPhone 7 128GB Silver besteld bij BCC, keurig op tijd verstuurd en de iPhone zou vanochtend tussen 09:00 uur en 13:00 uur worden bezorgd. Kijk ik net even naar de bezorgstatus, staat er doodleuk: 'bewoner niet thuis'. Even gekeken in de brievenbus, geen DHL gemist briefje. Kortom: de bezorger was gewoon te lui en/of hij heeft geen moeite gedaan om de brievenbus te vinden (appartementencomplex). Meteen gebeld met DHL en ze kunnen er nu niets meer aan doen. Zogenaamd hebben ze geen contactgegevens van de chauffeur. Nu moet ik het toestel maandag ophalen bij een DHL punt...
Waardeloos!
Net ff naar de MM in zwolle gefietst om de iphone 7 te bekijken. Ze hebben daar de normale 7 jetblack voor de show staan. Als ik de jetblack had besteld en ik had 'm nog niet binnen had ik 'm serieus geannuleerd. Hij is echt extreem gevoelig voor krassen(jes). Hoeveel fijne krasjes er al wel niet aan de onderkant zaten, je zag ze erg goed maar je kon ze niet voelen. In de winkel staan ze natuurlijk rechtop in de oplader en de meesten zullen ook wel niet heel erg voorzichtig zijn met het terugzetten, maar zo veel na 1 dag..... nee dank u
Met mijn probleem nu merk ik weer hoe slecht de systemen bij praktisch alle providers zijn. Men kan bestelling niet vinden etc, contracten gaan fysiek op de doos in plaats dat dit gewoon digitaal gaat zodat problemen direct kunnen worden opgelost. Ik heb in mijn achtergrond als Software Engineer een stage gedaan bij een bedrijf dat de kwaliteit van software systemen analyseert en de Telco branche heeft by far de slechtst onderhoudbare systemen, zelfs de overheid steekt hier qua niveau ruim met kop en schouders bovenuitkoekjeh schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:53:
[...]
Het blijft raar.. Ik heb gewoon om 9.30 via de telefoon mij abo afgesloten ( ook zakelijk) maar wel pas om 18:00 de mail: welkom als nieuwe klant blabla. Tot nu toe nog geen bericht van AMP. Gisteren met de account manager gebeld maar die wist mij ook niet meer te vertellen dan binnen nu en 3 weken...
Ik zou even gaan bellen met afdeling opzeggen je je verhaal doen, misschien sleep je er dan nog een compensatie uit. Gaat bij mij waarschijnlijk ook gebeuren.
Ja precies ben zelf ook Software Engineer en als ik soms die verhalen hoor denk ik bij mij zelf altijd hoe het mogelijk is dat die systemen zo oud / onhandig kunnen zijn. Er wordt zo veel geld weggegooid aan systemen die gewoon niet goed werken..pmdrawde schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:02:
[...]
Met mijn probleem nu merk ik weer hoe slecht de systemen bij praktisch alle providers zijn. Men kan bestelling niet vinden etc, contracten gaan fysiek op de doos in plaats dat dit gewoon digitaal gaat zodat problemen direct kunnen worden opgelost. Ik heb in mijn achtergrond als Software Engineer een stage gedaan bij een bedrijf dat de kwaliteit van software systemen analyseert en de Telco branche heeft by far de slechtst onderhoudbare systemen, zelfs de overheid steekt hier qua niveau ruim met kop en schouders bovenuit![]()
Ik zou even gaan bellen met afdeling opzeggen je je verhaal doen, misschien sleep je er dan nog een compensatie uit. Gaat bij mij waarschijnlijk ook gebeuren.
Ik ga maar weer eens bellen. Bedankt voor de tip. Laat maar even weten als jij iets hebt kunnen bereiken.
Iemand toevallig online ergens Apple's 7 plus leather cases tegengekomen die wel leverbaar zijn itt Apple's online winkel? Ik weet dat ze leverbaar zijn in de fysieke Apple stores, maar woon niet bepaald dichtbij.
MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"
Ik heb mijn Iphone 7 Plus Black 128GB op 9 september 10:02 besteld op apple.com.
De huidige status is.
Processing Items
Ships: 2-3 weken
Delivers 3 Okt - 7 Okt
Ik vind het wel apart dat veel mensen hem nu al thuis hebben.
De huidige status is.
Processing Items
Delivers 3 Okt - 7 Okt
Zakelijke afdeling is vandaag natuurlijk gesloten. Heb dus even een mailtje gestuurd. Eens kijk wat dat oplevert.pmdrawde schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:02:
[...]
Met mijn probleem nu merk ik weer hoe slecht de systemen bij praktisch alle providers zijn. Men kan bestelling niet vinden etc, contracten gaan fysiek op de doos in plaats dat dit gewoon digitaal gaat zodat problemen direct kunnen worden opgelost. Ik heb in mijn achtergrond als Software Engineer een stage gedaan bij een bedrijf dat de kwaliteit van software systemen analyseert en de Telco branche heeft by far de slechtst onderhoudbare systemen, zelfs de overheid steekt hier qua niveau ruim met kop en schouders bovenuit![]()
Verwijderd
vond ze zelf ook niet, ik heb dan maar de Silicone Case besteld en had die twee dagen later in huisMaikjuh schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:11:
Iemand toevallig online ergens Apple's 7 plus leather cases tegengekomen die wel leverbaar zijn itt Apple's online winkel? Ik weet dat ze leverbaar zijn in de fysieke Apple stores, maar woon niet bepaald dichtbij.
Waar zie jij mensne die de plus black/jetblack al hebben dan? Niemand hier heeft m vlgns mij al... Alleen gewone 7VeQVQUCjsxagUCH schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:21:
Ik heb mijn Iphone 7 Plus Black 128GB op 9 september 10:02 besteld op apple.com.
De huidige status is.
Processing Items
Delivers 3 Okt - 7 Okt
Verwijderd
ik snap echt niet hoe Apple het voor elkaar gekregen heeft dat (bijna) niemand in de hele wereld een iPhone 7 Plus, het FLAGSHIP-model uberhaupt, heeft ontvangen?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2016 12:38 ]
Volgens mij is dat enkel het geval bij het zwarte en jet black model. De iPhone 7 Plus in de andere kleuren was prima te krijgen. Op de releasedag was die enkele uren te orderen met levering op 16e en ook vanochtend kon ik gewoon enkele iPhone 7 plus modellen reserveren voor in-store pick-up.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:38:
ik snap echt niet hoe Apple het voor elkaar gekregen heeft dat (bijna) niemand in de hele wereld een iPhone 7 Plus, het FLAGSHIP-model uberhaupt, heeft ontvangen?![]()
De niet zwarte wel.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:38:
ik snap echt niet hoe Apple het voor elkaar gekregen heeft dat (bijna) niemand in de hele wereld een iPhone 7 Plus, het FLAGSHIP-model uberhaupt, heeft ontvangen?![]()
Verwijderd
hmm, oke, maar dan nog, Apple gebruikt die 2 nieuwe kleuren om de iPhone te promoten, dan kun je er toch wel voor zorgen dat die zeker in voorraad zijn, niet?SquareOne schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:44:
[...]
Volgens mij is dat enkel het geval bij het zwarte en jet black model. De iPhone 7 Plus in de andere kleuren was prima te krijgen. Op de releasedag was die enkele uren te orderen met levering op 16e en ook vanochtend kon ik gewoon enkele iPhone 7 plus modellen reserveren voor in-store pick-up.
Europa is niet "de hele wereld" hè.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:38:
De zwarte en git zwarte zijn in. Noord Amerika gewoon geleverd namelijk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik kan aan 2 stuks Jet black 256 Plus iPhone 7 komen doen of niet ?
Eens. Slechte inschatting van Apple. Zelf zit ik ook te wachten op een zwarte plus.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:45:
[...]
hmm, oke, maar dan nog, Apple gebruikt die 2 nieuwe kleuren om de iPhone te promoten, dan kun je er toch wel voor zorgen dat die zeker in voorraad zijn, niet?
Vandaag?beats72 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:46:
Ik kan aan 2 stuks Jet black 256 Plus iPhone 7 komen doen of niet ?
Zelfs in Amerika is de Jet black slecht leverbaar.Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:46:
[...]
Europa is niet "de hele wereld" hè.
De zwarte en git zwarte zijn in. Noord Amerika gewoon geleverd namelijk.
Valt wel mee hoor. Op Macrumors zat die hem gister gewoon geleverd hebben gekregen.xamirz schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:47:
[...]
Zelfs in Amerika is de Jet black slecht leverbaar.
ahja ik ben niet iemand dat winst wil maken op iemand anders (dom van me weet ik wel).
http://www.nl.fnac.be/App...B-5-5-Jet-Black/a10089987
Momenteel nog maar 1 stuk
Mm dat maakt het al weer een bak oninteressanter.
En onder het kopje "eerst zien dan geloven".
Verwijderd
het punt dat ik wil maken is, Apple is een groot bedrijf met reusachtig veel geld, ze konden er echt wel voor zorgen dat er voldoende iPhones waren...
Kijk hier bovenDonstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:48:
[...]
Mm dat maakt het al weer een bak oninteressanter.
En onder het kopje "eerst zien dan geloven".
Veel s6 wie hem als eerste heeft
Lol dat ging zeer snel haha.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:49:
Al niet meer beschikbaar
Veel plezier met wie hem heeft
Verwijderd
Ik ook, 32GB Mat zwart Plus... Zou 20-22 september geleverd moeten worden maar staat nog steeds op 'artikelen verwerken'...SquareOne schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:47:
[...]
Eens. Slechte inschatting van Apple. Zelf zit ik ook te wachten op een zwarte plus.
Bij mij staat nog steeds 3-7 okt. In tegenstelling tot veel andere mensen waarbij de levering naar voren geschoven isVerwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:50:
[...]
Ik ook, 32GB Mat zwart Plus... Zou 20-22 september geleverd moeten worden maar staat nog steeds op 'artikelen verwerken'...
Veel plezier met wachten voor die gene welke hem heeft. Ik geloof er niets van dat hij er echt was namelijk.beats72 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:50:
[...]
Lol dat ging zeer snel haha.
Veel plezier met wie hem heeft(hopelijk niet om winst op te maken...)
Verwijderd
http://www.benl.ebay.be/i...98fd2c:g:xcIAAOSwdIFX0pZSbeats72 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:50:
[...]
Lol dat ging zeer snel haha.
Veel plezier met wie hem heeft(hopelijk niet om winst op te maken...)
de Duitsers vragen er op eBay al 1399 voor... VOOR 128GB??!!
Maar 3-7 is ook een veel latere zending.SquareOne schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:53:
[...]
Bij mij staat nog steeds 3-7 okt. In tegenstelling tot veel andere mensen waarbij de levering naar voren geschoven is.
Oké geen probleem.. stond op voorraad 2 stuks zal volgende keer screen nemen ;pDonstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:53:
[...]
Veel plezier met wachten voor die gene welke hem heeft. Ik geloof er niets van dat hij er echt was namelijk.
Je zou kunnen stellen dat het achteraf gezien niet handig was om een nieuwe groep landen landen (waaronder NL en BE) aan de eerste wave toe te voegen. Leveringen die pas na zes weken volgen zijn inderdaad redelijk absurd. Ik vermoed dat Apple de vraag naar de twee zwarte modellen zwaar heeft onderschat. Ergens ook vreemd, want ze konden bedenken dat er extra vraag zou zijn naar deze nieuwe kleuren.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:49:
het punt dat ik wil maken is, Apple is een groot bedrijf met reusachtig veel geld, ze konden er echt wel voor zorgen dat er voldoende iPhones waren...
Ja dat het er staat geloof ik wel. Geloof alleen niet dat ze er daadwerkelijk zijn en die shop kan leveren.beats72 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:54:
[...]
Oké geen probleem.. stond op voorraad 2 stuks zal volgende keer screen nemen ;p
Helemaal mee eens. Dat is gewoon stoerdoenerij van Apple.Yero schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:54:
[...]
Je zou kunnen stellen dat het achteraf gezien niet handig was om een nieuwe groep landen landen (waaronder NL en BE) aan de eerste wave toe te voegen. Leveringen die pas na zes weken volgen zijn inderdaad redelijk absurd. Ik vermoed dat Apple de vraag naar de twee zwarte modellen zwaar heeft onderschat. Ergens ook vreemd, want ze konden bedenken dat er extra vraag zou zijn naar deze nieuwe kleuren.
Wou het ook eerst niet geloven maar ben dan door gegaan naar de leverdatum en daar stond wel degelijk maandag ophalen, of dinsdag thuis bezorgd.Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:55:
[...]
Ja dat het er staat geloof ik wel. Geloof alleen niet dat ze er daadwerkelijk zijn en die shop kan leveren.
Wederom complimenten voor deze zeer waardevolle informatie.Hendrikje1 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:04:
Postbode stond zojuist voor de deur met me iPhone 7 Plus
...less is more
nou, ik had die post eigenlijk voor geen goud willen missen....ik ga nu tenminste compleet Zen mijn weekend infunk-e schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:11:
[...]
Wederom complimenten voor deze zeer waardevolle informatie.
Verwijderd
Levertijd
Besteldatum: 09-09-2016
Besteltijd: 09:17
Winkel: Apple.com
Versie: iPhone 7 plus
Geheugen: 32GB
Kleur: Black
(Verwachte) levertijd: 20-22 september
status: artikelen worden verwerkt
Mijn was blijkbaar even gereserveerd door mijn winkelwagen is nu terug vrij gekomen 
Wees snel iPhone 7 Plus 256 Jet black
Wees snel iPhone 7 Plus 256 Jet black
Hier ook maar rustig aan het afwachten.
Heb de 7+ 128 gb mat zwart besteld bij CoolBlue.
Bestelling is ook op 9-9 gedaan in de avonduren voor een los toestel.
Heb de 7+ 128 gb mat zwart besteld bij CoolBlue.
Bestelling is ook op 9-9 gedaan in de avonduren voor een los toestel.
Precies hetzelfde model als ik, ik heb echter 3 minuten eerder bestelt. Staat nog steeds op verwerken. Ben benieuwd.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:17:
Levertijd
http://i64.tinypic.com/ea12kg.pngDonstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:55:
[...]
Ja dat het er staat geloof ik wel. Geloof alleen niet dat ze er daadwerkelijk zijn en die shop kan leveren.
Ik kan ook niet 100 percent zeggen of het klopt maar het lijkt er toch op.
We also believe that Apple previously allocated 60-65% of production to the iPhone 7 model and 35-40% of production to the 7 Plus model; however, pre-orders for 7 and 7 Plus seems more likely to be 50/50. It is in our view that the increase of production in the 7 Plus is mostly due to production reallocation, but due to the ramp of iPhone 7 production, Apple has not made any production changes on the iPhone 7 model.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:38:
Verwijderd
exact hetzelfde, iPhone 7 Plus 32GB en bevestigingsmail ontvangen om 09:17u , nog steeds artikelen verwerkenVerwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:17:
Levertijd
Ik vraag me eigenlijk af hoe het met de Vodafone abonnementen gaat die niet direct bij Vodafone afgesloten worden...
Stel iemand heeft op de 9e gelijk via een webshop via Vodafone een iphone plus besteld, ik neem aan dat dit toestel via Vodafone verstuurd moet worden naar de betreffende webshop.
Iemand anders heeft later, stel op de 13e een iphone besteld rechtstreeks via Vodafone.
Gaat Vodafone nu eerst eigen contracten/ bestellingen afhandelen waardoor je dus eerder aan de beurt bent dan iemand die via een webshop een paar dagen daarvoor besteld ?
Stel iemand heeft op de 9e gelijk via een webshop via Vodafone een iphone plus besteld, ik neem aan dat dit toestel via Vodafone verstuurd moet worden naar de betreffende webshop.
Iemand anders heeft later, stel op de 13e een iphone besteld rechtstreeks via Vodafone.
Gaat Vodafone nu eerst eigen contracten/ bestellingen afhandelen waardoor je dus eerder aan de beurt bent dan iemand die via een webshop een paar dagen daarvoor besteld ?
Hnnn. Fnac heeft niet zulke goede reviews, wel?beats72 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:48:
ahja ik ben niet iemand dat winst wil maken op iemand anders (dom van me weet ik wel).
Ophalen in de winkel kan altijd, mocht het niet de leverdatum zijn kan je altijd annuleren.Dennisweb schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:40:
[...]
Hnnn. Fnac heeft niet zulke goede reviews, wel?
Dat is waar. Helaas woon ik in noord-Nederland.beats72 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:41:
[...]
Ophalen in de winkel kan altijd, mocht het niet de leverdatum zijn kan je altijd annuleren.
Dat is idd wel wat ver haha.Dennisweb schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:42:
[...]
Dat is waar. Helaas woon ik in noord-Nederland.
Edit is in de tussentijd uitverkocht, veel plezier wie hem heeft
[ Voor 14% gewijzigd door beats72 op 17-09-2016 13:43 ]
Nou wat ik daar zie is 2-4 werkdagen.beats72 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:28:
[...]
http://i64.tinypic.com/ea12kg.png
Ik kan ook niet 100 percent zeggen of het klopt maar het lijkt er toch op.
Als in "op dag vier krijg je een excuses mailtje" enz.
Er staat niet "nu afhalen" of "maandag afhalen".
Verwijderd
daarstraks stond er '1 stuk(s)' dus die persoon krijgt hem welDonstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:57:
[...]
Nou wat ik daar zie is 2-4 werkdagen.
Als in "op dag vier krijg je een excuses mailtje" enz.
Er staat niet "nu afhalen" of "maandag afhalen".
Ja jij bent goed van geloof zie ikVerwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:00:
[...]
daarstraks stond er '1 stuk(s)' dus die persoon krijgt hem wel
Is er uberhaupt al 1 iemand hier op tweakers met een iphone 7 plus 128gb toestel gesignaleerd ?
Heb zojuist bericht gehad van Belsimpel dat de 7 plus black en jet black verwacht worden binnen twee weken.
Ik geloof er niks van aangezien KPN al 7 en 14 oktober aangeeft, Tmobile geeft voor de jet black medio november en voor de black 4 tot 6 weken.
Ik geloof er niks van aangezien KPN al 7 en 14 oktober aangeeft, Tmobile geeft voor de jet black medio november en voor de black 4 tot 6 weken.
Formerly known as Ragdoll
Goud, zilveren en paarse zijn er wel.Brabso schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:03:
Is er uberhaupt al 1 iemand hier op tweakers met een iphone 7 plus 128gb toestel gesignaleerd ?
Mijn zwagertje heeft gister een gouden opgehaald.
Ik heb gebeld.Kjellzw schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:02:
Iemand al iets van Coolblue vernomen?
Status van die van mij staat op ready for packing, is niet heel veel zeggend gezien hij kon zien dat dat dinsdag de 13de al was veranderd, dus de levering iphones heeft niets qua impact gehad op mijn order.
Hij wist ook niet precies te melden hoe en wat nu verder en hoe de pre-orders worden geshipped qua volgorde.
Geen zicht op nieuwe zendingen nog.
Kortom geen zicht, geen idee en het is helaas afwachten....
Ter land, ter zee en in de kroeg
Dit topic is gesloten.
![]()