Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-10 15:02
iFlames schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:47:
[...]

Je zou bijna zeggen dat Apple die lui gewoon een behuizing met een glasplaat aan de voorkant en wat gewichtjes / printplaat aan de binnenkant moet sturen... :D
Zou wel redelijk zijn, mensen slopen nu toestellen die prima in gezet kunnen worden voor verkoop en klanten die ze echt gebruiken

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
Ik twijfel nu wel. Ik denk dat ik mijn bestelling voor 128gb jetblack 7+ maar ga annuleren bij KPN en een matte 256 bestellen. Aangezien t nog 4-8wk gaat duren... kan een paar weken er ook nog wel bij. Geen krasgevaar meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naman
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-08-2020
ElayZ schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:49:
Ik twijfel nu wel. Ik denk dat ik mijn bestelling voor 128gb jetblack 7+ maar ga annuleren bij KPN en een matte 256 bestellen. Aangezien t nog 4-8wk gaat duren... kan een paar weken er ook nog wel bij. Geen krasgevaar meer...
Ik ga precies hetzelfde doen morgen. Zit in dezelfde specificatie situatie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 11-10 19:40

Nyana

Who?!

Nog een mail van Coolblue gehad.
Er kan dus nog een verzendbevestiging volgen vanavond.
Informatie over levering
Ontvangt u vanavond een verzendbevestiging van uw bestelling, dan behoort u tot een van de gelukkigen die morgen de iPhone 7 of 7 Plus ontvangt. Krijgt u vanavond geen verzendbevestiging, dan kunnen we tot onze grote spijt uw bestelling nog niet leveren. We doen ons uiterste best om zo spoedig mogelijk uw nieuwe iPhone te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 20:59
Nyana schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:54:
Nog een mail van Coolblue gehad.
Er kan dus nog een verzendbevestiging volgen vanavond.

[...]
die kreeg ik ook rond de klok van 1600, maar ik heb kpn eu abonnement verlengen en daar over staat dit op de site:

''Is je nieuwe iPhone voor 26 september beschikbaar, dan wordt deze tot die datum voor je gereserveerd.''

een mailtje van Manager Tevreden Klanten, die zijn klanten tevreden wil houden haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

xamirz schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 17:53:
heeft iemand al een + versie geleverd gekregen?
of een definitieve afspraak daarvoor staan?
Yes, goud 32GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik krijg mijn 7 Plus normaal gezien de 20e, kan niet wachten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcell
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-10 08:29
Ondertussen moet ik nog wachten tot 3-7 oktober op mijn Plus 128gb matte black :/

Ik hoop stiekem dat die een week eerder komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-12-2023
Ik heb de iPhone 7 32GB Mat Zwart vorige week bij Coolblue met verlenging besteld. Stipt 9 uur vorige week vrijdag de bestelbevestiging gekregen op de mail, zelfs voor de officiele pre order tijd. Toch raar om te lezen dat mensen die na mij besteld hebben een verzendbevestiging hebben ontvangen van Coolblue..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
keest12 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 20:16:
Ik heb de iPhone 7 32GB Mat Zwart vorige week bij Coolblue met verlenging besteld. Stipt 9 uur vorige week vrijdag de bestelbevestiging gekregen op de mail, zelfs voor de officiele pre order tijd. Toch raar om te lezen dat mensen die na mij besteld hebben een verzendbevestiging hebben ontvangen van Coolblue..
met welke provider heb je verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 22:30
debroei schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:41:
De zwemtest van Ifixit is al ruim ander half uur bezig, de timer loopt nog steeds...
2 uur en een kwartier inmiddels 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
Peaky schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 20:17:
[...]

met welke provider heb je verlenging?
KPN zonder EU bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robehr
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-09 19:06
Als ik het zo lees dan kan ik mijn woensdag bestelde plus 32 gb zwart dus ergens half oktober verwachte? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peaky
Bij mij is het dan dat ik moet wachten tot 26september, maar moet je ook niet gebeld worden voor afspraak etc? althans daar staat mijn status nog op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-10 13:49
Nog mensen hier die vrijdag in de ochtend bij t-mobile hebben besteld en nog geen bericht hebben van AMP?

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36
Deze man had even mazzel!

Scheurend naar huis omdat de telefoon tussen 18-21 uur geleverd werd. Kom de hoek om en de DHL auto wilt net weg rijden, mevrouw was er al om 17:52 maar gezien er vanaf 18:00 op de pakbon stond bleef mevrouw even wachten. 18:02 telefoon in ontvangst genomen.

Helemaal blij :Y

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gait
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:01
Bij mij rijdt DHL net weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Vast naar mij toe......... hij is nog steeds onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:54
Dennischo schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:43:
Net terug uit Den Haag, 7 Plus 32GB gold nu in m'n bezit incl. Oceaan Blauw case. Blij :)
Waren nog enkele Plussen beschikbaar voor losse verkoop, gold en rosegold.
Is dat wat? Ik zat aan dezelfde combi te denken qua iPhone + hoesje.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
VidaR-9 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 20:24:
[...]

Is dat wat? Ik zat aan dezelfde combi te denken qua iPhone + hoesje.
Vind het er wel gaaf uit zien ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• debroei
  • Laatst online: 22:14
20:24 DHL langs geweest, was de laatste van zn rit van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

debroei schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 20:49:
20:24 DHL langs geweest, was de laatste van zn rit van vandaag.
later kan niet he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
naman schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:52:
[...]

Ik ga precies hetzelfde doen morgen. Zit in dezelfde specificatie situatie ;)
Net via de chat geannuleerd. Kan over een uur nieuwe bestelling plaatsen. Medewerker wist mij aan te geven dat de levertijd voor i7+mat zwart 256gb maar 1-2 weken is ipv 4-8. Dikke prima zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
Heb mijn abonnement bij Vodafone vanmiddag om 17:00 geannuleerd.

En heb net bij MediaMarkt Amstersfoort de enige iPhone 7 JetBlack 256GB die er was opgehaald! 😎
Vodafone kan het uitzoeken met hun service!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Jieve schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:09:
Heb mijn abonnement bij Vodafone vanmiddag om 17:00 geannuleerd.

En heb net bij MediaMarkt Amstersfoort de enige iPhone 7 JetBlack 256GB die er was opgehaald! 😎
Vodafone kan het uitzoeken met hun service!!
Lucky man. Initiatief beloond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy83
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-06-2024
Hij is ook hier binnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Enfin, ik had dus vrij geregeld voor vandaag om de iPhone in ontvangst te nemen, maar gisteravond meldde DHL dat er pas maandag bezorgd ging worden. Vanmorgen nog eens gecheckt, nog steeds maandag. Ben dus toch maar gaan werken. Kom ik thuis, ligt er een briefje in de bus dat de bezorger voor een dichte deur stond en dat ik een nieuwe afspraak moet maken. Schiet mij maar lek. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana

Nyana

Who?!

Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:15:
Enfin, ik had dus vrij geregeld voor vandaag om de iPhone in ontvangst te nemen, maar gisteravond meldde DHL dat er pas maandag bezorgd ging worden. Vanmorgen nog eens gecheckt, nog steeds maandag. Ben dus toch maar gaan werken. Kom ik thuis, ligt er een briefje in de bus dat de bezorger voor een dichte deur stond en dat ik een nieuwe afspraak moet maken. Schiet mij maar lek. 8)7
Af en toe op dit forum kijken wil wel is helpen. Ach. Wat is 2 dagen. Sommige moeten nog 2/8 weken wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keest12
Niks gekregen van coolblue. Lijkt er toch echt op dat 09.00 de pre order plaatsen op vrijdag niet genoeg is geweest voor de 32GB iPhone 7 Zwart.. Of ze hebben met de volgorde gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Hop, nieuwe bestelling bij KPN geplaatst.
Dit heb je besteld: Apple iPhone 7 Plus 256GB, Black

Onbeperkt bellen en smsen
5 GB + 5 GB mobiel internet
2-jarig contract

54,00/mnd
(25eu abo + 29 toestel)
Site geeft nu meteen al aan leverbaar vanaf 30 september. Dus ik ga gewoon uit van 2 wk en dan zie ik t wel. In ieder geval stuk beter als nog 4-8 weken wachten op een telefoon die binnen no-time gekrast is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mediamarkt Zwolle, heeft nog wat exemplaren liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naman
ElayZ schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 20:56:
[...]

Net via de chat geannuleerd. Kan over een uur nieuwe bestelling plaatsen. Medewerker wist mij aan te geven dat de levertijd voor i7+mat zwart 256gb maar 1-2 weken is ipv 4-8. Dikke prima zo.
Is het plaatsen van de nieuwe bestelling inmiddels gelukt?

nvm. Ik lees je post net ;)

[ Voor 4% gewijzigd door naman op 16-09-2016 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen Sack
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-10 23:22
Ik heb hem vanavond toch nog kunnen ophalen, kreeg van UPS te horen dat het was mislukt en dat ze het maandag opnieuw gingen proberen, maar 2 uur later was de status opeens dat hij bij het service punt klaarlag. Eigenlijk mag dit niet van Apple, maar ik ben al lang blij dat ik hem kon ophalen want zag het al helemaal misgaan als ik volgende week weer niet thuis was.

Moet zeggen dat ik het een mooie telefoon vind en haptic feedback werkt ook erg goed, ik heb de eerste keer echt even zitten kijken of ik nou echt niet iets naar beneden had gedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
naman schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:18:
[...]

Is het plaatsen van de nieuwe bestelling inmiddels gelukt?

nvm. Ik lees je post net ;)
Uh ja, zie 2 berichtjes hierboven ;) :9

Ben wel blij eigenlijk, tis jammer dat ik nog even moet wachten maar ik begon me echt steeds meer zorgen te maken over de kwaliteit van de jetblack en de krassen. Het leek me super vet die kleur. En al heb ik altijd een hoesje, toch wil ik niet dat een toestel van 1K+ binnen de kortste keren al beschadigd raakt... Leuk die kleur, maar té gevoelig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naman
ElayZ schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:22:
[...]

Uh ja, zie 2 berichtjes hierboven ;) :9

Ben wel blij eigenlijk, tis jammer dat ik nog even moet wachten maar ik begon me echt steeds meer zorgen te maken over de kwaliteit van de jetblack en de krassen. Het leek me super vet die kleur. En al heb ik altijd een hoesje, toch wil ik niet dat een toestel van 1K+ binnen de kortste keren al beschadigd raakt... Leuk die kleur, maar té gevoelig.
Ik heb precies hetzelfde.

Net gebeld, maar de afdeling die annuleringen doet is al gesloten. Dan morgen maar gelijk doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-10 09:32
Donstil schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:17:
Mijn drie zwarte plussen zijn zojuist aangepast naar "preparing for shipping"
Mijne staat nog steeds op artikelen worden verwerkt. Maar dit geeft me wel hoop, aangezien mijn status 1 dag later veranderde van 26-28 naar 20-22 september dan jou. Of gebeurt er niks in het weekend?

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
naman schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:23:
[...]

Ik heb precies hetzelfde.

Net gebeld, maar de afdeling die annuleringen doet is al gesloten. Dan morgen maar gelijk doen :)
Ik heb t via de chat gedaan, was wel voor 21:00...

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CsB9lsqXEAAkdu7.jpg

Helaas toch de 'saaie' Batman phone :P

[ Voor 5% gewijzigd door ElayZ op 16-09-2016 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maikjuh schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:24:
[...]

Mijne staat nog steeds op artikelen worden verwerkt. Maar dit geeft me wel hoop, aangezien mijn status 1 dag later veranderde van 26-28 naar 20-22 september dan jou. Of gebeurt er niks in het weekend?
Ik heb exact hetzelfde als jou voor. Een hele week stond er 'levering op 26-28 september' en gisteren kijk ik nog eens en staat er plots 20-22 september... Echter worden de artikelen ook nog steeds verwerkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maikjuh schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:24:
[...]

Nee dat gaat 24/7 gewoon door hoor. Kan elk moment van de dag gebeuren.

Ik gebruik al jaren deze app. Krijg je netjes een push als er wat veranderd. Ondersteund vrijwel elke verzend tracking en een hele grote selectie van online winkels waaronder ook de Apple store.

[ Voor 23% gewijzigd door Donstil op 16-09-2016 22:35 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
Donstil schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:31:
[...]

Nee dat gaat 24/7 gewoon door hoor. Kan elk moment van de dag gebeuren.

Ik gebruik al jaren deze app. Krijg je netjes een push als er wat veranderd. Ondersteund vrijwel elke verzend tracking en een hele grote selectie van online winkels waaronder ook de Apple store.
Arme chinezen :')
Maar denk toch dat jij hem nu eerder krijgt dan 20-22 september toch?

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-09 09:14
keest12 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:07:
Niks gekregen van coolblue. Lijkt er toch echt op dat 09.00 de pre order plaatsen op vrijdag niet genoeg is geweest voor de 32GB iPhone 7 Zwart.. Of ze hebben met de volgorde gespeeld.
Heb je gekozen voor EU kpn? dan wordt het pas na 26ste. Meerdere malen contact gehad met coolblue hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjellzw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08-10 19:24
Iemand nog iets van Coolblue vernomen? Op twitter is te lezen dat er vandaag geen iPhones meer zullen worden verstuurd. Nieuwe levering is nog niks bij ze bekend, iemand enig idee wanneer er weer iPhones beschikbaar zullen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de kans groter als je via de apple site zelf een iphone 7 hebt besteld dat je hem dan eerder krijgt. Bij mij staat er 3-7 oktober pas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
Azqi schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:11:
[...]

Lucky man. Initiatief beloond.
Ja zeer zeker!!
MediaMarkt had wel meedere iPhone's. Alleen geen JetBlack, ja 1.
Maar hadden wel de normale zwarte, maar was enorm druk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:26
Voor de volledigheid, mijn iPhone 7 128GB (mat)zwart, besteld bij Apple, is vanochtend om 11:00 afgeleverd.

Snap niet dat mensen bij zoveel alternatieve winkels bestellen. Tenminste, als je puur naar de beschikbaarheid van de apparaten kijkt. Ieder jaar hetzelfde liedje bij Coolblue, bol.com, Mediamarkt, KPN, Vodafone, etc etc etc. Je weet dat die veel minder apparaten geleverd krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-10 15:02
Tackleberry schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 23:13:
Voor de volledigheid, mijn iPhone 7 128GB (mat)zwart, besteld bij Apple, is vanochtend om 11:00 afgeleverd.

Snap niet dat mensen bij zoveel alternatieve winkels bestellen. Tenminste, als je puur naar de beschikbaarheid van de apparaten kijkt. Ieder jaar hetzelfde liedje bij Coolblue, bol.com, Mediamarkt, KPN, Vodafone, etc etc etc. Je weet dat die veel minder apparaten geleverd krijgen.
Ja das leuk maar op het moment van bestellen was bij mij de hele store niet te bereiken en 5 minuten later keek ik al naar een leverings window van 3-7 oktober

Maar goed ik ben geduldig op mijn Plus aan het wachten

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:26
SpoekGTi schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 23:16:
Ja das leuk maar op het moment van bestellen was bij mij de hele store niet te bereiken en 5 minuten later keek ik al naar een leverings window van 3-7 oktober
Apple is vaak erg voorzichtig met hun voorspelling. Waarschijnlijk heb je het apparaat dan alsnog net zo snel (of sneller) dan bij eerder genoemde zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jieve schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 23:03:
[...]

Ja zeer zeker!!
MediaMarkt had wel meedere iPhone's. Alleen geen JetBlack, ja 1.
Maar hadden wel de normale zwarte, maar was enorm druk!
Bij welke Mediamarkt was dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maikjuh schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:41:
[...]

Arme chinezen :')
Maar denk toch dat jij hem nu eerder krijgt dan 20-22 september toch?
Ligt er een beetje aan verzend traject duurt al snel 4 dagen. Dus vandaag daadwerkelijk verzonden is maandag wel bezorgd maar meestal staat hij wel een dagje op deze status en dat zou dan betekenen dat hij zaterdag pas gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• funk-e
  • Laatst online: 30-09 18:34
Wow. Complimenten voor dit informatieve bericht

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-10 10:10

Fjeze

AllesPerfect!

Wat is jullie verwachting voor morgen?
Krijgen winkels morgenvroeg weer wat nieuwe voorraad verwachten jullie?

Bedoel dan eigenlijk ook vooral de Media Markt en dergelijke.

P.S. vind het vreemd dat de A-mac winkels zo weinig exemplaren schijnen te krijgen.

Fly or Die

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006

• Dylannx3
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-11-2024
Gezien vele van jullie de iphone volgende week of over twee weken verwachten, moet ik mooi tot medio november wachten op mijn iPhone 7 128GB Jet Black ;(

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-10 16:53
Donstil schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:17:
Mijn drie zwarte plussen zijn zojuist aangepast naar "preparing for shipping"
Mijn 2 plussen staan nog op "artikelen worden verwerkt" :-(

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 17:54

Floor-is

5.2

slijkie schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:56:
[...]

Welke heb je besteld? en waar? abbo/geen abbo. info is welkom.
Ik heb de normale 7, 128GB, mat zwart.
Besteld bij Mobiel.nl om 10:15 op 9/9
Morgen voor 12:00 in huis als het goed is.
Met een nieuw T-Mobile abo overigens, inclusief nummerbehoud en de hele bende.

Slijkie: zie ook: Floor-is in "[iPhone] Levertijden & Beschikbaarheid - Deel 4"

[ Voor 12% gewijzigd door Floor-is op 17-09-2016 00:09 ]

Bericht hierboven

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-10 17:54

Floor-is

5.2

SpoekGTi schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 18:04:
om de tijd te doden

iFixit live zie hoe een iPhone 7 zich doodmaakt onderwater

YouTube: iPhone 7 Swimming Test

LIVE he mensen
7 uur geleden gestart met streamen

En toen ik dat zag staan, had dat ding nog ±20% charge en werkte prima!

Bericht hierboven

• funk-e
  • Laatst online: 30-09 18:34
Floor-is schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 00:24:
[...]

7 uur geleden gestart met streamen

En toen ik dat zag staan, had dat ding nog ±20% charge en werkte prima!
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/12530167/Screen%20Shot%202016-09-17%20at%2000.37.09.png

hij leeft nog

...less is more

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 23:03
Fjeze schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 23:48:
Wat is jullie verwachting voor morgen?
Krijgen winkels morgenvroeg weer wat nieuwe voorraad verwachten jullie?

Bedoel dan eigenlijk ook vooral de Media Markt en dergelijke.

P.S. vind het vreemd dat de A-mac winkels zo weinig exemplaren schijnen te krijgen.
Tja, A-Mac stelt natuurlijk weinig voor vergeleken met Coolblue en de Media Markt.
Mijn iPhone 7 128 mat-zwart is vanmiddag versprongen van 28 naar 20 September en staat nu op "Verzending wordt voorbereid", dus ik hoop hem Dinsdag inderdaad te hebben :D

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Verwijderd

WhatsappHack schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 00:58:
Mijn iPhone 7 128 mat-zwart is vanmiddag versprongen van 28 naar 20 September en staat nu op "Verzending wordt voorbereid", dus ik hoop hem Dinsdag inderdaad te hebben :D
Waar besteld?

• Jieve
Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 23:20:
[...]

Bij welke Mediamarkt was dat?
MediaMarkt Amersfoort :)

• Hoiz
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-08 08:20
Iemand meer informatie over de levering bij tmobile? Vind het op de site allemaal vrijcryptisch omschreven, en ik heb niet eens een orderstatus tracker..

• DidierB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-10 18:13

DidierB

Meester in meesterlijk zijn.

Hoiz schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 01:39:
Iemand meer informatie over de levering bij tmobile? Vind het op de site allemaal vrijcryptisch omschreven, en ik heb niet eens een orderstatus tracker..
Ik heb eer gisteren met een verlenging een grijze iphone 7 plus 32 gb besteld en aan de telefoon zeiden ze tussen de 2 en 3 weken.

Order status staat bij mij op wachten op voorraad

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07:54
VidaR-9 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 17:13:
Net gebeld door Coolblue dat zij - in tegenstelling tot wat zij hadden afgesproken met leverancier - geen 32GB Goud hebben ontvangen. Mijn telefoon zal dan ook niet geleverd worden morgen. Ik ontvang wel een 20e cadeaubon ter compensatie.

Het was wel mogelijk om te upgraden naar 128GB Goud, dus deze is nog beschikbaar op Coolblue.

Andere 32GB kleuren waren niet meer beschikbaar.
Ok. Dit is heel vreemd. Na bovenstaande ("we hebben geen gouden 32gb ontvangen") rond 12 uur toch een mail ontvangen dat mijn bestelling verstuurd is. Dus ik dacht: raar, maar zal mijn verlenging dan wel zijn. Nu zit ik echter mijn contract door te lezen en daar staat gewoon een IMEI# van een iPhone 7 bij.

Benieuwd wat we morgen tussen 16-18 gaat gebeuren.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:36
Helaas. Zwart en Gitzwart niet op voorraad op de reserveringspagina. See you in October! :)
Dennisweb schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 06:02:
Helaas. Zwart en Gitzwart niet op voorraad op de reserveringspagina. See you in October! :)
Ey niet zo snel opgeven! Volgende week is er echt wel voorraad hoor uit de eerste batch.

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:44
Heb zojuist een zwarte 128GB kunnen reserveren voor in Den Haag :) Happy!
Nou toch de wekker maar even gezet.
Het is helaas niet meer dan de overgebleven voorraad van gisteren.

• pposthoorn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:04

pposthoorn

Constructeur

https://reserve.cdn-apple...serve/iPhone/availability

Best veel op voorraad weer, geen JB helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
  • Laatst online: 20:44
Goedemorgen allemaal btw! Haha :P

• Tim14ww
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13-08 09:55
Wekkertje gezet, toch weer veel modellen op voorraad. Hopelijk krijg ik vandaag een belletje van de T-Mobile store want anders moet ik vanmiddag het halve land af gaan karren naar een Apple Store (waar ik ook mijn T-Mobile abbo kan verlengen, in de winkel toch? Bij Apple zelf dus)

Voor nu doe ik m'n ogen nog even dicht ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thnx. Veel plezier met halen jij vandaag.

Ik duikt er nog een uurtje of 6 in :)

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:36
sww89 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 06:04:
[...]

Ey niet zo snel opgeven! Volgende week is er echt wel voorraad hoor uit de eerste batch.
Ik weet het niet... de levering is nog nooit zo slecht geweest als nu. De Apple medewerker vertelde me zelf: "Oh, u wilt een iPhone 7 Plus matzwart? Nou dan kunt u nog wel een paar maand wachten." "Maar mijn bestelling staat op 5-11 Oktober?" "Nou, dat lijkt mij bijzonder optimistisch als deze nog voor de kerst geleverd wordt".... :(
Dennisweb schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 06:11:
[...]

Ik weet het niet... de levering is nog nooit zo slecht geweest als nu. De Apple medewerker vertelde me zelf: "Oh, u wilt een iPhone 7 Plus matzwart? Nou dan kunt u nog wel een paar maand wachten." "Maar mijn bestelling staat op 5-11 Oktober?" "Nou, dat lijkt mij bijzonder optimistisch als deze nog voor de kerst geleverd wordt".... :(
Ghehe en dat geloof jij :p De eerste zwarte Plussen arriveren komende week in Nederland bij tweakers. Apple slaat hun eigen stores ook niet over hoor. Sterker nog: er is dagelijks kans op voorraad. Moet je wel elke dag je wekker zetten op 5.55 uur anders duurt het inderdaad maanden voor er vrije voorraad is.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:22
Net opgehaald :) 7 Plus 128GB Gold

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uuJdGbU.jpg

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
Mooie tijd om een telefoon op te halen (half 7 's ochtends!)!! Rechtstreeks van de vrachtwagen? 😜

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:22
jmetselaars schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 06:35:
Mooie tijd om een telefoon op te halen (half 7 's ochtends!)!! Rechtstreeks van de vrachtwagen? 😜
Haha, ik heb hem in Dubai gehaald, hier is het half 9 :P

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
Haha dat kan natuurlijk ook! 😉

Veel plezier ermee

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 07:22
Zojuist de iPhone 7 128GB matzwart besteld bij Apple en kan 'm vanmiddag op komen halen.

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Verwijderd

Op 9 september vrij snel na 9 uur bij Coolblue de IPhone 7+ 128 gz besteld. Vrij teleurstellend zat ik niet bij de eerste batch. Is er iemand die weet wat nu de verwachting is want de informatie op de site dan wel de mail zijn wat mij betreft niets zeggend waar andere nog netjes een geschatte levertijd er bij zetten verneem ik nier niks.

• Brabso
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-10 16:55
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 07:18:
Op 9 september vrij snel na 9 uur bij Coolblue de IPhone 7+ 128 gz besteld. Vrij teleurstellend zat ik niet bij de eerste batch. Is er iemand die weet wat nu de verwachting is want de informatie op de site dan wel de mail zijn wat mij betreft niets zeggend waar andere nog netjes een geschatte levertijd er bij zetten verneem ik nier niks.
Welke kleur heb je besteld ?

• Jieve
Hoe gaat het leveren bij Vodafone?

• Brabso
Vodafone heeft trouwens wel een mooi overzichtje gemaakt wat je kunt verwachten qua levertijden vind ik.

https://www.vodafone.nl/levertijd/

Verwijderd

Gitzwart

• ehvc
  • Laatst online: 02-10 22:53
iPhone 7
Zilver
256gb
Gister naar de Media Markt in Groningen. Zonder vooraf te bestellen was hij nog beschikbaar.

• Brabso
Dan kan je het denk ik voorlopig nog wel ff shaken ben ik bang ...
Vraag me uberhaupt af of ze dit toestel in die kleur al binnen hebben gekregen.

Verwijderd

Lijkt me handig dat ze dat ook communiceren net als bijvoorbeeld Vodafone kan je altijd nog bepalen om je order te veranderen naar een andere kleur

• Jieve
Je kan ook je abonnement annuleren bij een provider en een iPhone reserveren bij de store en je abonnement daar alsnog verlengen met een toestel.
Behalve zwart, JetBlack en de plus modellen...

• koekjeh
Tim14ww schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 06:09:
Wekkertje gezet, toch weer veel modellen op voorraad. Hopelijk krijg ik vandaag een belletje van de T-Mobile store want anders moet ik vanmiddag het halve land af gaan karren naar een Apple Store (waar ik ook mijn T-Mobile abbo kan verlengen, in de winkel toch? Bij Apple zelf dus)

Voor nu doe ik m'n ogen nog even dicht ;-)
Ah net te laat zwart is alweer weg overal. :P Hoop ook dat t-mobile vandaag belt. Weet iemand of AMP op zaterdag mails verstuurd om een afspraak te maken?

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 22:30
koekjeh schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 08:31:
[...]

Ah net te laat zwart is alweer weg overal. :P Hoop ook dat t-mobile vandaag belt. Weet iemand of AMP op zaterdag mails verstuurd om een afspraak te maken?
Hier ben ik ook nieuwsgierig naar :9

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 16:13
Iemand toevallig een 7+ mat zwart over? Kan hem helaas nergens vinden.

Verwijderd

koekjeh schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 08:31:
[...]

Ik dacht van wel. Ze kunnen zelfs op zondag leveren in de randstad zei een medewerkster aan de telefoon.

• smoken
Nog steeds geen wijziging in de status van mijn 7+ mat zwart ... leverdatum 20-22 ... status "worden verwerkt" ...

• IT-Pro
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-07-2024
Zijn er meer mensen bij wie DHL gisteravond zou bezorgen maar dat niet is gebeurd? Ik heb gisteravond tot middernacht gewacht. Telefonische klantenservice zei rond 19.00 uur nog dat 'ie gewoon bezorgd zou worden.

MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB

• koekjeh
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 08:54:
[...]

Ik dacht van wel. Ze kunnen zelfs op zondag leveren in de randstad zei een medewerkster aan de telefoon.
Haha dat wordt dus week email F5en :9

• Nyana

Nyana

Who?!

VidaR-9 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 17:13:
Net gebeld door Coolblue dat zij - in tegenstelling tot wat zij hadden afgesproken met leverancier - geen 32GB Goud hebben ontvangen. Mijn telefoon zal dan ook niet geleverd worden morgen. Ik ontvang wel een 20e cadeaubon ter compensatie.

Het was wel mogelijk om te upgraden naar 128GB Goud, dus deze is nog beschikbaar op Coolblue.

Andere 32GB kleuren waren niet meer beschikbaar.
Krijg alleen jij een cadeaubon? Ik heb niks gehoord. Alleen een mailtje, terwijl er hier ook geleverd zou worden vandaag. En gebeld zelfs..

• Maikjuh
smoken schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 08:54:
Nog steeds geen wijziging in de status van mijn 7+ mat zwart ... leverdatum 20-22 ... status "worden verwerkt" ...
Mijn status precies hetzelfde. Komt goed! :)

• smoken
Maikjuh schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 08:57:
[...]

Mijn status precies hetzelfde. Komt goed! :)
Okay, dan is het goed.
Dank voor de geruststelling :-)

Wat had jij ook alweer besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maikjuh
smoken schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 09:00:
[...]

Okay, dan is het goed.
Dank voor de geruststelling :-)

Wat had jij ook alweer besteld?
iPhone 7 plus 32 Gb matzwart.

Pagina: 1 ... 28 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.