Helaas werkt dat niet zo makkelijk als jij denkt.slijkie schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:29:
[...]
Snap je punt, eens. Echter denk ik dat niet alleen hier, maar alle fora's van de providers en shops veel gezeik had worden voorkomen door heel simpel.
Bedrijf A:
product A: 10
product B: 5
product C: 25
.....
Bedrijf B:
.....
gewoon open boek. Nu is het gokken en word er 0,0 info uit gegeven. Net een loterij. terwijl de leveranciers die DATA echt wel hebben. Veel mensen hebben bijna exact om 09:00 pre-order geplaatst. Die horen gewoon het eerst te krijgen, eerlijk is eerlijk.
Net als er bij de loterijen toezicht is, is het hier blijkbaar ook zeer wenselijk.
Raad eens hoeveel annuleringen er van de week zijn geweest? Genoeg mensen (oa ik) die een abonnement toch annuleren en/of van kleur of model veranderd.
Ik weet niet of het nu ook nog zo gaat, maar KPN of Vodafone krijgt geleverd van Apple en die moeten de CB en Phonehouse gaan bevoorraden. Met alle annuleringen en de duizenden nieuwe of verleningen is het gewoon elke keer een chaos. Vooral omdat annuleringen en nieuwe abonnementen niet direct worden verwerkt bij sommige providers (zie KPN).
Ik heb het al 3x meegemaakt en wacht nu wel lekker af. Heb een mooie bedrag gekregen voor een abonnement + iPhone en kan me niet schelen of ik het nu of over 3 weken krijg.