Alle? Tele2 nog niet hoor..!Dennisweb schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:04:
Je zou verwachten dat nu alle providers de iPhone 7 Plus uitleveren, er morgen een voorzichtige voorraad in de reserveringen zou moeten zitten.
Hey niet die gedachte van mij jatten hè! Ik zie er nu al tegenop wéér om 6 uur wakker te moeten worden. Ik hoop met je mee. Maar als we van 't weekend weinig beweging zien dan heb ik op dinsdag wel hoop.Dennisweb schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:04:
Je zou verwachten dat nu alle providers de iPhone 7 Plus uitleveren, er morgen een voorzichtige voorraad in de reserveringen zou moeten zitten.
Klopt, maar dat is echt al héél lang geleden gelukkig!Remco V schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:04:
[...]
Meeste mensen verstaan dat laatste wel nog onder branded
It's All In The "Mix"
Dus ook geen bloatware en tragere updates?Mixpower schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:59:
[...]
Branded betekent gewoon dat het een toestel is die via een specifieke provider komt! De tijd van de Sim-locks en branded phones (logos) is al lang voorbij!
Zit ik namelijk echt niet op te wachten, en weet ook niet hoe zoiets zal verlopen als iOS betatester
Zijn alle gitzwarte Plusjes die nu ineens "los komen" allemaal i.c.m. T-Mobile abo's / T-Mobile verlengingen?
Apple doet gelukkig niet aan telco branded softwareJoshoon schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:06:
[...]
Dus ook geen bloatware en tragere updates?
Zit ik namelijk echt niet op te wachten, en weet ook niet hoe zoiets zal verlopen als iOS betatester
Zover dat ik kan zien, tot nu toe wel...alvani schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:06:
Zijn alle gitzwarte Plusjes die nu ineens "los komen" allemaal i.c.m. T-Mobile abo's / T-Mobile verlengingen?
Dude, heb je überhaupt weleens een iPhone gehad?Joshoon schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:06:
[...]
Dus ook geen bloatware en tragere updates?
It's All In The "Mix"
Coolblue nog niets verstuurd, liep net wel de postingooiman tegen het lijf en heb hem geinstrueerd ivm werk morgen om hem op mijn werk af te gooien als cb hem verzend uiteraard
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Over aanfluitingen gesproken. Ik kom net in de T-Mobile shop die een iPhone klaar zouden hebben liggen voor me, blijkt dat ze een Samsung Galaxy S7 klaar hadden liggen in plaats van een iPhone 7
Vrij verbaasd met manager gesproken die het weg probeerde te lachen. Hoe is het in vredesnaam mogelijk.
Nu dus geen iPhone, nog 4 klanten voor me op de lijst in de winkel

Vrij verbaasd met manager gesproken die het weg probeerde te lachen. Hoe is het in vredesnaam mogelijk.

14 september besteld bij Wehkamp. Levertijd staat nu op 3 weken 
Meer mensen die hier besteld hebben?
Meer mensen die hier besteld hebben?
iPhone 7 Plus, Zilver, 128GB, los toestel.slijkie schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:05:
[...]
Welke iPhone 7 Plus? (kleur & opslag?) en Met of zonder abbo?
En dat is dan weer mijn gedachte. Great minds think alikesww89 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:05:
[...]
Hey niet die gedachte van mij jatten hè! Ik zie er nu al tegenop wéér om 6 uur wakker te moeten worden. Ik hoop met je mee. Maar als we van 't weekend weinig beweging zien dan heb ik op dinsdag wel hoop.
Ik heb het vooral aan mijzelf te danken dit jaar. Ik wilde eerst een JetBlack en bestelde die op vrijdagmorgen. Maar toen ik zag hoeveel krassen op dat ding komen, switchte ik naar matzwart en stond ik op dinsdag weer achterin de rij.

Huh? WTF!Tim14ww schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:08:
Over aanfluitingen gesproken. Ik kom net in de T-Mobile shop die een iPhone klaar zouden hebben liggen voor me, blijkt dat ze een Samsung Galaxy S7 klaar hadden liggen in plaats van een iPhone 7![]()
![]()

Zou me trouwens ook niks verbazen als een medewerker je iPhone gepakt heeft en ze nu heel verbaasd doen als er zogenaamd een Galaxy S7 voor je ligt... T-Mobile al zoveel belachelijke dingen meegemaakt in het verleden, dat echt nooit weer!
[ Voor 18% gewijzigd door Mixpower op 16-09-2016 15:12 ]
It's All In The "Mix"
Klinkt dedicated... Ik hoop dat je er wat mee opschiet, echter je moet precies de juiste vinden dan bij de klantenservice... Ik ga het nu wel gewoon afwachten, zoals jij al gemerkt hebt, is uit frustratie wss je order gewoon geannuleerdToppe schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:05:
[...]
Ze beloofde mij als de winkels niets werd de volledige toestel kosten kwijt te schelden als soort van "goedmakertje" maar omdat een of andere hork dat nergens heeft vermeld krijg je dus gewoon helemaal niets.
In de KPN winkel heb mee gekeken in het systeem en van alle gesprekken die ik gevoerd heb staan er maar 3 vermeld en dan ook nog eens onder andere namen.
Iedereen zou dingen vermelden in het systeem maar niemand heeft het dus blijkbaar gedaan. Net opgehangen en bel nu weer opnieuw.
Anders ga ik een hele irritante klant zijn en gewoon 500 toestellen bestellen. Zal me rotten als ik hier 2 weken mee bezig ben.
Wat overigens wel in het systeem staat: Klant wou opzeggen omdat de levering te lang duurt. Wat een aanfluiting.
Dan lijkt het erop dat alleen T-Mobile ze tot nu toe uit heeft geleverd, aangezien Apple zelf ook geen "unbranded" voorraad heeft. Ik lees althans nergens dat Apple zelf gitzwarte pre-ordered Plusjes heeft uitgeleverd.slijkie schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:07:
[...]
Zover dat ik kan zien, tot nu toe wel...
Verwijderd
Sorry voor deze reactie ;
KOM OP T MOBILE IK WIL OOK MIJN IPHONE 7 PLUS JET BLACK!
nogmaals mijn excuses 😁
KOM OP T MOBILE IK WIL OOK MIJN IPHONE 7 PLUS JET BLACK!
nogmaals mijn excuses 😁
Even iets anders: Je zou verwachten dat Apple vandaag ook weer de '2-3 weken' levertijd orders gaat bijwerken naar de nieuwe verwachting. Immers is er een week voorbij. Zou mooi zijn als we een idee krijgen van de levertijden van de tweede batch.
Heb net met Tele2 gebeld. Medewerker meldt dat er geen iPhones zijn binnen gekomen vandaag en dat ze hoogstwaarschijnlijk begin volgende week pas binnen komen.. Zucht.....
Waarom zou je iets direct bij KPN bestellen en niet bij CoolBlue? Het is algemeen bekend dat KPN zijn zaakjes al jaren niet op orde heeft, zakelijk heb ik in het verleden best vaak te maken gehad met KPN, alleen maar ellende. Het bedrijf waar ik voor werk wilt sinds een jaar of 4 helemaal niets meer met KPN te maken hebben aangezien de klanten service gewoon waardeloos is. We hebben er ooit eens 1 jaar (!) overgedaan om een vaste lijn op te zeggen. KPN is veels te groot en de klanten service doet maar wat. Beter bij weg blijven en lekker telecom zaken regelen via een tussen partij zoals CoolBlue.Toppe schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:05:
[...]
Ze beloofde mij als de winkels niets werd de volledige toestel kosten kwijt te schelden als soort van "goedmakertje" maar omdat een of andere hork dat nergens heeft vermeld krijg je dus gewoon helemaal niets.
In de KPN winkel heb mee gekeken in het systeem en van alle gesprekken die ik gevoerd heb staan er maar 3 vermeld en dan ook nog eens onder andere namen.
Iedereen zou dingen vermelden in het systeem maar niemand heeft het dus blijkbaar gedaan. Net opgehangen en bel nu weer opnieuw.
Anders ga ik een hele irritante klant zijn en gewoon 500 toestellen bestellen. Zal me rotten als ik hier 2 weken mee bezig ben.
Wat overigens wel in het systeem staat: Klant wou opzeggen omdat de levering te lang duurt. Wat een aanfluiting.
net om 2 uur Apple store Leidseplein binnengewandeld stonden 5 mensen in de rij en 15 securities gasten of zo, nog geen 10 min later met de 7 naar buiten gewandeld, 128gb... drukte om niks, wel hoop euros lichter dat dan weer wel
En ook nog een 128 GB zilver opgehaald bij MediaMarkt Enschede. Zijn nu wel op daar.
De matte in de verkoop en de zilveren houd ik zelf.
Ter land, ter zee en in de kroeg
Ik hoop het. Mijn i7 32GB Black staat nog op 2-3 weken levertijd. Verwachting rond 04-10 oktsww89 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:14:
Even iets anders: Je zou verwachten dat Apple vandaag ook weer de '2-3 weken' levertijd orders gaat bijwerken naar de nieuwe verwachting. Immers is er een week voorbij. Zou mooi zijn als we een idee krijgen van de levertijden van de tweede batch.

Welke kleur precies?fukutoshin schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:17:
net om 2 uur Apple store Leidseplein binnengewandeld stonden 5 mensen in de rij en 15 securities gasten of zo, nog geen 10 min later met de 7 naar buiten gewandeld, 128gb... drukte om niks, wel hoop euros lichter dat dan weer wel
Jdome schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:15:
Heb net met Tele2 gebeld. Medewerker meldt dat er geen iPhones zijn binnen gekomen vandaag en dat ze hoogstwaarschijnlijk begin volgende week pas binnen komen.. Zucht.....
Coolblue status: "Je bestelling is ingepakt."
Nu nog verzenden die handel!
iPhone 7 32GB matteblack
09-09 - 09:07u besteld.
iPhone 7 32GB matteblack
Waarom? Valt die tegen de matte?Christiano007 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:21:
En ook nog een 128 GB zilver opgehaald bij MediaMarkt Enschede. Zijn nu wel op daar.
Of wil je paar euro's winst maken?
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Verwijderd
Er is toch ook een kans dat apple de levertijden bijwerkt? Naar een week eerder ofzo. Omdat een hoop bestellingen geannuleerd zijn.
Ik begrijp dan niet waarom Coolblue dit tegen mij zegt.Justdoit schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:29:
Coolblue status: "Je bestelling is ingepakt."
iPhone 7 32GB matteblack
Coolblue is dus nog wel degelijk bezig met bestellingen inpakken.

Denk dat het ging om telefoons met abonnement, daarvoor moet namelijk een afspraak worden gemaakt.Kjellzw schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:31:
[...]
Ik begrijp dan niet waarom Coolblue dit tegen mij zegt.
Coolblue is dus nog wel degelijk bezig met bestellingen inpakken.
[afbeelding]
Ah dat is natuurlijk mogelijk, maar ik neem wel aan dat als je een ordernummer er bij geeft dat ze dan wel naar mijn eigen bestelling kijken.NotSoSteady schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:32:
[...]
Denk dat het ging om telefoons met abonnement, daarvoor moet namelijk een afspraak worden gemaakt.
Jongens ontspan. Het is elk jaar weer hetzelfde. Apple wil dat je koopt bij de Apple stores dus die hebben genoeg voorraad die dagelijks wordt aangevuld. Twee jaar terug met reservering drie weken gewacht op m'n toestel bij vodafone terwijl er meer dan genoeg toestellen beschikbaar waren in de stores. Ga volgende week langs een Apple store en je hebt gegarandeerd een iPhone 7.
Ze zijn nu aan het inpakken, mijn bestelling is verzonden (09:46/9 september).Kjellzw schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:33:
[...]
Ah dat is natuurlijk mogelijk, maar ik neem wel aan dat als je een ordernummer er bij geeft dat ze dan wel naar mijn eigen bestelling kijken.
Zojuist ook mijn Vodafone abbo verlengd met een Red 5gb en iphone. Heb mijn hele leven al sim-only gehad maar ben nu toch 250 +/- goedkoper uit als ik hem met een abbo pak (zakelijk).
Zie wel wanneer die binnen komt, als het dit jaar maar is. haha
Zie wel wanneer die binnen komt, als het dit jaar maar is. haha
Daar hebben de mensen die bij een provider hebben besteld natuurlijk niet veel aanPeterkjeld schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:34:
Jongens ontspan. Het is elk jaar weer hetzelfde. Apple wil dat je koopt bij de Apple stores dus die hebben genoeg voorraad die dagelijks wordt aangevuld. Twee jaar terug met reservering drie weken gewacht op m'n toestel bij vodafone terwijl er meer dan genoeg toestellen beschikbaar waren in de stores. Ga volgende week langs een Apple store en je hebt gegarandeerd een iPhone 7.
Kans begint steeds groter te worden dat mijn bestelling dan niet morgen zal komen. Heb hem 9:19 besteld en zou dus, indien ze alles op volgorde van binnenkomst doen, al verzonden moeten zijn.NotSoSteady schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:37:
[...]
Ze zijn nu aan het inpakken, mijn bestelling is verzonden (09:46/9 september).
Maar dan mag je wel de volle pond in 1x neerleggen. Vind 1019 euro nogal wat om zonder abo neer te leggenPeterkjeld schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:34:
Welke heb je besteld?Kjellzw schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:38:
[...]
Kans begint steeds groter te worden dat mijn bestelling dan niet morgen zal komen. Heb hem 9:19 besteld en zou dus, indien ze alles op volgorde van binnenkomst doen, al verzonden moeten zijn.
KPN:
Pre-orders hebben geen voordeel, iemand die hem 09-09 om 09:15 besteld heeft niet de garantie hem eerder te krijgen dan dat ik hem krijg, ondanks dat ik hem op 16-09 heb besteld om 14:30
Pre-orders hebben geen voordeel, iemand die hem 09-09 om 09:15 besteld heeft niet de garantie hem eerder te krijgen dan dat ik hem krijg, ondanks dat ik hem op 16-09 heb besteld om 14:30
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
iPhone 7 Plus 128GB Jetblack
Reactie Coolblue:

Daar zijn er een stuk minder van, dus dat kan je denk ik inderdaad wel vergeten.Kjellzw schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:41:
[...]
iPhone 7 Plus 128GB Jetblack
Reactie Coolblue:
[afbeelding]
Nou ik neem aan dat degene die eerst bestelt het ook als eerst ontvangt..Toppe schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:41:
KPN:

There are 10 kinds of people in the World...Those who understand binary, and those who dont!
Ah krijg net een mail van KPN dat ze te weinig modellen geleverd hebben gekregen (Jet Black dus) Levertijd 4 tot 8 weken.... bijzonder triest natuurlijk als je vrijdag om 9:14 hebt besteld. maar goed even volhouden dus voor de mensen bij KPN met een Jet Black bestelling !
Zou je wel zeggen, maar in praktijk blijkt dit anders te zijn.Xenomorphh schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:42:
[...]
Nou ik neem aan dat degene die eerst bestelt het ook als eerst ontvangt..
Er zijn mensen op het Vodafone forum die op 10/09 een JB hebben besteld en die hebben het eerder dan mensen die hem op 09/09 om 9:02 hebben besteld.
Vodafone kan daar geen duidelijk antwoord in geven waarom dat zo is...
Net de 7 128 gb matzwart ontvangen
Besteld bij bol.com
NeeXenomorphh schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:42:
[...]
Nou ik neem aan dat degene die eerst bestelt het ook als eerst ontvangt..

De 7 128GB zwart is net afgeleverd door DHL. Besteld bij Apple.
Dat zal niet aan KPN liggen, die wilt ze natuurlijk ook gewoon uitleveren..Donnie Darko schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:44:
Ah krijg net een mail van KPN dat ze te weinig modellen geleverd hebben gekregen (Jet Black dus) Levertijd 4 tot 8 weken.... bijzonder triest natuurlijk als je vrijdag om 9:14 hebt besteld. maar goed even volhouden dus voor de mensen bij KPN met een Jet Black bestelling !
Vriend van mij heeft 9 september om 11:00 bij KPN een iPhone 7 mat zwart 32GB besteld, deze is inmiddels via PostNL onderweg voor levering vandaag.
Dat mag ik inderdaad hopen , maar goed het blijft KPNFamous schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:50:
[...]
Dat zal niet aan KPN liggen, die wilt ze natuurlijk ook gewoon uitleveren..
MM hoofddorp heeft nog 2 Iphone 7 128GB modellen liggen
15:30 telefonisch bevestigd gekregen, maar ik wil een Plus , dus doe er je voordeel mee
*grom*
Ik krijg dus mail, een update.
) best hoog heb zitten... Is dan anderhalf uur al heul heul lang
Euhm ja, behalve dat ik deze mail om 14:37 heb gekregen en het nu 15:53 is en nog niks heb gehoord. En hoewel ze vast heel snel zijn en ik de betreffende bezorgdienst (niet PostNLBeste F. Diemel
Je orderstatus is gewijzigd naar Pakket verzonden.
We hebben je bestelling met ordernummer ####### verwerkt en overgedragen aan de koeriersdienst. Later vandaag ontvang je per e-mail en sms meer informatie over de aflevering en het tijdvak waarin je de koerier kunt verwachten.
Bericht hierboven
Welke heb je besteld? en waar? abbo/geen abbo. info is welkom.Floor-is schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:55:
*grom*
[...]
Euhm ja, behalve dat ik deze mail om 14:37 heb gekregen en het nu 15:53 is en nog niks heb gehoord. En hoewel ze vast heel snel zijn en ik de betreffende bezorgdienst (niet PostNL) best hoog heb zitten... Is dan anderhalf uur al heul heul lang
Dat snap ik even niet?Donnie Darko schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:54:
[...]
Dat mag ik inderdaad hopen , maar goed het blijft KPN
Ik ben in elk geval zeer te spreken over KPN, we nemen alles daar af. Al heb ik de telefoon wel bij Apple besteld met een sim-only van KPN erbij.
Ik ben zeer te spreken over het mobiele netwerk maar over de service, aanvragen, communicatie absoluut niet.. zowel prive als professioneel (glas aanvragen etc) altijd ellende. Buiten het feit dat ze er niks aan kunnen doen dat Apple niet levert , hebben ze er echt weer een zooi van gemaakt met bestellingen.Famous schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:59:
[...]
Dat snap ik even niet?
Ik ben in elk geval zeer te spreken over KPN, we nemen alles daar af. Al heb ik de telefoon wel bij Apple besteld met een sim-only van KPN erbij.
Denk dat ik wel heel gelukkig ben vandaag, loop de mediamarkt Apeldoorn binnen om 12:15 en om 12:23 weer buiten met een Iphone 7 32gb mat zwart. De laatste van de vrije verkoop.
Volgens mij heeft elke provider er een zooitje van gemaakt, en proberen ze je ook allemaal warm te houden met beloftes die ze niet kunnen nakomen zodat je niet overstapt naar een andere provider.Donnie Darko schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:03:
[...]
Ik ben zeer te spreken over het mobiele netwerk maar over de service, aanvragen, communicatie absoluut niet.. zowel prive als professioneel (glas aanvragen etc) altijd ellende. Buiten het feit dat ze er niks aan kunnen doen dat Apple niet levert , hebben ze er echt weer een zooi van gemaakt met bestellingen.
Nee als het nou een Plus was dan was je gelukkigedebee schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:06:
Denk dat ik wel heel gelukkig ben vandaag, loop de mediamarkt Apeldoorn binnen om 12:15 en om 12:23 weer buiten met een Iphone 7 32gb mat zwart. De laatste van de vrije verkoop.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Coolblue:
Beste XXXXXX
Vandaag is de uitlevering van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus van start gegaan. Helaas is de voorraad die we hebben ontvangen van Apple niet groot genoeg om alle pre-orders te kunnen uitleveren.
Informatie over levering
Ontvangt u vanavond een verzendbevestiging van uw bestelling, dan behoort u tot een van de gelukkigen die morgen de iPhone 7 of 7 Plus ontvangt. Krijgt u vanavond geen verzendbevestiging, dan kunnen we tot onze grote spijt uw bestelling nog niet leveren. We doen ons uiterste best om zo spoedig mogelijk uw nieuwe iPhone te leveren.
Alle informatie omtrent de levering van de iPhone 7 vindt u op onze informatiepagina.
Met vriendelijke groet,
Kay Dieke
Manager Tevreden Klanten
Beste XXXXXX
Vandaag is de uitlevering van de iPhone 7 en iPhone 7 Plus van start gegaan. Helaas is de voorraad die we hebben ontvangen van Apple niet groot genoeg om alle pre-orders te kunnen uitleveren.
Informatie over levering
Ontvangt u vanavond een verzendbevestiging van uw bestelling, dan behoort u tot een van de gelukkigen die morgen de iPhone 7 of 7 Plus ontvangt. Krijgt u vanavond geen verzendbevestiging, dan kunnen we tot onze grote spijt uw bestelling nog niet leveren. We doen ons uiterste best om zo spoedig mogelijk uw nieuwe iPhone te leveren.
Alle informatie omtrent de levering van de iPhone 7 vindt u op onze informatiepagina.
Met vriendelijke groet,
Kay Dieke
Manager Tevreden Klanten
Same heremenalert schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:08:
Coolblue:
Beste XXXXXX
Informatie over levering
Met vriendelijke groet,
Kay Dieke
Manager Tevreden Klanten
hartverzakking
Precies dit. Kijk echt niet op van al die mensen die posten over de regular iphone. keer op keer weer. helaas is er geen filter om alleen de "Plus" te kunnen zien.SpoekGTi schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:07:
[...]
Nee als het nou een Plus was dan was je gelukkigDe gewone is niet zo schaars. Desalwelteplus veel plezier ermee
Volgens mij is KPN de enige provider waar het bestellen echt flink fout is gegaan deze keer, d.w.z. orders die ge-annuleerd worden, niet meer gevonden kunnen worden , vroeg bestellen maar door een fout in het bestelproces pas dagen erna handmatig opgevoerd worden etc.joepmk95 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:06:
[...]
Volgens mij heeft elke provider er een zooitje van gemaakt, en proberen ze je ook allemaal warm te houden met beloftes die ze niet kunnen nakomen zodat je niet overstapt naar een andere provider.
Uw afspraak: zaterdag, 17 september 2016 tussen 08:30 en 12:00 uur.
Whoohoo.
Besteld: 9/9 om 10:15 bij Mobiel.nl
iPhone 7, mat zwart, 128GB icm T-Mobile abo (nieuw, gaat niet direct in)
Whoohoo.
Besteld: 9/9 om 10:15 bij Mobiel.nl
iPhone 7, mat zwart, 128GB icm T-Mobile abo (nieuw, gaat niet direct in)
Bericht hierboven
Ik dacht ook even het 'bestelling komt later' mailtje te ontvangen.
Dan nodig ik je uit om een kijkje te nemen op het Vodafone forum.... http://forum.vodafone.nl/...96/highlight/false#M12972Donnie Darko schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:08:
[...]
Volgens mij is KPN de enige provider waar het bestellen echt flink fout is gegaan deze keer, d.w.z. orders die ge-annuleerd worden, niet meer gevonden kunnen worden , vroeg bestellen maar door een fout in het bestelproces pas dagen erna handmatig opgevoerd worden etc.
Jep, en Vodafone is dan leuk, ze reageren gewoon niet. lol... echt zo vaak gezien.joepmk95 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:11:
[...]
Dan nodig ik je uit om een kijkje te nemen op het Vodafone forum.... http://forum.vodafone.nl/...96/highlight/false#M12972

Of bij T-Mobile waar ze een Galaxy S7 voor je klaar hebben liggen in plaats van een iPhone 7Donnie Darko schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:08:
[...]
Volgens mij is KPN de enige provider waar het bestellen echt flink fout is gegaan deze keer, d.w.z. orders die ge-annuleerd worden, niet meer gevonden kunnen worden , vroeg bestellen maar door een fout in het bestelproces pas dagen erna handmatig opgevoerd worden etc.

Nee dit is het mailtje dat zegt dat dat mailtje niet komtKjellzw schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:10:
[...]
Ik dacht ook even het 'bestelling komt later' mailtje te ontvangen.![]()
Wat een graf bedrijf zeg. Eerst beloven ze me de volledige toestel kosten te vergoeden als ik bij de winkel niet zou slagen (en natuurlijk geen toestellen). Bel je terug om de kosten te laten dekken: Nee meneer dit staat nergens en doen we ook niet. Eventueel kunnen we €100 vergoeden om je te gemoed te komen.
Ga ik niet mee akkoord, krijg je iemand anders aan de lijn, die vergoed helemaal geen ene drol.. Dat is tegen de policy in, ondanks dat KPN de fouten maakt.
Het enige wat ik hun vergoed is een blauw oog zo ondertussen. Wat een eerste klas graf bedrijf!!
Als je een pre-order heb geplaatst in de afgelopen week: iPhone wordt niet uitgeleverd in volgorde van bestellen maar willekeurig. Is mij net door Eric Cupido van KPN verteld
Ga ik niet mee akkoord, krijg je iemand anders aan de lijn, die vergoed helemaal geen ene drol.. Dat is tegen de policy in, ondanks dat KPN de fouten maakt.
Het enige wat ik hun vergoed is een blauw oog zo ondertussen. Wat een eerste klas graf bedrijf!!
Als je een pre-order heb geplaatst in de afgelopen week: iPhone wordt niet uitgeleverd in volgorde van bestellen maar willekeurig. Is mij net door Eric Cupido van KPN verteld
Heeft MediaMarkt uberhaupt 7+en gehad?
Verwijderd
Ik heb woensdag de 14e via de webshop van Mediamarkt een i7 mat zwart 32gb besteld in combinatie met een tele2 abonnement. Nog helemaal geen informatie van de Mediamarkt gehad. Ik begrijp dat ik laat ben met bestellen. Iemand anders ook rond deze periode besteld?
Er is nog hoop voor tmobile klanten via gsmwijzer.nl
Mijn order status zojuist veranderd van 2-3 weken naar bestelling verzonden!
GSMWijzer.nl
Model: iPhone 7 Plus 32GB black
Besteld: 9 september, 11:00
Bezorgafspraak mail: 16 september
Bezorgafspraak: 17 september
Mijn order status zojuist veranderd van 2-3 weken naar bestelling verzonden!
GSMWijzer.nl
Model: iPhone 7 Plus 32GB black
Besteld: 9 september, 11:00
Bezorgafspraak mail: 16 september
Bezorgafspraak: 17 september
Mijn JB+ 128GB op 9-9 om 09:25 besteld met een verlenging. Tot op heden nog geen ordernummer. Ik heb ze gebeld (verschillende 0800-nrs), gemaild en via FB Messenger. Ik heb namen van die personen die "garanderen" dat het goed komt. Alles wat ze zeggen wordt "gelogged" in hun systeem volgens deze medewerkers. En het enige wat ik vraag is een ordernummer, niet eens of ik dit weekeinde met de nieuwste iPhone mag spelen!!!Toppe schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:41:
KPN:
Je kan volgens mij ook in de Apple store een telefoon met abonnement kopen.Wouter Lucassen schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:38:
[...]
Maar dan mag je wel de volle pond in 1x neerleggen. Vind 1019 euro nogal wat om zonder abo neer te leggen
Ik dinsdag, 1 tot 2 weken wachten. Gelukkig krijg ik hem morgen via Coolblue en BCC.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:16:
Ik heb woensdag de 14e via de webshop van Mediamarkt een i7 mat zwart 32gb besteld in combinatie met een tele2 abonnement. Nog helemaal geen informatie van de Mediamarkt gehad. Ik begrijp dat ik laat ben met bestellen. Iemand anders ook rond deze periode besteld?
@Toppe: Als het je enig soelaas biedt, ik zat vorige week ook om 9:00 precies achter de computer, proberen een iPhone 7 128 GB matzwart te bestellen, bij KPN. Omdat de website niet reageerde twee keer besteld, later op diezelfde dag nog de tweede bestelling ongedaan gemaakt. Woensdag een mailtje gekregen dat mijn oorspronkelijke bestelling ook geannuleerd was. Die avond een mailtje met dat er een fout in het systeem zat, en dat mijn order weer ingevoerd was. Waarschijnlijk met een nieuw ordernummer. Gisteren gevraagd hoe het zit, kennelijk zit mijn order wel weer in het systeem, maar ik heb nog geen ordernummer of nieuwe bevestigingsmail. Geen flauw idee wanneer ik mijn toestel kan verwachten.
Ik snap dat het dikke stress is voor alle providers en verkooppunten om die dingen te leveren, maar het is wel een beetje knullig dat ik, als gewone nieuwe klant, die op 9/9 besteld heeft, niet alleen niet als een van de eersten een kan ontvangen, maar nog niet eens een fatsoenlijke orderbevestiging heeft.
Ik snap dat het dikke stress is voor alle providers en verkooppunten om die dingen te leveren, maar het is wel een beetje knullig dat ik, als gewone nieuwe klant, die op 9/9 besteld heeft, niet alleen niet als een van de eersten een kan ontvangen, maar nog niet eens een fatsoenlijke orderbevestiging heeft.
Kreeg net te horen dat hier in Amersfoort bij de MM de iPhone 7 goed te krijgen is behalve de jet black. De 7 plus is helaas uitverkocht...
[ Voor 4% gewijzigd door NinjaKiwiNL op 16-09-2016 16:21 ]
| Canon EOS R | Canon 24-70mm F2.8L | Canon 85mm f1.2 | Laowa 100mm f2.8 |
Verwijderd
Krijg net een persoonlijke mail dat ze me graag even telefonisch willen spreken. Ik ga dus zo terug gebeld worden. Ik laat weten wat daar uitgekomen is.
Donnie Darko schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:08:
[...]
Goed komen doet het niet, weet ik ondertussen uit ervaring.BellySM schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:18:
[...]
Mijn JB+ 128GB op 9-9 om 09:25 besteld met een verlenging. Tot op heden nog geen ordernummer. Ik heb ze gebeld (verschillende 0800-nrs), gemaild en via FB Messenger. Ik heb namen van die personen die "garanderen" dat het goed komt. Alles wat ze zeggen wordt "gelogged" in hun systeem volgens deze medewerkers. En het enige wat ik vraag is een ordernummer, niet eens of ik dit weekeinde met de nieuwste iPhone mag spelen!!!![]()
Ben nu al vanaf 08:30 aan het bellen met een pauze van een uurtje, hooguit. Elke medewerker snapt het probleem wel maar kunnen er zo weinig mee "Het is geen policy van KPN om klanten hiervoor te compenseren" lees "Het interesseert KPN geen ene kut wat je van ons denkt"
Ze praten allemaal maar wat, ondertussen staat de levertijd voor een iPhone 7+ 128GB op 4-8 weken, dus ondanks dat je hem 09-09 om 09:01 heb besteld, het kan nog steeds zijn dat je 8 weken moet wachten.
Eerlijk waar, wat een bedrijf...
Snap je frustratie maar wellicht moet je gewoon ergens anders gaan kijken voor je toestel.Toppe schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:15:
Wat een graf bedrijf zeg. Eerst beloven ze me de volledige toestel kosten te vergoeden als ik bij de winkel niet zou slagen (en natuurlijk geen toestellen). Bel je terug om de kosten te laten dekken: Nee meneer dit staat nergens en doen we ook niet. Eventueel kunnen we €100 vergoeden om je te gemoed te komen.
Over een week lezen we nog dit soort berichten van je en heb je die iPhone nog steeds niet...
Ben zeer benieuwd!Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:22:
Krijg net een persoonlijke mail dat ze me graag even telefonisch willen spreken. Ik ga dus zo terug gebeld worden. Ik laat weten wat daar uitgekomen is.
[...]
Heb er nu 1 hahaha, maar ik wist niet wat ze bedoelden met 'branded'.Mixpower schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:07:
[...]
Dude, heb je überhaupt weleens een iPhone gehad?
Leek mij namelijk al heel sterk dat dat uberhaupt mogelijk is, omdat ze rechtstreeks van Apple komen.
[ Voor 16% gewijzigd door Joshoon op 16-09-2016 16:24 ]
Dan ben ik alweer aan het werkSquareOne schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:23:
[...]
Snap je frustratie maar wellicht moet je gewoon ergens anders gaan kijken voor je toestel.
Over een week lezen we nog dit soort berichten van je en heb je die iPhone nog steeds niet...
Ik wil gewoon de beloofde 144 euro korting die ze me al 3 keer hebben toegezegd, als ik die krijg, prima. Maar ik kan er niet bij dat ze fout op fout op fout op fout op fout maken en niets toegeven "Nee meneer ik kan er niets aan doen"
spoiler:
Ik kan er ook niets aan doen als m'n rem het straks niet doet
Als je vraagt of een iPhone überhaupt word geleverd met bloatware en trage updates, dan heb je het niet begrepen. Het is geen androidJoshoon schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:23:
[...]
Heb er nu 1 hahaha, maar ik wist niet wat ze bedoelden met 'branded'.
Leek mij namelijk al heel sterk dat dat uberhaupt mogelijk is, omdat ze rechtstreeks van Apple komen.
It's All In The "Mix"
Grappig dat veel mensen hier providers en (web)winkels de schuld geven terwijl het Apple zelf is die verantwoordelijk is voor de (gecreëerde) schaarste. Door die schaarste gaan mensen juist nog meer hun best doen om zo snel mogelijk een iPhone te bemachtigen omdat men zichzelf geen tijd gunt om het toestel eens op z'n gemak te bekijken/overdenken.
En z'n profiel foto heeft duidelijk een iphone in z'n handen.Mixpower schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:25:
[...]
Als je vraagt of een iPhone überhaupt word geleverd met bloatware en trage updates, dan heb je het niet begrepen. Het is geen android
Mixpower schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:25:
[...]
Als je vraagt of een iPhone überhaupt word geleverd met bloatware en trage updates, dan heb je het niet begrepen. Het is geen android

Daarom juist, ik vond het al zo vreemd dat mensen het over branded iPhones hadden, en zoiets verstond ik dus onder branded
Kom op man, niet zo netjes om klantenservice met naam en toenaam hier te noemen. Voegt verder ook niets toe wie wat gezegd heeft.Toppe schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:15:
Als je een pre-order heb geplaatst in de afgelopen week: iPhone wordt niet uitgeleverd in volgorde van bestellen maar willekeurig. Is mij net door <knip> van KPN verteld
Via whatsapp,
Hoi Mitch! We hadden de telefoons vandaag binnen verwacht, ze kunnen nog binnenkomen. Wanneer je vanavond een mail krijgt van versturing dan ben jij een van de gelukkigen die de telefoon morgen binnen zal hebben.
Late binnenkomer
)
Besteld,
iPhone 7 plus 32gb zwart om 09:08
Hoi Mitch! We hadden de telefoons vandaag binnen verwacht, ze kunnen nog binnenkomen. Wanneer je vanavond een mail krijgt van versturing dan ben jij een van de gelukkigen die de telefoon morgen binnen zal hebben.
Late binnenkomer
Besteld,
En niet te vergeten zijn hele biografie in 3rde persoonslijkie schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:26:
[...]
En z'n profiel foto heeft duidelijk een iphone in z'n handen.
Waar heb je de iPhone besteld ?Mekintosj schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:27:
Via whatsapp,
Late binnenkomer)
Besteld,
Verwijderd
al ongeveer 5 dagen bezig met KPN. order staat al vanaf 09-09 op "controleren van uw gegevens"
zo maar weer eens bellen over wat nu precies de bedoeling is, want de-"mijn bestelling"-site-wordt-momenteel-niet-bijgewerkt smoes heb ik nu wel vaak genoeg gehoord.
zo maar weer eens bellen over wat nu precies de bedoeling is, want de-"mijn bestelling"-site-wordt-momenteel-niet-bijgewerkt smoes heb ik nu wel vaak genoeg gehoord.
Snap je punt, eens. Echter denk ik dat niet alleen hier, maar alle fora's van de providers en shops veel gezeik had worden voorkomen door heel simpel.Hanky74 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:26:
Grappig dat veel mensen hier providers en (web)winkels de schuld geven terwijl het Apple zelf is die verantwoordelijk is voor de (gecreëerde) schaarste. Door die schaarste gaan mensen juist nog meer hun best doen om zo snel mogelijk een iPhone te bemachtigen omdat men zichzelf geen tijd gunt om het toestel eens op z'n gemak te bekijken/overdenken.
Bedrijf A:
product A: 10
product B: 5
product C: 25
.....
Bedrijf B:
.....
gewoon open boek. Nu is het gokken en word er 0,0 info uit gegeven. Net een loterij. terwijl de leveranciers die DATA echt wel hebben. Veel mensen hebben bijna exact om 09:00 pre-order geplaatst. Die horen gewoon het eerst te krijgen, eerlijk is eerlijk.
Net als er bij de loterijen toezicht is, is het hier blijkbaar ook zeer wenselijk.

Vanmiddag om 16:00 uur eindelijk mijn iPhone 7 128GB zwart afgeleverd. Ongeveer 2 uur nadat DHL aangaf dat de bezorger onder weg was. Top service!:)
Apple is verantwoordelijk voor de beperkte levering aan de resellers, maar de resellers zijn 100% zelf verantwoordelijk over wat zij communiceren naar hun klanten over wanneer ze kunnen leveren. Beloften over wanneer een toestel wordt geleverd door de reseller aan de klant is een belofte die volledig door de reseller gedaan wordt, en niet door Apple.Hanky74 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:26:
Kortom, ophouden met het handje boven het hoofd van de reseller houden, zij zijn volledig verantwoordelijk voor de schijnzekerheid die ze wekken door te communiceren dat alles leverbaar is vanaf 16 september.
Ik heb Woensdagavond een iPhone 7+ 128GB Black besteld bij coolblue. Er waren wat haken en ogen omdat ik van gewenste provider moest wisselen, maar die zijn inmiddels opgelost.
Ik doe nu dus mee met de waiting game. We zien wel hoe lang het duurt!
Ik doe nu dus mee met de waiting game. We zien wel hoe lang het duurt!
HP Brio - Pentium iii 733 MHz - 128 MB SDRAM - 20 GB Ultra-ATA/66 - 3.5" 1.44MB FDD - S3 ProSavage 8MB graphics - 1024x768 - Windows Me
Heb mijn nieuwe iPhone 7 plus 128gb op 12 september besteld bij Apple. Verwachte leverdatum is helaas pas 04 oktober - 10 oktober.
Dit topic is gesloten.