Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iFlyKLM
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01:12
HooijmansNL schreef op zondag 18 september 2016 @ 20:38:
[...]

:F Please. just sh*t the F*ck up... Jij weet gelukkig niet hoe mijn leven er uit ziet, en zo moet je jezelf dus al helemaal niet gedragen.

[...]

Lees mij niet de les... Misschien geef jij snel op, maar ik in ieder geval niet.
Ben jij een autist ofzo? Het is tamelijk asociaal 4 iPhones te bestellen terwijl je er 1 nodig hebt. Ja, ik heb ook een bestelling voor een iPhone 7 Plus 128GB Jet Black open staan bij Apple. En hoe graag ik hem ook zo snel mogelijk wil hebben, heb ik er gewoon netjes 1 besteld.

Je bent in ieder geval nogal snel op je teentjes getrapt, klein kind.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:56
AppleiFan schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:17:
[...]

Ben jij een autist ofzo? Het is tamelijk asociaal 4 iPhones te bestellen terwijl je er 1 nodig hebt. Ja, ik heb ook een bestelling voor een iPhone 7 Plus 128GB Jet Black open staan bij Apple. En hoe graag ik hem ook zo snel mogelijk wil hebben, heb ik er gewoon netjes 1 besteld.

Wow laten we het leuk houden. Als hij vier iPhones wil bestellen is dat zijn zaak. Jij mag daar van alles van vinden, maar daar is dit forum geen uitlaatklep voor. Kreten als "ben jij autist ofzo" gaan natuurlijk helemaal nergens over...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrV
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21-02 15:53

MrV

AppleiFan schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:17:
[...]

Deze reactie zegt in ieder geval genoeg over jouw zelf...
Het leuke is, dat er er op lijkt dat je nu serieus een account hebt aangemaakt om alleen deze reactie te kunnen plaatsen, aangezien je in totaal maar één reactie geplaatst hebt..

Maar goed.
Wegens het taalgebruik is de reactie ook gerapporteerd.

[ Voor 19% gewijzigd door MrV op 18-09-2016 22:35 ]

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-09 12:26

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFlyKLM
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01:12
HooijmansNL schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:31:
[...]
Deze reactie zegt in ieder geval genoeg over jouw jou zelf...
Het leuke is, dat er er op lijkt dat je nu serieus een account hebt aangemaakt om alleen deze reactie te kunnen plaatsen, aangezien je in totaal maar één reactie geplaatst hebt..

Maar goed.
Wegens het taalgebruik is de reactie ook gerapporteerd.
Excuses voor mijn uitlating. Al blijf ik wel bij de mening dat het tamelijk asociaal is om zoveel te bestellen wat je niet nodig hebt. Anderen hebben levertijden van meerdere weken omdat mensen zoals jij dit nodig vinden...

En nee, deze account heb ik al sinds januari 2013. Echter nooit gebruikt, behalve om mijn devices te verkopen. Ik lees normaal gesproken meer mee dan dat ik zelf post.

[ Voor 33% gewijzigd door iFlyKLM op 18-09-2016 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:06
Vraagje voor de KPN.nl preorders van 9-9: uit hoeveel cijfers bestaat jullie ordernummer?
Na een week onzekerheid en vergeefs vragen wat er met mijn bestelling is gebeurd, heb ik vrijdag 16-9 opnieuw de bestelling (een verlenging met JB+ 128GB) geplaatst. Ik kreeg direct een bevestigingsmail met een 10-cijferig ordernummer "1212XXXXXX". Als ik hiermee mijn besteloverzicht opvraag, staat er een ander ordernummer vermeld, 9-cijferig "1628XXXXX". Met beide ordernummers kom ik in hetzelfde orderoverzicht terecht met besteldatum 16-09-2016.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ach zo heb je ook mensen die vier pepermuntjes pakken wanneer er in een restaurant bij de kassa een schaal vol overheerlijke snoep staat. Wat maken die vier nou uit denkt diegene dan? De schaal oogt daarna toch nog net zo vol? ;)

Ik heb trouwens echt een hekel aan mensen die bijvoorbeeld bij Zalando bergen met kleding en schoenen bestellen voor hun Youtube kanaal en daarna de boel weer terug sturen. Of dure jeans e.d. voor een avondje stappen en daarna weer retour. Of of...

Een iPhone reserveren op meerdere plekken (in redelijkheid) snap ik wel, omdat je in veel gevallen af gaat op wat de webshop belooft qua levertijden. En dan is het niet zo'n ramp om bij de eerste binnenkomer de rest te annuleren. Want die bestelling/reservering schuift dan wel weer door naar de volgende die opeens blij verrast een bericht 'uw iPhone is verzonden' krijgt terwijl de levertijd nog op 2 weken stond ofzo.

Waar ik wél bezwaar tegen zou hebben is wanneer je allerlei soorten en kleuren iPhone's over laat komen om thuis uitgebreid uit te pakken en te testen om te kijken welke 'je wel ok vind'. Dan maak je wel misbruik van het systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trippelke
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 22-06-2022
Heb men iPhone 7 128GB black besteld via de Apple store.
Hij staat nog steeds op: "artikelen in verwerking"
Zou het uitmaken als ik morgen even snel langs Apple Brussel rij ... zou er enig kans bestaan dat ze er op voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV

MrV

sww89 schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:36:
Ach zo heb je ook mensen die vier pepermuntjes pakken wanneer er in een restaurant bij de kassa een schaal vol overheerlijke snoep staat. Wat maken die vier nou uit denkt diegene dan? De schaal oogt daarna toch nog net zo vol? ;)

Ik heb trouwens echt een hekel aan mensen die bijvoorbeeld bij Zalando bergen met kleding en schoenen bestellen voor hun Youtube kanaal en daarna de boel weer terug sturen. Of dure jeans e.d. voor een avondje stappen en daarna weer retour. Of of...

Een iPhone reserveren op meerdere plekken snap ik wel, omdat je in veel gevallen af gaat op wat de webshop belooft qua levertijden. En dan is het niet zo'n ramp om bij de eerste binnenkomer de rest te annuleren. Want die bestelling/reservering schuift dan wel weer door naar de volgende die opeens blij verrast een bericht 'uw iPhone is verzonden' krijgt terwijl de levertijd nog op 2 weken stond ofzo.

Waar ik wél bezwaar tegen zou hebben is wanneer je allerlei soorten en kleuren iPhone's over laat komen om thuis uitgebreid uit te pakken en te testen om te kijken welke 'je wel ok vind'. Dan maak je wel misbruik van het systeem.
Kijk, iemand die mij snapt. +1

Voor de duidelijkheid... Het zijn allemaal de zelfde soort iPhones, en de andere worden gewoon geannuleerd mocht er eentje binnen zijn... :)

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trippelke schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:37:
Heb men iPhone 7 128GB black besteld via de Apple store.
Hij staat nog steeds op: "artikelen in verwerking"
Zou het uitmaken als ik morgen even snel langs Apple Brussel rij ... zou er enig kans bestaan dat ze er op voorraad hebben?
Ook voor België is een mooie reserverings pagina.

https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:40
Morgen nieuwe werkweek, benieuwd of de status aldaniet zal veranderen komende dagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trippelke
Dank je voor deze reactie. Mag ik eigenlijk hier uit afleiden dat het onnodige transport is om morgen naar Brussel te rijden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Trippelke schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:43:
[...]

Dank je voor deze reactie. Mag ik eigenlijk hier uit afleiden dat het onnodige transport is om morgen naar Brussel te rijden?
Reserveren is wel noodzakelijk anders rij je waarschijnlijk voor niks heen en weer. En zoals die webpagina aangeeft kan dat elke ochtend vanaf 6:01 uur. Maar het is ook mogelijk dat er overdag voorraad bijkomt. Altijd reserveren is dus de beste tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV

MrV

Trippelke schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:43:
[...]

Ja.

Dikke doei!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18:34
Vandaag dus een iPhone 7 matzwart gereserveerd en meteen opgehaald bij de Apple Store in Den Haag. Zo kan het ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV

MrV

Foxpat schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:49:
Vandaag dus een iPhone 7 matzwart gereserveerd en meteen opgehaald bij de Apple Store in Den Haag. Zo kan het ook :)
Veel plezier er mee! :D

De Plus varianten zijn helaas (nog) niet te reserveren... :-(

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludacrash
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 12:57
BellySM schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:36:
Vraagje voor de KPN.nl preorders van 9-9: uit hoeveel cijfers bestaat jullie ordernummer?
Na een week onzekerheid en vergeefs vragen wat er met mijn bestelling is gebeurd, heb ik vrijdag 16-9 opnieuw de bestelling (een verlenging met JB+ 128GB) geplaatst. Ik kreeg direct een bevestigingsmail met een 10-cijferig ordernummer "1212XXXXXX". Als ik hiermee mijn besteloverzicht opvraag, staat er een ander ordernummer vermeld, 9-cijferig "1628XXXXX". Met beide ordernummers kom ik in hetzelfde orderoverzicht terecht met besteldatum 16-09-2016.
Mijn ordernummer bestaat uit 9 cijfers (1614XXXXX).

16-09-2016 geleverd rond 14:30. Betreft iPhone 7 128GB Zilver. Erg blij mee, top telefoon!

[ Voor 6% gewijzigd door ludacrash op 18-09-2016 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn i7+ 256gb JB is gisteren 17/7 verzonden volgens Apple (via DHL Express). Indicatieve bezorgdatum is volgens Apple pas 26/9... Kan me eigenlijk niet voorstellen dat een verzonden pakket er zo lang over doet want als je bijvoorbeeld op Macrumors het forum leest bezorgt UPS al 2 a 3 dagen na verzending vanuit China (in de USA weliswaar)...

De track en trace van DHL werkt nog steeds niet (kennelijk update DHL niet in het weekend?)

Iemand ook een t&t code van DHL ontvangen die nog onvindbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sww89 schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:36:
Dat is fraude...

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:13
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 23:58:
Mijn i7+ 256gb JB is gisteren 17/7 verzonden volgens Apple (via DHL Express). Indicatieve bezorgdatum is volgens Apple pas 26/9... Kan me eigenlijk niet voorstellen dat een verzonden pakket er zo lang over doet want als je bijvoorbeeld op Macrumors het forum leest bezorgt UPS al 2 a 3 dagen na verzending vanuit China (in de USA weliswaar)...

De track en trace van DHL werkt nog steeds niet (kennelijk update DHL niet in het weekend?)

http://www.dhl.nl/nl/express/traceren.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 23:58:

Ooh Nice. Lang op "prepare for shipment" gestaan? Mijn bestellingen staan daar nu al sinds vrijdag middag op.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-07 17:14
ludacrash schreef op zondag 18 september 2016 @ 23:42:
[...]

Mijn ordernummer bestaat uit 9 cijfers (1614XXXXX).

16-09-2016 geleverd rond 14:30. Betreft iPhone 7 128GB Zilver. Erg blij mee, top telefoon!
Ik ook op 9-9 order gedaan voor de 7+ JB 128. Bestelnummer: 16146xxxx

Na de mail op 16-9 dat het nog 4-8 weken zou gaan duren heb ik die geannuleerd en heb ik een order voor de 7+ black 256 geplaatst, bestelnummer: 16289xxxx

Dus geen idee of dit iets zegt... Zit 143 verschil tussen...

[edit] status bericht is overigens exact tzelfde... controleren bestelling bla bla u krijgt het toestel als een van de eerste geleverd bla bla

[ Voor 11% gewijzigd door ElayZ op 19-09-2016 00:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mixpower
  • Laatst online: 19:56
Hissgate lol :+

[ Voor 43% gewijzigd door Mixpower op 19-09-2016 02:02 ]

It's All In The "Mix"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjonnie
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-09 15:26
Nou dat was teleurstellend voor de mensen op zoek naar een zwarte plus. Welterusten maar weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weer helemaal niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:59
Slechte voorraad vandaag. Slaap lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 14:23
Zucht.. weer geen zwarte plussen. Welterusten

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lottepanda
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-12-2022
Nope, helemaal niks...
Truste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCeet
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:40
Is het niet normaal dat er geen stockaanvulling is geweest?
Gisteren was het zondag. Misschien morgen wel waterkans als er vandaag levering gebeurd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trippelke
Dank je wel voor de tip! Vandaag ga ik men nieuwe iPhone 7 halen in Brussel. Net kunnen reserveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheCeet schreef op maandag 19 september 2016 @ 06:04:
Is het niet normaal dat er geen stockaanvulling is geweest?
Gisteren was het zondag. Misschien morgen wel waterkans als er vandaag levering gebeurd?
Zal inderdaad door de zondag komen. Afgelopen zaterdag was er nog een levering geweest daarom waren er zondagmorgen zoveel iPhone 7's. Nu zijn het slechts restjes.

Er komt misschien in de loop van de dag nog voorraad. En anders ongetwijfeld morgen (overdag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op maandag 19 september 2016 @ 00:34:
[...]

Ooh Nice. Lang op "prepare for shipment" gestaan? Mijn bestellingen staan daar nu al sinds vrijdag middag op.
1 dag, van vrijdagmiddag tot zaterdagmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV

MrV

Ik heb een vaag vermoeden dat de Plus varianten nog wel even uit voorraad blijven, en dat we bij de tweede set landen launch pas echt iets kunnen ontvangen. En dat zal eind deze maand zijn...

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyana
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-09 20:50

Nyana

Who?!

Mauminator schreef op maandag 19 september 2016 @ 06:40:
Ik heb een vaag vermoeden dat de Plus varianten nog wel even uit voorraad blijven, en dat we bij de tweede set landen launch pas echt iets kunnen ontvangen. En dat zal eind deze maand zijn...
Dat is het al bijna! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De levertijden in de online store zijn nog best bescheiden vind ik (vroeger was >4 weken 'normaal').
Deze week worden veel mensen van een zwarte Plus voorzien en deze zijn ook al beperkt gesignaleerd bij de providers. De Apple Stores worden deze week heus niet vergeten ;) Je zal er alleen snel bij moeten zijn en het zal inderdaad nog wel schaars blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV

MrV

sww89 schreef op maandag 19 september 2016 @ 07:04:
De levertijden in de online store zijn nog best bescheiden vind ik (vroeger was >4 weken 'normaal').
Deze week worden veel mensen van een zwarte Plus voorzien en deze zijn ook al beperkt gesignaleerd bij de providers. De Apple Stores worden deze week heus niet vergeten ;) Je zal er alleen snel bij moeten zijn en het zal inderdaad nog wel schaars blijven.
Oh, en hoe weet jij dat dan? 😁

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij mij is het nóg steeds niet veranderd maarrrrrr ik heb er goede moed in dat dat vandaag wel eens kan veranderen..... :) :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV

MrV

Allemaal mensen met allemaal zo'n goede hoop.
Nou, ik hoop het ook! 😀

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-09 09:27
Goedemorgen allen, nieuwe week nieuwe kansen :)

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begin zo langzamer hand dit te verwachten:
https://drive.google.com/...ZWzMApRWGlQXVNeUk4bVRaS1E :'( 8)7

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2016 07:30 . Reden: Plaatje werkte niet. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:32
Ik haat maandag, slechte nacht gehad, en ook hier geen wijziging qua levering vanuit CB

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 11:53
Hier ook nog geen wijzigingen .... nog steeds "artikelen worden verwerkt".

Dus vandaag verwerken, mogen ontvangen...lijkt mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

SpoekGTi schreef op maandag 19 september 2016 @ 07:27:
Ik haat maandag, slechte nacht gehad, en ook hier geen wijziging qua levering vanuit CB
Het valt mij ook vies tegen, had bij coolblue besteld omdat zij vaak erg goed communiceren.
Ik weet dat zij ook niet veel info krijgen, maar het kan geen kwaad gewoon te zeggen waar het opstaat, zoals: zwarte plus modellen nog niet geleverd.
Nu kom ik er toevallig via een forum achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smoken schreef op maandag 19 september 2016 @ 07:30:
Hier ook nog geen wijzigingen .... nog steeds "artikelen worden verwerkt".

Dus vandaag verwerken, mogen ontvangen...lijkt mij
dat is waar ik nu op hoop ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:06
ElayZ schreef op maandag 19 september 2016 @ 00:35:
[...]

Ik ook op 9-9 order gedaan voor de 7+ JB 128. Bestelnummer: 16146xxxx

Na de mail op 16-9 dat het nog 4-8 weken zou gaan duren heb ik die geannuleerd en heb ik een order voor de 7+ black 256 geplaatst, bestelnummer: 16289xxxx

Dus geen idee of dit iets zegt... Zit 143 verschil tussen...

[edit] status bericht is overigens exact tzelfde... controleren bestelling bla bla u krijgt het toestel als een van de eerste geleverd bla bla
Mijn hoop is namelijk dat door mijn nieuwe poging op 16-9 mijn oorspronkelijke bestelling van 9-9 09:25 weer boven is komen drijven en dus met dat 1628XXXXX nummer nog tot de eersten behoor die een toestel krijgen. KPN geeft alsnog aan 4-8 wkn voor de JB+ 128GB. 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 07:34:
[...]

Het valt mij ook vies tegen, had bij coolblue besteld omdat zij vaak erg goed communiceren.
Ik weet dat zij ook niet veel info krijgen, maar het kan geen kwaad gewoon te zeggen waar het opstaat, zoals: zwarte plus modellen nog niet geleverd.
Als je met Coolblue belt moet je voor zorgen dat je de telecom afdeling te pakken krijgt. De andere kanalen zoals twitter en call center weten niets.
De telecoom afd weet exact hoeveel bestellingen vóór jou geplaatst zijn.
Bijv: Ze konden mij vertellen dat er 4 mensen voor mij zijn voor de i7+ mat zwart.
Totzover vind ik de communicatie van coolblue juist heel goed.
Je moet niet vergeten dat Apple degene is die slecht communiceert. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je deze rechtstreeks bereiken dan want de eerste lijn en twitter weten inderdaad niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 07:44:
Kan je deze rechtstreeks bereiken dan want de eerste lijn en twitter weten inderdaad niks.
Nee, niet rechtstreeks. Wat je wel kan doen is via de genoemde kanalen verzoeken dat de telecomafdeling je terug belt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké dank voor de tip maar hebben zij dan ook inzicht in de losse verkoop ik heb namelijk mijn toestel gewoon los ge- preorder zonder abon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 07:48:
Oké dank voor de tip maar hebben zij dan ook inzicht in de losse verkoop ik heb namelijk mijn toestel gewoon los ge- preorder zonder abon.
Geen idee. Los verkoop valt toch ook onder telecom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
[...]

Huh forum? linkje?

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l4mpj3
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 22:30
Ik heb 15 september de iPhone 7+ matzwart 128GB gekocht op Apple.nl met creditcard als betalingsmiddel. Ik controleerde net echter m'n bestedingsruimte en zag dat dat voor deze maand al onder het aanschafbedrag van de iPhone lag. Heb meteen m'n bestedingslimiet verhoogd, maar weet iemand wanneer Apple je bestedingsruimte checkt? Dit i.v.m. met Apple die je order canceled als je creditcard bounced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub147
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:58
l4mpj3 schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:07:
Ik heb 15 september de iPhone 7+ matzwart 128GB gekocht op Apple.nl met creditcard als betalingsmiddel. Ik controleerde net echter m'n bestedingsruimte en zag dat dat voor deze maand al onder het aanschafbedrag van de iPhone lag. Heb meteen m'n bestedingslimiet verhoogd, maar weet iemand wanneer Apple je bestedingsruimte checkt? Dit i.v.m. met Apple die je order canceled als je creditcard bounced.
Je order wordt niet gecancelled als je creditcard te weinig ruimte heeft (je krijgt een melding om je betaalgegevens aan te passen). Eerst checken ze met 1 euro, pas als verzending in zicht komt reserveren ze het volledige bedrag en na verzending wordt het echt afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l4mpj3
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 22:30
Rub147 schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:20:
[...]

Je order wordt niet gecancelled als je creditcard te weinig ruimte heeft (je krijgt een melding om je betaalgegevens aan te passen). Eerst checken ze met 1 euro, pas als verzending in zicht komt reserveren ze het volledige bedrag en na verzending wordt het echt afgeschreven.
Ah top. Was even bang dat ik m'n plekje in de rij zou verliezen. Thanks voor de snelle reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit forum, ik kwam de Nr 1 wachtende bij coolblue tegen op de 7plus jetblack en die had nog niks gekregen.
Daardoor weet ik nu dat er helemaal geen gitzwart geleverd is. Had CB best mogen vertellen dat het moeizaam gaat met die kleur.
Maarja geld is al binnen :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
Ah, ik weet alleen dat ze vorige week 104 orders hadden van de Mat zwart 128GB 7Plus en dat ik bij de eerste helft zat :P

Maar goed als ze er maar 4 krijgen dan schiet het natuurlijk niet op. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:43
Er was toch een mogelijkheid om een update te krijgen als je een bepaald model weer kon reserveren? Kan ik mij iets van herinneren van andere jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maarten22 schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:40:
Er was toch een mogelijkheid om een update te krijgen als je een bepaald model weer kon reserveren? Kan ik mij iets van herinneren van andere jaren.
https://twitter.com/reserverennl en http://iphonestorecheck.pimvdijk.nl/nl/

Maar ja :P
Mauminator schreef op maandag 19 september 2016 @ 07:12:
[...]

Oh, en hoe weet jij dat dan? 😁
Niet. Maar het is niet dat die modellen niet bestaan ofzo momenteel. Ze zijn volop in productie. Gisteren zijn er veel statusupdates geweest in de US, en hier op het forum (en ook een order van mij die ik had geannuleerd) hebben vroege bestellers allemaal deze week als leverdatum. Dat betekent dat Apple de productie van de zwarte Plus nu op orde heeft en ze vanaf deze week mondjesmaat verschijnen.

[ Voor 44% gewijzigd door swv op 19-09-2016 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV

MrV

sww89 schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:45:
[...]

https://twitter.com/reserverennl en http://iphonestorecheck.pimvdijk.nl/nl/

Maar ja :P

[...]

Niet. Maar het is niet dat die modellen niet bestaan ofzo momenteel. Ze zijn volop in productie. Gisteren zijn er veel statusupdates geweest in de US, en hier op het forum (en ook een order van mij die ik had geannuleerd) hebben vroege bestellers allemaal deze week als leverdatum. Dat betekent dat Apple de productie van de zwarte Plus nu op orde heeft en ze vanaf deze week mondjesmaat verschijnen.
Hier nog niks veranderd: Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/T98CEOE.jpg

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Omdat jij geen vroege besteller bent gezien het verzendtermijn. Ik heb het over de nóg vroegere 26-28 september orders die 20-22 september zijn geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoekGTi schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:29:

Maar goed als ze er maar 4 krijgen dan schiet het natuurlijk niet op. :(
Ik moest er bijna van lachen en huilen tegelijk, het is weer het zelfde liedje als met de 5S, toen had coolblue pas begin december de goud kleur!
Je zou toch verwachten met zo'n kleine update dat het allemaal wat sneller zou moeten kunnen.
Dadelijk hou ik me 6S nog, doen ik volgend jaar de plus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV

MrV

sww89 schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:55:
[...]

Omdat jij geen vroege besteller bent gezien het verzendtermijn. Ik heb het over de nóg vroegere 26-28 september orders die 20-22 september zijn geworden.
Niet te vroeg zeggen dat ik geen vroege besteller ben...
Besteld om 09:10... op 9 september... Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vz3PjPG.jpg

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:57:
[...]

Ik moest er bijna van lachen en huilen tegelijk, het is weer het zelfde liedje als met de 5S, toen had coolblue pas begin december de goud kleur!
Je zou toch verwachten met zo'n kleine update dat het allemaal wat sneller zou moeten kunnen.
Dadelijk hou ik me 6S nog, doen ik volgend jaar de plus wel.
Mjah van de 5S kan ik zeggen dat ik destijds had geordered via Apple zelf en de launch was toen nog snachts :P en toen duurde het ook 3 weken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mauminator schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:58:
[...]

Niet te vroeg zeggen dat ik geen vroege besteller ben...
Besteld om 09:10... op 9 september... [afbeelding]
Nee zo bedoel ik het niet :> Ik bedoel de mensen die het geluk hebben in de eerste batch te zitten en dus nog eerder waren. Jij zit in de tweede batch. Ik ook overigens met mijn 128GB Plus zwart.

De Plus 32GB zwart die ik heb geannuleerd, had ik trouwens iets later besteld dan jou (als jouw tijd klopt), maar ik had wel 26-28 september. Als ik het mij goed herinner ging de site voor mij om 9:12 live volgens het klokje van mijn MacBook (die accuraat is). Bedoel je met 9:10 de ontvangst van de orderbevestiging? Die kwam bij mij direct na bestellen om 9:15 binnen.

[ Voor 8% gewijzigd door swv op 19-09-2016 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrV

MrV

sww89 schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:09:
[...]

Nee zo bedoel ik het niet :> Ik bedoel de mensen die het geluk hebben in de eerste batch te zitten en dus nog eerder waren. Jij zit in de tweede batch. Ik ook overigens.

De Plus 32GB zwart die ik heb geannuleerd, had ik trouwens iets later besteld dan jou (als jouw tijd klopt), maar ik had wel 26-28 september. Bedoel je met 9:10 de ontvangst van de orderbevestiging? Die kwam bij mij direct na bestellen om 9:15 binnen.
Orderbevestiging, alles was klaar gelijk na het bestellen...Dus ik vind het ook vreemd.

Dikke doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog wat gehoord van AMP deze morgen? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
[...]

Ja, want ze hebben daar niets anders te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 13:06
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:30:
Iemand nog wat gehoord van AMP deze morgen? |:(
Goedemorgen allemaal :) nee helaas nog steeds geen mail gehad. (besteld 9-9 half 10 sochtens)

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuk217
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 21:36
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:26:
[...]

Dit forum, ik kwam de Nr 1 wachtende bij coolblue tegen op de 7plus jetblack en die had nog niks gekregen.
Daardoor weet ik nu dat er helemaal geen gitzwart geleverd is. Had CB best mogen vertellen dat het moeizaam gaat met die kleur.
Maarja geld is al binnen :/
Er zijn 14.000 iPhones geleverd in Nederland voor de launch. Een derde ging naar Media Markt en de rest naar Apple stores, webshops en providers.
De 7 plus 128 jet black zat slechts 30x in dat totale aantal. Ook in andere varianten is de levering jet black nihil.

Ik ga denk ik maar voor een gouden ofzo, zodra er ook maar iets binnen komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 14:23
Ik word onderhand toch een klein beetje gek van "artikelen worden verwerkt"... ;)

Iemand anders die met cc heeft betaald en 20-22 september heeft als levertijd waarbij nog geen charge is op cc voor het hele bedrag?

[ Voor 45% gewijzigd door Maikjuh op 19-09-2016 09:42 ]

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 11:53
Maikjuh schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:40:
Ik word onderhand toch een klein beetje gek van "artikelen worden verwerkt"... ;)

Iemand anders die met cc heeft betaald en 20-22 september heeft als levertijd waarbij nog geen charge is op cc voor het hele bedrag?
Jup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
Maikjuh schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:40:

Pak de dwangbuis en de verdovingsmiddelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:36
Zwart 128gb te reserveren in Den haag voor degene die hem willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lottepanda
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 31-12-2022
Zijn er meer resellers die nog niet eens een levertijd geven? Amac blijft echt totaal nietszeggend....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koekjeh
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-09 13:06
BekSide schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:45:
Zwart 128gb te reserveren in Den haag voor degene die hem willen.
Ik zal het aan t-mobile doorgeven ;)

M3 - RWD / Ultra Red - https://ts.la/florian39171

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
In Den Haag is de zwarte 128GB weer op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
NotSoSteady schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:47:
Ja de gewone...niet de plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
kan T-Mobile mijn zwarte iPhone 7 128 GB daar niet even ophalen? ...
Volgens de verkoper was de levertijd +-2 weken, maar op het forum zie ik dat de levertijd 3 tot 4 weken is :(

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
NotSoSteady schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:47:
erg kort dan, nu niet meer namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
miicker schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:51:
kan T-Mobile mijn zwarte iPhone 7 128 GB daar niet even ophalen? ...
Volgens de verkoper was de levertijd +-2 weken, maar op het forum zie ik dat de levertijd 3 tot 4 weken is :(
Je kan daar ook zelf langsgaan en dan in de Apple Store met T-Mobile abo afsluiten. Maar als je dat niet wilt, of dat gaat niet, dan moet je maar geduld hebben. Het leven is oneerlijk. Weet je toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmyvw
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 25-04 21:53
Rebel-Rebel schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:58:
[...]

erg kort dan, nu niet meer namelijk.
Ik was er net op tijd bij denk ik dan. Kan hem rond 1300 uur ophalen 8) Uurtje rijden dan maar zometeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
sww89 schreef op maandag 19 september 2016 @ 09:58:
[...]

Je kan daar ook zelf langsgaan en dan in de Apple Store met T-Mobile abo afsluiten. Maar als je dat niet wilt, of dat gaat niet, dan moet je maar geduld hebben. Het leven is oneerlijk. Weet je toch ;)
Klinkt wel verleidelijk, maar denk niet dat ik daar zo'n aanbieding krijg:
miicker schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:33:
Ik ben vandaag bij een t-mobile winkel geweest om de iPhone 7 128GB Zwart te bestellen. In het systeem van de verkoper stond dat deze beschikbaar zou zijn op 16 september (morgen) echter zei hij dat dit een fout was en dat het minimaal 2 weken zou duren.
Hij gaf aan dat Apple had toegezegd 6.000 iPhones aan T-Mobile te leveren, maar er zijn er slechts 1.600 geleverd, waardoor er lange wachttijden zijn ontstaan, ik vond het als bullshit klinken, die wachttijden zijn altijd al zo lang..

Maar ik heb wel een lekkere deal hoor!
128 GB iPhone (mat) zwart. 6GB data. onbeperkt bellen & smsen + 120 mb & 120 min/sms in het buitenland (binnen de EU) voor:
€35,50 per maand & €284,19 eenmalig
Totaal dus €1.136,19 :)

Met dank aan een Tweaker die dit voor me kon regelen aangezien hij bij T-Mobile werkt. (Ik zal zijn naam niet bekendmaken want dan krijgt hij denk ik heel veel DM's)
:+

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-08 20:40
MajinChaos schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:13:
[...]

Ik heb mijn tmobile contract bij gsmwijzer verlengd op 9-9 11:00 ook met een i7 black 32 gb en bij mij staat 2 tot 3 weken. Krijgen vf abo's voorrang?
Vreemd. Ik heb om 08:05 besteld, hetzelfde model, maar de levertijd is toch echt 2-3 weken.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hantheman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:19
Afgelopen vrijdag via vodafone besteld en een mailtje gekregen dat er nog gewacht wordt op een levering.
Is er ook een manier om de status te tracken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
De gewone iPhone 7 (zwart en andere kleuren bedoel ik, de jetblack niet)is in alle stores op voorraad hoor... alleen geen 32gb. 128 en 256 wel.

[ Voor 22% gewijzigd door ElayZ op 19-09-2016 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19:50
hantheman schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:12:
Afgelopen vrijdag via vodafone besteld en een mailtje gekregen dat er nog gewacht wordt op een levering.
Is er ook een manier om de status te tracken?
Op mijn Vodafone onder het kopje vragen en verzoeken! Of even bellen met de Vodafone Order status afdeling 0800-0560 Keuzemenu 2x 1

Zelf woensdags besteld en staat nog in backorder levering binnen 5-10 dagen.

[ Voor 9% gewijzigd door Pukson op 19-09-2016 10:22 ]

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Nu online
ElayZ schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:18:
De gewone iPhone 7 (zwart en andere kleuren bedoel ik, de jetblack niet)is in alle stores op voorraad hoor... alleen geen 32gb. 128 en 256 wel.
Nou bij mij toch echt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
De zwarte en gitzwarte toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
Zeker wel, zit er nu naar te kijken...
https://reserve.cdn-apple...ne/availability?channel=1
Kies je iPhone.

128GB
€ 879,00
256GB
€ 989,00

Roségoud
Goud
Zilver
Zwart
Gitzwart (Niet op voorraad)

Dit model is op voorraad in deze Store. De eerstvolgende reserveringsmogelijkheid is vandaag om 12:00 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trummel
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 27-03 22:30
In Amsterdam wel verkrijgbaar idd.

Even een vraagje is het ook mogelijk om bij de Mediamarkt een t-mobile abo te verlengen? Dien ik dan eerst mijn verlenging te annuleren bij t-mobile?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmetselaars
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-09-2023
Dat wisselt enorm per store en of ze leveringen krijgen. Amsterdam heeft redelijk wat nu, maar Den Haag bijv niet. Maar dat alles op voorraad is is zeker niet van toepassing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BekSide
Zodra je verder gaat naar bestellen ook al niet meer voorradig (128 gb zwart)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op advies van KPN een nieuwe order moeten inschieten ( inmiddels de vierde keer) Order lijkt er nu wel in te staan helaas nu pas leverbaar vanaf 7 oktober. Daar blijkt verder niets aan te doen dus wachten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElayZ
jmetselaars schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:26:
[...]

Dat wisselt enorm per store en of ze leveringen krijgen. Amsterdam heeft redelijk wat nu, maar Den Haag bijv niet. Maar dat alles op voorraad is is zeker niet van toepassing
Dat zal allemaal wel... maar ik ben toch niet achterlijk? Haha

Als ik nu een vd 3 stores kies krijg ik bij de zwarte in 128 en 256 de melding dat deze op voorraad is...
Dit model is op voorraad in deze Store. De eerstvolgende reserveringsmogelijkheid is vandaag om 12:45 uur.
[edit] nevermind, intussen is inderdaad den haag neit meer beschikbaar. net wel. :)

[ Voor 6% gewijzigd door ElayZ op 19-09-2016 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de Apple store zijn voor de iPhone 6S alleen nog maar 32GB en 128GB modellen te koop. Wat gaat Apple doen met alle iPhone 6S 16GB en 64GB modellen? Waar is al die voorraad? Gaan ze die gewoon laten liggen?

En stel, je hebt een mankement aan je iPhone 6S 64GB waardoor je een nieuwe krijgt. Zul je dan een 64GB of 128GB model krijgen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SquareOne
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:41
Ze hebben nog wel een stapel refurbished toestellen liggen. Indien die er niet meer zijn krijg je een upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebel-Rebel
  • Nu online
128GB zwart is in geen enkele winkel op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij iemand de status ondertussen al veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sven robeyns
  • Laatst online: 05-06-2021
Net een uurtje in wacht gestaan bij Apple en de vriendelijke medewerker wist me te vertellen er zeker geen vertraging zit op de leveringen. Heb zelf een ip7 + 256gb zwart besteld bij Apple.be met leverdatum 20-22/09. Status nog steeds: artikelen worden verwerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krysa
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-09 20:54
Pukson schreef op maandag 19 september 2016 @ 10:22:
[...]

Op mijn Vodafone onder het kopje vragen en verzoeken! Of even bellen met de Vodafone Order status afdeling 0800-0560 Keuzemenu 2x 1

Zelf woensdags besteld en staat nog in backorder levering binnen 5-10 dagen.
Is er überhaupt bekend wanneer de levering vanuit de leverancier binnenkomt. Is dit per winkel niet verschillend a.d.h.v. de hoeveelheid verkoop?
Pagina: 1 ... 33 ... 89 Laatste

Dit topic is gesloten.